Jump to content

Ασυνεννοησία μεταξύ Q - WIND - Σπάσιμο νεύρων


mariosx
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ιστορία:

 

Έχω κάρτα Q από το 2003. Την ίδια SIM.

 

Μέχρι πριν λίγο καιρό, κανένα πρόβλημα.

 

Ερχεται στη κατάσταση ένα καινούριο κινητό, το οποίο δεν αναγνωρίζει την κάρτα μου.

 

Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Q, τους λέω την κατάσταση και τον αριθμό τηλεφώνου μου, και αφού το ψάχνουν μου λένε πως η αντικατάσταση της κάρτας μου , ΔΕΝ χρεώνεται και είναι δωρεάν.

 

Πάω στο κατάστημα WIND, και μου λένε πως πρέπει να πληρώσω 17 ευρώ.

 

Τους λέω τι είπαμε με την εξυπηρέτηση της Q, και μου λέει η κοπέλα πως αφού το γράφει το σύστημα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

 

Παίρνω από το κατάστημα ξανά στην Q, και τους λέω τι γίνεται.

 

Μου λένε να τους πω να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών των καταστημάτων WIND , όπως και κάνουν.

 

Εκεί τους λένε πως πρέπει να κάνουν ότι τους λέει το σύστημα.

 

Ξαναπαίρνω εγώ τηλέφωνο την εξυπηρέτηση Q, και τους εξηγώ τι έγινε, μου λενε να δώσω κάποιον από το κατάστημα στο τηλέφωνο.

 

Μιλάνε μαζί, και της λεει να ξαναπάρει στην εξυπηρέτηση πελατών των καταστημάτων wind και πως κανονικά δεν πρέπει να χρεωθώ.

 

Παίρνει ξανά τηλέφωνο, αρκετή αναμονή, κτλ κτλ, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο.

 

"Ότι λέει το σύστημα".

 

Μην μπορώντας να κάνω κάτι άλλο, έφυγα εκνευρισμένος (όχι με τα παιδιά εκεί, στο κάτω κάτω δεν φταίνε) , αλλά με την ασυνεννοησία που υπάρχει μεταξύ wind-Q που υποτίθεται είναι η ίδια εταιρία πλέον.

 

Τα κουλά της υπόθεσης:

 

Αντικατάσταση κάρτας Q λόγο ασυμβατότητας: 17 ευρώ

Φορητότητα από Q σε F2G : Δωρεάν

Φορητότητα από F2G σε Q: Δωρεάν

Νέα κάρτα Q Card : Δωρεάν

 

Η ηλιθιότητα στο μεγαλείο της.

 

Υπάρχει κάποιος τρόπος να "fight the system" ?

 

Δεν είναι θέμα τα 17 ευρώ. Είναι θέμα της κοροϊδίας . . .

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ιστορία:

 

Έχω κάρτα Q από το 2003. Την ίδια SIM.

 

Μέχρι πριν λίγο καιρό, κανένα πρόβλημα.

 

Ερχεται στη κατάσταση ένα καινούριο κινητό, το οποίο δεν αναγνωρίζει την κάρτα μου.

 

Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Q, τους λέω την κατάσταση και τον αριθμό τηλεφώνου μου, και αφού το ψάχνουν μου λένε πως η αντικατάσταση της κάρτας μου , ΔΕΝ χρεώνεται και είναι δωρεάν.

 

Πάω στο κατάστημα WIND, και μου λένε πως πρέπει να πληρώσω 17 ευρώ.

 

Τους λέω τι είπαμε με την εξυπηρέτηση της Q, και μου λέει η κοπέλα πως αφού το γράφει το σύστημα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

 

Παίρνω από το κατάστημα ξανά στην Q, και τους λέω τι γίνεται.

 

Μου λένε να τους πω να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών των καταστημάτων WIND , όπως και κάνουν.

 

Εκεί τους λένε πως πρέπει να κάνουν ότι τους λέει το σύστημα.

 

Ξαναπαίρνω εγώ τηλέφωνο την εξυπηρέτηση Q, και τους εξηγώ τι έγινε, μου λενε να δώσω κάποιον από το κατάστημα στο τηλέφωνο.

 

Μιλάνε μαζί, και της λεει να ξαναπάρει στην εξυπηρέτηση πελατών των καταστημάτων wind και πως κανονικά δεν πρέπει να χρεωθώ.

