Jump to content

Καταγγελίες προς Cosmote


Student
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μεγάλη βλακεία τους. Αυτός είναι σοβαρός λόγος να μιλήσεις σήμερα με την φορητότητα της VF και να δεις τι μπορεί να γίνει για εσένα. Εναλλακτικά κάνε ένα αίτημα κιόλας για να δεις τι θα σου πει η Κοσμοτέ...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 63
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ισχύει αυτό που σου είπε, άρα τουλάχιστον να γίνει σαφές το ότι δεν υπήρχε δόλος σε ό,τι ειπώθηκε. Επειδή όμως εσύ είχες κάνει κάποια συμφωνία ( που πιστεύω ότι κατ'εξαίρεση θα έπρεπε να είχε τηρηθεί ), προτείνω να καλέσεις στο 1212 και να μιλήσεις με υπεύθυνο μπας και μπορέσει να πιέσει απο εκεί για να τηρηθεί η συμφωνία. Φυσικά, στη περίπτωση που εγκριθεί το αίτημα, να γνωρίζεις ότι το συμβόλαιό σου θα ανανεωθεί απο την ημέρα που κανονικά θα έληγε για 18 μήνες ( αφού για τέτοια σύμβαση μιλήσατε ). Κυνήγα το.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μιας και μιλάμε για καταγγελίες προς cosmote, θέλω τη βοήθειά σας για κάτι, γιατί μάλλον θα το κυνηγήσω. Θέλω να μου πείτε ποια είναι η άποψή σας και τι εμπειρίες είχατε εσείς σε αυτό που θα πω:

 

Αγόρασα ένα καινούριο πακετάκι των 5 ευρώ με έναν αριθμό cosmote καρτοκινητού whatsup. Το ταυτοποίησα επί τόπου (την στιγμή της αγοράς) με την ταυτοτητά μου. Όλα καλά.

 

Ρώτησα (τυχαία) την υπάλληλο τι ισχύει με τους τηλεφωνικούς καταλόγους (και το αν θα συμπεριληφθεί ο αριθμός).

Μου λέει "ΝΑΙ".

Της απαντάω "Τι εννοείς "ναι";".

Μου λέει "θα υπάρχει αυτός ο αριθμός στους τηλεφωνικούς καταλόγους".

Της λέω "Μα πώς είναι δυνατόν; αφού δεν έδωσα τη συναίνεσή μου για κάτι τέτοιο! Απλά ταυτοποίησα τον αριθμό".

Και μου απαντάει το εξής ΤΡΕΛΟ: "Αν δεν πει ο ίδιος ο πελάτης ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να συμπεριληφθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, τότε εμείς - εξ' ορισμού - τον συμπεριλαμβάνουμε στους καταλόγους".

Της λέω "Αυτό αποκλείεται να είναι νόμιμο!".

Μου λέει "Τι να σας πω, έτσι γίνεται!".

Της λέω "Γιατί δεν ρωτάς τον πελάτη εάν ΣΥΝΑΙΝΕΙ να προστεθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, ΕΣΤΩ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ;".

Μου λέει "δεν έχω τέτοιες οδηγίες κύριε".

Της λέω "αυτό δεν θα το αφήσω έτσι".

 

Τι λέτε;

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μιας και μιλάμε για καταγγελίες προς cosmote, θέλω τη βοήθειά σας για κάτι, γιατί μάλλον θα το κυνηγήσω. Θέλω να μου πείτε ποια είναι η άποψή σας και τι εμπειρίες είχατε εσείς σε αυτό που θα πω:

 

Αγόρασα ένα καινούριο πακετάκι των 5 ευρώ με έναν αριθμό cosmote καρτοκινητού whatsup. Το ταυτοποίησα επί τόπου (την στιγμή της αγοράς) με την ταυτοτητά μου. Όλα καλά.

 

Ρώτησα (τυχαία) την υπάλληλο τι ισχύει με τους τηλεφωνικούς καταλόγους (και το αν θα συμπεριληφθεί ο αριθμός).

Μου λέει "ΝΑΙ".

Της απαντάω "Τι εννοείς "ναι";".

