Jump to content

Εξαπάτηση με μετατροπή καρτοκινητού σε καρτοσυμβόλαιο


stavroscm
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η ιστορία ξεκιναει ως εξης:'Hμουν χρήστης του γνωστού σε ολους μας FREE2GO.Με πήρανε τηλ απο την WIND και μου πρότιναν να το κανω καρτοσυμβόλαιο και με διαβεβαίωσαν οτι ολες οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα θα ισχύουν(π.χ.FREE2GO της παρέας).Μόλις η σύνδεση του καρτοσυμβολαίου ξεκινησε διαπίστωσα οτι τιποτα απολύτως δεν ίσχυε!!!!Πήρα τηλ την εταιρεία για να το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και μου ζήτησαν συγνώμη για την παραπληροφόριση αλλα οτι δεν μπορούν να μου το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και οτι ειμαι αναγκασμένος να το πληρώνω για ένα χρόνο!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

τι μου προείνετε να κάνω;Σημαντικο ειναι οτι δεν θέλω να χάσω το συγκεκριμένο νούμερο για παρα πολλούς λόγους!!!

Link to comment
Share on other sites

Να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους απειλήσεις ότι θα τους καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ για εξαπάτηση και παραπλάνηση καταναλωτή. Αν δεν στο γυρίσουν σε F2G, να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ το περιστατικό και να τους το κοινοποιήσεις...
Link to comment
Share on other sites

H απάντηση ήταν οτι θα το σημειωσουμε και θα το εξετάσουμε...Εξάλλου ηταν εξωτερικός αντιπρόσωπος λεει που σας έκανε το συμβόλαιο!!!το τηλ είναι 2111818020 και λέει WIND όταν το πέρνεις.Μίλησα με κάποιες κοπέλες εκεί αλλα άκρη δεν έβγαλα.Ούτε το όνομα της κοπέλας που μου έκανε το συμβόλαιο δεν μου δίνουν.Λένε οτι δεν μπορούν να το ξέρουν.και στο τηλεφωνικό κεντρο της WIND μου λένε οτι δεν φταίνε αυτοι...ο πρώτος λογαριασμός όμως ήρθε!!και δεν πέρασαν ουτε 10 μέρες απο τότε που μου έκαναν τηλεφωνικά αυτό το συμβόλαιο.Kαι λογικά αμά δεν τον πληρώσω θα με πάνε δικαστικά και θα μου φράξουν και το κινητό :-(
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πηρες επιδοτηση μπορεις να γυρισεις παλι σε καρτοκινητο νομιζω μεσα σε ενα μηνα, αν πηρες επιδοτηση πρεπει να την επιστρεψεις πρωτα και μετα να το κανεις καρτοκινητο.
Link to comment
Share on other sites

H απάντηση ήταν οτι θα το σημειωσουμε και θα το εξετάσουμε...Εξάλλου ηταν εξωτερικός αντιπρόσωπος λεει που σας έκανε το συμβόλαιο!!!το τηλ είναι 2111818020 και λέει WIND όταν το πέρνεις.Μίλησα με κάποιες κοπέλες εκεί αλλα άκρη δεν έβγαλα.Ούτε το όνομα της κοπέλας που μου έκανε το συμβόλαιο δεν μου δίνουν.Λένε οτι δεν μπορούν να το ξέρουν.και στο τηλεφωνικό κεντρο της WIND μου λένε οτι δεν φταίνε αυτοι...ο πρώτος λογαριασμός όμως ήρθε!!και δεν πέρασαν ουτε 10 μέρες απο τότε που μου έκαναν τηλεφωνικά αυτό το συμβόλαιο.Kαι λογικά αμά δεν τον πληρώσω θα με πάνε δικαστικά και θα μου φράξουν και το κινητό :-(

 

 

Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης.

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης.

