kalamatiani Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 Thanks guys! :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 σαφέστατα το rosso καλύτερο λάστιχο...ακόμα και η ίδια η εταιρία το έχει πιο ψηλά στην γκάμα της...στο review άλλωστε δείτε πόσα μίλια έγραψε το απλό p-zero και πόσα το rosso... συνολικά ξαναλέω ότι για σπορ αυτοκίνητο, ως λάστιχο επιδόσεων το rosso δεν έχει αντίπαλο... (ενημερωτικά δε, σε 225/45/17 έχω δοκιμάσει απλό pzero, 2 rosso και τώρα bridgestone 050)... από κει και πέρα , ο καθένας μπορεί να θεωρήσει καλύτερο το λάστιζο που τον βόλεψε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητό του και το συγκεκριμένο στυλ οδήγησης..:) το οτι εχει γραψει μιλια δεν σημαινει τιποτα. ολα ειναι και θεμα οδηγησης ειχα το π ζερο .πολυ καλο. τωρα εβαλα dunlop sport maxx tt. θα δω τι κανει. παντως οι περισσοτεροι φιλοι που ειχαν ροσσο και μετα εβαλαν π ζερο λενε οτι το π ζερο ειναι βεντουζα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 σου ξαναλέω ότι ανάλογα το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης, υπάρχει διαφορά...το απλό zero είναι για πιο καθημερινά αυτοκίνητα και νορμάλ τρόπο οδήγησης...με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει σωστά και καλά μέσα στην πόλη και εκτός αυτής... το rosso από την άλλη, είναι το απόλυτο για σπορ επιδόσεις...ειδικά με δείκτη W (ο χαμηλότερος του συγκεκριμένου) ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα μέσα στην πόλη και μετά βιώνεις την απόλυτη εμπειρία ''τσίχλας''...πάντα στο ανάλογο αυτοκίνητο που μπορεί να εκμεταλλευτεί τέτοιες επιδόσεις ελαστικού...προσοχή επίσης στο γεγονός ότι αρκετοί μη γνωρίζοντες το αγοράζουν σε δείκτη Υ , που πραγματικά αν δε βγεις αττική οδό ή εθνική, δύσκολα θα το φέρεις στην ιδανική θερμοκρασία απόδοσης... συμπέρασμα: πολύ καλό το zero για μεσαία αυτοκίνητα και ήρεμους οδηγούς...κορυφαίο το rosso γι'αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω...(ξανλέω δε, ότι τα έχω δοκιμάσει και τα 2, όπως και άλλα)...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 16/09/2010 Τα ελαστικά της Goodyear, Dunlop και Michelin κατατάσσονται ως τα καλύτερα ελαστικά σύμφωνα με τεστ του περιοδικού Consumer Reports σε θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων. Τα θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών της Goodyear, Dunlop και Michelin συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία ,από 21 συγκρινόμενα ελαστικά 19 διαφορετικών κατασκευαστριών εταιριών, σε τεστ του περιοδικού Consumer Reports που πραγματοποιούνται σε ειδική πίστα δοκιμών στο Connecticut. Το Goodyear Eagle F1 Asymmetric, το Dunlop SP Sport Maxx GT και το Michelin Pilot Sport PS2 πέτυχαν το “Άριστα” σε όλες τις δοκιμασίες του Consumer Reports όπως, στο φρενάρισμα, κράτημα, υδρολίσθηση, φθορά πέλματος, αντίσταση κύλισης και θόρυβο. Tο Continental Extreme Contact DW και το Hankook Ventus V12 evo K110 ακολουθούν σε βαθμολογία. Και τα δύο έχουν χαμηλότερη τιμή, αλλά το Hankook λαμβάνετε λιγότερο υπόψη σε σχέση με τα τρία κορυφαία. Με χαμηλό προφίλ και φαρδύ πέλμα τα ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και πρόσφυση στο δρόμο. Αλλά συνήθως φθείρονται πιο γρήγορα και κοστίζουν πιο ακριβά σε σχέση με ένα ελαστικό μικρότερης κατηγορίας ή ακόμα και από ελαστικά όλων των εποχών. Τα ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων προορίζονται για αυτοκίνητα σπορ, μεγάλου κυβισμού αν και στις μέρες μας χρησιμοποιούνται και για Πρώτη τοποθέτηση σε αυτοκίνητα χαμηλότερης τιμής όπως το MazdaSpeed3 και το Mini Cooper S. Επιπλέον στα τεστ των ελαστικών υπέρ υψηλών επιδόσεων το περιοδικό Consumer Reports χρησιμοποίησε και 17 ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων για όλες τις εποχές καθώς και 15 χειμερινά ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Τα ελαστικά για όλες τις εποχές επέδειξαν κάποιες επιδόσεις σε χειμερινές συνθήκες και προσέφεραν ελαφρώς καλύτερο κράτημα σε βροχερές συνθήκες, πάντα σε σύγκριση με τα θερινά ελαστικά. Τα χειμερινά ελαστικά υψηλών επιδόσεων είναι σχεδιασμένα για καλύτερο κράτημα σε χιόνι και πάγο και τα κατατάσσουν ως μια καλή εναλλακτική λύση ως προς την αντικατάσταση των θερινών ελαστικών υπέρ υψηλών επιδόσεων ,για την χειμερινή περίοδο. Τα τεστ του Consumer Reports επέδειξαν πως όλα τα ελαστικά έχουν καλές επιδόσεις. Και τα 38 ελαστικά θερινά, όλων των εποχών και χειμερινά ελαστικά, συγκέντρωσαν πολύ καλή βαθμολογία από τα τεστ του περιοδικού Consumer Reports. 5 ελαστικά πήραν εξαιρετική βαθμολογία. Έτσι αυτή η υψηλή βαθμολογία και κατάταξη των ελαστικών δίνει την δυνατότητα επιλογής στον τελικό καταναλωτή, και κάποιος δεν χρειάζεται να πληρώσει πολλά χρήματα προκειμένου να αποκτήσει ένα καλό ελαστικό Όλα τα τεστ και οι συγκρίσεις είναι διαθέσιμες στο http://www.ConsumerReports.org, και θα δημοσιευτούν στο τεύχος Νοεμβρίου. Οι βαθμολογίες για τα θερινά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων των τεστ του περιοδικού Consumer Reports είναι ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων των τεστ ιδιαίτερα σε αυτά του φρεναρίσματος, του κρατήματος και της υδρολίσθησης. Τα αποτελέσματα για τα χειμερινά ελαστικά είναι περισσότερο ζυγισμένα προς το κράτημα και το φρενάρισμα στο χιόνι. Δεν πραγματοποιήθηκαν τεστ σε αυτά τα ελαστικά για κράτημα στο βρεγμένο ή φθορά. Το Consumer Reports για τα τεστ επέλεξε την διάσταση 225/40R18 σε ένα Chevrolet Cobalt SS. Οι μηχανικοί περίμεναν παρεμφερή αποτελέσματα από όλα τα ελαστικά. Όμως ανάμεσα στα 21 διαφορετικά ελαστικά υπέρ υψηλών επιδόσεων μόνο το Goodyear Eagle F1 Asymetric πήρε Άριστα σε 4 από τα 5 τεστ για φρενάρισμα, κράτημα και υδρολίσθηση. Πήρε επίσης την Βαθμολογία του Πολύ καλού στο φρενάρισμα στο βρεγμένο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WolfRathmA Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 Δε ξερω αν εχει φωρεσει εδω περα κανεις λαστιχα falken, αλλα εγω που εβαλα εδω και 2 μηνες ειμαι παρα πολυ ευχαρτημενος απο ολες τις αποψεις. Οχι μονο ευχαρτημενος αλλα ΠΑΡΑ πολυ ευχαριστημενος. Δε ξεκολλανε απο το δρομο! Δε το περιμενα πραγματικα. Made in japan τα λαστιχα ολα και σε παρα πολυ καλη τιμη. Μπορω να πω οτι ειναι και πολυ πιο καλυτερα απο τα michellin energie που ειχα πριν στο αμαξι μου. Γενικα δε μου αρεσουν και τα πολυ μαλακά λαστιχα που εχει η michellin. Αλλα γουστα ειναι αυτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 @gsa1967: δυστυχώς ή ευτυχώς τα τεστ που δημοσιεύονται, επηρρεάζονται και από άλλους παράγοντες :rolleyes:...τα διαβάζω και εγώ, αλλά όταν πρόκειτα για την ασφάλειά μου και το αυτοκίνητό μου, εμπιστεύομαι περισσότερο την εμπειρία τη δική μου και πολλών άλλων, που είναι ικανοί να δοκιμάσουν ένα ελαστικό στα όριά του, χειμώνα καλοκαίρι, με στεγνό ή με βροχή, αργά ή γρήγορα, σε καλό ή κακό δρόμο...τα αποτελέσματα σε πληροφορώ είναι με διαφορά ασφαλέστερα..;) @WolfRathmA : δέχομαι τη γνώμη σου, αλλά είναι λίγο άτοπο να συγκρίνεις την επίδοση ενός ελαστικού (''Δε ξεκολλανε απο το δρομο!'') , συγκρίνοντάς το με michellin energie...:O ... σε γενικές γραμμές να ξέρεις ότι energy/green/κτλ κτλ δεν πάνε πακέτο με υψηλές επιδόσεις...επικεντρώνονται συρίως σε οικονομία καυσίμου, θόρυβο κύλισης και μεγάλη ζωή ελαστικού..;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 @gsa1967: δυστυχώς ή ευτυχώς τα τεστ που δημοσιεύονται, επηρρεάζονται και από άλλους παράγοντες :rolleyes:...