Jump to content

HTC One X / X+


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντως ρε παιδιά με τέτοιο σέρβις πραγματικά απορώ πως τολμάνε να αγοράσουν το νέο HTC...

 

για μενα τελειωσε η htc ,και κινητο που να δειχνει ολογραμματα να βγαλει δεν προκειται να την ξανα εμπιστευτω. Θελω πρωτα απολλα να με σεβονται σαν ανθρωπο και καταναλωτη δεν γινεται να με αντιμετωπιζουν σαν ζητιανο που τους παρακαλαει να τον λυπηθουν και του διορθωσουν το προβλημα. Πρεπει παιδια καποια στιγμη να αλλαξουμε τακτικη και να μην ενισχυουμε επιχειρησεις που προσπαθουν να επιβαλουν τη δικη τους πολιτικη που παραβλεπει τα δικαιωματα μας. Ζουμε σε δυσκολους καιρους κα ξερετε πολυ καλα ποσο δυσκολο ειναι να βγαζεις εισοδημα σημερα. Πρεπει να σεβομαστε τον κοπο μας και να μην ζηταμε κατι λιγοτερο απο αυτο που πληρωνουμε. Και στην τελικη χρυσοπληρωνουμε αυτες τις συσκευες για να εχουμε υποτιθεται την ελληνικη εγγυηση , αν τελικα δεν υπαρχει υποστηριξη μετα την αγορα γιατι να μην φερω ενα κινεζικο απο το εξωτερικο με τα μισα λεφτα ετσι και αλλιως τα ιδια πλεονεκτηματα θα εχω. Παντος με παρηγορει λιγο το οτι και αλλοι αντιμετωπιζουν τα ιδια προβληματα με το service και τα αναφερουν σε δημοσιες σηζητησεις γιατι ετσι μπορει να προστατευθει ενας μελλοντικος πελατης (θυμα) απο κακη επιλογη εταιριας. Μακαρι να ειχα διαβασει και εγω αυτα τα μνμ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ δε κατηγορώ την HTC αλλά τους έλληνες επιχειρηματίες που πήραν το franchise ή το service της κάθε εταιρίας.

 

Από παλιά με τα Nokia club μόνο τα χειρότερα θυμάμαι. Samsung ένας φίλος πρόσφατα πήγε και δε μου πε τα καλύτερα. Δε τους κάθεται καλά να μη τους πληρώνεις με ρευστο, πως το λένε. Ιδίως σε περίοδο κρίσης ξενερωνουν να δίνουν νέες συσκευές χωρίς να παίρνουν μια.

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα ειναι στις περισσοτερες εταιριες και δεν εχει να κανει με την μαμα εταιρια. δυστυχως μονο με εμαιλ στα κεντρικα τησ καθε εταιριας μπορει να γινει δουλεια αλλα και παλι αμφιβαλλω..

 

με την μπαταρια του χ+ που ρωτανε παρα πανω, την εβαλε κανεις;;

Link to comment
Share on other sites

αναφερω μιλαει σπαστα ελληνικα ξερω και το ονομα του αλλα δεν γνωριζω αν μπορω να το αναφερω στο φορουμ. Του ζητησα να με παραπεμπσει σε καποιον ανωτερο και η απαντηση του ειναι οτι αυτος ειναι ο ανωτερος, οπως επισης απο το call center μου απαντησαν οτι αυτο ειναι ο ανωτερος για την φροντιδα του πελατη.

 

Νομίζω ότι μιλάτε για 2 διαφορετικές περιπτώσεις, ο δικός σου πρέπει να είναι στην τηλεφωνική υποστήριξη της HTC και ο άλλος που αναφέρει ο φίλος μας είναι στην Arvato. Στη δική σου περίπτωση μάλλον (όπως κι εγώ στο παρελθόν) μιλάς με Κύπρο ή Αίγυπτο και οι υπάλληλοι με τα σπαστά ελληνικά είναι αλλοδαποί. Στη δική μου περίπτωση ήταν Ινδός!!! και ό,τι και να του πεις δεν καταλαβαίνει, βέβαια δεν φταίει αυτός αλλά η εταιρία. Τέλος πάντων τα προβλήματα με το service ξεκίνησαν από τότε που έφυγε η ace hellas.

