Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

..

 

p.s. επίσης με την ευκαιρία να συμβουλέψω και εγώ ...Αποφύγετε σα το διάολο αγορές από Τούρκους και Έλληνες...

 

Χι.Χι. Έχω και εγώ ένα φίλο που κάνει αυτή την δουλειά και αυτό που μου είπε είναι, μακρία απο Τούρκους και Έλληνες, κάνουν ότι κάνουν εδώ στην Ελλάδα (κατέβασμα χλμ και επισκευές σε τρακαρισμένα) :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Στις 18 Απριλίου εκδικάζεται από το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων η υπόθεση «C-74/06», που δεν είναι άλλη από την παραπομπή της Ελλάδας για το καθεστώς φορολογίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που δεν συνάδει με τις προβλέψεις της Νομοθεσίας της Ε.Ε.

 

Το θέμα σχετικά με τα ελληνικά τέλη ταξινόμησης οχημάτων αποτελεί εδώ και χρόνια αντικείμενο προβληματισμού και για την Επιτροπή, η οποία παρέπεμψε την Ελλάδα για το καθεστώς των τελών ταξινόμησης αυτοκινήτων, ως προς διάφορες συνιστώσες, του ήδη από το 1991. Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων της 23ης Οκτωβρίου 1997, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να τροποποιήσει τις κανονιστικές της διατάξεις για τα τέλη ταξινόμησης. Δεδομένου ότι η Ελλάδα παρέλειψε να συμμορφωθεί με το επίσημο αίτημα της Επιτροπής να τροποποιήσει τις κανονιστικές της διατάξεις, η Επιτροπή την παρέπεμψε την Ελλάδα στο Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων στις 8 Φεβρουαρίου 2006.

 

Η ΚΥΡΙΑ & ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ

Υπόθεση C-393/98 (Gomes Valente)

Απαγορεύεται η φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με υψηλότερο φόρο από το κατάλοιπο φόρου, που ενσωματώνεται στην αξία των ομοειδών μεταχειρισμένων οχημάτων, που είναι ήδη εγγεγραμμένα στο μητρώο της εθνικής επικράτειας.

 

Η θέση της Επιτροπής είναι ότι η Ελλάδα δεν τήρησε την εν λόγω αρχή κατά την εφαρμογή των κλιμάκων απόσβεσης που χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό του τέλους ταξινόμησης εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Επίσης, ότι οφείλει να εφαρμόσει πλήρως το άρθρο 90 της Συνθήκης της Ρώμης και τις ελευθερίες που διασφαλίζει, ενώ υπενθυμίζει ότι οι ελληνικές αρχές οφείλουν να εξασφαλίζουν διαφάνεια κατά την εφαρμογή του τέλους ταξινόμησης στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Τα κριτήρια, βάσει των οποίων καταρτίζονται οι επίσημες κλίμακες απόσβεσης, πρέπει να δημοσιοποιούνται. Η έλλειψη διαφάνειας αποτελεί μια άλλη την πτυχή, για την οποία η Επιτροπή εκφράζει τις αμφιβολίες της.

 

Υπόθεση C-74/06

Εάν η χώρα καταδικαστεί, οι ελληνικές αρχές οφείλουν να επιστρέψουν τα τέλη ταξινόμησης που επιβλήθηκαν καθ' υπέρβαση αυτών που επιτρέπει το κοινοτικό δίκαιο, σύμφωνα με τη νομολογία του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων επί του θέματος («ανάκτηση αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών»).

 

 

 

17/3/2007

4τροχοί

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο...Αλλωστε στις ειδησεις ανεφεραν την καταργηση των τελων ταξινομησης. Ομως ειπαν οτι θα αναιβουν τα τελη κυκλοφοριας στα υψη. Μιλαμε για τρελα γα....α
Link to comment
Share on other sites

As ανεβουν τα τελη κυκλοφοριας και ας καταργηθουν οι φοροι εισαγωγησ!

και μετα θα δεις ολες τις αντιπροσωπειες να στα κανουν δωρο!

