Jump to content

Πρόβλημα με σύνδεση internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα συμ-forum-ίτες μου.

Έχω κάποιες απορίες πάνω σε ένα πρόβλημα που αντιμετοπίζω το τελευταίο διάστημα.

 

Το πρόβλημα έχει να κάνει με την σύνδεση internet που έχω στο σπίτι μου. Θα σας το αναλύσω διεξοδικά , γιατί εγώ προσωπικά ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω τί φταίει.

 

ΠΡΟΒΛΗΜΑ :

 

Στο σπίτι μου έχω σύνδεση της HOL 24mbps double play. Καλά εννοείτε ότι πάνω από 9-9,5 mbps δεν έχω πιάσει ούτε στις 4 τα ξημερώματα 15 Άυγουστου, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Το πρόβλημά μου το συνιδητοποίησα με την αγορά του καινούργιου μου κινητού. Και έχει ως έξης. Από τότε που πήρα το καινούργιο μου κινητό (Huawei ascend P1) βλέπω πολύ καθυστέρηση στο internet. Μέχρι τώρα στο σπίτι μου ήταν συνδεδεμένα στο router : 1 desktop ενσύρματα, και 1 κινητό smarthone (iphone 4) ασύρματα. Το βράδυ που ήμασταν και οι δύο σπίτι, συνήθως είχαμε και ένα laptop ασύρματα συνδεδεμένο. Τα πάντα (τα ένιωθα) να τρέχουν κανονικά. με ταχύτητα συνήθως στα 6 mbps. (down) και ping περίπου 60 ms.

Εδώ θέλω να αναφέρω ότι όταν λέω 'τα ένιωθα' εννοώ ότι όταν έπαιζα το αγαπημένο μου παιχνίδι στο smartphone, όταν πατούσα το κουμπί για να κάνω μία επίθεση αυτή ξεκινούσε σχεδόν αμέσως, ή μετά από κανένα δευτερόλεπτο. Από τότε που πήρα το νέο κινητό αυτή η ενέργεια μου παίρνει και 10 δευτερόλεπτα... συνήθως κάνει 2-3 δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα και το ping δεν έχουν αλλάξει (μέσος όρος), απλά έχει προστεθεί άλλη μία συσκευή με ασύρματη σύνδεση. Αλλά ακόμα και όταν είμαι μόνος στο σπίτι, με μόνο το καινούργιο κινητό συνδεμένο πάλι υπάρχει αυτή η μεγάλη καθυστέρηση. Με το iphone ενώ δεν είχα προβλήματα παλία, τώρα έχω.

Έχω μία υποψία ότι επειδή το πρόβλημα εμφανίζετε μόνο στις ασύρματες συνδέσεις , και επειδή έκανα test συνδέοντας μόνη της κάθε μια συσκευή (σε όλες κάνει καθυστέρηση) ότι το πρόβλημα πρέπει να δημιουργείτε από το κανάλι εκπομπής του wifi. Το δικό μου router εκπέμπει στο ch 6, και όπως διαπήστωσα από τους 11 γείτονες που μπορώ να ΔΩ οι 7 εκπέμπουν στο ίδιο κανάλι, δηλαδή ch 6 τα wifi τους.

Η πλάκα είναι ότι στην δουλεία που έχω connex 4mbps το κινητό ΠΕΤΑΕΙ. Δεν προλαβαίνω να πατήσω το κουμπί και έχει ήδη γίνει αυτό που ήθελα. Στην δουλειά η ταχύτητα είναι καρφωμένη στα 4 mbps με ping 55 ms. Εκπέμπει στο κανάλι ch1 Δηλαδή με μικρότερη ταχύτητα κατεβάσματος και με αμελητεα καλύτερο ping εχώ τεράστια διαφορά ποιότητας...

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ???

