Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έπαθα ακριβώς το ίδιο πριν περίπου ενάμιση μηνά και παραπάνω (η γραμμή στο όνομα του πατερά μου)! Από HOL σε WIND πρώτα μας προσέγγισε τηλεφωνικά κάποια εκπρόσωπος με ένα πιο συμφέρον πακέτο αλλά όταν μας είπε για το κόστος ενεργοποίησης (31 ευρώ με ΦΠΑ όπως μας ενημέρωσε τα οποία αν και σχετικά μικρό ποσό δεν τα είχαμε για εύκαιρα για πέταμα) αρνηθήκαμε.... μας πρότεινε να το μοιράσουμε σε δόσεις των 5 ευρώ, και αφού ρώτησα ο ίδιος 4 φορές αν όλα αυτά είναι οι τελικές χρεώσεις ΧΩΡΙΣ έξτρα φόρους η φπα η τέλη τότε προχωρήσαμε και κανονίσαμε ραντεβού με τον κουριερ. Ήρθε, βασικά απλά εμφανίστηκε ένα απόγευμα στις 5 παρά στην είσοδο της πολυκατοικίας και ζήτησε τον πατερά μου να υπογράψει "για το τηλέφωνο". Για να μην πω πως ο απαράδεκτος κουριερ δεν άφησε καν αντίγραφο και έφυγε κυριολεκτικά σφαίρα! ήταν τόσο βιαστικός που δε πρόλαβαν καν να ζητήσουν αντίγραφο συμβολαίου. Τον περιμέναμε γύρω στις 8 οπότε εγώ έλειπα από το σπίτι. Την επομένη μέρα επικοινώνησε μαζί μας η HOL για να μάθει τον λογά που αποχωρήσαμε και ο πατέρας μου απάντησε πως το θέμα είναι καθαρά οικονομικό, ότι δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα με τις υπηρεσίες και ότι απλά το άλλο πακέτο ήταν πιο συμφέρον οπότε μας πρότεινε μια μικρή μείωση στο πάγιο και αποφασίσαμε για να μη μπλέκουμε με τις αλλαγές να μείνουμε στη HOL. Ρώτησα αν μπορούμε ακόμα να ακυρώσουμε την αίτηση στη WIND και η κοπέλα μας διαβεβαίωσε πως γίνετε. Ενημερώσαμε τηλεφωνικά την εκπρόσωπο της WIND ότι δε θα συνεχίσουμε τελικά στην αλλαγή και το θέμα φαινομενικά έληξε εκεί. Δεν μας ενημέρωσε καμία από τις δυο εταιρίες ότι πρέπει να κάνουμε εμείς αίτηση ακύρωσης με φαξ με κάποιον άλλο τρόπο (ούτε καν η HOL που στην ουσία θα έβγαινε κερδισμένη).

4-5 μέρες μετά είχαμε κάποια θέματα με το ιντερνέτ και επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της HOL οπού και το λύσαμε το ζήτημα. Μετά από 6 μέρες είχαμε πάλι θέματα με το ιντερνέτ και παίρνοντας στη HOL Μαθαίνω πως πια δεν είμαστε συνδρομητές. Εκεί προφανώς τα είδα όλα! Πηρά στη WIND και αρνήθηκαν πως ακυρώθηκε το αίτημα γιατί δεν έστειλα γραπτή αίτηση (αν και είμαι πολύ σίγουρος πως στην κινητή της WIND - VODAFONE πλέον όλα αυτά γίνονται τηλεφωνικά ποτέ κάνεις δεν ζήτησε γραπτή αίτηση ακύρωσης οπότε δε ξέρω γιατί ισχύουν αλλά πράγματα με τη σταθερή).

Και οκ ως εδω μικρό το κακό... Μέχρι τον πρώτο λογαριασμό ο οποίος σκάει στα 70,50 ευρώ! με μια τραγική ανάλυση παγίου οπού το πάγιο που θα ήταν "με το ΦΠΑ" Ήταν τελικά χωρίς το ΦΠΑ υπήρχαν κάτι επιπλέον χρεώσεις περασμένες ως “αναλογίες” και όλα αυτά μαζί αφού προστίθενται πέρναγαν από ΦΠΑ και φτάναμε στο ωραιότατο ποσό που ανέφερα! Εδώ να αναφέρω πως το πάγιο θα ήταν 28,90 / μηνά ΜΕ το ΦΠΑ και 31 Ευρώ κόστος ενεργοποίησης σε 6 δόσεις ουσιαστικά των 5 ευρώ (άρα περιμέναμε να δούμε ένα πάγιο γύρω στα 34 ευρώ).

