guru Δημοσιεύτηκε June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 16, 2004 ■ Σε έναν περίπου μήνα οι συρμοί αφήνουν τα αμαξοστάσια και αρχίζουν τις πολυσύνθετες διαδρομές τους Τραμ υψηλής τεχνολογίας Οι έξυπνες στάσεις, ο δορυφορικός εντοπισμός θέσης και η αυτόματη προτεραιότητα στις διασταυρώσεις Ρεπορτάζ Π. ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣ Σε δυο-τρεις εβδομάδες από σήμερα οι 35 συρμοί του τραμ θα βγουν από το αμαξοστάσιό τους στο Ελληνικό αφήνοντας πίσω τις δοκιμαστικές πρόβες και θα μπουν στη ζωή της Αθήνας, με τα πυκνά δρομολόγιά τους να καλύπτουν καθημερινά μια απόσταση 30 χιλιομέτρων, από τους κεντρικότερους δρόμους της πόλης ως το τέρμα της διαδρομής στη Γλυφάδα και στο Νέο Φάληρο. Πολλοί είναι εκείνοι που δεν νιώθουν καμιά οικειότητα με τον νέο τρόπο μετακίνησης εντός και περιφερειακά της πόλης, και μάλλον δικαιολογημένα, αφού τη σημερινή εποχή το τραμ είναι πολύ διαφορετικό από ό,τι παλαιότερα. Στην ουσία πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολυσύνθετο και υψηλής τεχνολογίας έργο που υλοποιείται πρώτη φορά στη χώρα μας εφαρμόζοντας στην επιχειρησιακή λειτουργία του τις πλέον καινοτομικές τεχνολογίες πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων. (Σχήμα 129 KB) Η ρύθμιση της κυκλοφορίας στους δρόμους απ’ όπου θα περνάει το τραμ παύει να ασκείται με τον παραδοσιακό τρόπο, όπου τα φανάρια ή οι τροχονόμοι είχαν τον πρώτο λόγο. Τώρα τα πράγματα αλλάζουν και υποτάσσονται στο συγκοινωνιακό δόγμα για παροχή προτεραιότητας στο τραμ έναντι κάθε άλλου οχήματος με την εφαρμογή του λεγόμενου «πράσινου κύματος» στις διασταυρώσεις. Με την εφαρμογή δύο προηγμένων συστημάτων τηλεματικής κάθε όχημα του τραμ, μόλις πλησιάζει σε διασταύρωση όπου το φανάρι είναι κόκκινο, θα ενεργοποιεί ασύρματα το πράσινο έτσι ώστε να διέρχεται χωρίς καθυστερήσεις και μποτιλιαρίσματα. Στη διαδρομή του τραμ υπάρχουν συνολικά 48 στάσεις. Οι στάσεις είναι υπαίθριες και ανοικτής πρόσβασης για τους επιβάτες. Ανάλογα με τον τύπο της στάσης, υπάρχει μια κεντρική διπλή πλατφόρμα και για τα δύο ρεύματα ή δύο μονές πλατφόρμες. Ηλεκτρονικές πινακίδες θα υπάρχουν και στους 48 σταθμούς, μία ανά πλατφόρμα. Θα δείχνουν τον χρόνο που υπολείπεται ως την άφιξη των επόμενων τριών οχημάτων και τη διαδρομή τους. Επιπλέον, σε κάθε πλατφόρμα θα υπάρχουν μεγάφωνα ανακοινώσεων από τα οποία θα αναγγέλλονται ηχητικά μηνύματα είτε αυτοματοποιημένα είτε σε πραγματικό χρόνο από τους χειριστές που εδρεύουν στο Ελληνικό. Όλες οι πληροφορίες διοχετεύονται μέσα από το δίκτυο οπτικών ινών. Κάμερες επιτήρησης θα υπάρχουν σε κάθε πλατφόρμα στάσης, στις περισσότερες διασταυρώσεις των φαναριών απ’ όπου θα διέρχεται το τραμ, αλλά και στο αμαξοστάσιο. Οι κάμερες καταγράφουν εικόνα σε πραγματικό χρόνο και την αποστέλλουν στη βάση του Ελληνικού, όπου εμφανίζεται σε έξι οθόνες. Σε περίπτωση κινδύνου υπάρχει ειδικό σημείο επί της πλατφόρμας που διαθέτει διάταξη επικοινωνίας με το Κέντρο στο Ελληνικό. Με το πάτημα ενός κουμπιού ενεργοποιείται το μικρόφωνο και ο επιβάτης μπορεί να μιλήσει με έναν χειριστή ώστε να ειδοποιήσει για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Τα οχήματα επίσης είναι εφοδιασμένα με τα πλέον σύγχρονα συστήματα αυτόματου ελέγχου και επικοινωνιών. Σε κάθε βαγόνι υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα δορυφορικού εντοπισμού θέσης, το γνωστό GPS, συσκευή ασύρματης επικοινωνίας TETRA και σύστημα ενδοεπικοινωνίας για τους επιβάτες, η λειτουργία των οποίων ελέγχεται από τον κεντρικό ηλεκτρονικό υπολογιστή του οχήματος. Όλα τα βαγόνια του συρμού διαθέτουν μεγάφωνα μέσα από τα οποία θα γίνονται ανακοινώσεις σε πραγματικό χρόνο προς τους επιβάτες από τη βάση του τραμ στο Ελληνικό μέσω δικτύου TETRA, αλλά θα ακούγονται και αυτοματοποιημένα μηνύματα, όπως το όνομα της επόμενης στάσης κτλ. ■ Πλέγμα οπτικών ινών Επιπλέον τα οχήματα διαθέτουν διπλές έγχρωμες οθόνες μέσω των οποίων προβάλλονται multimedia μηνύματα (video, εικόνα και ήχος) με διαφημιστικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο για τους επιβάτες. Σε περίπτωση κινδύνου ο επιβάτης χρησιμοποιεί ένα ειδικό κουμπί, με το πάτημα του οποίου αποστέλλεται άμεσα σήμα στη βάση του τραμ στο Ελληνικό και ειδοποιεί για έκτακτη ανάγκη στο όχημα. Κάτω από τις ράγες του τραμ, σε μήκος 30 χλμ., έχουν εγκατασταθεί υπογείως και παράλληλα με τις γραμμές δύο καλώδια οπτικών ινών τεχνολογίας Gigabit Ethernet με δυνατότητα μεταφοράς πληροφορίας της τάξης του 1 Gbit/sec. Οι οπτικές ίνες συνδέουν όλες τις στάσεις, τους υποσταθμούς, το αμαξοστάσιο και το Κέντρο Διαχείρισης Οχημάτων που βρίσκεται στο Ελληνικό, δημιουργώντας ένα μητροπολιτικό δίκτυο επικοινωνιών. Λόγω της μεγάλης σημασίας του δικτύου για τη λειτουργία του τραμ, τα καλώδια των οπτικών ινών είναι δύο και εντελώς ανεξάρτητα, ώστε ακόμη και σε περίπτωση καταστροφής του ενός αγωγού που περικλείει το ένα καλώδιο, να υπάρχει εφεδρικό (back-up) που θα εξυπηρετεί το δίκτυο. Μέσα από το δίκτυο των οπτικών ινών γίνεται η μεταφορά δεδομένων, εικόνας και video μέσω CCTV, ΙΡ τηλεφωνίας, καθώς και φωνής με χρήση τεχνολογίας VoIP και Audio Streaming. ■ Στίγμα και ταχύτητα Την ώρα που καθένας από τους 35 συρμούς των τριών βαγονιών θα κινείται στην πόλη ή θα βρίσκεται ακινητοποιημένος στο αμαξοστάσιο, πίσω στις εγκαταστάσεις του τραμ στο Ελληνικό, έξι χειριστές υπεύθυνοι για την εποπτεία του συστήματος θα παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο πού βρίσκεται και υπό ποιες συνθήκες κινούνται ή όχι οι συρμοί. Κάθε χειριστής θα παρακολουθεί την ακριβή θέση και των 35 συρμών τραμ μέσω ειδικής εφαρμογής η οποία ενσωματώνει Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών (GIS) που απεικονίζει το στίγμα και την ταχύτητα των οχημάτων επί του χαρτογραφικού υποβάθρου της Αθήνας, τις τυχόν χρονικές αποκλίσεις των δρομολογίων και την κατάσταση του οχήματος. Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι όλα αυτά τα λεγόμενα έξυπνα συστήματα τηλεματικής, που ενσωματώνει το τραμ στη λειτουργία του, έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά από έλληνες μηχανικούς. Πρόκειται για την επιστημονική ομάδα των 35 εξειδικευμένων μηχανικών με επικεφαλής τον κ. Γρηγόρη Λάμπρου, έναν έλληνα ερευνητή Μικροηλεκτρονικής και Πυρηνικής Φυσικής που ξεκίνησε τη δραστηριότητα του στη Silicon Valley της Καλιφόρνιας και λίγα χρόνια αργότερα συνέχισε εκτός ΗΠΑ, στο Παρίσι, στο Μιλάνο, στο Λονδίνο και στη Γενεύη. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ Τα σημεία - κλειδιά για την ασφαλή λειτουργία Σημεία - κλειδιά στα οποία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία επισημαίνουν οι συγκοινωνιολόγοι για την καλύτερη και ασφαλέστερη λειτουργία του τραμ, του νέου συγκοινωνιακού μέσου της πρωτεύουσας. Ειδικότερα: ● Είναι αναγκαία η δημιουργία οργανωμένων χώρων στάθμευσης κοντά στις αφετηρίες (με εξαίρεση το Σύνταγμα) και στις στάσεις για την ευκολότερη μετεπιβίβαση των επιβατών που θα θελήσουν να αφήσουν το αυτοκίνητό τους και να συνεχίσουν με το τραμ. ● Πρέπει να υπάρξει ενιαίο εισιτήριο για τα έξι συνολικά MMM της πρωτεύουσας (λεωφορεία, ΗΣΑΠ, μετρό, προαστιακός σιδηρόδρομος, μετρό προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τραμ), όπως συμβαίνει και σε χώρες του εξωτερικού με ανάλογα δίκτυα. Όπως λέει ο πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κ. Π. Παπαδάκος «αν δεν υιοθετηθεί η πρακτική του ενιαίου εισιτηρίου για όλα τα μέσα, τότε οι επιβάτες που θα χρειαστεί να χρησιμοποιούν το ένα μέσο μετά το άλλο, θα ταλαιπωρούνται». Το μέτρο πρέπει επίσης να δίνει δυνατότητα επιλογής στους επιβάτες για ωριαίο, ημερήσιο και μηνιαίο εισιτήριο. ● Οι λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων που βρίσκονται κατά μήκος των γραμμών του τραμ δεν πρέπει να καταλαμβάνονται από παρανόμως σταθμευμένα αυτοκίνητα. Σε αντίθετη περίπτωση θα προκαλείται στένωση των δρόμων με αποτέλεσμα την πρόκληση μποτιλιαρίσματος των οχημάτων στις διασταυρώσεις με το τραμ. Τέλος, ιδιαίτερης σημασίας είναι το θέμα της ασφαλούς διέλευσης πεζών και οχημάτων από τις γραμμές του τραμ. Πεζοί και οχήματα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικοί όταν θα χρειάζεται να διασχίσουν τις γραμμές δεδομένου ότι το νέο μέσο θα έχει προτεραιότητα. ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής 13/06/2004 Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στις ακόλουθες σελίδες: ● http://linuxweb.internet.gr/tramsa/2_routes/map.php ● http://linuxweb.internet.gr/tramsa/1_presentation/index.php ● http://www.yme.gr/trans/tram/ ● http://www.business2005.gr/eC_PageItem.asp?id=309&lg=el ● http://www.istoselides.gr/news/article.php?sid=887 Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 16, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 Το τραμ το... πρώτο Απόλυτα επιτυχημένη η δοκιμαστική διαδρομή του τραμ σε όλο το μήκος της γραμμής http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/545389_b.jpg Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή του τραμ, παρουσία του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη. Οι δοκιμές θα ολοκληρωθούν στο τέλος Ιουνίου ενώ η επίσημη πρώτη για τους απλούς πολίτες αναμένεται στις 10 Ιουλίου. Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε ήταν ότι χρειάζεται ακόμα χρόνος εξοικείωσης του κοινού με το τραμ. Επίσης τα φανάρια που θα δίνουν το πράσινο φως δεν είναι ακόμη έτοιμα, αλλά μέχρι τέλος του μηνός, όπως διαβεβαίωσε η αρμόδια εταιρεία, όλα θα λειτουργούν κανονικά. Σε δηλώσεις του, ο κ. Λιάπης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχή δοκιμή του τραμ. «Είναι ένα σύγχρονο μέσο, οικολογικό, άνετο, με κλιματισμό, ασφαλές και φθηνότερο από τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς. Για τη νεολαία μάλιστα ακόμα φθηνότερο, αφού θα πληρώνει το μισό του εισιτηρίου.» Σημειώνεται ότι το τραμ θα λειτουργεί όλο το 24ωρο, ενώ στο διάστημα από τη 1 έως τις 5 τα ξημερώματα η πυκνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 45 λεπτά. Την ημέρα η μέση συχνότητα σε κάθε σημείο της διαδρομής θα είναι 5 λεπτά. Παράλληλα, έγιναν γνωστά και τα αντίτιμα των εισιτηρίων που θα χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Συγκεκριμένα, σε αυτό καθαυτό το δίκτυο του τραμ θα χρησιμοποιούνται εισιτήρια: ● των 40 λεπτών του ευρώ, που θα καλύπτει απόσταση 5 στάσεων (2,5 χλμ περίπου) ή χρονικό διάστημα 15 λεπτών, ● των 60 λεπτών του ευρώ για το πλήρες μήκος του δικτύου, ● των 40 λεπτών για μετεπιβίβαση από άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς σε γραμμές με ανταπόκριση (δηλ. όταν κάποιος επιβάτης προέρχεται από άλλο μέσο μεταφοράς – δεν θα ισχύει όμως και το αντίθετο), ● των 30 λεπτών , που θα είναι σε κάθε περίπτωση το μειωμένο εισιτήριο για ανηλίκους και άλλες ομάδες που δικαιούνται έκπτωση. Σημειώνεται επίσης ότι η χρήση του τραμ θα είναι δωρεάν για τα άτομα και κινητικές αναπηρίες. Το Τραμ περιλαμβάνει 26 χιλιόμετρα διπλής γραμμής στις οποίες θα κινούνται 35 οχήματα, εξυπηρετώντας 47 στάσεις. Επιπλέον στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή του αμαξοστασίου στο Δήμο Ελληνικού και η γραμμή σύνδεσής του με το δίκτυο μήκους 2,5 χιλιομέτρων. Η μέση εμπορική ταχύτητα (περιλαμβανομένων των αναμονών στις στάσεις) υπολογίζεται σε 23 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η συνολική ημερήσια εξυπηρέτηση προβλέπεται να προσεγγίσει τους 80.000 επιβάτες. Το προϋπολογισθέν κόστος ήταν περίπου 320 εκ. ευρώ ενώ τελικά ανήλθε στο ποσό των 380 εκ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων των αντισταθμιστικών έργων των ΟΤΑ και της επεκτάσεως στο Σύνταγμα. Τα βαγόνια του είναι κλιματιζόμενα, διαθέτουν οθόνες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του επιβάτη, καθώς και μουσικό ραδιοφωνικό πρόγραμμα εντός του τραμ και στις στάσεις. Παράλληλα, παρέχεται εύκολη πρόσβαση στα άτομα με ειδικές ανάγκες, καθώς το επίπεδο του βαγονιού είναι στο ίδιο σημείο με τις στάσεις, η πρόσβαση στις οποίες γίνεται με ράμπες. Το νέο μέσο μεταφοράς θεωρείται αξιόπιστο, διότι τηρεί το ωρολόγιο πρόγραμμα δρομολογίων του, καθώς ελέγχεται από ένα