Jump to content

[Επίσημο] Nokia N8-00 - Μέρος I


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η εσωτερική μνήμη C είναι 250ΜΒ και η μαζική μνήμη Ε είναι 16GB. Η κάρτα μνήμης ονομάζεται F και μπορεί να δεχτεί microSD έως και 32GB.

 

αυτό δεν το κατάλαβα ρε παιδιά. Δηλαδή οι εφαρμογές που εγκαθίστανται; και η C μνήμη τί ρόλο παίζει; καθώς και η Ε;

frastgr
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Διαλέγεις εσύ που θα εγκατασταθούν οι εφαρμογές. Στο C υπάρχουν όλα τα δεδομένα που αφορούν το λειτουργικό (επαφές, σημειώσεις, μηνύματα, ημερολόγιο κτλ) και στο Ε όλα τα υπόλοιπα. Δεστο σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος.
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφερομαι ν αγορασω κ εγω το ν8 αλλα με απασχολουν 2 πραγματακια 1) σταθεροποιηση εικονας εχει? κ αν ναι δουλευει κ με φλας? 2) καπου διαβασα πως εχει flash lite 4.1, παιζει δηλαδη ολα τα βιντεο στο ιντερνετ? γιατι καποιες συσκευες εχουν flash 10.1(nexus s2)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οταν κανω reboot σβηνουν τα δεδομενα απο το μητρωο...

τα καρατσεκαρα.

Αν εννοείς το μητρώο των κλήσεων, δεν σβήνουν. Αν σου σβήνουν πάντα μετά από επανεκκίνηση, είναι πρόβλημα.

ενδιαφερομαι ν αγορασω κ εγω το ν8 αλλα με απασχολουν 2 πραγματακια 1) σταθεροποιηση εικονας εχει? κ αν ναι δουλευει κ με φλας? 2) καπου διαβασα πως εχει flash lite 4.1, παιζει δηλαδη ολα τα βιντεο στο ιντερνετ? γιατι καποιες συσκευες εχουν flash 10.1(nexus s2)

Ότι flash βίντεο έχω δοκιμάσει μου το παίζει. Η υποστήριξη βέβαια δεν είναι λοική όπως στο flash 10.1 αλλά θα υποστηριχθεί σύντομα και αυτό.

 

Σταθεροποιητή εικόνας έχει και στο βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

εγώ μόλις το δοκίμασα μια χαρά μου δουλεύει

 

 

Να ρωτήσω και κάτι μέχρι τώρα το έχω φόρτιση το κινητό 3 φορες του έχω κάνει πλήρη αποφόρτιση το έχω αφήσει δηλαδή έχει σβήσει τελείως και μετά το φορτίζω τώρα θα πάω για την τεταρτη ήδη μου λέει χαμηλή μπαταρία

να το αφήσω να κλίσει η να το βάλω να φορτίση?κάποιος είχε πει ότι θέλει 5 φορες να γίνει αποφόρτιση πλήρως για να στρώσει η μπαταρία

 

και να μην αποφορτιζεται πληρως στην αρχη, δεν υπαρχει κανενα προβλημα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οταν κανω reboot σβηνουν τα δεδομενα απο το μητρωο...

τα καρατσεκαρα.

 

Αυτό συμβαίνει αν βγάζεις την κάρτα SIM νομίζω!

Xiaomi Mi Air 13.3 W10

Samsung Galaxy Note 9 Stock Android 10

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε μπορώ να πάρω Αντίγραφο Ασφαλείας απο τη Διαχειριση Αρχείων;

 

"Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας είναι αδύνατη. Η επιλεγμένη μνήμη δεν είναι διαθέσιμη"

 

:confused:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε μπορώ να πάρω Αντίγραφο Ασφαλείας απο τη Διαχειριση Αρχείων;

 

"Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας είναι αδύνατη. Η επιλεγμένη μνήμη δεν είναι διαθέσιμη"

 

:confused:

Μάλλον δεν έχεις βάλει κάρτα μνήμης,βάλε μια και θα σου κάνει αντίγραφα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις βάλει κάρτα μνήμης,βάλε μια και θα σου κάνει αντίγραφα.

 

Πήρε αντίγραφο σε USB Stick, φοβερό εργαλείο :thanks:

 

Μάλλον δεν έχεις βάλει κάρτα μνήμης,βάλε μια και θα σου κάνει αντίγραφα.

