Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βρε παιδιά εγώ πήγα στην αντιπροσωπεία της Πάτρας και μου είπαν ότι πριν τον Μάρτιο δε θα φέρουν κανέναν Scirocco με ηλιοροφή/γυάλινη οροφή γιατί υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή. Πάλι μ******ς λένε αυτοί;

 

Επίσης, αν κάποιος έχει δει σε κάποια αντιπροσωπεία το αμάξι με τέτοια οροφή μπορεί να κάνει ένα post μια φωτογραφία που θα έχει τραβήξει από μέσα να δούμε τι φαίνεται όταν κοιτάει κάποιος ψηλά!!!

 

Αρη τι έγινε θα φύγουμε απο το Golf και θα πάμε στο Scirocco? :D:D:D

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρη τι έγινε θα φύγουμε απο το Golf και θα πάμε στο Scirocco? :D:D:D

 

Ε ναι, το έχω ήδη αποφασίσει αλλά αυτή τη φορά θα παίξω σε "πιο λίγα άλογα πιο πολλά gadgets" :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

to eida apo konta kai ontws to amaksaki einai TROMERO

idiws sto aspro xrwmataki:p

twra anevazw tin photo:p

SCIROCCO 2.0TSI

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

γιατι μονο 4 ατομα ρε παιδια? μηπως η πενταθυρη εκδωση θα διαφερει?

Γιατί είναι κουπέ και αυτή είναι η φιλοσοφία του. Αν θέλεις πρακτικότητα, παίρνεις κατευθείαν golf. Δεν θα κυκλοφορήσει 5θυρη έκδοση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουμε καμία ενημέρωση σχετικά με τον ακριβή εξοπλισμό; Ξέρετε, λέω για εκείνο το excelάκι που κυκλοφορεί εσωτερικά στη VW και λέει ακριβώς τι έχει, ποιές ζάντες, τι μοκέτες κτλ...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουμε καμία ενημέρωση σχετικά με τον ακριβή εξοπλισμό; Ξέρετε, λέω για εκείνο το excelάκι που κυκλοφορεί εσωτερικά στη VW και λέει ακριβώς τι έχει, ποιές ζάντες, τι μοκέτες κτλ...

αν μπεις στο σαιτ της vg στον εξοπλισμο πρεπει να τα αναφερει.δες και εδω

 

http://rapidshare.com/files/156382896/Scirocco.rar.html

Link to comment
Share on other sites

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen κατάφερε χθες να αναδειχθεί προσωρινά στη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο -με βάση τη χρηματιστηριακή αξία- υποσκελίζοντας τον αμερικανικό πετρελαϊκό όμιλο Exxon Mobil

 

Η μετοχή της VW εκτινάχθηκε χθες ενδοσυνεδριακά στα 1.005,01 ευρώ -με τη χρηματιστηριακή αξία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να ανέρχεται στα 296,06 δισ. ευρώ (370,4 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τη χρηματιστηριακή αξία της Exxon Mobil (343 δισ. δολάρια). Στη συνέχεια όμως, οι μετοχές της VW υποχώρησαν γύρω από τα 652 ευρώ.

 

Η είδηση ότι η Porsche σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιο που ελέγχει στη VW στο 75% προκάλεσε ένα είδος «πανικού» μεταξύ των short-sellers, οι οποίοι πώλησαν μετοχές της VW με την ελπίδα να τις αγοράσουν αργότερα, σε χαμηλότερη τιμή. Οι γερμανικές χρηματιστηριακές αρχές παρακολουθούν στενά τη διαπραγμάτευση των μετοχών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς η τιμή της μετοχής της τετραπλασιάσθηκε μέσα σε δύο μόλις ημέρες. Η VW αποτελεί τη 16η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο, με βάση τις πωλήσεις.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008 07:00

Link to comment
Share on other sites

αν μπεις στο σαιτ της vg στον εξοπλισμο πρεπει να τα αναφερει.δες και εδω

 

http://rapidshare.com/files/156382896/Scirocco.rar.html

 

Πάρα πολύ καλός ο βασικός εξοπλισμός των βασικών εκδόσεων. Επιτέλους η VW τα δίνει όλα απο την αρχή. Επίσης φοβερή η ζάντα Spa που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του 2.0 TSi.

