Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για να φερω ενα αυτοκινητο απο Βελγιο (που εχω την υπικοοτητα) τι γινετε? ξερει κανεις?

Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver

Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310

Link to comment
Share on other sites

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΜΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?
Link to comment
Share on other sites

basika file mou ola yparxoun stin stoudgardi kai sto berolino.ekei einai oles oi megales ektheseis gia kainourgia kai metaxeirismena.alla kai thn proigoumenh ebdomada pou eimoun sto dusseldorf eida tromeres times se metaxeirismena pou den exo dei alou.pisteyo pos se ayta ta merh tha breis oti theleis
Link to comment
Share on other sites

εχω αλλη μια ερωτηση. αν αγορασω ενα αμαξι απο γερμανια και αναθεσω σε μια μεταφορικη να μου το κατεβασει ελλαδα με φορτηγο, η μεταφορικη μπορει να μου το παραδωσει στην Αθηνα η πρεπει να παω να το παραλαβω απο την Πατρα μολις βγει το φορτηγο απο το πλοιο? Και αν μπορει να μου το φερει Αθηνα τοτε τη δηλωση οχηματος στο τελωνειο της Πατρας, που γινεται καθε φορα που εισαγεται ενα αμαξι απο το εξωτερικο, ποιος θα τη κανει? Ο οδηγος του φορτηγου?
Link to comment
Share on other sites

nomizo an kai den eimai apolyta sigouros oti an exeis to timologio kai thn apodeiksh metaforas tou autokinhtou mporeis entos 24 oron na pas kai edo sto menidi sto teloneio na to diloseis..ginete ayto alla to pos den eimai 100% sigouros na sou po.
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα αν αγοραζα αυτοκινητο απο γερμανια και ειχα τη πολυτελεια χρονου θα το εφερνα οδικως..και το ταξιδακι σου κανεις με το καινουργιο αμαξι και δε μπλεκεις με μεταφορικες φορτηγα πλοια κτλ...
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα αν αγοραζα αυτοκινητο απο γερμανια και ειχα τη πολυτελεια χρονου θα το εφερνα οδικως..και το ταξιδακι σου κανεις με το καινουργιο αμαξι και δε μπλεκεις με μεταφορικες φορτηγα πλοια κτλ...

 

synfono se ayto.ta pio polla pou erxontai me metaforikh etereia exoun sxedon panta apo elafries gratzounies mexri kai mikroxtypimata, ta opoia einai synepeia tou fortomatos.alla kai to taksidi an den exeis tis katalliles odigikes gnoseis se xores tis eyropis einai dyskolo kai megalo.to ekana mia fora apo berolino pros athina kai htan pragmatika makrino..

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότεροι που τα φέρνουν μόνοι τους, πηγαίνουν Ιταλία και μετά με καράβι Ηγουμενίτσα ή Πάτρα. Είναι πολύ φθηνότερα και αρκετά πιό ξεκούραστα :)
Link to comment
Share on other sites

Kalispera sas,

 

Epeidi to topic exei pleon terastio ogko kai den mporw na vrw mia sygkekrimeni apantisi, tha ithela kapoios pou gnwrizei na mou apantisi sto parakatw erwtima:

 

 

Thelw na ferw apo germania ena AUDI A3 1.6 FSI montelo 2005.

An to vrw ekei kapou sta 15.000 - 16.000 euro poso tha plirwsw sto telwneio??? Mporei kapoios na mou analysei pws ginetai o ypologismow?

Link to comment
Share on other sites

Αναλυτικά 1. Το χαράτσι που θα κληθείτε να πληρώσετε είναι τα γνωστά σε όλους τέλη ταξινόμησης που δεν είναι άλλο από τον πρώην φόρο εισαγωγής που μετονομάσθηκε έτσι στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης να γλιτώσει από τα πρόστιμα του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου κρατώντας σε ισχύ αυτό το είδος φόρου.

Τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα του οχήματος όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο. Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχει και όσο παλαιότερο είναι (μιλάμε για καταλυτική γενιά) τόσο περισσότερο θα κληθείτε να πληρώσετε.

