Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

όχι, αλλά πιστεύω αν ψάξεις και βρείς στο Νετ κάποιο site τριτεκνων θα πάρεις τις πληροφορίες σου.

 

Eψαξα και το βρηκα στο polyteknoi.gr και απο το 2008 δεν θα πληρωνουν ουτε οι τριτεκνοι τελη ταξινομισης.:D:D:D:DΤωρα αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν ξερεις εσυ η οποιος αλλος στο φορουμ ποσο περιπου ειναι τα εξοδα μεταφορας για να φερω αυτοκινητο απο Γερμανια:

α)με φορτηγο(μεταφορικη)

β)εγω οδικως(γιατι ακουσα οτι και οδικως να το φερεις δινεις καποιο ποσο στο κρατος)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Eψαξα και το βρηκα στο polyteknoi.gr και απο το 2008 δεν θα πληρωνουν ουτε οι τριτεκνοι τελη ταξινομισης.:D:D:D:DΤωρα αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν ξερεις εσυ η οποιος αλλος στο φορουμ ποσο περιπου ειναι τα εξοδα μεταφορας για να φερω αυτοκινητο απο Γερμανια:

α)με φορτηγο(μεταφορικη)

β)εγω οδικως(γιατι ακουσα οτι και οδικως να το φερεις δινεις καποιο ποσο στο κρατος)

 

Α)α το μεταφέρεις θα πληρώσεις τουλάχιστoν 750 €

Β) Αυτό που άκουσες έχει σχέση με τον υπολογισμό ταξινόμησης.

 

200 – 300 € υπολόγισε να κερδίσεις αν το φέρεις οδικώς

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εγω που θελω να φερω αυτο http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bbzndfor13q1 θα βγει με τα εξοδα μεταφορας(με φορτηγο) και ολα τα αλλα πινακιδες κλπ γυρω στα 5500 ευρω.Συμεφρει ετσι δεν ειναι???

 

Να θυμισω οτι εγω δεν πληρωνω τελωνειο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

gia sas paidia,

ego prosfata anevika Germania fa dulepso gia kanena 3-mino 4-mino mboro na paro avtokinito me germanikes pinakides kai na katevo Ellada, den mporo na mino pano apo 6 mines edo? an oxi exo akusi pos vgenondas me amaksi ekso kai ksanampenontas mporei na kikloforeis allo ena xroniko diastima, gia poso kai poses fores mporei na ginete avto?

Link to comment
Share on other sites

AEKαρα ole ole ole ole ole!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικές με το θέμα της εισαγωγής αυτοκινήτου από το εξωτερικό (Ε.Ε.).

Έχω μία Toyota Supra 3000 κυβικά, μοντέλο '95 (Ιανουάριος), με 240 hp τη οποία αγόρασα από την Αγγλία. (Το αμάξι δεν έχει Turbo, το λέω γιατί δεν ξέρω αν παίζει ρόλο)

Θέλω λοιπόν να φέρω αυτό το αμάξι στην Ελλάδα.

Μπορείτε να μου πείτε σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες υπάγεται το αμάξι μου? http://bloka.com/d_2.htm

Επίσης, αν κάποιος ξέρει, θα ήθελα να μάθω τί ακριβώς αξιολόγηση γίνεται στο αυτοκίνητο από το τελωνείο.

 

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικές με το θέμα της εισαγωγής αυτοκινήτου από το εξωτερικό (Ε.Ε.).

Έχω μία Toyota Supra 3000 κυβικά, μοντέλο '95 (Ιανουάριος), με 240 hp τη οποία αγόρασα από την Αγγλία. (Το αμάξι δεν έχει Turbo, το λέω γιατί δεν ξέρω αν παίζει ρόλο)

Θέλω λοιπόν να φέρω αυτό το αμάξι στην Ελλάδα.

Μπορείτε να μου πείτε σε ποιά από τις παρακάτω κατηγορίες υπάγεται το αμάξι μου? http://bloka.com/d_2.htm

Επίσης, αν κάποιος ξέρει, θα ήθελα να μάθω τί ακριβώς αξιολόγηση γίνεται στο αυτοκίνητο από το τελωνείο.

