Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

γεια

ψαχνω για internet browser που να μην καταναλωνει πολλα mbyte κατα το σερφαρισμα

. Ισως να γινεται και με τον υπαρχων με καποιες ρυθμισεις. ΕΧΩ f2go και εβαλα πακετο με ΜΒyte και θελω να κανω οικονομια. BAσικα το εχω συνδεσει με το λαπτοπ και περνω ιντερνετ

απο το κινητο. Οποτε ψαχνω για ιντερνετ browser και για pc για οικονομια

 

Onavo extend & opera beta.

Link to comment
Share on other sites

Opera Mini για κατανάλωση ελάχιστον mbs αλλά με το πακετάκι του F2G που σου δίνει 1gb δεν θα έχεις θέμα με κανέναν browser :)
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά έχω το εξής πρόβλημα, έφέρα δυο κλόνους iphone 5 απο Κόσοβο στο ένα έχω πρόβλημα με την κάρτα σίμ,(WIND) μου την αναγνωρίζει αλλα δέν μπορώ να κάνω κλήση ουτε και να με καλέσουν δοκίμασα και αλλες κάρτες απο άλλες εταιρείες αλλα τίποτα στο κόσοβο παντος λειτουργούσε κανονικά με κοσοβαρικη κάρτα .Καμιά λύση????? Ευχαριστώ
Link to comment
Share on other sites

Opera Mini για κατανάλωση ελάχιστον mbs αλλά με το πακετάκι του F2G που σου δίνει 1gb δεν θα έχεις θέμα με κανέναν browser :)

 

Ναι ειδες, εγω ο βλακας δεν ηξερα για το 1GB που της F2G και πηρα Q που δινει 500 MB και αλλα 100 δωρο αν το ενεργοποιησεις απο το ιντερνετ:(

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειδες, εγω ο βλακας δεν ηξερα για το 1GB που της F2G και πηρα Q που δινει 500 MB και αλλα 100 δωρο αν το ενεργοποιησεις απο το ιντερνετ:(

 

Ε πήγαινε στο f2g :D

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημά μου μαζί σας με την ελπίδα ότι κάποιος από σας αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα και θα μπορούσε να με συμβουλέψει, μήπως και καταφέρω τελικά να ξεμπλέξω. Τέλη Σεπτεμβρίου του 2012 έκανα αίτηση στη WIND στο Βόλο για παροχή internet,απλή 24αρα γραμμή χωρίς δωρεάν χρόνο ομιλίας. Στις 25/10/2012 ενεργοποιήθηκε η γραμμή και εδώ αρχίζει το πρόβλημα γιατί είχα μόνο τηλέφωνο, που δεν μου ήταν απαραίτητο, αλλά όχι internet που ήθελα. Για ένα μήνα τους τηλεφωνούσα καθημερινά και η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι η γραμμή που τους έδωσε ο ΟΤΕ έχει βλάβη και αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτε και δυστυχώς πρέπει να περιμένω .Τέλη Νοεμβρίου πάω στο κατάστημα που είχα κάνει την αίτηση σύνδεσης και κάνω μια καινούρια αίτηση ακύρωσης της σύμβασης αυτή τη φορά γιατί κατάλαβα ότι internet δεν υπήρχε περίπτωση να έχω ποτέ, που μου ήταν απαραίτητο για τη δουλειά μου, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους αναγκάζομαι να φύγω όχι βέβαια με δική μου υπαιτιότητα και να μη χρεωθώ τέλη σύνδεσης και τερματισμού. Ταυτόχρονα έκανα αίτηση στη CYTA και μέσα σε 20 ημέρες είχα internet χωρίς κανένα πρόβλημα αυτή τη φορά. Η WIND όμως δεν έλαβε υπόψη καθόλου αυτά που τις έγραψα και μου στέλνει να πληρώσω 250 € για τέλη σύνδεσης-αποσύνδεσης και παροχές τριών μηνών. Παροχές βέβαια που ποτέ δεν είχα. Μάλιστα στο τελευταίο της λογαριασμό μου λέει ότι επιφυλάσσεται να επιδιώξει την είσπραξη του ποσού δικαστικώς. Αυτά με λίγα λόγια και συγγνώμη αν σας κούρασα. Ποια είναι η συμβουλή σας πρέπει να απευθυνθώ και εγώ τελικά σε δικηγόρο;
Link to comment
Share on other sites

Καταγγελια παντου, και κοινοποιηση των καταγγελιων που θα κανεις στο καταστημα και στα κεντρικα της wind. Μην μασας. Τριξε δοντια!!!
Link to comment
Share on other sites