Από την ημέρα που ήρθε ο λογαριασμός (28/06 ημερομηνία έκδοσης) Έχω κάνει τα πάντα! Πηρά στο 13800 πηρά στο σταθερό που μου άφησε η εκπρόσωπος που είχα πρωτομιλήσει από την WIND έστειλα φαξ, μίλησα με υπεύθυνο, ξαναπήρα τηλεφωνά και ακόμα δεν έχω μια ξεκάθαρη απάντηση για το τι συμβαίνει. Το μονό που μου λένε είναι ότι μάλλον πρόκειται για λάθος ενημέρωση (άρα δικό τους λάθος) και ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου (δεν έχουν επικοινωνήσει ποτέ συνεχεία εγώ τους κυνήγα). Όταν ρωτησα αν γινεται να σπασω το συμβολαιο μου ειπαν θα εχω επιβαρυνση 150 ευρω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help.....
Link to comment
Share on other sites

το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω.

 

την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός.

 

κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν ρωταω στο σωστο μερος αλλα εχω ενα περιεργο θεμα με την επισημη εφαρμογη της wind.εχω ενεργοποιησει το πακετο των 500mb με 5 ευρω συν δωρο αλλα 500 mb.χθες κατεβασα 2 φορες το factory image της 4.3 για το νεξους μου.270 mb την καθε φορα.ο μετρητης του τηλεφωνου μου δειχνει σωστα οτι εχω χρησιμοποιησει περιπου 680 mb μαζι και με αλλη χρηση που ειχα κανει.η εφαρμογη της wind ομως ακομα και τωρα μου δειχνει οτι απο το 1000 mb μου απομενουν 833mb!το ερωτημα ειναι εχει σφαλμα η εφαρμογη η το κανουν επιτηδες?εγω παντως θα συνεχισω να βασιζομαι στο μετρητη δεδομενων του τηλεφωνου

-Galaxy S23 green

-Galaxy watch 7 44mm

-Galaxy buds 2

Link to comment
Share on other sites

• Έλεγχος του λογαριασμού και υπολοίπου οποιαδήποτε στιγμή

• Αποκλειστικές Online Προσφορές

• One-to-one επικοινωνία

• Ευκολία χρήσης και αμεσότητα

• Ελαχιστοποίηση του χρόνου εξυπηρέτησης

 

iPhone:

Q

F2G

 

Android:

Q

F2G

Edited by IOCTL
Link to comment
Share on other sites

Η WIND φαίνεται οτι έχει μπει δυναμικά στο χώρο του Online.

Nice work!

 

https://www.wind.gr/gr/mywind/

 

Παραθέτω απο το site τους:

 

Γιατί να εγγραφείς;

 