 

 

Οι συντελεστές είναι:

ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

98/69/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:

94/12/Ε.Κ.

91/441/Ε.Ο.Κ, 89/458/ΕΟΚ και 88/76/ΕΟΚ:

Αυτοκίνητα Συμβατικής τεχνολογίας

 

Μέχρι 900 κ.ε.

5%

14%

24%

37%

 

Από 901-1400 κ.ε.

12%

27%

49%

66%

 

Από 1401-1600 κ.ε.

20%

45%

95%

128%

 

Από 1601-1800 κ.ε.

30%

56%

129%

148%

 

Από 1801-2000 κ.ε.

40%

83%

216%

266%

 

Από 2001 κ.ε. και πάνω

50%

142%

334%

346

 

 

 

 

Το ποσό στο οποίο εφαρμόζονται αυτοί οι συντελεστές είναι η φορολογητέα άξια , η οποία προκύπτει από την εργοστασιακή άξια του αυτοκίνητου την οποία μαθαίνετε τηλεφωνώντας στην υπηρεσία οξιών στο νούμερο 210 – 4536532 , προσθέτοντας σε αυτην τα εξοδα ασφαλισης και μεταφοράς (τα γλυτώνετε αν το φέρετε μόνοι σας με προσωρινές πινακίδες) μειωμένη λόγω παλαιότητας με βάση τους ακόλουθους συντελεστές:

Από 1 χρόνο

έως και 2

14%

 

2

3

21%

 

3

4

28%

 

4

5

34%

 

5

6

40%

 

6

7

46%

 

7

8

52%

 

8

9

57%

 

9

10

62%

 

10

11

67%

 

11

12

70%

 

12

13

73%

 

13

14

76%

 

14

15

79%

 

15 κ πάνω

80%

 

 

Ως μεταχειρισμένο, νοείται το όχημα παλαιότερο από 6 μήνες. Αν είναι από 6 μέχρι 12 μήνες (από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία) και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα, εφαρμόζεται μείωση της εργοστασιακής αξίας κατά 7%.

 

 

Έχετε υπ’ όψιν όμως, ότι αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο ή σχετικά καινούργιο και η αξία του τιμολογίου είναι μεγαλύτερη από την μειωμένη (λόγω παλαιότητας) εργοστασιακή, στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης που θα κληθείτε να πληρώσετε, θα χρησιμοποιηθεί η πρώτη.

 

 

 

 

2. Εκτός των τελών ταξινόμησης, θα επιβαρυνθείτε και το ΦΠΑ το οποίο στην περίπτωση καινούργιου αυτοκίνητου πληρώνεται στην Ελλάδα ενώ στην περίπτωση μεταχειρισμένου, πληρώνεται στη χώρα προέλευσης του αυτοκίνητου.

 

 

3. Τέλος, είναι το κόστος της διαδικασία του εκτελωνισμού , που δεν είναι απλή υπόθεση να διεκπεραιώσει ο καθένας μας και έχει σίγουρα ανάγκη από τους επαγγελματίες εκτελωνιστές οι οποίοι έχουν το ελεύθερο από το κράτος να χρεώνουν όσο θέλουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες (οι εκτελωνιστές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έτσι η επιβάρυνση αυτή εξαρτάται από τη συμφωνία που θα κάνετε μαζί του

 

 

4. Υπολογίστε επίσης κόστος έκδοσης πινακίδων (κάπου 70-80 ευρω) και ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, και… τα τέλη κυκλοφορίας του αντίστοιχου έτους.

 

 

 

 

Συμπέρασμα

 

 

 

Σας συμφέρει μόνο αν μπορέσετε να πετύχετε καλή τιμή σε μεταχειρισμένο στο εξωτερικό, ώστε και μετά τα ελληνικά χαράτσια να εξακολουθεί να βγαίνει συμφέρουσα η λύση.