 

Δεν μου έφερε ο κουριερ νεα σιμ!και το συμβόλαιο δεν έλεγε τιποτα για τις υπηρεσιες που με ενδιέφεραν.Συσκευη μου καναν δωρο μια μπακατέλα μόνοι τους και χρησιμοποιω κινητο 500 ευρω.Το όνομα της κοπέλας το κράτησα αλλα λένε οτι δεν υπάρχει.Η εταιρεία που με κάλεσε αμα την πάρεις τηλ. απανταει σαν wind hellas.Ρώτησα τα ίδια πραγματα που με ενδιέφεραν 2 φορές και τις 2 μου είπαν τα ίδια παραπλανητικά λόγια!ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.Και μην ξεχνάς οτι παραδέχονται οτι με παραπλάνησαν αλλα δεν μπορούν να κάνουν κατι.Εξαπατιμένος είμαι και όχι ηλίθιος.Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει ήδη.

 

Αν δεν πηρες επιδοτηση μπορεις να γυρισεις παλι σε καρτοκινητο νομιζω μεσα σε ενα μηνα, αν πηρες επιδοτηση πρεπει να την επιστρεψεις πρωτα και μετα να το κανεις καρτοκινητο.

 

Δεν το δέχονται πίσω φίλε.Πρέπει να τους πληρώσω τον 1ο λογαριασμο και την αξία της συσκευής.Η πλάκα ειναι οτι είμαι υπεύθυνος για 55 εταιρικά νούμερα που θα πρέπει να ανανεωθούν τον Γενάρη(ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ WIND):lol:Ας πάρουν μούτρα και να με πάρουν τηλ

Δεν είναι πάντως θέμα χρημάτων..ειναι το ****το που λέμε

Link to comment
Share on other sites

Δεν το δέχονται πίσω φίλε.Πρέπει να τους πληρώσω τον 1ο λογαριασμο και την αξία της συσκευής.Η πλάκα ειναι οτι είμαι υπεύθυνος για 55 εταιρικά νούμερα που θα πρέπει να ανανεωθούν τον Γενάρη(ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ WIND):lol:Ας πάρουν μούτρα και να με πάρουν τηλ

Δεν είναι πάντως θέμα χρημάτων..ειναι το ****το που λέμε

 

Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης.

 

 

Λοιπον θα ακολουθησεις προσεκτικα τα παρακατω βηματα(τα τηλεφωνα κτλ ξεχνα τα):

ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ

ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ

ΘΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ (ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ)

ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΚΑΡΤΟΚΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΟΣΒΕΣΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ .

ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ "ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΑΞ 2105100004 (ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΕΤΤ)

ΥΠΟΜΟΝΗ 2 ΜΗΝΕΣ

ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον θα ακολουθησεις προσεκτικα τα παρακατω βηματα(τα τηλεφωνα κτλ ξεχνα τα):

ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ

ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ

ΘΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ (ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ)

ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΚΑΡΤΟΚΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΟΣΒΕΣΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ .

ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ "ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΑΞ 2105100004 (ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΕΤΤ)

ΥΠΟΜΟΝΗ 2 ΜΗΝΕΣ

ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ

 

Κάπως έτσι έγινε.Μετά την καταγγελία στην ΕΕΤΤ πήγα σε μαγαζί της WIND και τους υπαγόρευα τι έγινε και τους έδωσα αντίγραφο της καταγγελίας να το στείλουν με fax στα κεντρικά.Γραπτή απάντηση μόνο δεν ζήτησα αν και το είχα κατα νου.'Εβραζα ολόκληρος βλέπεις...

 

ΥΓ.είχα και τις προσφορές απο cosmote και vodafone μαζί μου για την μεταφορά των εταιρικών και τις επισύναψα και αυτές ετσι για να γουστάρουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330

το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε.

Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να κάνεις επανασύνδεση ΧΩΡΙΣ συσκευή, ώστε να το κρατήσεις το ελάχιστο χρονικό διάστημα (2 μήνες) και μετά βουρ φορητότητα για Vodafone να βρεις την υγειά σου.