Μην πληρώσεις τίποτα. Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και κοινοποίηση της στη wind
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει βρει κανείς σας τρόπο να διαγράφονται οι κωδικοί παλιών ανενεργών λογαριασμών στο ebill ή πρέπει να το ζητήσω τηλεφωνικά για να το κάνει το τμήμα της wind?
Link to comment
Share on other sites

Τέλη του περασμένου Νοεμβρίου ψάχνομαι για οικονομικό πακέτο σταθερής-κινητής. Έχω μια προσφορά από Vodafone με 56 ευρώ για σταθερό με 24 Mbps και 2 κινητά με διαφορετικά υπο-προγράμματα. Φίλος μου δίνει το τηλέφωνο μια εταιρίας (όπως έμαθα αργότερα) που προωθεί πακέτα WInd, από αυτές που σε παίρνουν τηλέφωνο και κλείνεις τηλεφωνικά καινούριο συμβόλαιο. Είχε εξυπηρετηθεί παλιότερα από συγκεκριμένη κυρία που δουλεύει εκεί και μου την σύστησε.

Της το είπα. Μου αντιπρότεινε την δικιά τους προσφορά:

 

Σταθ: 24Mbps, Αστικά-υπεραστικά δωρεάν, 45 λεπτά προς κινητά, αστική (χρονοχρέωση) σε χώρες του εξωτερικού.

Κινητό1: 150 λεπτά προς όλος, 20 sms, 100MB internet.

Κινητό2: 250'-50-250ΜΒ.

 

+++Δώρα: 1 ασύρματη συσκευή σταθερό, 1 κάρτα σιμ με 600' δωρεάν προς Q/WIND το μήνα για 1 έτος, 1 συσκευή κινητό (2 επιλογές διάλεγες το ένα), και φυσικά 1 μόντεμ για ίντερνετ.

Όλα αυτά τα πρόσφερε με 61 ευρώ πάγιο.

Διάλεξα αυτό έναντι της vodafone.

 

Σε 1-2 μέρες έρχονται στη σύζυγό μου τα συμβόλαια, με δικό τους λάθος στο σπίτι, ενώ τους είχε πει στο γραφείο (μπερδεύοντας προφανώς το ότι το σταθερό ήταν για το σπίτι, αλλά η διεύθυνση χρέωσης είναι το γραφείο της).

 

(1) Βλέπει ότι οι χρεώσεις των παγίων ΔΕΝ είναι αυτές που είπαμε, ΑΛΛΑ αυτό είναι κάτι που το ξέραμε και από άλλες προωθητικές ενέργειες άλλων παρόχων κινητής: δηλαδή σου γράφει τις κανονικές τιμές και όλα τα άλλα μπαίνουν σαν εκπτώσεις λόγω προωθητικής ενέργειας, λόγω οικογενειακού πακέτου κλπ κλπ κλπ. Παρ' όλ'αυτά τηλεφωνήσαμε στην κυρία της εταιρείας και μας είπε ακριβώς αυτό. Προφανώς υπέγραψε η γυναίκα μου τα συμβόλαια κανονικά και παρέλαβε Μόντεμ και τις 2 βασικές σιμ και το κινητό τηλέφωνο (μετά από λίγες μέρες αν θυμάμαι καλά).

 

(2) Από τότε, δεν ήρθαν ποτέ ούτε η σιμ ούτε το ασύρματο. Στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις μας σε αυτήν αλλά και στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Wind, για την μεν sim ψιλοκάνουν τον κινέζο αναρωτώμενοι "μα πώς; δεν σας ήρθε με τις άλλες sim;" και γενικά υπάρχει μια διάθεση θαψίματος του συγκεκριμένου δώρου. όσο για το ασύρματο μας λένε ότι υπάρχει έλλειψη και περιμένουν πότε θα υπάρχει διαθεσιμότητα στην αποθήκη και τέτοια κουλά.

 

(3) Πάμε στις χρεώσεις. Μετά από λίγες μέρες μας συνέδεσαν στο δίκτυο κινητής της Wind. Δεν υπήρχαν προβλήματα γενικά. Το σταθερό άργησε λίγο μέχρι να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αποπληρωμής των χρωστούμενών μου στην ON telecomms που ήταν ο προηγούμενος μου πάροχος σταθερής.

 

Στο μεταξύ ξεκίνησαν να έρχονται οι λογαριασμοί του κινητού. Από τον 1ο λογαριασμό κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά ήθελα να περιμένω διότι ο πρώτος λογαριασμός περιλαμβάνει κάποιες προπληρωμές. Στον δεύτερο ήμουν σχεδόν σίγουρος, αλλά είπα να περιμένω και το σταθερό. Ανήσυχος βέβαια είπα να πάρω την εταιρεία που έκανε την προωθητική ενέργεια, αλλά μια κυρία εκεί (προφανώς εκ του πονηρού) μου είπε ότι πλέον υπεύθυνοι για τις χρεώσεις και τα διάφορα θέματα στο εξής είναι η ίδια η wind και αυτήν θα έπρεπε να πάρω.

