Jump to content

Αγορά Καινούργιου Αυτοκινήτου


manos20082
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

corsa 1.6 180 ιπποι καλη εναλλακτικη.

το σερβις δεν ειναι ακριβο στο ιμπιζα κουπρα. σε καποια μοτερ εχει παρουσιαστει το θεμα της καταναλωσης λαδιου.

μαλλον οφειλεται σε ελατηρια προβληματικα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 91
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν πας στο ibiza περίμενε να πάρεις το facelift (13-14) γιατί αν πάρεις αυτο που έχουν σε στοκ, αυτομάτως μόλις βγει το νέο μοντέλο θα χάσει σε αξία το υπάρχον.

Από θέμα βενζίνης πάντα είναι το πόσο βαρύ δεξι πόδι έχεις, αν το πας χαλαρά το αμάξι είναι οικονομικότατο. Το λαδάκι του όμως το τζιμπάει!

Link to comment
Share on other sites

corsa 1.6 180 ιπποι καλη εναλλακτικη.

το σερβις δεν ειναι ακριβο στο ιμπιζα κουπρα. σε καποια μοτερ εχει παρουσιαστει το θεμα της καταναλωσης λαδιου.

μαλλον οφειλεται σε ελατηρια προβληματικα.

 

Δεν θα το επαιρνα μονο και μονο γιατι βγαινει καινουργιο σε ενα χρονο περιπου και θα ειναι κριμα. Και δεν θα ειναι απλο fl αλλα καινουργιο. Με βαση οσα λενε, εχουμε δει.

 

Φιλε μου, ωραιο το κουπρα εμφανισιακα και πολλα τα αλογα του. Αλλα εγω παιδια κωλαω στο οτι ειναι seat. Δηλαδη.. Ξερω εγω, μπορει να ειμαι προκατειλημενος αλλα πραγματικα δεν την εμπιστευομαι.

Χαρακτηριστικο του παιδιου που ξερω με το κουπρα. Μου ερχεται μια ημερα και ειχε φρικαρει με το του του, του εω τι εγινε και μου ειε οτι ακουγε κατι να "τριζει". Γενικα ειναι πολυ ψειρας και θελει να ειναι ολα στην εντελεια ειδικα απο τη στιγμη που το λατρευει. Παρολα αυτα αποφασισε να το ψαξει και εν τελει βρηκε οτι στη ζωνη ασφαλειας του στη βαση της ειχε φυγει μια κφαλη απο μια βιδα η ακτι τετοιο. Απλο, την αλλαξε. Αλλα ειναι κριμα για τοσα λεφτα να γινεται αυτο. :( Μπορει να του ετυχε πραγματικα. Αμα αποφασισεις να πας σε αυτο πραγματικα οτι καλυτερο σου ευχομαι.

Οσο για το παζαρεμα πιεσε οσο μπορεις αλλα ειναι σιγουρο οτι θα σου δωσουν δωρακια.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν γιατί εγώ έχω μπερδευτεί γενικός και αορίστος, το ένα έτσι και το άλλο αλλιώς, θα το θέσω έτσι λοιπόν:

Έχετε 18.000€ και θέλετε να αγοράσε ένα αυτοκίνητο με τους εξής περιορισμούς:

Μέχρι 1.400cc (Όσο μεγαλύτερη ιποδύναμη τόσο το καλύτερο)- (αν στην περίπτωση δεν υπάρχει τουρμπίσιο από 150 άλογα και πάνω πάμε για Diesel πάλι στα ίδια κυβικά δηλαδή αλλάζουμε κατηγορία)

Εμφανισιακά κάτι σε όμορφο

Άνετο και ασφαλές

"Φθηνό σχετικά" service

Όσο λιγότερα χρήματα τόσο το καλύτερο.

Καινούργειο Αποκλειστικά

Προτιμότερο να υπάρχει αντιπροσωπία κοντά σε εμένα Θεσσαλονίκη

Στην τιμή συμπεριλαμβάνοντε τα εξής: Μεταβίβαση, Πινακίδες, Μεταλλικό Χρώμα, Άδεια Κυκλοφορίας, Μεταφορικά, Εξοπλισμός.

