Jump to content

Παραγγελία από vodafone.gr


mystic
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

 

Έκανα αίτηση για νέο συμβόλαιο με νέα συσκευή (iphone 3gs) από το vodafone.gr πριν 3 ημέρες και δεν έχουν επικοινωνήσει καν μαζί μου ακόμα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει πόσες μέρες περίπου χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η παραγγελία; Σκέφτηκα να πάρω σήμερα τηλ να ρωτήσω αλλά είναι κλειστό το τηλ κέντρο τα σ/κς. Στα mails εννοείται πως δεν απαντάνε..

Link to comment
Share on other sites

Στο 210 67.02.000 πήρα και το ηχογραφημένο μήνυμα έλεγε πως δεν λειτουργεί τα σαββατοκύριακα.. Δεν είμαι συνδρομητής vodafone ακόμα για να πάρω στο 13830 και από σταθερό είναι 0,002104 € / δευτερόλεπτο (0,12624 € / λεπτό). Την τελευταία φορά που τους πήρα με είχανε 20 λεπτά από τηλεφωνητή σε τηλεφωνητή μέχρι να βγάλουμε άκρη..

 

Υπάρχει κάποιο τηλ αποκλειστικά για παραγγελίες απ το vodafone.gr;

Link to comment
Share on other sites

Eσύ παίρνεις στα γραφεία της εταιρείας που προφανώς είναι κλειστά και εξάλλου δεν σε εξυπηρετούν από εκεί. Στην εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να καλέσεις που είναι το 13830 (αν και νομίζω πως και στον αριθμό που καλείς υπάρχει επιλογή για να συνδεθείς με την εξυπηρέτηση συμβολαίων...).
Link to comment
Share on other sites

Αφού αποσυνδέθηκε 3-4 φορές η γραμμή και ξανά κάλεσα, περίμενα πάνω από μισή ώρα, άκουσα άπειρες φορές το #@$^% τραγούδι της vodafone και πλέον έχω και επίσημα πονοκέφαλο με ενημέρωσαν πως πρέπει να περάσουν 4-5 εργάσιμες για να επικοινωνήσουν μαζί μου για την παραγγελία...
Link to comment
Share on other sites

απλα δεν κανουν ενημεροση για το ποτε θα παραλαβεις θα σε παρουνε απο curier για παραλαβη.ειναι παντως γρηγορη!
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πρεπε να κάνουν μια επιβεβαίωση της παραγγελίας όπως όλα τα σωστά eshops;

 

Κανονικά λαμβάνεις ένα email επιβεβαίωσης οτι η παραγγελία σου έχει ληφθεί και τα σχετικά. Ακόμα και αν δεν το λάβεις (ούτε και εγώ το έλαβα πρόσφατα σε μια παραγγελία μου αλλά εντός τριών ημερών είχα παραλάβει κανονικά) μετά από μια-δυο ημέρες συνήθως σε παίρνουν τηλέφωνο από την εταιρία courier για να κανονίσετε την ώρα παράδοσης. Η αποστολή είναι γενικά πολύ γρήγορη και συνήθως εντός τριών ημερών παραδίδουν.

Το γεγονός οτι επέλεξες συσκευή iphone με κάνει να υποπτευθώ οτι ίσως δεν υπάρχει ετοιμαπαράδοτο το μοντέλο που επέλεξες, καθόλου απίθανη πιθανότητα δυστυχώς για το συγκεκριμένο κινητό. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση οφείλουν να σε ενημερώσουν για την όποια καθυστέρηση είτε τηλεφωνικά είτε με email.

Σε κάθε περίπτωση εφόσον έχουν περάσει ήδη πάνω από τρεις ημέρες όπως σου είπαν και οι φίλοι πιο πάνω θα πρέπει να καλέσεις το 13830 και να ρωτήσεις τι συμβαίνει. Γενικά δεν διαρκεί πολύ η αναμονή αλλά κάποιες φορές ειδικά σε ώρες αιχμής λογικό είναι οτι μπορεί να συμβεί. Καλύτερα να καλέσεις νωρίς το πρωί που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ.

Ουτε ενημέρωση ούτε τίποτα.

 

Τελικά παρέλαβα την συσκευή στις 21 Δεκεμβρίου και ακομα μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση γιατί λεει θέλουν πρώτα να επιστραφούν τα πρωτότυπα συμβόλαια!

 

Δεν έχει ουτε λίγες ώρες που έγραψα την περιπέτεια μου στο blog μου.