Η γνώμη μου είναι να μην απογοητευεστε και να συνεχισετε να διεκδικήτε τα δικαιώματα σας!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε κατηγορώ την HTC αλλά τους έλληνες επιχειρηματίες που πήραν το franchise ή το service της κάθε εταιρίας.

 

Από παλιά με τα Nokia club μόνο τα χειρότερα θυμάμαι. Samsung ένας φίλος πρόσφατα πήγε και δε μου πε τα καλύτερα. Δε τους κάθεται καλά να μη τους πληρώνεις με ρευστο, πως το λένε. Ιδίως σε περίοδο κρίσης ξενερωνουν να δίνουν νέες συσκευές χωρίς να παίρνουν μια.

 

Ναι φιλε μου αλλα εγω δεν θα ερθω σε επαφη με τον Ταιβανεζο υπευθυνο της htc αλλα με τον ελληνα αντιπροσωπο οποτε με ενδιαφερει τι αντιπροσωπους εχει η καθε εταιρια. Στο προηγουμενο κινητο μου το οποιο ειχα προβλημα η Σονυ μου το αντικατεστησε χωρις πολλα πολλα και μεσα στην ευγενια οι ανθρωποι ακομα και οταν εγω ημουν λιγο υπερβολικος στην αντιδραση μου, και γενικα βρηκα καποιο ανθρωπο που να τον ενδιαφερει αν εχω μεινει ευχαριστημενος με το προιον . Μπορει να μην εμεινα ικανοποιημενος με το κινητο της sony αλλα ομως με εξηπηρετησανε οσο μπορουσανε και αυτο εχω να το λεω! Εδω στην περιπτωση της htc διαπιστωνω οτι στην Ελλαδα ειναι μια απροσωπη εταιρια και αυτο ειναι απαραδεκτο.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μιλάτε για 2 διαφορετικές περιπτώσεις, ο δικός σου πρέπει να είναι στην τηλεφωνική υποστήριξη της HTC και ο άλλος που αναφέρει ο φίλος μας είναι στην Arvato. Στη δική σου περίπτωση μάλλον (όπως κι εγώ στο παρελθόν) μιλάς με Κύπρο ή Αίγυπτο και οι υπάλληλοι με τα σπαστά ελληνικά είναι αλλοδαποί. Στη δική μου περίπτωση ήταν Ινδός!!! και ό,τι και να του πεις δεν καταλαβαίνει, βέβαια δεν φταίει αυτός αλλά η εταιρία. Τέλος πάντων τα προβλήματα με το service ξεκίνησαν από τότε που έφυγε η ace hellas.

Η γνώμη μου είναι να μην απογοητευεστε και να συνεχισετε να διεκδικήτε τα δικαιώματα σας!!

 

Αυτος που αναφερω εγω ειναι υποτιθεται ο υπευθυνος στο τμημα φροντιδας πελατη της htc πιθανοτατα με καλουν απο εκει που αναφερεις. Θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις υπαρχει καποιος γενικος διευθυντης εδω στην Ελλαδα στον οποιο να μπορω να μιλησω ,οχι απο το τηλεφωνο ομως να παω εγω σε καποια γραφεια τους γιατι απο το τηλεφωνο δεν γινεται δουλεια, γιατι εχω αρχισει και νευριαζω με την απροσωπη τακτικη τους?

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση, στην Γκαλερί και στην Μουσική υπάρχει τρόπος να ανοίγει κατευθείαν το περιεχόμενο που έχουμε στο τηλέφωνο, χωρίς να εμφανίζεται η οθόνη που περιέχει υπηρεσίες φωτογραφιών (facebook, picasa) και μουσικής (tunein, soundhound);

...now I realise that I can't turn back, the future is here to stay...

