Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στην ουσια το 6 ειναι μοντελο αναμονης που μεταξυ αλλων χρησιμοποιειται για να χρηματοδοτηθει το R&D του 7.

 

ακριβως

αλωστε ο λογος που αλλαξαν το πετυχημενοα 5αρι ηταν το υψηλο του κοστος παρτγωγης και ο χρονος κατασκευης που ηταν 2,5 φορες περισσοτερος απο αυτο του focus

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Note:

All data and equipment contained in this press release apply to models offered in Germany. They may differ in other countries<----Αυτο με μπερδεψε μπορεις να το διευκρινησεις?

ΓΙΑΤΙ κανεις copy paste ολο το κειμενο?θελεις να τονισεις κατι αλλο?

Στις υποθεσεις εισαι πρωτος κ αναφερομαι στο -->"Αυτο πως αποκλειει το να κατασκευαζονταν και στο Uitenhage"

Επισης ανεφερες το σασι ειναι πολυ γενικος ορος.κ εγω σου λεω ειναι ιδιο σασι ειναι σασι κ οχι αναρτησεις κ ρεστα. το βιντεακι που παρεθεσες αν θυμαμαι καλα το αναφερει κιολας

Δεν σχολιασες το γεγονος οτι πανω απο το 40% ειναι απο ανακυκλωμενα υλικα

Δεν απαντησες τι αυτοκινητο οδηγεις (ενημερωτικα ρωταω)

Επισης δεν ειπα οτι η VW δεν εχει καλες πηγες απλα οταν μεταφερουμε καποια πραγματα κ βαζουμε κ δικα μας σχολια εκει αλλαζει αναφερομαι στα λογια σου κ παλι-->"Για τον τοπο κατασκευης απο οσα γνωριζω οο 5αρι κατασκευαζεται Ν.Αφρικη"

Επισης ειπες οτι παραβιαζω ανοιχτες θυρες, ωραιος ορος δεν μπορω να πω αλλα γιατι

τον χρησιμοποιησες το εχεις σπουδασει το αντικειμενο κ εισαι τοσο σιγουρος σε αυτα που λες?

Εγω ΔΕΝ δηλωνω γνωστης κ δεν θα πω οτι παραβιαζεις εσυ ανοιχτες θυρες ισα ισα μαθαινω συνεχεια.Κλεινοντας επισημαινω δεν εχω κατι μαζι σου κ δεν ξανασχολιαζω το θεμα γιατι μαλλον θα κουρασω κ τα παιδια.αν θες κλεισε τον επιλογο

φιλικα κ συμφορουμιτικα

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Note:

All data and equipment contained in this press release apply to models offered in Germany. They may differ in other countries<----Αυτο με μπερδεψε μπορεις να το διευκρινησεις?

 

Θα μπορουσα αλλα φοβαμαι πως μετα θα ελεγες οτι δεν ειμαι ειδικος στο να αναλυω τα δελτια τυπου της VW και θα με εγκαλουσες και γι αυτο.:lol:

 

Τεσπα,απο οσο γνωριζω ειναι μια απλη διευκρινιση για να ειναι νομικα κατοχυρωμενοι καθως μπορει τωρα(η και στο μελλον) αλλου να κατασκευαζονται τα αριστεροτιμονα κι αλλου τα δεξιοτιμονα μοντελα,αλλου τα μοντελα που προοριζονται για την αγορα της Β.Αμερικης,αλλου αυτα για την αγορα της Ευρωπης κτλ.Και φυσικα οτι ισχυει τωρα για την παραγωγη του Golv VI δε σημαινει πως θα ισχυει και σε ενα χρονο απο τωρα.

 

ΓΙΑΤΙ κανεις copy paste ολο το κειμενο?θελεις να τονισεις κατι αλλο?

 

Οχι,απλως για να σε βοηθησω να βρεις το σημειο που σου ξεφυγε

 

Στις υποθεσεις εισαι πρωτος κ αναφερομαι στο -->"Αυτο πως αποκλειει το να κατασκευαζονταν και στο Uitenhage"

 

Μα δεν ειναι υποθεση,ειναι πραγματικοτητα.Τη στιγμη που εγκυρα περιοδικα,sites γι αυτοκινητα ακομα και η wikipedia αναφερουν ως τοπο κατασκευης του και το Uitenhage,αλλα και πολλοι ιδιοκτητες Golf V δινουν VINs με κωδικο U στο Assembly plant,τι νοημα εχει να το αμφισβητησω εγω,εσυ και οποιοσδηποτε?Σκεφτομαι δλδ να κανονισουμε κανα ταξιδι στην Ν.Αφρικη μπας και σε πεισω:lol:

 

Επισης ανεφερες το σασι ειναι πολυ γενικος ορος.κ εγω σου λεω ειναι ιδιο σασι ειναι σασι κ οχι αναρτησεις κ ρεστα. το βιντεακι που παρεθεσες αν θυμαμαι καλα το αναφερει κιολας

 

Το σασι κατα τη γνωμη μου ειναι γενικος ορος υπο την εννοια του οτι χρησιμοποιειται για να περιγραψει απο αυτοκινητα και αρματα μαχης,μεχρι Η/Υ και τηλεορασεις.Για μενα ειναι προτιμοτερος ο ορος "πλαισιο".Απο τη στιγμη που εννοεις το ιδιο πραγμα ομως ειτε πεις σασι ειτε πλαισιο εγω καταλαβαινω.Και δε διαφωνησα ως προς το οτι χρησιμοποιουν το ιδιο σασι/πλαισιο.

 

Δεν σχολιασες το γεγονος οτι πανω απο το 40% ειναι απο ανακυκλωμενα υλικα

 

Γιατι ειμαι υποχρεωμενος?Δεν ειμαι κι ο Τρεμοπουλος...

 

Δεν απαντησες τι αυτοκινητο οδηγεις (ενημερωτικα ρωταω)

 

Ουτε κι εδω ειμαι υποχρεωμενος να απαντησω,απο τη στιγμη που δεν εχεις την ευγενεια να δηλωσεις πρωτος εσυ τι αυτοκινητο οδηγεις.Τεσπα αυτο τον καιρο οδηγω ενα 9-3 κι ενα Sunny(που σκεφτομαστε ν'αλλαξουμε με το Golf) και,που και που,το Ibiza του αδερφου μου,ενω σκεφτομαι να αγορασω για μενα μια Mito ή ενα Scirocco.Ελπιζω να σε καλυψα

 

Επισης δεν ειπα οτι η VW δεν εχει καλες πηγες απλα οταν μεταφερουμε καποια πραγματα κ βαζουμε κ δικα μας σχολια εκει αλλαζει αναφερομαι στα λογια σου κ παλι-->"Για τον τοπο κατασκευης απο οσα γνωριζω οο 5αρι κατασκευαζεται Ν.Αφρικη"

Επισης ειπες οτι παραβιαζω ανοιχτες θυρες, ωραιος ορος δεν μπορω να πω αλλα γιατι

τον χρησιμοποιησες το εχεις σπουδασει το αντικειμενο κ εισαι τοσο σιγουρος σε αυτα που λες?

Εγω ΔΕΝ δηλωνω γνωστης κ δεν θα πω οτι παραβιαζεις εσυ ανοιχτες θυρες ισα ισα μαθαινω συνεχεια.Κλεινοντας επισημαινω δεν εχω κατι μαζι σου κ δεν ξανασχολιαζω το θεμα γιατι μαλλον θα κουρασω κ τα παιδια.αν θες κλεισε τον επιλογο

φιλικα κ συμφορουμιτικα

 

Ουτε κι εγω δηλωνω γνωστης των παντων.Αυτο που ηξερα ηταν πως το Golf 5 κατασκευαζοταν στη Ν.Αφρικη.Τωρα διαβαζω πως απο το 2006 και μετα η παραγωγη πηγε στο Wolfsburg.Και σ'ευχαριστω κιολας αφου εδωσες και χειροπιαστα στοιχεια με VINs

 

Αληθεια εντελως ενημερωτικα ποιον VIN decoder ή οδηγο χρησιμοποιησες?

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

UPDATE:

 

Λοιπον,στη σελιδα 25 του Navigator 2008 που κατεβαζεις απο εδω βρηκα αυτο

 

http://img36.imageshack.us/img36/1188/65352655.png

 

Χωρις βεβαια να μπορω να πω με βεβαιοτητα ποιο Golf ειναι-αν και το διαχωριζει απο το Citi Golf,ενω και στο Wolfsburg Plant το αναφερει ως Golf,αρα λογικα αναφερεται στην τρεχουσα γενια δλδ στο V(?)

 

 

TAKE IT OR LEAVE IT!

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Eιναι γενικα καλυτερο golf ολων των εποχων...αληθευει??αξιζει τα λεφτα του ??

 

τι να σου πω μπορω να σχολιασω με ακριβεια το 4αρι κ το 5αρι

αν εξαιρεσεις τον αισθητικο τομεα ειναι το πιο εξελιγμενο τεχνολογικα (οπως ειναι κ φυσικο αλλωστε ειναι το πιο προσφατο μοντελο):P

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

o καθενας βγαζει τα συμπερασματα του

παμε παρακατω....

