Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ναι οκ να σαι καλα...

 

 

 

οχι ο 180 ειμαι σιγουρος οτι μπηκε απο την αρχη, για τον 150 δεν ξερω.... ο 180 εβγαινε και τετρακινητος και μετα βγηκε ο 225.

επειδη φιλος μου το ειχε παρει αμεσως μολις βγηκε ειχε το 150αρι μοτερ πανω και χωρις την αεροτομη την πισω.

το ειχε 2 μηνες το στουκαρε, και με την μεικτη πηρε αλλο με την αεροτομη πισω και 180αρι μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

αν θυμαμαι καλα μπηκε κατευθειαν και μετα απο λιγο καιρο εβαλαν και τον 180. και μετα το τετρακινητο με τα 215.

 

ξερεις μηπως και τις διαφορες που εχουν αυτα τα 3 μοτερ? γιατι απο οτι ξερω κινητηρας και τουρμπινα ειναι ιδια...

α και κατι αλλο, μονο το roadster εχει το μοτερ με τα 150 η και το coupe?

 

 

επειδη φιλος μου το ειχε παρει αμεσως μολις βγηκε ειχε το 150αρι μοτερ πανω και χωρις την αεροτομη την πισω.

το ειχε 2 μηνες το στουκαρε, και με την μεικτη πηρε αλλο με την αεροτομη πισω και 180αρι μοτερ.

 

για κοιτα αυτο : http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=1638

Link to comment
Share on other sites

Όμορφα Audi με ζάντες PPI MAG11

 

Η PPI παρουσιάζει ένα νέο σχέδιο ζάντας, που θα φέρει τον κωδικό PPI MAG11. Είναι πανάλαφρες και ταιριάζουν σε όλη την γκάμα των αυτοκινήτων της Audi.

 

H συγκεκριμένη ζάντα έχει έντεκα ακτίνες και έχει κατασκευαστεί με τις καλύτερες τεχνικές προδιαγραφές, ενώ μεγάλο της ατού είναι το μειωμένο βάρος της. Για να καταλάβετε πόσο ελαφριές είναι οι εν λόγω ζάντες, να σας πούμε ότι μια, με διάσταση 9.0 x 19 ζυγίζει μόλις 9,85 κιλά! Πέρα από την μείωση της μη αναρτώμενης μάζας, ένα όφελος ακόμα είναι η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς σε όλα της τα σημεία, ενώ οι MAG11 θα συνεργάζονται εξαιρετικά και χωρίς κανένα πρόβλημα με το σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, TPMS.

 

H PPI MAG11, θα είναι διαθέσιμη σε 19 και 20 ίντσες και οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να διαλέξουν από τα εξής χρώματα: μαύρο, μαύρο ματ και carbon silver.

 

http://www.imageshack.gr/files/7l6bzhvg9a14remips2t.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/5qbt6ecpvpoqwmri8twr.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/3/11/ppi-presents-mag11-rim-for-audis

 

 

Η θαυμαστή Audi το 2008

 

Η χρονιά που μας πέρασε ήταν μια δύσκολη οικονομική χρονιά. Όχι όμως για όλους. Τα οικονομικά στοιχεία που ανακοινώνει η γερμανική εταιρεία φανερώνουν ότι το 2008 είχε τις καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της, ενώ παράλληλα σημείωσε και ρεκόρ κερδών.

 

Πιο αναλυτικά, το προηγούμενο χρόνο η Audi πούλησε 1.003.469 οχήματα, με τον συνολικό τζίρο να ανέρχεται σε 34 δισεκατομμύρια 196 εκατομμύρια ευρώ, με το κέρδος προ φόρων να ανέρχεται σε 3,177 δισεκατομμύρια ευρώ. Όπως δήλωσε και το μεγάλο αφεντικό του ομίλου Rupert Stadler, «Σημειώσαμε το μεγαλύτερο κέρδος στην ιστορία της εταιρείας και αυτό επετεύχθη εν μέσω ενός οικονομικού κυκλώνα».

 

Όμως καμιά εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της δεν πρέπει να επαναπαύεται στις δάφνες - έτσι και η Audi απλά θέτει νέους στόχους. Ήδη η εταιρεία εντός του 2009 θα λανσάρει 6 νέα μοντέλα, που θα την βοηθήσουν στην ακόμα μεγαλύτερη οικονομική της ανάπτυξη.

 

http://www.sportdrive.gr/2009/3/11/audi-announces-record-profit-for-2008

Link to comment
Share on other sites

ξερεις μηπως και τις διαφορες που εχουν αυτα τα 3 μοτερ? γιατι απο οτι ξερω κινητηρας και τουρμπινα ειναι ιδια...

α και κατι αλλο, μονο το roadster εχει το μοτερ με τα 150 η και το coupe?

 

τα 150/180 μοτερ εχουν κ03 τουρμπινα(παροχη 230-240 hp) και μικρα μπεκ ενω το 224 εχει κ04 τουρμπινα(παροχη 300 hp) και μεγαλυτερα μπεκ...

