Jump to content

Εγγύηση Apple: Τι ισχύει τελικά επίσημα για την Ελλάδα;


DINFUN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν είναι γνωστός σου και σου έκοψε τιμή, μάλλον δεν πλήρωσες το ΦΠΑ.

Άρα, τι απόδειξη να σου δώσει;

Αν χρειαστεί, ο φίλος σου θα σου δώσει μια μηδενική απόδειξη να κανείς τη δουλειά σου.

Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 358
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Οχι τι τιμη να κοψει;αλυσιδα μεγαλη ειναι με στανταρ τιμες.

Ουτε να ασφαλιστει μπορει η συσκευη ουτε να πουληθει ουτε εγγυηση δεν ξερω αν εχει.ειναι κλειστο το support της apple δεν ξερω πως να το χειριστω.

Του ειπε οτι χρειαστει εδω ειμαι εγω....

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω μπας κ τύχει κ σε άλλον που δεν το εύχομαι!είναι απαραίτητη η απόδειξη γιατί η apple μόνο στα καινούρια μοντέλα δίνει άμεση εγγύηση 1 έτος.σε αυτό ήθελε στοιχεία πώλησης.

Ευτυχώς μας έδωσε κ πάψαμε να είμαστε κ γνωστοι!

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω μπας κ τύχει κ σε άλλον που δεν το εύχομαι!είναι απαραίτητη η απόδειξη γιατί η apple μόνο στα καινούρια μοντέλα δίνει άμεση εγγύηση 1 έτος.σε αυτό ήθελε στοιχεία πώλησης.

Ευτυχώς μας έδωσε κ πάψαμε να είμαστε κ γνωστοι!

η εγγύηση ισχύει για όλους τους κατόχους αρκεί να είναι μέσα στα χρονικά όρια

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω μπας κ τύχει κ σε άλλον που δεν το εύχομαι!είναι απαραίτητη η απόδειξη γιατί η apple μόνο στα καινούρια μοντέλα δίνει άμεση εγγύηση 1 έτος.σε αυτό ήθελε στοιχεία πώλησης.

 

Ευτυχώς μας έδωσε κ πάψαμε να είμαστε κ γνωστοι!

 

 

 

Τι είναι αυτό πάλι;;;; Ποιος το είπε αυτό;

Τι θα πει άμεση εγγύηση στα καινούργια μοντέλα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Στο us chat μου ειπαν οτι ειναι παλιοτερο του ετους μοντελο κ αρα οτι φτιαχτει χρειαζεται πληρωμη.χρειαζονται στοιχεια αγορασ μου ειπε για να μετρησει η ημερομηνια αγορασ κ οχι κατασκευης.

Σε οσους δε διαβασαν τα παραπανω δεν μας ειχαν δωσει αποδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Στο us chat μου ειπαν οτι ειναι παλιοτερο του ετους μοντελο κ αρα οτι φτιαχτει χρειαζεται πληρωμη.χρειαζονται στοιχεια αγορασ μου ειπε για να μετρησει η ημερομηνια αγορασ κ οχι κατασκευης.

 

Σε οσους δε διαβασαν τα παραπανω δεν μας ειχαν δωσει αποδειξη.

 

 

 

Τι παλιότερο; Τώρα δεν το αγόρασε; Σφραγισμένο είπες ότι είναι.

Επίσης η εγγύηση στην Ε.Ε είναι δυο χρόνια.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Δείτε παιδιά και εδώ ακριβώς τι ισχύει:

https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

 

Μπορείς να έχεις απαιτήσεις ως καταναλωτής δύο ολόκληρα έτη για την συσκευή σου από την στιγμή που την αγόρασες, αλλά το δεύτερο έτος όπως πολύ καλά ξέρουμε καλύπτει συγκεκριμένα πράγματα και θέλει λίγη μάχη για να βρεις το δίκιου σου.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το μοντέλο είναι παλιό η συσκευή σφραγισμένη.

Χωρίς απόδειξη όχι δεν θα είχα εγγύηση.

Αν ήταν το iPad 2017 τότε θα είχα εγγύηση κ χωρίς απόδειξη.

Τώρα που έχω απόδειξη ισχύει το ένα καθαρό έτος κ το δεύτερο λίγο μπερδεμένο όπως είπε ο φιλος

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα iphone το οποίο 1,5 χρόνο μετά την αρχική αγορά, παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη. Το αγόρασα απο κατάστημα Γερμανός, σε ένα συνοδευτικό χαρτί που μου είχαν δώσει σχετικά με την εγγύση που παρέχεται για όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα, ανεξαρτήτους μάρκας, για το iphone αναφέρει 12 μήνες εγγύση. το ίδιο μου είπαν και απο τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση!