  • Τώρα μπορείς να ενημερώνεσαι άμεσα για το υπόλοιπο χρήσης του χρόνου ομιλίας, των SMS και των MBs, για τις συνδέσεις σου, καθώς και για την ημερομηνία λήξης του υπολοίπου σου.
  • Με τη νέα πλατφόρμα myWIND, έχεις επιπλέον, συγκεντρωμένη και ολοκληρωμένη εικόνα όλων των συνδέσεών σου. Μέσα από την ενότητα “Συνδέσεις” μπορείς να έχεις άμεση πρόσβαση σε όλες τις ενεργές συνδέσεις σου, καθώς και σε χρήσιμα εργαλεία και υπηρεσίες.
  • Επιπλέον, έχεις τη δυνατότητα να ανανεώσεις το συμβόλαιο σου εύκολα και γρήγορα επιλέγοντας, είτε έκπτωση στο μηνιαίο σου πάγιο, είτε επιδότηση συσκευής για να διαλέξεις το αγαπημένο σου Smartphone!
  • Ακόμα, έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις το πρόγραμμά συμβολαίου σου και να μεταβείς στο πρόγραμμα που επιθυμείς.
    Μέσα από την νέα πλατφόρμα myWIND διαχειρίζεσαι και πληρώνεις τους λογαριασμούς σου online, εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια!
  • Με ένα μόνο κλικ, μπορείς να ενημερώνεσαι όπου και αν είσαι, για τους τρέχοντες λογαριασμούς σου, καθώς και να πραγματοποιείς τις πληρωμές σου.
  • Αφού συνδεθείς στο myWIND, μπορείς να μεταβείς στην ενότητα «Λογαριασμοί» για να ενημερωθείς για τους πρόσφατους λογαριασμούς σου. Πατώντας το κουμπί «Πληρωμή» μεταφέρεσαι αυτόματα στην υπηρεσία e-Bill για να πραγματοποιήσεις τη συναλλαγή σου
  • Επιπλέον, μέσα από το myWIND έχεις τη δυνατότητα να ενημερώνεσαι πλήρως για όλους τους λογαριασμούς σου ακόμα και αν διαθέτεις διαφορετικές συνδέσεις.
  • Για να δεις πότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία πληρωμή του λογαριασμού σου δεν έχεις παρά να μπεις, είτε στην ενότητα «Σύνοψη», είτε στην ενότητα «Λογαριασμοί»
  • Απώλεια / Φραγή κάρτας SIM
    Μέσα από τη νέα πλατφόρμα myWIND, σε περίπτωση που έχεις χάσει την κάρτα SIM σου ή έχει κλαπεί μπορείς να προχωρήσεις σε online φραγή της κάρτας σου. Προσοχή δεν μπορείς να προχωρήσεις σε online άρση της φραγής.
  • Κωδικός PUK
    Αν πληκτρολογήσεις 3 φορές λάθος κωδικό PIN και έχεις κλειδώσει την κάρτα σου, μπορείς να την ξεκλειδώσεις μόνο με τη χρήση του κωδικού PUK. Τώρα, λοιπόν, μέσα από το myWIND, μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στον κωδικό PUK σου και να απλουστεύεις τις διαδικασίες ανάκτησης του PIN σου.
  • Ενεργοποίηση / απενεργοποίηση περιαγωγής (Roaming)
    Με την υπηρεσία Ενεργοποίηση / απενεργοποίηση περιαγωγής, επιλέγεις αν θα χρησιμοποιείς ή όχι το κινητό σου τηλέφωνο, σε χώρες εκτός Ελλάδας, μέσω σύνδεσης με τοπικά συνεργαζόμενα δίκτυα.
    Επιπλέον, μπορείς να επιλέξεις το ποσό το οποίο θέλεις να είναι το όριο ενημέρωσης και φραγής GPRS Roaming.

Link to comment
Share on other sites

καλήμερα , έχω μια απορια και θελω να μου την λυση καποιος πριν κανω καταγγελία στην γραμμή καταναλωτών. Παίρνω αρκετά συχνά το 1260 και θέλω να μιλήσω με εκπρόσωπο της εταιρίας για διάφορα θέματα και για οποιον γνωρίζει πατάω το 8 για να συνδεθώ. Πολλές φορές μου βγαίνει ενα μήνυμα οτι δεν ειναι δυνατη η εξυπηρέτηση μου γιατι μάλλον εχουν πολυ φόρτο εργασίας και τα λοιπά και κλείνει η γραμμη, σημερα που ειδα online τα 0,25 λεπτα εχουν αφαιρεθεί απο το υπολοιπο μου (εχω καρτο συνδεση), θελω να ρωτησω αυτο ειναι νόμιμο ή απο την στιγμη που δεν έγινε αυτο για το οποίο κάλεσα δεν πρέπει να χρεώνομαι ?
Link to comment
Share on other sites

μου είχε τύχει κι εμένα 4 φορές συγκεκριμένα στις αρχές που είχα βάλει τον αριθμό (Νοέμβριο 2012). από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει. το θέμα είναι βέβαια αν το κάνουν εσκεμμένα ή αν όντως υπάρχει φόρτος-έλλειψη προσωπικού. εικάζω και θέλω να πιστεύω πως είναι το δεύτερο. αλλά 100% δεν ξέρω.