 

Ευχαριστώ πολύ.

 

εχεις toyota supra mkiv?ενα θα σου πω!μπραβο σου εστω&αν δεν ειναι η twin turbo!στο θεμα μας τωρα..κατι βασικο,μενεις αγγλια&θελεις να επιστρεψεις ελλαδα ή μενεις ελλαδα?αν μενεις ελλαδα τοτε οπωσδηποτε κατεβασε το τωρα πριν μπει το 2008 γιατι μετα δεν νομιζω να καταφερεις να το φερεις...το ποσοστο τελους θα ειναι 142% και η μειωση 73%!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες. Ενδιαφέρον φαίνονται όλα αυτά!

Μιας και ανέφερες την μετοικεσία, αν δεν κάνω λάθος σου δικαιολογεί ένα και μόνο αυτοκίνητο, σωστά;

 

Και κάτι ακόμα. Αν έρθεις απο Αμερική(ως κάτοικος της) εδώ στην Ελλάδα(Έλληνας πολίτης) πόσο χρονικό διάστημα έχεις το δικαίωμα να κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο σου, χωρίς να χρειαστεί να βγει απο την χώρα;

 

Εαν μπορω να βοηθησω(μιας και ειμαι στο "λουκι" για μετοικεσια)

μιλησα λοιπον εκτελωνιστη στην Ελλαδα (οπου και ειμουνα πριν λιγες μερες) απ'τα πιο σημαντικα που κρατησα ειναι οτι εαν το αμαξι εισαχθει με μετοικεσια εξ Η.Π.Α(την οποια για να παρεις χρειαζωνται παρα πολλα αποδηκτικα) πρεπει να ειναι στην κατοχη σου απο 6 μηνες και ανω, οτι κικλοφορουσε τους προ αναφερωμενους μηνες, εαν ειναι μονιμης τετρακηνησης A.W.D (All wheel drive) πρεπει να περασει απο ελεγχο "Εγκρηση Τυπου" και αλλες μετρησεις (υποθετω μετρησεις καυσαεριων και τετοια) υποθεση δυο ημερων δηλαδη και καπου 400Ευρω και μετα γινετε η εκτελωνηση του.

Προσοχη! Μιλαω παντα για την δικια μου περιπτωση η οποια προκειτε για ευρωπαικου τυπου αμαξι αλλα κατασκευασμενο Καναδα και φισικα AWD.

Για το "Certificate of Conformity" απ'οτι καταλαβα παραχωρηται μονο για αμαξια απο χωρες Ε.Ε.

Εαν ο κυριος nickolas84 γνωριζει τιποτα παραπανω ας κανει εναν κοπο.

Καθε βοηθεια εφ-προσδεκτη.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.:D

OOOO ΑΡΗ Σ'ΑΓΑΠΩ

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΕΧΩ ΤΟΝ ΘΕΟ

Link to comment
Share on other sites

εχεις toyota supra mkiv?ενα θα σου πω!μπραβο σου εστω&αν δεν ειναι η twin turbo!στο θεμα μας τωρα..κατι βασικο,μενεις αγγλια&θελεις να επιστρεψεις ελλαδα ή μενεις ελλαδα?αν μενεις ελλαδα τοτε οπωσδηποτε κατεβασε το τωρα πριν μπει το 2008 γιατι μετα δεν νομιζω να καταφερεις να το φερεις...το ποσοστο τελους θα ειναι 142% και η μειωση 73%!

 

euxaristw gia to reply. nai einai mkiv tou 95 apo japan. kukloforouse sthn athina kathimerina to fetino kalokairi 2007. oso anafora to oti den einai twin turbo den me apasxolei pros to paron. eimai foithths sthn agglia kai teleiwnontas gurw sto pasxa thelw na thn katebasw...alla opws les tha mou kopsoun ton k...o efoson tha allaxei to pososto telous. alla den prolabainw twra me tpt na thn ferw. ean pantos kataferw na thn ferw tha etoimastei to amaxi gia tropeto se 700-800 aloga (single turbo). pera apo auto prepei prwta na ginei h arxh, dld na erthei edw to amaxi aplo..! alla ean einai na me klepsoun oi eforiakoi tha prepei na skeftw kati allo..