 

Καλά θα περάσουμε καλοκαιριάτικα, πηρα και τηλ στην isquare και άχισε η ίδια ιστορία με αυτή που περιγράφουν οι υπόλοιποι εδω μέσα.....

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα iphone το οποίο 1,5 χρόνο μετά την αρχική αγορά, παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη. Το αγόρασα απο κατάστημα Γερμανός, σε ένα συνοδευτικό χαρτί που μου είχαν δώσει σχετικά με την εγγύση που παρέχεται για όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα, ανεξαρτήτους μάρκας, για το iphone αναφέρει 12 μήνες εγγύση. το ίδιο μου είπαν και απο τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση!

 

 

 

Καλά θα περάσουμε καλοκαιριάτικα, πηρα και τηλ στην isquare και άχισε η ίδια ιστορία με αυτή που περιγράφουν οι υπόλοιποι εδω μέσα.....

 

 

 

Το αναφέρει ξεκάθαρα και στο site της Apple ότι η εγγύηση είναι δυο χρόνια με τον δεύτερο χρόνο να είναι του πωλητή. Κανε ένα κόπο ψάξε και τον νόμο της Ε.Ε εκτυπωσε τον και πήγαινε η να τον τριψεις στη μούρη τους η να τους τον βάλεις στο π@το. Έχει παραγίνει το κακό και σε αυτό φταίει και η Apple. Μην το αφησεις πάντως και αν θες καλύτερα πήγαινε σε document η infoquest

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Το αναφέρει ξεκάθαρα και στο site της Apple ότι η εγγύηση είναι δυο χρόνια με τον δεύτερο χρόνο να είναι του πωλητή. Κανε ένα κόπο ψάξε και τον νόμο της Ε.Ε εκτυπωσε τον και πήγαινε η να τον τριψεις στη μούρη τους η να τους τον βάλεις στο π@το. Έχει παραγίνει το κακό και σε αυτό φταίει και η Apple. Μην το αφησεις πάντως και αν θες καλύτερα πήγαινε σε document η infoquest

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Επειδή εγώ δεν έχω βρει πουθενά αυτό για το δεύτερο χρόνο που λες για τον πωλητή, αν έχεις τη καλοσύνη πες μου που το είδες αν το είδες γιατί με ενδιαφέρει

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Το αναφέρει ξεκάθαρα και στο site της Apple ότι η εγγύηση είναι δυο χρόνια με τον δεύτερο χρόνο να είναι του πωλητή. Κανε ένα κόπο ψάξε και τον νόμο της Ε.Ε εκτυπωσε τον και πήγαινε η να τον τριψεις στη μούρη τους η να τους τον βάλεις στο π@το. Έχει παραγίνει το κακό και σε αυτό φταίει και η Apple. Μην το αφησεις πάντως και αν θες καλύτερα πήγαινε σε document η infoquest

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Επίσης η εγγύηση είναι ακομά σε ισχύ όταν κάνω τον έλενγχο στο site της apple(!)

 

Θα πάω σε κατάστημα isquare αυριο

 

Εννοείται οτι δεν πρόκειτε να τουσ αφήσω έτσι απλά....

Edited by mobile_34
Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ δεν έχω βρει πουθενά αυτό για το δεύτερο χρόνο που λες για τον πωλητή, αν έχεις τη καλοσύνη πες μου που το είδες αν το είδες γιατί με ενδιαφέρει

 

 

 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

Το αναφέρει ξεκάθαρα και στο site της Apple ότι η εγγύηση είναι δυο χρόνια με τον δεύτερο χρόνο να είναι του πωλητή. Κανε ένα κόπο ψάξε και τον νόμο της Ε.Ε εκτυπωσε τον και πήγαινε η να τον τριψεις στη μούρη τους η να τους τον βάλεις στο π@το. Έχει παραγίνει το κακό και σε αυτό φταίει και η Apple. Μην το αφησεις πάντως και αν θες καλύτερα πήγαινε σε document η infoquest

