Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδια, επειδη δεν θυμαμε αν εχει αναφερθει ακθολου, θα υπαρξει καθολου μιωση στης τιμες του τελωνιου; Μεχρι πριν λιγους μηνες μια MErcedes η ενα Audi στα 1800 κυβικα πηγενε περιπου 5000 ευρωμ, αυτο θα συνεχισει και το 2006;
Link to comment
Share on other sites

τιποτα δεν κατεβαινει!τουλαχιστον τα τελευταια 10 χρονια.......
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Kala mi nomizete oti kai stis alles xores opos aspoume UK einai diaforetika. Kai ekei plironeis foro...oxi fysika toso poly...alla plironeis kai fysika autoi exoun alles onomasies gia tous forous tous! Apla edw stin ellada to exoun kseftylisei!
Link to comment
Share on other sites

gia eisagogi enos volvo 40 stesion tou 2003 apo slovenia se afstria xreiastikan 700euro me pliromenes pinakides kai teli kikloforias...

afto den einai foros... afto einai kapoia diafora sto FPA, teli taksinomisis (kai oxi paraloges xreoseis), adeia kikloforias, pinakides, kteo, klp klp...

katalaveno 700euro xreosi gia ta parapano... ta 5 kai 10.000 den katalaveno ego pou xreonei ntavatzilikia to elliniko kratos...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ξάδερφο Γερμανό και μιλάγαμε κάποτε για εισαγωγές μετ/σμενων και μου είχε πει ότι οι Γερμανοί πηγαίνουν και παίρνουν μεταχείρα από Ιταλία γιατί είναι φθηνότερα από αυτούς κλαι βεβαια δεν πλήρώνανε τρελά ποσά στο τελωνείο.
Link to comment
Share on other sites

μπορει αλλα αν κανεις μια μικρη βολτα στο Mobile και ψαξεις για αυτοκινητα απο ιταλια θα δεις οτι οι τιμες ειναι πιο ανεβασμενες κατα 13% περιπου
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

resurection_boy

Μείωση θα υπάρχει σε κάθε κατηγορία ,λόγω της παλαιότητας.Δηλαδή,μετά το 2001 όλα είναι στην καινούρια οδηγία,αλλά άλλο δασμό έχει ένα 2001 μοντέλο και άλλο ένα 2004.Όσο πιο παλίο προς το 2001 ,δηλαδή πιο κοντά προς την αρχή της καινούριας οδηγίας,τόσο πιο μεγάλη έκπτωση έχει.

http://i49.photobucket.com/albums/f289/agalmata/CaptureWiz002.jpg
Link to comment
Share on other sites

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ

 

Εισαγωγικα

 

Πολλοί αναρωτιούνται αν συμφέρει η αγορά και εισαγωγή ΙΧ από το εξωτερικό (Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης).

 

Γι' αυτό θεώρησα απαραίτητο να περιγράψω σε λίγες γραμμές πως μπορεί να υπολογίσει κανείς το κόστος αυτής της διαδικασίας

 

 

Η εισαγωγή αυτοκίνητου από το εξωτερικό είναι μια αρκετά πολύπλοκη υπόθεση. Σίγουρα τα χρήματα είναι αρκετά σε ορισμένες περιπτώσεις αλλά είναι γνωστό ότι στο εξωτερικό μπορεί κάποιος να πετύχει πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμένα λόγω ανταγωνισμού.

 

 

Αναλυτικά

 

1. Το χαράτσι που θα κληθείτε να πληρώσετε είναι τα γνωστά σε όλους τέλη ταξινόμησης που δεν είναι άλλο από τον πρώην φόρο εισαγωγής που μετονομάσθηκε έτσι στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης να γλιτώσει από τα πρόστιμα του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου κρατώντας σε ισχύ αυτό το είδος φόρου.

 

Τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα του οχήματος όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο. Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχει και όσο παλαιότερο είναι (μιλάμε για καταλυτική γενιά) τόσο περισσότερο θα κληθείτε να πληρώσετε.

 

Οι συντελεστές είναι :

 

ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

98/69/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:

94/12/Ε.Κ.

91/441/Ε.Ο.Κ, 89/458/ΕΟΚ και 88/76/ΕΟΚ:

Αυτοκίνητα Συμβατικής τεχνολογίας

 

Μέχρι 900 κ.ε.

5%

14%

24%

37%

 

Από 901-1400 κ.ε.

12%

27%

49%

66%

 

Από 1401-1600 κ.ε.

20%

45%

95%

128%

 

Από 1601-1800 κ.ε.