 

Εννοειται! Καποιοι μαλιστα,πριν απο αλλους :D

 

 

Eιναι γενικα καλυτερο golf ολων των εποχων...αληθευει??αξιζει τα λεφτα του ??

 

Αυτο εξυπακουεται.Το αντιθετο μαλιστα θα ηταν παραλογο,λαμβανοντας υποψη και τα ποσα που δαπανουνται στην ερευνα & αναπτυξη.Σχεδον κανενα μοντελο αυτοκινητου δεν εχει υπαρξει συνολικα κατωτερο απο αυτο που αντικαθιστα,ασχετα αν μπορει να εχει σημειωσει μικροτερη εμπορικη επιτυχια.

 

Οσο για το αν αξιζει τα λεφτα του ειναι δυσκολη ερωτηση εως και προβοκατορικη ερωτηση.Κατα τη γνωμη μου δεν εχει καποιο ουσιαστικο μειονεκτημα περα απο τη συντηρητικη εμφανιση που δεν διαφοροποιειται ουσιαστικα απο το V η ακομα και το IV.Αν και αυτο για καποιου μπορει να ειναι πλεονεκτημα καθως αποτελει προστιθεμενη μεταπωλητικη αξια.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

για το μονο που λυπαμαι ειναι το R20 για τπτ αλλο

θα ηθελες να μου δωσεις ενα λινκ με μια επισημη ανακοινωση?

παντος για μεταβατικο μοντελο καλο ειναι το 6αρι :P

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

για το μονο που λυπαμαι ειναι το R20 για τπτ αλλο

θα ηθελες να μου δωσεις ενα λινκ με μια επισημη ανακοινωση?

παντος για μεταβατικο μοντελο καλο ειναι το 6αρι :P

 

Επίσημη ανακοίνωση δεν νομίζω αν υπάρχει (για ευνοήτους λόγους), σίγουρα ομως υπάρχουν πολλές φήμες και spy photos :p:p

 

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234231/bold_new_golf_gets_into_shape.html

 

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37218

 

Φώτο

http://static.blogo.it/autoblog/volkswagen-golf-mkvii-01/VolkswagenGolfMkVII_01.jpg

 

http://static.blogo.it/autoblog/volkswagen-golf-mkvii-01/VolkswagenGolfMkVII_02.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βλακεια μου φαινεται...μακραν καλυτερο το τωρινο αν κ δεν νομιζω να ειναι το τελικο σχεδιο ....
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πριν 1,5 χρόνο βλέπαμε στο διαδίκτυο αλλά και σε περιοδικά πάρα πολλές ψηφιακά επεξεργασμένες φωτο για το Golf VI. Καμία δεν πλησίαζε σε ομορφιά το πραγματικό τελικό σχέδιο. Ίσως μία φωτο που του είχαν βάλει την μάσκα του R32. :)
Link to comment
Share on other sites

Βλακεια μου φαινεται...μακραν καλυτερο το τωρινο αν κ δεν νομιζω να ειναι το τελικο σχεδιο ....

 

σαν seat ibiza ειναι...:(:(

 

Αν σας παραθέσω παλαιότερα σχόλια για το golf5 k golf6 θα δείτε οτι λίγοι ηταν αυτοι που ελεγαν οτι το 6 ειναι πιο όμορφο απο το 5, μαζι με αυτούς και εγω (πράγμα που πιστευω ακόμα) αλλα τι να κάνουμε η τεχνολογία προχωράει και τα κριτήρια αλλάζουν, το οτι το golf6 είναι ενα ενδιάμεσο μοντέλο προκείμενου να η vw να χρηματοδότηση το 7 ειναι το μόνο σίγουρο μιας και η εταιρεία θέλει να παει στην υβριδική τεχνολογία, θα μπορούσε βέβαια να πάει εκεί με το 5 χωρίς να κυκλοφορήσει το 6 άλλα οπως ολοι ξέρουμε πλεον το 5 είχε πολυ υψηλό κόστος κατασκευής. Τέλος σκεφτείτε το 2012 που ενδεχόμενος η βενζίνη θα εχει 2-3 ευρώ το λίτρο τι θα πάθουν οι εταιρείες που δεν έχουν στην γκάμα τους υβριδικά αυτοκίνητα :lol::lol::lol:

 

 

Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πριν 1,5 χρόνο βλέπαμε στο διαδίκτυο αλλά και σε περιοδικά πάρα πολλές ψηφιακά επεξεργασμένες φωτο για το Golf VI. Καμία δεν πλησίαζε σε ομορφιά το πραγματικό τελικό σχέδιο. Ίσως μία φωτο που του είχαν βάλει την μάσκα του R32. :)

 

+100000

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πριν 1,5 χρόνο βλέπαμε στο διαδίκτυο αλλά και σε περιοδικά πάρα πολλές ψηφιακά επεξεργασμένες φωτο για το Golf VI. Καμία δεν πλησίαζε σε ομορφιά το πραγματικό τελικό σχέδιο. Ίσως μία φωτο που του είχαν βάλει την μάσκα του R32. :)

 

Πω-πω,με το βαμβακι το σφαζεις το VI :lol::p

 

παντως ακομα και το παραπανω rendering,το βρισκω τολμηρο για τα δεδομενα της VW.Υπαρχει ομως η φημολογια πως το νεο family look θα βασιστει χοντρικα πανω στις σχεδιαστικες επιταγες του Concept Blue.Αναμεινατε στο ακουστικο σας

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
παιδια ενδιαγερομαι για το golf θα ηθελα ομως να κανω μια ερωτηση πρωτα. Ποια η διαφορα αναμεσα σε cruise control και adaptive cruise control?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά, το δεύτερο, προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου σου, ανάλογα λε το προπορευόμενο όχημα.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το νέο VW Polo: από 12.350 ευρώ

 

http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1247565754.jpg

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Polo στη χώρα μας, που ξεκινούν από τα 12.350 ευρώ, καθώς και τα επίπεδα εξοπλισμού στα οποία διατίθεται.

 

Η πεντάθυρη έκδοση του νέου VW Polo θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Trendline, Comfortline, Highline) αρχικά με τρεις τύπους κινητήρων: Τον τρικύλινδρο βενζίνης των 1.2 λίτρων με τους 70 ίππους ισχύος, τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 1.4 λίτρων των 85 ίππων με τον οποίο θα συνδυάζονται οι εκδόσεις DSG, αργότερα και με έναν diesel των 1.6 λίτρων. Από το 2010 το μοντέλο θα εξοπλιστεί και με τους νέους 1.2 ΤSI των 105 ίππων.

 

Αναλυτικά, οι τιμές πώλησης του νέου VW Polo στην ελληνική αγορά –που είναι υπολογισμένες χωρίς την έκπτωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης- είναι οι εξής:

 

  • 1.2 Trendline 70hp: 12.350 ευρώ
  • 1.2 Comfortline 70hp: 13.250 ευρώ
  • 1.4 Trendline 85hp: 13.350 ευρώ
  • 1.4 Comfortline 85hp: 14.250 ευρώ
  • 1.4 Highline 85 hp: 14.800 ευρώ
  • 1.4 Trendline DSG 85hp: 14.800 ευρώ
  • 1.4 Comfortline DSG 85hp: 15.700 ευρώ
  • 1.4 Highline DSG 85 hp: 16.250 ευρώ
  • 1.6 TDI 75hp: 15.600 ευρώ

 

http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1247565757.jpg

 

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

 

Trendline

ESP, έξι αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός, κεφαλής), ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, radioCD & mp3, ημιαυτόματο σύστημα κλιματισμού Climatic, κεντρικό κλείδωμα

 

Comfortline

(επιπλέον της Trendline)

Προβολείς ομίχλης, υπολογιστής ταξιδίου plus με ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, διαιρούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων 60/40, ηλεκτρικοί καθρέφτες και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

 

Highline

(επιπλέον της Comfortline)

Ηλεκτρονικός κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, σπορ ανάρτηση και σπορ εμπρός καθίσματα, σπορ δερμάτινο τιμόνι με στοιχεία αλουμινίου, δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων

 

Πηγή: autobild.gr

Link to comment
Share on other sites

16k για 85 άλογα; Πλάκα μας κάνουν;

 

Και να σκεφτείς ότι με το κλειδί στο χέρι θα βγει κάπου στα 17.000€!!! Και όλα αυτά με το μειωμένο τέλος ταξινόμησης!!!

Που να βάλεις και κανα εξτρα!!!

Δεν πρέπει να το αγοράσει κανένας να δεις για πότε πέφτει η τιμή του!

Link to comment
Share on other sites

13.350 έχει το 1.400 με τα 85 με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό (το ESP στάνταρ) και χωρίς την έκπτωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης. Καλό είναι να διαβάζουμε λίγο πριν κρίνουμε.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...