σύγχρονο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας, ενώ όντας ηλεκτροκίνητο, προστατεύει το περιβάλλον. Βερελής: Να επεκταθεί το δίκτυο Την ανάγκη συνέχισης του δικτύου του τραμ, όπως έχει προγραμματιστεί, ώστε να φτάσει το συνολικό μήκος των γραμμών τα 100 χλμ. και να μπορεί να μεταφέρει καθημερινά 250.000 επιβάτες, τόνισε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χρίστος Βερελής. Ο τέως υπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι το έργο ολοκληρώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα και μέσα από αντίξοες συνθήκες, λόγω της έλλειψης ελεύθερων χώρων. Παράλληλα, ο κ. Βερελής υπενθύμισε τις αντιδράσεις και τα εμπόδια που προέβαλαν ορισμένοι δήμαρχοι, με τη συμμετοχή βουλευτών της ΝΔ στην κατασκευή του έργου. Flash.gr - Οικονομία Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων news.in.gr Δελτίο τύπου Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 Για την Θεσσαλονίκη που έχει πήξει στην κίνηση έχει να πει κανείς τίποτα; Κανένα τραμ; Κανένα μετρο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
indigo Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 γνωρίζουμε τίποτα για χρόνους ?? δλδ. Ν.Κόσμος - Γλυφάδα πόσα λεπτά ? Ν.Κόσμος - Φάληρο ... ? κάποιος μου είπε για Ν.Κόσμο - Φάληρο 45' ... μου φαίνονται πολλά ... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 Χα χα!! Στη γενική δοκιμή μαζί με τον υπουργό (βεβαίως-βεβαίως) ήταν και ο δήμαρχος Φαλήρου καμαρωτός φυσικά. Ο ίδιος δήμαρχος που ηγείτο των συγκεντρώσεων με τις μαύρες σημαίες κατά της κατασκευής του και πλακώθηκε μάλιστα και με τα ΜΑΤ. Αλλά ξέχασα, οι καταστάσεις αλλάζουν, δόξα σοι ο Θεός. Αυτά για να μην ξεχνιούνται οι κάτοικοι του Φαλήρου κάθε φορά που μπαίνουν στο τραμ για την πανέμορφη παραλιακή διαδρομή. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PowerZ Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 ας μην ηταν οι ολυμπιακοι κ θα μασταν ακομα με το παραδοσιακο μας σαραβαλενιο τρενακι τις αμετρητες ωρες για αποστασεις γελειες κ τους καροδρομους που ευτυχως τους συμμαζεψαν καπως ... :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jane_butterfly Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 εχθές είδα το τράμ στο φάληρο , καλό φαίνεται :cool: η μούρη του δεν σας θυμήζει ένα κινητό της siemens :p :) επιτέλους ένα μέσο που θα πηγαίνει σε όλη την παραλιακή :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 16, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2004 Den eho kati na po epi tou thematos mias kai eho anoiksei idi tetoio thema,pantos poli kales oi plirofories pou dineis guru esto kai apo efimerida.:) edit:Telika vrika kati na po...oi othones pou diavasa den pistevo se kamia periptosi oti tha ofelisoun.Mallon ilithies diafimisis tha provalloun. To eisitirio ton 40 lepton einai koroidia! Episis koroidia einai kai to allo pou diavasa,oti tha leitourgei olo to 24oro ALLA ti nihta tha ehei sihnotita dielefsis kathe 45 lepta!!!! Kala,mehri na to kopsoun teleios to dromologio afto. Για την Θεσσαλονίκη που έχει πήξει στην κίνηση έχει να πει κανείς τίποτα; Κανένα τραμ; Κανένα μετρο; Stin Athina einai strimogmeni i misi Ellada kai tora ftiaksan metro kai tram afou siziteitai edo kai 10+ hronia.Gia salonika asto..stous epomenous olimpiakous,vale kai ta hrei apo tous olimpiakous..ksehase to. Αλλά ξέχασα, οι καταστάσεις αλλάζουν, δόξα σοι ο Θεός. An kapoios ehei simferon ola allazoun..!:D η μούρη του δεν σας θυμήζει ένα κινητό της siemens SL 55..! A,re pininfarina kleveis idees kai esi..! Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. June 17, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OveLix (16 Ιούν. 2004 , 17:20) Χα χα!! Στη γενική δοκιμή μαζί με τον υπουργό (βεβαίως-βεβαίως) ήταν και ο δήμαρχος Φαλήρου καμαρωτός φυσικά. Ο ίδιος δήμαρχος που ηγείτο των συγκεντρώσεων με τις μαύρες σημαίες κατά της κατασκευής του και πλακώθηκε μάλιστα και με τα ΜΑΤ. Αλλά ξέχασα, οι καταστάσεις αλλάζουν, δόξα σοι ο Θεός. Αυτά για να μην ξεχνιούνται οι κάτοικοι του Φαλήρου κάθε φορά που μπαίνουν στο τραμ για την πανέμορφη παραλιακή διαδρομή. Σωστός ;) Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 17, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος indigo (16 Ιούν. 2004 , 09:20) γνωρίζουμε τίποτα για χρόνους ?? δλδ. Ν.