 

Πήρε αντίγραφο σε USB Stick, φοβερό εργαλείο :thanks:

 

Μχχχ, το μάτιασα...έκανε restart κάπου προς το τέλος της διαδικασίας:mad:

Edited by stendor
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατοχος Νοκια Ν8 το οποιο αγορασα απο μαγαζι Νοκια στην Αθηνα(ελληνικο product code, made in Finland) στις 01/12 και ημουν απο τους ατυχους ...εχθες αρχισε να κλεινει και να μην ανοιγει παρα μονο μετα απο μια ωρα. Μετα οτι του "ζητουσα" να κανει εκλεινε και δεν ανοιγε. Σημερα το πρωι το πηγα πισω στο καταστημα της Νοκια. Μου το κρατησανε για ελεγχο κλπ κλπ.

 

Μπορει καποιος να μου πει υπευθυνα ποια ειναι τα δικαιωματα μου και οι υποχρεωσεις τους για να ξερω τι θα κανω γιατι απο τι βλεπω η διαδικασια θα κρατησει καιρο.

Η συμπεριφορα του υπαλληλου εκει ειναι οσο γινεται ευγενικη και δεν εχω καμια ορεξη να τσακωθω μαζι του παρ'ολο που δεν ειναι προβλημα δικο μου αλλα της Νοκια.

 

Δεν ξερω τι χρειαζεται να απαιτησω απο τη στιγμη που το ειχα 7 μερες μονο.

Ευχαριστω ...ημουν απο τους ατυχους...

Το θεμα ειναι οτι θελω αυτο το τηλεφωνο και μονο.

αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Δικαιουσαι ΑΜΕΣΗ αλλαγη. Οχι επισκευη/ελεγχο και ********...

 

Αν σου αρνηθουν, αμεσως καταγγελια στο ΙΝΚΑ ή σε καποιον αλλο αντιστοιχο φορεα

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Δικαιουσαι ΑΜΕΣΗ αλλαγη. Οχι επισκευη/ελεγχο και ********...

 

Αν σου αρνηθουν, αμεσως καταγγελια στο ΙΝΚΑ ή σε καποιον αλλο αντιστοιχο φορεα

Μου ειπαν οτι για αλλαγη πρεπει να παει στο εξωτερικο να δουνε οτι πραγματι ειναι προβληματικο(πραγμα που κανει τουλαχιστον 2 εβδομαδες απο οτι μου ειπαν) και μετα να προχωρησουν στη διαδικασια.

 

Που οριζεται οτι πρεπει επι τοπου να μου κανουν αλλαγη?

Οταν τους το πηγα το πρωι το τηλεφωνο ηταν νεκρο(δεν ανοιγε) παρ'ολο που η μπαταρια ηταν πληρως φορτισμενη.

Link to comment
Share on other sites

Aν εχουν διαθεσιμα Ν8, πρεπει να το αντικαταστησουν επι τοπου.

Αλλιως το πολυ να περιμενεις καποιες μερες(?) μεχρι να προμηθευτουν

 

Οτιδηποτε αλλο ΜΗΝ το δεχτεις, κανε φασαρια και απευθυνσου εκει που σου ειπα. Dead On Arrival λεγεται η διαδικασια αυτη.

 

mirrorofsorrow, εσυ τι λες επ'αυτου?

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν ξερω τι χρειαζεται να απαιτησω απο τη στιγμη που το ειχα 7 μερες μονο.

 

 

Αν ισχύει αυτό που είχε πει κάποιος παλιότερα αν θυμάμαι καλά ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το DOA μέχρι 7 ημέρες από την αγορά χωρίς περιορισμό στο χρόνο ομιλίας, τότε τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά... σου δίνουν επιτόπου μια άλλη συσκευή και έφυγες... ούτε περίμενε για σερβις, ούτε λοιπές ιστορίες...

 

 

Αλλά είχα κάνει μια ερώτηση παλιότερα και θα ήθελα να την επαναλάβω. Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει ΥΠΕΥΘΥΝΑ ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χρησιμοποιήσει κάποιος το DOA; Με τη λέξη "ΥΠΕΥΘΥΝΑ" εννοώ καλό είναι να στείλει ένα email ή να επικοινωνήσει έστω τηλεφωνικά με τη Νόκια Ελλάδας (http://www.nokia.gr/support/contact-us) και να μας αναδημοσιεύσει εδώ την πηγή της πληροφόρησής του.