Μου λέει "θα υπάρχει αυτός ο αριθμός στους τηλεφωνικούς καταλόγους".

Της λέω "Μα πώς είναι δυνατόν; αφού δεν έδωσα τη συναίνεσή μου για κάτι τέτοιο! Απλά ταυτοποίησα τον αριθμό".

Και μου απαντάει το εξής ΤΡΕΛΟ: "Αν δεν πει ο ίδιος ο πελάτης ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να συμπεριληφθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, τότε εμείς - εξ' ορισμού - τον συμπεριλαμβάνουμε στους καταλόγους".

Της λέω "Αυτό αποκλείεται να είναι νόμιμο!".

Μου λέει "Τι να σας πω, έτσι γίνεται!".

Της λέω "Γιατί δεν ρωτάς τον πελάτη εάν ΣΥΝΑΙΝΕΙ να προστεθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, ΕΣΤΩ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ;".

Μου λέει "δεν έχω τέτοιες οδηγίες κύριε".

Της λέω "αυτό δεν θα το αφήσω έτσι".

 

Τι λέτε;

 

Και στις συνδέσεις, και στα καρτοκινητά, (αλλά και στα σταθερά τηλέφωνα του ΟΤΕ), το default είναι η εμφάνιση του αριθμού στους καταλόγους. Αν όμως το ζητήσουμε, μπορεί να επιλεγεί η μη εμφάνιση στους καταλόγους. Αρα δεν τίθεται κάποιο θέμα εξαπάτησης ή καταγγελίας, θεωρώ πως μια χαρά σου απάντησαν.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ. Κανονικά πρέπει να σε ρωτούν αν θέλεις ή όχι να αναφέρεται ο αριθμός στους τηλεφωνικούς καταλόγους.
Link to comment
Share on other sites

Και στις συνδέσεις, και στα καρτοκινητά, (αλλά και στα σταθερά τηλέφωνα του ΟΤΕ), το default είναι η εμφάνιση του αριθμού στους καταλόγους. Αν όμως το ζητήσουμε, μπορεί να επιλεγεί η μη εμφάνιση στους καταλόγους. Αρα δεν τίθεται κάποιο θέμα εξαπάτησης ή καταγγελίας, θεωρώ πως μια χαρά σου απάντησαν.

 

Γιατί ρε φιλαράκι; Θα τους κόστιζε να σε ρωτήσουν προφορικά το εξής:

"Κύριε, θέλετε να συμπεριληφθεί ο αριθμός σας στους καταλόγους;"

Πιθανές απαντήσεις

1. Ναι

2. Όχι

Δεν το κάνουν αυτό το πράγμα!

Γιατί δεν σε ρωτάνε (προφορικά) αν θες να συμπεριληφθείς;

Γιατί το περνούν έτσι στα ύπουλα; Απάντησέ μου σε αυτό.

Γιατί να πρέπει να πάρεις την πρωτοβουλία εσύ για να πεις ότι δεν θες (χωρίς καν να σου πούνε ότι ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ δικαίωμα);

 

Θα έρθω να σε βιάσω, αν φωνάξεις (δυνατά όμως) σημαίνει ότι διαφωνείς, αλλιώς σημαίνει ότι σου αρέσει.

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημερα παιδια.εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας...Στις 23 οκτωβριου 2010 εκανα χρηση της επιδοτησης και ταυτοχρονα και προκειμενου να λαβω μεγαλυτερο ποσο επιδοτησης, εξεδωσα στο ονομα μου την πιστωτικη καρτα ‘’cosmote eurobank visa’’ με μοναδικη υποχρεωση, να εξοφλειται ο λογαριασμος μεσω αυτης.

Ωστοσο πριν παραλαβω την ανωτερω καρτα, εκδοθηκε λογαριασμος υψους 84,37 ευρω. Επικοινωνησα λοιπον τοσο με την cosmote οπου και ενημερωθηκα οτι η πληρωμη πρεπει να γινει με μετρητα, οσο και με την τραπεζα ‘’eurobank’’, η οποια μου επιβεβαιωσε τα ανωτερω και οτι η πληρωμη μεσω της πιστωτικης καρτας θα γινει με την εκδοση του δευτερου μηνιαιου λογαριασμου.

