Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πάλι οff topic συγκρίσεις; Δηλαδή 2,5 χρόνια τώρα που είναι οι TSI έξω στην αγορά ακόμα να πειστεί κάποιος;

 

Στο θέμα μας! Φωτογραφία από μέσα με την ηλιοροφή που θα βρω τελικά;

 

Έχω ήδη αποφασίσει ότι θα το πάρω, το θέμα είναι 122 ή 160 άλογα; Κινούμαι κυρίως γύρω από την πόλη και τώρα έχω 170, το 122 θα μου φανεί υπερβολικά αργό; Τι λέτε;

 

Με τα ίδια λεφτά που αγοράζεις αυτά τα 40 άλογα μπορείς να βάλεις το DSG. Γι αυτό πάλι τι άποψη έχετε; Τι είναι προτιμότερο; Εγώ νομίζω μάλλον τα άλογα...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θα σου βγάλω μια εγώ απο την έκθεση αυτοκινήτου. :)

 

Στο 122 μπορείς να βάλεις DSG 7; Το είχα ρωτήσει πριν λίγο καιρό και μου είχαν πει μάλλον όχι. Εγώ πάντως θα επέλεγα 122 +DSG 7 παρά 160 με χειροκίνητο, κυρίως λόγω ευκολίας αλλά και οικονομίας.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου βγάλω μια εγώ απο την έκθεση αυτοκινήτου. :)

 

Στο 122 μπορείς να βάλεις DSG 7; Το είχα ρωτήσει πριν λίγο καιρό και μου είχαν πει μάλλον όχι. Εγώ πάντως θα επέλεγα 122 +DSG 7 παρά 160 με χειροκίνητο, κυρίως λόγω ευκολίας αλλά και οικονομίας.

 

Εγω ακριβώς το αντίθετο 160 χωρίς DSG για δυο λόγους είμαι παραδοσιακός οδηγός και το DSG κάνει ακόμα πιο πολύπλοκο το ήδη πολύπλοκο TSI.

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ακριβώς το αντίθετο 160 χωρίς DSG για δυο λόγους είμαι παραδοσιακός οδηγός και το DSG κάνει ακόμα πιο πολύπλοκο το ήδη πολύπλοκο TSI.

 

 

 

 

.

φιλοι που εχουν παρει το λεον dsg λενε τα καλυτερα μεγαλη ευκολια.

αν εβγαινε με τετοιο κιβωτιο και το δικο μου θα το επαιρνα.

Link to comment
Share on other sites

AΣ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΠΟΣΤ...

μονο για το σιροκο δεν λεμε εδω περα...

 

το τουρμπο θα μπει σε safe mode....το ατμοσφαιρικο???

Link to comment
Share on other sites

το scirocco το ειδα εχτες στην εκθεση. εχουν ενα μπλε, οχι πολυ σκουρο και 2 λευκα.

ειναι πολυ ομορφο και στα 2 χρωματα αν και θα επελεγα ασπρο.

η ηλιοροφη ειναι μεγαλη και αλλα δεν ανοιγει ολοκληρη. ανοιγει με μια ελαφρια κληση προς τα επανω.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

το scirocco το ειδα εχτες στην εκθεση. εχουν ενα μπλε, οχι πολυ σκουρο και 2 λευκα.

ειναι πολυ ομορφο και στα 2 χρωματα αν και θα επελεγα ασπρο.

η ηλιοροφη ειναι μεγαλη και αλλα δεν ανοιγει ολοκληρη. ανοιγει με μια ελαφρια κληση προς τα επανω.

 

Πανοραμική οροφή 925 ευρώ,

Πίσω αισθητήρες για το παρκάρισμα με 465 ευρώ,

Cruise control 205 ευρώ,

Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις 865 ευρώ,

Προβολείς Bi-Xenon 1.060 ευρώ

 

Πολύ ακριβή η πανοραμική οροφή

Αυτό που μου φαίνεται καλο ειναι οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

εγω την πληρωσα 1400. και δεν ειναι πανοραμικη.

πιστεψε με, η ηλιοροφη, οσο και να εχει, αξιζει τα λεφτα της.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

εγω την πληρωσα 1400. και δεν ειναι πανοραμικη.

πιστεψε με, η ηλιοροφη, οσο και να εχει, αξιζει τα λεφτα της.

 

Τι το πήρες βρε θηρίο :shock::hypno::blink:

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Ο Ηλίας δεν έχει το Scirocco. Το Golf V έχει.

 

το καινουριο s3 εχω.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

το καινουριο s3 εχω.

Α, ναι. Πάντως σίγουρα δεν έχεις πάρει το scirocco και όταν έλεγες οτι έδωσες 1400 ευρώ για ηλιοροφή, προφανώς εννοούσες για το S3 σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Α, ναι. Πάντως σίγουρα δεν έχεις πάρει το scirocco και όταν έλεγες οτι έδωσες 1400 ευρώ για ηλιοροφή, προφανώς εννοούσες για το S3 σου. ;)

 

απλα το ειπα επειδη η ηλιοροφη οσο και να εχει, αξιζει τον κοπο. συν οτι υπολογιζεται και στη μεταπωληση (τοσο στο να "φυγει" πιο ευκολα, οσο και στην τιμη του).

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πήγα και το είδα σήμερα. Απλά πανέμορφο και ποιοτικότατο. Μπήκα μέσα και νόμιζα οτι ήμουνα σε αμάξι πολύ ακριβότερο.

