Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

28 minutes ago, Chrischal1908 said:

Και φυσική κατάσταση θέλει για αντοχές και ανθεκτικότητα στις αντίξοες συνθήκες! Οι μπυροκοιλιές δεν βοηθούν τον άνθρωπο να ανταπεξέλθει! Ας ελπίσουμε να τελειώσει ο εφιάλτης σύντομα... Φτάνει που τον έχουμε στην κυβέρνηση.

Ο εφιάλτης είναι στην κυβέρνηση.

Το σχόλιο, όμως είναι απαράδεκτο.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, MIKU said:

Ο εφιάλτης είναι στην κυβέρνηση.

Το σχόλιο, όμως είναι απαράδεκτο.

Πολύς κόσμος έχει την ίδια άποψη! 

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με τους νέους αγοραστές;;;;Πέρασε περίπου μίσος μηνας από την λήξη της παράτασης και ακόμα περιμένουμε να μάθουμε. Λογικά υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:

•να μην ικανοποιούν τον βασικό μέτοχο του ομίλου το τίμημα που προσφέρουν

•να μην έχει την αναμενόμενη εξέλιξη και να έχουν δώσει ακόμα μια παράταση για να μπουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι στο παιχνίδι 

Επίσης η σλοβενικη θυγατρική του ομίλου(3η θέση)εξαγόρασε τον τέταρτο παίκτη και αναμένεται να ο νέος πόλος να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος 

https://www.sport24.gr/market/i-telemach-slovenias-epilthe-se-symfonia-gia-tin-exagora-tis-t-2.10364778.html

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Τι γίνεται με τους νέους αγοραστές;;;;Πέρασε περίπου μίσος μηνας από την λήξη της παράτασης και ακόμα περιμένουμε να μάθουμε. Λογικά υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:

•να μην ικανοποιούν τον βασικό μέτοχο του ομίλου το τίμημα που προσφέρουν

•να μην έχει την αναμενόμενη εξέλιξη και να έχουν δώσει ακόμα μια παράταση για να μπουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι στο παιχνίδι 

Επίσης η σλοβενικη θυγατρική του ομίλου(3η θέση)εξαγόρασε τον τέταρτο παίκτη και αναμένεται να ο νέος πόλος να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος 

https://www.sport24.gr/market/i-telemach-slovenias-epilthe-se-symfonia-gia-tin-exagora-tis-t-2.10364778.html

Περιμένουμε μέχρι τέλος του μήνα... Δίχως να σημαίνει ότι δεν θα έχουμε εξέλιξη σε 3-4 μέρες πχ. Είναι λογικό είναι μεγάλος ο όμιλος και αναζητά την καλύτερη δυνατή προσφορά! Εμάς μας ενδιαφέρει να μπει όμιλος που θα διαθέτει τεχνογνωσία και πορτοφόλι μεγάλο για επενδύσεις! Τα Fund πχ CVC δεν θα είναι ότι το καλύτερο! Ενώ μια πχ Orange, STC group μοιάζει ιδανική!💪

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα.Σε μια οδό όταν σκάβουν και περάσουν οπτική ίνα,και την περάσουν,από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες από την διαχείριση μίας πολυκατοικίας για να δουλέψει;

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα.Σε μια οδό όταν σκάβουν και περάσουν οπτική ίνα,και την περάσουν,από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες από την διαχείριση μίας πολυκατοικίας για να δουλέψει;

Εφόσον μιλάμε για FTTH, μετά το πέρσασμα της ίνας από τον δρόμο, τοποθετούνται αναμονές στο πεζοδρόμιο.

Όταν κάποιος από ένα κτίριο που καλύπτεται κάνει αίτηση σύνδεσης, προγραμματίζεται πρώτα η κάθετη καλωδίωση, δηλαδή εγκατάσταση Building Entry Point (BEP) και floorboxes για όλο το κτίριο.

Όταν ολοκληρωθεί αυτό, προγραμματίζεται και η οριζόντια καλωδίωση, δηλαδή σύνδεση από το floorbox μέχρι τον χρήστη που έκανε την αίτηση.

