Jump to content

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων


sakaflias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ από την άλλη ελπίζω να παίξει το μέτρο γιατί θα γλυτώσουμε από πολλά σαραβαλάκια που κυκλοφορούν στους δρόμους, κάτι το οποίο σημαίνει λιγότερα ατυχήματα, καλύτερο περιβάλλον..

 

Για το λιγοτερα ατυχηματα, θα σε σταματησω εδω. Τι σε κανει να πιστευεις οτι οι οδηγοι με παλιοτερα αυτοκινητα εμπλεκονται σε ατυχημα περισσοτερο;

 

Παντως η φιατ στην διαφημιση λεει τωρα παρτε αμαξια και θα εχετε κερδος με αποσυρση

 

Την πηρε το ματι μου τη συγκεκριμενη διαφημιση αλλα δεν επιασα τιμες. Το Bravo ποσο αναφερει οτι κοστιζει; (αααν το επιασε κανενας..)

 

Και τελειωνοντας τα off topic, πιστευω κι εγω οτι το μετρο εχει οχι μονο ειπρακτικο χαρακτηρα, αλλα ειναι και ασχημα στοχευμενο, πληττοντας αμεσα χαμηλα εισοδηματα. Come on people κανεις δεν εχει euro 3 και κατω επειδη εχει στυλ και οχι λογω οικονομικων περιορισμων.

Ετσι και ενα ασχετο στοιχειο: fiat ritmo 1.1 του '79 εκπομπες CΟ: 0 (γιατι ελεγχουν και για CO..), CO2: 148gr/100km οσο περιπου και ενα leon 1.4 tsi '09.

Και ξερω (; ) οτι ειναι much more of a car ενα σημερινο αυτοκινητο, αλλα

Δεν ξερω, νιωθω οτι πληρωνω αυξημενα τελη γιατι πηρε ο γειτονας 5000 φθηνοτερα ενα Murano. Ε κριμα δεν ειμαι;

ƒ
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Για το λιγοτερα ατυχηματα, θα σε σταματησω εδω. Τι σε κανει να πιστευεις οτι οι οδηγοι με παλιοτερα αυτοκινητα εμπλεκονται σε ατυχημα περισσοτερο;

 

Με ένα αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας έχεις περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστείς σοβαρά από ότι με ένα νέο...Βγάζω έξω την ενεργητική ασφάλεια των νεων-παλιών αυτοκινήτων, στην παθητική όμως τα μικρά συγκρίνονται σε ασφάλεια με παλιές λιμουζίνες άνετα...

 

Την πηρε το ματι μου τη συγκεκριμενη διαφημιση αλλα δεν επιασα τιμες. Το Bravo ποσο αναφερει οτι κοστιζει; (αααν το επιασε κανενας..)

 

Και τελειωνοντας τα off topic, πιστευω κι εγω οτι το μετρο εχει οχι μονο ειπρακτικο χαρακτηρα, αλλα ειναι και ασχημα στοχευμενο, πληττοντας αμεσα χαμηλα εισοδηματα. Come on people κανεις δεν εχει euro 3 και κατω επειδη εχει στυλ και οχι λογω οικονομικων περιορισμων.

Ετσι και ενα ασχετο στοιχειο: fiat ritmo 1.1 του '79 εκπομπες CΟ: 0 (γιατι ελεγχουν και για CO..), CO2: 148gr/100km οσο περιπου και ενα leon 1.4 tsi '09.

Και ξερω (; ) οτι ειναι much more of a car ενα σημερινο αυτοκινητο, αλλα

Δεν ξερω, νιωθω οτι πληρωνω αυξημενα τελη γιατι πηρε ο γειτονας 5000 φθηνοτερα ενα Murano. Ε κριμα δεν ειμαι;

Η χαζομάρα του κράτους ήταν ότι το πήγε χρονικά, κοινως μοτέρ euro IV μπορεί να μην πληρώνει ή να πληρώνει τέλη ανάλογα με την χρονολογία...Όσο για το παράδειγμα με τις εκπομπές το έδωσε ένα παιδί με το συγκριτικό punto 1.4 του '03 με ένα rx8 του τώρα όπου καίει και εκπέμπει τα άντερά του...

 

Το κράτος υποτίθεται ότι το έκανε αυτό για να είναι αυτοχρηματοδοτούμενο αλλά η ουσία είναι ότι θα βγάλει πολλά λεφτά με τις ταξινομήσεις και με τους φόρους...