 

Ακόμα έχει πελάτες η Wind????

Link to comment
Share on other sites

να κανεις αυτο που λεει ο φιλος παραπανω και να φυγεις με φορητοτητα το συντομοτερο δυνατο. και βεβαιως να δυσφημισεις την wind οσο μπορεις. πολλοι το εκαναν και το κανουν γιαυτο εχει φτασει εκει που ειναι
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

να κανεις αυτο που λεει ο φιλος παραπανω και να φυγεις με φορητοτητα το συντομοτερο δυνατο. και βεβαιως να δυσφημισεις την wind οσο μπορεις. πολλοι το εκαναν και το κανουν γιαυτο εχει φτασει εκει που ειναι

 

Δεν μπορουν λεει να μου δώσουν το ίδιο νουμερο...Βεβαια ρώτησα το συγκεκριμενο παιδι και την πωλητρια ποσο καιρο δουλεύουν εκει και μου 'παν,2 μήνες ο ένας και 3 η κοπέλα οπότε μάλλον πρέπει να παω και σε αλλο κατάστημα της WIND:(

 

Είναι απίστευτη αυτή η wind...κρίμα

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορουν λεει να μου δώσουν το ίδιο νουμερο...Βεβαια ρώτησα το συγκεκριμενο παιδι και την πωλητρια ποσο καιρο δουλεύουν εκει και μου 'παν,2 μήνες ο ένας και 3 η κοπέλα οπότε μάλλον πρέπει να παω και σε αλλο κατάστημα της WIND:(

 

Είναι απίστευτη αυτή η wind...κρίμα

 

να σου πω, δεν ξερω αν εχουν δικιο η οχι. μπορει και να εχουν. εγω θα εκανα ενα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων να τους ρωτησω να σω τι θα μου πουνε και αυτοι

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ ξέρω ότι εφόσον κάνεις σύνδεση, το νούμερο σου ανήκει για 6 μήνες από την ημερομηνία αποσύνδεσης, και μπορείς ανα πάσα στιγμή επανασύνδεση, σύμφωνα με τον νόμο. Οπότε να το ζητήσεις πίσω και να επιμείνεις!!!
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330

το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε.

Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;[/QUOT

Επειδή δεν διάβασα το αρχικό σου μήνημα, μπορείς να το ξαναγράψεις σε παρακαλώ μήπως μπορώ να σε βοηθήσω???

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία ξεκιναει ως εξης:'Hμουν χρήστης του γνωστού σε ολους μας FREE2GO.Με πήρανε τηλ απο την WIND και μου πρότιναν να το κανω καρτοσυμβόλαιο και με διαβεβαίωσαν οτι ολες οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα θα ισχύουν(π.χ.FREE2GO της παρέας).Μόλις η σύνδεση του καρτοσυμβολαίου ξεκινησε διαπίστωσα οτι τιποτα απολύτως δεν ίσχυε!!!!Πήρα τηλ την εταιρεία για να το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και μου ζήτησαν συγνώμη για την παραπληροφόριση αλλα οτι δεν μπορούν να μου το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και οτι ειμαι αναγκασμένος να το πληρώνω για ένα χρόνο!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

τι μου προείνετε να κάνω;Σημαντικο ειναι οτι δεν θέλω να χάσω το συγκεκριμένο νούμερο για παρα πολλούς λόγους!!!

δεν γινεται να κανεις καρτα 2σε 1 και να βαλεις ενα νεο αριθμο free to go μαζι να κανεις την δουλεια σου και να χεις και το καρτοσυμβολαιο(με τον παλιο αριθμο)?