 

(4) Παίρνω λοιπόν την εξυπ πελατών και τους δήλωσα ότι έχω θέμα με τις χρεώσεις μου και ότι θέλω να ξεκαθαριστεί το θέμα. Μου είπαν καταγράφουμε και θα σας καλέσουμε (δεν με πήραν ποτέ).

Εντωμεταξύ ήρθε και ο δέυτερος λογαριασμός του σταθερού όπου βεβαιώθηκα ότι οι χρεώσεις, πέρα των εκτός παγίου ήταν πολύ υψηλότερες από τις συμφωνημένες και το διαστύρωσα με επίσκεψή μου σε κατάστημα της Wind. Μια κυρία εκεί θέλησε να με εξυπηρετήσει, παρ' όλο που κατά την άποψή της δεν θα έπρεπε διότι κάθε μαγαζί της Wind ενώ δεν έχει όνομα προφανώς είναι ιδιοκτησία ιδιώτη και είναι ανταγωνιστής των εταιρειών προώθησης (σημείωση: το οποίο είναι για εμένα χαζό: Δεν μιλάμε για υποκαταστήματα και ας μην παραμυθιαζόμαστε, αφού δεν υπάρχει ενιαία πολιτική στα διάφορα σημεία που υπάρχει το "Wind" σαν όνομα παρόχου). Έμαθα εκεί λοιπόν ότι αν δεν υπάρχει κάποια άλλη εξτρά έκπτωση που δεν μπορούσε να φανταστεί, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ το πάγιό μου να είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτω από 69 ευρώ!!

 

(5) Κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς διαπιστώσαμε ότι ούτε τα 45' προς κινητά από το σταθερό ίσχυαν και πληρώσαμε διογκωμένο λογαριασμό στο σταθερό εξ αιτίας αυτού.

 

(6) Φυσικά καλέσαμε πολλές φορές και την ΕΞΥΠ Πελατών και την εταιρεία προώθησης. Απέυφεγαν να μας δώσουν την κυρία που έκανε την προωθητική ενέργεια. Μας έλεγαν ότι προφανώς λάθος έγινε από εμάς, ότι αυτό το 61 ευρώ ΦΥΣΙΚΑ και δεν ισχύει. Η γυναίκα μου συγκεκριμένα μίλησε με κάποιον που ήταν κάτι σαν υπεύθυνος εκεί. Όταν του είπε ότι η τάδε κυρία μας έκανε την προσφορά είπε μισοσοβαρά μισοαστεία ότι αφού μια τέτοια προσφορά δεν είναι (προφανώς κατά την άποψή του) πραγματική, αυτοί είναι υποχρεωμένοι να απολύσουν την κυρία που μας την έκανε. Η γυναίκα μου απάντησε φυσικά ότι δεν την ενδιαφέρει τι θα κάνει αυτός ενδοεταιρικά και αν έχουν εσωτερικό πρόβλημα και ότι αυτό είναι ξεκάθαρη ΑΠΑΤΗ. Και φυσικά του διεμήνυσε ότι θα κινηθεί ΚΑΙ νομικά ενάντια και στην Wind αλλά και στην εταιρέι απροώθησης (σε εκείνον δλδ).

Ο κύριος αυτός είχε το ΘΡΑΣΟΣ να πει στη γυναίκα μου, "καλά όταν ήρθαν τα συμβόλαια, δεν τα είδατε τι υπογράψατε"; Τι να του πεις του παλιο... (Βλέπε κ παράγραφο 1 τι γίνεται με τα συμβόλαια των προωθητικών προσφορών).

 

(7) Εμείς ακόμα δεν έχουμε κάνει γραπτό αίτημα στην Wind αλλά συνεχίσαμε να τους καλούμε και να τους ρωτάμε τι θα γίνει με την περίπτωσή μας. Κάθε φορά έβλεπαν στον υπολογιστή τις προηγούμενες καταχωρίσεις, μας διαβεβαώναν ότι όντως έχουν καταγραφεί (προφανώς εκεί που δεν πιάνει η μελάνη) και ότι θα μας καλέσουν όταν δουν τι θα αποφασίσει η wind για την περίπτωσή μας αφού την εξετάσει. Σε κάποια από όλες μας τις επικοινωνίες μάλιστα μας είπα ότι θα δουν ποιος έκανε την προωθητική ενέργεια και ότι θα εξετάσουν και τη δικιά του άποψη.