Την επομενη λοιπον 26/11/2010 εδωσα εντολη μεσω ηλεκτρονικης πληρωμης να εξοφληθει πληρως το χρεωστικο υπολοιπο, το οποιο και πραγματοποιηθηκε.

Χτες και ενω πραγματοποιουσα συναλλαγη στην εν λογω τραπεζα ενημερωθηκα οτι εχει γινει χρεωση της ανωτερω πιστωτικης καρτας την 01/12/2010 απο τον cosmote και αφορουσε την πληρωμη του ηδη εξοφλημενου στις 26/11/2010 χρεωστικου υπολοιπου.

Επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων αιτουμενος να δοθει εντολη απο τον cosmote στη τραπεζα eurobank για ακυρωση του χρεωστικου ποσου, το οποιο έχω εξοφλησει, διαδικασια για την οποια με ενημερωσε οτι υφισταται υπαλληλος της τραπεζας.

Παρ’ ολα αυτα και ενω τα προαναφερομενα αφορουν σε δυσλειτουργια των συστηματων του cosmote, αντι να διευθετηθει το ζητημα και να ακυρωθει η εντολη προς την τραπεζα eurobank για χρεωση της πιστωτικης μου με το ποσο το οποιο εχω ηδη καταβαλει, μου αναφερθηκε οτι δεν γινεται επιστροφη του ποσου ουτε ακυρωση του χρεωστικου.

Θα ηθελα να σημειωσω οτι η τραπεζα για το εν λογω ποσο που δεν θα πληρωσω, αφου εχω ηδη καταβαλει, θα με επιβαρυνει με επιτοκιο για τοκους υπερημεριας προξενωντας μου ετσι ζημια για την οποια δεν φερω ευθυνη.

Link to comment
Share on other sites

Αμα "διπλοπλήρωσες" την Cosmote το πιστωτικό υπόλοιπο θα περασεί στον επόμενο μήνα , δεν είναι χρήματα που χάνονται.. όσο για τους τόκους , δύσκολα θα βρεις άκρη.
lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Αμα "διπλοπλήρωσες" την Cosmote το πιστωτικό υπόλοιπο θα περασεί στον επόμενο μήνα , δεν είναι χρήματα που χάνονται.. όσο για τους τόκους , δύσκολα θα βρεις άκρη.

 

Δεν ειναι ετσι ακριβως φιλε μου γιατι εγω αυτα τα 84 ευρω που ηδη πληρωσα δεν προκειται να τα ξαναπληρωσω, οποτε αυτα καθε μηνα θα τοκιζονται και θα παραμενουν μεσα σαν χρεωστικο

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ετσι ακριβως φιλε μου γιατι εγω αυτα τα 84 ευρω που ηδη πληρωσα δεν προκειται να τα ξαναπληρωσω, οποτε αυτα καθε μηνα θα τοκιζονται και θα παραμενουν μεσα σαν χρεωστικο

 

Αφού τίθεται ζήτημα τόκων, κάλυψε το ποσό στη κάρτα και ο επόμενος λογαριασμός θα έχει καλυφθεί ήδη με τη διπλή πληρωμή. Μόνο κράτα υπ'όψιν ότι δεν είναι τεχνικό ζήτημα της Cosmote που έγινε η πληρωμή και απο τη κάρτα σου, αλλά οφείλεται στο γεγονός ότι τα συστήματα τόσο των καταστημάτων όσο και των τραπεζών δεν είναι σε online επικοινωνία με αυτό της Cosmote. Επομένως, μέχρι τη στιγμή που έγινε η πληρωμή απο τη κάρτα σου δεν είχε φανεί αυτή με τη τραπεζική συναλλαγή, άρα λογικό ήταν να γίνει η συναλλαγή κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μιας και μιλάμε για καταγγελίες προς cosmote, θέλω τη βοήθειά σας για κάτι, γιατί μάλλον θα το κυνηγήσω. Θέλω να μου πείτε ποια είναι η άποψή σας και τι εμπειρίες είχατε εσείς σε αυτό που θα πω:

 

Αγόρασα ένα καινούριο πακετάκι των 5 ευρώ με έναν αριθμό cosmote καρτοκινητού whatsup. Το ταυτοποίησα επί τόπου (την στιγμή της αγοράς) με την ταυτοτητά μου. Όλα καλά.