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνοντε τα εξής: Απόσυρση.

Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε σε αυτές τις κατηγορίες: Sedan, Κόμπακτ/Σπόρ - Οικογενιακά και μη.

 

Τί προτίνετε ? Για να ακούσω !!!

Edited by manos20082
Link to comment
Share on other sites

Εγω σου προτεινω το νεο Seat Ibiza SC 1.4 150hp.

Στην τιμη εισαι μεσα,ειναι καινουριο,γρηγορο και τουρμπατο οπως σ'αρεσει.

Τωρα αν ειναι ομορφο εσυ θα το κρινεις.

http://www.seat.gr/images/ibiza/fr/4.3.9.3.2.jpg

Edited by panosfx
Link to comment
Share on other sites

Εγω σου προτεινω το νεο Seat Ibiza SC 1.4 150hp.

Στην τιμη εισαι μεσα,ειναι καινουριο,γρηγορο και τουρμπατο οπως σ'αρεσει.

Τωρα αν ειναι ομορφο εσυ θα το κρινεις.

http://www.seat.gr/images/ibiza/fr/4.3.9.3.2.jpg

 

Το έψαξα στο car.gr και είναι μου φαίνεται η παλιά έκδοση αυτή που έχουν στις αντιπροσωπίες, το μοντέλο με τα led όπως δείχνεις δεν ξέρω αν έχουν, και το γ@@@@ είναι όμορφο όπως και να το δείς.

Edited by manos20082
Link to comment
Share on other sites

Στις εκθεσεις εχουν το παλιο,θα πρεπει να το παραγγειλεις οποτε θα περιμενεις 2-3 μηνες να σου ρθει.

Ομορφο ειναι ναι.Το τιμονι ειναι κι αυτο θεμα γουστου.

Γιατι δεν παιρνεις το προηγουμενο fr που φοραει την ιδια μηχανη και δεν ειναι DSG;Θα σου ερθει και φτηνοτερα.

Και ετοιμοπαραδοτο θα το εχουν λογικα και λιγοτερο πιεσμενο ειναι μηχανικα απο το Cupra(αλλο απο 1400 να βγαλεις 150 αλογα κι αλλο 180).και δεν ειναι και DSG που κι εγω το σιχαινομαι.

Link to comment
Share on other sites

Στις εκθεσεις εχουν το παλιο,θα πρεπει να το παραγγειλεις οποτε θα περιμενεις 2-3 μηνες να σου ρθει.

Ομορφο ειναι ναι.Το τιμονι ειναι κι αυτο θεμα γουστου.

Γιατι δεν παιρνεις το προηγουμενο fr που φοραει την ιδια μηχανη και δεν ειναι DSG;Θα σου ερθει και φτηνοτερα.

Και ετοιμοπαραδοτο θα το εχουν λογικα και λιγοτερο πιεσμενο ειναι μηχανικα απο το Cupra(αλλο απο 1400 να βγαλεις 150 αλογα κι αλλο 180).και δεν ειναι και DSG που κι εγω το σιχαινομαι.

 

Πάλι δεν με χαλάει γιατί το πολύ πολύ βάζεις εσύ led σε κενά διαστήματα!!! (πως το κάνεις δεν ξέρω αλλά θα ψάξω, έχει κανείς καμιά ιδέα?)

Το σκέφτομαι να πάρω το προηγούμενο μοντέλο και λέω να πάρω αυτό: Seat Ibiza FR 10/2012

Είναι DSG δυστηχώς, και εγώ ήθελα χειροκίνητο αλλά δεν υπάρχει στην έκδοση FR:worry:

Link to comment
Share on other sites

Ειχα την εντυπωση πως μονο το cupra εχει DSG.Ε τοτε αν σε χαλαει τοσο ή κοιτας αλλου ή το βολευεσαι.