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Τελη κυκλοφοριας εννοω αυτα τα αυτοκιλλητα που γραφουν 06, 07 κτλ που περνουμε καθε χρονο. Θα στα κανει συνεχεια δωρο? Λενε θα αυξηθουν και 100%
Link to comment
Share on other sites

Εχω κολλησει... Εδω και καιρο συμφωνα με τις οδηγιες που εχετε δωσει προσπαθω να υπολογισω ποσο θα βγει ο εκτελονισμος αυτοκινητου...Δεν μπορω να καταλαβω κατι ρε παιδια...Η φορολογιση παει στην αρχικη τιμη που ειχε το αυτοκινητο οταν πρωτοβγηκε η στην τιμη που αγοραστηκε? Αν παει στην αρχικη τιμη του αυτοκινητου τοτε τι ρολο παιζει η τιμη που θα το αγορασω εγω μεταχειρισμενο?
Link to comment
Share on other sites

Εχω κολλησει... Εδω και καιρο συμφωνα με τις οδηγιες που εχετε δωσει προσπαθω να υπολογισω ποσο θα βγει ο εκτελονισμος αυτοκινητου...Δεν μπορω να καταλαβω κατι ρε παιδια...Η φορολογιση παει στην αρχικη τιμη που ειχε το αυτοκινητο οταν πρωτοβγηκε η στην τιμη που αγοραστηκε? Αν παει στην αρχικη τιμη του αυτοκινητου τοτε τι ρολο παιζει η τιμη που θα το αγορασω εγω μεταχειρισμενο?

 

Πάει σε όποια από τις 2 τιμές είναι η μεγαλύτερη (τιμή αγοράς ως μεταχειρισμένου ή εργοστασιακή* τιμή καινούργιου μείον στάνταρ ποσοστά απαξίωσης ανά έτος)

 

*Από την τιμή καταλόγου του καινούργιου αφαιρείς όλους τους φόρους για να την προσεγγίσεις.

 

Πιο απλά πέρνεις τηλέφωνο την υπηρεσία αξιών του τελωνίου που έχει αναφερθεί πολλές φορές στο thread (ψάξε και θα το δεις με έντονα γράμματα) και ρωτάς για το συγκεκριμένο μοντέλο που έχεις βρει και στην τιμή που του έχεις βρει, τι θα πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Τελη κυκλοφοριας εννοω αυτα τα αυτοκιλλητα που γραφουν 06, 07 κτλ που περνουμε καθε χρονο. Θα στα κανει συνεχεια δωρο? Λενε θα αυξηθουν και 100%

 

εδω εχει μερικες αντιπροσωπειες που για να πουλησουν σου λενε 7 χρονια εγγυηση 5 χρονια δωρεαν service ασφαλεια για 7 χρονια δωρεαν!στα ασφαλιστρα θα κολλησουν?

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατον η εργοστασιακη τιμη να ειναι μικροτερη της τιμης που το αγορασα εγω σαν μεταχειρισμενο? εκει κολλαω
Link to comment
Share on other sites

Aυτή σου η απορία είναι ο λόγος που πάμε στα Ευρωπαικά δικαστήρια ως χώρα για τη φορολόγηση στα μεταχειρισμένα εισαγωγής.

 

Το κράτος ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ορίζει ένα στάνταρ ποσοστό απαξίωσης ανά έτος που εφαρμόζει στην εργοστασιακή τιμή που έχει στους καταλόγους του. Την τιμή που προκύπτει τη συγκρίνει με το τιμολόγιο αγοράς που εσύ φέρνεις και φορολογεί με βάση τη μεγαλύτερη από τις 2.

 

Ένα μεταχειρισμένο αξίας ως καινούργιο στην Ελλάδα 30.000 ευρώ μπορεί να έχει εργοστασιακή τιμή 22.000 ευρώ και στη Γερμανία να το βρεις 18.000 ως μεταχειρισμένο 2 ετών. Το κράτος ορίζει 7% ποσοστό απαξίωσης ανά έτος για οχήματα έως 3 ετών (μετά ανά έτος μειώνεται) άρα για το κράτος το αυτοκίνητο αυτό αξίζει 22.000 ευρώ μείον 14% (2 χρόνια επί 7%), περίπου 19.300 ευρώ.

Παρά το ότι εσύ το αγόρασες 18.000 το κράτος θεωρεί ως "λογική" αξία τα 19.300 ευρώ και με βάση αυτό το ποσό σε φορολογεί.