Κόσμος - Γλυφάδα πόσα λεπτά ? Ν.Κόσμος - Φάληρο ... ? κάποιος μου είπε για Ν.Κόσμο - Φάληρο 45' ... μου φαίνονται πολλά ... :( ... εξασφαλίζει μετακινήσεις χωρίς μετεπιβίβαση προς όλες τις κατευθύνσεις * Σύνταγμα – Νέο Φάληρο ( 40’ ), * Σύνταγμα – Γλυφάδα ( 50’ ) και * Νέο Φάληρο – Γλυφάδα ( 30’ ) με μέση συχνότητα σε κάθε σημείο της διαδρομής τα 5’. [πηγή] Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 17, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (16 Ιούν. 2004 , 19:53) Den eho kati na po epi tou thematos mias kai eho anoiksei idi tetoio thema,pantos poli kales oi plirofories pou dineis guru esto kai apo efimerida.:) Όντως (Ποια η -επιπλεον-χρησιμοτητα του Τραμ απο τα λεωφορεια?), αλλά ήταν αρκετά παλιό το θέμα. Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (16 Ιούν. 2004 , 19:53) [α] oi othones pou diavasa den pistevo se kamia periptosi oti tha ofelisoun.Mallon ilithies diafimisis tha provalloun. [β] To eisitirio ton 40 lepton einai koroidia! [γ]Episis koroidia einai kai to allo pou diavasa,oti tha leitourgei olo to 24oro ALLA ti nihta tha ehei sihnotita dielefsis kathe 45 lepta!!!! Kala,mehri na to kopsoun teleios to dromologio afto. α) Μπορεί να προβάλουν μηνύματα σχετικά με τη χώρα μας για τους ξένους επισκέπτες της χώρας μας. Μετά τους Αγώνες πιστεύω κι εγώ ότι θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για διαφημίσεις. Πού το κακό; Γιατί να μην αρχίσει να βγάζει τα έξοδα κατασκευής του; Το μετρό ήδη το κάνει: η Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας Α.Ε. είναι από το 2001 κερδοφόρος! [πηγή 1, πηγή 2] β) Γιατί, η διαφορά των 0,2 € (από το πλήρες εισιτήριο) είναι αμελητέα; γ) Η συχνότητα των δρομολογίων ενός μεταφορικού μέσου οφείλει να είναι ανάλογη της (αναμενόμενης) επιβατικής κίνησης. Έτσι τη νύχτα αναπόφευκτα τα δρομολόγια θα είναι αραιά, εγώ μάλιστα θα περίμενα να είναι ακόμα αραιότερα, ανά ώρα. Όποιος θέλει να το χρησιμοποιήσει θα γνωρίζει την ώρα αναχώρησης από την αφετηρία και θα κανονίζει το πρόγραμμά του. Αλίμονο αν πηγαινοέρχονταν οι συρμοί άδειοι! Ποιος πληρώνει το λογαριασμό ρεύματος; Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
David Δημ. June 17, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 γ) Η συχνότητα των δρομολογίων ενός μεταφορικού μέσου οφείλει να είναι ανάλογη της (αναμενόμενης) επιβατικής κίνησης. Έτσι τη νύχτα αναπόφευκτα τα δρομολόγια θα είναι αραιά, εγώ μάλιστα θα περίμενα να είναι ακόμα αραιότερα, ανά ώρα. Όποιος θέλει να το χρησιμοποιήσει θα γνωρίζει την ώρα αναχώρησης από την αφετηρία και θα κανονίζει το πρόγραμμά του. Αλίμονο αν πηγαινοέρχονταν οι συρμοί άδειοι! Ποιος πληρώνει το λογαριασμό ρεύματος; Κάθε νεό πράγμα εισάγει νέες συνήθειες στην ζωή μας. Το νέο αυτή την φορά είναι το βραδυνό μέσο συγκοινωνίας. Φανταστείτε το εξής σκηνικό: Σάββατο αργά το βράδυ, φευγει σιγά σιγά ο κόσμος απο τα μαγαζιά της παραλίας, και αντί να πάρει ταξί διπλή ταρίφα (που να το βρεις κιολας), περνάει το μετρό και τους παίρνει απ'εξω (Galea, Ακρωτήρι, Αστερια, Βalloux κλπ κλπ κλπ). Φανταστείτε τι χαβαλές θα γίνεται στο τραμ με τόσο νεαρό κόσμο να ναι και στο κέφι. Φυσικά θα ξέρουν και τα δρομολόγια και θα βγαίνουν 5' πριν περάσει. Θα ναι καλή ευκαιρία να μην παίρνουν τ'αμάξι όσοι θέλουν να πιουν (λέμε τώρα...) Παράθεση HTC Desire Root User Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KCB Δημ. June 17, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 Ακριβώς! Και στο εξωτερικό έτσι γίνεται με τα νυχτερινά δρομολόγια και είναι πολύ σωστό. Μακάρι να το επεκτείνουν και στα υπόλοιπα μέσα, ειδικά για Ψυρή κλπ το μετρό θα έκανε θραύση ενώ τώρα πάνε όλοι με τα αυτοκίνητα και τριγυρνάνε όλη νύχτα για πάρκινγκ... Παράθεση KCB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 17, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2004 @guru i diafora 20 lepton den einai amelitea alla den nomizo oti kerdizoun tosoi polloi apo afti tin analogia timis/staseon. Episis an pernouse 2 fores tin ora to vradi den tha itan kalitera. Tora an to haseis ante geia,eno 20-25 lepta les pernane kai arazeis gia to epomeno. Telos panton anipomono na to hrisimopoiiso,alla elpizo na iparhei klimatismos se olous tous sirmous. Ohi tsigounies! Dinoume lefta se pininfarina-kalatrava kai na mpenoume na mirizoume ti mashalila.. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 18, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2004 – Το μόνο για το οποίο δεν πρέπει να γκρινιάζουμε σχετικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας είναι η τιμή. Είναι πολύ φτηνότερα από αυτά των χωρών της Ε.Ε. των 15 (βέβαια έχουμε πρείπου το 78% του εισοδήματος της ΕΕ-15, μην το ξεχνάμε). – Για τα νυχτερινά δρομολόγια δεν αναφέρεται αν θα υπάρχει διπλό εισιτήριο. Συνήθως αυτό συμβαίνει, δεν ξέρω στο τραμ τι αποφάσισαν. – Κάτι που ξέχασα να αναφέρω στην αρχή είναι ότι με επιπλέον 3 € στη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ θα μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί και το τραμ! Υποθέτω ότι για τους φοιτητές η επιβάρυνση θα είναι 1,5 €. Έτσι: ● Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για λεωφορεία και τρόλεϊ κοστίζει 17,5 ευρώ. Με τραμ ––> 20,5 €. Για τους φοιτητές, σπουδαστές και πολύτεκνους υπάρχει αντίστοιχα η κάρτα μειωμένης τιμής των 8,8 ευρώ. Με τραμ ––> 10,3 €; ● Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα κοστίζει 35 ευρώ. Με τραμ ––> 38 €. Για τους φοιτητές, σπουδαστές και πολύτεκνους υπάρχει αντίστοιχα η κάρτα μειωμένης τιμής των 17,5 ευρώ. Με τραμ ––> 19 €; Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 18, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 18, 2004 Kala..asto to eisitirio.. Eho na pliroso den ksero kai ego apo pote..(as einai kala oi idees mou..):D:cool: Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 19, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (18 Ιούν. 2004 , 11:59) Kala..asto to eisitirio.. Eho na pliroso den ksero kai ego apo pote..(as einai kala oi idees mou..):D:cool: Δεν το βλέπω ως κάτι έξυπνο. Το αντίθετο μάλιστα. Όταν χρησιμοποιείς μια υπηρεσία, πρέπει να πληρώνεις γι' αυτήν (αυτονόητο, όχι όμως για όσους έχουν συνηθίσει στην κλεψιά). Για έναν καφέ πάντως τα 4 και τα 5 ευρώ τα δίνεις αδιαμαρτύρητα όμως, ε; 2 καφέδες = απεριόριστες διαδρομές με λεωφορεία και τρόλεϊ, 4 καφέδες = απεριόριστες διαδρομές με όλα τα μέσα! Για να καταλαβαίνουμε όλοι για τι μεγέθη μιλάμε... Αν δε σου αρέσουν τα μέσα μαζικής μετφοράς που έχουμε, πάρε το αμάξι σου, αν έχεις, ή ταξί. Πάντως αφού δεν πληρώνεις, δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις. Αυτά κάνουν και πολλοί άλλοι «έξυπνοι» νεοέλληνες... Αν υπήρχαν τακτικοί έλεγχοι όμως και μεγάλα πρόστιμα; Μόνο με το βούρδουλα βάζουμε μυαλό φαίνεται. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Sosto afto pou les alla kai afto pou leo ego gia tin akriveia. Oso gia ton kafe.ohi den ta dino adiamartirita. Pouthena den ta dino adiamartirita. Sto leoforeio pou ta aksizei ta dino panta. As katalavoun oti epeidi kikloforoun me to metro hiliades anthropoi den tous trehoun kaio apo ta patzakia ta lefta. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 19, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Ακρίβεια, ξεακρίβεια δεν νομίζω ότι είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς που είναι ακριβά. Είναι από τα φθηνότερα στην Ε.