Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα tablets


Vinzenzo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν κατάλαβα, δε σου ήρθε καθόλου ή ήρθε με πρόβλημα και από που? Μη μασάς πάντως εγω έκανα δυο επιστροφές μέχρι να αποκτήσω ένα......

Μου ήρθε σε 15 μέρες αλλά με σπασμένη οθόνη...

Απ'το http://www.spemall.com/Ainol-Novo-10-Hero-GPS-Built-in-Dual-Core-Dual-Camera-10-1inch-IPS-1280x800-HD-Screen-Android-4-1-Jelly-Bean-Tablet-PC-with-Bluetooth_g.html

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

 

Θα στα επιστρεψουν θέλουν δε θέλουν. Πάρε απο αλλου την επόμενη

Link to comment
Share on other sites

επρεπε να ειχαμε κανει dispute/claim 45 ημερες από την αγορα, ετσι; οποτε πλεον αυτο δεν ισχυει;

Nobody is perfect.... And I'm... nobody!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια περιμενω ενα ταμπλετ με Singpore Post και εχει γινει απο τις 27-04-2013 Despatched to overseas (Country code: GR).Ποσες μερες θελει για να πατησει Ελλαδα?
Just Perfect...NEXUS 4
Link to comment
Share on other sites

Παιδια περιμενω ενα ταμπλετ με Singpore Post και εχει γινει απο τις 27-04-2013 Despatched to overseas (Country code: GR).Ποσες μερες θελει για να πατησει Ελλαδα?

 

Έχει πατήσει Ελλάδα το θέμα είναι ποτε θα εμφανιστεί στο σύστημα. Λογικά την άλλη βδομάδα θα το έχεις

Link to comment
Share on other sites

Στη daltzi 3-4 σελίδες πριν απάντησε κανονικά. Μάλιστα τον βρήκε και στο τηλέφωνο μέσω skype.

 

Frontier, μια μικρή διευκρίνηση για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις, δεν του τηλ μέσω skype αλλά μέσω του παραδοσιακού τηλεφώνου (δεν έχω premium account στο skype). Και στο chat που τον βρήκα στο aliexpress δεν μου απάντησε ποτέ (το γράφω άλλωστε πιο πάνω), απλά την επόμενη μέρα ως δια μαγείας μπήκαν τα χρήματα μου πίσω.

 

Ναι το είδα αυτό και μίλησα μαζί της.

Μόνο που εγώ δεν έχω το paypal από πίσω να στριμωξω και δεν πρόκειται να απαντήσει

 

Κ σαφώς είχα την ασφάλεια του paypal από πισω αλλά επειδή τον ζάλισα στα μηνύματα η όλη διαδικασία τελείωσε πιο γρήγορα.

Ακόμα όμως κ χωρίς paypal κάνε την προσπάθειά σου ξανά.

 

Καλή Ανάσταση κ Καλό Πάσχα σε όλους!!

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα έπρεπε να τους στείλω 3 mails για να καταλάβουν κι από εκείνη τη στιγμή εξαφανίστηκαν...

Μόλις τους έστειλα ότι απ'τη στιγμή που δεν μου έχουν στείλει το tracking number, αύριο ανοίγω dispute στο PayPal.

Τελικά δεν είχαμε καλό τέλος :cry:

 

Μην μασας θα πας με dispute και θα παρεις πισω τα χρηματα σου ,φυσικα θα εχεις χασει τα 30€ αλλα αυτα ηταν ετσι και αλλιως χαμενα ,μολις παρεις τα λεφτα πανε και παρτο απο το minideal.net που ειναι οκ και θα σου ερθει σε 10-12 μερες με σινγκαπουρ.

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει tablet απο Πακισταν σε θεμα κοστους-αξιοπιστιας?

Δηλαδή ;

Link to comment
Share on other sites

Μην μασας θα πας με dispute και θα παρεις πισω τα χρηματα σου ,φυσικα θα εχεις χασει τα 30€ αλλα αυτα ηταν ετσι και αλλιως χαμενα ,μολις παρεις τα λεφτα πανε και παρτο απο το minideal.net που ειναι οκ και θα σου ερθει σε 10-12 μερες με σινγκαπουρ.

 

Άνοιξα dispute ζητώντας τα λεφτά πίσω. Και μου απάντησαν αυτό (στο τέλος δεν καταλαβαίνω τι εννοεί...)

«hi, the original tracking NO. is RF134346445SG by sg post, if you accept the replacement, for the new package, we will take care very well for the shipping, and pls you only sign the product in good condition, pls confirm it will be ok for you?»

 

Τι να απαντήσω ; Δεν είναι καλύτερα να συνεχίσω να ζητάω τα λεφτά μου πίσω;

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα dispute ζητώντας τα λεφτά πίσω. Και μου απάντησαν αυτό (στο τέλος δεν καταλαβαίνω τι εννοεί...)

