Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απίστευτο. Πανέμορφο.

 

Το πίσω μέρος μου φέρνει κάπως σε scuderia. Φοράει κομπρέσσορα το R8 V8; Δε νομίζω.

 

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ειναι ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

.....

The best of all όμως είναι η μηχανική μετατροπή που έχει επιτελεστεί στον 8κυλινδρο κινητήρα των 4.200 κ.εκ. Ο εργοστασιακός κομπρέσσορας αντικαταστάθηκε από έναν υψηλής τεχνολογίας, που έχει εξελίξει αποκλειστικά η ΜΤΜ και αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 140 ίππους, φτάνοντας έτσι τα 560 άλογα από τα 420 εργοστασιακά.

http://www.sportdrive.gr/2009/4/15/mtm-presents-new-audi-r8-programm

.............................

Link to comment
Share on other sites

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ειναι ;)

Τι εννοεί ο ποιητής; Μάλλον δεν του τα είπαν καλά. Ή απλά δεν έγινε σωστά η απόδοση στα ελληνικά του πρωτότυπου κειμένου.

Ο εργοστασιακός κομπρέσσορας αντικαταστάθηκε από έναν υψηλής τεχνολογίας, που έχει εξελίξει αποκλειστικά η ΜΤΜ και αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 140 ίππους, φτάνοντας έτσι τα 560 άλογα από τα 420 εργοστασιακά.
Link to comment
Share on other sites

Είδατε το νέο Q7; Ούτε οι νταλίκες δεν έχουν τόσα leds πάνω τους.

 

Οι κανονικες.Διοτι οι αλλες,που φερνουν την Coca-cola τα Χριστουγεννα...

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Τις συναγωνίζεται επάξια.

Και νόμιζα μόνο τα opel βγαίνουν καγκούρικα από το εργοστάσιο.

 

http://img149.imageshack.us/img149/3685/q70900401280.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το 12κύλινδρο ντίζελ δεν είνα αυτό; Όπως και νά'χει, δεν είναι μια ακόμα έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου αλλά μία πολύ σπέσιαλ version που απευθύνεται σε λίγους. Και αυτοί οι λίγοι, πρέπει να ξεχωρίζουν.
Link to comment
Share on other sites

2010 Audi Q7 Facelift Revealed

 

Audi has officially unveiled the 2010 Q7 crossover which features minor styling updates and improved fuel economy.

 

The exterior receives a modest makeover that includes a new single-frame grille with vertical chrome accents, redesigned bumpers, more distinctive underbody protection, updated side sills, aggressive fender flares, and new LED taillights. Although halogen headlights come standard, the optional xenon plus package features xenon headlights, an adaptive-lighting system, LED daytime running lights, and air intake mounted LED turn signals. The optional aluminum exterior styling package comes with additional chrome accents, body color bumpers, and a contrasting paint scheme for the front apron and rear diffuser.

 

Interior changes for the 2010 Q7 include a new instrument cluster with larger displays for improved readability, additional chrome accents, door mounted ambient lighting, and a new trim piece for the passenger side dashboard.

 

Power comes from a variety of different engines including four diesels and two petrol units. The petrol engines include a 3.6-liter FSI V6 with 206 kW (280 bhp) and 360 Nm of torque and a 4.2-liter FSI V8 that is rated 257 kW (350 bhp) and 440 Nm of torque.

 

On the diesel side there is a 3.0-liter TDI with 176 kW (240 bhp) and 550 Nm of torque, it is rated to consume 9.1L/100 km (25.85 US mpg). A "clean diesel" 3.0 TDI is also available, it features an advanced common rail injection system, a high-performance exhaust recirculating system, and a DeNOx catalytic converter. This version of the 3.0 TDI is rated to consume 8.9L/100 km (26.43 US mpg) and already meets the 2014 Euro 6 emission limits. The 4.2-liter V8 TDI boasts significantly reduced fuel consumption despite being more powerful for 2010. Fuel economy improves from 11.1L/100 km (21.19 US mpg) to 9.9L/100 km (23.76 US mpg) and the engine's output is now 250 kW (340 bhp) and 760 Nm of torque.

 

The range topping Q7 V12 TDI also returns to the lineup, it boasts 368 kW (500 bhp) and a massive 1,000 Nm of torque. Performance figures for this monster include a 0-100 km/h time of 5.5 seconds, a limited top speed of 250 km/h (155.34 mph), and a fuel economy rating of 11.3L/100 km (20.82 US mpg).