Ε. των 15. Ακριβά είναι τα μουσικά CD, τα ρούχα και τα παπούτσια, οι καφετέριες, οι συναυλίες, οι διακοπές στις τουριστικές περιοχές της χώρας μας, αλλά όχι και τα δημόσια μέσα μεταφοράς!!! Επίσης, παράπονα ακούμε συχνά για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, όχι για το μετρό! (Ό,τι πληρώνεις παίρνεις.) Υπεύθυνος πολίτης είναι αυτός που πληρώνει για τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί. Εξυπνάδα δεν είναι να κλέβει κάποιος τα δημόσια μέσα μεταφοράς, απλά και μόνο διότι δεν γίνονται συχνοί έλεγχοι. Τη στιγμή μάλιστα που οι περισσότεροι συμπολίτες του πληρώνουν και ίσως να τους λέει και μα_λά_κες (*). Αν γίνονταν συχνά έλεγχοι και έπεφταν τσουχτερά πρόστιμα, ο ίδιος θα ήταν «κύριος». Λυπάμαι, αλλά δε μπορώ να μπω σε αυτή τη λογική. Ίσως όμως εξηγεί γιατί η χώρα μας είναι τόσο πίσω. ● Ενδεικτικές τιμές εισιτηρίων στα συστήματα μετρό άλλων χωρών: LISBOA, Portugal: Single ticket - EUR 0.65 ATHENS, Greece: Single ticket - EUR 0.70 (metro and ISAP) -- Single 1-2 zones on Line 1 - EUR 0.60 MADRID, Spain: Single ticket (no transfer) - 1.15 VALENCIA, Spain: Single ticket (no transfer to buses) - EUR 1.00 BILBAO, Basque Country, Spain: Single (1) 1.00 - (2) 1.25 - (3) 1.35 ROMA, Italy: Single - EUR 1.00 NAPOLI, Italy: Single - EUR 1.00 (90 minutes) CATANIA, Italy: Single fare EUR 0.80 (valid 90 minutes) BERLIN, Germany: Single Ticket - 2.00 EUR HAMBURG, Germany: Single ticket - EUR 2.30 (Short trip - EUR 1.45) FRANKFURT AM MAIN, Hessen, Germany: Single ticket 2.00, Short trip 1.55 MÜNCHEN, Bavaria, Germany: Single ticket - 2.00 (short trip - 1.00) HELSINKI, Finland: Single ticket - EUR 2.00 (1.40 off-peak) ( http://urbanrail.net/eu/euromet.htm ) ● GDP per capita in 2003 in PPS, EU25 = 100 The PPS (purchasing power standard) is an artificial currency that reflects differences in national price levels that are not taken into account by exchange rates. This unit allows meaningful volume comparisons of economic indicators over countries. Finland ............... 111 EU 15 ................. 109 Germany ............ 108 Italy ................... 107 Euro-zone ........... 107 EU 25 ................. 100 Spain ................... 95 Cyprus ................. 83 Greece ................. 79 Slovenia ............... 77 Portugal ............... 75 ( http://europa.eu.int/comm/eurostat/Public/datashop/print-product/EN?catalogue=Eurostat&product=2-03062004-EN-AP-EN&mode=download ) _________ (*) Προς αποφυγήν περξηγήσεων: δε μου αρέσει αυτό το λεξιλόγιο και σπανίως το χρησιμοποιώ και στον προφορικό μου λόγο. Όμως θεωρώ ότι τα πράγματα πρέπει να λέγονται και να γράφονται όπως είναι, με το όνομά τους, όχι ωραιοποιημένα. Αν δε θέλεις να γράψεις τη λέξη όπως είναι, μην το κάνεις. Μη γράφεις όμως μ@λ@κ@ς, μλκ, γ*μ, @@ κτλ. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 19, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Στο θέμα μας: Από την υπογραφή του μέλους του φόρουμ Βασίλης: :: Τραμ - οι πρώτες φωτογραφίες :: Επίσης Το τραμ της Αθήνας (Nik04) Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Όποιος δεν πληρώνει στα δημόσια μέσα μεταφοράς είναι για φτύσιμο. Και οι "ιδέες" του για τα μπάζα. Σόρι μέγιστε, αλλά είσαι απαράδεκτος. Και κλέβεις τους συνανθρώπους σου. Δεν διαφέρεις από τον φοροφυγά και εκεινον που πετά σκουπίδια στο δρόμο. Όξω! Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Den eipa oti ehete adiko. Den ksero omos posa lefta vgazete posa sas dinoun i oti allo kai sto kato kato mporei na to ehete kai gia petama to 1,5 euro. Ego omos gia na vgalo afto to 500ariko me rotise kaneis posous kafedes ekana,posa filladia moiraza,posa touvla ehtiza,posa kivotia fortona? Episis ton telefteo hrono to metro einai asinepes. To eisitirio gia kapoion pou prepei na metakinite sihna einai asimforo. Kai mi mou peite paradeigmata pare taxi na deis posa tha doseis,i leoforeio gia pote tha ftaseis. Episis i leoforiolorides ehoun kanei kalo( ektos tou oti ehoun kai klimatismo ta ohimata) Ovelix forodiafigi den eho kanei..akomi. Kai mporei na petakso kai kanena skoupidi sto dromo (an einai hartiko mono) Aftos pou thespise tin timi ton eisitirion me pio kritirio tin skeftike? Na ksehreosei oso pio grigora to ergo? Na parei polla apo pollous anti gia liga apo pollous? Kathise kai eide ton meso oro misthodosias tou plithismou?