Μετα θα σου προτεινα το Citroen DS3 αλλα ειναι 1600.To colt czt ειναι 1500 οποτε μετα παμε κατω απο τα 150 αλογα...

Εχεις βεβαια και το FIAT.

Link to comment
Share on other sites

μαυτα τα χαρακτηριστικα που μας δινεις εγω θα σου ελεγα αναμεσα στο ιμπιζα που λεει ο πανος,το κορσα,το σιβικ,το μιτο,το πολο .εγω απο αυτα θα διαλεγα.

 

αν ηταν να διαλεξω θα κοιταζα περισοτερο το μιτο με τα 140 αλογακια λογω ομορφιας και το πολο gti.για τις τιμες ακομα και αν ξεφευγουν λιγο 1000-1500 ευρω σε συμβουλευω να πας στις αντιπροσωπειες και να κανεις παζαρι.μην κοιτας απο περιοδικα και το ιντερνετ μονο.απο κοντα αν κανεις καλη διαπραγματευση κατι θα κερδισεις.μπορει να μην κατεβασουν την τιμη αλλα θα σου κανουν δωρα που ουσιαστικα θα ειναι σαν να σου κανουν εκπτωση.

Link to comment
Share on other sites

To corsa ειναι 1600 και το civic ειναι 1800 οποτε ειναι εκτος.

Το mito ειναι οντως καλο.Το polo ειναι το καλυτερο απο οσα ψαχνει κι επειδη το χω πετυχει σε κοντρα παει σα διαολος αλλα δυσκολο με το κλειδι στο χερι να παει στο budget του.

Βασικα σε 1400αρι πυραυλακι δεν εχει πολλες επιλογες.Το μιτο,το ΦΙΑΤ,το seat και το VW αν και δυσκολο.

Οποτε ας επιλεξει...

 

Αν θελει ας κοιταξει κοστος σερβις,ποσα χρονια εγγυηση εχει το καθενα,κοστος ανταλλακτικων και μεταπωληση κι ας ειναι κι αυτα παραγοντες επιλογης.

Γενικα λογω κρισης δεν πολυφευγουν πια αυτα τα μοντελα οποτε χτυπα τους,μην ντραπεις.Ξεκινα στην VW κι αν δεν θελουν τα λεφτα σου πας αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι δεν με χαλάει γιατί το πολύ πολύ βάζεις εσύ led σε κενά διαστήματα!!! (πως το κάνεις δεν ξέρω αλλά θα ψάξω, έχει κανείς καμιά ιδέα?)

Το σκέφτομαι να πάρω το προηγούμενο μοντέλο και λέω να πάρω αυτό: Seat Ibiza FR 10/2012

Είναι DSG δυστηχώς, και εγώ ήθελα χειροκίνητο αλλά δεν υπάρχει στην έκδοση FR:worry:

 

Έχεις οδηγήσει ποτέ αμάξι με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (σαν το DSG δηλαδή) ?

Πήγαινε κάνε ένα test drive και θα αλλάξει ΆΜΕΣΑ γνώμη!

 

Μιας και έχω Σεατ και ασχολούμαι με τα φόρουμ αυτής της μάρκας θα σου πω ότι το Ibiza Cupra/FR είναι η πιο value for money επιλογή στην κατηγορία που κοιτάς! Απλά να περιμένεις το facelift !

Link to comment
Share on other sites

Για το cupra πρόσεχε το μοτέρ όπως και για το gti, καίνε αρκετά και πολύ λάδι τα περισσότερα, είναι κακοσχεδιασμενο μοτέρ αλλά πάνε πολύ καλά.. Απλά έχει τύχει να αλλάζουν και δύο μοτέρ σε νέα αμάξια.. Έχω δύο κολλητούς που έχουν bravo με 155άλογα ,εξαιρετικά αμάξια, ποιοτικότατα και απροβληματιστα.. Το ένα έχει και αεριο... Να ξέρεις ότι στο Ibiza αν ενδιαφερθεί για αέριο, μόνο υγρού και ζήτησαν στον φίλο μου 2800€

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Αν ξεκινάς να αγοράσεις καινούριο αμάξι και έχεις στον μυαλο σου το αέριο τότε το πας λάθος. Πας με την μίας σε πετρέλαιο και ξεμπερδεύεις!
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα και το opel astra gtc 1.4 turbo με 140 ιππους. Βγαινει στα χρηματα σου.