30%

56%

129%

148%

 

Από 1801-2000 κ.ε.

40%

83%

216%

266%

 

Από 2001 κ.ε. και πάνω

50%

142%

334%

346%

 

 

Το ποσό στο οποίο εφαρμόζονται αυτοί οι συντελεστές είναι η φορολογητέα άξια , η οποία προκύπτει από την εργοστασιακή άξια του αυτοκίνητου την οποία μαθαίνετε τηλεφωνώντας στην υπηρεσία οξιών στο νούμερο 210 – 4536532 , προσθέτοντας σε αυτην τα εξοδα ασφαλισης και μεταφοράς (τα γλυτώνετε αν το φέρετε μόνοι σας με προσωρινές πινακίδες) μειωμένη λόγω παλαιότητας με βάση τους ακόλουθους συντελεστές:

 

Από 1 χρόνο

έως και 2

14%

 

2

3

21%

 

3

4

28%

 

4

5

34%

 

5

6

40%

 

6

7

46%

 

7

8

52%

 

8

9

57%

 

9

10

62%

 

10

11

67%

 

11

12

70%

 

12

13

73%

 

13

14

76%

 

14

15

79%

 

15 κ πάνω

80%

 

 

Αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, τότε δεν εφαρμόζεται μείωση στην εργοστασιακή αξία.

 

Ως μεταχειρισμένο, νοείται το όχημα παλαιότερο από 6 μηνες . Αν είναι από 6 μέχρι 12 μήνες (από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία) και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα, εφαρμόζεται μείωση της εργοστασιακής αξίας κατά 7%.

 

Έχετε υπ' όψιν όμως, ότι αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο ή σχετικά καινούργιο και η αξία του τιμολογίου είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή, θα χρησιμοποιηθεί η πρώτη.

 

 

2. Εκτός των τελών ταξινόμησης, θα επιβαρυνθείτε και το ΦΠΑ το οποίο στην περίπτωση καινούργιου αυτοκίνητου πληρώνεται στην Ελλάδα ενώ στην περίπτωση μεταχειρισμένου, πληρώνεται στη χώρα προέλευσης του αυτοκίνητου.

 

3. Τέλος, είναι το κόστος της διαδικασία του εκτελωνισμού , που δεν είναι απλή υπόθεση να διεκπεραιώσει ο καθένας μας και έχει σίγουρα ανάγκη από τους επαγγελματίες εκτελωνιστές οι οποίοι έχουν το ελεύθερο από το κράτος να χρεώνουν όσο θέλουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες (οι εκτελωνιστές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έτσι η επιβάρυνση αυτή εξαρτάται από τη συμφωνία που θα κάνετε μαζί του

 

4. Υπολογίστε επίσης κόστος έκδοσης πινακίδων (κάπου 70-80 ευρω) και ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, και… τα τέλη κυκλοφορίας του αντίστοιχου έτους.

 

 

Συμπέρασμα

 

Σας συμφέρει μόνο αν μπορέσετε να πετύχετε καλή τιμή σε μεταχειρισμένο στο εξωτερικό, ώστε και μετά τα ελληνικά χαράτσια να εξακολουθεί να βγαίνει συμφέρουσα η λύση

 

Με βάση τα παραπάνω εύκολα κάποιος αντιλαμβάνεται ότι το κέρδος από την εισαγωγή ενός smart 600 κυβικών είναι πραγματικά άξιο σημασίας!! Όσο πιο παλιό γίνεται αλλά που να βρίσκεται εντός της οδηγίας 98/69. Πρόκειται για αυτοκίνητα παραγωγής μετά το 2000. Αν π.χ. το smart είναι του 2001, η εργοστασιακή του αξία θα μειωθεί κατά 34% και η αξία που θα προκύψει θα υπολογιστεί (μόνο) με 5%

 

Π.χ. αν η εργοστασιακή αξία είναι 10000 ευρω (υποθετικά μιλάμε, δεν είναι τόσο, γιατί αυτή είναι η εμπορική περίπου άρα είναι σίγουρα λιγότερο)

 

10000 – (10000 * 34%) = 6600

 

Τέλη ταξινόμησης 6600 * 5% = 330€ θα πληρώσετε στο τελωνείο

 

Εφόσον όμως το παράδειγμα είναι υποθετικό και η εργοστασιακή αξία είναι μικρότερη της εμπορικής η επιβάρυνση στο συγκεκριμένο παράδειγμα η επιβάρυνση είναι μικρότερη των 330 ευρω.

