Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΑΠΟΤΟΜΑ!ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ Η ΟΧΙ?

 

ΤΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΙΔΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σταυρο αν κοιταξεις καλα στο καρμπυρατερ απο την μερια της εξατμισης θα δεις μια σχετικα μεγαλη βιδα η οποια ισως να εχει ελατηριο γυρω της.Αυτη η βιδα αν την βιδωσεις αυξανει την εισοδο του αερα στο καρμπ. και αντιστροφως μειωνει τον αερα.Εκει ρυθμιζεις το ρελαντι.Το ανεβασα λιγο και ολα ΟΚ μετα. :)

 

Εχω και φιλτροχοανη επανω.

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ!ΕΣΥ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΣ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΖΕΣΤΟ Η ΚΡΥΟ?ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΤΙΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕΛΑΝΤΙ!

 

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΠΙΕΛΑ Η ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ?ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΟΡΥΒΟΥΣ?:O

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΠΙΕΛΑ Η ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ?ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΟΡΥΒΟΥΣ?:O

Καιει λαδια και το μηχανακι "σερνεται"..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ?ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΠΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΘΟΡΥΒΟ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΤΣΙΓΚΟΣ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ,ΣΑΝ ΤΡΙΞΙΜΟ!ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ?
Link to comment
Share on other sites

ΠΙΣΤΟΝΙ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ?ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΠΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ?ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΘΟΡΥΒΟ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΤΣΙΓΚΟΣ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ,ΣΑΝ ΤΡΙΞΙΜΟ!ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ?

βγαζει καπνο ντουμανι οταν καιει λαδια.πιστονι και ποτε να μην αλλαξεις δεν υπαρχει προβλημα,τωρα αμα το εχεις πειραγμενο ειναι αλλη φαση.

αυτος ο θορυβος ειναι τα σινεμπλοκ και οι βασις του ψαλιδιου,ολα τα ραννερ εχουν προβλημα στα σινεμπλοκ,αν ηταν μπιελα το μηχανακι δεν θα προχοραγε καθολου,η μπιελα σε scooter ειναι πολυ δυσκολη να σπασει γιατι απλουστατα δεν δεχεται πιεση,με 5 ιππους που βγαζει το μοτερ δεν κλανει μια στην μπιελα,καλυτερα ομως πηγαινετο σε ενα σερβις γιατι αυτα ειναι μεσα στην εγγυηση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ρε συ Σταυρο μην γραφεις με κεφαλαια γιατι ειναι κουραστικα στο διαβασμα.Οχι τιποτ'αλλο μην σου κανει και κανενας mod. παρατηρηση.

Λοιπον ,στροφες δεν ξερω να σου πω γιατι δεν εχω βαλει ακομα στροφομετρο.Παντως το ρυθμισα κρυο ,αμεσως μετα που το αναψα βασικα και το ρυθμισα σε σημειο οπου να μην σβηνει το μηχανακι.Καλυτερα να το πειραξεις ενω ειναι ζεστο γιατι τοτε ο κινητηρας ριχνει τις στροφες αν ειναι στο ρελαντι, οποτε να εισαι σιγουρος.

 

Τωρα για το πιστονι που λες εξαρταται απο τον κατασκευαστη καθε ποτε θελει αλλαγη.Εμενα μου ειπε οτι η malossi λεει να αλλαζεται το πιστονι της με τα ελατηρια καθε 6.000-7.000 χλμ.Αλλα ρωτησα επειδη μου φανηκαν λιγα...

9 στους 10 δεν χρειαζεται να το αλλαξουν και αυτο ισχυει για το αγωνιστικο κιτ.Το σπορ αντεχει παραπανω.Εννοειται φυσικα το πως το μεταχειριζεσαι το μηχανακι, τι λαδι βαζεις κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Λεωνίδα,αυτό το ρετάρισμα που κάνει και οι διακοπές που έχει το μηχανάκι μου ξέρεις τι μπορεί να είναι?Πρέπει να έχει ξερυθμιστεί το καρμυλατέρ και πρέπει να θέλει κι άαλο μεγαλύτερα ζιγκλέρ για αέρα!Τι λές?Ξέρεις πώς ρυθμίζεται?Κάνει κάποια κενά όταν ανοίγω το γκάζι και κανεί κενά και το ακούω στην εξάτμηση!Καταλαβαίνεις πιστεύω τι εννοώ!
Link to comment
Share on other sites

Paidia psaxno ilektroniki gia Runner ...ean exei akousei kaneis gia kamia metaxeirismeni tha to ektimousa...