Το polo gti με τα 180 επισης βγαινει στα λεφτα σου, πολυ καλη επιλογη.

Απλως οπως αναφερθηκε ωαξε με τον κινητητρα γιατι ο συγκεκριμενος της vag εχει βγαλει καποια θεματα και γενικα διαβαζω καποια παραπονα απο εδω και απο εκει.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Αν ξεκινάς να αγοράσεις καινούριο αμάξι και έχεις στον μυαλο σου το αέριο τότε το πας λάθος. Πας με την μίας σε πετρέλαιο και ξεμπερδεύεις!

 

+1 Όπως έγραψα και πιο πάνω:rolleyes:

 

Κοιτα και το opel astra gtc 1.4 turbo με 140 ιππους. Βγαινει στα χρηματα σου.

Το polo gti με τα 180 επισης βγαινει στα λεφτα σου, πολυ καλη επιλογη.

Απλως οπως αναφερθηκε ωαξε με τον κινητητρα γιατι ο συγκεκριμενος της vag εχει βγαλει καποια θεματα και γενικα διαβαζω καποια παραπονα απο εδω και απο εκει.

 

Το Polo GTI βγάνει στις 18,760€ με απόσυρση, δηλαδή βάλε: Πινακίδες,Άδειες κ.τ.λ. πάμε στα 20,760 (χωρίς απόσυρση).;)

 

Έχεις οδηγήσει ποτέ αμάξι με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (σαν το DSG δηλαδή) ?

Πήγαινε κάνε ένα test drive και θα αλλάξει ΆΜΕΣΑ γνώμη!

 

Μιας και έχω Σεατ και ασχολούμαι με τα φόρουμ αυτής της μάρκας θα σου πω ότι το Ibiza Cupra/FR είναι η πιο value for money επιλογή στην κατηγορία που κοιτάς! Απλά να περιμένεις το facelift !

 

Αυτό βλέπω!!! :shifty: Το καινούργιο με FL βγένει πιο ακριβό κοντά στα ίδια χρήματα όπως ανέφερα και πιο πρίν με το cupra το καινούργιο, οπότε το παλιό μοντέλο πέρνεις, το κιβώτιο όντως δεν το γνωρίζω αλλά το ίδιο έχει και το polo gti από άλλη άποψη τώρα περιμένω να με πάρουν τηλ να πάω για test drive, έκανα αίτηση testdrive από το site της seat.:D

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

To corsa ειναι 1600 και το civic ειναι 1800 οποτε ειναι εκτος.

Το mito ειναι οντως καλο.Το polo ειναι το καλυτερο απο οσα ψαχνει κι επειδη το χω πετυχει σε κοντρα παει σα διαολος αλλα δυσκολο με το κλειδι στο χερι να παει στο budget του.

Βασικα σε 1400αρι πυραυλακι δεν εχει πολλες επιλογες.Το μιτο,το ΦΙΑΤ,το seat και το VW αν και δυσκολο.

Οποτε ας επιλεξει...

 

Αν θελει ας κοιταξει κοστος σερβις,ποσα χρονια εγγυηση εχει το καθενα,κοστος ανταλλακτικων και μεταπωληση κι ας ειναι κι αυτα παραγοντες επιλογης.

Γενικα λογω κρισης δεν πολυφευγουν πια αυτα τα μοντελα οποτε χτυπα τους,μην ντραπεις.Ξεκινα στην VW κι αν δεν θελουν τα λεφτα σου πας αλλου.

