Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γεια σας παιδες!

Ενδιαφερομαι να αγορασω το golf το highiline το TSI(1,400 cc με τα 160)

Εαν το εχει κανεις ή εαν ξερει, αποψεις γενικα? Ποσο ειναι η "αληθινη" μικτη τυου καταναλωση?

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Volkswagen Golf VII

 

http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2012/09/golfvii3.jpg

http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2012/09/golfvii5.jpg

http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2012/09/golfvii9.jpg

http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2012/09/golfvii12.jpg

 

http://carscoop.blogspot.com/2012/09/all-new-2013-volkswagen-golf-mk7-this.html

Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει στο εσωτερικο οτι η κονσολα ειναι περισοτερο προσανατολισμενη προς τον οδηγο.αποτι φαινεται στην φωτο.δεν μαρεσουν καθολου τα φλατα μποτομ τιμονια,εαν το εχει στο βασικο εξοπλισμο.κατα τα αλλα εξωτερικα συντηριτικο,χωρις να εντυπωσιαζει με μεγαλες αλλαγες,αλλα θα πουλησει οπως παντα.

αυτο που μου εκανε εντυπωση ομως ειναι οι νεοι κινητηρες .

Ο 1,6 diesel των 105 ίππων, για παράδειγμα καταναλώνει μόλις 2,8 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπέμπει 99 γρ. CO2/χλμ. Όσο για την έκδοση Golf BlueMotion, θέτει νέα στάνταρ, με κατανάλωση 3,2 λίτρα/ 100 χλμ. και εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ.!

source-autotriti

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφο εσωτερικά, για ακόμα μία φορά. Κλασσικό golf. Το μόνο που με ξενίζει είναι η τοποθέτηση των ρυθμιστικών ροής στην εμπρόσθια κονσόλα. Συνήθως είναι κατακόρυφα, εδώ - για πρώτη φορά μάλλον - είναι οριζόντια. Λεπτομέρεια ίσως, αλλά εργονομικά δε νομίζω να είναι ό,τι καλύτερο. :what:
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι καποια στιγμη εκει στη vw πρεπει να κανουν μια δυναμικη αλλαγη στη σειρα golf.Δε γινεται αλλο να εχουμε το ιδιο σχεδιο σε σημειο να μπερδευεις το καινουργιο με το παλιο.Εχουν κανει καλη δουλεια στο εσωτερικο βεβαια.

Αληθεια παιδες ξερει κανεις αν θα βγει συντομα νεα σειρα scirocco?

Link to comment
Share on other sites

εξωτερικα δεν εχει και μεγαλη διαφορα με το τρέχων μοντέλο.

εσωτερικα τα σπαει αν και ειναι η full extra εκδοση που θα κοστιζει αλλο ενα golf.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρονικο χειροφρενο βλεπω και αναβαθμισμενο συστημα multimedia. Μαλιστα.

Το εσωτερικο πολυ ωραιο αλλα οπως ειπε κι ο φιλος πιο πανω θα ειναι πανακριβο ολο το πακετο που βκεπουμε.

Το εξωτερικο τι να πω βρε παιδια. Απογοητευση. Με την εννοια οτι δεν γινεται να ειναι τοσο ιδιο με την προηγουμενη γενια. Πραγματικα σκεφτηκα οτι αμα το πετυχω καποια στιγμη στο δρομο θα το μπερδεψω με το παλιο. :(

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Όντως από εξωτερική πλευρά είναι μία από τα ίδια,ξαναζεσταμενο φαγητό.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Να το και το τριθυρο Golf.

 

Προφανως για εμενα πιο ωραιο σε σχεση με το 5θυρο καθως ειναι πιο μαζεμενο και οι γραμμες και τα νευρα του φαινοντε πολυ καλυτερα εδω.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

αδιαφορο εντελως επειδη υπαρχει το προηγουμενο.

τι εγινε ξεμεινε απο σχεδιαστες η VW?

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

αδιαφορο εντελως επειδη υπαρχει το προηγουμενο.

τι εγινε ξεμεινε απο σχεδιαστες η VW?

 

Μπαα, αμα θελει κανει ωραια σχεδια που και που.. :p Scirocco πχ.

Απλως πιστευω οτι με το golf φοβουντε. Προφανως ειναι πολυ επιτυχημενο και δεν θελουν να το αλλαξουν.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Τα φανάρια τα πίσω πάντως πάνε μόνο στο Golf. Το νέο Passat είναι μαύρο χάλι. Προτιμώ τα κυκλικά φωτιστικά σώματα.

