Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

21 minutes ago, paanos said:

Ακόμα και στα δώρα για τους πληγέντες έχουν βάλει περιορισμό ορθής χρήσης. Από απεριόριστα δεδομένα που πρώτη καθιέρωσε το 2019, πλέον δίνει 250GB για 15 μέρες και 1500’ (σταθερά αυτά, ποτέ δεν έδινε απεριόριστα). 

η ίδια ακριβώς μεταβολή από 1/8 ισχύει και για το δώρο που δίνουν σε περίπτωση βλάβης σταθερής 

Σε σταθερή εμένα στη Cosmote πριν φύγω για διακοπές μου έστειλαν πως βρέθηκε βλάβη και έχω απεριόριστα Data 7 ημέρες και ομιλία.  Το πρόβλημα φτιάχτηκε μετά από 2ω του θέματος και έχω τζάμπα δεδ στις διακοπές [όσο τη παλεύουν]

15 minutes ago, MIKU said:

Εν τω μεταξύ έχουν καεί άπειρες κολώνες του ΟΤΕ, μέχρι να αποκατασταθεί το δίκτυο θα χρειάζονται δεδομένα.

Αλλά τι να πω, εξάλλου το δίκτυο είναι εκτός σήμερα στην περιοχή.

Ας ελπίσουμε πως δεν κάηκαν και όλες οι κεραίες της Nova και γενικά των παροχων και ας είναι διακοπή ρεύματος 🤞

Θα μπου πεις τωρα εδώ κάηκαν τα σπίτια, βεβαίως έχει γίνει τεράστια ζημιά σε πάρα πολλές οικογένειες όλο αυτό και ακόμα συνεχίζει..  νυχτώνει.. πλέον δεν υπάρχουν τα εναέρια μέσα.. ελπίζω να μη συνεχιστεί μέχρι αύριο τουλάχιστον και επεκταθεί περισσότερο..

Link to comment
Share on other sites

Ο κρατικός μηχανισμός κάνει την δουλειά του,αλλά πλέον είναι μικρός(σε αριθμό). Όταν έχεις 30+ χιλιόμετρα μέτωπο δεν φτάνουν τα υπάρχοντα μέσα. Πέρσι έζησα από κοντά την αγωνία αυτή και διαπίστωσα το παραπάνω 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, aektzhs 1 said:

Ο κρατικός μηχανισμός κάνει την δουλειά του,αλλά πλέον είναι μικρός(σε αριθμό). Όταν έχεις 30+ χιλιόμετρα μέτωπο δεν φτάνουν τα υπάρχοντα μέσα. Πέρσι έζησα από κοντά την αγωνία αυτή και διαπίστωσα το παραπάνω 

Και οι εθελοντές είναι λίγοι βάσει των δυνατοτήτων του πληθυσμού της Αθήνας.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Chrischal1908 said:

Και οι εθελοντές είναι λίγοι βάσει των δυνατοτήτων του πληθυσμού της Αθήνας.

Από τη στιγμή που την πυροσβεστική την εχουν με "εποχική" λογική, δυστυχώς καθε χρονο θα ειμαστε στο ελεος των φωτιών. Θα έπρεπε να υπαρχουν πολυ περισσότεροι μόνιμοι πυροσβεστες, οι οποιοι θα εκπαιδευονται ολο το χρονο ωστε να ειναι έτοιμοι για το καλοκαίρι. Το μοναδικό πράγμα που γίνεται τωρα ειναι να παιρνουν εποχικους και να τους πετάνε στη μαχη χωρις εκπαιδευση και χωρις σχεδιο.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VIPdriver said:

Από τη στιγμή που την πυροσβεστική την εχουν με "εποχική" λογική, δυστυχώς καθε χρονο θα ειμαστε στο ελεος των φωτιών. Θα έπρεπε να υπαρχουν πολυ περισσότεροι μόνιμοι πυροσβεστες, οι οποιοι θα εκπαιδευονται ολο το χρονο ωστε να ειναι έτοιμοι για το καλοκαίρι. Το μοναδικό πράγμα που γίνεται τωρα ειναι να παιρνουν εποχικους και να τους πετάνε στη μαχη χωρις εκπαιδευση και χωρις σχεδιο.