 

πανος δεν μιλουσα για το κορσα με τα πολλα αλογα ,το 1600, γιατι ειδα τους περιορισμους που εβαλε στα κυβικα.ισως ετσι οπως το ποσταρα να μην εγινε κατανοητο.για το σιβικ μιλαω για το 1400 με τα 100 αλογα που ειναι μεν στα λεφτα του αλλα δεν εχει +40 αλογα που ζηταει.

οσον αφορα το σερβις ολα ιδια χρηματα ζητανε.μονο στην μεταπωληση διαφερουν σημαντικα.αλλα αυτα δεν νομιζω να τον νοιαζουν αποτι καταλαβα.

μανος στην VW οταν πας θα νομιζεις οτι μιλας με πωλητη της μερτσεντες αλλα μην μασας.το εχουν παρει πανω τους γιατι μοσχοπουλανε και ειδικα στην ελλαδα.

 

Κοιτα και το opel astra gtc 1.4 turbo με 140 ιππους. Βγαινει στα χρηματα σου.

Το polo gti με τα 180 επισης βγαινει στα λεφτα σου, πολυ καλη επιλογη.

Απλως οπως αναφερθηκε ωαξε με τον κινητητρα γιατι ο συγκεκριμενος της vag εχει βγαλει καποια θεματα και γενικα διαβαζω καποια παραπονα απο εδω και απο εκει.

 

αυτο δεν το ηξερα,αν βγαινει το αστρα στα χρηματα του τοτε για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα!!!για μενα εαν θες αξιοπιστο αυτοκινητο οι λυσεις ειναι vw golf ,polo,ford fiesta ,nissan οποιοδηποτε ,toyota επισης οποιοδηποτε ,mitsubishi .τωρα επειδη εισαι νεος και θελεις ταχυτητα πηγαινε σε ιταλικο οκ αλλα οσο αφορα την αξιοπιστια πιστευω σε γερμανικα και γιαπωνεζικα!!!επισης κοιτα και την bmw 114!!!
Link to comment
Share on other sites

το astra,volvo και η bmw114i ειναι οι καλυτερες επιλογες αλλα θα βγουν λιγο παραπανω απο αυτο ποθ εβαλες σαν οριο με κανα εξτρα.συν το οτι ανεβαινεις λιγο στα εξοδα συντηρησης.και οσον αφορα το 2 και 3 δεν εχεις τοσα γκαζια οσο αυτα που ψαχνεις αλλα εχεις την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και ασφαλειας συν αξια μεταπωλησης.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα και το opel astra gtc 1.4 turbo με 140 ιππους. Βγαινει στα χρηματα σου.

 

Aυτό θα του έλεγα κι εγώ αλλά βγαίνει πάνω από 18000.. οπότε για μένα μέχρι 18000 η επιλογή είναι Μito που είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. (αντικειμενικά :p)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Να πω & γω μία γνώμη για το αυτοκίνητο του φίλου!!!

Επειδή είναι μία αγορά που θα σου στοιχήσει αρκετά χρήματα σκέψου,την αξιοπιστία & την κατανάλωση! Είναι βασικό! Στο λέω γιατί είχα fiat & απλά δεν ξαναπερνάω απ'έξω!

Για να μη σε ζαλίζω σε αναλύσεις κτλ,πήγαινε σε μία αντιπροσωπεία honda & ρώτα πότε θα έρθει το civic με τον καινούργιο turbodiesel κινητήρα 1600. & νομίζω ότι εκεί τελειώνει το ψάξιμό σου. Αποψή μου.

Σου εύχομαι ότι & να πάρεις να το ευχαριστηθείς & να απολαμβάνεις κάθε στιγμή πίσω απ το τιμόνι!!!

Samsung S8
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Να πω & γω μία γνώμη για το αυτοκίνητο του φίλου!!!

Επειδή είναι μία αγορά που θα σου στοιχήσει αρκετά χρήματα σκέψου,την αξιοπιστία & την κατανάλωση! Είναι βασικό! Στο λέω γιατί είχα fiat & απλά δεν ξαναπερνάω απ'έξω!