 

 

Με βάση τα παραπάνω εύκολα κάποιος αντιλαμβάνεται ότι το κέρδος από τηνεισαγωγή ενός smart 600 κυβικών όπως επισης και ενός σπορ αυτοκίνητου που φορά κινητήρα wankel, είναι πραγματικά άξιο προσοχής.

 

 

Θα πρέπει να είναι όσο πιο παλιό γίνεται αλλά που ταυτόχρονα να πληρεί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων της τελευταίας οδηγίας, ώστε να επωφεληθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο από τη μείωση της εργοστασιακής αξίας λόγω παλαιότητας ταυτόχρονα με τους χαμηλότερους συντελεστές τελών ταξινόμησης που εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα τελευταίας καταλυτικής γενιάς.

 

 

 

 

Χρήσιμες Συμβουλές αν σκοπεύετε να το φέρετε μόνοι σας από το εξωτερικό

 

 

Συνεννοηθείτε με πρώτα με τον εκτελωνιστή πόσο θα σας κοστίσει η αμοιβή του ιδίου γιατί συνήθως δεν σας απαντούν έως ότου να δουν την τιμή που το αγοράσατε από το τιμολόγιο αγοράς ή το ιδιωτικό συμφωνητικό (αν το αγοράσετε από ιδιώτη).

Αν έχετε τη δυνατότητα, γράψτε ποσό μικρότερο από αυτό που δώσατε για να το αγοράσετε. Συμφέρει αυτόν που θα σας το πουλήσει αν είναι εταιρία αφού θα κρύψει εισοδήματα από την εφορία του, όπως επίσης και εσάς, γιατί αν η τιμή αγοράς είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή αξία οπότε όπως είπαμε παραπάνω, τα τέλη ταξινόμησης σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστούν με την τιμή αγοράς που θα είναι μεγαλύτερη.

Σε κάποιες χώρες όπως π.χ. στην Ιταλία, στο τιμολόγια δεν αναγράφεται ξεχωριστά το ΦΠΑ αλλά συμπεριλαμβάνεται σε μια μικτή τιμή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ψάξτε να βρείτε σε κάποιο σημείο του τιμολογίου, μια σφραγίδα που να αναγράφει το νόμο ή προεδρικό διάταγμα με βάση τον οποίο γίνεται αυτός ο τρόπος αναγραφής. Αν δεν υπάρχει τότε στο τελωνείο μπορεί να σας ζητήσουν να πληρώσετε και δεύτερη φορά το ΦΠΑ (στην περίπτωση μεταχειρισμένου, υπενθυμίζω ότι το ΦΠΑ πληρώνεται στη χώρα προέλευσης). Προσοχή επίσης γιατί πιθανόν το άρθρο του νόμου που αναγράφεται μπορεί να είναι διαφορετικό αν πρόκειται για εισαγωγή από έμπορο ή ιδιώτη οπότε προσέξτε να είναι το σωστό (ο έμπορος που θα σας το πουλήσει, ξέρει).

Αν το αγοράσετε από ιδιώτη, θα πρέπει να θυμηθείτε ότι το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να είναι θεωρημένο για τη γνησιότητα του από το προξενείο. Το τιμολόγιο δεν χρειάζεται τίποτα.

Αν είστε ιδιώτης, τα έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν το πόσο της φορολογητέας αξίας, μπορείτε να τα γλιτώσετε αν δηλώσετε ότι φέρατε το αυτοκίνητο μόνος σας οδηγώντας το.

Να έχετε υπ' όψιν ότι το μεταχειρισμένο από το εξωτερικό πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ προτού πάρετε πινακίδες (αφού το έχετε εκτελωνίσει). Αν το μοντέλο που αγοράζετε δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά ή είστε ο πρώτος που το φέρνετε, τότε δεν θα υπάρχει η «έγκριση τύπου» όπως λέγεται, θα επιβαρυνθείτε με περισσότερα έξοδα στο ΚΤΕΟ, ενώ θα σας το κρατήσουν και μερικές μέρες για να εξακριβώσουν τα τεχνικά του στοιχεία. Αν όμως έχει εισαχθεί έστω και μια φορά από κάποιον, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα και θα το περάσετε ΚΤΕΟ με την κανονική διαδικασία