στην cosmote πχ μπορεις να εχεις καρτοσυμβολαιο μαζι με whats up σε μια καρτα τελειως δωρεαν και να μην χρειαζεται να βαζεις και καρτες στο whats up..μεταφερεις υπολοιπο απο το καρτοσυμβολαι στην whats up.οποτε εχεις και τα δυο μαζι χωρις να βαζεις και καρτες(το καρτοσυμβολαιο σου δινει και 1200 λεπτα σε cosmote δωρο)

για ρωτα μηπως γινεται αυτο ετσι ωστε να μην μπλεξεις γιατι μπορει και να μην κατεφερεις και τιποτα..

 

Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330

το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε.

Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;

 

δεν γινεται να κανεις καρτα 2σε 1 και να βαλεις ενα νεο αριθμο free to go μαζι να κανεις την δουλεια σου και να χεις και το καρτοσυμβολαιο(με τον παλιο αριθμο)?

στην cosmote πχ μπορεις να εχεις καρτοσυμβολαιο μαζι με whats up σε μια καρτα τελειως δωρεαν και να μην χρειαζεται να βαζεις και καρτες στο whats up..μεταφερεις υπολοιπο απο το καρτοσυμβολαι στην whats up.οποτε εχεις και τα δυο μαζι χωρις να βαζεις και καρτες(το καρτοσυμβολαιο σου δινει και 1200 λεπτα σε cosmote δωρο)

για ρωτα μηπως γινεται αυτο ετσι ωστε να μην μπλεξεις γιατι μπορει και να μην κατεφερεις και τιποτα..

 

Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330

το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε.

Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;[/QUOT

Επειδή δεν διάβασα το αρχικό σου μήνημα, μπορείς να το ξαναγράψεις σε παρακαλώ μήπως μπορώ να σε βοηθήσω???

κουφο μου ακουγεται αυτο...αν κανεις αιτηση διακοπης η εταιρεια σε ρωταει αν θελεις να το διατηρησεις σε καρτοκινητο...ειτε εχεις περασει το χρονο ειτε οχι...αυτο τουλαχιστον ισχυει στην cosmote..μηπως σου το ειπαν οτι δεν γινεται για να μην κανεις διακοπη?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα έληξε μέσω τηλ. απο άτομο το οποίο δουλεύει μεσα στην WIND.μου το ξανακάνανε καρτοκινητό και σε 40 περιπου εργάσιμες θα μπορώ να κάνω φορητότητα του αριθμού.

 

Δεν θα ήθελα να πω περαιτέρω πράγματα για την εξαπάτηση,παραπληροφόριση,εξυπηρέτηση πελατών της wind.Απορώ πραγματικά πως έχουν ακόμα πελάτες.Το τι προβλήματα έχουμε αντιμετωπίσει και στα εταιρικά δεν περιγράφετε.

 

Ευχαριστώ θερμά για την βοήθεια σας μέσω αυτού του θέματος και μέσω των προσωπικών μηνυμάτων.

 

Να'στε καλά,καλές γιορτές με υγεία

 

ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλη χρονιά φίλε μου..

Κατ'αρχάς το μικρό μερίδιο ευθύνης που έχεις είναι ότι πίστεψες την κοπέλα που ήθελε να κάνει την πώληση και δεν ενημερώθηκες από .... τους ειδικούς!!

 

Αναφορικά με το περιστατικό , μου φαίνεται απίστευτο το τι πέρασες.

Η πιο απλή λύση θα ήταν όχι να τους παρακαλάς να στο κάνουν καρτοκινητό (και να εξακολουθείς να εξαρτάσαι από την Wind) , αλλά να έκανες μια ωραία φορητότητα όπου δεν θα έμπλεκες καθόλου με Wind και η οποία δεν θα μπορούσε τότε να μην δώσει το πράσινο φως στο αίτημά σου..

 

Κρίμα γιατί ταλαιπωρήθηκες τσάμπα!!

Να ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις φορητότηα οποτεδήποτε θες , ακόμη και την ίδια μέρα που έχεις ενεργοποιήσει έναν αριθμο.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...