 

Ρώτησα (τυχαία) την υπάλληλο τι ισχύει με τους τηλεφωνικούς καταλόγους (και το αν θα συμπεριληφθεί ο αριθμός).

Μου λέει "ΝΑΙ".

Της απαντάω "Τι εννοείς "ναι";".

Μου λέει "θα υπάρχει αυτός ο αριθμός στους τηλεφωνικούς καταλόγους".

Της λέω "Μα πώς είναι δυνατόν; αφού δεν έδωσα τη συναίνεσή μου για κάτι τέτοιο! Απλά ταυτοποίησα τον αριθμό".

Και μου απαντάει το εξής ΤΡΕΛΟ: "Αν δεν πει ο ίδιος ο πελάτης ότι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να συμπεριληφθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, τότε εμείς - εξ' ορισμού - τον συμπεριλαμβάνουμε στους καταλόγους".

Της λέω "Αυτό αποκλείεται να είναι νόμιμο!".

Μου λέει "Τι να σας πω, έτσι γίνεται!".

Της λέω "Γιατί δεν ρωτάς τον πελάτη εάν ΣΥΝΑΙΝΕΙ να προστεθεί ο αριθμός του στους καταλόγους, ΕΣΤΩ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ;".

Μου λέει "δεν έχω τέτοιες οδηγίες κύριε".

Της λέω "αυτό δεν θα το αφήσω έτσι".

 

Τι λέτε;

 

μπορεις να βγεις απο τους καταλογους πηγαινοντας με την ταυτοτητα σου σε εναν αντιπροσωπο...το οτι πρεπει να ενημερωνοντε ολοι πρεπει...το οτι σου ειπε οτι ειναι πολιτιτκη της εταιρειας ειναι ΨΕΜΑ...η συγκεκριμενη υπαλληλος δεν ηξερε τη δουλεια της...δυστηχως...συμβαινει παντου...

Link to comment
Share on other sites

@stathis334

 

Είναι και στον άνθρωπο να σε ενημερώσει για τέτοια ενέργεια.

Δεν νομίζω καμία εταιρία να έχει δώσει εντολή να συμπεριλαμβάνονται με έμμεσο τρόπο οι συνδρομητές που δηλώνουν τα καρτοκινητά τους...

 

Αν δεν στο πει ο υπάλληλος πιστεύω πως αυτός φταίει. Δεν είσαι εσύ υποχρεωμένος σαν συνδρομητής να τον ρωτήσεις!

Δεν έπεσε απλώς σε κακό υπάλληλο αλλά και σε περίεργο χαρακτήρα!

Link to comment
Share on other sites

παντως παιδια ουτε εμενα με ειπαν τιποτα... και τωρα που το μαθα θα παω να με βγαλω !

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παντως παιδια ουτε εμενα με ειπαν τιποτα... και τωρα που το μαθα θα παω να με βγαλω !

 

Δεν πρέπει απλώς να βγάλεις τον αριθμό από τους καταλόγους. Πρέπει να πας στο κατάστημα που πήρες τη sim και έκανες την ταυτοποίηση και να ζητήσεις εξηγήσεις ΠΟΤΕ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΟΥ για να δημοσιοποιηθεί ο αριθμός σου και να ζητήσεις να μάθεις ΓΙΑΤΙ αυτό έγινε αυθαίρετα από το κατάστημα;

 

Πρέπει να κάνουμε φασαρία. Μας θεωρούν κορόιδα τέλος πάντων οι αλήτες της cosmote; Στη vodafone όταν ταυτοποίησα μια sim είχε ξεχωριστά κουτάκια που δήλωνες αν θες να συμπεριληφθεί ο αριθμός σου ή όχι και ο υπάλληλος μου είπε "ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΟΚ;" (από μόνο του το παλικάρι και μπράβο του).

 

Σόρρυ για τα κεφαλαία, αλλά μόνο έτσι μπορώ να αποτυπώσω την οργή μου,

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...