Jump to content

All about Citroen


Zisis1992
 Κοινοποίηση

Ποιά Citroen έχετε;  

18 members have voted

  1. 1. Ποιά Citroen έχετε;

    • C1
      1
    • C2
      1
    • C3
      2
    • C4
      4
    • C5
      2
    • ZX
      0
    • Xsara/Xsara Picasso
      4
    • Xantia
      0
    • AX/Saxo
      4
    • Άλλο μοντέλο-αναφέρετε ποιό.
      0


Recommended Posts

Πού είστε ωρέ Citroenάκηδες του φόρουμ;:(:D

 

Λοιπόν, ως τώρα στην οικογένεια πέρασαν 3... ΖΧ 1.4 Xsara 1.4 και Saxo 1.1... Η ΖΧάρα δεν υπάρχει πια... Αλλά τα άλλα 2 υπάρχουν και κανένα τους δεν έκανε/κάνει κιχ!:D Αυτά περί Γαλλικής αξιοπιστίας...:cool:

edit: Δυστυχώς η ψηφοφορία έχει όριο επιλογών, οπότε όσοι δεν έχετε κάποιο από τα παραπάνω (πχ κάτοχοι DS3,DS4, ή και κλασσικών μοντέλων) επιλέξτε την τελευταία επιλογή! :)

Edited by Zisis1992
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΠAPΩN....!!!

 

Eίχαμε μέχρι πέρισυ μια κόκκινη ZX,και πλέον μια θαλασσί xsara...H ZX χάθηκε εντελώς άδικα και άδοξα(απο κομμένο μουαγιέ πίσω αριστερόυ τροχού με 110 χιλιόμετρα σε εθνική εν κινήσει.....:( ),ενώ είχε προηγηθεί και ένα κάρφωμα σε μπάρες λόγω σκασμένου λάστιχου μπροστά οδηγού με 70- χιλιόμετρα,μόνο με υλικές...Παρ'όλα αυτά,πολύ τίμιο αμάξι,απροβλημάτιστο στα 5 περίπου χρονια που ήταν μαζί μας...΄Aνετα την ξαναέπερνα,χωρίς 2η σκέψη....

 

H xsara είναι πολύ φρέσκια ακόμα στα χέρια μας,αλλά είναι κι αυτή πολύ καλή,πιο πολιτισμένη σε σχέση με την σκληροπυρινηκή και απότομη ZX....

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

;)

Η ΖΧάρα ήταν :cool: ... Αλλά αν είχες υδροπνευματικό και με 3 θα πήγαινες!:D

Link to comment
Share on other sites

;)

Η ΖΧάρα ήταν :cool: ... Αλλά αν είχες υδροπνευματικό και με 3 θα πήγαινες!:D

 

Μην λές 3 ρόδες...Πονάει....! :p

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Το ανανεωμένο C1 για το 2012

http://www.highoctane.gr/img2/sbj/Top/Citroen-C1-2012-News%20%289%29_Top.jpg

Όχι δεν έχουν τρελαθεί οι Γάλλοι τόσο της Peugeot (όπως ίσως έχετε διαβάσει ήδη στο High Octane ανανεώθηκε και το αδερφάκι του C1, το 107) όσο και της Citroen. Το πλάνο έχει ως εξής.

 

Στα μέσα του 2013 αναμένεται νέο Citroen C1 το οποίο θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το σημερινό μοντέλο, προκειμένου να μικρύνει το χάσμα με το C3 (δείτε τις τιμές του Citroen C3) αλλά και να κοιτάξει στα μάτια το Renault Twingo (ανανεώθηκε προσφάτως και αν δεν ανατρέψει την κακή εμπορική του πορεία, στη Renault σκέφτονται να διακόψουν την παραγωγή του).

 

Εξέλιξη που θα έχει συνέπειες και στο Citroen C2 το οποίο αναμένεται να γίνει λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και να αποκτήσει πιο «upmarket» χαρακτήρα.

