Jump to content

[Προς κυκλοφορία] Huawei Ascend G330


Karthan7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχει η δεν εχει τελικα εγγυηση εαν αγοραστει ενα τηλ. απ'εξω?

Αβαρωτιεμε γιατι να μην εχει,αν αγοραστει αυτοκινητο εχει σιγουρα πανευρωπαικη εγγυηση αρα το τηλ. γιατι να μην εχει?

Link to comment
Share on other sites

Εγγυηση θα εχει αλλα απο την στιγμη που δεν θα το φερνει η εδω αντιπροσωπεια δεν ειναι υποχρεωμενη να το υποστηριξει τεχνικα. Δηλαδη σε περιπτωση βλαβης θα χρειαστει ταξιδι πισω στην χωρα που αγοραστηκε.

 

Κριμα παντως γιατι εδειχνε πολυ καλη low budget συσκευη.

- Xiaomi Redmi Note 3

- Asus Vivotab Note 8

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. αν αγορασω ενα αυτοκινητο απο Γερμανια και χαλασει,θα πρεπει να το παω πισω στην Γερμανια να το φτιαξουν?

Οχι σας λεω γιατι το ειχα παθει παλαιοτερα και αρνιοτανε στην εδω αντιπρωσοπεια(daihatsu) να μου φτιαξουν την ζημια και πηρα τηλ. στην Γερμανια και τον ξεχεσαν τον αντιπροσωπο,υπηρχε και νομος αλλα δεν τον βρισκω!

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δεν εισάγεται επίσημα στη χώρα μας το σέρβις δεν αναλαμβάνει - δεν είναι υποχρεωμένο να το αναλάβει για επισκευή εντός εγγύησης. Θα απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν και δεν έχουν τα απαραίτητα ''εργαλεία''(manual-εκπαίδευση) απο την εταιρεία για να το ελέγξουν.

Είναι όπως τα γράφει ο g1orgos στο πιο πάνω ποστ.

Ίσως να μην το φέρνει για να μην έχει εσωτερικό ανταγωνισμό με το G300.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

http://www.birdphone.gr/ecs/gr/products/Huawei-G330-Ascend-White.aspx

αν ας πουμε το παραγγειλω εδω μιας και προκειται για παραεισαγωγη αν δεν κανω λαθος,μπορει κανεις να μου πει,επειδη δεν εχω ιδεα απο αυτα

1) αν θα εχει ελληνικα

 

Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτή την εφαρμογή, αλλά λένε ότι προσθέτει τα ελληνικά στις γλώσσες συστήματος.

Redmi Note 8T
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτή την εφαρμογή, αλλά λένε ότι προσθέτει τα ελληνικά στις γλώσσες συστήματος.

Την έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές με κάποιες αρχικές custom roms στο htc Desire, που δεν είχαν ελληνικά, και τα πέρναγε κανονικά χωρις προβλήματα. Μετά αν θέλεις την κάνεις απεγκατάσταση χωρις να τα αφαιρεί.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή συχνά βλέπω πως ο κόσμος δε γνωρίζει τα δικαιώματα του περί εγγύησης..

Και επειδή έχω εργαστεί σε γνωστή εταιρεία ως τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση

και ξέρω πως αν δεν είμαστε ενημερωμένοι για τα δικαιώματα μας πιανόμαστε κορόιδα..

Να ξέρετε πως έχετε βάση νόμου 2 χρόνια εγγύησης από τον πωλητή.

Σας κάνω επικολληση εδώ ένα σχετικό άρθρο...

 

"Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:

Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο

Β. Να μειώσει το τίμημα

Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:

Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520

Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776"

 

Αυτό σημαίνει πως αν επιλέξεις να αγοράσεις ένα κινητό από ένα κατάστημα στην ελλάδα

μέσω ίντερνετ είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουνε εγγύηση χρόνων και είναι δικό τους

πρόβλημα το πως θα ανταπεξέλθουν σε αυτό! :)

Link to comment
Share on other sites

απο οτι λεει εχει ραδιοφωνο με rds....

 

 

τελικα δεν ερχετε ελλαδα απο την αντιπροσωπεια??

Edited by shadowgr
Link to comment
Share on other sites

Εδώ, http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_g330-4966.php γράφει ότι ΔΕΝ έχει ραδιόφωνο... :o

Honda SH150i

Kymco GTi-300i

Kymco Xciting 400i

Kymco K-XCT 300i

Sym Symphony SR-50

Link to comment
Share on other sites

Εδώ, http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_g330-4966.php γράφει ότι ΔΕΝ έχει ραδιόφωνο... :o

 

Το G300 έχει...

Θα είναι λίγο κουλό το G330 που υποτίθεται είναι πιο εξελιγμένο να μην έχει...

Εδώ (στο Music) λέει πως έχει

 

http://geekaphone.com/compare/Huawei-Ascend-G330-Dual-core-1-GHz-vs-Huawei-Ascend-G300

Edited by s_crazy_c
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...