Μετά το παραπάνω, μπορεί να συνδεθεί εξοπλισμός και να συνδεθείς στο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, minast said:

Μετά το παραπάνω, μπορεί να συνδεθεί εξοπλισμός και να συνδεθείς στο δίκτυο

αρα και να υπαρχει οπτικη ,και σε προγραμμα να θελεις να μπεις,πχ με εως 1gpps που εχουν οι παροχοι ,δεν γινετε αν δεν γινουν ενεργεις απο διαχειριστη πολυκατοικιας.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Hliasat said:

αρα και να υπαρχει οπτικη ,και σε προγραμμα να θελεις να μπεις,πχ με εως 1gpps που εχουν οι παροχοι ,δεν γινετε αν δεν γινουν ενεργεις απο διαχειριστη πολυκατοικιας.

Κυρίως είναι θέμα ενοίκου να κάνει την αίτηση. Για τις εργασίες χρειάζεται μία υπογραφή εκπροσώπου κτιρίου που συνήθως βάζει όποιος εκτελεί χρέη διαχειριστή, αλλά πρακτικά μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Μια εξυπηρέτηση μπάχαλο. Ήθελα να ρωτήσω κάτι και κατάφεραν να με εκνευρίσουν. Αρχικά μπαίνω απαντάω στο Nova Bot και διαλέγω εξυπηρέτηση πελατών. Αφού βλέπω ότι περνάει η ώρα και απάντηση καμία κάνω την ίδια πάλι διαδικασία μόνο που τώρα επιλέγω τεχνικό πρόβλημα. Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. Από την αρχή όλα λοιπόν πατάω εξυπηρέτηση όπως μου υπέδειξε ο υπάλληλος και πάλι κανένας. Επιμένω και λέω θα πατήσω πάλι τεχνικό πρόβλημα και ότι γίνει. Σε πέντε λεπτά υπάλληλος που μου λέει επίσης το ίδιο και του εξηγώ με λίγα λόγια όλο το στόρι και μου λέει μην ανησυχείτε καθόλου θα σας συνδέσω εγώ κατευθείαν για να μην ταλαιπωρείστε και για να εξυπηρετηθείτε πιο γρήγορα. Περιμένω πάνω από μισή ώρα(χωρίς να υπολογίσω όλα τα προηγούμενα). Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν παίρνω γιατί δεν είναι κάτι που με καίει,αλλά η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της ιστορίας των δύο εταιρειών. Στην vf για τις δυο ίδιες ερωτήσεις είχα 2 λεπτά αναμονή και 2 λεπτά απάντηση. Σύνολο συνομιλίας 5,5 λεπτά. Τα συμπεράσματα δικά σας

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, aektzhs 1 said:

Μια εξυπηρέτηση μπάχαλο. Ήθελα να ρωτήσω κάτι και κατάφεραν να με εκνευρίσουν. Αρχικά μπαίνω απαντάω στο Nova Bot και διαλέγω εξυπηρέτηση πελατών. Αφού βλέπω ότι περνάει η ώρα και απάντηση καμία κάνω την ίδια πάλι διαδικασία μόνο που τώρα επιλέγω τεχνικό πρόβλημα. Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. Από την αρχή όλα λοιπόν πατάω εξυπηρέτηση όπως μου υπέδειξε ο υπάλληλος και πάλι κανένας. Επιμένω και λέω θα πατήσω πάλι τεχνικό πρόβλημα και ότι γίνει. Σε πέντε λεπτά υπάλληλος που μου λέει επίσης το ίδιο και του εξηγώ με λίγα λόγια όλο το στόρι και μου λέει μην ανησυχείτε καθόλου θα σας συνδέσω εγώ κατευθείαν για να μην ταλαιπωρείστε και για να εξυπηρετηθείτε πιο γρήγορα. Περιμένω πάνω από μισή ώρα(χωρίς να υπολογίσω όλα τα προηγούμενα). Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν παίρνω γιατί δεν είναι κάτι που με καίει,αλλά η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της ιστορίας των δύο εταιρειών. Στην vf για τις δυο ίδιες ερωτήσεις είχα 2 λεπτά αναμονή και 2 λεπτά απάντηση. Σύνολο συνομιλίας 5,5 λεπτά. Τα συμπεράσματα δικά σας

Έρχεται ο Αραψ!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Link to comment
Share on other sites

Just now, sonakiasfun said:

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Δεν είναι λόγω άδειας και εμένα 50λ έκαναν το είχα ανεβάσει κιολας 

1 ώρα πριν, aektzhs 1 said:

Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. 