 

 

 

 

Τέλος, για όσον αφορά τη φορολογική σας δήλωση,

 

 

προσέξτε το τεκμήριο της αγοράς του αυτοκινήτου και τα τέλη ταξινόμησης που θα πληρώσετε, γιατί θα πρέπει να δηλωθούν στα εισοδήματα σας για τη χρονιά που το αγοράζετε γι’ αυτό φροντίστε να κάνετε μια φωτοτυπία στο τιμολόγιο αγοράς και την απόδειξη καταβολής των τελών ταξινόμησης.

 

 

Για να δικαιολογήσετε το ποσό που τυχόν να υπερβαίνει το εισόδημα σας, ρωτήστε ένα φοροτεχνικό να σας πει τα γνωστά κόλπα με τη δήλωση δωρεάς από τρίτο πρόσωπο όπως είναι η συνήθης πρακτική.

Link to comment
Share on other sites

Αναλυτικά 1. Το χαράτσι που θα κληθείτε να πληρώσετε είναι τα γνωστά σε όλους τέλη ταξινόμησης που δεν είναι άλλο από τον πρώην φόρο εισαγωγής που μετονομάσθηκε έτσι στην προσπάθεια της τότε κυβέρνησης να γλιτώσει από τα πρόστιμα του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου κρατώντας σε ισχύ αυτό το είδος φόρου.

Τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα του οχήματος όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο. Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχει και όσο παλαιότερο είναι (μιλάμε για καταλυτική γενιά) τόσο περισσότερο θα κληθείτε να πληρώσετε.

 

 

Οι συντελεστές είναι:

ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

 

ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

98/69/Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:

94/12/Ε.Κ.

91/441/Ε.Ο.Κ, 89/458/ΕΟΚ και 88/76/ΕΟΚ:

Αυτοκίνητα Συμβατικής τεχνολογίας

 

Μέχρι 900 κ.ε.

5%

14%

24%

37%

 

Από 901-1400 κ.ε.

12%

27%

49%

66%

 

Από 1401-1600 κ.ε.

20%

45%

95%

128%

 

Από 1601-1800 κ.ε.

30%

56%

129%

148%

 

Από 1801-2000 κ.ε.

40%

83%

216%

266%

 

Από 2001 κ.ε. και πάνω

50%

142%

334%

346

 

 

 

 

Το ποσό στο οποίο εφαρμόζονται αυτοί οι συντελεστές είναι η φορολογητέα άξια , η οποία προκύπτει από την εργοστασιακή άξια του αυτοκίνητου την οποία μαθαίνετε τηλεφωνώντας στην υπηρεσία οξιών στο νούμερο 210 – 4536532 , προσθέτοντας σε αυτην τα εξοδα ασφαλισης και μεταφοράς (τα γλυτώνετε αν το φέρετε μόνοι σας με προσωρινές πινακίδες) μειωμένη λόγω παλαιότητας με βάση τους ακόλουθους συντελεστές:

Από 1 χρόνο

έως και 2

14%

 

2

3

21%

 

3

4

28%

 

4

5

34%

 

5

6

40%

 

6

7

46%

 

7

8

52%

 

8

9

57%

 

9

10

62%

 

10

11

67%

 

11

12

70%

 

12

13

73%

 

13

14

76%

 

14

15

79%

 

15 κ πάνω

80%

 

 

Ως μεταχειρισμένο, νοείται το όχημα παλαιότερο από 6 μήνες. Αν είναι από 6 μέχρι 12 μήνες (από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία) και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα, εφαρμόζεται μείωση της εργοστασιακής αξίας κατά 7%.

 

 

Έχετε υπ’ όψιν όμως, ότι αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο ή σχετικά καινούργιο και η αξία του τιμολογίου είναι μεγαλύτερη από την μειωμένη (λόγω παλαιότητας) εργοστασιακή, στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης που θα κληθείτε να πληρώσετε, θα χρησιμοποιηθεί η πρώτη.