«hi, the original tracking NO. is RF134346445SG by sg post, if you accept the replacement, for the new package, we will take care very well for the shipping, and pls you only sign the product in good condition, pls confirm it will be ok for you?»

 

Τι να απαντήσω ; Δεν είναι καλύτερα να συνεχίσω να ζητάω τα λεφτά μου πίσω;

 

Ναι ειναι καλυτερα γιατι ο χρονος δουλευει υπερ τους.

Πες οτι δεν θελεις να σου στειλουν αλλο ταμπλετ και οτι θελεις τα λεφτα σου πισω.

Μιλανε για replacement που ΘΑ στειλουν προφανως οταν παρουν στα χερια τους το ταμπλετ δηλαδη παμε για 10+ μερες και φυσικα μπορει το δεμα να πηγαινει και αυτοι να μην παραλαμβανουν για να φανε και αλλο χρονο.

Μετα το ταμπλετ πρεπει να ερθει στην ελλαδα (βαλε ποσες μερες θα παρει) και τσουπ τελειωνει το 45ημερο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι καλυτερα γιατι ο χρονος δουλευει υπερ τους.

Πες οτι δεν θελεις να σου στειλουν αλλο ταμπλετ και οτι θελεις τα λεφτα σου πισω.

Μιλανε για replacement που ΘΑ στειλουν προφανως οταν παρουν στα χερια τους το ταμπλετ δηλαδη παμε για 10+ μερες και φυσικα μπορει το δεμα να πηγαινει και αυτοι να μην παραλαμβανουν για να φανε και αλλο χρονο.

Μετα το ταμπλετ πρεπει να ερθει στην ελλαδα (βαλε ποσες μερες θα παρει) και τσουπ τελειωνει το 45ημερο.

 

Γι αυτο και στο dispute το έγραψα ξεκάθαρα πως επειδή δεν θα είμαι καλυμμένη απ'το 45ήμερο του PayPal δε μπορώ να περιμένω να μου στείλουν το καινούργιο.

Άρα να απαντήσω ξανά στο μήνυμα στο dispute πως: "as I said I won't wait for the 45 cover days of PayPal to end. I just want a refund" ;

Ή να επιλέξω απο κάτω το option : "Request a refund" ;

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο και στο dispute το έγραψα ξεκάθαρα πως επειδή δεν θα είμαι καλυμμένη απ'το 45ήμερο του PayPal δε μπορώ να περιμένω να μου στείλουν το καινούργιο.

Άρα να απαντήσω ξανά στο μήνυμα στο dispute πως: "as I said I won't wait for the 45 cover days of PayPal to end. I just want a refund" ;

Ή να επιλέξω απο κάτω το option : "Request a refund" ;

 

Εδω με πιανεις αδιαβαστο ,εχω καιρο να φτασω το dispute στο τελικο σταδιο (οταν κανω την κινηση συνήθως μου κανουν refund και τελειωνει το θεμα).

Περιμενε καποιο αλλο παιδι να σου πει.

Link to comment
Share on other sites

Εδω με πιανεις αδιαβαστο ,εχω καιρο να φτασω το dispute στο τελικο σταδιο (οταν κανω την κινηση συνήθως μου κανουν refund και τελειωνει το θεμα).

Περιμενε καποιο αλλο παιδι να σου πει.

 

Σ'ευχαριστώ και πάλι evmeni μου. Και συγνώμη που σε έπρηξα :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Έχει πατήσει Ελλάδα το θέμα είναι ποτε θα εμφανιστεί στο σύστημα. Λογικά την άλλη βδομάδα θα το έχεις

 

Αααα καταλαβα....δλδ εχει φτασει Ελλαδα αλλα λογω εορτων δεν τα εχουν σκαναρει με λιγα λογια οποτε και δν φαινεται οτι εχει φτασει.

Just Perfect...NEXUS 4
Link to comment
Share on other sites

Αααα καταλαβα....δλδ εχει φτασει Ελλαδα αλλα λογω εορτων δεν τα εχουν σκαναρει με λιγα λογια οποτε και δν φαινεται οτι εχει φτασει.

Όχι λόγω εορτών αλλά γενικά έτσι γίνεται απο οτι έχω καταλάβει. Έρχονται αεροπορικώς οπότε δεν μπορεί να είναι στον αέρα μια εβδομάδα. Απλά μέχρι να τα περάσουν όλα στο σκανάρισμα αργει....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι συνέβηκε; Πάει το μαγαζί! Ποιος ξέρει τι θα τραβήξουν όσοι αγόρασαν τις τελευταίες μέρες ή όσοι αγόρασαν και έχουν προβλήματα! Απλά τραγικό.

http://ipadalternative.com/

 

Notice of Administration

 

Dear Customers,

 

It is with great regret that ipadalternative.com has closed as of April 29th. This is due to the fact that our Chinese counter-part has become unreliable and untrustworthy. To existing customers, below is the name, address, e-mail and telephone number of the person who has been dealing with your order.