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλός ο βασικός εξοπλισμός των βασικών εκδόσεων. Επιτέλους η VW τα δίνει όλα απο την αρχή. Επίσης φοβερή η ζάντα Spa που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του 2.0 TSi.

 

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. Νομιζω πως οι παραγγελιες θα ειναι λιγες γιατι τα ετοιμοπαραδοτα θα φευγουν σαν φρεκο ψωμακι λογο του πολυ καλου εξοπλισμου, σπανιο πραγμα για τους σπαρτιατες της vw.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, το μόνο που θα έβαζα έξτρα είναι ο έλεγχος πίεσης ελαστικών (50 ευρώ). Ίσως και το Ράδιο-CD "RCD 510" με την έγχρωμη οθόνη αφής (240 ευρώ). Και αν διαλάξεις και το άσπρο (το οποίο είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ) γλυτώνεις και την έξτρα χρέωση του μεταλλικού χρώματος.
Link to comment
Share on other sites

Βασικά, το μόνο που θα έβαζα έξτρα είναι ο έλεγχος πίεσης ελαστικών (50 ευρώ). Ίσως και το Ράδιο-CD "RCD 510" με την έγχρωμη οθόνη αφής (240 ευρώ). Και αν διαλάξεις και το άσπρο (το οποίο είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ) γλυτώνεις και την έξτρα χρέωση του μεταλλικού χρώματος.

το RNS 510 κανει 2400Ε , μαλλον λαθος το εγραψες.

Link to comment
Share on other sites

το RNS 510 κανει 2400Ε , μαλλον λαθος το εγραψες.

Εδώ λέει αναλυτικά

 

Ράδιο-CD "RCD 510" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, 4 x 20 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 240 ευρώ

 

και

 

Ράδιο-CD "RCD 510 DYNAUDIO Excite" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, ενισχυτή 8 καναλιών 300 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 755 ευρώ.

 

Δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένες τιμές ισχύουν.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ λέει αναλυτικά

 

Ράδιο-CD "RCD 510" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, 4 x 20 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 240 ευρώ

 

και

 

Ράδιο-CD "RCD 510 DYNAUDIO Excite" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, ενισχυτή 8 καναλιών 300 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 755 ευρώ.

 

Δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένες τιμές ισχύουν.

 

touch screen με 240 ευρω μονο???

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουμε καμία ενημέρωση σχετικά με τον ακριβή εξοπλισμό; Ξέρετε, λέω για εκείνο το excelάκι που κυκλοφορεί εσωτερικά στη VW και λέει ακριβώς τι έχει, ποιές ζάντες, τι μοκέτες κτλ...

 

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Models/scirocco/media.Par.0012.File.pdf/katalog_Scirocco_200808.pdf

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο αμαξι!!!θα δουμε καμια εκδοση με 7-ταχυτο σασμαν και 260-280 η 300 αλογα;;;γιατι μου φενονται λιγα τα αλογα για αυτο το αμαξι!
Link to comment
Share on other sites

Εδώ λέει αναλυτικά

 

Ράδιο-CD "RCD 510" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, 4 x 20 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 240 ευρώ

 

και

 

Ράδιο-CD "RCD 510 DYNAUDIO Excite" με έγχρωμη οθόνη αφής, ενσωματωμένο CD-Changer 6 δίσκων, ενισχυτή 8 καναλιών 300 Watt, 8 ηχεία και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 755 ευρώ.

 

Δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένες τιμές ισχύουν.

αν λεει αυτο

 

αυριο παω και το παιρνω με 240Ε . ειναι πολυ καλη τιμη διοτι τα mp3 που εχει η vag πχ στο σκοντα που εχω εγω ειναι της blaupunkt και τα χρεωνουν 600Ε.