...but hey, we're just children of tomorrow, hanging on to yesterday...

==================================================

Τρίτη έως Πέμπτη, 18:00-20:00, στον Queen Radio

Link to comment
Share on other sites

Έχω φάει το internet για την μπαταρία του one x+, πουθενά...... :confused:

 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-HTC-35H00197-00M-Battery-One-X-/350717040129?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item51a85d5601

 

Θα παραγγείλω κι εγώ μία σύντομα.

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μιλάτε για 2 διαφορετικές περιπτώσεις, ο δικός σου πρέπει να είναι στην τηλεφωνική υποστήριξη της HTC και ο άλλος που αναφέρει ο φίλος μας είναι στην Arvato. Στη δική σου περίπτωση μάλλον (όπως κι εγώ στο παρελθόν) μιλάς με Κύπρο ή Αίγυπτο και οι υπάλληλοι με τα σπαστά ελληνικά είναι αλλοδαποί. Στη δική μου περίπτωση ήταν Ινδός!!! και ό,τι και να του πεις δεν καταλαβαίνει, βέβαια δεν φταίει αυτός αλλά η εταιρία. Τέλος πάντων τα προβλήματα με το service ξεκίνησαν από τότε που έφυγε η ace hellas.

Η γνώμη μου είναι να μην απογοητευεστε και να συνεχισετε να διεκδικήτε τα δικαιώματα σας!!

 

Και αυτός που μίλαγα εγώ ήταν 100% από το τμημα φροντιδας πελατη της htc και με είχε καλέσει επειδή είχα κάνει παράπονα. Αλλά μόνο να "φροντίσει" τον πελάτη δεν ήθελε, παρά μόνο να μου ανακοινώσει την πολιτική της εταιρείας και να λέει το ίδιο παραμύθι στο repeat. Δεν έχω ξαναζήσει τέτοιες καταστάσεις, ήταν σαν να μου την έλεγε και από πάνω που τόλμησα να διεκδικήσω τα αυτονόητα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτος που αναφερω εγω ειναι υποτιθεται ο υπευθυνος στο τμημα φροντιδας πελατη της htc πιθανοτατα με καλουν απο εκει που αναφερεις. Θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις υπαρχει καποιος γενικος διευθυντης εδω στην Ελλαδα στον οποιο να μπορω να μιλησω ,οχι απο το τηλεφωνο ομως να παω εγω σε καποια γραφεια τους γιατι απο το τηλεφωνο δεν γινεται δουλεια, γιατι εχω αρχισει και νευριαζω με την απροσωπη τακτικη τους?

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς στην Ελλάδα από τότε που έπαψε η ace hellas. Θεωρώ πως ο μόνος τρόπος είναι με τη βοήθεια της προστασίας καταναλωτή και να απευθύνεσαι κατά της Arvato ως εξουσιοδοτημένο service της HTC στην Ελλάδα, οι άλλοι δεν υπάρχουν. Εγώ δεν έχω fb αλλιώς θεωρώ πως ο επόμενος δρόμος, ίσως και ταυτόχρονα ειναι να αρχίσεις τα παράπονα και εκεί!

 

Και αυτός που μίλαγα εγώ ήταν 100% από το τμημα φροντιδας πελατη της htc και με είχε καλέσει επειδή είχα κάνει παράπονα. Αλλά μόνο να "φροντίσει" τον πελάτη δεν ήθελε, παρά μόνο να μου ανακοινώσει την πολιτική της εταιρείας και να λέει το ίδιο παραμύθι στο repeat. Δεν έχω ξαναζήσει τέτοιες καταστάσεις, ήταν σαν να μου την έλεγε και από πάνω που τόλμησα να διεκδικήσω τα αυτονόητα...