 

Ηλεκτρονικο χειροφρενο βλεπω και αναβαθμισμενο συστημα multimedia. Μαλιστα.

 

Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι όλα τα λεφτά, δε φαντάζεστε ευκολία. Μπορεί να υπήρξαν κρούσματα αστοχίας υλικού στο παρελθόν, αλλά μάλλον μεμονωμένα τα θεωρώ. Εμένα με έχει βολέψει απίστευτα στο Passat.

Όσο για το νέο multimedia, σκέτος έρωτας. Τρομερή σχεδίαση. :)

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Τα φανάρια τα πίσω πάντως πάνε μόνο στο Golf. Το νέο Passat είναι μαύρο χάλι. Προτιμώ τα κυκλικά φωτιστικά σώματα.

 

 

 

Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι όλα τα λεφτά, δε φαντάζεστε ευκολία. Μπορεί να υπήρξαν κρούσματα αστοχίας υλικού στο παρελθόν, αλλά μάλλον μεμονωμένα τα θεωρώ. Εμένα με έχει βολέψει απίστευτα στο Passat.

Όσο για το νέο multimedia, σκέτος έρωτας. Τρομερή σχεδίαση. :)

 

Συμφωνω φιλε μου για το χειροφρενο. Οντως ειναι πολυ βολικο.

Οσο για το multimedia ελπιζω να ειναι καλυτερο απο το rcd 550, που μεχρι τωρα ηταν το καλυτερο στα vw, γιατι εχω διαβασει πολλες ασχημες κριτικες. Οσο για τον σχεδιασμο του συμφωνω, πολυ ομορφος.

Για εμενα το πιο ομορφο εσωτερικα στοιχειο του νεου γκολφ ειναι το τιμονι. Παντα ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταω σε ενα εσωτερικο αυτοκινητου και πραγματικα το συγκεκριμενο το θεωρω πολυ ομορφο.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω φιλε μου για το χειροφρενο. Οντως ειναι πολυ βολικο.

Όχι απλά βολικό, μη σου πω σωτήριο. Να είσαι σε ανηφόρα ή κατηφόρα παρκαρισμένος, μπροστά-πίσω να σε έχουν κλεισμένο, και 1.5 τόνο αμάξι να το έχεις και φορτωμένο τίγκα στις αποσκευές. Όσο καλό συγχρονισμό να έχεις σε γκάζι και συμβατικό χειρόφρενο, η ζημιά γίνεται για πλάκα. ;)

 

Οσο για το multimedia ελπιζω να ειναι καλυτερο απο το rcd 550, που μεχρι τωρα ηταν το καλυτερο στα vw, γιατι εχω διαβασει πολλες ασχημες κριτικες.

Το 550 τι παραπάνω προσφέρει από το 510 που έχω στο Passat μου;

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Volkswagen Golf GTi Concept

 

http://lh5.ggpht.com/-Ehrz6m9bafc/UGRDOpRuI2I/AAAAAAAJPfE/0Os4jqHWJg4/s1600/VW-Golf-GTI-MK7-11%255B2%255D.jpg

 

http://lh6.ggpht.com/-slHzgLwaynU/UGRDQDnlwMI/AAAAAAAJPfU/iLMnSa6am_8/s1600/VW-Golf-GTI-MK7-12%255B2%255D.jpg

http://lh3.ggpht.com/-Oy1h58Jifts/UGRDYWL9F4I/AAAAAAAJPg0/qFEnplZpDsU/s1600/VW-Golf-GTI-MK7-13%255B2%255D.jpg

 

New Golf celebrates public premiere at the Mondial de l’Automobile in Paris

 

Additional world premieres for near final prototypes of the new Golf BlueMotion and Golf GTI

 

Wolfsburg / Paris, 27 September 2012 - At the Mondial de l’Automobile starting today in Paris everything at the Volkswagen show area revolves around the new Golf. In showing prototypes of the exceptionally fuel-efficient Golf BlueMotion and especially sporty Golf GTI, both almost ready to go into full production, Volkswagen is also providing a first look at some models of the future.

 

Available across Europe from the autumn, the Golf is being presented to a broad audience for the first time in Paris. With its larger interior (extra legroom in the back and 30 litres more luggage space), new pioneering safety systems such as multi-collision braking fitted as standard and a proactive passenger protection system (PreCrash), plus completely redesigned information and entertainment systems, Volkswagen is aiming to continue the bestseller’s success story. New, fuel-efficient engines like the 140 PS petrol motor with cylinder deactivation and consumption of 4.8 litres per 100 kilometres (121 g/km CO2) use up to 23 per cent lessfuel than their predecessors. Optimisation at this level on the new Golf is, however, not the exception, but the rule: the base models consume as petrol versions (TSI) 4.9 l/100 km (equating to 115 g CO2 /km) and as diesels (TDI) just 3.8 l/100 km (99 g CO2 /km).