 

Please contact them with your details to get a resolution for your case.

 

Ipadalternative will continue to keep mail accounts open to help resolve all outstanding issues. We are aware of the implication of this decision for our staff and customers, and are truly sorry to have to do this.

 

 

Hank Jia

9K, Block 3, YUANXINGJU,

Tianbei Xincun, Wenjin North Road,

Luohu,

Shenzhen,

China PRC

Post code: 518020

Tel: +86-13751037286

 

Registered Honk Kong business address,

xshow technology limited,

6th Floor, TongLe Industry Building, #44 District, Bao An,

Hong kong,

Zip: 518000

Tel: +86-755-25826027

Cell: +86-13751037286

Fax: +86-755-82117882

Personal e-mail address for Hank Jia: xshowtech@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

αρα λογικα, δεν προκειται να βοηθησει αυτος..

του εχω στειλει e-mail απο την Πεμπτη, αλλα φυσικα δεν εχω απαντηση..

Nobody is perfect.... And I'm... nobody!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχω πρόβλημα με το Ισπανο-Κινεζικο e-shop που παράγγειλα το Cube U30 10.1

Δεν το έχουν στείλει ακόμα παρόλο που τους είχα τονίσει ότι πρέπει να είναι εδώ μέχρι 12/5 γιατί μετά φεύγω από Ελλάδα.

 

Όλα αυτά είναι γραμμένα στο dispute που είχα ανοίξει όταν μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν το 7αρι Cube που είχα παραγγείλει αρχικά.

Τους είχα γράψει ότι δέχομαι την αντίκατάσταση με το 10αρι αντί επιστροφής χρημάτων μόνο αν το στείλουν άμεσα με DHL όπως είχαμε συμφωνήσει για να το εχω μέχρι 12/5.

 

Θέλω λοιπόν να ακυρώσω την παραγγελία και να γίνει επιστροφή των χρημάτων μου γιατί όπως φαίνεται επιδιώκουν να περάσει το 20ημερο που έχουνε περιθώριο από την paypal να τα βρουμε μεταξύ μας.

Ποια ενέργεια πρέπει να κάνω στο PayPal ώστε να τους γνωστοποιήσω ότι πλέον δεν μπορώ να τα βρω μαζί τους γιατί είναι αναξιόπιστοι και πλέον θέλω μόνο τα λεφτά μου πισω. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένω τις 14/5 που λήγει το 20ημερο που δίνουν.

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχω πρόβλημα με το Ισπανο-Κινεζικο e-shop που παράγγειλα το Cube U30 10.1

Δεν το έχουν στείλει ακόμα παρόλο που τους είχα τονίσει ότι πρέπει να είναι εδώ μέχρι 12/5 γιατί μετά φεύγω από Ελλάδα.

 

Όλα αυτά είναι γραμμένα στο dispute που είχα ανοίξει όταν μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν το 7αρι Cube που είχα παραγγείλει αρχικά.

Τους είχα γράψει ότι δέχομαι την αντίκατάσταση με το 10αρι αντί επιστροφής χρημάτων μόνο αν το στείλουν άμεσα με DHL όπως είχαμε συμφωνήσει για να το εχω μέχρι 12/5.

 

Θέλω λοιπόν να ακυρώσω την παραγγελία και να γίνει επιστροφή των χρημάτων μου γιατί όπως φαίνεται επιδιώκουν να περάσει το 20ημερο που έχουνε περιθώριο από την paypal να τα βρουμε μεταξύ μας.

Ποια ενέργεια πρέπει να κάνω στο PayPal ώστε να τους γνωστοποιήσω ότι πλέον δεν μπορώ να τα βρω μαζί τους γιατί είναι αναξιόπιστοι και πλέον θέλω μόνο τα λεφτά μου πισω. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένω τις 14/5 που λήγει το 20ημερο που δίνουν.

claim ότι δεν υπάρχει ενεργό τράκινγκ στο paypal και τέλος μ αυτούς.

 

Γι αυτο και στο dispute το έγραψα ξεκάθαρα πως επειδή δεν θα είμαι καλυμμένη απ'το 45ήμερο του PayPal δε μπορώ να περιμένω να μου στείλουν το καινούργιο.

Άρα να απαντήσω ξανά στο μήνυμα στο dispute πως: "as I said I won't wait for the 45 cover days of PayPal to end. I just want a refund" ;

Ή να επιλέξω απο κάτω το option : "Request a refund" ;

πες ότι δεν θες αντικατάσταση αλλά refund. αν δεν δεχτούν, κάνεις escalate to claim.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...