Παιδιά μην ασχολειστε με αυτους, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στείλουν κανένα courier ή να μας εκνευρίσουν. Δεν θεωρώ ότι είναι εκπαιδευμένοι για after sales υποστήριξη, τους βρήκαν και τους έβαλαν από τη στιγμή που έκλεισε η ace (ο,τι να 'ναι).

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς στην Ελλάδα από τότε που έπαψε η ace hellas. Θεωρώ πως ο μόνος τρόπος είναι με τη βοήθεια της προστασίας καταναλωτή και να απευθύνεσαι κατά της Arvato ως εξουσιοδοτημένο service της HTC στην Ελλάδα, οι άλλοι δεν υπάρχουν. Εγώ δεν έχω fb αλλιώς θεωρώ πως ο επόμενος δρόμος, ίσως και ταυτόχρονα ειναι να αρχίσεις τα παράπονα και εκεί!

 

 

Παιδιά μην ασχολειστε με αυτους, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στείλουν κανένα courier ή να μας εκνευρίσουν. Δεν θεωρώ ότι είναι εκπαιδευμένοι για after sales υποστήριξη, τους βρήκαν και τους έβαλαν από τη στιγμή που έκλεισε η ace (ο,τι να

 

Eγω τον συμβουλεψα να επαναδιατυπωσει τον επαγγελματικο του προσανατολισμο γιατι μου ανεφερε οτι εχει τελειωσει execute manager marketing supermarketing και δεν ξερω τι αλλο , αλλα με την συμπεριφορα του θα επρεπε να ηταν τουλαχιστον ανεργος οχι να εχει και διευθυντικη θεση ! Τελικα παιδια σκεφτεστε να ξαναγορασετε προιον της htc?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ΠΟΤΕ ξανά!

Κι ειλικρινά αν ήξερα άτομο που θέλει κ το τωρινό μου one x θα το έδινα και θα πήγαινα σε άλλο. Άλλη μάρκα!!!!! Μιλάμε για κινητό που έκανε ΕΦΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ!

Καταλαβαίνετε;;; Ένα laptop Dell, αν σου χαλάσει, έρχονται και στο φτιάχνουν στο χώρο σου. Κάποτε μου έστειλαν λάθος μνήμες και μετά ενώ μου έστειλαν τις σωστές, μου λένε δεν πειράζει, κράτα και τις λάθος.

Έστειλα mail στη μαμά HTC και κάθε φορά που μιλούσα με την HTC Hellas, μου ερχόταν ένα ερωτηματολόγιο από τη μαμά HTC για να απαντήσω αν ήμουν ικανοποιημένος ή όχι. Έγραφα τι παράπονα είχα, μα όλα ήταν πιο πολύ με επιλογές από το 1 ως το 5 και τα σχετικά... έγραψα στο facebook στη μαμά HTC και η απάντηση ήταν, σώπα γιατί ζητάς και πολλά κι ελπίδες δεν έχεις... (έψαξα από περιέργεια μήπως έβρισκα το διάλογο κ μου έχουν σβήσει ότι έλεγα..)

http://img109.imageshack.us/img109/724/575de2dccc95431caed2b57.png

Αυτός που απάντησε ήταν ένας που υποτίθεται είχε service στο εξωτερικό κ θα κοιτούσε με βάση το ticket number μου να βοηθήσει με τα connections που είχε. Επικοινώνησε μαζί μου με mail, του έδωσα πληροφορίες κ τίποτα.. με έφερε σε επαφή με κάποιον, κι απλά είπαν θα το ψάξουν.. δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ!

Η συμπεριφορά τους ήταν απλή. ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ!

