Jump to content

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ WIND


freemant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στις αρχές Μαρτίου δέχτηκα τηλεφωνικώς μια προσφορά της Wind συνδυασμός σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με μεταφορά της ήδη υπάρχουσας τηλεφωνικής μου γραμμή και αλλαγή ενός αριθμού f2go που είχα σε συμβόλαιο.

O παροχής στον οποίο βρισκόταν η τηλεφωνική μου γραμμή (Forthnet) επικοινωνώντας μαζί μου μου είπε οτι αν φύγω απο αυτούς θα πρέπει να πληρώσω 130€ penalty διότι το συμβόλαιο μου έληγε τον Αύγουστο φυσικά δεν γινόταν αυτό και λέω ας μείνω έτσι μέχρι τον Αύγουστο και τότε θα πάω στην Wind ,έτσι και εγώ στέλνω μια αίτηση με ακύρώσης με fax με όλα μου τα στοιχεία και παρακαλώντας τους τους να μου ακυρώσουν την αίτηση για την σταθερή και να μου γυρίσουν το νούμερο του κινητού ξάνα σε f2go το οποίο ως συμβόλαιο εγώ δεν το χρησιμοποιούσα ούτε την sim κάρτα δεν έβαλα. Εντωμεταξύ με καλεί η forthnet για να δεί αν έχω προχωρήσει στην αίτηση ακύρωσης και με ηχογραφεί να λέω ότι θέλω να παραμείνω σε αυτούς.

Επικοινωνώντας με την wind είπαν οτι την άιτηση μου την έλαβαν και θα προχωρήσουν στην ακύρωση, μιλώντας αρκετές φορές μαζί τους διότι ήθελα να μου επαναφέρουν το νούμερο του κινητού σε f2go (άραγε γιατί αργούσαν??? τους πήρε μια εβδομάδα να το κάνουν) μου είπαν οτι η αίτηση ακύρωσης προχώρησε και επειδή το συμβόλαιο που έχεται για το κινητό έτσι όπως είναι χωρίς στην σταθερή δεν στέκει μόνο του θα ακυρωθεί και αυτό και θα γίνει f2go.

Εντωμεταξύ λαμβάνω σπίτι με courier ένα modem της Wind καθώς και ένα λογαριασμό στης 2/4 για το κινητό χωρίς την σταθερή μέσα ,μιλώντας πάλι μαζί τους για να δω για το καρτοκινητό γιατί αργούν να το συνδέσουν καθώς γιατι μου έστειλαν λογαριασμό και router, πήρα απάντηση το καρτοκινητό σας θα συνδεθεί ξανά αγνοήστε το λογαριασμό εφ' όσον ακυρώσατε το συμβόλαιο και το router στείλτε το πίσω από εκεί που πήρατε την προσφορά.

Χθές έπαθα εγκεφαλικό πάω στην Forthnet να μεταφέρω την γραμμή μου γιατι μετακομίζω και μου λένε οτι δεν μπορούμε διότι κάνατε αλλαγή πάροχου(άλλοι καλύτεροι αυτοί ενώ έχουν ηχογραφημένο μήνυμα οτι ο πελάτης θέλει να παραμείνει σε αυτούς δεν επικοινωνούν μαζί του να δουν τι έγινε και έφυγε τελικά ) μιλώντας με την Wind μου είπαν οτι δεν κάναμε τελικά την αίτηση ακύρωσης διότι δεν φιανόταν τα στοιχεία της ταυτότητας σας και οταν την ρώτησα πως ακυρώθηκε το ένα μέρος του συμβολαίου(το κινητό νούμερο) και όχι και το άλλο(σταθερό νούμερο) η απάντηση ήταν μισό να σας συνδέσω με το τμήμα κινητής, ενώ εγώ δεν είχα πρόβλημα με το κινητό και σας στείλαμε μύνημα για την μεταφορά σας στο νούμερο κινητού που τους είχα δηλώσει για ακύρωση και δεν το είχα συνδέσει ενω στη αίτηση ακύρωσης ξέραν και το σταθερό μου που λειτουργούσε και τους είχα και δεύτερο κινητό.

Είναι μεγάλοι απατεώνες,απαράδεκτοι διότι με δόλο προχώρησαν μαι αίτηση που εγώ ακύρωσα και τώρα έιμαι ανγκασμένος να πληρώσω στην forthenet 130€ ενώ αυτά ήθελα να αποφύγω !!!!Εγώ τους είπα οτι δεν πρόκειται να πληρώσω λογαριαμό,ηδη έκανα καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών και φυσικά θα πάω και στο Ινστιτούτο Καταναλώτη,δεν θα κάνει η κάθε εταιρία τηλεπικοινωνιών οτι γουστάρει και μπαλάκι τον πελάτη.