 

Η πρώτη μου σκέψη είναι να πάρω τηλέφωνο στην Hol για να αλλάξουμε το κανάλι εkπομπής του wifi , μήπως και δω καμία βελτίωση. Αλλά δεν είμαι ΕΙΔΙΚΟΣ για να μπορώ να πω με βεβαιότητα ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.

 

Γιαυτό λοιπόν ρωτάω μήπως και ξέρει κανείς την αιτία-ρίζα του προβλήματος. Και μήπως υπάρχει καμία συμβουλή περί αυτού.

 

Υ.Γ. Αν χρειάζετε περισσότερες λεπτομέρειες το θέμα απλά ρωτήστε.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Π.Α.Ο.Κ. Θύρα 4

Αγαπάτε Αλλήλους

Link to comment
Share on other sites

Κανάλι άλλαξα, και μάλιστα 2 φορές. Δεν είδα καμία απολύτως διαφορά.

Μήπως γνωρίζει κανείς τίποτα άλλο να κάνω ?

 

Υ.Γ. Η σύνδεσή μου λήγει στις 17 Απριλίου. Άλλος ένας λόγος για να την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια...

Π.Α.Ο.Κ. Θύρα 4

Αγαπάτε Αλλήλους

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτα που λες καταλαβαινω οτι σε πρωτη φαση φταιει το ρουτερ σου, κανε ενα reset και αν δεν αλλαξει κατι δοκιμασε ενα αλλο να δεις αν θα λυθει το προβλημα σου με το wifi, οσο για την ταχυτητα που συγχρονιζεις παιζουν πολλα ρολο απο εσωτερικη καλωδιωση σπιτιου μεχρι το dslam που ανοικεις...
Link to comment
Share on other sites

Κανάλι άλλαξα, και μάλιστα 2 φορές. Δεν είδα καμία απολύτως διαφορά.

Μήπως γνωρίζει κανείς τίποτα άλλο να κάνω ?

 

Υ.Γ. Η σύνδεσή μου λήγει στις 17 Απριλίου. Άλλος ένας λόγος για να την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια...

 

Και εμένα για θέμα ρούτερ μου φαίνεται, ξανατσέκαρε την αλλαγή καναλιού αν όντως εφαρμόζεται, εγώ με το netfaster2 είχα πρόβλημα reset, δηλαδή του έβαζα κανάλι 11 και ένα admin pass, και όποτε είχε power off ξαναγύρναγε στο 6 με default admin password... Την λύση δεν τη θυμάμαι ακριβώς, νομίζω έκανα πραγματικό ρεσετ (με συνδετήρα) και ξαναέβαλα τις ρυθμίσεις στο ρούτερ και δεν ξαναχάλασε.... μου είχε σπάσει τα νεύρα μιλάμε, το λάπτοπ συνδεόταν αμέσως και μετά από λίγο αποσυνδεόταν και δεν έκανε νέα σύνδεση με τίποτα!!

 

Οπότε βάλε ένα wifi manager πρόγραμμα στο κινητό για να βλέπεις ποιοί άλλοι εκπέμουν και σε ποιά κανάλια, και κάνε ανα΄λογες αλλαγές στο ρούτερ σου

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά Δοκίμασα τα ΠΑΝΤΑ !!!

Έφερα φίλο μου ειδικό δικτύων για να με βοηθήσει. Αφού δοκίμάσαμε τα πάντα και αποτέλεσμα δεν είδαμε κάναμε αλλαγή του ρούτερ. Έβαλα ένα Thomson ύστερα από υπόδειξη του φίλου μου. Έκανα και κάποιες μικρορυθμίσεις και πλέον ΠΕΤΑΩ ...

 

Πήρα τηλέφωνο στην HOL για τέταρτη φορά για να τους τα πω. Και ενώ τους ζήτησα να μου αλλάξουν το ρούτερ καθώς ήταν προβληματικό (και δικό τους) με γείωσαν κανονικά !!! Ενώ και τις προηγούμενες φορές που τηλεφώνησα έκαναν τα πάντα για αν αποδείξουν ότι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ !!! Έφερα ΕΙΔΙΚΟ ο οποίος διαπήστωσε το πρόβλημα στο ρούτερ ΤΟΥΣ. Και με την αλλαγή διορθώθηκε. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ . ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ, με αποτέλεσμα να το χρεωθώ εγώ.