Σε κάθε τηλέφωνο μου έλεγαν 5-6 εβδομάδες, πριν καν δουν το θέμα μου κ ποιος είμαι. Μια φορά το κινητό είχε έρθει σπίτι και πήρα να πω καλά μου το στείλατε πίσω κι είναι πάλι χαλασμένο;;; Και πριν πω αυτό, μου κάνει αναμένετε...σε 5-6 εβδομάδες.. όχι λέω κάνατε λάθος, το έχω πάλι πίσω κ μετά από μια ώρα χάλασε πάλι.. ε θα έγινε λάθος μου λέει η τηλεφωνήτρια, να το στείλετε πάλι σε εμάς.. δε τρέχει κάστανο κοινώς.. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΝΩ ΤΟΥ 500ΑΡΙΚΟΥ;;;

Από τη μαμά HTC δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ! Και απλά ο τυπάς που μου απάντησε στο fb και με μηνύματα το μόνο που μου έλεγε ήταν δε φταίει η htc.. δεν υπάρχουν warranties κ deadlines.. μα μόνο άμα σου χαλάσει, να το πας από εκεί που το πήρες και να το στείλουν εκείνοι σε εμάς. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή...

http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg
Link to comment
Share on other sites

Για να το κλείσουμε. Η Samsung και η LG έχοντας δικά τους service είναι κατά τα φαινόμενα πιο κοντά στον πελάτη, ενώ η HTC βασιζόμενη στην Arvato παρέχεις μέτριες προς κακές υπηρεσίες.

Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το HOX και πιστεύω ότι σε σχέση με την υλοποίηση του software (αλλά και την εμφάνιση του τηλεφώνου) είναι από τις καλύτερες συσκευές του 2012. Ας ελπίσουμε ότι μαζί το νέο ONE η HTC θα ανακάμψει και θα δούμε και καλύτερο service.

 

Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου αυτή τη διαφοροποίση στην αντιμετώπιση των πελατών ανάλογα με το αν αγόρασαν συσκευή από Ευρώπη ή Ελλάδα;;;;;; Για αυτό αν είναι επίσημο φταίει αποκλειστικά και μόνο η ίδια η εταιρεία (HTC).

Link to comment
Share on other sites

Για να το κλείσουμε. Η Samsung και η LG έχοντας δικά τους service είναι κατά τα φαινόμενα πιο κοντά στον πελάτη, ενώ η HTC βασιζόμενη στην Arvato παρέχεις μέτριες προς κακές υπηρεσίες.

Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το HOX και πιστεύω ότι σε σχέση με την υλοποίηση του software (αλλά και την εμφάνιση του τηλεφώνου) είναι από τις καλύτερες συσκευές του 2012. Ας ελπίσουμε ότι μαζί το νέο ONE η HTC θα ανακάμψει και θα δούμε και καλύτερο service.

 

Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου αυτή τη διαφοροποίση στην αντιμετώπιση των πελατών ανάλογα με το αν αγόρασαν συσκευή από Ευρώπη ή Ελλάδα;;;;;; Για αυτό αν είναι επίσημο φταίει αποκλειστικά και μόνο η ίδια η εταιρεία (HTC).

 

Οσο υπαρχει αυτη η αντιμετωπιση απο το ελληνικο service της htc δεν κλεινει το θεμα φιλε μου, γιατι αν χαλασει μενεις χωρις κινητο και πανε χαμενα τα 700 ευρο που εδωσες. Παρε καλυτερα ενα κλωνο απο την κινα με τα μισα λεφτα αν δεν σε ενδιαφερει το service. Αν πηγαινες σε ενα μαγαζι και σου ελεγε ξεκαθαρα οτι δεν σου παρεχει το service θα εφευγες τρεχοντας, ξεροντας οποτε αυτα που κανει το ελληνικο service γιατι να ξαναεπιλεξεις προιον της htc?

ΥΓ: το καλυτερο service το εχω δει στην sony η οποια συνεργαζεται επισης με την arvato με λιγη ταλαιπωρια μου ειχαν αντικαταστησει την συσκευη και ηταν και ευγενεστατοι!

Φιλικα παντα!!!

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου αυτή τη διαφοροποίση στην αντιμετώπιση των πελατών ανάλογα με το αν αγόρασαν συσκευή από Ευρώπη ή Ελλάδα;;;;;; Για αυτό αν είναι επίσημο φταίει αποκλειστικά και μόνο η ίδια η εταιρεία (HTC).

