Jump to content

All about Audi


kostakis_7
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Πιστεύω ότι σε ατμόσφαιρα δίνει τα περισσότερα....Μιλάμε για νορμάλ καταστάσεις (και επίπεδο βελτίωσης και μοτέρ).......αρκεί να μην κάνει κανά έκτρωμα ο εξατμισας γιατί αν δεν το κατέχει μπορεί και να χάσεις......
Link to comment
Share on other sites

Nομίζω το golf 3 είχε και ένα 18αρι μοτέρ με 150ps.

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

το χουμε πει ...όχι κόντρες και τα σχετικά..:)

 

Ουψ... θα το εχω υποψην αν και δεν θα το ελεγα κοντρα αλλα περισσοτερο παριεργεια για το τι μπορουν να κανουν τα οχηματακια μας σε συγκριση με αλλα( χωρις να ερχομαι σε αντιπαραθεση σε αυτο που λες). :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Audi: Από 65.950 € τα ΤΤ RS

 

http://img198.imageshack.us/img198/8452/ttrs1.jpg

 

Οι τετρακίνητες εκδόσεις του Αudi ΤΤ RS, τόσο στην κουπέ όσο και στην κάμπριο εκδοχή του, είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά από 65.950 € και 67.900 € αντίστοιχα. Οι δύο ταχύτερες εκδόσεις παραγωγής του TT εφοδιάζονται με πεντακύλινδρο κινητήρα TFSI χωρητικότητας 2,5 λίτρων, που αποδίδει 340 ίππους. Όσο για τις επιδόσεις δεν μπορεί κανείς να πει κάτι, καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,6'' για το κουπέ και σε 4,7'' για το κάμπριο TT RS.

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4115&t=0&r=1

 

Στον εξοπλισμό των παραπάνω εκδόσεων περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, σπορ ανάρτηση, ηχοσύστημα Audi Concert, συναγερμός, πακέτο εσωτερικού φωτισμού και ηλεκτρικά ανακλινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, και τέλος, στην έκδοση Roadster περιλαμβάνεται η αυτόματα ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή.

 

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4115

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλες επιδοσεις αλλα τα χρηματα πολλα,προσωπικα θα κοιτουσα για κατι αλλο.στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θεωρω πολλα τα χρηματα αυτα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Audi A5 Sportback: «Πεντάρες» στη Φρανκφούρτη

 

Τους πέντε τυχερούς αριθμούς του «τζόκερ» θέλουν να «πιάσουν» οι άνθρωποι της Audi με την πεντάθυρη εκδοχή ενός αμετανόητα -μέχρι πρότινος- κουπέ αυτοκινήτου, όπως το A5. Μπορεί να μην πέρασε πολύς καιρός από το πρόσφατο πείραμα του A5 Cabriolet, οι γερμανοί όμως φαίνεται πως δεν σταματούν πουθενά και αναζητούν συνεχώς την πρωτοπορία.

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4204&t=0&r=1

 

To Sportback διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από το A4, ενώ κάνει το μικρότερο μοντέλο να δείχνει συντηρητικό μπροστά του, κυρίως λόγω της χαμηλότερης κατά 3,6 εκατοστά οροφής, αλλά και των επιπλέον 2,81 εκατοστών μεταξονίου, που το κάνουν να δείχνει επιβλητικό και high class σε σχέση με τα περισσότερα κουπέ. Το νέο μοντέλο της Audi αναμένεται να εφοδιαστεί με ό,τι καλύτερο έχει σήμερα η «συμμαχία» της VW, ξεκινώντας από τον δίλιτρο TFSI κινητήρα 211 ίππων του νέου GTI, αλλά και τον ατμοσφαιρικό V6 των 265 ίππων. Η μεγαλύτερη όμως γκάμα αφορά κυρίως τους πετρελαιοκινητήρες, αφού η σειρά TDI ξεκινά από τους 170 και φθάνει μέχρι και τους 240 ίππους.

 

Οι ισχυρότερες εκδόσεις θα εφοδιάζονται και με μόνιμη τετρακίνηση, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα διατίθεται και το dynamic steering control, το σύστημα ελεγχόμενης ανάρτησης, γνωστό και από το VW Passat CC. Οι ομοιότητές τους βέβαια δεν σταματούν εδώ, αφού η διάταξη των καθισμάτων και στο A5 Sportback είναι αυστηρά τετραθέσια (2+2), ενώ απουσιάζουν και τα πλαίσια από τις τέσσερις πόρτες. Το ντεμπούτο για την τρίτη εκδοχή του A5 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβριο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τη διάθεσή του στην αγορά της Ευρώπης ή τις τιμές πώλησης.

