Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Τι λάστιχα φοράτε;


jog
 Κοινοποίηση

Τι λάστιχα έχετε?  

1.245 members have voted

  1. 1. Τι λάστιχα έχετε?

    • Pirelli
      120
    • Michelin
      418
    • Bridgestone
      243
    • Continental
      161
    • Toyo
      57
    • άλλο
      246


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

σαφέστατα το rosso καλύτερο λάστιχο...ακόμα και η ίδια η εταιρία το έχει πιο ψηλά στην γκάμα της...στο review άλλωστε δείτε πόσα μίλια έγραψε το απλό p-zero και πόσα το rosso...

συνολικά ξαναλέω ότι για σπορ αυτοκίνητο, ως λάστιχο επιδόσεων το rosso δεν έχει αντίπαλο...

(ενημερωτικά δε, σε 225/45/17 έχω δοκιμάσει απλό pzero, 2 rosso και τώρα bridgestone 050)...

 

από κει και πέρα , ο καθένας μπορεί να θεωρήσει καλύτερο το λάστιζο που τον βόλεψε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητό του και το συγκεκριμένο στυλ οδήγησης..:)

 

το οτι εχει γραψει μιλια δεν σημαινει τιποτα.

ολα ειναι και θεμα οδηγησης ειχα το π ζερο .πολυ καλο.

τωρα εβαλα dunlop sport maxx tt. θα δω τι κανει.

παντως οι περισσοτεροι φιλοι που ειχαν ροσσο και μετα εβαλαν π ζερο λενε οτι το π ζερο ειναι βεντουζα .

Link to comment
Share on other sites

σου ξαναλέω ότι ανάλογα το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης, υπάρχει διαφορά...το απλό zero είναι για πιο καθημερινά αυτοκίνητα και νορμάλ τρόπο οδήγησης...με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει σωστά και καλά μέσα στην πόλη και εκτός αυτής...

το rosso από την άλλη, είναι το απόλυτο για σπορ επιδόσεις...ειδικά με δείκτη W (ο χαμηλότερος του συγκεκριμένου) ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα μέσα στην πόλη και μετά βιώνεις την απόλυτη εμπειρία ''τσίχλας''...πάντα στο ανάλογο αυτοκίνητο που μπορεί να εκμεταλλευτεί τέτοιες επιδόσεις ελαστικού...προσοχή επίσης στο γεγονός ότι αρκετοί μη γνωρίζοντες το αγοράζουν σε δείκτη Υ , που πραγματικά αν δε βγεις αττική οδό ή εθνική, δύσκολα θα το φέρεις στην ιδανική θερμοκρασία απόδοσης...

 

συμπέρασμα: πολύ καλό το zero για μεσαία αυτοκίνητα και ήρεμους οδηγούς...κορυφαίο το rosso γι'αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω...(ξανλέω δε, ότι τα έχω δοκιμάσει και τα 2, όπως και άλλα)...:)

Link to comment
Share on other sites

16/09/2010

Τα ελαστικά της Goodyear, Dunlop και Michelin κατατάσσονται ως τα καλύτερα ελαστικά σύμφωνα με τεστ του περιοδικού Consumer Reports σε θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων.

Τα θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών της Goodyear, Dunlop και Michelin συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία ,από 21 συγκρινόμενα ελαστικά 19 διαφορετικών κατασκευαστριών εταιριών, σε τεστ του περιοδικού Consumer Reports που πραγματοποιούνται σε ειδική πίστα δοκιμών στο Connecticut.

Το Goodyear Eagle F1 Asymmetric, το Dunlop SP Sport Maxx GT και το Michelin Pilot Sport PS2 πέτυχαν το “Άριστα” σε όλες τις δοκιμασίες του Consumer Reports όπως, στο φρενάρισμα, κράτημα, υδρολίσθηση, φθορά πέλματος, αντίσταση κύλισης και θόρυβο. Tο Continental Extreme Contact DW και το Hankook Ventus V12 evo K110 ακολουθούν σε βαθμολογία. Και τα δύο έχουν χαμηλότερη τιμή, αλλά το Hankook λαμβάνετε λιγότερο υπόψη σε σχέση με τα τρία κορυφαία.