τα διαβάζω και εγώ, αλλά όταν πρόκειτα για την ασφάλειά μου και το αυτοκίνητό μου, εμπιστεύομαι περισσότερο την εμπειρία τη δική μου και πολλών άλλων, που είναι ικανοί να δοκιμάσουν ένα ελαστικό στα όριά του, χειμώνα καλοκαίρι, με στεγνό ή με βροχή, αργά ή γρήγορα, σε καλό ή κακό δρόμο...τα αποτελέσματα σε πληροφορώ είναι με διαφορά ασφαλέστερα..;) δεν διαφωνω, οτι με την χρηση βλεπεις τι κανει το λαστιχο. τα τεστ που εβαλα εχουν την εμπειρια των χρηστων και τι βαθμολογια εχουν βαλει. επειδη ειμαι σε 4 κλαμπ αυτοκινητων μελος με αυτοκινητα πολυ γρηγορα και ανθρωπους που τα ξεζουμιζουν, και λαστιχα και αναρτησεις κλπ για το λογο αυτο και απο την οποια εμπειρια εχω (με γρηγορα αυτοκινητα απο το 1990 και μετα) λεω την αποψη μου. ειδαλως δεν θα ελεγα τιποτα μια και προκειται περι ασφαλειας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 μαζί σου...:) άλλωστε το κάθε ελαστικό σε κάθε αυτοκίνητο, μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά... όπως και να΄χει, καλό είναι σα συμβουλή να έχετε όλοι φρέσκα λάστιχα, να μετράτε συχνά τις πιέσεις και όσο τα ''φροντίζετε'' , τόσο θα σας φροντίζουν..;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2010 μαζί σου...:) άλλωστε το κάθε ελαστικό σε κάθε αυτοκίνητο, μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά... όπως και να΄χει, καλό είναι σα συμβουλή να έχετε όλοι φρέσκα λάστιχα, να μετράτε συχνά τις πιέσεις και όσο τα ''φροντίζετε'' , τόσο θα σας φροντίζουν..;) συμφωνω 100%. εμενα τα μαμα dunlop sp sport ae1 αλλαχτηκαν με 25000χλμ. ειχαν ακομα πατημα αλλα αρχισαν και ξεραινονταν μια και ητανε 4 σχεδον χρονων. οποτε μπηκαν τα sport maxx tt. παντα φρεσκα για να μην εχουμε προβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalamatiani Δημ. September 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2010 σου ξαναλέω ότι ανάλογα το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης, υπάρχει διαφορά...το απλό zero είναι για πιο καθημερινά αυτοκίνητα και νορμάλ τρόπο οδήγησης...με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας, ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει σωστά και καλά μέσα στην πόλη και εκτός αυτής... το rosso από την άλλη, είναι το απόλυτο για σπορ επιδόσεις...ειδικά με δείκτη W (ο χαμηλότερος του συγκεκριμένου) ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα μέσα στην πόλη και μετά βιώνεις την απόλυτη εμπειρία ''τσίχλας''...πάντα στο ανάλογο αυτοκίνητο που μπορεί να εκμεταλλευτεί τέτοιες επιδόσεις ελαστικού...προσοχή επίσης στο γεγονός ότι αρκετοί μη γνωρίζοντες το αγοράζουν σε δείκτη Υ , που πραγματικά αν δε βγεις αττική οδό ή εθνική, δύσκολα θα το φέρεις στην ιδανική θερμοκρασία απόδοσης... συμπέρασμα: πολύ καλό το zero για μεσαία αυτοκίνητα και ήρεμους οδηγούς...κορυφαίο το rosso γι'αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω...(ξανλέω δε, ότι τα έχω δοκιμάσει και τα 2, όπως και άλλα)...:) Κ όταν κατά ένα περιέργο τρόπο συνδυάζονται κ τα 2! Δλδ, μεσαίο αυτοκίνητο, (leon sport up-s) κ οδηγό που πάντα ζητάει το κάτι παραπάνω;;; ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2010 Κ όταν κατά ένα περιέργο τρόπο συνδυάζονται κ τα 2! Δλδ, μεσαίο αυτοκίνητο, (leon sport up-s) κ οδηγό που πάντα ζητάει το κάτι παραπάνω;;; ;) 1600 εισαι? η 1.4 τσι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalamatiani Δημ. September 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2010 1600 εισαι? η 1.4 τσι? 1.6 Δ(225/45/17) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. September 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2010 1.6 Δ(225/45/17) καλα ειναι τα παραπανω που σου ειπαμε , παρτα με δεικτη ταχυτητας μεχρι 210χλμ αντε βαρια 240χλμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balakof Δημ. September 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2010 χαιρετώ την παρέα. τι μου προτείνετε για απλό1600cc, 195x50x15, με λογική οδήγηση ελέω μωρού? με ενδιαφέρει το καλό κράτημα και ο θόρυβος κύλισης. τώρα φοράω τα michelin exalto 2.... Παράθεση :cool: I want to be, what i was, when i wanted to be, what i am now!