Και φυσική κατάσταση θέλει για αντοχές και ανθεκτικότητα στις αντίξοες συνθήκες! Οι μπυροκοιλιές δεν βοηθούν τον άνθρωπο να ανταπεξέλθει! Ας ελπίσουμε να τελειώσει ο εφιάλτης σύντομα... Φτάνει πια!

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Chrischal1908 said:

Και φυσική κατάσταση θέλει για αντοχές και ανθεκτικότητα στις αντίξοες συνθήκες! Οι μπυροκοιλιές δεν βοηθούν τον άνθρωπο να ανταπεξέλθει! Ας ελπίσουμε να τελειώσει ο εφιάλτης σύντομα... Φτάνει που τον έχουμε στην κυβέρνηση.

Πλήρης διάλυση. Ψηφοφόρος ΝΔ 2019…

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Chrischal1908 said:

Και φυσική κατάσταση θέλει για αντοχές και ανθεκτικότητα στις αντίξοες συνθήκες! Οι μπυροκοιλιές δεν βοηθούν τον άνθρωπο να ανταπεξέλθει! Ας ελπίσουμε να τελειώσει ο εφιάλτης σύντομα... Φτάνει που τον έχουμε στην κυβέρνηση.

Ο εφιάλτης είναι στην κυβέρνηση.

Το σχόλιο, όμως είναι απαράδεκτο.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, MIKU said:

Ο εφιάλτης είναι στην κυβέρνηση.

Το σχόλιο, όμως είναι απαράδεκτο.

Πολύς κόσμος έχει την ίδια άποψη! 

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με τους νέους αγοραστές;;;;Πέρασε περίπου μίσος μηνας από την λήξη της παράτασης και ακόμα περιμένουμε να μάθουμε. Λογικά υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:

•να μην ικανοποιούν τον βασικό μέτοχο του ομίλου το τίμημα που προσφέρουν

•να μην έχει την αναμενόμενη εξέλιξη και να έχουν δώσει ακόμα μια παράταση για να μπουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι στο παιχνίδι 

Επίσης η σλοβενικη θυγατρική του ομίλου(3η θέση)εξαγόρασε τον τέταρτο παίκτη και αναμένεται να ο νέος πόλος να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος 

https://www.sport24.gr/market/i-telemach-slovenias-epilthe-se-symfonia-gia-tin-exagora-tis-t-2.10364778.html

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Τι γίνεται με τους νέους αγοραστές;;;;Πέρασε περίπου μίσος μηνας από την λήξη της παράτασης και ακόμα περιμένουμε να μάθουμε. Λογικά υπάρχουν δύο ενδεχόμενα:

•να μην ικανοποιούν τον βασικό μέτοχο του ομίλου το τίμημα που προσφέρουν

•να μην έχει την αναμενόμενη εξέλιξη και να έχουν δώσει ακόμα μια παράταση για να μπουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι στο παιχνίδι 

Επίσης η σλοβενικη θυγατρική του ομίλου(3η θέση)εξαγόρασε τον τέταρτο παίκτη και αναμένεται να ο νέος πόλος να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος 

https://www.sport24.gr/market/i-telemach-slovenias-epilthe-se-symfonia-gia-tin-exagora-tis-t-2.10364778.html

Περιμένουμε μέχρι τέλος του μήνα... Δίχως να σημαίνει ότι δεν θα έχουμε εξέλιξη σε 3-4 μέρες πχ. Είναι λογικό είναι μεγάλος ο όμιλος και αναζητά την καλύτερη δυνατή προσφορά! Εμάς μας ενδιαφέρει να μπει όμιλος που θα διαθέτει τεχνογνωσία και πορτοφόλι μεγάλο για επενδύσεις! Τα Fund πχ CVC δεν θα είναι ότι το καλύτερο! Ενώ μια πχ Orange, STC group μοιάζει ιδανική!💪