Link to comment
Share on other sites

Επιλογή να αποθηκεύσεις μυνήματα στην κάρτα μνήμης υπάρχει παιδιά????

Δεν υπάρχει καθόλου η επιλογή στις ρυθμίσεις μηνυμάτων. Ούτε στην μαζική μνήμη ούτε στην κάρτα μνήμης μπορείς να τα αποθηκεύεις. Μόνο στην εσωτερική μνήμη.

Μχχχ, το μάτιασα...έκανε restart κάπου προς το τέλος της διαδικασίας:mad:

Σπύρο, ξαναπροσπάθησες ή το παράτησες;

 

Εγώ δοκίμασα μόλις τώρα και μου έκανε το αντίγραφο κανονικά. Δεν επέλεξα όμως όλα τα στοιχεία παρά μόνο επαφές και ημερολόγιο. Για δοκίμασε και εσύ με λιγότερα στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι φιλε μου, εσυ η οποιος αλλος ενδιαφερεται δεν μπορεις να παρεις ενα τηλεφωνο στη Νοκια Ελλαδας?:O

 

Γιατί προσωπικά δε με καίει το ζήτημα... ούτε μ' ενδιαφέρει τόσο πολύ άμεσα... :)

 

Αντιθέτως κάποιοι που έχουν αναφερθεί σε προϋποθέσεις το έχουν κάνει χωρίς να αναφέρουν πηγή.

 

Και γι' αυτό λέω, όταν κάποιος αναφερθεί μελλοντικά στις προϋποθέσεις χρήσης DOA, αν του είναι εύκολο καλό είναι να το κάνει αναφερόμενος σε συγκεκριμένη πηγή.

 

 

Εγώ που είχα χρησιμοποιήσει DOA πριν 2 περίπου χρόνια ο υπάλληλος μου είχε θέσει τον όρο των 30' συνολικής ομιλίας και το ίδιο μου είχαν πει και σε τότε Nokia Shop. Γι' αυτό ρωτάω και ζητάω υπεύθυνη ενημέρωση...

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατοχος Νοκια Ν8 το οποιο αγορασα απο μαγαζι Νοκια στην Αθηνα(ελληνικο product code, made in Finland) στις 01/12 και ημουν απο τους ατυχους ...εχθες αρχισε να κλεινει και να μην ανοιγει παρα μονο μετα απο μια ωρα. Μετα οτι του "ζητουσα" να κανει εκλεινε και δεν ανοιγε. Σημερα το πρωι το πηγα πισω στο καταστημα της Νοκια. Μου το κρατησανε για ελεγχο κλπ κλπ.

 

Μπορει καποιος να μου πει υπευθυνα ποια ειναι τα δικαιωματα μου και οι υποχρεωσεις τους για να ξερω τι θα κανω γιατι απο τι βλεπω η διαδικασια θα κρατησει καιρο.

Η συμπεριφορα του υπαλληλου εκει ειναι οσο γινεται ευγενικη και δεν εχω καμια ορεξη να τσακωθω μαζι του παρ'ολο που δεν ειναι προβλημα δικο μου αλλα της Νοκια.

 

Δεν ξερω τι χρειαζεται να απαιτησω απο τη στιγμη που το ειχα 7 μερες μονο.

Ευχαριστω ...ημουν απο τους ατυχους...

Το θεμα ειναι οτι θελω αυτο το τηλεφωνο και μονο.

αυτα.

 

'Αποψη μου πάντα είναι πως θα έπρεπε όντας υποψιασμένος να πας εκεί με το κινητό + το κουτί του και να απαιτήσεις ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση,το ότι τα NOKIA Care δεν κάνουν συνήθως(ή σχεδόν πάντα) άμεση αντικατάσταση είναι γνωστό(γιαυτό και σπανίως αγόραζα από εκεί συσκευή καινούργια-σε άλλα πχ. ΠΛΑΙΣΙΟ,Mediamarkt έκανα αρκετές αντικαταστάσεις χωρίς καμμία καθυστέρηση και εκνευρισμούς πάντα),μάλλον τώρα θα σε παιδέψουν και σε τελική ανάλυση μπορεί απλώς να σου κάνουν επισκευή όταν σταλεί στην Τσεχία πχ.-αλλαγή πλακέτας κλπ.....κουράγιο...:worry:

Link to comment
Share on other sites

Aν εχουν διαθεσιμα Ν8, πρεπει να το αντικαταστησουν επι τοπου.