 

(8) Κάποια στιγμή όταν ήδη εγώ είχα πάρει 2 λογαριασμούς και από σταθερό και από κινητό, απηυθυσμένος είπα ότι μέχρι να λυθεί το θέμα δεν θα τους πληρώσω. Αυτοί μου κόβουν (προσωρινά) το σταθερό, Σάββατο μέρα, και με 2 παιδιά στο σπίτι, που μπορέι να είχα κάποια ανάγκη. Ανάγκάστικα και πήγα και πλήρωσα ένα μεγάλο μέρος της οφειλής (αν όχι όλη) για να επανενεργοποιηθεί το σταθερό, όπως και έγινε σχεδόν άμεσα. Στα δικά μου αιτήματα όμως συνέχισαν να μην με καλούν για να μου δώσουν λύση!

 

(9) Πριν περίπου 1 εβδομάδα ξανακάλεσα την ΕΞΥΠ Πελατών για να δω τι γίνεται. Πρώτα μίλησα με την σταθερή τηλεφωνία. Μου λέει η κοπέλα ότι εγκρίθηκε το αίτημά μου για τα 45' από σταθερά προς κινητά, διότι είχαν κάνει λάθος και δεν το πέρασαν και τέτοια. Άρα, σκέπτομαι, είδαν ότι όντως αυτό ΕΙΝΑΙ όπως το συμφωνήσαμε. (Για τα δώρα δεν έγινε λόγος από δικιά μου παράλειψη να την ρωτήσω). Με συνδέει με την κινητή.

(10) Ρωτώ τι έγινε με τα αιτήματά μου. Μου λέει δεν εγκρίθηκε. Τα πάγια σας είναι σωστά. Της λέω δεν με ικανοποιεί η απάντησή σας, δεν την δέχομαι. Μου απαντά "αυτή είναι η απόφαση. δεν μπορεί να γίνει κάτι". Της απαντώ: όταν λέω ότι δεν με ικανοποιεί, δεν εννοώ για το ύψος του παγίου, αλλά για το σκεπτικό και το γίνεται. Μου λέει ότι η εταιρεία προώθησης λέει ότι "Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ". Εκεί μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. (Δες και πάλι παράγραφο 1). Της είπα σας ενημερώνω ότι ηχογραφώ την κλήση και μου έιπε "δεν έχετε την συγκατάθεσή μου" (3 φορές μου το είπε). Της λέω ότι "κι εσείς μας ηχογραφείτε", "Ναι αλλά σας το λέμε εκ των προτέρων μου" λέει. "Αλλιώς μπορέιτε να κλείσετε αν δεν το θέλετε". (Διερωτήθηκα τότε και διερωτώμαι: Αν το κλείσω πώς θα εξυπηρετηθώ; Δεν είναι εκβιαστική η ελευθερία που επιλογής που μου παρέχει;) Της είπα "αφού ηχογραφείτε, αν πάω δικαστικά, που θα πάω διότι αυτό που κάνετε είναι απάτη, αν ζητήσω τις ηχογραφημένες συνομιλίες θα τις φέρετε;".Το ερώτημα φυσικά ήταν ρητορικό. Μου λέει "δεν ξέρω, αυτό θα πρέπει να το δέιτε με τον νομικό σας σύμβουλο. Πάντως την δικιά μου συγκατάθεση για ηχογράφηση δεν την έχετε".

 

Μέχρι σήμερα δεν είχα χρόνο να τα γράψω όλα αυτά. τα γράφω σήμερα εδώ. Έχω να συμπληρώσω και κάτι ακόμα.

(11) Στους λογαρισμούς με έχουν χρεώσει με ένα κόστος σύνδεσης σταθερής κοντά στα 30 ευρώ. Δεν μου το είχαν πει κατά την προσφορά, αλλά αυτό ΠΕΣ ότι το αναγνωρίζω (υπάρχει και στο συμβόλαιο και είναι πάγια τακτική των εταιρειών). Αυτό που δεν χωνεύω με τίποτα όμως είναι τα 19 ευρώ που με χρέωσε η ON TELECOMS για τέλη αποσύνδεσης!!! Ενώ είμαι συνδρομητής πάνω από 2 χρόνια σ' αυτούς. Και εν πάσει περιπτώσει τι είναι τα τέλη αποσύνδεσης. Μόνο ένας από τους δύο έκανε κάτι: ή η ΟΝ ή η WIND σωστά; Ένα 50άρι κερατιάκτικα. Γιατί να πρέπει να πληρώσω και στον έναν και στον άλλο;

 

Είναι ή δεν είναι απάτη;

 

Τι να κάνω; Βοηθάτε γιατί έχω σκάσει με την πα΄ρτι τους. Έπρεπε να πληρώνω 61 και είμαι πάνω από 75 ευρώ μηνιαίως!!!