 

http://www.imageshack.gr/files/q30cnzsqvk8kg47t301v.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/dxlc1kgtyifieks0dgkd.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/6plenvtnrarlsl09w5fd.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/7bt6x080ti6ck9tuv7ve.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/2v592zebmiuvd6zyp5jp.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/btpre9k928uolr87bv81.jpg

 

 

Αν και μου αρεσουν ελαχιστα τα SUV αυτο ειναι τελειο απο καθε πλευρα....ΕΥΓΕ :D

 

http://www.worldcarfans.com/9090415.001/2010-audi-q7-facelift-revealed

Link to comment
Share on other sites

Eίναι πολύ ωραίο suv,με τα όλα του σε εξοπλισμό,αλλά τεράστιο για να κυκλοφορείς στην πόλη.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

και στα ελληνικα :rolleyes:

 

Ανανεωμένο το Audi Q7

 

Έπειτα από τρία χρόνια η Audi αποφάσισε να ανανεώσει το πολυτελές SUV της γκάμας της, το Q7, το οποίο ήταν και το πρώτο 4x4 που κατασκεύασε. Το αρχικό λανσάρισμα του μοντέλου είχε πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Λος Άντζελες.

 

Το μεγάλο και πολυτελές SUV έρχεται πιο φρέσκο από ποτέ χάρη στις εκτεταμένες αισθητικές αλλαγές που δέχτηκε. Το εμπρός μέρος διαθέτει νέα μάσκα, ενώ σχεδιασμένα εξ’ αρχής είναι τα φωτιστικά σώματα, με τα πίσω να είναι τεχνολογίας LED. Επιπλέον υπάρχουν και νέες σχεδιαστικά ζάντες για να διαλέξει μέχρι και ο πιο απαιτητικός πελάτης. Εσωτερικά η ποιότητα εξακολουθεί να είναι το κυρίαρχο γνώρισμα του γερμανικού 4x4. Ο πίνακας οργάνων είναι νέος και θυμίζει έντονα εκείνο του μικρότερου Q5. Το σύστημα πολυμέσων MMI έχει περάσει στην τρίτη του γενιά και διαθέτει πιο εύκολο χειρισμό, χάρη στο νέο joystick αλλά και στη λειτουργία φωνητικής ειδοποίησης.

 

Η μεγαλύτερη προσοχή όμως των ανθρώπων της Audi έπεσε στον μηχανολογικό τομέα. Το Q7 χρησιμοποιεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 5 gr/km. Στην γκάμα θα υπάρχουν δύο κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Πρώτος είναι ένας 3.600 κ.εκ. με απόδοση 280 ίππων, με την μέση κατανάλωσή του να ανέρχεται στα 12,1 lt/100 km. Ακολουθεί ένας 4,2 λίτρων με δύναμη 350 ίππων και μέση κατανάλωση 12,7 lt/100 km.

Θα είναι διαθέσιμοι όμως και τρεις πετρελαιοκινητήρες. Ο μικρότερος θα είναι ο 3λιτρος TDI 233 ίππων με τεχνολογία AdBlue και προδιαγραφές Euro VI, θα ακολουθεί ο 4,2 λίτρων με ισχύ 340 αλόγων και η γκάμα θα συμπληρώνεται από τον 6λιτρο V12 με 500 ίππους.

 

http://www.imageshack.gr/files/5ardst9qrfqklkk0wdud.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/blxeanxsgubq9sww9s1y.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/16/audi-presents-facelifted-q7-suv

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεί ο ποιητής; Μάλλον δεν του τα είπαν καλά. Ή απλά δεν έγινε σωστά η απόδοση στα ελληνικά του πρωτότυπου κειμένου.

 

τι μοτερ ειναι το V8 του R8 λοιπον;τουρμποκομπρεσορας η ατμοσφαιρα;

Link to comment
Share on other sites

MTM-Compressor confers the V8-engine with 560 hp

 

And MTM would not be MTM when they settled with a new paint. Therefore, they also offer a significant performance enhancement. The especially developed compressor technology which made MTM famous all over the world, propels the performance of the V8-engine with 4.2 litres cubic capacity from 420 hp (313 kW) by a third up to breathtaking 560 hp (418 kW). Also the maximum torque increases by 34 percent from 430 to 580 Newton metres. MTM also offers this enormous power improvement for the Audi R8 with the V10-engine. By exchanging the motor electronics, the performance of the latter then increases from 520 hp (388 kW) to 560 hp (418 kW) as well.