Με χαμηλό προφίλ και φαρδύ πέλμα τα ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και πρόσφυση στο δρόμο. Αλλά συνήθως φθείρονται πιο γρήγορα και κοστίζουν πιο ακριβά σε σχέση με ένα ελαστικό μικρότερης κατηγορίας ή ακόμα και από ελαστικά όλων των εποχών. Τα ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων προορίζονται για αυτοκίνητα σπορ, μεγάλου κυβισμού αν και στις μέρες μας χρησιμοποιούνται και για Πρώτη τοποθέτηση σε αυτοκίνητα χαμηλότερης τιμής όπως το MazdaSpeed3 και το Mini Cooper S.

 

Επιπλέον στα τεστ των ελαστικών υπέρ υψηλών επιδόσεων το περιοδικό Consumer Reports χρησιμοποίησε και 17 ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων για όλες τις εποχές καθώς και 15 χειμερινά ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Τα ελαστικά για όλες τις εποχές επέδειξαν κάποιες επιδόσεις σε χειμερινές συνθήκες και προσέφεραν ελαφρώς καλύτερο κράτημα σε βροχερές συνθήκες, πάντα σε σύγκριση με τα θερινά ελαστικά. Τα χειμερινά ελαστικά υψηλών επιδόσεων είναι σχεδιασμένα για καλύτερο κράτημα σε χιόνι και πάγο και τα κατατάσσουν ως μια καλή εναλλακτική λύση ως προς την αντικατάσταση των θερινών ελαστικών υπέρ υψηλών επιδόσεων ,για την χειμερινή περίοδο.

 

Τα τεστ του Consumer Reports επέδειξαν πως όλα τα ελαστικά έχουν καλές επιδόσεις. Και τα 38 ελαστικά θερινά, όλων των εποχών και χειμερινά ελαστικά, συγκέντρωσαν πολύ καλή βαθμολογία από τα τεστ του περιοδικού Consumer Reports. 5 ελαστικά πήραν εξαιρετική βαθμολογία. Έτσι αυτή η υψηλή βαθμολογία και κατάταξη των ελαστικών δίνει την δυνατότητα επιλογής στον τελικό καταναλωτή, και κάποιος δεν χρειάζεται να πληρώσει πολλά χρήματα προκειμένου να αποκτήσει ένα καλό ελαστικό

Όλα τα τεστ και οι συγκρίσεις είναι διαθέσιμες στο http://www.ConsumerReports.org, και θα δημοσιευτούν στο τεύχος Νοεμβρίου.

 

Οι βαθμολογίες για τα θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων των τεστ του περιοδικού Consumer Reports είναι ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων των τεστ ιδιαίτερα σε αυτά του φρεναρίσματος, του κρατήματος και της υδρολίσθησης. Τα αποτελέσματα για τα χειμερινά ελαστικά είναι περισσότερο ζυγισμένα προς το κράτημα και το φρενάρισμα στο χιόνι. Δεν πραγματοποιήθηκαν τεστ σε αυτά τα ελαστικά για κράτημα στο βρεγμένο ή φθορά. Το Consumer Reports για τα τεστ επέλεξε την διάσταση 225/40R18 σε ένα Chevrolet Cobalt SS. Οι μηχανικοί περίμεναν παρεμφερή αποτελέσματα από όλα τα ελαστικά. Όμως ανάμεσα στα 21 διαφορετικά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων μόνο το Goodyear Eagle F1 Asymetric πήρε Άριστα σε 4 από τα 5 τεστ για φρενάρισμα, κράτημα και υδρολίσθηση. Πήρε επίσης την Βαθμολογία του Πολύ καλού στο φρενάρισμα στο βρεγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω αν εχει φωρεσει εδω περα κανεις λαστιχα falken, αλλα εγω που εβαλα εδω και 2 μηνες ειμαι παρα πολυ ευχαρτημενος απο ολες τις αποψεις. Οχι μονο ευχαρτημενος αλλα ΠΑΡΑ πολυ ευχαριστημενος. Δε ξεκολλανε απο το δρομο! Δε το περιμενα πραγματικα. Made in japan τα λαστιχα ολα και σε παρα πολυ καλη τιμη. Μπορω να πω οτι ειναι και πολυ πιο καλυτερα απο τα michellin energie που ειχα πριν στο αμαξι μου. Γενικα δε μου αρεσουν και τα πολυ μαλακά λαστιχα που εχει η michellin. Αλλα γουστα ειναι αυτα.
Link to comment
Share on other sites

@gsa1967:

δυστυχώς ή ευτυχώς τα τεστ που δημοσιεύονται, επηρρεάζονται και από άλλους παράγοντες :rolleyes:...τα διαβάζω και εγώ, αλλά όταν πρόκειτα για την ασφάλειά μου και το αυτοκίνητό μου, εμπιστεύομαι περισσότερο την εμπειρία τη δική μου και πολλών άλλων, που είναι ικανοί να δοκιμάσουν ένα ελαστικό στα όριά του, χειμώνα καλοκαίρι, με στεγνό ή με βροχή, αργά ή γρήγορα, σε καλό ή κακό δρόμο...τα αποτελέσματα σε πληροφορώ είναι με διαφορά ασφαλέστερα..;)

@WolfRathmA : δέχομαι τη γνώμη σου, αλλά είναι λίγο άτοπο να συγκρίνεις την επίδοση ενός ελαστικού (''Δε ξεκολλανε απο το δρομο!'') , συγκρίνοντάς το με michellin energie...:O ...

σε γενικές γραμμές να ξέρεις ότι energy/green/κτλ κτλ δεν πάνε πακέτο με υψηλές επιδόσεις...επικεντρώνονται συρίως σε οικονομία καυσίμου, θόρυβο κύλισης και μεγάλη ζωή ελαστικού..;)

Link to comment
Share on other sites

@gsa1967:

δυστυχώς ή ευτυχώς τα τεστ που δημοσιεύονται, επηρρεάζονται και από άλλους παράγοντες :rolleyes:...τα διαβάζω και εγώ, αλλά όταν πρόκειτα για την ασφάλειά μου και το αυτοκίνητό μου, εμπιστεύομαι περισσότερο την εμπειρία τη δική μου και πολλών άλλων, που είναι ικανοί να δοκιμάσουν ένα ελαστικό στα όριά του, χειμώνα καλοκαίρι, με στεγνό ή με βροχή, αργά ή γρήγορα, σε καλό ή κακό δρόμο...τα αποτελέσματα σε πληροφορώ είναι με διαφορά ασφαλέστερα..;)

 

δεν διαφωνω, οτι με την χρηση βλεπεις τι κανει το λαστιχο.

τα τεστ που εβαλα εχουν την εμπειρια των χρηστων και τι βαθμολογια εχουν βαλει.

επειδη ειμαι σε 4 κλαμπ αυτοκινητων μελος με αυτοκινητα πολυ γρηγορα και ανθρωπους που τα ξεζουμιζουν, και λαστιχα και αναρτησεις κλπ για το λογο αυτο και απο την οποια εμπειρια εχω (με γρηγορα αυτοκινητα απο το 1990 και μετα) λεω την αποψη μου. ειδαλως δεν θα ελεγα τιποτα μια και προκειται περι ασφαλειας.

Link to comment
Share on other sites

μαζί σου...:) άλλωστε το κάθε ελαστικό σε κάθε αυτοκίνητο, μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά...

όπως και να΄χει, καλό είναι σα συμβουλή να έχετε όλοι φρέσκα λάστιχα, να μετράτε συχνά τις πιέσεις και όσο τα ''φροντίζετε'' , τόσο θα σας φροντίζουν..;)

Link to comment
Share on other sites

μαζί σου...:) άλλωστε το κάθε ελαστικό σε κάθε αυτοκίνητο, μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά...

όπως και να΄χει, καλό είναι σα συμβουλή να έχετε όλοι φρέσκα λάστιχα, να μετράτε συχνά τις πιέσεις και όσο τα ''φροντίζετε'' , τόσο θα σας φροντίζουν..;)

 

συμφωνω 100%. εμενα τα μαμα dunlop sp sport ae1 αλλαχτηκαν με 25000χλμ.

ειχαν ακομα πατημα αλλα αρχισαν και ξεραινονταν μια και ητανε 4 σχεδον χρονων.

οποτε μπηκαν τα sport maxx tt.

παντα φρεσκα για να μην εχουμε προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

σου ξαναλέω ότι ανάλογα το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης, υπάρχει διαφορά...το απλό zero είναι για πιο καθημερινά αυτοκίνητα και νορμάλ τρόπο οδήγησης...με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει σωστά και καλά μέσα στην πόλη και εκτός αυτής...

το rosso από την άλλη, είναι το απόλυτο για σπορ επιδόσεις...ειδικά με δείκτη W (ο χαμηλότερος του συγκεκριμένου) ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα μέσα στην πόλη και μετά βιώνεις την απόλυτη εμπειρία ''τσίχλας''...πάντα στο ανάλογο αυτοκίνητο που μπορεί να εκμεταλλευτεί τέτοιες επιδόσεις ελαστικού...προσοχή επίσης στο γεγονός ότι αρκετοί μη γνωρίζοντες το αγοράζουν σε δείκτη Υ , που πραγματικά αν δε βγεις αττική οδό ή εθνική, δύσκολα θα το φέρεις στην ιδανική θερμοκρασία απόδοσης...