Αλλιως το πολυ να περιμενεις καποιες μερες(?) μεχρι να προμηθευτουν

 

Οτιδηποτε αλλο ΜΗΝ το δεχτεις, κανε φασαρια και απευθυνσου εκει που σου ειπα. Dead On Arrival λεγεται η διαδικασια αυτη.

 

mirrorofsorrow, εσυ τι λες επ'αυτου?

Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να επιμένεις και να τους κάνεις να πιστέψουν ότι γνωρίζεις τα διακαιώματά σου. Έχω αλλάξει αρκετές συσκευές DOA, μία εκ των οποίων ήταν σε nokia care, και μου έδωσαν νέα συσκευή χωρίς δεύτερη κουβέντα.

 

Το ότι σου λένε ότι πρέπει να την ελέγξουν ότι είναι προβληματική και μετά να σου κάνουν την αντικατάσταση, μου φαίνεται απολύτως λογικό. Δεν μπορεί να πηγαίνει ο καθένας, με την πρώτη επανεκκίνηση ή οτιδήποτε άλλο, και να λέει θέλω άλλη συσκευή.

 

Τώρα, στην περίπτωση του φίλου που είναι νεκρό, εκεί πρέπει να απαιτήσει άμεση αντικατάσταση. Άντε το πολύ να τους δώσει μία μέρα προθεσμίας να κάνουν έναν υποτυπώδη έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι μέσα στις πρώτες 7 μέρες, πηγαίνεις στο κατάστημα απ' όπου το αγόρασες και απαιτείς αντικατάσταση, την οποία υποχρεούνται να σου την κάνουν άμεσα. Στα Nokia Care δεν θα σου κάνουν αντικατάσταση, παρά μόνο επισκευή, εκτός αν έχεις αγοράσει απ' αυτούς. Η υποχρέωση αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος εντός 7 ημερών επιβάλλεται από το νόμο, και οι περιορισμοί που έθεταν παλαιότερα τα καταστήματα σε χρόνο ομιλίας κλπ έχουν κριθεί παράνομοι και καταχρηστικοί από τα δικαστήρια. Συνεπώς, μην αφήσετε κανέναν να ισχυριστεί το αντίθετο, αν είστε μέσα στις πρώτες 7 μέρες να επιμείνετε για αντικατάσταση οπωσδήποτε.
Link to comment
Share on other sites

...

Αντιθέτως κάποιοι που έχουν αναφερθεί σε προϋποθέσεις το έχουν κάνει χωρίς να αναφέρουν πηγή.

 

Και γι' αυτό λέω, όταν κάποιος αναφερθεί μελλοντικά στις προϋποθέσεις χρήσης DOA, αν του είναι εύκολο καλό είναι να το κάνει αναφερόμενος σε συγκεκριμένη πηγή.

...

 

Επειδή προφανώς εγώ είμαι ο κάποιος!, σου αναφέρω ότι η πηγή είναι η χρήση του DOA εδώ και αρκετά χρόνια, ως εργαζόμενος σε εταιρία κινητής. Από πέρυσι το καλοκαίρι η NOKIA θέλει 10 μέρες χωρίς όριο σε ομιλία (30' ομιλίας σε περίπτωση συσκευής επίδειξης).

Το ότι σου λένε ότι πρέπει να την ελέγξουν ότι είναι προβληματική και μετά να σου κάνουν την αντικατάσταση, μου φαίνεται απολύτως λογικό. Δεν μπορεί να πηγαίνει ο καθένας, με την πρώτη επανεκκίνηση ή οτιδήποτε άλλο, και να λέει θέλω άλλη συσκευή.