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Γιατί να είναι του πωλητή ο δεύτερος χρόνος εγγύησης αυτό δεν καταλαβαίνω. Πουλάει τόσο υπερτιμημενα προϊόντα αλλά δεν μπορεί να δώσει 2 χρόνια εγγύηση όπως όλες οι σωστές εταιρείες. Προσωπικά είχα άψογη εξυπηρέτηση από Sony samsung με ενισχυτή και τηλεόραση τα οποία χάλασαν 2 μήνα πριν την λήξη του δεύτερου χρόνου και τα επισκευασαν άψογα χωρίς να δώσω μια και δουλεύουν ακόμα 5 χρόνια μετά ο ενισχυτής και 1 χρόνο η τηλεόραση. Τι πραγμα είναι αυτό με την Apple αυτό σημαίνει σεβασμός στους πελάτης της που έχουν σκάσει και σκάνε κάθε χρόνο ένα σωρό χρήματα? Να τη χαίρεστε.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να είναι του πωλητή ο δεύτερος χρόνος εγγύησης αυτό δεν καταλαβαίνω. Πουλάει τόσο υπερτιμημενα προϊόντα αλλά δεν μπορεί να δώσει 2 χρόνια εγγύηση όπως όλες οι σωστές εταιρείες. Προσωπικά είχα άψογη εξυπηρέτηση από Sony samsung με ενισχυτή και τηλεόραση τα οποία χάλασαν 2 μήνα πριν την λήξη του δεύτερου χρόνου και τα επισκευασαν άψογα χωρίς να δώσω μια και δουλεύουν ακόμα 5 χρόνια μετά ο ενισχυτής και 1 χρόνο η τηλεόραση. Τι πραγμα είναι αυτό με την Apple αυτό σημαίνει σεβασμός στους πελάτης της που έχουν σκάσει και σκάνε κάθε χρόνο ένα σωρό χρήματα? Να τη χαίρεστε.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

 

 

 

Για την εγγύηση τα έχουμε πει ότι είναι λαθος και λογικά το κάνουν για να πουλήσουν Apple care.

 

Απο κει και πέρα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το παίζουν ιστορία τα καταστήματα στην Ελλάδα αφού ο νόμος είναι ξεκάθαρος.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

 

Follow me on Twitter

Link to comment
Share on other sites

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

εγώ έχω αγοράσει από το plaisio πριν 14 μήνες ένα iphone και η απόδειξη γράφει ένα έτος και τόσο γράφουν και στο σαιτ τους.

Τι θεωρεί η apple πωλητή? Αυτόν που πουλάει δλδ πλαισιο, γερμανος, ο μήτσος κλπ ή info quest που είναι ο επίσημος εισαγωγέας.

Εγώ πάντως έχω θέμα με την εγγύηση το οποίο θα τραβήξω στα άκρα. Τους έχω πάει στο πλαίσιο ένα iphone που έχει πρόβλημα και δεν το θεωρούν εντός εγγύησης. Είναι μάλιστα τόσο πονηροί που μου λένε πως θα με καλύψουν εφόσον μπορεί να επισκευαστεί μόνο αν τους πληρώσω 180€ για αντικατάσταση οθόνης η οποία έχει μια γρατζουνιά που δεν έχει καμιά σχέση με τα προβλήματα του κινητού αλλά αυτοί άκουσον άκουσον το θεωρούν σπάσιμο. Και όλα αυτά γιατί λογικά όταν ανοίξουν το κινητό για επισκευή υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες η οθόνη να σπάσει. Με λίγα λόγια η λογική τους (plaisio και info quest) είναι πληρώνεις 180 ευρώ για οθόνη και αν επισκευάζεται η επισκευή δωρεάν λόγω εγγύησης, αν δεν επισκευάζεται δεν πληρώνεις τίποτα αλλά είσαι εκτός εγγύησης λόγω παρέλευσης έτους και σου επιστρέφουν το κινητό να το φας. Έλεος δηλαδή

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7277201#post7277201

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Για την εγγύηση τα έχουμε πει ότι είναι λαθος και λογικά το κάνουν για να πουλήσουν Apple care.

 

Απο κει και πέρα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το παίζουν ιστορία τα καταστήματα στην Ελλάδα αφού ο νόμος είναι ξεκάθαρος.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Το αποτέλεσμα είναι ότι παιδεύει τους πελάτες της ενώ της έχουν δώσει τα χρήματα τους? Τα καταστήματα το παίζουν ιστορία μπας και γλιτώσουν στην Ελλάδα είμαστε. Η αντιμετώπιση που είχαν από τη samsung συνδέθηκε κάποιος με την τηλεόραση και την έλεγξε online ήρθε 3 φορές σπίτι πήρε την τηλεόραση τεχνικός την ξανά έφερε δεν έδωσα μια. Μοντέλο γερμανικό παρακαλώ παραεισαγωγης και όμως άψογη αντιμετώπιση από το support. Για την Apple πάντα παράπονα ακούω με αυτό το 1 χρόνο εγγύηση. Για αυτό δεν θα μπορεσω ποτέ να δώσω χρήματα και να συμπαθήσω μια τέτοια εταιρεία. Δεν είναι άνθρωποι αυτοί που την διοικούν αλλά φραγκοφονιαδες χωρίς να σέβονται καθόλου τους πελάτες τους.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο νόμος είναι σαφής περί 2ετη εγγύηση.