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Και γώ τελικά παρέλαβα τη συσκευή την Τρίτη το μεσημέρι χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο.. Ο τύπος που μου την έφερε μου είπε να πάρω τηλ σ ένα νούμερο (νούμερο της μεταφορικής), πήρα και η απάντηση τους ήταν.. "γιατί μας πήρατε τηλ;"

 

Το θέμα είναι οτι ο κούριερ μου έδωσε 3 αντίγραφα του συμβολαίου και έφυγε.. Που σημαίνει τι; Πρέπει να στείλω το συμβόλαιο στη βόντα; Τους πήρα σήμερα τηλ και περιμένω απάντηση...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η courier με έβαλε να υπογράψω τα συμβόλαια, μου έδωσε ένα αντίγραφο, και τα άλλα δύο φύγαν επιτόπου πίσω στην Vodafone την ίδια μέρα (21 Δεκεμβρίου).

 

Υποτίθεται ότι με την παραλαβή των συμβολαίων θα ενεργοποιούσαν την SIM. Αλλά μπα...

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τώρα τι να κάνω που δε μου τα πήρε πίσω...;; Θα πρέπει να τρέχω να τους τα δώσω; Την παλεύουν;
Link to comment
Share on other sites

Εσένα τώρα λειτουργεί η νέα σύνδεση που έκανες στην Vodafone ή παίζεις και εσυ με παλιά SIM όπως εγώ?
There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που διάβασα το ποστ σου έβαλα και γω την παλιά sim, πίστευα πως θα θέλει unlock για να τη δεχτεί :P
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβες; Και ενημέρωση καμία... απαράδεκτοι σου λέω!

 

Να κρατάς το iPhone και να μην μπορείς να το δουλέψεις τώρα Χριστουγεννιάτικα...

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Γεια να δούμε μετά από πόσες μέρες θα δεησουν να ενεργοποιησουν την γραμμή. Πάλι καλά που υπάρχουν αρκετά wifi και απολαμβάνουμε τις λειτουργίες του iPhone :)

Πάντως το εργαλείο είναι πολύ μπροστά! :) συμφωνείς;

There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Θα τηλεφωνήσετε στο 2106703300, θα αναφέρετε πως θέλετε να κάνετε ενεργοποίηση νέας σύνδεσης που έγινε μέσω myaccount, θα σας ζητήσουν το ΙΜΕΙ της κάρτας SIM και θα ενεργοποιηθεί σε λίγο η σύνδεση.
Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται, γίνεται από την ιστοσελίδα η σύνδεση ούτως ή άλλως. 2 συνδέσεις έκανα έτσι. :)
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι, θα το δοκιμάσω απο αυριο/μεθαυριο γιατι φαντάζομαι οτι ανημερα Χριστουγεννων δεν κάνουν εενεργοποιήσεις :P
There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't
Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα σήμερα και μου είπαν πως δεν έχουν φτάσει ακόμα τα συμβόλαια που υπέγραψα κατά την παραλαβή... Όπως είπα δεν υπέγραψα τίποτα... Τι $#@%$ να κάνω;;; Με το τηλεφωνικό κέντρο της βόντα δε βγάζω άκρη με στέλνουν από τηλεφωνητή σε τηλεφωνήτρια.. έλεος δηλαδή.

 

Edit: Με τους τραγικούς της vodafone δε βγήκε άκρη.. πήρα τηλ στη μεταφορική να έρθουν να πάρουν το συμβόλαιο..

Link to comment
Share on other sites

Και γώ τελικά παρέλαβα τη συσκευή την Τρίτη το μεσημέρι χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο.. Ο τύπος που μου την έφερε μου είπε να πάρω τηλ σ ένα νούμερο (νούμερο της μεταφορικής), πήρα και η απάντηση τους ήταν.. "γιατί μας πήρατε τηλ;"

 

Το θέμα είναι οτι ο κούριερ μου έδωσε 3 αντίγραφα του συμβολαίου και έφυγε.. Που σημαίνει τι; Πρέπει να στείλω το συμβόλαιο στη βόντα; Τους πήρα σήμερα τηλ και περιμένω απάντηση...

 

Απλά αυτός που σου εφερέ τα συμβόλαια ηταν άσχετος ή δεν ήταν ενημερωμένος. Κανονικά τα υπογράφεις επιτόπου και παίρνει τα δυο αντίγραφα πίσω. Τωρα αναγκαστικά θα πρέπει να ρωτήσεις στην Vodafone που και πως να το στείλεις αν και θα πρέπει εφόσον είναι δικό τους κάθος να στείλουν αυτοί courier και να το παραλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

και εμενα μου ηρθε το πακετο τη Δευτερα 28/12, και παροτι υπεθεσα και ειπα στο πρακτορειο courier που πηγα να το παρω, να κρατησω το ενα και να στειλουμε τα δυο, τελικα πηραν το ενα υπογεγραμμένο πισω...

τωρα θα κανω και ενα τηλ το απογευμα, γιατι δεν εχω μαζι μου το ΙΜΕΙ της SIM...

ελπίζω να ενεργοποιηθει σήμερα...

F1fan.gr

Καθημερινά νέα στα Ελληνικά, αναλύσεις αγώνων, τεχνικά θέματα, και όλες οι σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει ο φανατικός της Formula1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...