Link to comment
Share on other sites

euxaristw gia to reply. nai einai mkiv tou 95 apo japan. kukloforouse sthn athina kathimerina to fetino kalokairi 2007. oso anafora to oti den einai twin turbo den me apasxolei pros to paron. eimai foithths sthn agglia kai teleiwnontas gurw sto pasxa thelw na thn katebasw...alla opws les tha mou kopsoun ton k...o efoson tha allaxei to pososto telous. alla den prolabainw twra me tpt na thn ferw. ean pantos kataferw na thn ferw tha etoimastei to amaxi gia tropeto se 700-800 aloga (single turbo). pera apo auto prepei prwta na ginei h arxh, dld na erthei edw to amaxi aplo..! alla ean einai na me klepsoun oi eforiakoi tha prepei na skeftw kati allo..

 

κοιτα αφου εισαι φοιτητης αγγλια&μενεις μονιμα εκει παιζει να μπορεις να την φερεις ελλαδα χωρις να πληρωσεις τιποτα αρκει να κατοικεις στο εξωτερικο εδω&2χρονια αν θυμαμαι καλα!αλλα δεν γνωριζω σιγουρα κατα ποσο ισχυει αυτο..αν ξερει κανενας αλλος ας βοηθησει...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Η παλαιότητα και τα χιλιόμετρα προτείνονται από την κυβέρνηση ως οι παράγοντες υπολογισμού της μείωση της φορολογητέας αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

 

Η μείωση για κάθε μήνα κυκλοφορίας ανέρχεται: για αυτοκίνητα 1 έτους σε 1,3%, 2 ετών σε 0,7%, 3 ετών σε 0,5%, για τα επόμενα 5 έτη σε 0,4%, για τα επόμενα 3 έτη σε 0,3%, για τα επόμενα 2 έτη σε 0,2% και για επιπλέον έτη σε 0,1%

Στους ανωτέρω συντελεστές παλαιότητας προστίθεται 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων διά 1.500, που θεωρείται ο μέσος αριθμός χιλιομέτρων ανά μήνα. Σημειώνεται ότι ο τελικός συντελεστής απομείωσης δεν μπορεί να είναι πάνω από 81%.

 

ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ. ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

Η παλαιότητα και τα χιλιόμετρα προτείνονται από την κυβέρνηση ως οι παράγοντες υπολογισμού της μείωση της φορολογητέας αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

 

Η μείωση για κάθε μήνα κυκλοφορίας ανέρχεται: για αυτοκίνητα 1 έτους σε 1,3%, 2 ετών σε 0,7%, 3 ετών σε 0,5%, για τα επόμενα 5 έτη σε 0,4%, για τα επόμενα 3 έτη σε 0,3%, για τα επόμενα 2 έτη σε 0,2% και για επιπλέον έτη σε 0,1%

Στους ανωτέρω συντελεστές παλαιότητας προστίθεται 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων διά 1.500, που θεωρείται ο μέσος αριθμός χιλιομέτρων ανά μήνα. Σημειώνεται ότι ο τελικός συντελεστής απομείωσης δεν μπορεί να είναι πάνω από 81%.

 

ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ. ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ.

 

εδω http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=5907δινεται&ενα παραδειγμα στο τελος..πιστευω να σε βοηθησει οπως βοηθησε εμενα:p

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους σας με υγεία.

Παιδιά ελπίζω να το κατάλαβαν όλοι ότι αυτό που συζητάμε είναι ο τρόπος που θα υπολογίζετε η φορολογητέα αξία του εισαγόμενου αυτοκινήτου. Αυτό από μόνο του όμως δεν λέει κάτι. Και επαναλαμβάνω πως θα αλλάξουν και τα ποσοστά φορολόγησης και δεν θα μείνουν τα ίδια. Όπως έχουμε διαβάσει π.χ http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=5819 θα αυξήσουν κατά πολύ το ποσοστό στα αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις .

Πχ Ένα Honda Civic 1400 cc 1η κυκλοφορία στις 2 Μαρτίου 2002 με τον ισχύον ακόμη τρόπο αν το εκτελωνίζαμε στις 3 Ιανουαρίου 2008 ασχέτως που δεν θα είχε κλείσει τα 6 χρόνια ακριβώς (μετρούσε η χρονολογία), θα το υπολόγιζαν 6-7 χρονών με 46 % μείωση από την εργοστασιακή τιμή και ότι ποσό έμενε θα φορολογούνταν με ποσοστό 12%, (901 – 1400 κ.ε ) στο περίπου υπολογίζω 800 – 900 € το τελωνείο. Με τον καινούριο νόμο το ίδιο το αυτοκίνητο θα έχει μείωση της φορολογητέας αξίας όπως: (5 ετών και 10 μηνών) που είναι 43,6 μείωση και αν πούμε πως έχει 90000 χιλ = 3 %. 43,6 + 3 = 46,6 σύνολο. Το ίδιο αυτοκίνητο όμως δεν θα το φορολογούν πια με 12 % αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό και εκεί είναι που δεν θα συμφέρει να γίνει εισαγωγή. Επαναλαμβάνω και ελπίζω να μην κουράζω πως τα αυτοκίνητα που θα πληρούν την νέα οδηγία θα έχουν Schadstoffschlussel(κλειδί ρύπων σε ελεύθερη μετάφραση) από 62 και πάνω ενώ έως τώρα ήταν από 44 και άνω. Υποχρεωτικά λοιπόν τηλέφ. ώστε να σας στείλουν με φαξ ή mail τα χαρτιά του οχήματος εφ όσον θέλετε να εισάγετε κάποιο όχημα. Τα αυτοκίνητα που έχουν και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι αυτά που μάθαμε να λέμε jeep τα περισσότερα που πληρούν το 62 τα βρίσκεις στο δεύτερο εξάμηνο του 2005 σύμφωνα με φίλο εκτελωνιστή με πείρα 30 χρόνων. Για να καταλάβετε ένα Mitsubishi Outlander 9/2003 2000 κ.ε δεν πληρεί τις προϋποθέσεις με τον νέο νόμο, άσε που έχει και κοντά στα 5000 € τελωνείο με 40% συντελεστή φορολόγησης και που να τον αυξήσουν κιόλας!!!

Link to comment
Share on other sites

ela file Bremen, ti ginetai px me to opel astra coupe turbo pou me endiaferei emena? to aytokinito apo to 2001 pou perpataei plhrei hdh euro4. tha akribynei par ola ayta 'h oxi?

 

poia schluesselnummer einai ayth pou thes? Zu 1 , zu 2 'h zu 3?

Link to comment
Share on other sites

Paides to xeirotero den einai auto... wraia as poume oti perasame to telwneio ki ola omorfa ki wraia... opoios fernei autiknhto megalou kivismou stin Ellada tote exei provlhma me ta tekmhria... kserei kaneis an mporoume akoma na moirasoume ta kyvika mesa stin oikogeneia? As poume mporw egw na moirasw 4600 kyvika: 2000 egw 2000 h mhtera mou ki 600 o aderfos mou?
GATE 7 PORTO LEONE
Link to comment
Share on other sites

ela file Bremen, ti ginetai px me to opel astra coupe turbo pou me endiaferei emena? to aytokinito apo to 2001 pou perpataei plhrei hdh euro4. tha akribynei par ola ayta 'h oxi?

 

poia schluesselnummer einai ayth pou thes? Zu 1 , zu 2 'h zu 3?

Δεν μπορώ να σου πω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Δες εδώ http://www.region-muenchen.de/index.php?site=news&news_ID=10296 έχει το καινούριο πάνω και το παλιό κάτω..(έχουν αλλάξει άδειες κυκλοφορίας).