 

Παίρνει ξανά τηλέφωνο, αρκετή αναμονή, κτλ κτλ, αλλά το αποτέλεσμα το ίδιο.

 

"Ότι λέει το σύστημα".

 

Μην μπορώντας να κάνω κάτι άλλο, έφυγα εκνευρισμένος (όχι με τα παιδιά εκεί, στο κάτω κάτω δεν φταίνε) , αλλά με την ασυνεννοησία που υπάρχει μεταξύ wind-Q που υποτίθεται είναι η ίδια εταιρία πλέον.

 

Τα κουλά της υπόθεσης:

 

Αντικατάσταση κάρτας Q λόγο ασυμβατότητας: 17 ευρώ

Φορητότητα από Q σε F2G : Δωρεάν

Φορητότητα από F2G σε Q: Δωρεάν

Νέα κάρτα Q Card : Δωρεάν

 

Η ηλιθιότητα στο μεγαλείο της.

 

Υπάρχει κάποιος τρόπος να "fight the system" ?

 

Δεν είναι θέμα τα 17 ευρώ. Είναι θέμα της κοροϊδίας . . .

 

Το "σύστημα" λέει 17 € σε όλες τις περιπτώσεις... Αν δεις, έχει κάποιες επιλογές στις οποίες (μάλλον) δεν χρεώνει 17 € (π.χ. κλοπή), αλλά οι υπάλληλοι επιλέγουν πάντα την "αντικατάσταση" που είναι χρεώσιμη.

 

Σε κάθε περίπτωση, η αντικατάσταση καρτών Q είναι δωρεάν, το γράφει ο τιμοκατάλογος τους χρόνια τώρα. Δοκίμασε να πας σε άλλο κατάστημα, και αν και εκεί σου γίνουν τα ίδια, πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση Q, εξήγησε τι γίνεται, πες ότι αρνείσαι να πληρώσεις το ποσό της αντικατάστασης, και απαίτησε να σου στείλουν κάρτα SIM με courier αν αδυνατούν να στην δώσουν από κατάστημα...

 

Μην ανησυχείς, το δίκιο με το μέρος σου το έχεις.

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Το "σύστημα" λέει 17 € σε όλες τις περιπτώσεις... Αν δεις, έχει κάποιες επιλογές στις οποίες (μάλλον) δεν χρεώνει 17 € (π.χ. κλοπή), αλλά οι υπάλληλοι επιλέγουν πάντα την "αντικατάσταση" που είναι χρεώσιμη.

 

Σε κάθε περίπτωση, η αντικατάσταση καρτών Q είναι δωρεάν, το γράφει ο τιμοκατάλογος τους χρόνια τώρα. Δοκίμασε να πας σε άλλο κατάστημα, και αν και εκεί σου γίνουν τα ίδια, πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση Q, εξήγησε τι γίνεται, πες ότι αρνείσαι να πληρώσεις το ποσό της αντικατάστασης, και απαίτησε να σου στείλουν κάρτα SIM με courier αν αδυνατούν να στην δώσουν από κατάστημα...

 

Μην ανησυχείς, το δίκιο με το μέρος σου το έχεις.

 

ότι το έχω με το μέρος μου το ξέρω.. το πρόβλημα είναι πως στην WIND δεν το ξέρουν, και δεν μπορώ να πάω και αλλού έτσι που έγιναν τα πράγματα..

 

Ξέρει κάποιος σίγουρα, αν η αντικατάσταση Q λόγο κλοπής δεν χρεώνεται...?

 

αν είναι να κανονίσω να μου την "κλέψουν" :ninja:

 

edit:

 

Επικοινώνησα ξανά με την εξυπηρέτηση Q.

 

Η κλοπή χρεώνεται τελικά.

 

Άλλος τρόπος να μου στείλουν την κάρτα δεν υπάρχει, και μου είπαν στην ουσία να πηγαίνω σε άλλα καταστήματα wind ίσως μου την αλλάξουν :p

 

έχει καταντήσει γελοία η κατάσταση.

 

Αν πάω στο Μαρούσι στη Wind υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι ; ή θα χάσω την ώρα μου;

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να πας σε ένα μη-franchise κατάστημα Wind.