Αυτή η αυθαιρεσία στον υπολογισμό της φορολογητέας αξίας είναι ο λόγος που η χώρα κατηγορείται στο Ευρωπαικό δικαστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε τους τσαρλατανους τι κανουν....Τωρα το επιασα....ευχαριστω..Θυμιστε μου το τηλεφωνο για να μην ψαχνω
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παιδια χρειαζομαι επιγοντως βοηθεια...ξερει κανενας που μπορω να βρω πληροφοριες η το νομο σχετικα με κατοικους εξωτερικου που επαναπατριζονται και εχουνε αυτοκινητα στην κατοχη τους για διαστημα μεγαλυτερο η ισο των 6 μηνων???ακουσα οτι δεν πληρωνουνε τελη εκτελωνισμου αφοσον εχουν το αυτοκινητο με κανονικες πινακιδες και πληρωμενο το φπα στη χωρα οπου ζουσανε.ξερει κανενας λεπτομερεις???p

http://briefcase.pathfinder.gr/download/laios23/38168/578002

 

Το γούστο μου είναι πολύ απλό. Είμαι πάντα ικανοποιημένος, έχοντας το καλύτερο...''Oscar Wilde

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε τα σχετικά έγγραφα που υπάρχουν εδώ,έχω την αίσθηση ότι κάπου το είδα εκεί το θέμα σου:

 

http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/plirofories.html

Link to comment
Share on other sites

Σε ενα thread που εκανα και ρωτουσα για BMW 316ti απο Γερμανια μου λενε οτι δεν συμφερει να φερεις αυτοκινητα απο εξω γιατι ειναι χωρις σερβις και δεν ειναι σε καλη κατασταση για αυτο και οι επισημοι αντιπροσωποι στην Ελλαδα τα πουλανε πιο ακριβα..γιατι πραγματικα εδω θεν νομιζω να υπαρχει αυτο το αυτοκινητο με 9000-10000ευρω μεχρι 60000χλμ...Τι εχετε να πειτε?
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση. Εχει ασχοληθει κανεις με mobile.de???? ΜΠαινω σε πολλες αγγελιες τους στελνω μυνηματα για να μου στειλουν πληροφοριες και δεν μου απανταει κανεις...Μηπως κανω κατι λαθος? Οποιος εχει ασχοληθει ας με βοηθησει.

 

Εγω παντως εστηλα ενα email και πηρα αμεσως απαντηση απο τους Γερμανους!

Link to comment
Share on other sites

Εδω να φαμε δεν εχουμε (που λεει ο λογος) και θα μας αυξησουν τα τελη κυκλοφοριας?

Ας αυξησουν καλυτερα τον βασικο μισθο για να μπορεσουμε να ζησουμε σαν ολους τους αλλους ευρωπαιους!

Link to comment
Share on other sites

Σε ενα thread που εκανα και ρωτουσα για BMW 316ti απο Γερμανια μου λενε οτι δεν συμφερει να φερεις αυτοκινητα απο εξω γιατι ειναι χωρις σερβις και δεν ειναι σε καλη κατασταση για αυτο και οι επισημοι αντιπροσωποι στην Ελλαδα τα πουλανε πιο ακριβα..γιατι πραγματικα εδω θεν νομιζω να υπαρχει αυτο το αυτοκινητο με 9000-10000ευρω μεχρι 60000χλμ...Τι εχετε να πειτε?[/quote

 

Δεν εχεις δικαιο σε αυτο που λες! Εγω ζουσα για 5 χρονια στην γερμανια και εμαθα για τα καλα το νομο τους! Τα αυτοκινητα τους τα μεταχειρισμενα ειναι παντα σε αριστη κατασταση!Επειδη στην Γερμανια ειναι παρα πολυ αυστηροι με θεμα το ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων,ακομα και τα γδαρμενα λαστιχα!Οταν με σταματησαν για ελεγχο,πηγαν με το φακο κατευθιαν στα λαστιχα και μετα στα χαρτια και τα αυτοκινητα τους ηδικα οι Γερμανοι τα περνανε παντα στην ωρα τους τα service,εκτος απ αυτο εχουν καλους δρομους εκει χωρις λακουβες οπως εδω στην Ελλαδα και δεν τρεχουν εκει, επειδη παντου υπαρχουν οι καμερες και τα προστημα ειναι τσουχτερα (τα εχω πληρωσει για αυτο).Εγω πηρα απο μια γερμανιδα μια bmw 10 χρονων και ηταν,σαν να επαιρνα χρονιατικο απο ελλαδα!ηταν σε αριστη κατασταση σαν καινουριο!Για αυτο σου λεω οτι συμφερη να φερεις μεταχειριζμενο απο Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