 

Πάρα πάρα πολύ καλός εξοπλισμός αλλά του λείπουν ο αερόσακος γονάτων οδηγού και το hill-hold assist το οποίο δεν υπάρχει ούτε στον προαιρετικό εξοπλισμό παρά μόνο σε συνδιασμό με το DSG 6 και 7 (χωρίς χρέωση όμως). Κατά τ'άλλα, έχει ότι ακριβώς χρειάζομαι: ESP/EBD, ESR, radio/cd-mp3 με 8 ηχεία, πολυλειτουργικό τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17άρες, μπάκετ καθίσματα μπρός πίσω, σπόρ ανάρτηση, υπολογιστή ταξιδιού, κεντρικό υποβραχιόνιο, προβολής ομίχλης και πόσα άλλα που μπορεί να ξεχνάω, όλα στάνταρ στο βασικό πακέτο.

 

Πραγματικά, είναι η μοναδική φορά που βλέπω μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οποίο, απο την βασική του έκδοση, με καλύπτει τόσο μα τόσο πολύ που δεν θα του έβαζα τίποτα σαν έξτρα.

Link to comment
Share on other sites

εγω την πληρωσα 1400. και δεν ειναι πανοραμικη.

πιστεψε με, η ηλιοροφη, οσο και να εχει, αξιζει τα λεφτα της.

 

παιδια, η ηλιοφορη λεει πολυ.:).. εγω για το 135 εδωσα γυρω στο χιλιαρικο να την βαλω!:D

Link to comment
Share on other sites

Έχω ήδη αποφασίσει ότι θα το πάρω, το θέμα είναι 122 ή 160 άλογα; Κινούμαι κυρίως γύρω από την πόλη και τώρα έχω 170, το 122 θα μου φανεί υπερβολικά αργό; Τι λέτε;

 

Με τα ίδια λεφτά που αγοράζεις αυτά τα 40 άλογα μπορείς να βάλεις το DSG. Γι αυτό πάλι τι άποψη έχετε; Τι είναι προτιμότερο; Εγώ νομίζω μάλλον τα άλογα...

Δύσκολη επιλογή, τα 122 άλογα είναι σίγουρα λίγα μετά το GT, αλλά και το DSG είναι κατά τι γνώμη μου πλέον αναντικατάστατο. Δε γυρνάω σε μηχανικό κιβώτιο ΠΟΤΕ!

 

Θα σου βγάλω μια εγώ απο την έκθεση αυτοκινήτου. :)

 

Στο 122 μπορείς να βάλεις DSG 7; Το είχα ρωτήσει πριν λίγο καιρό και μου είχαν πει μάλλον όχι. Εγώ πάντως θα επέλεγα 122 +DSG 7 παρά 160 με χειροκίνητο, κυρίως λόγω ευκολίας αλλά και οικονομίας.

Έχω την εντύπωση ότι το 7άρι μπαίνει στις μικρές εκδόσεις και το 6άρι στις μεγάλες (από άποψη ιπποδύναμης)...

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ήδη αποφασίσει ότι θα το πάρω, το θέμα είναι 122 ή 160 άλογα; Κινούμαι κυρίως γύρω από την πόλη και τώρα έχω 170, το 122 θα μου φανεί υπερβολικά αργό; Τι λέτε;

 

Με τα ίδια λεφτά που αγοράζεις αυτά τα 40 άλογα μπορείς να βάλεις το DSG. Γι αυτό πάλι τι άποψη έχετε; Τι είναι προτιμότερο; Εγώ νομίζω μάλλον τα άλογα...

 

HP for sure...:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

paidia epeidi gia proti fora sti zoi m (meta to s2k :P) endiaferomai toso poly gia ena amaxi,skeftomai na parw to 2litro kai tha ithela na m peite an o kinitiras einai tfsi i tsi.kai an einai tfsi exei aplws ameso psekasmo an dn kanw lathos?exoun megali diafora i dyo kinitires metaxy tous apo apopsi texnologias-oikonomias-taxytitas?

 

p.s. kai ego gia to leyko leo alla dn exo dei pouthena to kokkino...

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Οι δυο κινητήρες που αναφέρεις είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας με άλλο όνομα. Άμεσος ψεκασμός με τούρμπο και στα δύο. Απ'ότι έχω καταλάβει, μόνο η audi χρησιμοποιεί πλέον το TFSI ενώ vw, skoda και seat θα τον ονομάζουν TSI. Δεν αλλάζει κάτι.
Link to comment
Share on other sites

paidia epeidi gia proti fora sti zoi m (meta to s2k :P) endiaferomai toso poly gia ena amaxi,skeftomai na parw to 2litro kai tha ithela na m peite an o kinitiras einai tfsi i tsi.kai an einai tfsi exei aplws ameso psekasmo an dn kanw lathos?exoun megali diafora i dyo kinitires metaxy tous apo apopsi texnologias-oikonomias-taxytitas?

 

p.s. kai ego gia to leyko leo alla dn exo dei pouthena to kokkino...

ολοι ειναι tfsi αμεσου ψεκασμου δηλαδη.

απλα στο σιροκο φαινεται βαζουν τον 200αρι tfsi που φορανε τα λεον οκταβια πασατ κλπ και οχι τον νεο 2λιτρο (τον λενε tsi) με τα 211 αλογα που φοραει το νεο γκολφ και το Α5

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτό πρέπει να ισχύει και είναι κρίμα που δεν βάζουν στο scirocco τον νέο 2λιτρο τούρμπο. Παρόλο που η ονομαστική του ισχύς είναι πολύ μικρή σε σχέση με τον τωρινό TFSI, πρέπει να έχει πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση.
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αφτό πρέπει να ισχύει και είναι κρίμα που δεν βάζουν στο scirocco τον νέο 2λιτρο τούρμπο.

μπορει να τον βαλουν αργοτερα, ποτε δεν ξερεις με την vw.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...