Και κρίμα γιατί έχει καλά προγράμματα αλλά με απατεωνιές πελάτες δεν πιάνονται και φυσικά ούτε και έμενα.

Link to comment
Share on other sites

έχεις υπογράψει τα συμόλαια;;;

όταν έκανες αίτημα υπαναχώρησης από κατάστημα ή fax (κινητό & σταθερό) κάλεσες να δεις αν γίνει αποδεκτό το αίτημά σου;;;

Link to comment
Share on other sites

Στις αρχές Μαρτίου δέχτηκα τηλεφωνικώς μια προσφορά της Wind συνδυασμός σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με μεταφορά της ήδη υπάρχουσας τηλεφωνικής μου γραμμή και αλλαγή ενός αριθμού f2go που είχα σε συμβόλαιο.

O παροχής στον οποίο βρισκόταν η τηλεφωνική μου γραμμή (Forthnet) επικοινωνώντας μαζί μου μου είπε οτι αν φύγω απο αυτούς θα πρέπει να πληρώσω 130€ penalty διότι το συμβόλαιο μου έληγε τον Αύγουστο φυσικά δεν γινόταν αυτό και λέω ας μείνω έτσι μέχρι τον Αύγουστο και τότε θα πάω στην Wind ,έτσι και εγώ στέλνω μια αίτηση με ακύρώσης με fax με όλα μου τα στοιχεία και παρακαλώντας τους τους να μου ακυρώσουν την αίτηση για την σταθερή και να μου γυρίσουν το νούμερο του κινητού ξάνα σε f2go το οποίο ως συμβόλαιο εγώ δεν το χρησιμοποιούσα ούτε την sim κάρτα δεν έβαλα. Εντωμεταξύ με καλεί η forthnet για να δεί αν έχω προχωρήσει στην αίτηση ακύρωσης και με ηχογραφεί να λέω ότι θέλω να παραμείνω σε αυτούς.

Επικοινωνώντας με την wind είπαν οτι την άιτηση μου την έλαβαν και θα προχωρήσουν στην ακύρωση, μιλώντας αρκετές φορές μαζί τους διότι ήθελα να μου επαναφέρουν το νούμερο του κινητού σε f2go (άραγε γιατί αργούσαν??? τους πήρε μια εβδομάδα να το κάνουν) μου είπαν οτι η αίτηση ακύρωσης προχώρησε και επειδή το συμβόλαιο που έχεται για το κινητό έτσι όπως είναι χωρίς στην σταθερή δεν στέκει μόνο του θα ακυρωθεί και αυτό και θα γίνει f2go.

Εντωμεταξύ λαμβάνω σπίτι με courier ένα modem της Wind καθώς και ένα λογαριασμό στης 2/4 για το κινητό χωρίς την σταθερή μέσα ,μιλώντας πάλι μαζί τους για να δω για το καρτοκινητό γιατί αργούν να το συνδέσουν καθώς γιατι μου έστειλαν λογαριασμό και router, πήρα απάντηση το καρτοκινητό σας θα συνδεθεί ξανά αγνοήστε το λογαριασμό εφ' όσον ακυρώσατε το συμβόλαιο και το router στείλτε το πίσω από εκεί που πήρατε την προσφορά.

Χθές έπαθα εγκεφαλικό πάω στην Forthnet να μεταφέρω την γραμμή μου γιατι μετακομίζω και μου λένε οτι δεν μπορούμε διότι κάνατε αλλαγή πάροχου(άλλοι καλύτεροι αυτοί ενώ έχουν ηχογραφημένο μήνυμα οτι ο πελάτης θέλει να παραμείνει σε αυτούς δεν επικοινωνούν μαζί του να δουν τι έγινε και έφυγε τελικά ) μιλώντας με την Wind μου είπαν οτι δεν κάναμε τελικά την αίτηση ακύρωσης διότι δεν φιανόταν τα στοιχεία της ταυτότητας σας και οταν την ρώτησα πως ακυρώθηκε το ένα μέρος του συμβολαίου(το κινητό νούμερο) και όχι και το άλλο(σταθερό νούμερο) η απάντηση ήταν μισό να σας συνδέσω με το τμήμα κινητής, ενώ εγώ δεν είχα πρόβλημα με το κινητό και σας στείλαμε μύνημα για την μεταφορά σας στο νούμερο κινητού που τους είχα δηλώσει για ακύρωση και δεν το είχα συνδέσει ενω στη αίτηση ακύρωσης ξέραν και το σταθερό μου που λειτουργούσε και τους είχα και δεύτερο κινητό.