 

ΩΡΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ :X

 

:!: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ HOL :!:

 

Υ.Γ. 17 του μηνός τελειώνει το συμβόλαιο ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑΩ !!! ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ VODAFONE ... ΞΕΦΤΥΛΗΣΜΕΝΟΙ ...

Π.Α.Ο.Κ. Θύρα 4

Αγαπάτε Αλλήλους

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να μην βριζεις και να μην γραφεις με τεραστια γραμματα.

 

Προφανως δεν εχεις ιδεα απο αυτα τα θεματα.

 

Τελος ο τροπος που γραφεις ειναι τοσο ενοχλητικος (για μενα τουλαχιστον) που για αυτο πιστευω δεν πηρες και πολλες απαντησεις απο μελη του φορουμ.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι μεσα απο τις ρυθμισεις του router σου μπορεις να αλλαξεις καναλι... απο κει κ περα, κανε ενα τηλεφωνο στην hol κ πες τους να δουνε τι noise margin εχεις στην γραμμη... το φυσιολογικο ειναι 6-8, αλλα και νουμερα μεχρι 10 ειναι φυσιολογικα... μικρος αριθμος noise margin= καλυτερη ταχυτητα ιντερνετ, απλα παιζει να εχεις αποσυνδεσεις.. εγψ στην forthnet με 6db noise margin εχω 2-3 καθε μερα... μεγαλος αριθμος noise margin= μικροτερη ταχυτητα ιντερνετ, αλλα σταθερη, χωρις αποσυνδεσεις και διαφορα τετοια.. κανε ενα τηλεφωνο κ πες να στο κατεβασουν λιγο.... παντως ενας φιλος μου που ειχε θεμα με την ταχυτητα, τους πηρε, φερανε κ τεχνικο να δει την γραμμη και του βελτιωσανε κανα 2mbps την γραμμη... ψαξ'το λιγο....
Link to comment
Share on other sites

Stamatis αν δεν σου αρέσει ο τρόπος μου μην ασχολείσαι μαζί μου :lol:

 

1) Από όλα αυτά που είδες ότι έγραψα εσύ κόλλησες σε αυτό ?

2) Ενώ εσύ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ που ξέρεις είδαμε τι συμβουλή έδωσες...

 

Τες πα δεν ήρθα στο forum για να κάνω φιλίες

 

Υ.Γ. Έγραψα 1500 λέξεις σε όλο το θέμα που άνοιξα και η ΜΙΑ ήταν βρυσιά. Μήπως είσαι υπάλληλος της HOL-VODAFONE ?

Υπάρχει και το κουμπί της αναφοράς κύριε παρατηριτικέ . :lol::offtopic:

Π.Α.Ο.Κ. Θύρα 4

Αγαπάτε Αλλήλους

Link to comment
Share on other sites

Stefano σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου.

 

Αλλαγές στο wifi chanel έκανα . Και μάλιστα ήμουν σε επικοινωνία με τους τεχνικούς της HOL. Αν θες διάβασε και τα παραπάνω θα το δεις. Με την HOL μίλησα 4 φορές στο τηλ για αυτό το θέμα. Κάναμε αρκετές ενέργειες μαζί με τους τεχνικούς, αλλά το πρόβλημα εξακολουθούσε.... Με το νέο ρούτερ το πρόβλημα εξαφανίστηκε.

Το πρόβλημα δεν ήταν στην ταχύτητα κατεβάσματος. Δεν ήταν ούτε και στην γραμμή, αφού στην Τούμπα που είναι από τους πιο πυκνοκατοικημένος Δήμους της Χώρας, αυτή η ταχύτητα παίζει σε κανονικές συνδέσεις (adsl) .