Όταν μου αμφισβήτησαν κάθε φορά την συμφωνία μου έλεγαν "δεν μπορεί - αυτά είναι τα πάγιά μας". Μα αν ήταν αυτά τα πάγιά τους, εγώ χαζός ήμουν και πήγα σε ακριβότερο πακέτο από αυτό που είχα πχ στα κινητά μου πριν; (Διότι τώρα είμαι σε ακριβότερο πάγιο από ό,τι είχα στην ΚΟΣΜΟΤΕ και με λιγότερες παροχές σε λεπτά, ΜΒ, sms.).

 

Παραθέτω το σκαναριμένο φύλλο, ιδιόχειρο δικό μου που είχα σκαρώσει τότε, τέλη Νοεμβρίου για να συγκρίνω τις δύο προσφορές μεταξύ vodafone και Wind.

Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις.

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Νομίζεις έχω ημερομηνίες; Σου έρχεται ο ταμπλάς. Λες "λάθος θα έχει γίνει" παίρνεις τηλέφωνο σου λένε θα το τακτοποιήσουμε και τους πιστεύεις. Δεν κάθισα να σημειώσω τίποτα συγκεκριμένο, δυστυχώς. Αλλά μέχρι τώρα με κανέναν πάροχο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. ΚΑΙ με την Vodafone παλιότερα αλλά και πιο πρόσφατα με την ΚΟΣΜΟΤΕ, τηλεφωνικά έκλεινα το πακέτο που μου πρότειναν. Δεν αναγραφόταν στο συμβόλαιο η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τιμή που θα πλήρωνα. Όμως οι άνθρωποι τηρούσαν τα συμφωνηθέντα μέσω εκπτώσεων κλπ. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω συμβόλαιο κινητής και σταθερής. Αλλά είναι φανερό ότι παίζει παγαποντιά.

Δεν θα τους χαριστώ όμως. Μόλις μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών της Wind και μου έδωσαν τη διεύθυνση της εταιρείας που μου έκανε την προσφορά. Αυτοί ένα εξώδικο (για αρχή) το χρειάζονται. Αλλά και στην Wind τους είπα ότι δεν γίνεται να λέει κάτι ο πελάτης και αυτοί να αρκούνται σε ένα "ο συνεργάτης μας είπε ότι ο πελάτης ενημερώθηκε για το πάγιο".

 

..............................................

Επανέρχομαι διότι μίλησα με 1520 ΓΓ Καταναλωτή. Μια κυρία εκεί με ενημέρωσε ότι πρόκειται για φορέα που κινείται εξωδικαστικά βασισμένος σε στοιχεία. Εγώ εφ' όσον δεν έχω κάτι στα χέρια μου,δεν μπορεί ναγίνει ουσιαστικά κίνηση από αυτούς. Της εξήγησα τα περί συμβολαίου και μου είπε (λογικότατ φυσικά) ότι όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να ΜΗΝ υπογράφουν τα συμβόλαια που μας φέρνουν με τα κούριερ. Να ζητούν εγγράφως την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ προσφορά. Αλλιώς αναλαμβάνουμε το ρίσκο να μην έτσι τα πράγματα όπως μας τα είπαν. όλα αυτά τα ξέρω (πλέον με οδυνηρό τρόπο) αλλά τι γίνεται τώρα;

ΠΡΟΣΟΧΗ. Εγώ θα κάνω σε πρώτη φάση γραπτό αίτημα στην Wind, να μου ικανοποιήσει αυτά που θεωρώ εγώ συμφωνηθέντα είτε να υπαναχωρήσω ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ από το ετήσιο συμβόλαιο. Και εννοείται ότι στο εξής θα δέχομαι μόνο γραπτές προσφορές.

Edited by koolxs2973
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον κινηθείς νομικά τότε (λογικά) θα ζητηθούν τα αρχεία των τηλεφωνικών κλήσεων που οφείλουν να διατηρούν όλες οι εταιρίες...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας!

 

Ενώ τυχαίνει να παρακολοθώ συχνά-πυκνά το site, δεν χρειάστηκα μεχρι σήμερα να κάνω εγγραφή στο forum..

 

Έχω το εξης πρόβλημα και όσο το σκέφτομαι τόσο μεγαλυτερη μ@λ_κία σκέφτομαι οτι έκανα.

 

Μένω στο εξωτερικό. Ήρθα Ελλάδα για μερικές μέρες. Όταν έφτασα κατάλαβα οτι δεν μπορώ να βρώ πουθενά την sim cosmote που είχα..

Έ, με την ξένη, θα χρεωνόμουν πιο πολύ, ΟΠΟΤΕ, είπα να παρω καινούριο αριθμό έστω προσωρινά..