 

παρεπιπτόντως τι θα τους ρωτούσες? μήπως μπορεί κάποιος από εδώ να σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

κατι για τον λογαριασμο μου ως συνήθως πάλι βάλανε οτι να νε , αν γνωριζει καποιος αν ειναι νομιμο η οχι ας μου πει γιατι θελω να κανω καταγγελια, δεν ειναι τα 0,25 λεπτα αλλα η κοροιδια που μας ριχνουν
Link to comment
Share on other sites

Και στο 1277 που έχουμε λόγω εταιρικού και είναι δωρεάν συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Μάλλον δεν έχουν διαθέσιμο προσωπικό εκείνη την ώρα, αλλά φυσικά το χρησιμοποιούν και προς όφελος τους για να σε χρεώνουν. Δεν νομίζω πάντως να γίνεται συστηματικά για τον λόγο αυτό.
Link to comment
Share on other sites

το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω.

 

την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός.

 

κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα.

 

Συμφωνω απλα ειναι τραγικο για ενεργοποιηση να ξεμπερδευεις σε 5 λεπτακια απο το τηλεφωνο και για ακυρωση να θες ολοκληρη διαδιακασια και να μη σε ενημερωνει και κανενας :confused:

Link to comment
Share on other sites

από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει.

 

Δεν ξέρω αν είναι όντως νόμιμο, αλλά ηθικό και σύμφωνο με τα συναλλακτικά ήθη ΔΕΝ είναι. Τι ακριβώς σου προσέφερε για να σε χρεώσει?

Όταν μου έτυχε εμένα πάντως, έκανα αίτηση για να αντιλογιστεί η χρέωση, και έγινε δεκτή.

Link to comment
Share on other sites

ειναι τοσο άχρηστοι που δεν εχουν βγαλει ακομα εφαρμογη για smartphones για οσους εχουν συμβολαιο, τοσα λεφτα που εχουν ξοδέψει για ηλίθιες διαφημίσεις θα ειχαν φτιαξει το δικτυο τους και θα ειχαν και 4G
Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με το ότι αρχικά δέχεσαι την χρέωση κ μόνο για την κλήση. Μου έτυχε σε μια μέρα 5 φορές αυτό, αλλά δε νομίζωμιζω ότι γίνεται μάτι. Θα έπρεπε να γίνεται η χρέωση μόλις συνομιλήσει σμε υπάλληλο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help.....

 

Σε καθε συμβολαιο εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερες.Πρεπει να στειλεις αιτημα ακυρωσης φορητοτητας με φαξ στη wind για να εισαι σιγουρη οτι θα βρεις ακρη.Βεβαια καλο ειναι να σιγουρεψεις με τη βονταφον οτι αν υπαναχωρησεις θα εχεις την επιδοτηση που σου προτειναν και δε θα τη θεωρησουν νεα συνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Αναθεωρώ ότι έγραψα παραπάνω. Μόλις διαπίστωσα πως μας έβγαλαν από το 1277 χωρίς καμιά ειδοποίηση και προειδοποίηση και μας έβαλαν στο 1250 όπου έχει χρέωση 0.25€/λεπτό με χρέωση ανά λεπτό. Μιλάμε για απατεώνες ολκής ... :lol:
Link to comment
Share on other sites

Εταιρικό νούμερο το 1250;;; Πρώτη φορα το ακούω! Κάτι καινούριο;;!!
Link to comment
Share on other sites

:protest: ελεος ποια με αυτες τις εταιριες, βρισκουν που ειμαστε τριτοκοσμική χωρα και κανουν οτι τους γουσταρει
Link to comment
Share on other sites

ισχυει για ολα τα προγραμματα συμβολαιου wind ή θα πρεπει να εχεις ενεργοποιησει την συγκεκριμενη υπηρεσια με επιπλεον κοστος κλπ κλπ?
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι καταλαβα οτι ολες οι κεραιες τουλαχιστον στην επαρχια θα γινουν colocation.....δε νομιζω οτι θα χρειαστει το εσωτερικο roaming θα χουν ιδια καλυψη και οι δυο....
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...