 

 

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=2&id=110

 

Ελεινο το χρωμα παντως.Αν ημουν γιγαντας θα το κυνηγουσα για να το λιωσω κατω απο τη μποτα μου

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

MTM-Compressor confers the V8-engine with 560 hp

 

And MTM would not be MTM when they settled with a new paint. Therefore, they also offer a significant performance enhancement. The especially developed compressor technology which made MTM famous all over the world, propels the performance of the V8-engine with 4.2 litres cubic capacity from 420 hp (313 kW) by a third up to breathtaking 560 hp (418 kW). Also the maximum torque increases by 34 percent from 430 to 580 Newton metres. MTM also offers this enormous power improvement for the Audi R8 with the V10-engine. By exchanging the motor electronics, the performance of the latter then increases from 520 hp (388 kW) to 560 hp (418 kW) as well.

 

 

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=2&id=110

 

Αρα;ατμοσφαιρικος κινητηρας με κιτ κομπρεσορ απο mtm

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.Για τον V8
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Αρα;ατμοσφαιρικος κινητηρας με κιτ κομπρεσορ απο mtm

Αφου εχει κιτ με κομπρεσορα επανω, πως γινεται να ειναι ατμοσφαιρικος?!?! :blink::worry:

Ειναι υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας με μηχανικο υπερσυμπιεστη αερα!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αφου εχει κιτ με κομπρεσορα επανω, πως γινεται να ειναι ατμοσφαιρικος?!?! :blink::worry:

Ειναι υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας με μηχανικο υπερσυμπιεστη αερα!! ;)

 

μη μου κανεις ματακι,ατμοσφαιρα ειναι,ψαξτο και θα δεις αμελιδις......και για να σε βοηθησω μπες και διαβασε εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8

Link to comment
Share on other sites

Αφου εχει κιτ με κομπρεσορα επανω, πως γινεται να ειναι ατμοσφαιρικος;

Δεν κατάλαβες τι έγραψε ο Κώστας.

Αρα;ατμοσφαιρικος κινητηρας με κιτ κομπρεσορ απο mtm

Εργοστασιακά, ο V8 είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 420 ίππους. Στην συγκεκριμένη έκδοση, η ΜΤΜ έχει βάλει κομπρέσσορα και έχει ανεβάσει την απόδοση στους 560 ίππους.

 

Και στο κείμενο που δώθηκε εξαρχής, έχει γίνει λάθος απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες τι έγραψε ο Κώστας.

 

Εργοστασιακά, ο V8 είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 420 ίππους. Στην συγκεκριμένη έκδοση, η ΜΤΜ έχει βάλει κομπρέσσορα και έχει ανεβάσει την απόδοση στους 560 ίππους.

 

Και στο κείμενο που δώθηκε εξαρχής, έχει γίνει λάθος απόδοση.

 

πολυ σωστος το θεμα ειναι οτι μερικες φορες τα διαφορα σαιτ κανουν λαθακια τρομερα και μας μπερδευουν

Link to comment
Share on other sites

Θα βοηθούσε αν αυτός που έγραφε το κείμενο είχε κάποια επαφή με την πραγματικότητα. Τουλάχιστον δεν θα γινόντουσαν τόσο τρανταχτά λάθη. :)
Link to comment
Share on other sites

Θα βοηθούσε αν αυτός που έγραφε το κείμενο είχε κάποια επαφή με την πραγματικότητα. Τουλάχιστον δεν θα γινόντουσαν τόσο τρανταχτά λάθη. :)

 

και ο V10 ειναι ατμοσφαιρικος και τον φοραει η γκαγιαρδο αν δε κανω λαθος ετσι δεν ειναι;

Link to comment
Share on other sites

http://www.imageshack.gr/files/kdy33zwgfkdl52gtx5py.jpg

 

πωπωπω αυτο πρωτη φορα το βλεπω :O οσο τουμπανο ειναι αλλο τοσο ειναι και πανεμορφο :heat:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Audi_lemans-studie_cropped.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...