Και την ευθύνη την έχει ο πωλητής σε τελική εφόσον η Apple κάνει τον κινέζο.

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

“Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

 

Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του.

Μείωση του τιμήματος ή ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της νόμιμης εγγύησης δε γίνεται διάκριση των καταναλωτικών προϊόντων σε καινούρια και μεταχειρισμένα.”

 

Απειλιστε ότι θα προσφύγετε στο συνήγορο του καταναλωτή,βάλτε και μια φωνή εκεί μπροστά στο κόσμο αν χρειαστεί.

 

Αφού ζώα είναι και πρέπει αν χρειαστείς και φωνή να υψωσεις.

 

Μην το αφήνεται έτσι να τους περάσει.

 

Βέβαια το πρόβλημα αφορά και άλλες εταιρίες πχ HP η Acer η και σε Lenovo έχω δει που κακιστα αναφέρουν πολλές αλυσίδες καταστημάτων περί 1 έτους.

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο νόμος είναι σαφής περί 2ετη εγγύηση.

Και την ευθύνη την έχει ο πωλητής σε τελική εφόσον η Apple κάνει τον κινέζο.

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

“Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

 

Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του.

Μείωση του τιμήματος ή ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της νόμιμης εγγύησης δε γίνεται διάκριση των καταναλωτικών προϊόντων σε καινούρια και μεταχειρισμένα.”

 

Απειλιστε ότι θα προσφύγετε στο συνήγορο του καταναλωτή,βάλτε και μια φωνή εκεί μπροστά στο κόσμο αν χρειαστεί.

 

Αφού ζώα είναι και πρέπει αν χρειαστείς και φωνή να υψωσεις.

 

Μην το αφήνεται έτσι να τους περάσει.

 

Βέβαια το πρόβλημα αφορά και άλλες εταιρίες πχ HP η Acer η και σε Lenovo έχω δει που κακιστα αναφέρουν πολλές αλυσίδες καταστημάτων περί 1 έτους.

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Για τα laptop που γράφεις για αυτό λέμε συνέχεια για την Dell και το εξαιρετικο support που έχει με την εγγύηση ενώ άλλες δίνουν 1 όπως η Apple. Τέτοιες εταιρείες προσωπικά τις κάνω στην άκρη και δεν έχουν δει ευρώ από μένα ούτε πρόκειται αν δεν αλλάξουν τροπάρι.

 

 

Αγόρασα ένα προϊόν δεν θα κάτσω να παρακαλάω τον πωλητή να μου το φτιάξει μετά τον πρώτο χρόνο της εγγύησης.

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα,

Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και ζηταω την βοηθεια σας

Ειμαι καταχος ενος iphone 6 64gb αγορασμενο απο τα public νεας ερυθραιας 31/8/2015, και εξηγουμε το τηλεφωνο μου αρχισε πριν 15 μερες να κλεινει απο μονο του να βγαζει το σηματακι της apple επανειλημμενα χωρις ομως να μπορει να ανοιξει δοκιμασα τα παντα reset, hard reset, να το συνδεσω με το λαπτοπ itunes klp χωρις επιτυχια, στο τελος μαλιστα μου εβγαζε καθετες γραμμες κοκκινες πρασινες οπως εχει αναφερει και ενα αλλο μελος σε προηγουμενα ποστ. Ετσι στις 5/8/2017 το πηγα στο καταστημα απο οπου εγινε η αγορα και μου ειπαν θα το στειλουν στην εταιρια για να δουνε τι μπορουν να κανουν και τι φταιει. Η εταιρεια απαντησε σημερα λεγοντας οτι δοκιμασε να αλλαξει και την μητρικη αλλα το τηλεφωνο παλι δεν ανοιγε, και εδω ερχεται το κουφο, λενε οτι το τηλεφωνο εχει παρει ''σασι'' απο χτυπημα και οτι αυτο το χριζει κακη χρηση του τηλεφωνου και βγαινει εκτοσ εγγυησης και δεν μπορουν να αντικαταστησουν το τηλεφωνο. Σημειωση πως το τηλεφωνο το ειχα σχεδον παντα μεσα σε θηκη lifeproof οποτε μαλλον δυσκολο να εχει γινει κατι τετοιο. Θεωρω αδιανοητο για μια τοσο μεγαλη εταιρεια και τηλεφωνα που κοστιζουν κατι λιγοτερο απο 1000 ευρω να σου δινουν τετοια απαντηση. Σε αυτο το σημειο ζηταω την βοηθεια σας τι μπορω να κανω νομικα σε αυτη την περιπτωση που πρεπει να απευθυνθω και υπαρχει περιπτωση να κερδισω κατι η' τσαμπα τρεξιμο χωρις αποτελεσμα?