Αλλά κάτι μου είπαν ότι η αξιωματική αντιπολίτευση τάχθηκε εναντίον αυτού του μέτρου σε κάποια σημεία..Τελικά τι θα γίνει γιατί ξέρω άτομα που έχουν παραγγείλει κιόλας αμάξια...

Link to comment
Share on other sites

Με ένα αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας έχεις περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστείς σοβαρά από ότι με ένα νέο...Βγάζω έξω την ενεργητική ασφάλεια των νεων-παλιών αυτοκινήτων, στην παθητική όμως τα μικρά συγκρίνονται σε ασφάλεια με παλιές λιμουζίνες άνετα...

 

Εξεταζουμε το κατα ποσο τα παλιοτερα αυτοκινητα ευθυνονται για ατυχηματα, και κατα ποσο η μειωση τους θα επιφερει ασφαλεια για το υπολοιπο κοινωνικο συνολο, καθως μονο ετσι συνισταται λογος για αλλαγη τους. Και λεω μονο, διοτι λεγοντας μου οτι αν εμπλακουν σε ατυχημα δεν προστατευουν σωστα τον οδηγο τους, το εξεταζεις νοιαζομενος για την ασφαλεια του ιδιου του οδηγου για τη δικια του υγεια. Για να γινω πιο κατανοητος παραλληλιζω αυτην την προσεγγιση με το κρανος στα δικυκλα. Αν καποιος εχει "παλιο" κρανος, πληρωνει αυξημενα τελη κυκλοφοριας. Το οποιο δε φανταζει λογικο.

Ο dotnet (και πολλοι αλλοι) ας πουμε, αδικα πιστευουν οτι τα παλιοτερα αυτοκινητα ειναι extra κινδυνος για τους αλλους οδηγους. Ή τελοσπαντων ισχύει σε πολύ μικροτερη κλιμακα, επιχειρηματολογικα ανίσχυρη.

ƒ
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι σε κάποιο βαθμό ισχύει, όχι ότι είναι το πιο σημαντικό ζητούμενο αλλά ισχύει. π.χ. ένα παλιό αυτοκίνητο δεν έχει (και λόγω τεχνολογίας και λόγω φθοράς) την ίδια ενεργητική ασφάλεια (φρένα, ESP κτλ) με ένα πιο καινούργιο και αυτό είναι κίνδυνος για τους άλλους. Φυσικά και η παθητική ασφάλεια είναι σοβαρός λόγος επίσης. Και όχι μόνο για τους επιβάτες του ίδιου οχήματος, π.χ. τώρα τελευταία παίζει πολύ η προστασία των πεζών από ατύχημα και τα αυτοκίνητα βαθμολογούνται σε αυτό τον τομέα στα crash tests.
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέματα, αυτοκίνητα με συμβατική βενζίνη κακώς υπάρχουν! Όταν με 1500€ αγοράζεις μεταχειρισμένο του 2000, τί θέλεις και κρατάς του '85?
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερα τβρα ειδα στο αλτερ οτι πηγε η νομοθετηκη πραξη στο παπουλια για να την ελεγξει και να υπογραψει και οτι εντος 48 ωρων θα ισχυει η αποσυρση.αντε ΚΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ σε οσους αγορασουν(ειμαι μεσα στην ομαδα).καλες αγορες παιδια
Link to comment
Share on other sites

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/09/2009_297691

 

Εφτασε πριν από λίγο στην Προεδρία της Δημοκρατίας η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία προβλέπεται η νέα απόσυρση των ΙΧ. Με την ίδια Πράξη ρυθμίζονται επίσης τα νέα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία γίνονται ακριβότερα για τα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα. Η διαδικασία που θα ακολουθηθεί από εδώ και στο εξής προβλέπει την εξέταση της Πράξης από τη νομική υπηρεσία της Προεδρίας και κατόπιν την υπογραφή της από τον κ.Κ.Παπούλια. Πρακτικά αυτό συνεπάγεται ότι σε περίπου 48 ώρες από τώρα, η νέα απόσυσρη θα είναι νόμος του κράτους και θα ξεκινήσει η εφαρμογή της. Ηδη, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δηλώνουν έτοιμες για να εξυπηρετήσουν το κοινό, καθώς, το περιεχόμενο της Πράξης ήταν γνωστό εδώ και καιρό, μετά τις σχετικές ανακοινώσεις που είχαν γίνει από το αρμόδιο υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω Nrg ειλικρινα δεν το κοιταξα.αφου το λεει και στην καθημερινη ειαμστε κομπλε.αντε να παρω και το καινουργιο μ αμαξι.καλες αγορες
Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι τώρα θα ισχύει για 40 ημέρες μόνο και θα επανεξεταστεί από την επόμενη κυβέρνηση ή θα είναι μόνιμο; και αν κάποιος αποσύρει τώρα και πάρει το πρώτο 1000ρικο και πάρει αυτοκινητο σε 3 μηνες θα πάρει το επόμενο η μπορεί να το έχουν αλλάξει το σύστημα. Είναι πολλά ζητηματάκια που δυστυχώς δε θα μάθουμε εύκολα