2400Ε εχει το RNS 510 που εχει και navigator πανω το μπερδεψα εγω σορυ.

Link to comment
Share on other sites

αν λεει αυτο

 

αυριο παω και το παιρνω με 240Ε . ειναι πολυ καλη τιμη διοτι τα mp3 που εχει η vag πχ στο σκοντα που εχω εγω ειναι της blaupunkt και τα χρεωνουν 600Ε.

2400Ε εχει το RNS 510 που εχει και navigator πανω το μπερδεψα εγω σορυ.

 

Η τιμή φαίνεται καλή γιατί είναι €240 παραπάνω από το RCD310 που περιέχεται στο βασικό πακέτο. Αλλά η τιμή του RCD310 έχει ήδη ενσωματωθεί στη βασική τιμή. Οπότε στην ουσία δεν πληρώνεις €240 για το RCD510, αλλά x+240, όπου x η τιμή του RCD310. Ενδεικτικά, στη Γερμανία, το RCD310 κοστίζει €630 και το RCD510 €935.

 

Ο λόγος που ενσωμάτωσαν το RCD310 στο βασικό εξοπλισμό (σε αντίθεση με ότι έκαναν μέχρι τώρα) είναι για να προωθήσουν τα δικά τους ηχοσυστήματα έναντι των aftermarket. Δίνοντας το RCD310 με το στανιό σιγουρεύονται πως θα το πάρουν όλοι, εκτός από αυτούς που θέλουν κάτι παραπάνω, οι οποίοι θα στραφούν αναγκαστικά στο RCD510 (γιατί με €240 δεν πρόκειται να βρουν σε aftermarket κάτι που έστω να το πλησιάζει). Δεν πιστεύω ότι θα βρεθεί έστω και ένας αγοραστής που θα πάει σε aftermarket ηχοσύστημα, αλλά και αν το κάνει θα έχει πετάξει τα λεφτά που αναγκαστικά πλήρωσε για το RCD310. Βέβαια, αν δεν έδιναν το RCD310 στο βασικό εξοπλισμό, δε θα υπήρχε ούτε ένας (τουλάχιστον στην Ελλάδα) που θα έδινε €630 :lol: για να το πάρει ή €935 :lol: για το RCD510.

 

Αυτό ίσως είναι λίγο αθέμιτος ανταγωνισμός για τους κατασκευαστές car audio, αλλά ως επιχειρηματική στρατηγική είναι πολύ έξυπνη...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τα 21.800 της βασικής έκδοσης με τα 122 άλογα, ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης. Όχι οτι στην έκδοση με τα 160 άλογα τα 23.550 ευρώ είναι πολλά, το αντίθετο μάλιστα, αλλά ήταν πάγια πολιτική να ρίχνουν κατά πολύ τις βασικές εκδόσεις ωστε να αναγκάσουν τους πελάτες να διαλέξουν μια ακριβότερη έκδοση. Κάτι που δεν συμβαίνει στην περίπτωση του scirocco.

 

Ελπίζω και στο νέο golf να ακολουθήσουν την ίδια πολιτική αν και δεν το βλέπω. Προβλέπω το νέο golf να είναι ακριβότερο στις αντίστοιχες εκδόσεις του, παρόλο που έχουμε πληροφορίες για το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει επιτέλους με τα ανούσια posts; Στα ... μας αν το Αudi είναι καλύτερο. Όποιος θέλει Audi ας πάρει Audi. Δε θα κάτσουμε να εξηγούμε στον καθένα τι είναι καλύτερο και τι είναι χειρότερο. Πάντως κουπέ η Audi με 21.800 € δεν έχει, νομίζω το φτηνότερο ΤΤ ξεκινάει στα 36.000, οπότε αυτομάτως οποιαδήποτε συζήτηση κρίνεται ανούσια, όσο καλύτερο ή χειρότερο κι αν είναι. Επιτέλους πάρτε το απόφαση ορισμένοι.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...