Αφού είναι το τεχνικό τμήμα ,παλιά που είχα αναφέρει βλάβη σε κεραία γιατί έλεγαν θα κάνουμε προώθηση στο τεχνικό τμήμα 🤣🤣

Έχω δουλέψει μια εβδομάδα σε αυτή την εταιρεία στο τμήμα εξυπηρέτησης στο 13800 και λάλησα, έφυγα, δεν ξανά πάω εκεί.... αν θέλει κάποιος πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών τι έκαναν εκεί μέσα και αν όντως περνούν τα προβλήματα ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα διαφορετικά εάν θέλετε το λέω εδώ να τους ξεφτιλίσω

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι η Nova, μπάχαλο.

Και αν ρωτήσεις για τεχνικό θέμα κινητής τηλεφωνίας, απλά δεν θα πάρεις απάντηση, παρά μόνο κάτι γενικό...

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MIKU said:

Έτσι είναι η Nova, μπάχαλο.

Και αν ρωτήσεις για τεχνικό θέμα κινητής τηλεφωνίας, απλά δεν θα πάρεις απάντηση, παρά μόνο κάτι γενικό...

Ή δεν θα μπει κανείς στο τσατ 😃

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, sonakiasfun said:

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Οι βλάβες είναι δωρεάν από οποιοδήποτε Ελληνικό σταθερό ή κινητό.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Gv2008 said:

Πότε θα έχουμε νέα από τον αγοραστή;

Ακόμα τον αγοραστή ψάχνουμε 👍

Link to comment
Share on other sites

βάλαμε eon σήμερα με 25+3 ευρώ για τα cosmote. στο ίδιο όνομα είχαμε κινητό συμβόλαιο όλα απεριόριστα, και σταθερό 200αρα με πάγιο 54 ευρώ(κινητό, σταθερό). δηλαδή πλέον θα δίνουμε 54+28 =82 ευρώ για όλα αυτά. δεν είναι πολλά; εάν κάποιος έρθει τώρα στην Νόβα πόσο του τα δίνει όλα αυτά; 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, ilka71 said:

βάλαμε eon σήμερα με 25+3 ευρώ για τα cosmote. στο ίδιο όνομα είχαμε κινητό συμβόλαιο όλα απεριόριστα, και σταθερό 200αρα με πάγιο 54 ευρώ(κινητό, σταθερό). δηλαδή πλέον θα δίνουμε 54+28 =82 ευρώ για όλα αυτά. δεν είναι πολλά; εάν κάποιος έρθει τώρα στην Νόβα πόσο του τα δίνει όλα αυτά; 

Είναι αρκετά. Οποιος φέρει κινητό σταθερό και tv του δίνουν EIN στα 21 ευρώ και έχει μέσα και cosmote

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, ilka71 said:

βάλαμε eon σήμερα με 25+3 ευρώ για τα cosmote. στο ίδιο όνομα είχαμε κινητό συμβόλαιο όλα απεριόριστα, και σταθερό 200αρα με πάγιο 54 ευρώ(κινητό, σταθερό). δηλαδή πλέον θα δίνουμε 54+28 =82 ευρώ για όλα αυτά. δεν είναι πολλά; εάν κάποιος έρθει τώρα στην Νόβα πόσο του τα δίνει όλα αυτά; 

Είναι αρκετά πιστεύω. 

