Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Redvirus> με τόν λάσπωτήρα(κ0λ0) θά ήταν κλάσεις ανώτερο...

Γνώμη μου

δοκίμασε το........

 

Ξέρετε τί έχω παρατηρήσει ότι όσα <<φτιαγμένα>>

Runnerάκια έχω δεί, έδώ Κρήτη δέν ξέρω πάνω τί γίνεται, είναι αυτό τό μοντέλο με τήν ίσια αεροτόμη... γιατί???

Σάν του Leolipop και του Redvirus..........

Link to comment
Share on other sites

Αυριο το πρωι θα παω με τον Skwstada και θα φροντισω το μεσημερι που θα γυρισω να εχω την απαντηση.

 

 

.................................................................................................

 

 

Sorry for the pricsimo but you said that...:whistle: :help:

Link to comment
Share on other sites

Sorry που δεν απανταω ,μερικες φορες αλλα χωρις να ξερω τον λογο δεν με ειδοποιει με email για νεα μηνυματα...

 

Φιλε Παντελη, υπαρχει και το ενδεχομενο να μη πηγαμε ξερεις... :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία...

Γιατί τόσος κόσμος ασχημαίνει το runner-άκι του, βγάζοντας εκείνο το μικρό fairing μπροστά?

Link to comment
Share on other sites

ontos den m'aresei oute kai mena...isos theoroun oti etsi dixnei pio racing alla prosopika to apexthanomai...kati allo asxeto..an agoraso enan poio fardi imanta kevlar tis malossi tha kanei diafora to runner mou?

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ......Αλλα το μηνυμα σου αλλα ελεγε και ο τονος του περιειχε καποια σιγουργια.

Υπάρχουν και τα ΡΜs... Σεβαστείτε τους υπόλοιπους!

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

ontos den m'aresei oute kai mena...isos theoroun oti etsi dixnei pio racing alla prosopika to apexthanomai...kati allo asxeto..an agoraso enan poio fardi imanta kevlar tis malossi tha kanei diafora to runner mou?

 

Εγω θα διαφωνησω μαζι σας.Και εμενα το ειχε και το εβγαλα...δεν μου αρεσε καθολου:down:

 

Ο ιμαντας απο kevlar ειναι πιο ανθεκτικος, και λενε πως περιοριζει τα τεντωματα και λυγισματα του μαμισιου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμαμαι που το διαβασα αλλα ελεγε οτι σε 50cc μηχανη αμα βαλεις 21mm η και 19mm θα χαλασει γρηγορα και δεν θα τραβαει κιολας, αληθευεi?. Θα προσπαθησω να συναψω εναν οδηγο βελτιωσης που λεει για να ρανερ ποσα αλογα δινει σχεδον καθε εξαρτημα καθως και αλλα.

 

Υ.Γ Για να διαβασει κανεις τον οδηγο θελει Lower.

 

 

 

http://rapidshare.de/files/22917472/General_Runner_Tuning_Guide.pdf.html

 

Πατατε εκει που λεει free αμα βγαλει χρονομετρο αφηστε να μηδενισει και μετα κατεβαστε αμα δεν βγαλει κατεβαστε ελευθερα...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το ανοιγει μαλλον δεν εχεις την καινουργια εκδοση.Προσπαθησα αλλα δεν μπορω να κανω κατι αμα θες/θελετε κατι συγκεκριμενο ρωτα με και θα σου πω αμα υπαρχει μεσα στο κειμενο. Αν υπαρχει αλλος τροπος που να ξερει καποιος ας τον πει η ας τον εφαρμοσει.
Link to comment
Share on other sites

Kαι εμενα ανοιξε χωρις προβλημα.

 

Λοιπον ,επανερχομαι στους κοφτες.

 

1) Βρισκεται μεσα στην εξατμιση ,ακομα και οι aftermarket εξατμισεις τον διαθετουν για να περνουν τους ελεγχους , κανονισμους κλπ.

2) Βρισκεται στο variator υπο την μορφη δαχτυλιδιων.

3) Ηλεκτρονικα ,πραγμα που ισχυε παλιοτερα και δεν εφαρμοζεται πλεον.

 

Το κοστος για την αφαιρεση του και στις δυο πρωτες περιπτωσεις ειναι αμελητεο...(πολυ μικρο εννοω).

 

Ελπιζω να βοηθησα Παντελη :)

Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλα Leolipop. Υποθετω οτι ενα aftermarket βαριατορ δεν θα εχει κοφτη. Αρα υπαρχουν 2 κοφτες να αντιμετωπισουμαι και καλα που ειναι "αοπλοι" και "φτηνοι".

 

 

 

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Akoma koftis mporei na theorithei to mikro noumero zigler pou yparxei sto carb...

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Kαι εμενα ανοιξε χωρις προβλημα.

 

Λοιπον ,επανερχομαι στους κοφτες.

 

1) Βρισκεται μεσα στην εξατμιση ,ακομα και οι aftermarket εξατμισεις τον διαθετουν για να περνουν τους ελεγχους , κανονισμους κλπ.

2) Βρισκεται στο variator υπο την μορφη δαχτυλιδιων.

3) Ηλεκτρονικα ,πραγμα που ισχυε παλιοτερα και δεν εφαρμοζεται πλεον.

 

Το κοστος για την αφαιρεση του και στις δυο πρωτες περιπτωσεις ειναι αμελητεο...(πολυ μικρο εννοω).