 

Πηγή: city auto

Link to comment
Share on other sites

παιδια λοιπον ειμαι στην σκεψη να παρω το a5 211hp,δε ξερω αν ειναι σωστη η κινηση μου μιας και θα δωσω την m3 για να το αποκτησω.

τα 35 κιλα ροπης ακουγοντε πολυ δελεαστικα,κι αναρωτιεμαι.

με τοση ροπη σχεδον ισα με της m3 υπαρχει περιπτωση να πηγαινει σχεδον σαν την m3?

σκεφτομαι να το παρω τετρακινητο.

manual κι οχι αυτοματο,εσεις τι λετε.

επισης,αλλος κινητηρας turbo μεγαλυτερος απο τον διλητρο υπαρχει???οχι fsi,με τιποτα.

ηλιοροφη δεν υπαρχει,σωστα???

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

παιδια λοιπον ειμαι στην σκεψη να παρω το a5 211hp,δε ξερω αν ειναι σωστη η κινηση μου μιας και θα δωσω την m3 για να το αποκτησω.

τα 35 κιλα ροπης ακουγοντε πολυ δελεαστικα,κι αναρωτιεμαι.

με τοση ροπη σχεδον ισα με της m3 υπαρχει περιπτωση να πηγαινει σχεδον σαν την m3?

σκεφτομαι να το παρω τετρακινητο.

manual κι οχι αυτοματο,εσεις τι λετε.

επισης,αλλος κινητηρας turbo μεγαλυτερος απο τον διλητρο υπαρχει???οχι fsi,με τιποτα.

ηλιοροφη δεν υπαρχει,σωστα???

σαν την Μ3 δεν θα πηγαινει.

παρε το με dsg , ειναι ξεκουραστο και παει και γρηγορα.

αν θελεις να βαλεις προγραμμα κλπ τοτε παρε το χειροκινητο.

υπαρχει και ο νεος 2.5 turbo 350ps αλλα δεν ξερω αν θα μπει στο Α5.

ολοι tfsi ειναι.

για τον 3.0tdi δεν το σκεφτεσαι με τα 240ps?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απο προσωπικη εμπειρια (Α4 2,0TFSI Quattro με προγραμμα στα 250hp & 34 κιλα ροπης) μπορω να σου πω οτι θα εισαι με μια ταχυτητα πανω σχεδον παντου απο οτι ησουν με τη m3. Σχεδον ιδια με τη m3 θα πηγαινει σε επιταχυνσεις σε υψηλες ταχυτητες (μετα τα 200), οπου η ροπη κι η δυναμη της μηχανης παιζουν μεγαλο ρολο. Αλλα ρεπριζ και νευρο οπως της m3 μη το περιμενεις. Κι αλλη φιλοσοφια το Quattro κι αλλο η πισω κινηση.

Περιμενε ομως λιγο ακομα γιατι λενε οτι θα βαλουν στο Α5 το 3,0TFSI (το μοτερ του S4 και με λιγοτερη ιπποδναμη μπαινει και στο A6 Alloroad) με 335hp και 44 κιλα ροπης... Νομιζω με αυτο το μοτερ θα ειναι το S5, θα καταγηρθει ο V8 4.2...

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου μια Μ3 με κόφτη στις 5000σαλ. και πιο "γεμάτες" από πλευράς ροπής τις χαμηλές στροφές.

Θα σου λείψει η Μ3 πάνω από τις 5000σαλ. (αν την οδηγούσες ποτέ), αλλιώς δε θα σου λείψει τίποτα.

Κατά τη γνώμη μου, όπως έκανες το βήμα και πήρες Μ3, κάνε και τώρα το βήμα και πάρε το S5.

 

edit: και πάρε το αυτόματο

Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου μια Μ3 με κόφτη στις 5000σαλ. και πιο "γεμάτες" από πλευράς ροπής τις χαμηλές στροφές.

Θα σου λείψει η Μ3 πάνω από τις 5000σαλ. (αν την οδηγούσες ποτέ), αλλιώς δε θα σου λείψει τίποτα.

Κατά τη γνώμη μου, όπως έκανες το βήμα και πήρες Μ3, κάνε και τώρα το βήμα και πάρε το S5.

 

edit: και πάρε το αυτόματο

 

λες να μην την οδηγουσα???καλα αλλο η ατμοσφαιρα κι αλλο το turbo.