(edit: mallon to meso oro misthodosias eide kai ohi poio meros tou plithismou pernei x lefta) Peite me klefti. Mporo na sas po hilia pragmata. Edit: kai kati allo.As paroun to 1/4 ton astinomikon tou metro na tous kanoun elegktes sta leoforeia pou einai ksemparko horafi kai mpenoun oloi horis eisitirio.Ekei tha mazepsoun perissotera fraga kai afti i katastasi einai gtnosti apo palia. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Όλοι μας είτε δουλεύουμε (όπως εγώ και πολλοι άλλοι) είτε πληρώνουν οι γονείς. Τουτέστιν πάντα κάποιος δουλεύει, κανείς δεν τα βρίσκει στο δρόμο. Προηγουμένως είπες δεν πληρώνεις γιατί ειναι αντίθετο με τις ιδέες σου. Τώρα λες δεν πληρώνεις επειδή είναι ακριβό. Αποφάσισε. Αν μετακινείσαι συχνά βγάλε κάρτα απεριορίστων. Αν δεν μπορεις παρε ποδηλατο ή πήγαινε με τα ποδια. Αν είσαι άπορος/άνεργος κλπ προβλέπεται επίδομα. Αλλά αν έχεις το κινητό που φαίνεται στο άβαταρ δεν σε λυπάμαι καθόλου. Στην τελική εγώ από τους φόρους μου και από τα εισιτήρια πληρώνω κατι τζαμπατζήδες σαν εσενα που λενε οτι 70 λεπτά ειναι πολλά αλλα εχουν και κομπιουτερ και ιντερνετ και κινητο τελευταιας εσοδείας και χρόνο για να ποσταρουν μερα-νύχτα. Διαφωνείς? EDIT: Ζητάς αστυνομικό για να πληρώσεις εισιτήριο και αν γίνει θα είσαι ο πρώτος που θα διαμαρτυρηθεί για αστυνομοκρατουμενες συγκοινωνίες :p Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OveLix (19 Ιούν. 2004 , 23:24) Όλοι μας είτε δουλεύουμε (όπως εγώ και πολλοι άλλοι) είτε πληρώνουν οι γονείς. Τουτέστιν πάντα κάποιος δουλεύει, κανείς δεν τα βρίσκει στο δρόμο. Ehei diafora to pou doulevei o kathenas.Allos doulevei sta fanaria kai allos se ouranoksisti. Προηγουμένως είπες δεν πληρώνεις γιατί ειναι αντίθετο με τις ιδέες σου. Τώρα λες δεν πληρώνεις επειδή είναι ακριβό. Αποφάσισε. Den eipa pote kati tetoio.Den me ennoeises mallon. Αν μετακινείσαι συχνά βγάλε κάρτα απεριορίστων. Αν δεν μπορεις παρε ποδηλατο ή πήγαινε με τα ποδια. Αν είσαι άπορος/άνεργος κλπ προβλέπεται επίδομα. Αλλά αν έχεις το κινητό που φαίνεται στο άβαταρ δεν σε λυπάμαι καθόλου. Posi apostasi mporeis na pas me tapodia kai se posi ora? (4hlm/ora einai to fisiologiko perpatima) Gia na pareis epidoma anergou prepei eheis kapoies proipothesis. Gia aporos den ksero.An mpooro na paro pes mou. I karta aperioriston pali den simferei...pantote.Einai ola meletimena kala. Den eho afto to kinito,alla tha ithela na einai to epomeno. Στην τελική εγώ από τους φόρους μου και από τα εισιτήρια πληρώνω κατι τζαμπατζήδες σαν εσενα που λενε οτι 70 λεπτά ειναι πολλά αλλα εχουν και κομπιουτερ και ιντερνετ και κινητο τελευταιας εσοδείας και χρόνο για να ποσταρουν μερα-νύχτα. To M.M.S. einai aftohrimatodotoumena diladi apo ta eisitiria sintirountai-anavathmizontai oi ipiresies tous. To computer den einai mono gia internet. Episis an plirona ego ton ote den tha eihes dei kanena minima mou. 70 lepta den einai polla,ena 500ariko einai omos. An mou perissevan tha edina kai sto prezaki stin omonoia pou perifrono tora. Διαφωνείς? Paizei. EDIT: Ζητάς αστυνομικό για να πληρώσεις εισιτήριο και αν γίνει θα είσαι ο πρώτος που θα διαμαρτυρηθεί για αστυνομοκρατουμενες συγκοινωνίες Den katalaves.Eisitirio htipao.Apla den plirono. Episis afto pou zitao den einai sinehis epitirisi tis zois mou alla eleghos enos egateleimenou se kapoious tomeis mesou. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Φίλιππος Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Το τραμ είναι, από αισθητικής άποψης, εκπληκτικό. Όπως και η τιμή του, που δεν συγκρίνεται με αυτές της ευρώπης. Μια απορρία: Μένει κανείς ΠΑΝΩ στη διαδρομή του τραμ, να μας πει πόσο θορυβώδες είναι; Μερικές φορές κοιμάμαι σε έναν φίλο μου, εδώ στη Γερμανία, που μένει ακριβώς πάνω από τις γραμμές, και ξυπνάω πάντα 5 και τέταρτο το πρωί, όταν περνάει το πρώτο! As paroun to 1/4 ton astinomikon tou metro na tous kanoun elegktes sta leoforeia pou einai ksemparko horafi kai mpenoun oloi horis eisitirio.Πολύ δουλική νοοτροπία. Μόνο με τον βούρδουλα μπορούμε να λειτουργήσουμε σαν κοινωνία; Παράθεση http://img163.exs.cx/img163/999/t6xo.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.