Για να μη σε ζαλίζω σε αναλύσεις κτλ,πήγαινε σε μία αντιπροσωπεία honda & ρώτα πότε θα έρθει το civic με τον καινούργιο turbodiesel κινητήρα 1600. & νομίζω ότι εκεί τελειώνει το ψάξιμό σου. Αποψή μου.

Σου εύχομαι ότι & να πάρεις να το ευχαριστηθείς & να απολαμβάνεις κάθε στιγμή πίσω απ το τιμόνι!!!

 

Πολύ ωραία επιλογή το είδα :happy:. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :).

Link to comment
Share on other sites

τελικα φιλε μανος τι εγινε? αποφασισες η' ακομη το σκεφτεσαι?

 

Το σκεφτομαι ακόμα είμαι ανάμεσα στα εξής:

 

VW Polo GTI (Καινούργειο στα 18.730€) - 1.400cc/180BHP/250NM/DSG-7

Seat Ibiza Cupra Bocanegra (Σε stock στα 18.160€) - 1.400cc/180BHP/250NM/DSG-7

Fiat Punto Abarth Evo (Σε προσφορά stock στα 17.500€ με full εξοπλισμό σχεδόν) - 1.400cc/165BHP/250NM/Manual Gearbox

 

Λοιπόν όλα έχουν διακόπτη sport λειτουργείας, η καταναλωσή τους είναι σε λογικά πλαίσια και το κόστος συντήρησης χαμηλό.

Τα +&- τους και τα προβλήματά τους που συμβουλεύτηκα από συνεργεία και club καθε μάρκας:

 

VW Polo GTI:

Στα Συν:

Πολυτέλεια, Άνεση, και πολύ καλή οδική συμπεριφορά (0-100 / 6.9sec)

Στα Πλην:

Ακριβό σχετικά service και ανταλλακτικά επίσης προβλήματα στα σασμάν τους

 

Seat Ibiza Cupra:

Στα Συν:

Πολύ στιβαρό και μαζεμένο επίσης πολύ καλή οδική συμπεριφορά (0-100 / 7.2sec) και φθηνό service.

Στα Πλην:

Δεν είναι και τόσο άνετο, τσιμπάει λάδι, και αργεί στην σύμπλεξη επίσης πολύ σκληρές αναρτήσεις λόγο χαμηλής απόστασης από το έδαφος. Προβλήματα σε ηλεκρονικά (όχι ηλεκρολογικά) μετά από το πέρας χλμ.

 

Fiat Punto Abarth Evo:

Στα Συν:

Άνετο, παιχνιδιάρικο, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, σπόρ χαρακτήρα και ποιο ασφαλές (Brembo φρένα: ποιο αισθητά και σύστηματα έξτα των στανταρ ασφαλείας) ποιο μαλακές αναρτήσεις, φθηνά ανταλλακτηκά και φθηνό service (0-100 / 7.3sec)

Σταν Πλην:

Σε θέμα εξοπλησμού σχετικά χαμηλό και ανάλογη τιμή αγοράς ακριβό και στην σπόρ λειτουργεία δεν καταλαβαίνεις διαφορά. Προβλήματα σε θέμα υδραβλικών συστημάτων.

 

Τα προβλήματα και ότι αναφέρω είναι από έρευνα στο internet και από συνεργεία.

Λοιπόν όλα τα έχω κάνει test drive αλλά δεν μπορώ να καταλείξω κάπου!!!

Το θέμα εξυπηρέτησης και από τις τρείς κοντινές αντιπροσωπείες είναι άψογο.

 

Λοιπόν ψηφίστε να τελιώνουμε γιατι εγώ δεν βγάζω άκρη!!!:wacko:

Link to comment
Share on other sites

μεταπωλητικη αξια και καλυτερο πρεστιζ το πολο.

πολο και ιμπιζα εχουν ακριβως τα ιδια μηχανολογικα, οτι βγαζει το ενα βγαζει και το αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...