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

oxi ...tin eksatmisi tha tin pouliso se ena filo apo edo 70 euro vameni...ton imanta den ton thelo thanks :)

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Λεωνίδα,αυτό το ρετάρισμα που κάνει και οι διακοπές που έχει το μηχανάκι μου ξέρεις τι μπορεί να είναι?Πρέπει να έχει ξερυθμιστεί το καρμυλατέρ και πρέπει να θέλει κι άαλο μεγαλύτερα ζιγκλέρ για αέρα!Τι λές?Ξέρεις πώς ρυθμίζεται?Κάνει κάποια κενά όταν ανοίγω το γκάζι και κανεί κενά και το ακούω στην εξάτμηση!Καταλαβαίνεις πιστεύω τι εννοώ!

 

Παλιοτερα αυτο δεν το ειχες φτιαξει?Σκεψου οτι εμενα το κρατησαν μια μερα παραπανω μονο για να το ρυθμισουν.Αφου βρηκαν τα καταλληλα ζιγκλερ, επρεπε να βρουν ποσο μεγαλο φιλτροκουτι θελει...

Δεν ειναι απλη ιστορια.:!:

 

Τι μαρκα καρμπυρατερ εχεις?Αν εχουμε το ιδιο να δουμε μηπως βαλεις τα ιδια με εμενα.

 

Ξερω γω...

Link to comment
Share on other sites

Malossi 21 και εισαγωγή Malossi και δεν έχω φιλτροχοάνη!Αν εννοείς αυτόν τον δικό σου δεν έκανε τίποτα γιατί πολύ απλά μετά πάλι μου βρχυκύκλωσε!Πιστεύω οτι ούτε που το άνοιξε!Τέλοσπάντων!Μήπως ξέρεις τι ζιγκλέρ θέλει και τι ρύθμιση?
Link to comment
Share on other sites

To na rithmiseis ena carb den einai kai i poio efkoli douleia...kat'arxin perneis kapoia noumera zigler...etsi opos einai to mixanaki sou des ti zigler foraei kai pare mikra poio megala (diladi ean exeis 90 tora pare 85,88,92,95,105 kapos etsi)kai meta pekse me ta noumera...vale ta zigler kai dokimase to mixanaki mexri na vreis to katalilo...kai vale mia xoani...a kai na sou ypenthimiso to stegnoma apo ventzini (mikro zigler) kanei to idio mperdema kai me to mpoukoma (megalo zigler)...giafto ypomoni kai kales dokimes :)..etsi rithmizete ena carb...i vida tou aera kai tou relanti einai gia na rithmizeis to relanti...min tis girnas apotoma...lige s liges strofes ...tha to akous to mixanaki pou tha katsei kalitera..

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου ελεγα Σταυρο να μην το κανεις μονος σου.Θελει πολυ υπομονη και δεν νομιζω εγω να την ειχα.Θα ρωτησω τι νουμερα μου εβαλε κλπ.Εχεις ακομα τον παπα?Τι περιμενεις τοτε?Εδω εμενα μου εβαλαν φιλτρο θηριο για να δουλευει σωστα.Παιζει και αυτο ρολο, παραπανω απ'οσο νομιζα.Θα βαλω φωτο αυριο.Α! και εχω την μανισια εισαγωγη επανω ,ταιριαξε ανετα.
Link to comment
Share on other sites

telika to ekanes to carb stavro?

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Exei asxolithei kaneis me ta granazia sta figokentrika?protevonta kai defterevonta?exei megali diafora?peite gnomes giati skeftomai na allakso gia kaliteri teliki

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ δεν υπάρχει πρόβλημα να σου μένει συνέχεια επειδή μαζεύει σκουπίδια και νερά και ότι σαβούρα υπάρχέι στον δρόμο η φιλτροχοάνη?Και κάτι ακόμα!Πρίν με το ΤΟΠ το Βαγιατόρ και τις πιο ελαφριές μπίλιες είχα πιο πολύ ταχύτητα και τελική ενώ τώρα με της μάνας του και τις πιο βαριές μπίλιες έχω χάσει πολύ τέλικές!Τι λές να το ξανα βάλω το τοπ?Δεν ξέρω με τη φιλτροχοάνη γιατι μπορεί να μου κολλάει συνέχεια!
Link to comment
Share on other sites

Mazepse liga leta kia vale Multivar 2000 tis malossi...ti elatirio foras sta figokentrika?oxi i filtroxoani den tha exei tetoio prob..vale an thes tin diki mou apopsi

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

variator einia re san ton top alla tis malossi ...90 euro kanei peripou

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

paidia kylinfropistono apo nrg mpainei se runner?

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

paidia kylinfropistono apo nrg mpainei se runner?

 

τα μοντελα runner της χρονολογιας 98-99 και τα αντιστοιχα nrg φοραγαν (απο οτι θυμαμαι) το ιδιο μοντελο κυλινδρου στα malossi προιοντα.Πιθανον αυτο να μην εχει αλλαξει και να ισχυει και στα καινουρια.Κοιταξε το και στην ιστοσελιδα της malossi να δεις τι κωδικο προιοντος φοραει το καθενα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδες ειναι το πρωτο μου ποστ εδω καθως πιστευω θα μου βρειτε μια λυση.