Υεια σας παιδια με λενε Αντωνη και φερνω αυτοκινητο απο Αμερικη με μετοικεσια Νισσαν Παθφαιντερ 2006 4000 κυβικα χωρις εξτρα ... στην Ελλαδα ξερω οτι αυτο το αυτοκινητο δεν υπαρχει αλλα υπαρχει η Νισσαν... ποσο θα μου παει το μαλλι οταν το εκτελονισω ?... να σημειωσω οτι θα το εχω Αμερικη χωρις αδεια κυκλοφοριας γιατι πολυ απλα το πειρα για να το στειλω Ελλαδα αλλα πρεπει να το εχω εδω 6 μηνες...θα εχω προβλημα αμα εχω used car 6 μηνες χωρις αδεια κυκλοφοριας?... το εκανα ετσι για να μη πληρωσω φορους 2 φορες μια εδω και μια Ελλαδα? Ξερω οτι ειναι 20% ο φορος εκτελονισμου και 7% για καθε χρονο παλαιοτητας αλλα δε γνωριζω την αξια του αυτοκινητου στα Ελληνικα δεδωμενα ... θα λαβουν υποψη την Αμερικανικη αξια η ποσο ειναι η αξια του στην Ελλαδα.... Ευχαριστω!

 

Επισης τι αλλα εξοδα θα εχω μετα τον εκτελονισμο(τελη κυκλοφοριας κλπ)? Τα υψηλα κυβικα του αυτοκινητου θα παιξουν ρολο πουθενα ας πουμε οταν το ασφαλησω?

GATE 7 PORTO LEONE
Link to comment
Share on other sites

Σε ενα thread που εκανα και ρωτουσα για BMW 316ti απο Γερμανια μου λενε οτι δεν συμφερει να φερεις αυτοκινητα απο εξω γιατι ειναι χωρις σερβις και δεν ειναι σε καλη κατασταση για αυτο και οι επισημοι αντιπροσωποι στην Ελλαδα τα πουλανε πιο ακριβα..γιατι πραγματικα εδω θεν νομιζω να υπαρχει αυτο το αυτοκινητο με 9000-10000ευρω μεχρι 60000χλμ...Τι εχετε να πειτε?[/quote

 

Δεν εχεις δικαιο σε αυτο που λες! Εγω ζουσα για 5 χρονια στην γερμανια και εμαθα για τα καλα το νομο τους! Τα αυτοκινητα τους τα μεταχειρισμενα ειναι παντα σε αριστη κατασταση!Επειδη στην Γερμανια ειναι παρα πολυ αυστηροι με θεμα το ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων,ακομα και τα γδαρμενα λαστιχα!Οταν με σταματησαν για ελεγχο,πηγαν με το φακο κατευθιαν στα λαστιχα και μετα στα χαρτια και τα αυτοκινητα τους ηδικα οι Γερμανοι τα περνανε παντα στην ωρα τους τα service,εκτος απ αυτο εχουν καλους δρομους εκει χωρις λακουβες οπως εδω στην Ελλαδα και δεν τρεχουν εκει, επειδη παντου υπαρχουν οι καμερες και τα προστημα ειναι τσουχτερα (τα εχω πληρωσει για αυτο).Εγω πηρα απο μια γερμανιδα μια bmw 10 χρονων και ηταν,σαν να επαιρνα χρονιατικο απο ελλαδα!ηταν σε αριστη κατασταση σαν καινουριο!Για αυτο σου λεω οτι συμφερη να φερεις μεταχειριζμενο απο Γερμανια.

