johnnyf95 Δημοσιεύτηκε October 26, 2009 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 26, 2009 Eδωσα το laptop μου για service στα multirama....Eχω ακουσει οτι δεν ειναι και πολυ συνεπης με το χρονο....Τους το εχω δωσει εδο και 10 μερες χωρις καποια ειδποιηση...Μηπως ξερετε ποσο περιπου θα κανουν να μου το φερουν;;; Παράθεση Nokia 8210,Nokia 6600,Sony Ericsson w810,Nokia N70,Sony Ericsson w995,Nokia N8,Nokia lumia 800.Samsung Galaxy S3,Ηtc ONE m9 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. October 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2009 Eδωσα το laptop μου για service στα multirama....Eχω ακουσει οτι δεν ειναι και πολυ συνεπης με το χρονο....Τους το εχω δωσει εδο και 10 μερες χωρις καποια ειδποιηση...Μηπως ξερετε ποσο περιπου θα κανουν να μου το φερουν;;; Εξαρταται τι εχει το laptop και ποση δουλεια εχει γενικα το service. Παρε κανα τηλεφωνο να μαθεις τι παιζει... και καλα ξεμπερδεματα. Γενικα service Πλαισιου και Multirama δεν ειναι και οτι καλυτερο και δεν μιλαω μονο απο αποψη εξυπηρετησης!! ;) Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewk Δημ. October 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2009 Eδωσα το laptop μου για service στα multirama....Eχω ακουσει οτι δεν ειναι και πολυ συνεπης με το χρονο....Τους το εχω δωσει εδο και 10 μερες χωρις καποια ειδποιηση...Μηπως ξερετε ποσο περιπου θα κανουν να μου το φερουν;;; Παρε ενα τηλ να δεις τι παιζει οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω.Το μονο αξιοπρεπεις service απο τα Multirama κατα την γνωμη μου το ειχε το παλιο multirama xtreme(στουρναρι). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyf95 Δημ. October 27, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2009 ειναι ενα προβλημα στο τροφοδοτικο....εχει χαλασει η εσοχη που μπαινει το καλωδιο...θα παρω τηλεφωνο το απογευμα να δω τι παιζει Παράθεση Nokia 8210,Nokia 6600,Sony Ericsson w810,Nokia N70,Sony Ericsson w995,Nokia N8,Nokia lumia 800.Samsung Galaxy S3,Ηtc ONE m9 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antoniskafes Δημ. November 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2009 πάντως εγώ μία φορά που τους χρειάστηκα για ένα χαλασμένο σκληρό δίσκο στο notebook η συμπεριφορά του service ήταν άριστη (κατάστημα Πειραιά, το μεγάλο). αυτό ήταν που με έκανε πελάτη του συγκεκριμένου μαγαζιού, πλέον δεν τη ψάχνω και τόσο με τις τιμές, πάω πρώτα εκεί και αν δεν το έχουν κοιτάω αλλού. Νομίζω ότι πέρα από τα πέντε ή δέκα ευρώ που μπορεί να βρεις φθηνότερα ή ακριβότερα σε κάποιο μαγαζί έχει μεγαλύτερη σημασία το after sales support. Αν κάποια στιγμή χρειαστώ κάτι να ξέρω ότι θα μπορώ να το έχω το συντομότερο δυνατό. Έτσι σκέφτομαι εγώ, δεν ξέρω αν συμφωνείτε ή όχι. Θα προτιμούσα αντί να επιδίδονται σε πόλεμο τιμών οι αλυσίδες να ανταγωνίζονται για το ποια θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες μετά την αγορά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hellsangel81 Δημ. November 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2009 Και εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απο το service τους. Είχα πρόβλημα με ένα netbook μου και με εξυπηρέτησαν κατευθείαν και με ενημέρωσαν τηλεφωνικά για πιθανή καθυστέρηση της επισκευής του. @antoniskafes: Το after sales πολεμάνε