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα.Σε μια οδό όταν σκάβουν και περάσουν οπτική ίνα,και την περάσουν,από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες από την διαχείριση μίας πολυκατοικίας για να δουλέψει;

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα.Σε μια οδό όταν σκάβουν και περάσουν οπτική ίνα,και την περάσουν,από εκεί και πέρα, πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες από την διαχείριση μίας πολυκατοικίας για να δουλέψει;

Εφόσον μιλάμε για FTTH, μετά το πέρσασμα της ίνας από τον δρόμο, τοποθετούνται αναμονές στο πεζοδρόμιο.

Όταν κάποιος από ένα κτίριο που καλύπτεται κάνει αίτηση σύνδεσης, προγραμματίζεται πρώτα η κάθετη καλωδίωση, δηλαδή εγκατάσταση Building Entry Point (BEP) και floorboxes για όλο το κτίριο.

Όταν ολοκληρωθεί αυτό, προγραμματίζεται και η οριζόντια καλωδίωση, δηλαδή σύνδεση από το floorbox μέχρι τον χρήστη που έκανε την αίτηση.

Μετά το παραπάνω, μπορεί να συνδεθεί εξοπλισμός και να συνδεθείς στο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, minast said:

Μετά το παραπάνω, μπορεί να συνδεθεί εξοπλισμός και να συνδεθείς στο δίκτυο

αρα και να υπαρχει οπτικη ,και σε προγραμμα να θελεις να μπεις,πχ με εως 1gpps που εχουν οι παροχοι ,δεν γινετε αν δεν γινουν ενεργεις απο διαχειριστη πολυκατοικιας.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Hliasat said:

αρα και να υπαρχει οπτικη ,και σε προγραμμα να θελεις να μπεις,πχ με εως 1gpps που εχουν οι παροχοι ,δεν γινετε αν δεν γινουν ενεργεις απο διαχειριστη πολυκατοικιας.

Κυρίως είναι θέμα ενοίκου να κάνει την αίτηση. Για τις εργασίες χρειάζεται μία υπογραφή εκπροσώπου κτιρίου που συνήθως βάζει όποιος εκτελεί χρέη διαχειριστή, αλλά πρακτικά μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Μια εξυπηρέτηση μπάχαλο. Ήθελα να ρωτήσω κάτι και κατάφεραν να με εκνευρίσουν. Αρχικά μπαίνω απαντάω στο Nova Bot και διαλέγω εξυπηρέτηση πελατών. Αφού βλέπω ότι περνάει η ώρα και απάντηση καμία κάνω την ίδια πάλι διαδικασία μόνο που τώρα επιλέγω τεχνικό πρόβλημα. Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. Από την αρχή όλα λοιπόν πατάω εξυπηρέτηση όπως μου υπέδειξε ο υπάλληλος και πάλι κανένας. Επιμένω και λέω θα πατήσω πάλι τεχνικό πρόβλημα και ότι γίνει. Σε πέντε λεπτά υπάλληλος που μου λέει επίσης το ίδιο και του εξηγώ με λίγα λόγια όλο το στόρι και μου λέει μην ανησυχείτε καθόλου θα σας συνδέσω εγώ κατευθείαν για να μην ταλαιπωρείστε και για να εξυπηρετηθείτε πιο γρήγορα. Περιμένω πάνω από μισή ώρα(χωρίς να υπολογίσω όλα τα προηγούμενα). Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν παίρνω γιατί δεν είναι κάτι που με καίει,αλλά η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της ιστορίας των δύο εταιρειών. Στην vf για τις δυο ίδιες ερωτήσεις είχα 2 λεπτά αναμονή και 2 λεπτά απάντηση. Σύνολο συνομιλίας 5,5 λεπτά. Τα συμπεράσματα δικά σας

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, aektzhs 1 said:

Μια εξυπηρέτηση μπάχαλο. Ήθελα να ρωτήσω κάτι και κατάφεραν να με εκνευρίσουν. Αρχικά μπαίνω απαντάω στο Nova Bot και διαλέγω εξυπηρέτηση πελατών. Αφού βλέπω ότι περνάει η ώρα και απάντηση καμία κάνω την ίδια πάλι διαδικασία μόνο που τώρα επιλέγω τεχνικό πρόβλημα. Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. Από την αρχή όλα λοιπόν πατάω εξυπηρέτηση όπως μου υπέδειξε ο υπάλληλος και πάλι κανένας. Επιμένω και λέω θα πατήσω πάλι τεχνικό πρόβλημα και ότι γίνει. Σε πέντε λεπτά υπάλληλος που μου λέει επίσης το ίδιο και του εξηγώ με λίγα λόγια όλο το στόρι και μου λέει μην ανησυχείτε καθόλου θα σας συνδέσω εγώ κατευθείαν για να μην ταλαιπωρείστε και για να εξυπηρετηθείτε πιο γρήγορα. Περιμένω πάνω από μισή ώρα(χωρίς να υπολογίσω όλα τα προηγούμενα). Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν παίρνω γιατί δεν είναι κάτι που με καίει,αλλά η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της ιστορίας των δύο εταιρειών. Στην vf για τις δυο ίδιες ερωτήσεις είχα 2 λεπτά αναμονή και 2 λεπτά απάντηση. Σύνολο συνομιλίας 5,5 λεπτά. Τα συμπεράσματα δικά σας

Έρχεται ο Αραψ!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Link to comment
Share on other sites

Just now, sonakiasfun said:

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Δεν είναι λόγω άδειας και εμένα 50λ έκαναν το είχα ανεβάσει κιολας 

1 ώρα πριν, aektzhs 1 said:

Σε δύο λεπτά συνδέεται εκπρόσωπος και του κάνω τις ερωτήσεις. Μου λέει εδώ δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών,αλλά το τεχνικό τμήμα και με αποσυνδέει τελειώνοντας έτσι την συνομιλία. 

Αφού είναι το τεχνικό τμήμα ,παλιά που είχα αναφέρει βλάβη σε κεραία γιατί έλεγαν θα κάνουμε προώθηση στο τεχνικό τμήμα 🤣🤣

Έχω δουλέψει μια εβδομάδα σε αυτή την εταιρεία στο τμήμα εξυπηρέτησης στο 13800 και λάλησα, έφυγα, δεν ξανά πάω εκεί.... αν θέλει κάποιος πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών τι έκαναν εκεί μέσα και αν όντως περνούν τα προβλήματα ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα διαφορετικά εάν θέλετε το λέω εδώ να τους ξεφτιλίσω

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι η Nova, μπάχαλο.

Και αν ρωτήσεις για τεχνικό θέμα κινητής τηλεφωνίας, απλά δεν θα πάρεις απάντηση, παρά μόνο κάτι γενικό...

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MIKU said:

Έτσι είναι η Nova, μπάχαλο.

Και αν ρωτήσεις για τεχνικό θέμα κινητής τηλεφωνίας, απλά δεν θα πάρεις απάντηση, παρά μόνο κάτι γενικό...

Ή δεν θα μπει κανείς στο τσατ 😃

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, sonakiasfun said:

Προσωπικά έχω την άκρως αντίθετη εμπειρία από την εξυπηρέτηση στο chat.

Όσες φορές κι αν μπήκα στον κόπο, η σύνδεση με εκπρόσωπο ήταν γρήγορη και εξυπηρετήθηκα άμεσα.

Θέλω να πιστεύω ότι ίσως είναι λόγω αδειών του Αυγούστου (?).

Όταν είναι για βλάβες πάντα στο 13700 από σταθερό Nova.

Οι βλάβες είναι δωρεάν από οποιοδήποτε Ελληνικό σταθερό ή κινητό.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Gv2008 said:

Πότε θα έχουμε νέα από τον αγοραστή;

Ακόμα τον αγοραστή ψάχνουμε 👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...