 

 

 

 

2. Εκτός των τελών ταξινόμησης, θα επιβαρυνθείτε και το ΦΠΑ το οποίο στην περίπτωση καινούργιου αυτοκίνητου πληρώνεται στην Ελλάδα ενώ στην περίπτωση μεταχειρισμένου, πληρώνεται στη χώρα προέλευσης του αυτοκίνητου.

 

 

3. Τέλος, είναι το κόστος της διαδικασία του εκτελωνισμού , που δεν είναι απλή υπόθεση να διεκπεραιώσει ο καθένας μας και έχει σίγουρα ανάγκη από τους επαγγελματίες εκτελωνιστές οι οποίοι έχουν το ελεύθερο από το κράτος να χρεώνουν όσο θέλουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες (οι εκτελωνιστές δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και έτσι η επιβάρυνση αυτή εξαρτάται από τη συμφωνία που θα κάνετε μαζί του

 

 

4. Υπολογίστε επίσης κόστος έκδοσης πινακίδων (κάπου 70-80 ευρω) και ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ αν το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο, και… τα τέλη κυκλοφορίας του αντίστοιχου έτους.

 

 

 

 

Συμπέρασμα

 

 

 

Σας συμφέρει μόνο αν μπορέσετε να πετύχετε καλή τιμή σε μεταχειρισμένο στο εξωτερικό, ώστε και μετά τα ελληνικά χαράτσια να εξακολουθεί να βγαίνει συμφέρουσα η λύση.

 

 

Με βάση τα παραπάνω εύκολα κάποιος αντιλαμβάνεται ότι το κέρδος από τηνεισαγωγή ενός smart 600 κυβικών όπως επισης και ενός σπορ αυτοκίνητου που φορά κινητήρα wankel, είναι πραγματικά άξιο προσοχής.

 

 

Θα πρέπει να είναι όσο πιο παλιό γίνεται αλλά που ταυτόχρονα να πληρεί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων της τελευταίας οδηγίας, ώστε να επωφεληθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο από τη μείωση της εργοστασιακής αξίας λόγω παλαιότητας ταυτόχρονα με τους χαμηλότερους συντελεστές τελών ταξινόμησης που εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα τελευταίας καταλυτικής γενιάς.

 

 

 

 

Χρήσιμες Συμβουλές αν σκοπεύετε να το φέρετε μόνοι σας από το εξωτερικό

 

 

Συνεννοηθείτε με πρώτα με τον εκτελωνιστή πόσο θα σας κοστίσει η αμοιβή του ιδίου γιατί συνήθως δεν σας απαντούν έως ότου να δουν την τιμή που το αγοράσατε από το τιμολόγιο αγοράς ή το ιδιωτικό συμφωνητικό (αν το αγοράσετε από ιδιώτη).

Αν έχετε τη δυνατότητα, γράψτε ποσό μικρότερο από αυτό που δώσατε για να το αγοράσετε. Συμφέρει αυτόν που θα σας το πουλήσει αν είναι εταιρία αφού θα κρύψει εισοδήματα από την εφορία του, όπως επίσης και εσάς, γιατί αν η τιμή αγοράς είναι μεγαλύτερη από την εργοστασιακή αξία οπότε όπως είπαμε παραπάνω, τα τέλη ταξινόμησης σε αυτή την περίπτωση θα υπολογιστούν με την τιμή αγοράς που θα είναι μεγαλύτερη.

Σε κάποιες χώρες όπως π.χ. στην Ιταλία, στο τιμολόγια δεν αναγράφεται ξεχωριστά το ΦΠΑ αλλά συμπεριλαμβάνεται σε μια μικτή τιμή. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ψάξτε να βρείτε σε κάποιο σημείο του τιμολογίου, μια σφραγίδα που να αναγράφει το νόμο ή προεδρικό διάταγμα με βάση τον οποίο γίνεται αυτός ο τρόπος αναγραφής. Αν δεν υπάρχει τότε στο τελωνείο μπορεί να σας ζητήσουν να πληρώσετε και δεύτερη φορά το ΦΠΑ (στην περίπτωση μεταχειρισμένου, υπενθυμίζω ότι το ΦΠΑ πληρώνεται στη χώρα προέλευσης). Προσοχή επίσης γιατί πιθανόν το άρθρο του νόμου που αναγράφεται μπορεί να είναι διαφορετικό αν πρόκειται για εισαγωγή από έμπορο ή ιδιώτη οπότε προσέξτε να είναι το σωστό (ο έμπορος που θα σας το πουλήσει, ξέρει).