 

Τώρα, όσον αφορά το Citroen C1 2012, έχουμε να κάνουμε ως είθισται με ένα αισθητικό φρεσκάρισμα, το οποίο ενστερνίζεται το νέο πρόσωπο της μάρκας, με τα κάθετα LED και το χρώμιο στη μάσκα. Κάτω από το καπό, συναντάμε το ίδιο 3κύλινδρο 1000άρι βενζινοκίνητο μοτέρ των 68ps, μόνο που πλέον εκπέμπει 99 gr/km. Εξέλιξη σημαντική καθώς απαλλάσσει το μοντέλο από την υποχρέωση των Τελών Κυκλοφορίας για το 2012.

 

Όσον αφορά την κατανάλωση του Citroen C1 2012 η γαλλική φίρμα υπόσχεται μέση τιμή στα 4.3lt/100km. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο (ρομποτιζέ), διαθέτει πλέον και χειριστήρια στο τιμόνι, ενώ εκπέμπει 104gr/km και έχει μέση κατανάλωση 4.5lt/100km.

 

Στο εσωτερικό του Citroen C1 2012 δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές, πέρα από την προσθήκη δερμάτινου τιμονιού σε κάποιες εξοπλιστικές εκδόσεις και νέο λεβιέ ταχυτήτων, ενώ σε κάποιες εκδόσεις θα υπάρχει και σύστημα Bluetooth. Το ανανεωμένο C1 θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται την άνοιξη.

 

 

Πηγή: http://www.inews.gr/195/Citroen-C1-2012.htm

Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

Saxo vts MK1 με τα τετράγωνα τα φώτα! :drool: Πόσο όμορφο ήταν! Imho ομορφότερο και από τον ξάδερφο rallye! :devil:
Owned HandSets: Nokia 3330- Nokia 6510- Nokia 6600- Samsung D830- Nokia E51- iPhone 3G- Nokia E5- Nokia N9
Link to comment
Share on other sites

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e1/BX-PRIMERA-SERIE.jpg/220px-BX-PRIMERA-SERIE.jpg

1993 - 2006: BX 1,4

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d0/Citroen_C5.jpg/270px-Citroen_C5.jpg

2006 - ... : C5 1gen/II 1.8 Prestige

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Saxo vts MK1 με τα τετράγωνα τα φώτα! :drool: Πόσο όμορφο ήταν! Imho ομορφότερο και από τον ξάδερφο rallye! :devil:

 

Εδώ ομολογώ ότι υπάρχει δίλλημα κατ' εμέ!:O Δεν ξέρω ποιό απ τα δύο θα έπαιρνα αν είχα την δυνατότητα...

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e1/BX-PRIMERA-SERIE.jpg/220px-BX-PRIMERA-SERIE.jpg

1993 - 2006: BX 1,4

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d0/Citroen_C5.jpg/270px-Citroen_C5.jpg

2006 - ... : C5 1gen/II 1.8 Prestige

 

:D είχες την πρώτη BX, έτσι;:)

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Έχω την τελευταία έκδοση που είχε βγει.

Ακριβώς όπως αυτό:

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/citroen/2339805.jpg

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Citroen C4 Picasso, αν και η πιό κοντινή επιλογή ήταν το παλιό Xsara Picasso οπότε επέλεξα αυτό

 

Με διαφορά το ομορφότερο στην "άσχημη" κατηγορία των πολυμορφικών

:love:

http://www.babez.de/citroen/c4picasso07/citroen-c4-picasso-titel.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Έχω την τελευταία έκδοση που είχε βγει.

Ακριβώς όπως αυτό:

http://www.carandclassic.co.uk/uploads/cars/citroen/2339805.jpg

 

Εμ... Αυτή είναι η GTi:p Το έχεις ακόμη το ΒΧ; :)

Citroen C4 Picasso, αν και η πιό κοντινή επιλογή ήταν το παλιό Xsara Picasso οπότε επέλεξα αυτό

 

Με διαφορά το ομορφότερο στην "άσχημη" κατηγορία των πολυμορφικών

:love:

http://www.babez.de/citroen/c4picasso07/citroen-c4-picasso-titel.jpg

 

