ThAnAsIS777 Δημ. December 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 ΑΥΤΟ ποσο κανει (μηπως ειναι το 125 με τα προβληματα γιατι ειναι διαφορετικο απο ΑΥΤΟ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
slila65 Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 ΑΥΤΟ ποσο κανει (μηπως ειναι το 125 με τα προβληματα γιατι ειναι διαφορετικο απο ΑΥΤΟ φιλε τα ιδια μοτερ ειναι:) και για 125 που ειναι δεν πανε σαλιο;) Παράθεση honda power;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 δηλαδη ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ ή ΑΥΤΟ:X:X:X:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
slila65 Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 δηλαδη ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ ή ΑΥΤΟ:X:X:X:X οι πρωτοι που εδειξες ειναι η 110 που σου λεω οι αλλες 110 ειναι 3βαλβιδες:) για τις 3βαλβιδες δεν εχω ακουσει αν ειναι καλες αλλα λογικα ειναι καλες για να εχουν 3βαλβιδη κεφαλη:) Παράθεση honda power;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glx90 Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 το πρώτο πάρε :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 το πρώτο πάρε :) γιατι ομως ? ιδια τιμη εχουν? και πιο πατιναρει περισσοτερο?, περισσοτερο και απο το 50αρι το σπριντερ πατιναρουν?, αν οχι τοτε ενταξει σιγα μην βαλω δισκακια:p:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Daytonass Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 Δισκακια παντα αλλαζεις σε καθε μοτερ που εχει σιμπλεκτη μετα απο 1-2 μηνες μπορει και λγοτερο..Δεν ειναι μονο το Lifan που θελει αλλαγες δισκων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 Δισκακια παντα αλλαζεις σε καθε μοτερ που εχει σιμπλεκτη μετα απο 1-2 μηνες μπορει και λγοτερο..Δεν ειναι μονο το Lifan που θελει αλλαγες δισκων αν παρω καποιο απο τα δυο πρωτα (ημιαυτοματα 1.κανονικο 2.3βαλβιδη κεφαλη) θα χρειαστει παλι να αλλαξω δισκακια ανα 2 μηνες? ΕΛΕΟΣ!!!:lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glx90 Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 Στα 4000 χιλιομετρά θα θέλουν αλλαγή σίγουρα, αλλα εντάξει σιγά 25ε έχουνε μην ανχονεσε.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 τα lifan πατιναρουν περισσοτερο απο 50αρι sprinter? τελικα ποιο μοτερ να παρω απο τα 3 και γιατι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. December 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2009 Το 3βάλβιδο μοτέρ θα σου έλεγα να πάρεις από αυτά τα 3.Πάντως εγώ γενικά θα έπερνα ένα 140αρη με συμπλέκτη που κάνει 350€{100€ παραπάνω από το 110} Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 9, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2009 Το 3βάλβιδο μοτέρ θα σου έλεγα να πάρεις από αυτά τα 3.Πάντως εγώ γενικά θα έπερνα ένα 140αρη με συμπλέκτη που κάνει 350€{100€ παραπάνω από το 110} κινεζικο παλι? ή οχι παντως σκεφτομαι για μοτερ απο το NOVA110 daytona ξερει κανεις ποσο κανει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 9, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2009 μετα απο πολλη σκεψη :lol::p:lol::p κατελειξα 1.στο να βαλω μοτερ NOVA110 (με κινδυνο να με πισαουνε) ή 2.να βαλω κανα κυλ/πιστονο TOPKIT για 80cc, ενα καρμπ. keihin 20 (υπαρχει?) και καμια sebring για να μην κανω πολυ θορυβο:ninja::ninja::ninja: ξερετε ποσο θα μου κοστισουν με τα εργατικα το καθενα απο αυτα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Daytonass Δημ. December 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2009 72cc γινετε οχι 80cc..Θα βαλεις κυλινδροπιστονο 51mm ενα καρμπυλατερ 18αρι (κατα προτιμηση) και μια κεφαλη astrea..Καπου στα 250 θα σου βγουν.. Θελει αλλαγει και ο στροφαλος? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ThAnAsIS777 Δημ. December 10, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2009 72cc γινετε οχι 80cc..Θα βαλεις κυλινδροπιστονο 51mm ενα καρμπυλατερ 18αρι (κατα προτιμηση) και μια κεφαλη astrea..Καπου στα 250 θα σου βγουν.. Θελει αλλαγει και ο στροφαλος? αν ειναι ετσι τοτε παω για μοτερ NOVA γιατι πιστευω θα πληρωσω λιγο παραπανω (ποσο κανει?) αλλα την ανηφορα με δικαβαλο θα την ανεβαινω πολυ καλυτερα απο το 50αρι, γιατι πριν ειπαν οτι το 72 θα την ανεβαινει λιγο καλυτερα. και μπορει και καμια sebring αν περισσεψει τιποτα .το κακο ειναι οτι μπορει να με πιασουν αν δουν τον αριθμο στο καρτερ και της αδειας:(:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.