 

 

Χρήσιμες Συμβουλές αν σκοπεύετε να το φέρετε μόνοι σας από το εξωτερικό

 

i. Συνεννοηθείτε με πρώτα με τον εκτελωνιστή πόσο θα σας κοστίσει η αμοιβή του ιδίου γιατί συνήθως δεν σας απαντούν έως ότου να δουν την τιμή που το αγοράσατε από το τιμολόγιο αγοράς ή το ιδιωτικό συμφωνητικό (αν το αγοράσετε από ιδιώτη).

 

ii. Αν έχετε τη δυνατότητα, γράψτε ποσό μικρότερο από αυτό που δώσατε για να το αγοράσετε. Συμφέρει αυτόν που θα σας το πουλήσει αν είναι εταιρία αφού θα κρύψει εισοδήματα από την εφορία του, όπως επίσης και εσάς, γιατί αν η τιμή αγοράς είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή αξία οπότε όπως είπαμε παραπάνω, τα τέλη ταξινόμησης σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστούν με την τιμή αγοράς που θα είναι μεγαλύτερη.

 

iii. Σε κάποιες χώρες όπως π.χ. στην Ιταλία, στο τιμολόγια δεν αναγράφεται ξεχωριστά το ΦΠΑ αλλά συμπεριλαμβάνεται σε μια μικτή τιμή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ψάξτε να βρείτε σε κάποιο σημείο του τιμολογίου, μια σφραγίδα που να αναγράφει το νόμο ή προεδρικό διάταγμα με βάση τον οποίο γίνεται αυτός ο τρόπος αναγραφής. Αν δεν υπάρχει τότε στο τελωνείο μπορεί να σας ζητήσουν να πληρώσετε και δεύτερη φορά το ΦΠΑ (στην περίπτωση μεταχειρισμένου, υπενθυμίζω ότι το ΦΠΑ πληρώνεται στη χώρα προέλευσης). Προσοχή επίσης γιατί πιθανόν το άρθρο του νόμου που αναγράφεται μπορεί να είναι διαφορετικό αν πρόκειται για εισαγωγή από έμπορο ή ιδιώτη οπότε προσέξτε να είναι το σωστό (ο έμπορος που θα σας το πουλήσει, ξέρει).

 

iv. Αν το αγοράσετε από ιδιώτη, θα πρέπει να θυμηθείτε ότι το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να είναι θεωρημένο για τη γνησιότητα του από το προξενείο. Το τιμολόγιο δεν χρειάζεται τίποτα.

 

v. Τέλος, προσέξτε το τεκμήριο της αγοράς του αυτοκινήτου + τα τέλη ταξινόμησης που θα πληρώσετε, γιατί θα πρέπει να δηλωθούν στα εισοδήματα σας για τη χρονιά που το αγοράζετε γι' αυτό κάντε και μια φωτοτυπία στο τιμολόγιο αγοράς και την απόδειξη καταβολής των τελών ταξινόμησης. Ρωτήστε ένα φοροτεχνικό να σας πει τα γνωστά κόλπα με τη δήλωση δωρεάς από τρίτο πρόσωπο που γίνεται συνήθως.

 

vi. Αν είστε ιδιώτης, τα έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν το πόσο της φορολογητέας αξίας, μπορείτε να τα γλιτώσετε αν δηλώσετε ότι φέρατε το αυτοκίνητο μόνος σας οδηγώντας το.

 

vii. Να έχετε υπ' όψιν ότι το μεταχειρισμένο από το εξωτερικό πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ προτού πάρετε πινακίδες (αφού το έχετε εκτελωνίσει). Αν το μοντέλο που αγοράζετε δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά ή είστε ο πρώτος που το φέρνετε, τότε δεν θα υπάρχει η «έγκριση τύπου» όπως λέγεται, θα επιβαρυνθείτε με περισσότερα έξοδα στο ΚΤΕΟ, ενώ θα σας το κρατήσουν και μερικές μέρες για να εξακριβώσουν τα τεχνικά του στοιχεία. Αν όμως έχει εισαχθεί έστω και μια φορά από κάποιον, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα και θα το περάσετε ΚΤΕΟ με την κανονική διαδικασία.

 

Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα από τα τελωνεία της χώρας μας.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή διάβασα μόνο τις πρώτες 4 σελίδες του θέματος δέν το είχαν γι'αυτό και το πέρασα δέν είπα ότι ήταν δικό μου!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κολήσαμε στο τελωνείο.

