truckman Δημ. December 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 20, 2015 Σε ευχαριστώ.Υπάρχει περίπτωση στο downgrade να χάσει τίποτε imei κτλ και να ψαχνόμαστε; Ναι, δυστυχώς είναι υπαρκτό αυτό το ενδεχόμενο. Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mike62 Δημ. February 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2016 Σε ευχαριστώ.Υπάρχει περίπτωση στο downgrade να χάσει τίποτε imei κτλ και να ψαχνόμαστε; Τελικα το δοκίμασα και έγινε.... πως? πήγα στο http://www.sammobile.com/firmwares/database/GT-I9295/ και κατέβασα μια εκδοση με το 4.4.2 (αυτη για Ρουμάνια) την έκανα εγκατάσταση οπως λεω στο ποστ μου http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6079249#post6079249 αναλυτικα οδηγιες http://www.androidofficer.com/2015/04/i9295xxudoc3-android-501-xxudoc3.html σε μενα στο τέλος αφου μπήκε η έκδοση 4.4.2 δεν ξεκινούσε (εμενε στην αρχική οθονη) οπως λενε και οι οδηγιες ... το διόρθωσα με τη πρωτη... Ολα οσα προβλήματα ειχα με την 5.0.1 ΛΥΘΗΚΑν How to Fix Bootloop on Galaxy S4 Active GT-I9295 If anything goes wrong, your device may stuck at booting animation. If your Galaxy S4 Active GT-I9295 stuck at boot animation screen for more than 10 minutes, then follow these instructions: Go to Recovery Mode by pressing and holding the Volume Up+Home+Power buttons together. Now, perform Wipe Data/Factory Reset and Wipe Cache Partition task before selecting the reboot system now option. In Recovery Mode use the Volume keys to navigate between options and Power key to select any option. Note that: Wipe task process will erase all your device internal memory data but not the external SD card data. - Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MrFord Δημ. March 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2016 Καλησπέρα σε όλους. Έχω το S4 Active. Όταν πάω να κάνω έλεγχο για ενημερώσεις μου βγάζει το εξής μήνυμα: "Το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας έχει τροποποιηθεί με μη εξουσιοδοτημενο τρόπο. Δοκιμάστε τη λήψη ενημερώσεων χρησιμοποιωντας το Samsung Kies στον υπολογιστή σας ή επισκεφτείτε ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ". Δεν έχει γίνει root στην συσκευή. Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κάνω.? Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kakis Δημ. April 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2018 Θέλω να ενημερώσω τους υπόλοιπους κατόχους πως η υπηρεσία HD Voice δεν λειτουργεί πλέον στο κινητό και η Cosmote δεν γνωρίζει τίποτα λέει και πως δεν υποστηρίζεται ενώ παλιά λειτουργούσε. Ξέρει κανείς τίποτα άλλο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.