Αν το αγοράσετε από ιδιώτη, θα πρέπει να θυμηθείτε ότι το ιδιωτικό συμφωνητικό πρέπει να είναι θεωρημένο για τη γνησιότητα του από το προξενείο. Το τιμολόγιο δεν χρειάζεται τίποτα.

Αν είστε ιδιώτης, τα έξοδα μεταφοράς που επιβαρύνουν το πόσο της φορολογητέας αξίας, μπορείτε να τα γλιτώσετε αν δηλώσετε ότι φέρατε το αυτοκίνητο μόνος σας οδηγώντας το.

Να έχετε υπ' όψιν ότι το μεταχειρισμένο από το εξωτερικό πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ προτού πάρετε πινακίδες (αφού το έχετε εκτελωνίσει). Αν το μοντέλο που αγοράζετε δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά ή είστε ο πρώτος που το φέρνετε, τότε δεν θα υπάρχει η «έγκριση τύπου» όπως λέγεται, θα επιβαρυνθείτε με περισσότερα έξοδα στο ΚΤΕΟ, ενώ θα σας το κρατήσουν και μερικές μέρες για να εξακριβώσουν τα τεχνικά του στοιχεία. Αν όμως έχει εισαχθεί έστω και μια φορά από κάποιον, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα και θα το περάσετε ΚΤΕΟ με την κανονική διαδικασία

 

 

 

 

Τέλος, για όσον αφορά τη φορολογική σας δήλωση,

 

 

προσέξτε το τεκμήριο της αγοράς του αυτοκινήτου και τα τέλη ταξινόμησης που θα πληρώσετε, γιατί θα πρέπει να δηλωθούν στα εισοδήματα σας για τη χρονιά που το αγοράζετε γι’ αυτό φροντίστε να κάνετε μια φωτοτυπία στο τιμολόγιο αγοράς και την απόδειξη καταβολής των τελών ταξινόμησης.

 

 

Για να δικαιολογήσετε το ποσό που τυχόν να υπερβαίνει το εισόδημα σας, ρωτήστε ένα φοροτεχνικό να σας πει τα γνωστά κόλπα με τη δήλωση δωρεάς από τρίτο πρόσωπο όπως είναι η συνήθης πρακτική.

 

εαν φέρεις αυτοκίνητο απο την αμερική ισχύει το ίδιο?

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Για εισαγωγη απο αμερικη δεν ισχυουν τα ιδια με την ευρωπη..το τελωνειο νομιζω ειναι περιπου στο 1/3 επι του τιμολογιου αγορας.κοιτα ποιο πισω και κατι θα βρεις.το εχουν ξαναρωτησει πιο παλια..δεν μιλαμε για μετοικεσια??απλα για αγορα αυτοκινητου απο αμερικη
Link to comment
Share on other sites

Φίλε bigionder,

Πρόσφατα έφερα ένα φορτηγό Mercedes-Benz 411 από Ολλανδία και αντιμετωπίζω προβλήματα στο τελωνείο και στο μηχανολογικό. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2000 και έχει 2148 κυβικά. Το τιμολόγιο αγοράς αναφέρει 12.500 Ε. Τώρα το τελωνείο μου ζητάει φόρο γύρω στο 33% που τον υπολογίζει στην τιμή αγοράς προσαυξημένη κατά 400 Ε. Δηλαδή, πρέπει να πληρώσω 4.257 Ε. Σαν να μην έφτανε αυτό το μηχανολογικό "λέει" πως δεν έχει ξανασυναντήσει τον τύπο 411 και πρέπει να εκδοθεί μια βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Την τελευταία μπορούν να την εκδώσουν μόνο τα κεντρικά της Mercedes όπου μου ζητάνε 104 Ε.