Πάνω: τα 2 τελευταία ψηφία στην θέση 14.1

Κάτω: τα 2 τελευταία ψηφία στο zu 1

 

Πάντως ας περιμένουμε να το δούμε ολόκληρο το κείμενο με τα ποσοστά φορολόγησης και τοτε θα μπορέσουμε να πουμε περισσότερα. Δεν θα εκπλαγώ με τα ποσοστά να δούμε και αλλαγές. Ακόμη κανείς δεν ξέρει καλά καλά πια αυτοκίνητα πληρούν και πια όχι το 62.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα. θα ηθελα να μου πει οποιος ξερει τι γινετε με τον εκτελονισμο αυτοκινητου απο αμερικη;χωρις μετοικεσια και τετοια.Τελικα πληρωνουμε στο τελωνειο επιπλεον το 10%?Τι χαρτια χρειαζεται, α και κατι τελευταιο, με το φπα τι γινεται, ειναι κατι σαν τις ευρωπαικες χωρες, πρεπει να πληρωθει στην αμερικη;αν ναι ξερει κανεις ποσο ειναι;

Το αυτοκινητο που σκεφτομαι για εισαγωγη ειναι μια lotus elise 2005 μοντελο 1800cc με αξια αγορας γυρω στα 24000 ευρω.υποψην δεν γνωριζω τιμη cif αλλα πιστευω καπου τοσο θα ειναι.Αν ξερει καποιος κατι για το συγκεκριμενο μοντελο ας πει....Ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή ενδιαφέρομαι να φέρω Ε39 Μ5 από Γερμανία, έψαξα το θέμα και άκουσα πολλές αντιφατικές απόψεις. Τελικά βρήκα εκτελωνιστή μέσω φίλου και μου είπε ότι έχει ακουστεί η αλλαγή της οδηγίας από euro 3 σε euro 4 αλλά δεν έχει σταλεί καμία εγκύκλιος στα τελωνεία. Επίσης για να ίσχυε από 01/01/2008 θα έπρεπε να είχε σταλεί 2 μήνες νωρίτερα. Τέλος είπε ότι μάλλον θα ισχύσει από το Πάσχα. Μέχρι στιγμής ισχύει παλαιότερη οδηγία.

Υπάρχουν πολλά αμάξια στην Γερμανία τα οποία στην άδεια τους αναγράφουν euro3/D4 από τις αρχές του 2000. Η D4 είναι αυστηρότερη από την euro4 και χρησιμοποιήθηκε πριν ανακοινωθούν τα όρια εκπομπών της euro4. Τα αμάξια με D4 μπορούν να πάρουν έγκριση τύπου αφού υπερκαλύπτουν την euro4.

Παραθέτω τα όρια εκπομπών:

 

Klasse - HC - CO - NOx

Euro3 - 0,2 - 1,5 - 0,15

Euro4 - 0,1 - 1,0 - 0,08

D 4 -- 0,08 - 0,7 - 0,07

 

Παρατηρείστε ότι η D4 υπερκαλύπτει την euro4

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα. θα ηθελα να μου πει οποιος ξερει τι γινετε με τον εκτελονισμο αυτοκινητου απο αμερικη;χωρις μετοικεσια και τετοια.Τελικα πληρωνουμε στο τελωνειο επιπλεον το 10%?Τι χαρτια χρειαζεται, α και κατι τελευταιο, με το φπα τι γινεται, ειναι κατι σαν τις ευρωπαικες χωρες, πρεπει να πληρωθει στην αμερικη;αν ναι ξερει κανεις ποσο ειναι;

Το αυτοκινητο που σκεφτομαι για εισαγωγη ειναι μια lotus elise 2005 μοντελο 1800cc με αξια αγορας γυρω στα 24000 ευρω.υποψην δεν γνωριζω τιμη cif αλλα πιστευω καπου τοσο θα ειναι.Αν ξερει καποιος κατι για το συγκεκριμενο μοντελο ας πει....Ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Πέρασε μία απο το http://www.lotusclub.gr και ρώτα εκεί.