γι αυτό πλέον βλέπεις εγγυήσεις 3 χρόνων και βάλε, εξυπηρέτηση στο σπίτι, τηλεφωνική εξυπηρέτηση κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnyf95 Δημ. November 5, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2009 τι πρεπει να προσεξω για να παρω καινουργιο καλωδιο για λαπτοπ;;;; αυτο που ειχα ειναι αυτο: http://www.pchub.com/uph/laptop/46-33755-8325/LITE-ON-PA-1900-24-AC-Power-Adapter.html Παράθεση Nokia 8210,Nokia 6600,Sony Ericsson w810,Nokia N70,Sony Ericsson w995,Nokia N8,Nokia lumia 800.Samsung Galaxy S3,Ηtc ONE m9 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 Μόνο κακές εντυπώσεις μου έχει δημιουργήσει η «Τεχνική Υποστήριξη» των Multirama. :down: Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στις 5 Γενάρη πήγα και αγόρασα μία κάρτα γραφικών Ati Radeon HD 4350 και έδωσα και 15 ευρώ για τοποθέτηση. Πηγαίνοντας στο σπίτι μου και συνδέοντας τον υπολογιστή παρατήρησα ότι κάθε φορά που έκανα «Αποσύνδεση Χρήστη» ή έπαιζα το παιχνίδι «Sims 2» η κάρτα γραφικών «κολλούσε» και στην πρώτη περίπτωση μου έγραφε «No Signa;». Την Πέμπτη (7 Γενάρη) το απόγευμα παραδίδω τον υπολογιστή μου στο Service των Multirama απ'όπου αγόρασα και την κάρτα γραφικών και μου λένε ότι επειδή έχουν πολλή δουλειά, θα μου το έχουν έτοιμο την Παρασκευή. Παίρνω τηλέφωνο την Παρασκευή (8 Γενάρη) να δω τι γίνεται και μου λένε:«Δεν το έχω κοιτάξει καθόλου. Θα το κοιτάξω σε λίγο και Σάββατο πρωί θα στο'χω έτοιμο». Παίρνω ξανά τηλέφωνο το Σάββατο το πρωί (12:00-12:30), το σηκώνει κάποιος και όταν του είπα να με συνδέσει με το Service μου είπε ότι ο ένας τεχνικός έχει ρεπό και ο άλλος μόλις έφυγε! Και ακολουθεί η εξής συζήτηση: Εγώ: «Μπορώ να περάσω να πάρω τον υπολογιστή μου;» ; : «Σας έχει πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός να σας πει ότι είναι έτοιμος;» Εγώ: «Όχι, αλλά θέλω να τον πάρω γιατί τον χρειάζομαι» ; :«Ελάτε, αλλά θα τον πάρετε με δική σας ευθύνη!» :blink: Φεύγω και 20 λεπτά μετά το τηλεφώνημα ήμουν έξω από το κατάστημα. Πάω κάτω στο Service, μου δίνουν τον υπολογιστή και πάω στο Ταμείο γιατί έπρεπε να περάσω από'κει μαζί με την απόδειξη για να δείξω ότι έχω αγοράσει την κάρτα γραφικών και δεν πρέπει να πληρώσω τίποτα (εξάλλου δεν έκαναν και τίποτα!). Η υπάλληλος στο Ταμείο να λέει συνεχώς στον άλλο υπάλληλο που ήρθε μαζί μου στο Service: «Σίγουρα είναι δωρεάν; Μήπως πρέπει να πληρώσει κάτι;; Να πληρώσει τεχνική υποστήριξη;;» και της απαντάει:«Όχι, δεν θα πληρώσει τίποτα γιατί δεν τον έχουν πειράξει οι τεχνικοί και η κάρτα είναι εντός εγγύησης!!!». Και ενώ νόμιζα ότι όλα τελείωσαν, η «έξυπνη» υπάλληλος πάει και λέει στον προηγούμενο υπάλληλο:«Σίγουρα δεν πείραξαν τον υπολογιστή; Έχει δύο θύρες από πίσω;; Να του χρεώσω δεύτερη κάρτα γραφικών;;; :wacko:» Ο άλλος ο υπάλληλος αγανακτισμένος από τη στάση της υπαλλήλου παίρνει τηλέφωνο τον τεχνικό και μαντέψτε! Ο τεχνικός δεν ήξερε για ποιον υπολογιστή του μιλούσαν! Τέλος πάντων, τον υπολογιστή τον πήρα κανονικά μετά από κάνα μισάωρο στο ταμείο. :down: Φταίω και'γω που δεν περίμενα να τον φτιάξουν, αλλά τον χρειαζόμουν το Σ/Κ. Υ.Γ: Τελικά την κάρτα γραφικών την έφτιαξα μόνος μου! Έβγαλα τους «οδηγούς» που είχε βάλει ο τεχνικός, έβαλα τους «οδηγούς» της Microsoft και όλα καλά.! :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.