stavroscm Δημοσιεύτηκε November 26, 2009 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 26, 2009 Η ιστορία ξεκιναει ως εξης:'Hμουν χρήστης του γνωστού σε ολους μας FREE2GO.Με πήρανε τηλ απο την WIND και μου πρότιναν να το κανω καρτοσυμβόλαιο και με διαβεβαίωσαν οτι ολες οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα θα ισχύουν(π.χ.FREE2GO της παρέας).Μόλις η σύνδεση του καρτοσυμβολαίου ξεκινησε διαπίστωσα οτι τιποτα απολύτως δεν ίσχυε!!!!Πήρα τηλ την εταιρεία για να το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και μου ζήτησαν συγνώμη για την παραπληροφόριση αλλα οτι δεν μπορούν να μου το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και οτι ειμαι αναγκασμένος να το πληρώνω για ένα χρόνο!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: τι μου προείνετε να κάνω;Σημαντικο ειναι οτι δεν θέλω να χάσω το συγκεκριμένο νούμερο για παρα πολλούς λόγους!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xaxa1982 Δημ. November 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2009 Να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους απειλήσεις ότι θα τους καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ για εξαπάτηση και παραπλάνηση καταναλωτή. Αν δεν στο γυρίσουν σε F2G, να το καταγγείλεις στην ΕΕΤΤ το περιστατικό και να τους το κοινοποιήσεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. November 26, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2009 H απάντηση ήταν οτι θα το σημειωσουμε και θα το εξετάσουμε...Εξάλλου ηταν εξωτερικός αντιπρόσωπος λεει που σας έκανε το συμβόλαιο!!!το τηλ είναι 2111818020 και λέει WIND όταν το πέρνεις.Μίλησα με κάποιες κοπέλες εκεί αλλα άκρη δεν έβγαλα.Ούτε το όνομα της κοπέλας που μου έκανε το συμβόλαιο δεν μου δίνουν.Λένε οτι δεν μπορούν να το ξέρουν.και στο τηλεφωνικό κεντρο της WIND μου λένε οτι δεν φταίνε αυτοι...ο πρώτος λογαριασμός όμως ήρθε!!και δεν πέρασαν ουτε 10 μέρες απο τότε που μου έκαναν τηλεφωνικά αυτό το συμβόλαιο.Kαι λογικά αμά δεν τον πληρώσω θα με πάνε δικαστικά και θα μου φράξουν και το κινητό :-( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 Αν δεν πηρες επιδοτηση μπορεις να γυρισεις παλι σε καρτοκινητο νομιζω μεσα σε ενα μηνα, αν πηρες επιδοτηση πρεπει να την επιστρεψεις πρωτα και μετα να το κανεις καρτοκινητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
efi27 Δημ. November 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 H απάντηση ήταν οτι θα το σημειωσουμε και θα το εξετάσουμε...Εξάλλου ηταν εξωτερικός αντιπρόσωπος λεει που σας έκανε το συμβόλαιο!!!το τηλ είναι 2111818020 και λέει WIND όταν το πέρνεις.Μίλησα με κάποιες κοπέλες εκεί αλλα άκρη δεν έβγαλα.Ούτε το όνομα της κοπέλας που μου έκανε το συμβόλαιο δεν μου δίνουν.Λένε οτι δεν μπορούν να το ξέρουν.και στο τηλεφωνικό κεντρο της WIND μου λένε οτι δεν φταίνε αυτοι...ο πρώτος λογαριασμός όμως ήρθε!!και δεν πέρασαν ουτε 10 μέρες απο τότε που μου έκαναν τηλεφωνικά αυτό το συμβόλαιο.Kαι λογικά αμά δεν τον πληρώσω θα με πάνε δικαστικά και θα μου φράξουν και το κινητό :-( Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης. Παράθεση Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. November 27, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης. Δεν μου έφερε ο κουριερ νεα σιμ!και το συμβόλαιο δεν έλεγε τιποτα για τις υπηρεσιες που με ενδιέφεραν.Συσκευη μου καναν δωρο μια μπακατέλα μόνοι τους και χρησιμοποιω κινητο 500 ευρω.Το όνομα της κοπέλας το κράτησα αλλα λένε οτι δεν υπάρχει.Η εταιρεία που με κάλεσε αμα την πάρεις τηλ. απανταει σαν wind hellas.Ρώτησα τα ίδια πραγματα που με ενδιέφεραν 2 φορές και τις 2 μου είπαν τα ίδια παραπλανητικά λόγια!ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.