Αυτό που λές, έχει ήδη γίνει, οπότε κάποιος γνωρίζει απο πρώτο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

μιας&σημερα ειναι η τελευταια μερα του 2007,απο αυριο ξεκινανε τα νεα μετρα!αντε να δουμε τι θα δουμε τελικα!καλη χρονια σε ολους...:)
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά σε όλους...

Ένας Πολύ Καλός Φίλος Αμερικανός μου πουλάει την Μ3 του...

Είναι Μοντέλο 2005 SMG Full Extra... Βέβαια λόγω των Μεγάλων αποστάσεων έχει κάνει 70.000 Km αλλά το αμάξι φυσάει. Θα ήθελα πληροφορίες απο κάποιον που έχει φέρει αμάξι απο Αμερική...

Τι θα κοστίσει το τελωνείο εαν το φέρω μέσο Βελγίου? Το Αμάξι μου το δίνει 22.000$ (περίπου 15.000€). Τόσο κοστίζουν περίπου τα αυτοκίνητα αυτά εκεί...:blink:

Σας Ευχαριστώ και Καλή Χρονιά σε Όλους:D

Link to comment
Share on other sites

geia sas paides!!!xriazomai epigondos tin boithia twn idikwn!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ Χ3 ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΕΤΕΛΑΙΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 2.0D ΒΑΣΙΚΑ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ 28000 ΕΥΡΟ ΠΟΣΟ ΤΗΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΤV? ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧς ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.ΑΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ.Α ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΤΗΑΝΚΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
Link to comment
Share on other sites

@ bremen1

 

 

telika file to astra coupe turbo apo to 2001 hdh exei schluesselnummer 62!!

 

ayto ti shmainei gia mena? oti akoma kai 2001 montelo an brw,tha einai fthno sxetika sto telwneio?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια. Χρονια πολλα και καλη χρονια. Σημερα ρωτησα τελωνειακο τι θα ισχυσει με τα καινουρια μετρα. Μου ειπε οτι αυτη την στιγμη ισχυουν ακομα τα παλια και περιμενουν καποιο χαρτι απο το υπουργειο για να θεσουν σε εφαρμογη τα καινουρια. τωρα αυτο μπορει να γινει την αλλη βδομαδα ή τον αλλο μηνα ή σε 3 μηνες. κανεις δε ξερει. Παντως μου ειπε οτι τα καινουρια μετρα (οταν αυτα θα εφαρμοστουν) θα εχουν αρκετες μειωσεις, ενα αμαξι πχ που ηθελε τελωνειο μεχρι τωρα 8000 ευρω, με τα καινουρια μετρα θα θελει γυρω στις 6000 ευρω. επισης μου ειπε οτι καλυτερα συμφερει να εκτελωνισεις αμαξι του '04 - '05 και πανω! αυτα. μολις μαθω νεοτερα θα σας ενημερωσω...
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια. Χρονια πολλα και καλη χρονια. Σημερα ρωτησα τελωνειακο τι θα ισχυσει με τα καινουρια μετρα. Μου ειπε οτι αυτη την στιγμη ισχυουν ακομα τα παλια και περιμενουν καποιο χαρτι απο το υπουργειο για να θεσουν σε εφαρμογη τα καινουρια. τωρα αυτο μπορει να γινει την αλλη βδομαδα ή τον αλλο μηνα ή σε 3 μηνες. κανεις δε ξερει. Παντως μου ειπε οτι τα καινουρια μετρα (οταν αυτα θα εφαρμοστουν) θα εχουν αρκετες μειωσεις, ενα αμαξι πχ που ηθελε τελωνειο μεχρι τωρα 8000 ευρω, με τα καινουρια μετρα θα θελει γυρω στις 6000 ευρω. επισης μου ειπε οτι καλυτερα συμφερει να εκτελωνισεις αμαξι του '04 - '05 και πανω! αυτα. μολις μαθω νεοτερα θα σας ενημερωσω...

 

Επιβεβαιώνονται όσα έγραψα παραπάνω...όσοι θέλετε να εισάγετε αυτοκίνητο μέχρι 2004 καλύτερα να βιαστείτε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...