Το πρόβλημα είναι καθαρά στην επικοινωνία του ρούτερ με τις wifi συσκευές. Και μάλλον ήταν στο συγκεκριμένο ρούτερ μόνο. Γιαυτό και ζήτησα και αλλαγή του ρούτερ.

Αφού έφερα τεχνικό και μου είπε ότι εκεί διαπίστωσε το μοναδικό πρόβλημα. Και με το που αλλάξαμε ρούτερ όλα φυσιολογικά.

 

Συγνώμη τί άλλο να έκανα? Τους πήρα 4 φορές. Κάναμε τα πάντα (από δοκιμές, test γραμμής, αλλαγή wifi chanel , κ.τλ. κ.τ.λ). Έφερα και τεχνικό (που αν δεν ήταν φίλος θα τον πλήρωνα από την τσέπη μου). Μου λέει ότι το πρόβλημα είναι στο ρούτερ, τους ζητάω αλλαγή και με γειώνουν. Το πλήρωσα από την τσέπη μου. Το βάζω και όλα ξαναέρχονται στο φυσιολογικό. Δεν είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν την ελαττωματική συσκευή (ούτε 1 χρόνο δεν έκλεισε) και να μου κάνουν αλλαγή ?

Για να μην μιλήσω για την VODAFONE :devil: και βγω εκτός θέματος.

 

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ απλά με βρίσκουν αντίθετο στις πρακτικές τους. Και θα σταματήσω να τις χρησιμοποιώ . ΗΔΗ μπήκα σε διαδικασία για το internet με cyta. 2 Κινητά και μία ασύρματη σύνδεση της VODAFONE έχουν σειρά.

Π.Α.Ο.Κ. Θύρα 4

Αγαπάτε Αλλήλους

Link to comment
Share on other sites

Stefano σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου.

 

Αλλαγές στο wifi chanel έκανα . Και μάλιστα ήμουν σε επικοινωνία με τους τεχνικούς της HOL. Αν θες διάβασε και τα παραπάνω θα το δεις. Με την HOL μίλησα 4 φορές στο τηλ για αυτό το θέμα. Κάναμε αρκετές ενέργειες μαζί με τους τεχνικούς, αλλά το πρόβλημα εξακολουθούσε.... Με το νέο ρούτερ το πρόβλημα εξαφανίστηκε.

Το πρόβλημα δεν ήταν στην ταχύτητα κατεβάσματος. Δεν ήταν ούτε και στην γραμμή, αφού στην Τούμπα που είναι από τους πιο πυκνοκατοικημένος Δήμους της Χώρας, αυτή η ταχύτητα παίζει σε κανονικές συνδέσεις (adsl) .

Το πρόβλημα είναι καθαρά στην επικοινωνία του ρούτερ με τις wifi συσκευές. Και μάλλον ήταν στο συγκεκριμένο ρούτερ μόνο. Γιαυτό και ζήτησα και αλλαγή του ρούτερ.

Αφού έφερα τεχνικό και μου είπε ότι εκεί διαπίστωσε το μοναδικό πρόβλημα. Και με το που αλλάξαμε ρούτερ όλα φυσιολογικά.

 

Συγνώμη τί άλλο να έκανα? Τους πήρα 4 φορές. Κάναμε τα πάντα (από δοκιμές, test γραμμής, αλλαγή wifi chanel , κ.τλ. κ.τ.λ). Έφερα και τεχνικό (που αν δεν ήταν φίλος θα τον πλήρωνα από την τσέπη μου). Μου λέει ότι το πρόβλημα είναι στο ρούτερ, τους ζητάω αλλαγή και με γειώνουν. Το πλήρωσα από την τσέπη μου. Το βάζω και όλα ξαναέρχονται στο φυσιολογικό. Δεν είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν την ελαττωματική συσκευή (ούτε 1 χρόνο δεν έκλεισε) και να μου κάνουν αλλαγή ?