Link to comment
Share on other sites

ξερεις μηπως και τις διαφορες που εχουν αυτα τα 3 μοτερ? γιατι απο οτι ξερω κινητηρας και τουρμπινα ειναι ιδια...

α και κατι αλλο, μονο το roadster εχει το μοτερ με τα 150 η και το coupe?

 

 

 

 

για κοιτα αυτο : http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=1638

μιλαω για το κλειστο, τα ροντστερ ειναι αλλο ανεκδοτο δεν ξερω τι παιζεται.

οι τουρμπινα ειναι στα 150 (απο το 2002 και μετα) και στο 180 η ko3s . το 225 εχει την κ023 και αλλα μπεκ, μαφ.

Link to comment
Share on other sites

Kalimera paidia

 

Mporei kapoios upeu8ina na mou pei tis diafores tis opoies uparxoun sto s3 8p pro facelift kai facelift???

Kapoioi mou eipan stin trompa venzinis!!!

Isxuei???

 

FIlika

 

Nikolas

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

Kalimera paidia

 

Mporei kapoios upeu8ina na mou pei tis diafores tis opoies uparxoun sto s3 8p pro facelift kai facelift???

Kapoioi mou eipan stin trompa venzinis!!!

Isxuei???

 

FIlika

 

Nikolas

 

γιατι να εχει διαφορα στην τρομπα βενζινης? μονο τα φαναρια αλλαζουν.

Link to comment
Share on other sites

kkoletsis η ερώτηση του Scottas ήταν συγκεκριμένη !! αν γνωρίζεις απαντάς...αν όχι δεν είναι ανάγκη να κάνεις εικασίες...!

και εννοείται ότι δεν αλλάζουν απλά τα φανάρια..! μικροβελτιώσεις σε διάφορα μέρη γίνονται συνεχώς....π.χ στο προγούμενο μοντέλο αλλάξαν 3-4 είδη πολλαπλασιαστών..

Link to comment
Share on other sites

na ste kala paidia euxaristw polu:)

Eimouna se ena megalo dixasmo gt dn iksera poio apo ta 2 na agorasw mias kai sto profacelift ta 5 xiliades eurw ekptwsi itan poli kali prosfora alla telika kateliksa sto s3 facelift!!!!

Kai mias kai milisa me kapoious mixanikous gia tis diafores tous mexri stigmis apo oti kseroun oi diafores ektos apo kapo fanaria ftera profilaktiras egine allagi sti skastra alla kai stin antlia venzinis!!!

Enimerwtika gia osous 8eloun na ma8oun tis diafores;)

Auto exei ws apotelesma full 1o stadio fpe na exoume 380 ps +

 

Filika

 

Nikolas

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

scottas ειχα γραψει και για διαφορα στο συστημα 4κινησης οποτε θα πας στο fl 100% :) εχει αρκετες διαφορες .

 

βεβαια εξαφανηστηκε αυτο που εγραψα δεν ξερω γιατι μπορει να προσβαλε αυτο που εγραφα τους κανονες η την αξιοπρεπεια των μοδ .

Link to comment
Share on other sites

http://img10.imagehosting.gr/out.php/t507951_IMG00851.jpg http://img10.imagehosting.gr/out.php/t507952_IMG00861.jpg

 

 

Sorry an arghsan alla xronos GIOK!!

 

Otan brw xrono tha anebasw kaluteres kai leptomeresteres fwtos apo ton amaksaki mou :)

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Σορι για την πινακιδα αλλα που να τρεχω να την σβηνω!

Αλλωστε ειναι η ΔΟΚ (δε με νοιαζει και πολυ δεν ειναι δικες μου)των πρωτων ημερων μιας και το μηχανολογικο της Θεσ/νικης ειχε κολλησει εκεινες τις ημερες!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο φίλε,είναι πανέμορφο!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://img10.imagehosting.gr/out.php/t507951_IMG00851.jpg http://img10.imagehosting.gr/out.php/t507952_IMG00861.jpg

 

 

Sorry an arghsan alla xronos GIOK!!

 

Otan brw xrono tha anebasw kaluteres kai leptomeresteres fwtos apo ton amaksaki mou :)

 

Τελειο ειναι να το χαρεις Γιωργο και παντα να εχεις ωραιες βολτες μαζι του ;)

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάζεται έκδοση Audi RS3;

 

Μπορεί όλος ο πλανήτης να είναι με την πλάτη στον τοίχο ένεκα της οικονομικής κρίσης, αλλά η Audi μόνο να περιορίσει την εξέλιξη των νέων μοντέλων της δεν σκέφτεται. Οι φήμες την θέλουν να ετοιμάζει την πολυπόθητη για τους fans της φίρμας έκδοση RS για το δημοφιλές Α3.