Έχω ενα gillera 50cc SP , σημερα το πρωι ξυπνησα και ετοιμαστηκα να παω για καφεδακι...κατεβαινω ανεβαινω στο gilleraki βαζω μπρος και παω προς Θησειο μερια.Κανω μια να δω απο τους καθρεφτες πισω και ενω οδηγουσα....πουθενα καθρεφτες (Τωρα θα με πειτε και Ποντιο που δεν προσεξα τους καθρεφτες εξα ρχης αλλα ετσι ειναι Laughing ) ,με πιανει πανικος σταματαω να συνηδητοποιησω τι εγινε και διαπιστωνω πως μου το μηχανακι δεν ειχε τα πλαινα πλαστικα.Λοιπον τα κομματια που εκλεψαν ειναι το αριστερο και το δεξι πλαστικο που εχει το παραθυρακι που βγαινει ο ζεστος αερας , το πλαστικο που ανοιγεις για να αλαξεις το μπουζι και ο προφυλακτηρας του μπροστινου τροχου.

Τωρα να το φανε ολο ηθελαν και τους πηρανε πρεφα και σταματησαν , αυτα τους λειπανε και τα πηρανε??θα σας γελασω!!!

Απο εκει και περα επειδη το μηχανακι ετσι φαινεται σαν τσιρκο (εμ για αυτο με κοιταζε ο κοσμος στο δρομο και εγω χαμπαρι στην αρχη Laughing ) θελω να μου πει κανεις αν ξερει που μπορω να βρω αυτα τα κομματια μεμονωμενα να τα αγορασω και ποσο παει στο περιπου.

 

http://http//i7.tinypic.com/47tscac.jpg

 

παρακατω στη φωτο εχω τσεκαρει αυτα που μου πηραν

 

http://i7.tinypic.com/47tscac.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδες ειναι το πρωτο μου ποστ εδω καθως πιστευω θα μου βρειτε μια λυση.

Έχω ενα gillera 50cc SP , σημερα το πρωι ξυπνησα και ετοιμαστηκα να παω για καφεδακι...κατεβαινω ανεβαινω στο gilleraki βαζω μπρος και παω προς Θησειο μερια.Κανω μια να δω απο τους καθρεφτες πισω και ενω οδηγουσα....πουθενα καθρεφτες (Τωρα θα με πειτε και Ποντιο που δεν προσεξα τους καθρεφτες εξα ρχης αλλα ετσι ειναι Laughing ) ,με πιανει πανικος σταματαω να συνηδητοποιησω τι εγινε και διαπιστωνω πως μου το μηχανακι δεν ειχε τα πλαινα πλαστικα.Λοιπον τα κομματια που εκλεψαν ειναι το αριστερο και το δεξι πλαστικο που εχει το παραθυρακι που βγαινει ο ζεστος αερας , το πλαστικο που ανοιγεις για να αλαξεις το μπουζι και ο προφυλακτηρας του μπροστινου τροχου.

Τωρα να το φανε ολο ηθελαν και τους πηρανε πρεφα και σταματησαν , αυτα τους λειπανε και τα πηρανε??θα σας γελασω!!!

Απο εκει και περα επειδη το μηχανακι ετσι φαινεται σαν τσιρκο (εμ για αυτο με κοιταζε ο κοσμος στο δρομο και εγω χαμπαρι στην αρχη Laughing ) θελω να μου πει κανεις αν ξερει που μπορω να βρω αυτα τα κομματια μεμονωμενα να τα αγορασω και ποσο παει στο περιπου.

 

παλι καλα που σου πηραν μονο αυτα και δεν σου κλεψαν και τα πλαινα τα οποια ειναι πανακριβα.Παντως με το ιδιο κλειδι που σου εβγαλαν τους καθρεφτες θα μπορουσαν να σου παρουν και την αεροτομη(χειρολαβη).Πιθανον να την ειχαν αυτην,να μην τους ελειπε ή και να το εβλεπαν μικρο και να μην το θεωρουσαν αξιας....τι να πω......αλητεια:mad:

Απο αυτα που σου πηραν για τους καθρεφτες και το μπροστινο φτερο μπορω να σου πω τιμη γιατι μονο αυτα εχω χρειαστει.Ο καθενας καθρεφτης εκανε γυρω στα 10 με 15 ευρω (αλλα με επιφυλαξη) και το φτερο το ειχα παρει πριν αρκετα χρονια 10.000 δρχ.Τωρα να υπολογιζεις κανα 40+ ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...