Συμφωνώ :) Μαζί με τα πολυμορφικά της Ford, Renault και Peugeot...:O

Link to comment
Share on other sites

...λίγα λόγια για το πιο πρωτοποριακό αυτοκίνητο που παρήχθη ποτέ, την DS (Desse στα Γαλλικά, που σημαίνει ''Θεά'')

http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/michelin/ds/images/ds-cut.jpghttp://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/michelin/ds/images/ds-brake.jpg

Features included:

 

Self levelling, variable rate hydropneumatic suspension (this allows consistent suspension behaviour irrespective of the load carried or its distribution, a constant angle of attack which means that aerodynamic efficiency and headlamp beam aim do not alter according to load). The suspension system also featured a variable ground clearance facility which enabled the car to traverse surfaces normally denied to all but 4 x 4 vehicles and also facilitated wheel changing

 

Fully powered braking system with automatic compensation of braking effort determined by weight and distribution of load

 

Fully powered steering system (there was no mechanical connection between the steering wheel and the steering rack except in the event of a loss of pressure in the hydraulic system)

 

Powered clutch - no clutch pedal

 

Powered gear change

 

Centre point steering geometry whereby the pivot point coincided with the centre of the contact point between tyre and road (this allows for lower steering effort and more importantly the ability to stay on course irrespective of road surface or even a front tyre blow out)

 

Inboard front disc brakes (this reduces unsprung weight, allows the centre point steering geometry mentioned above and ensures better cooling for the discs than is allowed when they are mounted inside the wheels)

 

 

Aerodynamically efficient bodywork allowing for high performance and good fuel economy plus low wind noise

 

Single spoke steering wheel designed to collapse in a progressive manner - in the era before airbags, this was a major safety feature

 

Plastic dashboard featuring extensive padding designed to minimise injuries in the event of a collision

 

Air vents at either end of the fascia in an era when ventilation was normally provided by opening quarter lights

 

Very thin windscreen pillars set far back in order to maximise the driver's field of vision coupled with frameless side screens

 

Roof mounted rear indicators

 

Windscreen wipers that parked below the bonnet thereby minimising the chance of causing injury to pedestrians

 

Plastic roof and alloy bonnet to reduce weight

 

Self levelling headlights on post 1967 cars

 

Long range headlamps connected to the steering on post 1967 cars

 

Safety interior door handles

 

Michelin X radial tyres (later models were fitted with the advanced assymetric tread pattern Michelin XAS tyres)

 

Πηγή: http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/michelin/ds/05.html

Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφη η ds,σε κάμπριο πραγματικά θεά...

Eποχές που η citroen έκανε πραγματικά ό,τι ήθελε,χωρίς να την κόβει η πεζώ...

 

Citroen και εδω!

 

C4 Coupe μαυρο απο το 2005

 

΄Eλα να γινόμαστε πολλοί....!!!

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Citroen και εδω!

 

C4 Coupe μαυρο απο το 2005

 

Κι εσύ; :D Ωραίος ;) 1.400 είναι; :)

 

 

Ρε Χρήστο, αυτό το ακούω από πολλούς, αλλά ουσιαστικά δεν πιστεύω ότι είναι αυτό το θέμα... Το ότι φταίει και η Pug για την ''υποβάθμιση'' της εταιρίας (διατήριση της CX για 17 χρόνια την ώρα που οι Γερμανοί είχαν καθιερώσει 6ετή κύκλο ζωής των μοντέλων τους, άπειρα προβλήματα στην XM ώς το 1992 οπότε και άλλαξε το ηλεκτρικό κύκλωμα, η εμπορική αποτυχία της C6, υποβάθμιση ποιότητας στο εσωτερικό πχ Xsara<ZX κτλ. ...) ισχύει, αλλά πιστεύω ότι μόνο μια φορά την έκοψε πραγματικά με την Activa II (όχι την Xantia, το πρωτότυπο που βρέθηκε λίγο πριν την παραγωγή). Το ότι κάνει πιο συμβατικά αμάξια οφείλεται στο ότι ο κόσμος δεν ζητάει τόσο ''τρελλά'' σχέδια και τεχνολογίες. πχ η ZX και η Xsara πούλησαν παραπάνω από την C4 mk1 κοκ. ...:)

Link to comment
Share on other sites

ναι 1400.