 

Ο διευθυντής ανάπτυξης του ομίλου, Michael Dick, ανέφερε ότι το RS3 θα εξοπλίζεται με τον 5κυλινδρο turbo κινητήρα που εξοπλίζει και το ΤΤ-RS. Βέβαια η εξέλιξη δεν θα γίνει στον κινητήρα, μιας και θα τοποθετηθεί αυτούσιος, αλλά στην ανάρτηση, που θα έχει νέα ρύθμιση, καθώς και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

 

Οι 340 ίπποι (όσοι και στο TT-RS) θα εκτοξεύουν το RS3 στα 100 km/h από στάση σε 5 sec. Για να λέμε όμως κι όλη την αλήθεια, η Audi σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να μειώσει ελάχιστα την ιπποδύναμη, ώστε να μην «μπλέκει το RS3 στα πόδια του TT-RS».

 

Όταν με το καλό έρθει (αν έρθει) στην αγορά το RS3, θα κοντράρει στα ίσια την BMW 135i. Η παρένθεση πιο πάνω κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν, μιας και τα πάντα είναι ρευστά, αφού τίποτα δεν έχει ειπωθεί από επίσημα χείλη. Αυτή η αγωνία πάντως είναι ανυπόφορη…

 

http://www.sportdrive.gr/2009/3/18/audi-rumored-to-work-on-new-rs3

Link to comment
Share on other sites

Σορι για την πινακιδα αλλα που να τρεχω να την σβηνω!

Αλλωστε ειναι η ΔΟΚ (δε με νοιαζει και πολυ δεν ειναι δικες μου)των πρωτων ημερων μιας και το μηχανολογικο της Θεσ/νικης ειχε κολλησει εκεινες τις ημερες!

 

Kαλοταξιδο!!!!!

Οσο για την πινακιδα τι σκας αφου δικο σου ειναι,αμα εσυ δεν εχεις προβλημα τοτε δεν εχει κανενας αλλος.

Οσο για τις φωτο αν μπορεις βγαλε και το εσωτερικο.

:)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

tha balw tha balw paidia!

Eimai apo tis 8:30 ews tis 9:30 to bradu farmakeio kathe mera!Me ena mikro dialleima to meshmeri!Den exw xrono!!Euthxws oi apostaseis pou dianeiw einai megales!Me strofes anhfores katifores!XAMOS!h teleia diadromh milame!exw kanei hdh 5600km!!Kai arxizw na to anoigw!

SKETH TRELA EINAI!(wres wres bebaia skeftomai na to dwsw na paw na parw to quattro 3.0 diesel NA GINEI THS KOLLASEWS)!!!

 

Genika exw na pw ta kalutera!Me thn extra sport anarthsh to amaksi krataei pragmatika kala sto dromo!Ta 245/45 kanoun polu kala thn douleia tous!To esp den sou spaei ta neura para mono otan xreiastei ligo prin to orio dhladh!!Oso gia megales apostaseis trws ta km me to koutali!!Pas salonika sfera!

Ta leme suntoma me nees fwtos!

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

για diesel δεν το συζητω,μακρια.γνωμες βεβαια ειναι αυτες.

αληθεια το μοντελο με τα 211 αλογα και την τρομερη ροπη αξιζει?το χει οδηγησει κανεις?παει?γιατι ακουσα σε μια συζητηση οτι και παλι το αμαξωμα ειναι βαρυ.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Αλλοι λενε οτι παει καλα και αλλοι οτι σερνεται.Eιναι αναλογα τι αμαξι οδηγουσες και τι ζητας απο αυτο.Τωρα αν εσυ πας απο την Μ3 στο Α5 θα σου φαινεται αργο ενω εμενα θα μου φαινεται οτι πεταει.Το ιδιο και σε εναν κατοχο 316 αν επειλεξει να παει στο Α5.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

για diesel δεν το συζητω,μακρια.γνωμες βεβαια ειναι αυτες.

αληθεια το μοντελο με τα 211 αλογα και την τρομερη ροπη αξιζει?το χει οδηγησει κανεις?παει?γιατι ακουσα σε μια συζητηση οτι και παλι το αμαξωμα ειναι βαρυ.

 

Ποση ροπη εχει?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια και το 1.8 ακομα παει καλα!Το 211 εχει 35.5 κιλα!!Πρεπει να πηγαινει πολυ καλυτερα πο το δικο μου το 3.0 diesel ομως εχει απιστευτη ροπη!

Χωρις να θελω να κανω το θεμα vs σε σχεση με το 320 που ειχα μια βδομαδα εδω μοιαζει να ειμαι μια κατηγορια επανω οσο αφορα τη δυναμη!Δυναμη παντου και αρκετη!Επισης αν δε το πας γρηγορα καιει πολυ νορμαλ!Ειμαι πολυ περιεργος να δω ποσα παει στο τερμα!Τις προαλλες γυρνουσα απο Θεσ/νικη και πηγαινα 198 στις 4800!Μεχρι τις 6000 ποσα θα δειχνει αραγε στο Κοντερ?235?250?Ποσα?

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...