Link to comment
Share on other sites

Έμπλεξες φίλε μου όπως έχω μπλέξει και εγώ με τη συσκευή του γιου μου. Δυστυχώς τα καταστήματα λιανικής παίρνουν το μέρος του αντιπροσώπου στη προκειμένη περίπτωση της info quest. Επόμενη κίνηση σου είναι η γενική γραμματεία καταναλωτή και μετά αν έχεις κουράγιο δικαστικά και κράξιμο παντού
:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Έμπλεξες φίλε μου όπως έχω μπλέξει και εγώ με τη συσκευή του γιου μου. Δυστυχώς τα καταστήματα λιανικής παίρνουν το μέρος του αντιπροσώπου στη προκειμένη περίπτωση της info quest. Επόμενη κίνηση σου είναι η γενική γραμματεία καταναλωτή και μετά αν έχεις κουράγιο δικαστικά και κράξιμο παντού

 

Ευχαριστω για την απαντηση, εσυ εβγαλες καποια ακρη εν τελη η τσαμπα θα τρεξω, θελω να πω αξιζει να το κυνηγησω?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση, εσυ εβγαλες καποια ακρη εν τελη η τσαμπα θα τρεξω, θελω να πω αξιζει να το κυνηγησω?

Είμαι σε διακοπές τώρα. Μόλις γυρίσω Αθήνα θα ξεκινήσω τη διαδικασία από τη γενική γραμματεία καταναλωτή και έπεται συνέχεια...

:protest: Λέω ΟΧΙ...!!! στα Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Μια που γύρισα και εγω απο τις διακοπές είπα να επισκεφτώ και ένα κατάστημα isquare για να δω τι γίνεται με εγγύηση κτλ.

 

Αφού περίμενα αρκετή ώρα (πάνω από 25 λεπτά γιατί είχε 3-4 άτομα "ουρά" για να μιλήσω με το τεχνικό, ήρθε και η σειρά μου:

 

1. Ενημερώθηκα ότι αν είναι στο πρώτο χρόνο εγγύησης πάει στο service και επισκεάυζεται,

2. Από τη στιγμή που έχει περάσει ο πρώτος χρόνος πάει στο service και βλέπουν τι πρόβλημα έχει και σε ενημερώνουν για το κόστος (δεν σε καλύπτει η εγγύηση δηλαδή!!!!!) της επισκευής. Επίσης χρεώνουν και 25€ για την εξέταση της συσκευής και τα μεταφορικά ανεξαρτήτως αν θα επισκευαστεί ή οχί!

3. Αφού τους είπα για τη διετία εγγύησής λόγω Ε.Ε κτλ μου είπαν ότι η aplle επίσημα δίνει 1 χρόνο εγγύηση και ότι ο δεύτερος χρόνος ουσιαστικά καλύπτεται από το κατάστημα όπου πας το κινητό και κάνουν ένα "αίτημα" για τη διετή εγγύηση στην apple και αν γίνει δεκτό το επισκευάζουν, χωρίς κόστος.

4. πάω στο κατάστημα αγοράς γιατί ήταν στο ίδιο κτήριο και τους λέω τι μου είπε η apple.

5. Το κατάστημα (επίσημος μεταπωλητής apple) μου είπε ότι όντος τον πρώτο χρόνο το service είναι από την infoquest και για το δεύτερο χρόνο πάς το κινητό στο κατάστημα και το στέλνουν και αυτοί στην infoquest μαζί με ένα αίτημα του καταναλωτή για τη διετία της εγγύηση. Αν την δεχτούν τότε επισκευάζεται το κινητό χωρίς χρέωση. Αν δεν δεχτούν τη διετία εγγύησης τότε σε ενημερώνουν για το κόστος επισκευής. Σε κάθε περίπτωση δίνεις και 9 ευρω για τα μεταφορικά!

 

καλό ε???

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...