Ο Ολλανδός που έχει την μάντρα επιμένει πως έχει πουλήσει κι άλλα τέτοια μοντέλα και πρώτη φορά το συναντάει αυτό. Αρχίζω να φαντάζομαι πως τα γρανάζια της γραφειοκρατίας πρέπει να λαδωθούν για να δουλέψουν...

Όποιος άλλος γνωρίζει σχετικά θα του ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσε κάπως.

Και μιας και έρχονται εκλογές:

 

 

http://fun.diadiktyo.net/fun.php?page=psifos

http://fun.diadiktyo.net/fun.php?page=psifos

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ... ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΑΝ ΙΔΙΩΤΗΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΤΡΕΣ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ?
Link to comment
Share on other sites

Για εισαγωγη απο αμερικη δεν ισχυουν τα ιδια με την ευρωπη..το τελωνειο νομιζω ειναι περιπου στο 1/3 επι του τιμολογιου αγορας.κοιτα ποιο πισω και κατι θα βρεις.το εχουν ξαναρωτησει πιο παλια..δεν μιλαμε για μετοικεσια??απλα για αγορα αυτοκινητου απο αμερικη

 

Που το έμαθες αυτό???

 

Εγώ από ότι ξέρω ισχύουν τα ίδια με την Ευρώπη συν ένα 10% ως τέλη εισαγωγής.

 

Επίσης μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αν το αυτοκίνητο δεν είναι τυποποιημένο με τις Ευρωπαικές οδηγίες, αλλά δε γνωρίζω περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε bigionder,

Πρόσφατα έφερα ένα φορτηγό Mercedes-Benz 411 από Ολλανδία και αντιμετωπίζω προβλήματα στο τελωνείο και στο μηχανολογικό. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2000 και έχει 2148 κυβικά. Το τιμολόγιο αγοράς αναφέρει 12.500 Ε. Τώρα το τελωνείο μου ζητάει φόρο γύρω στο 33% που τον υπολογίζει στην τιμή αγοράς προσαυξημένη κατά 400 Ε. Δηλαδή, πρέπει να πληρώσω 4.257 Ε. Σαν να μην έφτανε αυτό το μηχανολογικό "λέει" πως δεν έχει ξανασυναντήσει τον τύπο 411 και πρέπει να εκδοθεί μια βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Την τελευταία μπορούν να την εκδώσουν μόνο τα κεντρικά της Mercedes όπου μου ζητάνε 104 Ε.

Ο Ολλανδός που έχει την μάντρα επιμένει πως έχει πουλήσει κι άλλα τέτοια μοντέλα και πρώτη φορά το συναντάει αυτό. Αρχίζω να φαντάζομαι πως τα γρανάζια της γραφειοκρατίας πρέπει να λαδωθούν για να δουλέψουν...

Όποιος άλλος γνωρίζει σχετικά θα του ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσε κάπως.

Και μιας και έρχονται εκλογές:

 

 

http://fun.diadiktyo.net/fun.php?page=psifos

http://fun.diadiktyo.net/fun.php?page=psifos

 

Αυτή ακριβώς είναι η διαδικασία που προβλέπεται...

Δεν είναι υποχρεωμένοι να λαμβάνουν υπόψην τους το τιμολόγιο αγοράς και λογικό . αφού εσύ μπορεί να έχεις φιλαράκι μαντρά και να σου δώσει Porsche με 10χιλιάδες € και σε περίπτωση που εισάγεις μοντέλο που δεν το έχει ΄κυκλοφορήσει επίσημα η αντιπροσωπεία ,τότε θέλει βεβαίωση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Ολα αυτά δεν είναι γραφειοκρατικά για να σε κουράσουν στο τελωνείο, είναι απλή εφρμογή του νόμου...