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ANTONIS1978 Δημ. October 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2010 Συνεχισε με το ιδιο. Pilot exalto 2 με δεικτη ταχυτητας Η. Κορυφαιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Adjoint Δημ. November 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2010 Bridgestone Potenza 225 για 17άρες ζάντες . Seat leon 2 f/l 1.4 stage 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos_6600 Δημ. December 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2010 Στο δικό αμάξι φοράεω Toyo T1R (225/40/18) Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα. Καλό κράτημα (πρέπει να ζεσταθούν λίγο) και βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα. Παράθεση GT-I9505 GT-N8000 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babis200sx Δημ. December 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2010 Continental ContiSport2, 205/55/R16. Είναι όσο μαλακά θέλω, ότι πρέπει για την πισωκίνητη BMW E46 Compact μου. :D Άλλαξα πάλι λάστιχα πρόσφατα (τον Οκτώβρη) και έβαλα τα ίδια. Αν έχετε να προτείνετε κάτι παρόμοιο, για επόμενη αλλαγή, πολύ ευχαρίστως. Παράθεση --- Sony Xperia 5 II --- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iason1907 Δημ. January 5, 2011 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2011 Continental ContiSportContact 3 σε megane tce με 20.000 χλμ... πολύ καλό κράτημα αλλά έχω παράπονα και στην επόμενη αλλαγή δεν ξέρω τι θα κάνω!! Παράθεση Apple iPhone 3G, Nokia: 3110, 3210, 3330, 8210, 6150, 3410, 6610, 6230, 6670, 6270, N70, 6131, E50, 6500 slide, 1680, E51, 6220c, NEC N400i, Sharp GX17, ETEN: M600+ SE: T610, K800i, W580i(x2), K810i, P990i, W20i(zylo), X10 mini pro, ZTE Blade, LG Optimus Black Now: Apple iPhone 3G, Sony Xperia U Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
l3ft3r1s Δημ. April 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2011 Παιδιά, για να βάλω τα μπρος πίσω, πρέπει να κάνω και ευθυγράμμιση, ή αρκεί η ζυγοστάθμιση? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. April 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2011 αρκεί η ζυγοστάθμιση...;) αν τώρα νιώθεις ότι το τιμόνι σου τραβάει προς την μία ή την άλλη πλευρά (και δεν έχει κάνει ευθυγράμμιση πολύ καιρό) κάνε και και ευθυγράμμιση...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. April 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2011 Παιδιά, για να βάλω τα μπρος πίσω, πρέπει να κάνω και ευθυγράμμιση, ή αρκεί η ζυγοστάθμιση? Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με αυτά τα λάστιχα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. April 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2011 Παιδιά, για να βάλω τα μπρος πίσω, πρέπει να κάνω και ευθυγράμμιση, ή αρκεί η ζυγοστάθμιση? ζυγοσταθμιση. ποσα χλμ εχεις κανει και ποσο καιρο τα εχεις πανω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
l3ft3r1s Δημ. April 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2011 2 χρόνια και 9 μήνες, με 18.000χλμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. April 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2011 2 χρόνια και 9 μήνες, με 18.000χλμ. επρεπε να την ειχες κανει την τραμπα στα 2 χρονια. (συνηθως λενε για 17-20000χλμ η 2 χρονια οτι ερθει πρωτο.) εχουν τακουνι τα μπροστα η τα εχεις φαει? αν εχουν αλλαξε τα με τα πισω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.