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

φιλε μπορει η επομενη κυβερνηση να αλλαξει καποια σημεια αλλα ο νομος θα ισχυει.παντως για κανα μηνα αν παρει αμαξι καποιοσ τα περνει ολα τα λεφτα(και αποσυρση και για καινουργιο)
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι αν το επανεξετασει η νεα κυβερνηση υπαρχει περιπτωση να υπαρχει μεγαλυτερο οφελος?εγω αυτο σκεφτομαι....αλλα και παλι ποσο πιο πολυ να δωσουν?ελεγαν οτι θα πηγαινε αναλογα με τα εισοδηματα καπου ακουσα...κανεις δεν ξερει..
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι αν το επανεξετασει η νεα κυβερνηση υπαρχει περιπτωση να υπαρχει μεγαλυτερο οφελος?εγω αυτο σκεφτομαι....αλλα και παλι ποσο πιο πολυ να δωσουν?ελεγαν οτι θα πηγαινε αναλογα με τα εισοδηματα καπου ακουσα...κανεις δεν ξερει..

Kι εγώ το σκέφτηκα αυτό και όντως φοιτητής με σχετικά χαμηλά εισοδήματα ίσως να συμφέρει αλλά δε τους πολυεμπιστεύομαι πλέον, τώρα λένε αυτά όταν βγουν ποιος ξέρει τι θα κάνουν. Απλά εγώ σκεφτόμουν να δίνα μέσα στη προθεσμία το αυτοκινητο να πάρω το ένα χιλιάρικο της απόσυρσης και μέχρι το τέλος του χρόνου να αγόραζα και καινούργιο αλλά πλέον θα χεις το φόβο μήπως αλλάξει και δε πάρεις και το 1000αρικο bonus για την αγορά νέου

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω παρτε οτι μπορειτε τωρα γιατι αν οποιοι βγουν το κοψουν αντι να το αυξησουν?

Εγω παντως δεν θα το ρισκαρα.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας τις αντιπροσωπείες δεν κατέληξα κάπου. Όλοι λένε πως δεν ξέρουν τίποτα και παντού διαβάζω πως πρέπει πρώτα να επικυρωθεί με κοινή υπουργική απόφαση. Άρα ότι χρήματα είναι να κερδίσει κάποιος, πριν τις εκλογές πολύ απλά δεν θα δει φράγκο. Βέβαια ούτε και μετά, καθώς σε όσες αντιπροσωπείες επισκέυθηκα προσπαθώντας να μάθω τί γίνεται τελικά με την απόσυρση είδα τιμές από 1000 έως και 2000 ευρώ επάνω στα ίδια αυτοκίνητα. Αν βλέπετε κάπου κέρδος από την απόσυρση πραγματικά θα ήθελα να μου πει κάποιος που είναι...

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

τελευταια νεα για την αποσυρση

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1054108&lngDtrID=251

Θετικό στο παραπάνω κείμενο είναι η επίσημε θέση μέσα από τον υπεύθυνο του Τομέα Περιβάλλοντος του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Κουβέλης που λέει στα «Νέα» ότι «η ρύθμιση δεν θα αποσυρθεί, για να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στην αγορά, αλλά θα εκλογικευτεi. Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να συνδεθούν με τους ρύπους που εκπέμπει το κάθε όχημα και όχι μόνο με την ηλικία του».