Δεν βρίσκουν την εργοστασιακή αξία του Vito και περιμένουν να τους την πει η Mercedes.

...
Link to comment
Share on other sites

επειδη το εχω ψαξει πολυ σε σχεση με αγορα αυτοκινητου απο εξωτερικο εδω κ ενα χρονο κ εχω σπαταλησει χρημα κ πιο πολυ χρονο θα σας πω μετα βεβαιοτητας οτι αν εχεις λεφτα μετρητα σιγουρα ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ στην ελληνικη αγορα σιγουρα θα βρειτε μια ευκαιρια...απο εξω συμφερει μονο ΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ καποιο αυτοκινητο σε τιμη ευκαιριας..μην περιμενετε να πατε σε μαντρα εξω κ να βρειτε τιμη που θα σας συμφερει να το εισαγεται...ξερω 3 φιλους μου που πηγαν για μαλλι κ βγηκαν στην κυριολεξια κουρεμενοι..ΠΡΟΣΕΧΤΕ...το 90% των εισαγωμενων απο μαντραδες εχει γυρισμενα χλμ...κ αυτο γιατι μονο τα αυτοκινητα με 150000-200000 χλμ τα δινουν φθηνα εξω...πχ εψαχνα για C200 Compressor 2001-2002 κ με τα εξτρα που ηθελα πηγαινε 17000 περιπου στην καλυτερη το αυτοκινητο με μεταφορα,μεταβαση κτλ κ τελωνειο 7000-9000...κ βρηκα εδω ελληνικο με φουλ εξτρα εκτος απο ναβι με 23.000 μετα απο ψαξιμο 2 μηνων...κ εχασα μεσα απο τα χερια μου(το πρωι βγηκε η αγγελια κ το μεσημερι πουληθηκε αλλα λογω εργασιας δεν μπορουσα να παω να το δω) μοντελλο 2004 με 26000 ευρω....ειχα βαλει 2 φιλους στην Γερμανια να κοιτανε για ευκαιριες αλλα ηταν μακρια απο την πολη τους συνηθως κ το χαναμε ...κατεληξα στο συμπερασμα οτι συμφερει μονο για αυτοκινητα που δυσκολα βρισκεις στην Ελλαδα...απο μερσεντες κ μπεεμβε ας πουμε βρωμαει η ψωροκωσταινα...κ κατι που παρατηρησα στις αγγελιες.....τα μονα αυτοκινητα που πουλιουνται ειναι αυτα που ειναι πραγματικες ευκαιριες η καποιων μαντραδων λογω δανειου....υπαρχει μεγαλη καθιζηση στην αγορα
οτι ποναει δεν σημαινει πως αξιζει κιολας.....
Link to comment
Share on other sites

αν εχεις πολλα μετρητα στην τσεπη κανεις οτι θες!!!

ειτε αγοραζωντας απο εξω η απο εδω..

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Έλεος βρε παιδιά, τελωνείο, διεύθυνση αξιών και περιμένουν την Mercedes να τους πει την εργοστασιακή αξία του Vito;

Μα τόσο ανίδαιοι είναι;

...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://europe-mobile.de/

 

Μπορειτε να μου πειτε τη πεζει με αυτη την εταιρία ? πουλαει καινουργια αυτοκινητα σε πολυ καλες τιμες (βλεπε 159 jtd 22000 ευρο).μπορει καποιος να φερει απο το εξωτερικο καινουργιο αυτοκινητο ?? μου φενεται εχει καιποιες μειωσεις για 3-6 μηνες αυτα που ειναι καινουργια τι πέζει?

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει-επιβεβαιώσει ότι από ΒΕΛΓΙΟ τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν καλύτερες τιμές?Κ 2ον...γνωρίζει κάποιος να μου πει τι διαδικασία υπάρχει προκειμένου να φέρω ελλάδα μεταχειρισμένο απο Βελγιο χωρίς να το εκτελωνίσω,έστω στο όνομα του συγγενικού μου προσώπου που μένει χρόνια εκεί?Πρέπει ανα τακτά χρονικά διαστήματα να αγοράζω εισιτήριο ότι το αυτοκίνητο πήγε βέλγιο?Ξέρει κανείς?Συμφέρει κάτι τέτοιο?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις!
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερψ διαδικασιες για να το φερεις στο ονομα αλλουνου, αλλα τιπικα πρεπει καθε εξι μηνες να βγαινει το αμαξι απο την χωρα. Τωρα ομως δεν βαζουν σφραγιδες στα συνορα οποτε δεν χρηαζετε να το φοβασε
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σε ολους,

 

Ειχα κανει την ιδια ερωτηση παλιοτερα σε αυτο το thread αλλα δεν πηρα σωστη απαντηση γιατι προφανως δεν εκφραστηκα σωστα.