By showing the near-production concept of the next Golf BlueMotion, Volkswagen is also giving visitors an insight into some sophisticated and yet affordable fuel-saving technologies. The future Golf BlueMotion excels with impressive average fuel consumption of just 3.2 l/100 km, equating to a CO2 value of 85 g CO2/km. It launches as a full production model in the summer of 2013.

Proof that even sporty vehicles can be fuel-efficient is provided by the new Golf GTI concept car. At just 6.0 l/100 km the seventh generation of the sporty classic again sets a new record. The average fuel consumption of the 162 kW / 220 PS Golf GTI has been reduced in comparison to its predecessor by 1.3 litres or 18 per cent.

Link to comment
Share on other sites

εμφανισιακα οχι και πολλα καινουργια πραγματα.

αν εχει πανω ακομα τον 2000cc ειναι αδιάφορο για Ελλάδα.

ολοι θα χτυπησουν τα 1400αρια tsi και το πετρελαιο.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Εμφανισιακα ειναι μεγαλη αποτυχια. Προτειμω τα 5 & 6..!
Link to comment
Share on other sites

θεωρω οτι εχουμε υπερεκτιμησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο στην ελλαδα.στο εξωτερικο το θεωρουν σαν ενα φιατ,σεατ κ.λπ. εννοω δεν το εχουν θεοποιησει οπως εμεις και περιμενουμε πως καιπως να βγει στην αγορα.δεν νομιζω οτι ποιοτικα και σχεδιαστικα ανταποκρινεται στην αξια της τιμης του.εχει ξεφυγει αν και ειναι καλο αυτοκινητο.
Link to comment
Share on other sites

θεωρω οτι εχουμε υπερεκτιμησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο στην ελλαδα.στο εξωτερικο το θεωρουν σαν ενα φιατ,σεατ κ.λπ. εννοω δεν το εχουν θεοποιησει οπως εμεις και περιμενουμε πως καιπως να βγει στην αγορα.δεν νομιζω οτι ποιοτικα και σχεδιαστικα ανταποκρινεται στην αξια της τιμης του.εχει ξεφυγει αν και ειναι καλο αυτοκινητο.

Δεν ξερω εαν ισχυει αυτο που λες, πιθανο μου ακουγεται βεβαια, αλλα εαν οντως ισχυει φαντασου οτι το 7αρι ειναι και πιο φθηνο σε σχεση με το 6αρι εαν δεν απατωμαι.:p

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Καλησπερα, τι γνωμη εχετε για το up, το εχει κανενας να μας πει τι καταναλωνει, πως κινειται στο δρομο και αν θα μπορουσε χωρις να κουραζει, να ανταπεξελθει σε ενα ταξιδι..
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, τι γνωμη εχετε για το up, το εχει κανενας να μας πει τι καταναλωνει, πως κινειται στο δρομο και αν θα μπορουσε χωρις να κουραζει, να ανταπεξελθει σε ενα ταξιδι..

 

Καλησπερα φιλε μου. Δεν το εχω αν και το εχω οδηγησει. Μικρο αυτοκινητο ειναι, πολης ουσιαστικα, ελαφρυ αρκετα αν και δεν το ενιωσα τοσο ελαφρυ οσο ενα σμαρτακι πχ. Οι κινητηρες που φοραει ειναι 1.000 κυβικων ειτε με 60 ειτε με 75. Προσωπικα θα πηγαινα με τον 75αρι αυτο που ειχα οδηγησει ηταν με τα 60 και η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα λιγο παραπανω αν και επειδη ειναι ελαφρυ δεν νιωθεις οτι δεν τραβαει. Απο καταναλωση ειναι οτι θα περιμενε κανεις, παρα πολυ καλη. Με 4.5 μεση καταναλωση που εχει του φιλου μου ειναι πολυ ικανοποιημενος. Τωρα για ταξιδι ε ετσι και ετσι. Θα ζοριστει εκτος εαν το πηγαινεις χαλαρα. Αυτο ειναι το κακο με τα λιγα κυβικα και αλογα. Αλλα ειναι οικονομικο αυτοκινητο καθως ουτε τελη εχεις ουτε υψηλη καταναλωση.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...