Άρα λογικά θα ισχύσει κανονικά το μέτρο προφανώς για να μην δημιουργηθεί αυτό το χάος που είναι κι εγώ απλά θα αλλάξει το σύστημα όσον αφορά τους ρύπους

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας τις αντιπροσωπείες δεν κατέληξα κάπου. Όλοι λένε πως δεν ξέρουν τίποτα και παντού διαβάζω πως πρέπει πρώτα να επικυρωθεί με κοινή υπουργική απόφαση. Άρα ότι χρήματα είναι να κερδίσει κάποιος, πριν τις εκλογές πολύ απλά δεν θα δει φράγκο. Βέβαια ούτε και μετά, καθώς σε όσες αντιπροσωπείες επισκέυθηκα προσπαθώντας να μάθω τί γίνεται τελικά με την απόσυρση είδα τιμές από 1000 έως και 2000 ευρώ επάνω στα ίδια αυτοκίνητα. Αν βλέπετε κάπου κέρδος από την απόσυρση πραγματικά θα ήθελα να μου πει κάποιος που είναι...

 

 

 

Στη fiat πήγες;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Στη fiat πήγες;

Oι τιμές να έχουν ανέβει λίγο δύσκολο γιατί είναι ήδη από καιρό αναρτημένες στο ιντερνετ. Τώρα το αν θα συνοδευτούν και με επιπλέον εκπτωσεις θα φανεί άμεσα απλά καθίστε 2-3 μέρες να οριστικοποιηθούν κάποια πράγματα. Η Fiat έκανε ήδη 2000€ περίπου έκπτωση μέχρι τώρα και διαφημίζει για 3100€ αλλά σε ετοιμοπαράδοτα και έως τέλη του μηνα. Θα δούμε αν έχει κρατήσει το 2χιλιαρο για όλα τα άλλα. Οι προσφορές εκπτώσεων υποτίθετε ότι ήταν σε συνδιασμό με τα τέλη ταξινόμισης και απλά έμειναν τώρα τι θα συνδιαστεί με την απόσυρση μάλλον θα το μάθουμε από βδομάδα

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως στην fiat δεν πήγα. Οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά προτού ψηφιστεί επίσημα η απόσυρση, περίπου από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα γίνει απόσυρση. Δεν το λέω για να κακολογήσω κάποιους ή για να αποδείξω ότι η απόσυρση ίσως τελικά να μη συμφέρει. Απλά παρατήρησα κάτι και είπα να το αναφέρω.

 

Από ότι διάβασα πάλι το προεδρικό διάταγμα ακόμη και αν περαστεί στο ΦΕΚ, δεν τίθεται σε ισχύ παρά μόνο για 40 μέρες και μόνο εάν η εκάστοτε κυβέρνηση συμφωνήσει με αυτό, οπότε μετά γίνονται κανονικά οι διαδικασίες για να ψηφιστεί ως νομοσχέδιο με πλήρη ισχύ σε βάθος χρόνου. Δυστυχώς ότι και να λέμε ή να διαβάζουμε κανείς δεν είναι ειδικός και οι αερολογίες είναι πολλές, οπότε και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τα όσα γράφω σχετικά με το νομοσχέδιο και την ισχύ του. Θα μάθουμε σίγουρα μετά τις εκλογές. (φαντάζομαι)

Μέλος της θεατρικής

ομάδας Όχι Παίζουμε

 

"Ποτάμι: Διολίσθηση ύδατος εντός χάντακος ούτινος διαμορφούνται δύο όχθε εκατέρωθεν"

Link to comment
Share on other sites

Στη vw ξερει κανεις τι γινεται?τα 1000ε "bonus" ισχυει μονο για την αγορα καινουριου αυτοκινητου ή και μεταχειρισμενου μοντελου μετα του 05?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη αν πας τωρα στις αντιπροσωπεις δεν δινουν αμαξια με αποσυρση παλιων?Τωρα ειδα αυτο

http://www.sport-fm.gr/article/195287 παει κανεις σε καποια αντιπροσωπεια να ρωτησει ας πει

 

λοιπον πηγα στον πασπαλιαρη στην καβαλας και μου πε οτι απλα περιμενουν καποια τελευταια χαρτια για να αρχισει να ισχυει το μετρο.οντως εψαξα στο νετ και ειδα αυτο

http://www.sport-fm.gr/article/195685 Αρα περιμενουμε μερικες μερες ακομα

Link to comment
Share on other sites

αύριο λογικά θα πάει σε εφορίες και αντιπροσωπείες...

 

φιλε μακαρι το περιμενω πως και πως.αντε γιατι τωρα ειδα και το iq και μου αρεσει πιο πολυ απο το yaris.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...