 

Ελπιζω να βοηθησα Παντελη :)

 

Εχει και στο ζιγκλερ οπως ειπαν και οι αλλοι...το μηχανακι μου δεν ειχε αυτη την αεροτομη ηταν το πρωτο που βγηκε με την αλλη και ειχε το μοτερ απο το παλιο με το μεγαλο τον παπα...εγω πηρα και του εβαλα αυτη γιατι με την αλλη ηταν αθλιο...το μουτρο ειναι κανονικο ομως.

Τα μηχανακια με αυτο το μοτερ ειναι πιο δυνατα...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Follow This Dream

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε αν δεις και πιο πανω εχω περασει τα 115 στο κοντερ στην ευθεια.

Οταν βαλω αυτο ελπιζω να λεει περισσοτερο αληθεια για να ειμαι λιγοτερο ψευτης:lol:

Επισης το βολαν μου ειναι ετοιμο να καταρευσει και οταν ερθει το κοντερ θα παω να τα βαλω και τα 2.

 

http://www1.snapfish.com/slideshow/AlbumID=51861483/PictureID=1587055079/a=70371848_70371848/t_=70371848 :shifty:

Link to comment
Share on other sites

εσύς με τα τούμπανα gilerakia πόσο τελικές έχετε βαρέσει???

(Αλήθεια να λέτε....)

 

Εγω οταν το ειχα τερμα δηλαδη 51mm πιστονι με μονο ελατηριο πηγαινα διπλα σε Ζ56mm...δηλαδη γυρω στα 135Km...

Τωρα παω γυρω στα 125 και αν βαλω ολα τα πραγματα πανω και την αγωνιστικη εξατμιση και στησω το μηχανακι να εχει τελικες παλι 135Km θα παει...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Follow This Dream

Link to comment
Share on other sites

Me to Gileraki mou to 50ari exo patisei mexri 105 gia tin akrivia...me to diko tou konteraki me evnoiko anemo ...forao ta Mhr Reed tis malossi ,4,7gr varelakia malossi..megalitero zigler sto carb kai ena aspro elatirio

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

καμία 95 αρια πραγματικά.......

Ρε φίλε Red virus λές αλήθεια ότι πάς με 135 κοντερίσια δίπλα σε Z???

Δηλαδή αυτά που είναι ΟΛΟ MALOSSI πόσο βγάζουν???καμία 150αρα κοντερίσια?

 

εσύ Sarakine έχεις βάλει εξατμισουλα στο runnerακι σου πόσο?

το καινούργιο ε

Πόσο τό πήρες?

Το είδα στο Bikepics...

Γιατί δέν πήρες το 125 για 300 ευρώ??

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δυστυχως θα πρεπει να βαλω νεα εικονα στην υπογραφη μου...

Σημερα εβαψα μαυρη την εξατμιση γιατι σε λιγο που θα πιασουν βροχες δεν θα ηθελα να γινει καφε απο την σκουρια ;)

 

Επισης θα τραβηξω και μια φωτο απο το πισω φαναρι που αλλαξα και που πραγματι ειναι εντυπωσιακο!

 

Αρκετα με τα off-topic...

 

Πιστευω πως για να πιανει τετοια τελικη ο red-virus (135) πρεπει να εχει πανω την αγωνιστικη σειρα της malossi.Επειδη παλιοτερα ειχε αναφερει πως τα 700 ευρω ειναι πολλα λεφτα για τελικες 100-105, την στιγμη που ο αγωνιστικος στροφαλος malossi κοστιζει 495 ευρω και το 70αρι κυλινδροπιστονο 350 ευρω Συνολο μονο αυτα 845!!Χωρις καρμπ. κλπ κλπ.

Εγω νομιζω οτι μονο με τετοιας κατηγοριας εξαρτηματα επιτυγχανεται τελικη ανω των 120.Αλλωστε και στο συνεργειο που παω μου εχουν εξηγησει οως η Malossi συγκεκριμενα βγαζει racing και sport ανταλλακτικα.Εγω πχ εχω την sport.Οποτε θεωρω πως με τα χρηματα που εχω δωσει η αποδοση ειναι παραπανω απο την αναμενομενη.

Link to comment
Share on other sites

καμία 95 αρια πραγματικά.......

Ρε φίλε Red virus λές αλήθεια ότι πάς με 135 κοντερίσια δίπλα σε Z???

Δηλαδή αυτά που είναι ΟΛΟ MALOSSI πόσο βγάζουν???καμία 150αρα κοντερίσια?

 

Οταν φοραγα τα Super Racing(51mm) πηγαινα τοσα για να καταλαβαινομαστε...

Τωρα επειδη εχω παρει το μηχανακι στην Καβαλα που σπουδαζω και δεν εχω τον μαστορα μου φοραω τα High Sport και του τα εχω δωσει σχεδον ολα σε μπαμ και βγαζω γυρω στα 120 στα 400 και μετα αντε να δωσει το πολυ 7-8 χιλιομετρα...

 

Η εξατμιση δεν θα σκουριασει απο τις βροχες...παντως καλα εκανες και την εβαψες...Για αυτους που ειναι σκουριασμενη να παρουν βενζινη ρουχων και γιαλοχαρτο και να την τριψουν...θα γινει σαν καινουργια...

 

Και εγω θα ανεβασω αλλες φωτο γιατι το ξαναεβαψα...

Βεβαια ειναι παρομοιο...αλλα την διαφορα την κανει το κολοφαναρο...Αναμεινατε απο βδομαδα το New Design...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Follow This Dream

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...