απο οτι μας ειχαν πει οταν το πηραμε, ηταν το δευτερο που ειχε πωληθει στην Ελλαδα.

Φλεβαρης του 2005

 

πολυ μπροστα σαν σχεδιο!

anyway

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ο Βασίλης! :D

Ε ναι, δεν με ακούγεται απίθανο να είναι το 2ο, τέλη 2004 νομίζω ξεκίνησαν οι πωλήσεις εδώ... :)

Link to comment
Share on other sites

οχι. Φλεβαρη (ή τελη Γεναρη) του 2005

τοτε ηρθε Ελλαδα

 

: )

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ρε Χρήστο, αυτό το ακούω από πολλούς, αλλά ουσιαστικά δεν πιστεύω ότι είναι αυτό το θέμα... Το ότι φταίει και η Pug για την ''υποβάθμιση'' της εταιρίας (διατήριση της CX για 17 χρόνια την ώρα που οι Γερμανοί είχαν καθιερώσει 6ετή κύκλο ζωής των μοντέλων τους, άπειρα προβλήματα στην XM ώς το 1992 οπότε και άλλαξε το ηλεκτρικό κύκλωμα, η εμπορική αποτυχία της C6, υποβάθμιση ποιότητας στο εσωτερικό πχ Xsara<ZX κτλ. ...) ισχύει, αλλά πιστεύω ότι μόνο μια φορά την έκοψε πραγματικά με την Activa II (όχι την Xantia, το πρωτότυπο που βρέθηκε λίγο πριν την παραγωγή). Το ότι κάνει πιο συμβατικά αμάξια οφείλεται στο ότι ο κόσμος δεν ζητάει τόσο ''τρελλά'' σχέδια και τεχνολογίες. πχ η ZX και η Xsara πούλησαν παραπάνω από την C4 mk1 κοκ. ...:)

 

Κι όμως,η zx αλλά και η xsara είχαν την παθητική τετραδιέυθυνση,που ακόμα και σήμερα,αν δεν κάνω λάθος,μόνο η Citroen και η πεζω την έχουν...Oκ,σχέδια μπορεί να μην ζητάει ο κόσμος,μιας και έμαθε στον κλασσικό και βαρετό σχεδιασμό των Γερμανών,αλλά δεν υπάρχει κάποιος που να μην θάυμασε τα Γαλλικά αριστουργήματα(ds,traction avant,2cv,gs και άλλα πολλά...)

 

Πιστέυω πως μόνη της θα μπορούσε να καταφέρει πάρα,μα πάρα πολλά,γιατί απλά μπορεί!Δεν θα μπορούσε πχ να βγάλει το κάμπριο ZX;Tην έκοψε η πεζώ,και έβγαλε το 306 cabriolet.Δεν μπορούσε να βάζει υδροπνευματική και στα μικρότερα οικογενειακά;Tο έκανε ήδη με την GS και την CX...H δεν μπορούσε να εξελλίξει μόνη της το DS3 R;

 

Aλλά στο wrc φάνηκε για μένα η Πεζώ...Eκείνη τα παράτησε,ενώ η Citroen μαζέυει κούπες με το τσουβάλι...

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως,η zx αλλά και η xsara είχαν την παθητική τετραδιέυθυνση,που ακόμα και σήμερα,αν δεν κάνω λάθος,μόνο η Citroen και η πεζω την έχουν...Oκ,σχέδια μπορεί να μην ζητάει ο κόσμος,μιας και έμαθε στον κλασσικό και βαρετό σχεδιασμό των Γερμανών,αλλά δεν υπάρχει κάποιος που να μην θάυμασε τα Γαλλικά αριστουργήματα(ds,traction avant,2cv,gs και άλλα πολλά...)

 

Πιστέυω πως μόνη της θα μπορούσε να καταφέρει πάρα,μα πάρα πολλά,γιατί απλά μπορεί!Δεν θα μπορούσε πχ να βγάλει το κάμπριο ZX;Tην έκοψε η πεζώ,και έβγαλε το 306 cabriolet.Δεν μπορούσε να βάζει υδροπνευματική και στα μικρότερα οικογενειακά;Tο έκανε ήδη με την GS και την CX...H δεν μπορούσε να εξελλίξει μόνη της το DS3 R;

 

Aλλά στο wrc φάνηκε για μένα η Πεζώ...Eκείνη τα παράτησε,ενώ η Citroen μαζέυει κούπες με το τσουβάλι...