Και μην ξεχνάς οτι παραδέχονται οτι με παραπλάνησαν αλλα δεν μπορούν να κάνουν κατι.Εξαπατιμένος είμαι και όχι ηλίθιος.Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει ήδη. Αν δεν πηρες επιδοτηση μπορεις να γυρισεις παλι σε καρτοκινητο νομιζω μεσα σε ενα μηνα, αν πηρες επιδοτηση πρεπει να την επιστρεψεις πρωτα και μετα να το κανεις καρτοκινητο. Δεν το δέχονται πίσω φίλε.Πρέπει να τους πληρώσω τον 1ο λογαριασμο και την αξία της συσκευής.Η πλάκα ειναι οτι είμαι υπεύθυνος για 55 εταιρικά νούμερα που θα πρέπει να ανανεωθούν τον Γενάρη(ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ WIND):lol:Ας πάρουν μούτρα και να με πάρουν τηλ Δεν είναι πάντως θέμα χρημάτων..ειναι το ****το που λέμε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 Αντι για μετα απο ενα μηνα εγραψα μεσα σε ενα μηνα, οποτε ναι πρεπει να κατσεις 1 μηνα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terminal Δημ. November 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 Δεν το δέχονται πίσω φίλε.Πρέπει να τους πληρώσω τον 1ο λογαριασμο και την αξία της συσκευής.Η πλάκα ειναι οτι είμαι υπεύθυνος για 55 εταιρικά νούμερα που θα πρέπει να ανανεωθούν τον Γενάρη(ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ WIND):lol:Ας πάρουν μούτρα και να με πάρουν τηλ Δεν είναι πάντως θέμα χρημάτων..ειναι το ****το που λέμε Όταν ήρθε ο κούριερ και σου έδωσε κάρτα sim και να υπογράψεις το συμβόλαιο διάβαζες τι υπέγραφές???Πως δίνεις τα στοιχεία σου τηλεφωνικά σε κάποια άγνωστη που σου τάζει λαγούς με πετραχείλια?Κια γιατί στην τελική δεν επισκέφθηκες ένα κατάστημα να ενημερωθείς σωστά? Να σου πω κάτι? Δεν φταίει η wind σε αυτό το θέμα. Αν πρόκειται να κινηθείς νομικά καλά θα κάνεις να κυνηγήσεις την εταιρεία που σε κάλεσε. Λυπάμαι που στο λέω αλλά όταν γίνονται τηλεφνικά οι συνδέσεις έτσι είναι. Δεν έχεις κάποιον μπροστά σου στον οποίο μπορείς να ρίξεις ευθύνη για οτιδήποτε πάει στραβά. Ούτε καν το όνομάτης κράτησες.Έχεις και συ μερίδιο ευθύνης. Λοιπον θα ακολουθησεις προσεκτικα τα παρακατω βηματα(τα τηλεφωνα κτλ ξεχνα τα): ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΘΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ (ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ) ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΚΑΡΤΟΚΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΟΣΒΕΣΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ . ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ "ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ" ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΑΞ 2105100004 (ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΕΤΤ) ΥΠΟΜΟΝΗ 2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. November 27, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2009 Λοιπον θα ακολουθησεις προσεκτικα τα παρακατω βηματα(τα τηλεφωνα κτλ ξεχνα τα): ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΘΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ (ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΩΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ) ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΚΑΡΤΟΚΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΟΣΒΕΣΤΟ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ . ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ "ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ" ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΑΞ 2105100004 (ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΕΤΤ) ΥΠΟΜΟΝΗ 2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ Κάπως έτσι έγινε.Μετά την καταγγελία στην ΕΕΤΤ πήγα σε μαγαζί της WIND και τους υπαγόρευα τι έγινε και τους έδωσα αντίγραφο της καταγγελίας να το στείλουν με fax στα κεντρικά.Γραπτή απάντηση μόνο δεν ζήτησα αν και το είχα κατα νου.'Εβραζα ολόκληρος βλέπεις... ΥΓ.είχα και τις προσφορές απο cosmote και vodafone μαζί μου για την μεταφορά των εταιρικών και τις επισύναψα και αυτές ετσι για να γουστάρουμε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. December 11, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330 το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε. Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
