Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάντα με τη μεγαλύτερη ζάντα βάζεις και μικρότερο προφίλ ώστε τελικά η συνολική διάμετρος του τροχού να είναι παρόμοια.

Για αυτό και έχεις μείωση της άνεσης με τις μεγαλύτερες ζάντες (χαμηλότερο προφίλ).

Συνεπώς δεν επηρρεάζεται η κλιμάκωση, αν και γενικά η μεγαλύτερη ζάντα ρίχνει λίγο τις επιδόσεις γιατί είναι βαρύτερος ο τροχός.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα community.:)

 

Έχω παρατηρήσει ότι στο Golf VI δεν υπάρχει κάποια έκδοση Sportline/ GT Sport.

Γνωρίζει κανείς αν πρόκειται να βγει αργότερα?

Το 1.4 TSI (160 PS) είναι ο ίδιος κινητήρας με αυτόν που έχει το Scirocco?

Link to comment
Share on other sites

off course my friend!!!

 

οταν γραφεις μακραινουν οι σχεσεις αναφερεσαι στο "effective gear ratio" και οχι στην εργοστασιακη κλιμακωση του κιβωτιου η οποια λογικα χρειαζεται μηχανικη παρεμβαση για να αλλαξει,ετσι δεν ειναι?

 

Όταν μιλάς για μεγαλύτερη ζάντα και περισσότερο βάρος για πόση διαφορά μιλάμε ανάμεσα σε 17άρες και 18άρες;

 

Πάντα με τη μεγαλύτερη ζάντα βάζεις και μικρότερο προφίλ ώστε τελικά η συνολική διάμετρος του τροχού να είναι παρόμοια.

Για αυτό και έχεις μείωση της άνεσης με τις μεγαλύτερες ζάντες (χαμηλότερο προφίλ).

Συνεπώς δεν επηρρεάζεται η κλιμάκωση, αν και γενικά η μεγαλύτερη ζάντα ρίχνει λίγο τις επιδόσεις γιατί είναι βαρύτερος ο τροχός.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα community.:)

 

Έχω παρατηρήσει ότι στο Golf VI δεν υπάρχει κάποια έκδοση Sportline/ GT Sport.

Γνωρίζει κανείς αν πρόκειται να βγει αργότερα?

Το 1.4 TSI (160 PS) είναι ο ίδιος κινητήρας με αυτόν που έχει το Scirocco?

ναι το μοτερ ειναι το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω με ακρίβεια να σου πω, ίσως να είναι μόνο 2-3 κιλά ίσως και περισσότερο.

Δεν είναι και τραγική διαφορά βέβαια. Ιδιαίτερα σε τουρμπάτα 160 ή 200 ίππων όπως το Scirocco δε θα καταλάβεις και κάτι το ιδιαίτερο.

Αν θέλεις 18άρες βάλε τες και μην το σκέφτεσαι αυτό. Πρόσεξε όμως το θέμα της άνεσης, μην απογοητευθείς από αυτήν την άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα community.:)

Έχω παρατηρήσει ότι στο Golf VI δεν υπάρχει κάποια έκδοση Sportline/ GT Sport.

Γνωρίζει κανείς αν πρόκειται να βγει αργότερα?

Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι οτι δεν πρόκειται να βγεί μια τέτοια έκδοση καθώς υπάρχει πλέον το Scirocco το οποίο θεωρείται κάτι σαν σπορ έκδοση του Golf, όπως δηλαδή συνέβαινε προν με την έκδοση Gt Sport.

 

Όλα αυτά είναι όμως πολύ ρευστά και ανα πάσα στιγμή μπορεί να προκύψει μία τέτοια έκδοση.

 

Αυτό που θέλω να δω είναι αν τελικά θα βάλουν και στο νέο Golf το τρομερό μοτεράκι 1.2TSI 105PS που παρουσιάστηκε μαζί με το νέο Polo.

Link to comment
Share on other sites

Νέο VW Golf GTD

 

http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1238409319.jpg

 

Στην έκθεση της Λειψίας η VW παρουσίασε μια ακόμα έκδοση του νέου Golf, με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Αυτή τη φορά, όμως, με κινητήρα ντίζελ!

 

Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το εμπρός καπό της συγκεκριμένης έκδοσης φιλοξενείται ένα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1.968 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 170 ίππους και 35,7 χλγμ. ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. Ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το γνωστό «διπλόδισκο» κιβώτιο των Γερμανών, που επίσης διαθέτει 6 σχέσεις μετάδοσης.

 

http://www.autobild.gr/common/images/big_images/1238409318.jpg

 

Σύμφωνα με την ίδια την VW, ο κινητήρας προσφέρει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,1 δλ. και τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα. Παρά τις καυτές του επιδόσεις, οι εκπομπές CO2 του εν λόγω κινητήρα περιορίζονται στα μόλις 132 γρ./χλμ.!