Είναι μεγάλοι απατεώνες,απαράδεκτοι διότι με δόλο προχώρησαν μαι αίτηση που εγώ ακύρωσα και τώρα έιμαι ανγκασμένος να πληρώσω στην forthenet 130€ ενώ αυτά ήθελα να αποφύγω !!!!Εγώ τους είπα οτι δεν πρόκειται να πληρώσω λογαριαμό,ηδη έκανα καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών και φυσικά θα πάω και στο Ινστιτούτο Καταναλώτη,δεν θα κάνει η κάθε εταιρία τηλεπικοινωνιών οτι γουστάρει και μπαλάκι τον πελάτη.

Και κρίμα γιατί έχει καλά προγράμματα αλλά με απατεωνιές πελάτες δεν πιάνονται και φυσικά ούτε και έμενα.

 

μπαρβο πολυ καλα εκανες..ελπιζω να δικαιωθεις.περιμενουμε νεα σου!

δυτυχως το καρτελ της τηλεφωνιας δρα ανεξελεγκτο, οπως και οτιδηποτε αλλο στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

μπαρβο πολυ καλα εκανες..ελπιζω να δικαιωθεις.περιμενουμε νεα σου!

δυτυχως το καρτελ της τηλεφωνιας δρα ανεξελεγκτο, οπως και οτιδηποτε αλλο στην Ελλαδα.

 

Δυστυχώς από γνωστούς μου έχω ακούσει οτι είναι πολύ δύσκολο ως ακατόρθωτο να ακυρώσεις στην σταθερή της WIND. Με το ζόρι σε ενεργοποιούν. Πολύ σωστά έκανες με την καταγγελία.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έπαθα ακριβώς το ίδιο πριν περίπου ενάμιση μηνά και παραπάνω (η γραμμή στο όνομα του πατερά μου)! Από HOL σε WIND πρώτα μας προσέγγισε τηλεφωνικά κάποια εκπρόσωπος με ένα πιο συμφέρον πακέτο αλλά όταν μας είπε για το κόστος ενεργοποίησης (31 ευρώ με ΦΠΑ όπως μας ενημέρωσε τα οποία αν και σχετικά μικρό ποσό δεν τα είχαμε για εύκαιρα για πέταμα) αρνηθήκαμε.... μας πρότεινε να το μοιράσουμε σε δόσεις των 5 ευρώ, και αφού ρώτησα ο ίδιος 4 φορές αν όλα αυτά είναι οι τελικές χρεώσεις ΧΩΡΙΣ έξτρα φόρους η φπα η τέλη τότε προχωρήσαμε και κανονίσαμε ραντεβού με τον κουριερ. Ήρθε, βασικά απλά εμφανίστηκε ένα απόγευμα στις 5 παρά στην είσοδο της πολυκατοικίας και ζήτησε τον πατερά μου να υπογράψει "για το τηλέφωνο". Για να μην πω πως ο απαράδεκτος κουριερ δεν άφησε καν αντίγραφο και έφυγε κυριολεκτικά σφαίρα! ήταν τόσο βιαστικός που δε πρόλαβαν καν να ζητήσουν αντίγραφο συμβολαίου. Τον περιμέναμε γύρω στις 8 οπότε εγώ έλειπα από το σπίτι. Την επομένη μέρα επικοινώνησε μαζί μας η HOL για να μάθει τον λογά που αποχωρήσαμε και ο πατέρας μου απάντησε πως το θέμα είναι καθαρά οικονομικό, ότι δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα με τις υπηρεσίες και ότι απλά το άλλο πακέτο ήταν πιο συμφέρον οπότε μας πρότεινε μια μικρή μείωση στο πάγιο και αποφασίσαμε για να μη μπλέκουμε με τις αλλαγές να μείνουμε στη HOL. Ρώτησα αν μπορούμε ακόμα να ακυρώσουμε την αίτηση στη WIND και η κοπέλα μας διαβεβαίωσε πως γίνετε. Ενημερώσαμε τηλεφωνικά την εκπρόσωπο της WIND ότι δε θα συνεχίσουμε τελικά στην αλλαγή και το θέμα φαινομενικά έληξε εκεί. Δεν μας ενημέρωσε καμία από τις δυο εταιρίες ότι πρέπει να κάνουμε εμείς αίτηση ακύρωσης με φαξ με κάποιον άλλο τρόπο (ούτε καν η HOL που στην ουσία θα έβγαινε κερδισμένη).