Με την Nova πως πάει; σε προηγούμενα σχόλια σου στο τοπικ είχα δει πως είσαι δυσαρεστιμένος από τη Nova,ενώ παράλληλα σε κάτι μήνες θα κάνεις και φορητότητα στη πράσινη. Ισχύ ακόμα αυτή η κατάσταση με τη Nova ή υπάρχει κάποια βελτίωση σε ολο αυτό το διάστημα είτε στη κινητή είτε στη σταθερή;

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, elkons said:

Είναι αρκετά πιστεύω. 

Με την Nova πως πάει; σε προηγούμενα σχόλια σου στο τοπικ είχα δει πως είσαι δυσαρεστιμένος από τη Nova,ενώ παράλληλα σε κάτι μήνες θα κάνεις και φορητότητα στη πράσινη. Ισχύ ακόμα αυτή η κατάσταση με τη Nova ή υπάρχει κάποια βελτίωση σε ολο αυτό το διάστημα είτε στη κινητή είτε στη σταθερή;

στα κινητά τα ίδια χάλια είναι αλλά θέλαμε τα αθλητικά τώρα και αναγκαστικά κάναμε την σύμβαση για την eon. πλέον όταν τελειώσει το συμβόλαιο θα επαναδιαπραγματευτω για όλο το πακέτο μάλλον για κοσμοτε η εάν μείνουμε nova (εάν έχουν φτιάξει τα πράγματα στο σήμα) με πολύ χαμηλότερη τιμή. μου φαίνονται πολλά τώρα που το σκέφτομαι. βέβαια τα 3 κινητά ήταν 21 ευρώ το καθένα ολα απεριόριστα και η 200αρα fiber στα 33.γινόταν χαμηλότερα ;τότε δεν νομίζω 

Link to comment
Share on other sites

Περιπέτειες με την Nova No.2

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα μου ανεβαίνουν(χωρίς επανασυντονισμό)τα αθλητικά κανάλια της πράσινης. Πατάω να δω ένα,αλλά με γυρνάνε στο κανάλι της Βουλής TV. Λέω ακόμα αρχή είναι θα φτιάξει. Με παίρνει τηλ ο πατέρας μου πριμ από λίγο και μου λέει δεν παίζουν. Παίρνω από την δουλειά το 13700 και το Bot κάνει έλεγχο για περίπου δύο λεπτά και μου λέει κάλεσε εκπρόσωπο και μου το κλείνει. Ξανά παίρνω βγαίνει εκπρόσωπος όπου μου λέει:"Από τις 08:00 ξεκινάμε την σταδιακή ενεργοποίηση των καναλιών". Ωραία λέω μέσα μου και τον ρωτάω το αυτονόητο:"Άρα μέσα στην ημέρα θα τα λάβω;;;;" και μου απαντάει με κάπως περίεργο ύφος σαν να ξαφνιάστηκε με την ερώτηση:"Δεν το γνωρίζω,καθώς όπως έχουμε ενημερωθεί η σταδιακή ενεργοποίηση θα διαρκέσει έως τις 25 Αυγούστου το βράδυ". Εκεί δεν άντεξα,αλλά σεβάστηκα τον χώρο που ήμουν και του λέω:"Αν εγώ τα λάβω σε δύο μέρες δεν είμαι αδικημένος από την δωρεάν περίοδο;;;;" και μου απαντάει:"Σας είπα δεν γνωρίζω πότε θα ενεργοποιηθούν στην σύνδεση σας". Κάπου εκεί τον ευχαρίστησα και το έκλεισα. Δύο πράγματα θέλω μα ρωτήσω:

1)τα έχει λάβει κάποιος άλλος;;;;

2)λέει πουθενά στην ιστοσελίδα ή στο μήνυμα που λάβαμε πριν από κάποιες μέρες για σταδιακή ενεργοποίηση έως 25 Αυγούστου;;;;

Μου έρχεται αν τα βάλει η Vodafone tv να πληρώσω εξ ολοκλήρου μια συνδρομή πάρα να δώσω τα 3 ευρώ εδώ. Βέβαια θα το σκεφτώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις το δοκίμασα παίζουν κανονικά. 

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...