Για να μην μιλήσω για την VODAFONE :devil: και βγω εκτός θέματος.

 

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ απλά με βρίσκουν αντίθετο στις πρακτικές τους. Και θα σταματήσω να τις χρησιμοποιώ . ΗΔΗ μπήκα σε διαδικασία για το internet με cyta. 2 Κινητά και μία ασύρματη σύνδεση της VODAFONE έχουν σειρά.

 

Αφου λυθηκε το θεμα ολα καλα... εμενα στην forthnet παντως οταν ειχα θεμα, μου εστειλαν αλλο ρουτερ κατευθειαν... και η φαση ειναι οτι αλλαξα ενα καλωδιο απο τα παρελκομενα του καινουριου ρουτερ κ εγινε η δουλεια μου... τζαμπα ρουτερ αλλαξα... παντως οι εκπροσωποι στο τηλεφωνικο κεντρο δεν ειναι ολοι γνωστες, μιλησα με δυο τρεις, ο τελευταιος που μιλησα το μονο που μου ελεγε ηταν να κανω επανεκκινηση... πηρε φωτια το κουμπι ενεργοποιησης... ελεος.... αλλα δεν εχω παραπονο ως προς την εξυπηρετηση τους, ειναι αψογοι... και για την cyta δεν εχω ακουσει ασχημα σχολια παντως...

Link to comment
Share on other sites

alex_1983 πιθανον ναι να ειναι υποχρεωμενοι να σου το αλλαξουν, ομως σκεψου οτι παλι το ιδο θα σου δωσουν Intracom δηλαδη που ειναι αμφιβολου ποιοτητας, οποτε παρε ενα καλο ρουτερ με δικα σου λεφτα και θα σου μεινει πιστεψε με, τα λεφτα που θα δωσεις δεν θα πανε χαμενα ειχα και εγω προβληματα με τα μετρια ρουτερ που μοιραζουν οι εταιριες ως που πηρα ενα δικο μου καλο και ηρεμησα... ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
καλησπερα, ειμαι καινουργιος στο forum και θα ηθελα να με συμβουλεψετε για καποιο προβλημα που εχω και εγω.εχω vodafone σταθερο και παροτι μου δειχνει οτι εχω ταχυτητα 10mbps το ping μου δειχνει 120ms και πανω .σαν ιντερνετ ασυρματο στο λαπτοπ και στα κινητα δεν εχω αλλα εχω ενα αποδοικοποιητη στην τηλεοραση με ethernet και μου κολλαει συχνα και κυριως τις βραδυνες ωρες. εχει και speedtest στις ρυθμισεις του και μου δειχνει 1 η και 2 mbps .καθοτι δεν γνωριζω και πολλα θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει τι να κανω για να το διορθωσω?ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Δυστυχώς δεν είναι εύκολο να σου βρει κάποιος τη λύση σε ένα τέτοιο θέμα από την περιγραφή και μόνο. Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί λόγοι που δεν παίζει καλά. Από ότι κατάλαβα έχεις ένα router που συνδέεις έναν υπολογιστή και τον αποκωδικοποιητή ενσύρματα και στις 2 περιπτώσεις. Εγώ θα επιχειρούσα να αλλάξω καλώδιο στον υπολογιστή, να βγάλω για λίγο τον αποκωδικοποιητή να δω αν έχει κάποια επίδραση, και αν υπάρχει εύκαιρο να δοκίμαζα και κάποιο άλλο ρούτερ.
Link to comment
Share on other sites

θα προσπαθησω να βρω καποιο αλλο ρουτερ .ενας φιλος τεχνικος μου ειπε οτι μπορει η εταιρια που ειμαι να εχει προβλημα με την γραμμη εξωτερικου που περνει ,δεν το καταλαβα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βλέπω λίγο απίθανο. Θα είχαν πρόβλημα πολλοί περισσότεροι και θα είχαν ακουστεί παράπονα.

Τεχνική εξυπηρέτηση της εταιρείας έχεις καλέσει;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...