 

Δεν θα εξιστορήσω όλη την ιστορία μου, θα σταθώ σε ένα σημείο μόνο, αφού έχω παραλάβει το κινητό από το σέρβις και μετά από μια εβδομάδα ξανά παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα (WiFi), επικοινωνώ με την HTC να εκφράσω τα παράπονα μου, φανερά ενοχλημένος για τον ενάμιση μίνα (Γαλλικό) που περίμενα να πάρω πίσω το κινητό και για το ότι ξανά χάλασε, αφού μιλούσαμε κάμποση ώρα απαιτώντας αντικατάσταση της συσκευής, γυρνάει και μου λέει το θεϊκό, "Γιατί κύριε μου αγοράσατε το κινητό παραεισαγωγης και δεν το πήρατε από κάποιο από τα γνωστά μεγάλα καταστήματα", τα συμπεράσματα δικά σας........

Edited by Sorteps
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα εξιστορήσω όλη την ιστορία μου, θα σταθώ σε ένα σημείο μόνο, αφού έχω παραλάβει το κινητό από το σέρβις και μετά από μια εβδομάδα ξανά παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα (WiFi), επικοινωνώ με την HTC να εκφράσω τα παράπονα μου, φανερά ενοχλημένος για τον ενάμιση μίνα (Γαλλικό) που περίμενα να πάρω πίσω το κινητό και για το ότι ξανά χάλασε, αφού μιλούσαμε κάμποση ώρα απαιτώντας αντικατάσταση της συσκευής, γυρνάει και μου λέει το θεϊκό, "Γιατί κύριε μου αγοράσατε το κινητό παραεισαγωγης και δεν το πήρατε από κάποιο από τα γνωστά μεγάλα καταστήματα", τα συμπεράσματα δικά σας........

 

Αυτό ακριβώς θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα και μάλιστα σημαντικό, δεν διαφωνώ!

Αν καταφέρουμε να το αλλάξουμε (και ναι εμείς θα το αλλάξουμε) είτε μαυρίζοντας τους, είτε διεκδικόντας τα δικαιώματα μας (δυστυχώς) μέσω προστασίας καταναλωτή (το έχω κάνει στο παρελθόν για άλλα προϊόντα, θα το ξανακάνω όποτε χρειαστεί).

Link to comment
Share on other sites

"Γιατί κύριε μου αγοράσατε το κινητό παραεισαγωγης και δεν το πήρατε από κάποιο από τα γνωστά μεγάλα καταστήματα"........

 

Γιατί, το εμπορικό σας τμήμα κοιμάται...

Γιατί, δε μπορώ να βρω τα κινητά σας στα περισσότερα ελληνικά καταστήματα...και δεν εννοώ το wildfire ή το desire C

Γιατί, όταν τα βρίσκω έχουν διαφορά τιμής πάνω από € 100 σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά sites, σε αντίθεση με το iPhone που παντού έχει την ίδια τιμή.

Γιατί, ακόμα και όταν τελικά το HTC One θα έρθει στην Ελλάδα και θα μπορώ να το αγοράσω, θα είναι Σεπτέμβριος, ενώ εγώ το θέλω τώρα,

2 μήνες μετά την παρουσίαση του μοντέλου από τον πρόεδρο της εταιρίας.

.... Γι' αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Το service της HTC Hellas που γινεται μεσω της Arvato ειναι απλα απαραδεχτο......δεν υπαρχει καμια συγκριση με το παλιο της ACE Hellas.

Επιπλεοω απαραδεκτο και κακης ποιοτητας υποστηριξη ειναι το call center της HTC Hellas που παντα δινουν την απαντηση "οταν μας ενημερωσουν θα σας ενημερωσουν"

Με αυτα και αυτα η συσκευη μου ειναι για επισκευη εδω και 1 μηνα και φυσικα θα το παραλαβω καποια στιγμη μετα το Πασχα.....