 

autobild

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο η ανεση .Αν δεν κανω λαθος,περα απο τις διαστασεις τις ζαντας,οσο αυξανεται η μη αναρτημενη μαζα (του τροχου) τοσο δυσκολοτερα θα ακολουθει ο τροχος τις ανωμαλιες του οδοστρωματος,προσφεροντας μικροτερη προσφυση.
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

VW Golf R20 με 270 ίππους

 

http://www.drive.gr/images/stories/PHOTO/News/Year_09/April_09/06_04_09/vw_golf_r20_1.jpg

 

Αν και μόλις παρουσίασε επίσημα το GTI, η VW ετοιμάζει ήδη μία ακόμα ισχυρότερη έκδοση της 6ης γενιάς του Golf, που θα ονομάζεται R20. Σε αντίθεση με το R32, που διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό V6 3,2 λίτρων με 250 ίππους, το R20 θα κινείται από μία ισχυρότερη έκδοση του 2λιτρου τούρμπο του GTI που, για την περίσταση, θα αποδίδει 270 ίππους, προσφέροντας ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

 

http://www.drive.gr/images/stories/PHOTO/News/Year_09/April_09/06_04_09/vw_golf_r20_2.jpg

 

Οι επιδόσεις, φυσικά, θα είναι το δυνατό "χαρτί" του Golf R20. Τα 0-100 km θα έρχονται σε λιγότερα από 6,0 sec, ενώ η τελική του θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Εμφανισιακά, το R20 θα βασίζεται στο GTI, αλλά με επιθετικότερους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και (όπως φαίνεται και από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες) δύο κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις. Το επίσημο ντεμπούτο του Golf R20 θα γίνει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring, στις 21 Μαϊου.

 

drive

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟιον γνωριζει βεβαια:εχω το γκολφ 5.γιατι εδω και 1 ωμηνα μου αναβει συνεχεια η λυχνια του esp?εχεις ξαναπαθει κανεις το ιδιο?

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι οτι δεν πρόκειται να βγεί μια τέτοια έκδοση καθώς υπάρχει πλέον το Scirocco το οποίο θεωρείται κάτι σαν σπορ έκδοση του Golf, όπως δηλαδή συνέβαινε προν με την έκδοση Gt Sport.

 

Όλα αυτά είναι όμως πολύ ρευστά και ανα πάσα στιγμή μπορεί να προκύψει μία τέτοια έκδοση.

 

Αυτό που θέλω να δω είναι αν τελικά θα βάλουν και στο νέο Golf το τρομερό μοτεράκι 1.2TSI 105PS που παρουσιάστηκε μαζί με το νέο Polo.

Αυτός ο 1,2 TSI έχει μόνο turbo ή και compressor?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μόνο τούρμπο φυσικά. Ποιός ο λόγος να φοράει και κομπρέσσορα απο την στιγμή που οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμε αλλά η οικονομία;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το στοκ που έχουν σε Golf 5 το δίνουν αρκετά καλά. Πηγαίνετε μια βόλτα από τις αντιπροσωπείες και ρωτήστε. Το Golf V GT-SPORT 140hp το παίρνεις με 17.000. Βέβαια πρέπει να προλάβεις καθώς δεν γίνονται παραγγελείες και αυτό που θα πάρεις θα έχει στανταρ εξοπλισμό. Πάντως είναι καλή ευκαιρία. Και είναι και πολύ ομορφότερο σε σύγκριση με το νέο.
Link to comment
Share on other sites

που το ειδες εσυ με 17 το 140αρι?κ αν εχει κ εξτρα πχ ηλιοροφη + esp παλι με 17 θα το παρεις?

αν ειναι να παω να παρω ενα ακομα σε αλλο χρωμα

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι μοναδικές περιπτώσεις. Πολλές περιπτώσεις είναι από από ακύρωση παραγγελίας. Όχι κάτι σπάνιο, απο την στιγμή που σε έχουν στο περίμενε κάμποσους μήνες για το V και ανακοινώνεται το VI.
Link to comment
Share on other sites

που το ειδες εσυ με 17 το 140αρι?κ αν εχει κ εξτρα πχ ηλιοροφη + esp παλι με 17 θα το παρεις?

αν ειναι να παω να παρω ενα ακομα σε αλλο χρωμα

 

Στον παζαρόπουλο υπάρχει ένα ασημί με ηλιοροφή στα 17 χιλιάρικα από στοκ λόγο ακύρωσης νομίζω. Πεντάθυρο κιόλας. Αν το ψάξεις θα βρεις.να είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε κατι για το νεο GTI?θελει να το παρει ενας φιλος και μου εχει φαει τ'αυτια,ξερουμε ποτε θα βγει GTI με τα 265 αλογα;
Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι θα βγει το νέο GTI με τα 210 άλογα και το 270άρι R20 (αν λέγεται έτσι), τέλη του 2009 με πρώτο τρίμηνο του 2010.
Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι θα βγει το νέο GTI με τα 210 άλογα και το 270άρι R20 (αν λέγεται έτσι), τέλη του 2009 με πρώτο τρίμηνο του 2010.

 

ξερουμε τιμες;

Link to comment
Share on other sites

Είναι νωρίς ακόμα για να ξέρουμε τιμές, ειδικά για το R20. Υποθέτω το GTI θα κυμαίνεται κοντά στα 30 με το χειροκίνητο και το R20 στα 38.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Χθες το βράδυ είδα για πρώτη φορά το πίσω μέρος του νέου Golf. Απίστευτα όμορφο και καμία σχέση με το 5άρι. Δεν το περίμενα σε καμί απερίπτωση να μου αρέσει τόσο πολύ γιατί τα κωλοφάναρα ήταν το μόνο που με ξένιζε στο Golf VI.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...