δε ξερω,μεγαλο διλλημα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

λες να μην την οδηγουσα???καλα αλλο η ατμοσφαιρα κι αλλο το turbo.

δε ξερω,μεγαλο διλλημα.

 

E, τότε έχε υπ'όψιν ότι έχεις ένα αυτοκίνητο με 343 άλογα και θα το δώσεις για ένα αυτοκίνητο με 211 άλογα.

Μην έχεις ψευδαισθήσεις ότι επειδή έχουν παρόμοια ροπή θα πηγαίνουν και παρόμοια.

Link to comment
Share on other sites

E, τότε έχε υπ'όψιν ότι έχεις ένα αυτοκίνητο με 343 άλογα και θα το δώσεις για ένα αυτοκίνητο με 211 άλογα.

Μην έχεις ψευδαισθήσεις ότι επειδή έχουν παρόμοια ροπή θα πηγαίνουν και παρόμοια.

 

 

Για την ακρίβεια είναι πολύ πίσω το Audi.

Ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες όπου το κυβικά παίζουν μεγαλύτερο ρόλο δεν υπάρχει καμία επαφή.

 

Δες για παράδειγμα που βρίσκεται η Μ3 σε σχέση με το S3 ου έχει περισσότερα άλογα από το Α5.

 

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=458da861dbf7c&car2=459a7e3125a10

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο αλλά η σειρά M είναι καθαρά αγωνιστική σειρά όπως έχει η Audi τη σειρά S ή RS γιαυτό και βλέπουμε τόσο μεγάλη διαφορά!
Link to comment
Share on other sites

πηρα την αποφαση,335 και παλι 335...

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Καλά λεν ότι άμα κολλήσεις με BMW δύσκολα ξεκολλάς.Πως και δεν πας πάλι σε Μ3????Άλλα καλύτερα μπες και πες μας στο άλλο thread.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλά λεν ότι άμα κολλήσεις με BMW δύσκολα ξεκολλάς.Πως και δεν πας πάλι σε Μ3????Άλλα καλύτερα μπες και πες μας στο άλλο thread.

 

ειναι απλο.κι εγω οπως και πολυς αλλος κοσμος πιστευει οτι αυτο το αυτοκινητο δεν θεωρηται m3,τοσο απλα.

καμια σχεση με τον προκατοχο του.e46,για πολλους η καλυτερη m3 ever...

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ειναι απλο.κι εγω οπως και πολυς αλλος κοσμος πιστευει οτι αυτο το αυτοκινητο δεν θεωρηται m3,τοσο απλα.

καμια σχεση με τον προκατοχο του.e46,για πολλους η καλυτερη m3 ever...

 

Τα ίδια λέγανε και για την Ε36 όταν βγήκε η Ε46.:lol:

...και σίγουρα τα ίδια θα πουν και για την Ε60 όταν έρθει ο διάδοχός της.:p

 

Όπως και να έχει όμως, η 335 είναι καλή επιλογή στα χρήματά της!

Επιπλέον έχει επιδόσεις παρόμοιες με την Ε46 Μ3 και αν τη γαργαλίσει κάποιος γίνεται πιο γρήγορη και από την τωρινή Μ3!:happy:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Audi e-Tron, το ηλεκτροκίνητο... R8

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4423&t=0&r=1

 

Τελικά, οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και στη Φρανκφούρτη έκανε την εμφάνισή της μια πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη εκδοχή που παραπέμπει στο R8 του μέλλοντος. Το e-Tron συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να το δούμε σε μερικά χρόνια στο δρόμο να κοντράρεται με το επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar της Tesla. Εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με τον καθένα από αυτούς να κινεί κάθε τροχό. Το 70% της ισχύος κατανέμεται στον πίσω άξονα.

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4423&t=2&eid=20740

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4423&t=2&eid=20738

 

Η συνολική ισχύς φτάνει τους 313 ίππους, ενώ η ροπή, όσο απίστευτο και αν ακούγεται αυτό, αγγίζει τα 459 χλγμ.! Με τόση δύναμη το e-Tron επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8΄΄και το κοντέρ του πιάνει τα 200 χλμ./ώρα. Θυμηθείτε πως μιλάμε για ένα ηλεκτροκίνητο supercar με μπαταρίες λιθίου που προσφέρουν αυτονομία 248 χλμ. Μία πλήρης φόρτιση απαιτεί 6-8 ώρες, ενώ ο χρόνος μπορεί να μειωθεί στις 2,5 ώρες με φόρτιση σε δίκτυο 400 V.

 

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4423

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...