Αυτη ηταν η επισημη ενημερωση μετα το Πασχα χωρις να προσδιοριζουν το ποτε μετα το Πασχα μετα απο 1 μηνα, 1 χρονο, 1 ετος.....

 

Τελειως απογοητευμενος εστηλα ενα email στην HTC και φυσικα μου απαντησαν οτι δεν εχουν ενημερωση απο την HTC Hellas και το εχουν κανει escalate σε καποιον προισταμενο.....

 

Οποτε οπως καταλαβενεται το τηλεφωνο δεν το βλεπω να το παιρνω συντομααααα

Μαλλον θα εχω προλαβει να παρει καποιο αλλο ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ HTC (εχω συσκευες παντα HTC απο το 2004!!!!!)

 

Έχεις κάποιο φίλο/συγγενή δικηγόρο να πάρει να τους τρομάξει λίγο;;; Το επόμενο βήμα είναι κι ένα εξώδικο που θα κοστίσει 20-30€ (για το κλητήρα που θα το πάει) και άσε τους να τρέχουν...

Είμαι μαζί σου όσο δεν πάει! Όταν έλεγα για κλειστές πόρτες, αυτό εννοούσα! Δεν υπάρχει κάπου "υπεύθυνος". Καμία πόρτα να χτυπήσεις! Κανένας τρόπος επικοινωνίας με κάποιον να τους κάνει "ντα"! :mad::mad::mad:

Τελευταία φορά που μίλησα με τον υπεύθυνο της HTC Hellas ξέρετε τι μου είπε;;; Τον απείλησα ευγενικά ότι θα κινηθώ με κάθε νόμιμο μέσο και μου κάνει και τι θα κάνεις;;; Στη χειρότερη θα με βρίσεις και θα στο κλείσω στη μούρη! Τι άλλο; Καταλαβαίνετε συμπεριφορά;

 

Παντως για το εξωδικο ενδιαφερομαι και εγω....

Οποτε ενημερωστε ποτε να στηλουμε ενα για τα διαφορα προβληματα μας

Edited by athanaso77
Απαγορεύονται τα συνεχόμενα μηνύματα.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε μια ομαδική μήνυση !

 

Αν αποφασιστεί να γίνει τέτοια κίνηση είναι κι εγώ μέσα, τους έχω στείλει ένα One S από το Γενάρη κι ακόμα περιμένουν λέει ανταλλακτικό..

[sIGPIC][/sIGPIC]

Πωλείται: Τίποτα. Ζητείται: Τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν αποφασιστεί να γίνει τέτοια κίνηση είναι κι εγώ μέσα, τους έχω στείλει ένα One S από το Γενάρη κι ακόμα περιμένουν λέει ανταλλακτικό..

 

Kι όποτε κ να πάρεις, δεν σου λένε θα είναι έτοιμο σε 5-6 εβδομάδες;; :lol:

Συγγνώμη που γελάω μα έτσι μου έλεγαν εμένα πάντα.. επίσης κι εσένα δεν είναι ελληνικό;

Έχω καταλάβει πως οι περισσότεροι που παιδευτήκαμε είχαμε κινητό που δεν ήταν ελληνικό, μα διαβάζω πως παιδεύονται κ παιδιά με ελληνικές συσκευές αν δεν κάνω λάθος...

http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά ανέφερε τώρα ο kollatos για το ανταλλακτικό , είχα στείλει και εγώ ένα desire z με καμένη motherboard και το παράδοξο ήταν ότι μου το έκαναν σε 2 και κάτι βδομάδες επειδή περίμεναν ανταλλακτικό ! Τώρα πως αργούν στο δικό σου που είναι και από τα τελευταία κινητά δεν μπορώ να καταλάβω ! Απαραδεκτοι πάντως όλοι τους . Και εγώ είμαι μέσα άμα κάνετε μήνυση
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to HTC One X / X+

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...