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ... ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΑΝ ΙΔΙΩΤΗΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΤΡΕΣ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ?

 

Δεν λες κάτι καινούριο,η μισή ελλάδα κατεβάζει γερμανικά αμάξια και τα πουλάει στην άλλη μισή....φυσικά με αυτήν την υπερπληθώρα και τις οικονομικές δυσκολίες αναλαμβάνεις και το ρίσκο να σου μείνει...

Link to comment
Share on other sites

εχετε ακουσει/διαβασει για ενδεχομενη μειωση εως καταργηση των τελων ταξινομησης τον Σεπτεμβρη;;;

εμπορος μεταχειρισμενων μου ειπε για μειωση κατα 50% που θα ανακοινωθει στη ΔΕΘ...μαλιστα με απετρεψε απο το να αγορασω τωρα...να περιμενω μεχρι Σεπτεμβρη/Οκτωβρη..

ηταν τοσο σιγουρος που ,οπως ειπε,πουλησε οτι stock ειχε και κρατησε μονο τα επαγγελματικα του...

Στο περιοδικο Evo (Ιουλιου 2007) διαβασα για φημολογουμενη καταργηση των καταραμενων τελων διοτι το προστιμο που πληρωνει πια το κρατος ειναι πανω απο οσο κερδιζει απο την παρανομη φορολογια...

Across the satellite beams Across the oceans or seas

To the lighthouse I could be I see some soldiers with guns

And they are killing for fun They are killing to entertain me

Link to comment
Share on other sites

paidia mporeitai na mou peite poso 8elei gia na er8ei Auto edw

 

Arxiki timi einai stin Ellada einai 84.500Eyrw to Q7 4.2TDI

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

paidia mporeitai na mou peite poso 8elei gia na er8ei Auto edw

 

Arxiki timi einai stin Ellada einai 84.500Eyrw to Q7 4.2TDI

 

re file an exeis tosa lefta oste na to agoraseis stin germania 70000 eyro to teloneio se noiazei poso exei???

Link to comment
Share on other sites

ο πατερας μου ειναι εκτελωνηστης και αν και δεν εχει σχεση με αμαξια(ειδη υγειηνης φερνει)γενικα λεει οτι δεν συμφερει να το φερεις απ'εξω.οτι γλυτωσεις θα στο φανε και αν γλυτωσεις θα ειναι λιγα

Yamaha Z & Modenas Dinamik

2 Μικροι Θεοι!!!

Link to comment
Share on other sites

re file an exeis tosa lefta oste na to agoraseis stin germania 70000 eyro to teloneio se noiazei poso exei???

 

xaxa wraios kai poly swstos .... bebaia mporei na to agorazei klemeno kai na to parei poly ligotero....

 

oso yia ton apo panw megale otan to ferneis me metoikesia symferei me ta 1000

GATE 7 PORTO LEONE
Link to comment
Share on other sites

yia osous fernoun autokinita apo ameriki se peripou dyo mines isws kai ligotero tha sas pw akrivws ti kai posa plironeis yiati tha paei katw o aderfos mou ena s2000 tou 2002 kaitha kserw ti paizei
GATE 7 PORTO LEONE
Link to comment
Share on other sites

xaxa wraios kai poly swstos .... bebaia mporei na to agorazei klemeno kai na to parei poly ligotero....

 

oso yia ton apo panw megale otan to ferneis me metoikesia symferei me ta 1000

 

ισως,δεν εχω ασχοληθει καθολου και δεν ξερω.παντος αυτο μου ειχε πει.τεσπα τα λαθη ειναι ανθρωπινα:D:D

Yamaha Z & Modenas Dinamik

2 Μικροι Θεοι!!!

Link to comment
Share on other sites

to exo parathrisei kai allh fora na mpainei kapoios kai na rotaei gia ena para poly akribo aytokinhto etsi gia efe xoris na exei dynatothta na to agorasei..an eixe thn dynatothta den tha empene se ayto to forum na rothsei poso kostizei o ektelonismos.tha itan sthn epistrofh apo germany gia na to xarei sto dromo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...