Για την ΖΧ υπάρχει μόνο μία στον κόσμο, και αν δεν κάνω λάθος δεν είναι κατασκευασμένη από την Citroen :)

http://www.citroen-club.cz/graphics/gallery/full/870_113586246943b3e2c56ada8.jpg

Την παθητική τετραδιεύθυνση την έχει και η Renault στην Laguna GT ;) Οι Γιαπωνέζοι χρησιμοποιούσαν (δεν ξέρω για τώρα) ενεργητική τετραδιεύθυνση :)

Σκέψου όμως ότι η Citroen αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα απ το 1970. Τώρα για την υδρο, ναι, γιατί όχι; Όσο για την DS3 δεν υπάρχει λόγος να γίνει κατι τέτοιο απ την στιγμή που είναι στον ίδιο όμιλο :)

Link to comment
Share on other sites

Για την ΖΧ υπάρχει μόνο μία στον κόσμο, και αν δεν κάνω λάθος δεν είναι κατασκευασμένη από την Citroen :)

http://www.citroen-club.cz/graphics/gallery/full/870_113586246943b3e2c56ada8.jpg

Την παθητική τετραδιεύθυνση την έχει και η Renault στην Laguna GT ;) Οι Γιαπωνέζοι χρησιμοποιούσαν (δεν ξέρω για τώρα) ενεργητική τετραδιεύθυνση :)

Σκέψου όμως ότι η Citroen αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα απ το 1970. Τώρα για την υδρο, ναι, γιατί όχι; Όσο για την DS3 δεν υπάρχει λόγος να γίνει κατι τέτοιο απ την στιγμή που είναι στον ίδιο όμιλο :)

 

Σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ASC...

 

Δες εδώ...

http://leroux.andre.free.fr/h3p4.htm

 

Και πάλι,εκτός Γαλλίας δεν βγήκε,η παθητική τουλάχιστον...

 

Το ξέρω,αλλά ουσιαστικά,είναι σαν να παραδώθηκε στην Πεζώ,χωρίς καμία ελευθερία...

Δεν θυμάμαι σε ποιό περιοδικό το διάβασα,αλλά η πρώτη εντύπωση για τα πίσω ελατήρια,που είναι συνεργασία,ήταν ένα <<ωχ...>>

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που διπλοποστάρω,είναι καθαρά γιατί καθυστέρισε το ανέβασμα,και δέν χωρούσαν στην τροποποίηση...

 

Οι <<μικρές>> μου κυρίες,και ό,τι έχω σώσει απο την ZXούλα μου...!

http://img269.imageshack.us/img269/5337/0065o.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/1820/0064l.jpg

 

Όλα αυτά τα σηματάκια είναι/ήταν της δικίας μου,επίσης...

http://img513.imageshack.us/img513/2339/0066p.jpg

 

Κι αυτά απο άλλα Citroen...

http://img528.imageshack.us/img528/3411/0067c.jpg

 

Τα κλείδια είναι απο την Ascona C,το πρώτο αμάξι που οδήγησα...

http://img528.imageshack.us/img528/2268/0068n.jpg

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Τώρα με πας κόντρα και δεν μ' αρέσει...:lol:

http://farm6.staticflickr.com/5147/5565256615_355b07d2a9_b.jpg

My Xsara by Zisis1992, on Flickr

Ο Ξάρακλας...:O

http://farm6.staticflickr.com/5140/5401368943_6d0507aec2_b.jpg

My AZU by Zisis1992, on Flickr

Και το AZU μου...:O

Link to comment
Share on other sites

ωραίος ο ξάρακλας...!και η azu!

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Την παθητική τετραδιεύθυνση την έχει και η Renault στην Laguna GT ;) Οι Γιαπωνέζοι χρησιμοποιούσαν (δεν ξέρω για τώρα) ενεργητική τετραδιεύθυνση :)

 

Ενεργητική έχει η Laguna GT.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...