4-5 μέρες μετά είχαμε κάποια θέματα με το ιντερνέτ και επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της HOL οπού και το λύσαμε το ζήτημα. Μετά από 6 μέρες είχαμε πάλι θέματα με το ιντερνέτ και παίρνοντας στη HOL Μαθαίνω πως πια δεν είμαστε συνδρομητές. Εκεί προφανώς τα είδα όλα! Πηρά στη WIND και αρνήθηκαν πως ακυρώθηκε το αίτημα γιατί δεν έστειλα γραπτή αίτηση (αν και είμαι πολύ σίγουρος πως στην κινητή της WIND - VODAFONE πλέον όλα αυτά γίνονται τηλεφωνικά ποτέ κάνεις δεν ζήτησε γραπτή αίτηση ακύρωσης οπότε δε ξέρω γιατί ισχύουν αλλά πράγματα με τη σταθερή).

Και οκ ως εδω μικρό το κακό... Μέχρι τον πρώτο λογαριασμό ο οποίος σκάει στα 70,50 ευρώ! με μια τραγική ανάλυση παγίου οπού το πάγιο που θα ήταν "με το ΦΠΑ" Ήταν τελικά χωρίς το ΦΠΑ υπήρχαν κάτι επιπλέον χρεώσεις περασμένες ως “αναλογίες” και όλα αυτά μαζί αφού προστίθενται πέρναγαν από ΦΠΑ και φτάναμε στο ωραιότατο ποσό που ανέφερα! Εδώ να αναφέρω πως το πάγιο θα ήταν 28,90 / μηνά ΜΕ το ΦΠΑ και 31 Ευρώ κόστος ενεργοποίησης σε 6 δόσεις ουσιαστικά των 5 ευρώ (άρα περιμέναμε να δούμε ένα πάγιο γύρω στα 34 ευρώ).

Από την ημέρα που ήρθε ο λογαριασμός (28/06 ημερομηνία έκδοσης) Έχω κάνει τα πάντα! Πηρά στο 13800 πηρά στο σταθερό που μου άφησε η εκπρόσωπος που είχα πρωτομιλήσει από την WIND έστειλα φαξ, μίλησα με υπεύθυνο, ξαναπήρα τηλεφωνά και ακόμα δεν έχω μια ξεκάθαρη απάντηση για το τι συμβαίνει. Το μονό που μου λένε είναι ότι μάλλον πρόκειται για λάθος ενημέρωση (άρα δικό τους λάθος) και ότι θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου (δεν έχουν επικοινωνήσει ποτέ συνεχεία εγώ τους κυνήγα). Όταν ρωτησα αν γινεται να σπασω το συμβολαιο μου ειπαν θα εχω επιβαρυνση 150 ευρω!

Link to comment
Share on other sites

το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω.

 

την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός.

 

κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα.

Link to comment
Share on other sites

το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω.

 

την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός.

 

κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα.

 

Συμφωνω απλα ειναι τραγικο για ενεργοποιηση να ξεμπερδευεις σε 5 λεπτακια απο το τηλεφωνο και για ακυρωση να θες ολοκληρη διαδιακασια και να μη σε ενημερωνει και κανενας :confused:

Link to comment
Share on other sites

αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

Edited by Darkorigin
Link to comment
Share on other sites

αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

 

Σε καμμία περίπτωση. Αν δεν έχουνε μπει υπογραφές, δεν υφίσταται συμβόλαιο - δέσμευση με την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

 

Χωρις να εχεις υπογραψει δε μπορουν να κανουν κατι αν μιλας για φορητοτητα.Αν ειναι για να παραμεινεις στην ιδια εταιρεια παλι μπορεις να ακυρωσεις οτιδηποτε ισχυριστουν και δε χρεωνεσαι κατι.

Link to comment
Share on other sites

το currier που στελνουν ειναι δικο τους η (απον την εταιρια) η καποιο αλλο γενικα? ελτα, ταχυδρομικη? η κατι τετοιο?

 

η καταγραφη κλησης τοτε που εξυπηρετει? η ποιον εξυπηρετει?

πχ δικαστικος στεκει? σαν προφορικο συμβολαιο? αν οχι για πιο λογο τοτε καταγραφονται?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...