 

Αυτό θέλω να κάνω.. αλλά πως τα ξεχωρίζω ? :p

 

Υπάρχει κάποιο που να ξέρουμε πως δεν είναι franchise Γουδι-Ζωγράφου-Κέντρο ?

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αυτό θέλω να κάνω.. αλλά πως τα ξεχωρίζω ? :p

 

Υπάρχει κάποιο που να ξέρουμε πως δεν είναι franchise Γουδι-Ζωγράφου-Κέντρο ?

 

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος...θαρρω οτι το καταστημα της Στουρναρη στο πολυτεχνειο ειναι ιδιοκτητο....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος...θαρρω οτι το καταστημα της Στουρναρη στο πολυτεχνειο ειναι ιδιοκτητο....

 

ΟΚ HEO thanks.

 

Θα πάω κέντρο έτσι κι αλλιώς σε καμιά ώρα, οπότε δεν χάνω κάτι να δοκιμάσω κι εκεί..

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος...θαρρω οτι το καταστημα της Στουρναρη στο πολυτεχνειο ειναι ιδιοκτητο....

 

Ήταν ιδιόκτητο, δεν είναι πλέον.

Τα ιδιόκτητα στο κέντρο είναι Σταδίου στο Σύνταγμα και στο Κολωνάκι

Link to comment
Share on other sites

Ήταν ιδιόκτητο, δεν είναι πλέον.

Τα ιδιόκτητα στο κέντρο είναι Σταδίου στο Σύνταγμα και στο Κολωνάκι

 

Ναι όντως. Μόλις γύρισα τώρα και μου είπαν πως στην Σταδίου είναι ιδιόκτητο.

 

Υπάρχει έλλειψη στις κάρτες Q όμως και στα 2 καταστήματα (Στουρνάρη - ΣΤαδίου) οπότε από Τρίτη - Τετάρτη θα δούμε τι γίνεται ...

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάτι παρόμοιο έζησα κι εγώ όταν ήθελα να κάνω φορητότητα από wind σε q.

Από την εξυπηρέτηση πελατών της q μου είπαν να πάω σε κατάστημα της wind για να την κάνω. Πήγα συνολικά σε 4 καταστήματα wind όπου μου έλεγαν ότι δεν γίνεται, ότι πρέπει εγώ να βρω μια αίτηση από την q και να τους την πάω και με παρέπεμπαν στην εξυπηρέτηση πελατών της q. Στο τέλος επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της q μέσα από το κατάστημα wind και αναγκάστηκα να δώσω το τηλέφωνό μου στον υπάλληλο του καταστήματος για να συνεννοηθεί με τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών q. Έτσι ο υπάλληλος που μέχρι πριν 2 λεπτά μου έλεγε ότι δεν γίνεται με τίποτα η φορητότητα στο κατάστημα προχώρησε κανονικά τις διαδικασίες.

Δεν άκουσα καμιά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που πέρασα από κατάστημα σε κατάστημα wind προσπαθώντας να τους εξηγήσω τη δουλειά τους. Άραγε δεν μπορούσαν οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της q; Έπρεπε ο πελάτης να τους καθοδηγήσει και να τους παρέχει και τη συσκευή του γι αυτό που θα έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι από μόνοι τους;

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε με την Wind από θέμα συνεννόησης στα καταστήματα.

 

Εγώ τελικά άλλαξα κινητό στο ενδιάμεσο διάστημα, και δουλεύει η Q μου στο καινούριο κινητό, οπότε δεν ασχολήθηκα άλλο...

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο Τιμοκατάλογος της Q άλλαξε

τώρα πιά ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΤΑΣ SIM ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 3 ΜΗΝΩΝ 17,7534 €

Άρα δεν υπάρχει πλέον κανένα θέμα ασυνενοησίας.

Συνενοήθηκαν μια χαρά φυσικά σε βάρος μας.

Link to comment
Share on other sites

Ο Τιμοκατάλογος της Q άλλαξε

τώρα πιά ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΡΤΑΣ SIM ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 3 ΜΗΝΩΝ 17,7534 €

Άρα δεν υπάρχει πλέον κανένα θέμα ασυνενοησίας.

Συνενοήθηκαν μια χαρά φυσικά σε βάρος μας.

 

Κλασσικά και ως συνήθως :)

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...