Συμφωνώ απόλυτα

Edited by madcorny
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, είμαι ένας ευτυχής κάτοχος Ν8. Πιστεύω ότι το κινητό είναι πάρα πολύ καλό συνολικά, και αντικατέστησε επάξια το iphone μου και το se (που είχα για την κάμερά του). Τώρα μπορώ να κουβαλάω ένα κινητό σαν άνθρωπος!!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όλους τους κατόχους αν είναι ικανοποιημένοι με τη συνεργασία με το gmail. Εμένα συγχρονίζει όποτε θυμηθεί και αντίστοιχα προβληματα διαβαζω γενικα. Εσεις εχετε καταφερει να το κανετε να δουλεψει ικανοποιητικα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, είμαι ένας ευτυχής κάτοχος Ν8. Πιστεύω ότι το κινητό είναι πάρα πολύ καλό συνολικά, και αντικατέστησε επάξια το iphone μου και το se (που είχα για την κάμερά του). Τώρα μπορώ να κουβαλάω ένα κινητό σαν άνθρωπος!!

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όλους τους κατόχους αν είναι ικανοποιημένοι με τη συνεργασία με το gmail. Εμένα συγχρονίζει όποτε θυμηθεί και αντίστοιχα προβληματα διαβαζω γενικα. Εσεις εχετε καταφερει να το κανετε να δουλεψει ικανοποιητικα;

 

μπορείς να το ρυθμίσεις να συγχρονιζει οπότε θέλεις εσυ. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Είναι καθαρά θέμα ρύθμισης

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους τους κατοχους Ν8 και στους μελλοντικους.Εχω παρατηρησει οτι στη ρυθμιση του αισθητηρα της συσκευης εχει 3 επιλογες. 1.σιγαση κλησεων,2.αναβολη αφυπνισεων,3.αυτοματη περιστροφη οθονης.Λοιπον,εμενα μου συμβαινει το εξης οσο αφορα την σιγαση κλησεων.ΔΕΝ τσεκαρω τη επιλογη την πρωτη,δηλ.ο αισθητηρας στην λειτουργεια του δεν περιλαμβανει την σιγαση κλησεων και ομως οταν καποιος με καλεσει και γυρισω το τηλεφωνο αναποδα τοτε σταματα το μεγαφωνο,λειτουργει δηλαδη η σιγαση.Ελα ομως που εγω δεν την εχω τσεκαρει....Αν θελει καποιος ας το κοιταξει και αν μπορει να μας πει αν οντως συμβαινει ετσι...

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΦΙΛΕ......

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

μπορείς να το ρυθμίσεις να συγχρονιζει οπότε θέλεις εσυ. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Είναι καθαρά θέμα ρύθμισης

 

Έχω αλλάξει όλες τις ρυθμίσεις και αν και έχω δηλώσει να συγχρονίζει σε διάφορα intervals υπαρχουν μηνύματα που δεν μου τα εμφανίζει, κάτι που είναι καταστροφικό για τη δουλειά μου.

Εσύ προσωπικά χρησιμοποιείς το gmail στο c7 και δεν χάνεις μηνύματα; Χρησιμοποιείς τους preset λογαριασμούς, έχεις ρυθμίσει το mail for exchange?

 

χρησιμοποιω το yahoo mail και ovi mail και το εχω ρυθμισει να συγχρονιζει καθε μερα στις 11κ58 χωρις κανενα προβλημα. χρησιμοποιω τους preset λογαριασμούς

Ναι, το yahoo δουλεύει καλά με το Ν8, αλλά μη συμπεραίνεις ότι αυτό ισχύει για το gmail. Επίσης, εγώ ενδιαφέρομαι το πολύ για δίωρο, 3 φορες την ημερα τα τσεκαρω και από τα pc στη δουλειά και το σπίτι.

Edited by silentbobgr
Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει όλες τις ρυθμίσεις και αν και έχω δηλώσει να συγχρονίζει σε διάφορα intervals υπαρχουν μηνύματα που δεν μου τα εμφανίζει, κάτι που είναι καταστροφικό για τη δουλειά μου.

Εσύ προσωπικά χρησιμοποιείς το gmail στο c7 και δεν χάνεις μηνύματα; Χρησιμοποιείς τους preset λογαριασμούς, έχεις ρυθμίσει το mail for exchange?

 

χρησιμοποιω το yahoo mail και ovi mail και το εχω ρυθμισει να συγχρονιζει καθε μερα στις 11κ58 χωρις κανενα προβλημα. χρησιμοποιω τους preset λογαριασμούς

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...