catfish Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 Θα πρέπει να κάνεις επανασύνδεση ΧΩΡΙΣ συσκευή, ώστε να το κρατήσεις το ελάχιστο χρονικό διάστημα (2 μήνες) και μετά βουρ φορητότητα για Vodafone να βρεις την υγειά σου. Ακόμα έχει πελάτες η Wind???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 να κανεις αυτο που λεει ο φιλος παραπανω και να φυγεις με φορητοτητα το συντομοτερο δυνατο. και βεβαιως να δυσφημισεις την wind οσο μπορεις. πολλοι το εκαναν και το κανουν γιαυτο εχει φτασει εκει που ειναι Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. December 11, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 να κανεις αυτο που λεει ο φιλος παραπανω και να φυγεις με φορητοτητα το συντομοτερο δυνατο. και βεβαιως να δυσφημισεις την wind οσο μπορεις. πολλοι το εκαναν και το κανουν γιαυτο εχει φτασει εκει που ειναι Δεν μπορουν λεει να μου δώσουν το ίδιο νουμερο...Βεβαια ρώτησα το συγκεκριμενο παιδι και την πωλητρια ποσο καιρο δουλεύουν εκει και μου 'παν,2 μήνες ο ένας και 3 η κοπέλα οπότε μάλλον πρέπει να παω και σε αλλο κατάστημα της WIND:( Είναι απίστευτη αυτή η wind...κρίμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 Δεν μπορουν λεει να μου δώσουν το ίδιο νουμερο...Βεβαια ρώτησα το συγκεκριμενο παιδι και την πωλητρια ποσο καιρο δουλεύουν εκει και μου 'παν,2 μήνες ο ένας και 3 η κοπέλα οπότε μάλλον πρέπει να παω και σε αλλο κατάστημα της WIND:( Είναι απίστευτη αυτή η wind...κρίμα να σου πω, δεν ξερω αν εχουν δικιο η οχι. μπορει και να εχουν. εγω θα εκανα ενα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων να τους ρωτησω να σω τι θα μου πουνε και αυτοι Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
catfish Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 παιδιά εγώ ξέρω ότι εφόσον κάνεις σύνδεση, το νούμερο σου ανήκει για 6 μήνες από την ημερομηνία αποσύνδεσης, και μπορείς ανα πάσα στιγμή επανασύνδεση, σύμφωνα με τον νόμο. Οπότε να το ζητήσεις πίσω και να επιμείνεις!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
efi27 Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330 το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε. Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;[/QUOT Επειδή δεν διάβασα το αρχικό σου μήνημα, μπορείς να το ξαναγράψεις σε παρακαλώ μήπως μπορώ να σε βοηθήσω??? Παράθεση Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. December 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2009 Η ιστορία ξεκιναει ως εξης:'Hμουν χρήστης του γνωστού σε ολους μας FREE2GO.Με πήρανε τηλ απο την WIND και μου πρότιναν να το κανω καρτοσυμβόλαιο και με διαβεβαίωσαν οτι ολες οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούσα θα ισχύουν(π.χ.FREE2GO της παρέας).Μόλις η σύνδεση του καρτοσυμβολαίου ξεκινησε διαπίστωσα οτι τιποτα απολύτως δεν ίσχυε!!!!Πήρα τηλ την εταιρεία για να το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και μου ζήτησαν συγνώμη για την παραπληροφόριση αλλα οτι δεν μπορούν να μου το ξανακάνουν καρτοτηλέφωνο και οτι ειμαι αναγκασμένος να το πληρώνω για ένα χρόνο!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: τι μου προείνετε να κάνω;Σημαντικο ειναι οτι δεν θέλω να χάσω το συγκεκριμένο νούμερο για παρα πολλούς λόγους!!! δεν γινεται να κανεις καρτα 2σε 1 και να βαλεις ενα νεο αριθμο free to go μαζι να κανεις την δουλεια σου και να χεις και το καρτοσυμβολαιο(με τον παλιο αριθμο)? στην cosmote πχ μπορεις να εχεις καρτοσυμβολαιο μαζι με whats up σε μια καρτα τελειως δωρεαν και να μην χρειαζεται να βαζεις και καρτες στο whats up..