 

Για "καλή" μου τύχη, αυτές τις μέρες η Αθήνα είναι γεμάτη απο φοιτητές(?) που προμοτάρουν τις εταιρείες...

Πάω και ζητάω εναν αριθμό από μια κοπελιά που μοιραζε για την Wind.

Έβγαλε φωτογραφια το διαβατήριο, συμπλήρωσε μια φόρμα, περασε την sim στο κινητό της να την ενεργοποιησει λεει, και τέλος, αυτό ηταν.Εγώ όμως βιαστικός για ενα μεταφραστικός γραφειο είπα να την βάλω αργοτερα στο κινητο.. Τελικά, την ξέχασα/ Έχασα κάπου..

 

Τη δευτερη μέρα πήγαινα για το νησί μου, ξαναπετυχαίνω παρόμοιους να δίνουν τσάμπα αριθμούς.. Ζητάω ένα νεο.. ΠΑΛΙ φωτογραφία διαβατηρίου, ΠΑΛΙ υπογραφή.. (Είμαι βιαστικός-καράβι) αρχίζει και με πρήζει "η άλλη" να της βάλω 2-3 υπογραφές ακόμα, να μου δώσει πιο πολλους αριθμούς... :wacko:

 

Δεν μπορώ να μιλήσω άσχημα, αλλά να την αγνωήσω δεν με αφήνει.. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: κατέληξα να έχω 2 αγνώστους με φωτογραφία του διαβατηρίου μου ΚΑΙ 4 χαρτιά με την "υπογραφή" μου, χωρίς να έιμαι σίγοθρος για το τι διαβασα :!::!::!:

 

Φεύγω σύντομα από την Ελλάδα πάλι και δεν έχω χρησημοποιησει κανέναν αριθμό απο αυτούς.

Σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο την WIND και να ζητήσω να ακυρώσει/ καταργήσει οτι υπάρχει στο όνομά μου..

 

Οι φωτογραφίες όμως του διαβατηρίου μένουν ακόμα σε άγνωστους..

 

1) ΠΟΣΟ ΝΟΡΜΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, το να παίρνουν φωτό την "ταυτότητα"?

2)Άν πάρω, θα μπορέσω να το ακυρώσω? Κάποιο σχετικό πρόβλημα?

3)Είναι Κυριακή.. δουλεύουν τα κέντρα εξυπηρέτησης?

4)Πόσο να αγχωνομαι που έγινα τόσο βλάκας στα.. ξαφνηκά?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ :O :worry::worry:

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας!

 

Ενώ τυχαίνει να παρακολοθώ συχνά-πυκνά το site, δεν χρειάστηκα μεχρι σήμερα να κάνω εγγραφή στο forum..

 

Έχω το εξης πρόβλημα και όσο το σκέφτομαι τόσο μεγαλυτερη μ@λ_κία σκέφτομαι οτι έκανα.

 

Μένω στο εξωτερικό. Ήρθα Ελλάδα για μερικές μέρες. Όταν έφτασα κατάλαβα οτι δεν μπορώ να βρώ πουθενά την sim cosmote που είχα..

Έ, με την ξένη, θα χρεωνόμουν πιο πολύ, ΟΠΟΤΕ, είπα να παρω καινούριο αριθμό έστω προσωρινά..

 

Για "καλή" μου τύχη, αυτές τις μέρες η Αθήνα είναι γεμάτη απο φοιτητές(?) που προμοτάρουν τις εταιρείες...

Πάω και ζητάω εναν αριθμό από μια κοπελιά που μοιραζε για την Wind.

Έβγαλε φωτογραφια το διαβατήριο, συμπλήρωσε μια φόρμα, περασε την sim στο κινητό της να την ενεργοποιησει λεει, και τέλος, αυτό ηταν.Εγώ όμως βιαστικός για ενα μεταφραστικός γραφειο είπα να την βάλω αργοτερα στο κινητο.. Τελικά, την ξέχασα/ Έχασα κάπου..

 

Τη δευτερη μέρα πήγαινα για το νησί μου, ξαναπετυχαίνω παρόμοιους να δίνουν τσάμπα αριθμούς.. Ζητάω ένα νεο.. ΠΑΛΙ φωτογραφία διαβατηρίου, ΠΑΛΙ υπογραφή.. (Είμαι βιαστικός-καράβι) αρχίζει και με πρήζει "η άλλη" να της βάλω 2-3 υπογραφές ακόμα, να μου δώσει πιο πολλους αριθμούς... :wacko:

 

Δεν μπορώ να μιλήσω άσχημα, αλλά να την αγνωήσω δεν με αφήνει.. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: κατέληξα να έχω 2 αγνώστους με φωτογραφία του διαβατηρίου μου ΚΑΙ 4 χαρτιά με την "υπογραφή" μου, χωρίς να έιμαι σίγοθρος για το τι διαβασα :!::!::!:

 

Φεύγω σύντομα από την Ελλάδα πάλι και δεν έχω χρησημοποιησει κανέναν αριθμό απο αυτούς.

Σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο την WIND και να ζητήσω να ακυρώσει/ καταργήσει οτι υπάρχει στο όνομά μου..

 

Οι φωτογραφίες όμως του διαβατηρίου μένουν ακόμα σε άγνωστους..

 

1) ΠΟΣΟ ΝΟΡΜΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, το να παίρνουν φωτό την "ταυτότητα"?

2)Άν πάρω, θα μπορέσω να το ακυρώσω? Κάποιο σχετικό πρόβλημα?

3)Είναι Κυριακή.. δουλεύουν τα κέντρα εξυπηρέτησης?

4)Πόσο να αγχωνομαι που έγινα τόσο βλάκας στα.. ξαφνηκά?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ :O :worry::worry:

 

Δεν ισχυει τιποτα απο αυτα που γραφεις. Ετσι γινεται η διαδικασια απο αυτους που μοιραζουν αριθμους στο δρομο. Αν δεν ησουν σιγουρος ας μην εμπαινες στην διαδικασια. Επισης δε γινεται να ακυρωσεις κατι, τα καρτοκινητα λειγουν.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις το 1260 (και Κυριακή) να αναφέρεις τα στοιχεία σου, και να ζητήσεις φραγή σε όσα καρτοκινητά έχεις στο όνομά σου και δεν χρησιμοποιείς. Μετά από 12 μήνες θα κλείσουν αυτόματα. Αυτό περισσότερο, μην κι αυτοί από το δρόμο έχουν δώσει σε άλλους κάποιο από τα νούμερα στο όνομά σου.

 

Την επόμενη φορά από κατάστημα. Κι αυτοί δωρεάν τα δίνουν. Στο δρόμο τα δηλώνουν όπως να' ναι ( και γίνονται συχνά "λάθη" )

Link to comment
Share on other sites

Μπα. Δεν είναι απαραίτητο. Τα άτομα της Wind συνήθως δίνουν παραπάνω νούμερα για να δείξουν παραπάνω ποσοστά στην εταιρία (μιας και οι πιο πολλοι δουλεύουν για ~400€ το μήνα). Αν τύχεις σε (συγγνώμη για την έκφραση) χαζούς καταχωρητές της προωθητικής του στυλ "έχω τα στοιχεία, τα καταχωρώ αλλά μοιάζει αυτός στην φωτογραφία της ταυτότητας΄Δεν βαριέσαι" υπάρχει πιθανότητα 1 στις 1000 να δηλωθεί σε άλλον. Επειδή κι εγω δουλεύω σε παρόμοια εταιρία (promote της vodafone) τα στοιχεία τα συμπληρώνουμε, αφήνουμε τα στοιχεία στην προωθητική εταιρία και έπειτα γίνεται η καταχώρηση στα μητρώα της εκάστοτε εταιρίας. Και αυτό για τους φοιτητές είναι ΜΕΓΑ ψέμα γιατί πολλά από αυτά τα άτομα δεν μπορούν να βρουν άλλη δουλειά (όπως εγώ καλή ώρα) μιας και δεν υπάρχουν πουθενά θέσεις εργασίας. Κι αν δεν είστε σίγουροι για τον τρόπο καταχώρησης των στοιχείων ρωτήστε τους τον τρόπο καταχώρησης των δεδομένων. ;)

Και δεν είναι όλα τόσο ύποπτα όσο φαίνονται. Να γυρίσουν στην εταιρία με ένα νούμερο ατόμων που έχουν πάρει αριθμούς για να μην τους διώξουν θέλουν. ;)

Το χειρότερο που μπορεί να πάθετε από αυτούς είναι να σας παίρνουν στο νούμερο αυτό για προσφορά της Wind/Q. :P

 

Νίκος Τ.

Edited by menidara
Nokia 5210 -> Ericsson T20e -> Sony Ericsson K300i -> Sony Ericsson K750i -> Sony Ericsson W595 -> Sony Ericsson Elm -> Sony Ericsson Xperia X10 mini -> Samsung Galaxy S DUOS -> Sony Xperia SP -> Elephone P3000 -> Huawei P8 lite -> Huawei Honor 8 και συνεχίζουμε...
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θέλω να συζητήσουμε ένα θέμα μαζί:

Είσαι εσυ και θέλεις να κάνεις διακοπή στο καρτοσυμβόλαιό σου το οποίο λήγει τον Ιούνιο του 2013, για να το κάνεις καρτοκινητό στην ίδια εταιρία.