 

 

Γεια σου Yvet...Πρωτα απολα διαβαζε καλυτερα αυτα που γραφω...Αυτα που εγραψα μου τα ειπε ενας στο thread που εφτιαξα για αγορα BMW316ti. Δεν τα λεω εγω...Ουτε εγω συμφωνω μαζι του....Για αυτο τα εγραψα για να μου πειτε την γνωμη σας

Link to comment
Share on other sites

Φιλε dfray δεν υσχειι τπτ απο οτι λες...

Εκτος αμα αγορασεις αμαξι απο ιδιωτη χωρις να εχει γινει service πριν το παρεις και θα την ταπα....

Τουλαχιστον υπαρχουν οι νομοι στην Γερμανια που αμα σου πουλησουν χαλασμενο μτχ τοτε ο πωλητης θα αντιμετωπισει εντονα προβληματα με τον νομο..........ΟΠΟΤΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΡΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια...δεν ξερετε να διαβαζετε?????????? Ποσες φορες θα το πω....ΤΟ οτι δεν ειναι καλα τα αυτοκινητα στην Γερμανια δεν το ειπα εγω...Μου το ειπε ενας αλλος και εγω απλως σας παραθετω την γνωμη του για να μου πειτε την γνωμη σας κι εσυ....Μαθετε να διαβαζετε λιγο καλυτερα....

Ελεος δηλαδη

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια...δεν ξερετε να διαβαζετε?????????? Ποσες φορες θα το πω....ΤΟ οτι δεν ειναι καλα τα αυτοκινητα στην Γερμανια δεν το ειπα εγω...Μου το ειπε ενας αλλος και εγω απλως σας παραθετω την γνωμη του για να μου πειτε την γνωμη σας κι εσυ....Μαθετε να διαβαζετε λιγο καλυτερα....

Ελεος δηλαδη

Επειδή ζω τα τελευταία 10 χρόνια στη Γερμανία, και είμαι και του επαγγέλματος (μηχανικός), θα ήθελα να εκφέρω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη στο θέμα:

Όπως και στην Ελλάδα, έτσι κι εδώ, υπάρχουν αυτοκίνητα σε καλή και σε κακή κατάσταση. Ο κάτοχος και κατ επέκταση ο οδηγός, έχει την ευθύνη γι αυτό. Τα αντίστοιχα γερμανικά ΚΤΕΟ (TÜV) είναι πάρα πολύ αυστηρά σε όλους τους τομείς. Όπως ανέφερε και η φίλη yvet πιο πριν, η τροχαία έχει δικαίωμα να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο εάν δεν πληροί κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας. Στην καλύτερη περίπτωση, αν έχεις πχ 2 φθαρμένα λάστιχα, τρως το πρόστιμό σου, τους πόντους σου και σε συνοδεύουν στο πλησιέστερο συνεργείο ΠΑΡΟΥΣΙΑ τους, για να βάλεις καινούρια λάστιχα. Αν θες, πες όχι…

Κι εδώ βέβαια γίνονται παρατυπίες στις πωλήσεις (κατέβασμα χιλιομέτρων, απόκρυψη τρακαρίσματος κτλ). Αν όμως γίνει κάτι τέτοιο αντιληπτό, οι κυρώσεις είναι βαρύτατες. Ακόμη, πριν την αγορά ενός αυτοκινήτου, έχεις δικαίωμα να ελέγξεις μέσω ειδικού (TÜV) την ακριβή κατάσταση του οχήματος (κοστίζει γύρω στα 65€). Αυτός βρίσκει ακόμη και τα χιλιόμετρα… Αλλά είναι και θέμα τύχης η αγορά μεταχειρισμένου…

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. εγω θα ζητησω να μου το ελεξουν απο TUV και θα γινει σιγουρα???

Πρέπει να δεχτεί και ο πωλητής βέβαια. Αν δε δεχτεί, δε σημαίνει απαραίτητα οτι το όχημα δεν είναι καλό. Απλά υπάρχουν ενδεχομένως βλάβες που ούτε ο ίδιος τις γνωρίζει. Αν το αμάξι έχει 1,5- 2 χρόνια χωρίς TÜV είναι λογικό να έχει φθορές. Απλά η πρόταση δεν κοστίζει τίποτα. Τον έλεγχο, τον πληρώνει ο αγοραστής όμως

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...