 

συμπέρασμα: πολύ καλό το zero για μεσαία αυτοκίνητα και ήρεμους οδηγούς...κορυφαίο το rosso γι'αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω...(ξανλέω δε, ότι τα έχω δοκιμάσει και τα 2, όπως και άλλα)...:)

 

Κ όταν κατά ένα περιέργο τρόπο συνδυάζονται κ τα 2!

Δλδ, μεσαίο αυτοκίνητο, (leon sport up-s) κ οδηγό που πάντα ζητάει το κάτι παραπάνω;;; ;)

Link to comment
Share on other sites

Κ όταν κατά ένα περιέργο τρόπο συνδυάζονται κ τα 2!

Δλδ, μεσαίο αυτοκίνητο, (leon sport up-s) κ οδηγό που πάντα ζητάει το κάτι παραπάνω;;; ;)

 

1600 εισαι? η 1.4 τσι?

Link to comment
Share on other sites

1.6 Δ(225/45/17)

 

καλα ειναι τα παραπανω που σου ειπαμε , παρτα με δεικτη ταχυτητας μεχρι 210χλμ αντε βαρια 240χλμ

Link to comment
Share on other sites

χαιρετώ την παρέα.

τι μου προτείνετε για απλό1600cc, 195x50x15, με λογική οδήγηση ελέω μωρού?

με ενδιαφέρει το καλό κράτημα και ο θόρυβος κύλισης. τώρα φοράω τα michelin exalto 2....

:cool:

I want to be,

what i was,

when i wanted to be,

what i am now!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Στο δικό αμάξι φοράεω Toyo T1R (225/40/18) Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα. Καλό κράτημα (πρέπει να ζεσταθούν λίγο) και βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα.

GT-I9505

GT-N8000

Link to comment
Share on other sites

Continental ContiSport2, 205/55/R16.

Είναι όσο μαλακά θέλω, ότι πρέπει για την πισωκίνητη BMW E46 Compact μου. :D

Άλλαξα πάλι λάστιχα πρόσφατα (τον Οκτώβρη) και έβαλα τα ίδια.

 

Αν έχετε να προτείνετε κάτι παρόμοιο, για επόμενη αλλαγή, πολύ ευχαρίστως.

--- Sony Xperia 5 II ---
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Continental ContiSportContact 3 σε megane tce με 20.000 χλμ...

 

πολύ καλό κράτημα αλλά έχω παράπονα και στην επόμενη αλλαγή δεν ξέρω τι θα κάνω!!

Apple iPhone 3G, Nokia: 3110, 3210, 3330, 8210, 6150, 3410, 6610, 6230, 6670, 6270, N70, 6131, E50, 6500 slide, 1680, E51, 6220c, NEC N400i, Sharp GX17, ETEN: M600+ SE: T610, K800i, W580i(x2), K810i, P990i, W20i(zylo), X10 mini pro, ZTE Blade, LG Optimus Black Now: Apple iPhone 3G, Sony Xperia U
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

αρκεί η ζυγοστάθμιση...;)

αν τώρα νιώθεις ότι το τιμόνι σου τραβάει προς την μία ή την άλλη πλευρά (και δεν έχει κάνει ευθυγράμμιση πολύ καιρό) κάνε και και ευθυγράμμιση...:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, για να βάλω τα μπρος πίσω, πρέπει να κάνω και ευθυγράμμιση, ή αρκεί η ζυγοστάθμιση?

 

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με αυτά τα λάστιχα;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, για να βάλω τα μπρος πίσω, πρέπει να κάνω και ευθυγράμμιση, ή αρκεί η ζυγοστάθμιση?

 

ζυγοσταθμιση. ποσα χλμ εχεις κανει και ποσο καιρο τα εχεις πανω?

Link to comment
Share on other sites

2 χρόνια και 9 μήνες, με 18.000χλμ.

 

επρεπε να την ειχες κανει την τραμπα στα 2 χρονια. (συνηθως λενε για 17-20000χλμ η 2 χρονια οτι ερθει πρωτο.) εχουν τακουνι τα μπροστα η τα εχεις φαει?

αν εχουν αλλαξε τα με τα πισω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...