Πας σε ένα κατάστημα και ρωτάς τον υπάλληλο αν μπορεί να γίνει αυτό, αφού δεν έχει λήξει ακόμα το συμβόλαιό σου. Εκείνος σου απαντάει οτι υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αλλά επείδη φυσικά δεν αποφασίζει ο ίδιος, θα πρέπει να κάνεις μια αίτηση πρός την εταιρία με το παραπάνω αίτημά σου, και όπως είναι λογικό αυτό παίρνει κάποιο χρόνο για να γίνει,αφου πρεπει να μεταφερθεί η αίτηση σου προς τα γραφεία της εταιρίας και προς το άτομο που θα την εγκρίνει ή θα την απορρίψει. Το διάστημα 30 ημερών είναι ενα λογικό διαστημα αναμονής.

Επίσης, επειδή θα διακόψεις το συμβόλαιό σου πριν τη λήξη του, και επειδή όταν έκανες το συμβόλαιό σου πήρες καινούριο κινητό με την επιδότηση της εταιρίας, σου λέει ο υπάλληλος ότι θα πρέπει να επιστρέψεις ένα ποσό πίσω. Τον ρωτάς ποιό είναι αυτό το ποσό και σου λέει π.χ. 5 ευρώ. Κι εσύ συμφωνείς και αποφαζίζεις να κάνεις αυτή την αίτηση για την διακοπή του συμβολαίου σου. Ώς εδώ όλα καλά.

Συντάσσει λοιπόν ο υπάλληλος του καταστήματος την αίτησή σου προς την εταιρία. Στην αίτηση αναφέρει το αίτημά σου για διακοπή, κάποιο λόγο για τον οποίο θέλεις να διακόψεις, ότι θα πρέπει να επιστρέψεις ένα ποσό από την επιδότηση που έχεις πάρει (λόγω διακοπής πριν τη λήξη του συμβολαίου) όπως επίσης και ότι χρειάζονται 30 ημέρες "για να παράγει αποτελέσματα" η αίτησή σου. Για να σου απαντήσουν δηλαδή αν έγινε δεκτή η αίτησή σου ή αν απορρίφθηκε. Σου ζητάει ο υπάλληλος να την υπογράψεις την αίτηση, του δίνεις και την ταυτότητά σου για να δεί ότι είσαι εσύ ο ιδιοκτήτης του λογαριαμού και οτι είσαι εσύ ο ίδιος που αιτείσαι τη διακοπή του συμβολαίου. Εσύ την υπογράφεις επειδή συμφωνείς με αυτά που αναφέρει η αίτηση. Ώς εδώ όλα καλά και όλα λογικά και κανένα πρόβλημα. Σου δίνει και ο υπάλληλος και την καινούρια κάρτα που θα χρησιμοποιήσεις μόλις διακοπεί το συμβόλαιό σου και χαθεί το σήμα για να γίνεις καρτοκινητός.

Μετά τι κάνεις; Λογικό είναι να το ξεχάσεις λίγο το θέμα για να περάσουνε αυτές οι 30 μέρες και να μάθεις τι έγινε τελικά με την αίτηση, αν εγκρίθηκε ή οχι, σωστά;

Περνάνε αυτές οι 30 μέρες, στο ενδιάμεσο σε παίρνουνε τηλέφωνο καμιά 3-4 φορές για να σου κάνουνε καλύτερη προσφορά, σε ενημερώνουνε κιόλας ότι η κλήση καταγράφεται, και εσύ δεν δέχεσαι καμία προσφορά, και δηλώνεις σε κάθε υπάλληλο που σου κάνει προσφορά ότι δεν δέχεσαι καμια από αυτές τις προσφορές και ότι θελεις να διακόψεις για να γίνεις καρτοκινητός. Τώρα για ποιό λόγο σου κάνουνε την ίδια προσφορά 3 φορές δεν καταλαβαίνω....τελοσπάντων. Εσύ επιμένεις να διακόψεις.

Περνάνε λοιπόν αυτές οι 30 μέρες και κανένα νέο από την εταιρία, ούτε τηλέφωνο, ούτε επιστολή ούτε τίποτα, και το κινητό να δουλεύει κανονικά.

Περνάνε άλλες 5-6 μέρες πέρα από τις 30 και ακόμα κανένα νέο.

Πάιρνεις λοιπόν κι εσύ τηλέφωνη στην εκσυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσεις τι έγινε με την αίτησή σου και το μόνο που ξέρει ο υπάλληλος είναι ότι "η αίτησή σου έχει καταχωρηθεί" !!!!

ΜΕΤΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ; ; αν σε μερικές μέρες εκδίδεται και από πάνω και ο επόμενος λγαριασμός;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...