 

Take 2, λοιπον! Δουλευω σε διεθνη οργανισμο και αγορασα αυτοκινητο χωρις Φ.Π.Α. τον Απριλιο του 2004. Αυτη την στιγμη εχω γαλλικες πρασινες πινακιδες (που υποδηλωνουν οτι το αυτοκινητο ειναι αφορολογητο και ανηκει σε υπαλληλο του συγκεκριμενου οργανισμου). Επειδη ομως μεσα στο 2006 μαλλον θα φυγω απο αυτη την δουλεια, θα πρεπει να παραδωσω τις πινακιδες μου και να βαλω συμβατικες, αναλογως σε ποια χωρα καταληξω.

 

Ξερω πως εαν παω στην Αγγλια, το Φ.Π.Α. ΔΕΝ το πληρωνω οταν βαλω συμβατικες αγγλικες πινακιδες, αρκει το αυτοκινητο να ειναι τουλαχιστον 2 ετων. Ενας φιλος μου Φινλανδος δεν πληρωσε το Φ.Π.Α. οταν επστρεψε στην χωρα του και αφου το αυτοκινητο ηταν ενος ετους. Ισχυει κατι τετοιο για Ελλαδα; Που μπορω να βρω περισσοτερες πληροφοριες;

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Εφοσων μενεις στο εξωτερικο και γυρισεις Ελλαδα δεν πληρωνεις τελωνιο, ειναι η λεγομενη μετοικισια
Link to comment
Share on other sites

Εφοσων μενεις στο εξωτερικο και γυρισεις Ελλαδα δεν πληρωνεις τελωνιο, ειναι η λεγομενη μετοικισια

 

Πολυ καλο αυτο, δεν το ηξερα. Ειχα αγχωθει λιγο βλεπωντας τον φορο τελους... Παντως αυτο δεν λεει τιποτα για το Φ.Π.Α. που δεν εχω πληρωσει αγοραζοντας το αυτοκινητο.

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

allo i foros eisagogis (ektelonisi) kai allo to fpa...

apo oti gnorizo an katatheseis xartia se eisagomeno amaksi oti exeis plirosei to fpa stin xora melous tis EE den to ksanaplironeis ellada...

gia tin eidiki periptosi sou... kalitera epikoinonise me ta telonia mipos iparxei tropos apofigis tou fpa... theoritika tha sto zitisoun to fpa...

Link to comment
Share on other sites

allo i foros eisagogis (ektelonisi) kai allo to fpa...

apo oti gnorizo an katatheseis xartia se eisagomeno amaksi oti exeis plirosei to fpa stin xora melous tis EE den to ksanaplironeis ellada...

gia tin eidiki periptosi sou... kalitera epikoinonise me ta telonia mipos iparxei tropos apofigis tou fpa... theoritika tha sto zitisoun to fpa...

δηλαδή που ειναι ποιο συμφερον να το πληρώσεις το φπα ?

μηπως μπορειτε να μου πειτε τι περιπου θα πληρωσουμε για μια lancia thesis 2.0 cc χρονιάς 2002 και με τιμή 17500 ? η τιμη ειναι μαζι με τους γερμανικούς φορους

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Το 45% της εκτυμωμενης τιμης, δλδ για το δικο σου εαν δεχτουν το τιμολογιο και δεν σου βαλουν αλλη τιμη θα ειναι 7875. Μαλλον δεν συμφερει για τετιο αμαηι φιλε
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβανόμαστε αλλά τέσπα...

 

Υπάρχουν 2 κύριες επιβαρύνσεις για να φέρεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το τέλος ταξινόμησης, που για τη Λάντσια είναι 40% (υποθέτοντας ότι είναι της τελευταίας αντιρυπαντικής τεχνολογίας που κατά 95% είναι) και ο ΦΠΑ που για την Ελλάδα είναι ένα επιπλέον 19%.

 

ΦΠΑ συμφέρει να το πληρώσεις στη χώρα με το μικρότερο ΦΠΑ που είναι 16%και υπάρχει στη Γερμανία και πιθανώς σε κάποιες άλλες χώρες.

Εφόσον κάνεις μετοικεσία γλιτώνεις το τέλος ταξινόμησης.

ΦΠΑ όπως ειπώθηκε αρκεί να έχει πληρωθεί σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...