μεταφερεις υπολοιπο απο το καρτοσυμβολαι στην whats up.οποτε εχεις και τα δυο μαζι χωρις να βαζεις και καρτες(το καρτοσυμβολαιο σου δινει και 1200 λεπτα σε cosmote δωρο) για ρωτα μηπως γινεται αυτο ετσι ωστε να μην μπλεξεις γιατι μπορει και να μην κατεφερεις και τιποτα.. Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330 το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε. Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω; δεν γινεται να κανεις καρτα 2σε 1 και να βαλεις ενα νεο αριθμο free to go μαζι να κανεις την δουλεια σου και να χεις και το καρτοσυμβολαιο(με τον παλιο αριθμο)? στην cosmote πχ μπορεις να εχεις καρτοσυμβολαιο μαζι με whats up σε μια καρτα τελειως δωρεαν και να μην χρειαζεται να βαζεις και καρτες στο whats up..μεταφερεις υπολοιπο απο το καρτοσυμβολαι στην whats up.οποτε εχεις και τα δυο μαζι χωρις να βαζεις και καρτες(το καρτοσυμβολαιο σου δινει και 1200 λεπτα σε cosmote δωρο) για ρωτα μηπως γινεται αυτο ετσι ωστε να μην μπλεξεις γιατι μπορει και να μην κατεφερεις και τιποτα.. Σε συνέχεια του θέματος http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=258330 το μόνο που έκανε η Wind.Ηταν να μου κοψει εντελώς το τηλ. και να μην το γυρνάει σε καρτοκινητο γιατι λέει οτι αυτό δεν γίνετε. Το νούμερο αυτό όμως λόγω επαγγέλματος το γνωρίζουν πάνω απο 500 άτομα και το θέλω πίσω.Στα μαγαζιά της wind ο ένας υπάλληλος μιλάει με τον άλλο στα τηλέφωνα και δεν κάνουν τίποτα.Το μόνο που λένε είναι οτι θα με ειδοποιήσουν στο μέλλον.Η ζημιά ομως που μου κάνουν ειναι τεράστια.Το νούμερο αυτό πως μπορώ να το διεκδικήσω πίσω;[/QUOT Επειδή δεν διάβασα το αρχικό σου μήνημα, μπορείς να το ξαναγράψεις σε παρακαλώ μήπως μπορώ να σε βοηθήσω??? κουφο μου ακουγεται αυτο...αν κανεις αιτηση διακοπης η εταιρεια σε ρωταει αν θελεις να το διατηρησεις σε καρτοκινητο...ειτε εχεις περασει το χρονο ειτε οχι...αυτο τουλαχιστον ισχυει στην cosmote..μηπως σου το ειπαν οτι δεν γινεται για να μην κανεις διακοπη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stavroscm Δημ. December 14, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2009 Το θέμα έληξε μέσω τηλ. απο άτομο το οποίο δουλεύει μεσα στην WIND.μου το ξανακάνανε καρτοκινητό και σε 40 περιπου εργάσιμες θα μπορώ να κάνω φορητότητα του αριθμού. Δεν θα ήθελα να πω περαιτέρω πράγματα για την εξαπάτηση,παραπληροφόριση,εξυπηρέτηση πελατών της wind.Απορώ πραγματικά πως έχουν ακόμα πελάτες.Το τι προβλήματα έχουμε αντιμετωπίσει και στα εταιρικά δεν περιγράφετε. Ευχαριστώ θερμά για την βοήθεια σας μέσω αυτού του θέματος και μέσω των προσωπικών μηνυμάτων. Να'στε καλά,καλές γιορτές με υγεία ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Wamu Δημ. January 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2010 Καλη χρονιά φίλε μου.. Κατ'αρχάς το μικρό μερίδιο ευθύνης που έχεις είναι ότι πίστεψες την κοπέλα που ήθελε να κάνει την πώληση και δεν ενημερώθηκες από .... τους ειδικούς!! Αναφορικά με το περιστατικό , μου φαίνεται απίστευτο το τι πέρασες. Η πιο απλή λύση θα ήταν όχι να τους παρακαλάς να στο κάνουν καρτοκινητό (και να εξακολουθείς να εξαρτάσαι από την Wind) , αλλά να έκανες μια ωραία φορητότητα όπου δεν θα έμπλεκες καθόλου με Wind και η οποία δεν θα μπορούσε τότε να μην δώσει το πράσινο φως στο αίτημά σου.. Κρίμα γιατί ταλαιπωρήθηκες τσάμπα!! Να ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις φορητότηα οποτεδήποτε θες , ακόμη και την ίδια μέρα που έχεις ενεργοποιήσει έναν αριθμο. Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.