Jump to content

Πώς βρίσκετε την Εξυπηρέτηση Πελατών;


pepa
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gdp77 ( 9 Φεβ. 2004 , 18:47)

 

Φυσικά ο χρόνος 3 λεπτών που αναφέρθηκε από κάποιους πριν δε νομίζω να ισχύει, τουλάχιστον εγώ έχει τύχει να περιμένω και σχεδόν 10 λεπτο

 

 

This is me...

Λοιπον φιλτατε gdp77, θυμησου σε παρακαλω ποτε ηταν η τελευταια φορα που περιμενες 10 συνεχομενα λεπτα στην αναμονη μεχρι να σου απαντησουν, και ελα να μου το πεις.

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 86
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ego tin teleftea fora pou pira (2 meres prin) perimena 8 lepta.To ekleisa giati varethika kai stin epomeni klisi perimena 10lepta!!!!!!!!!!!!!!
Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

@dream_GR

 

Είσαι ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ, και "λάβε" την απάντηση που σου αρμόζει

(κάθε σχολίου μου, προηγείται σχετική παράθεση κειμένου σου):

 

Τι λες ρε συ jackal???

 

Μήπως είσαι ο κύριος Κομινάκης in disguise (απορώ όμως γιατί αυτός είναι ΚΥΡΙΟΣ)???? Η είσαι ο Θείος που έχει καμιά μετοχούλα ακόμα στο ΒΟΙΝΤΑ

Ωραία...αρχίσαμε την εκδήλωση "συμπλεγμάτων"...

Όχι ρε καραγκιοζοπαίκτη, τίποτε απ' όλα αυτά.

 

Εχεις εμπειρία απο corporate εσύ????

Ως διαχειριστής 150 Εταιρικών συνδέσεων, σε όλη την Ελλάδα...και καθημερινή επικοινωνία με το Corporate Line της VODA...ε..θα έλεγα ότι ναι...έχω μια μικρή εμπειρία...

 

Εχεις δεί τι μου έχουν κάνει εμένα??? Εχεις ιδέα τι λές και πώς το λές? Πώς τολμάς να ξεφουρνίζεις τόσες βαρίες κουβεντες έτσι χωρίς να τεκμηριώνεις ότι λές???? Απλά χέιμαρος βλακέιας και αγένειας. Είσαι πολύ ωραίος ρε μάστορα, και σε συγχαίρω για τους τρόπους σου.

Νομίζω ότι πρώτος [και μόνο] εσύ, "πέταξες" ένα σωρό μ@λ@κίες, χωρίς τεκμηρίωση...νομίζω ?..

 

Θα σου δώσω μόνο 5 απλα παραδείγματα για να τεκμηριώσω τα εκτός τόπου και ότι άλλο ισχυρίζεσαι εσύ...

 

1) Αίτηση εταιρική για ενεργοποίηση MMS GPRS σε όλα τα κινητά του πακέτου. Εντάξει μετα απο σχεδόν μετακόμιση όλου του γραφείου μας, καταστατικά ΦΕΚ ΜΕΚ εκμέκ και 20 αιτήσεις υπογραφές σφραγίδες και ΣΙΑ τα πάμε στο κοντινότερο Voda shop. Περιμένουμε 5 μέρες και καμία ενεργοποίηση κανένα τηλέφωνο. Καλούμε εμέις τι γίνεται κύριοι? Ααα ξέρετε η αίτηση σας τώρα μόλις μας ηρθε. Θα περιμένετε φυσικ΄αγια Δευτέρα. Πειμένουμε μέχρι και την Τετάρτη και μετά απο τηλέφωνό μας (6 φορές εκλεισε η αναμονή) μας λένε θα σας στείλουμε τις ρυθμίσεις με ΣΜΣ. Απο τα 14 τηλέφωνα του κορπορειτ, μόνο σε 3 ήρθαν. ΚΑλόοοοο εε?? Μετά 5 μήνες και μετά απο απειρους καυγάδες ολα έγιναν ΟΚ. (Αφού στέιλαμε 2 αιτήσεις ακόμα με όλη την γνωστή μετακόμιση)

2) Trade in συσκευής. 8/2002 Ποσό trade=180 Euro. Τηλέφωνο ξανά στον πωλητή μας 12/2002 10 μέρες πρίν λήξει η συμβαση μας, ποσό=50 euro !!!! Τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση... τι γίνεται??? Α το ποσό αυτό εχετε και αν σας αρέσει δεν μπορώ να κάνω τίποτε. (Σημ οι λογαριασμοί του group Μας ανω των 1000 Euro τον μήνα) Μετά απο 6-7 τηλέφωνα σε εξυπηρετηση και στον πωλητή μου, και αφού κανείς δεν μου έδινε κανένα δίκιο, μιλάω με τον Νο1 της εξυπηρέτησης (το όνομα του το προανέφερα) ο οποίος ήταν ΣΟΥΠΕΡ ευγενής και κατάλαβε ότι ενας δυσαρεστημένος πελάτης θέλει να τον γλυκάνεις, αποτέλεσμα? τα 50 Ευρώ στο σύνολο γίνανε 50χ14 =700 Ευρώ στο όλο γκρουπ. Ετσι και μείναμε για αλλους 12 μήνες.

3) Ζητησα για την νέα μου συσκευή 6600 ρυθμίσεις MMS & internet. Ωράια στέιλτε μας το καταστατικό, υπέυθυνη δήλωση σφραγίδα και το αίτημα σας θα πάει στην αρμόδια υπήρεσία ιντερνετ και μετά με φαξ θα σας στέιλουν τις ρυθμίσεις. Ρε παιδιά δεν θέλω να πάρω μάστερ στα κινητά, μόνο το gateway nameserver etc θέλω... Οχι κύριε πρέπει να πάτε όπως σας λέω... Ε οχι μαντάμ δεν θα πάω όπως θέλετε γιατί βαρέθηκα... και τελικά πήρα σαν απλός ιδιώτης με νούμερο non-corporate φίλου και εξυπηρετήθηκα με την γνωστή αναμονή των 2-3 τηλεφωνημάτων.

4) Είδα κάτι χρεώσεις μετά απο ταξίδι στο εξωτερικό που τις βρήκα αρκετά υπερβολικές και ηθελα εξήγηση για ταρίφες κλπ. Δυστυχώς ήμουν πάλι ατυχος και έπεσα σε μια αγενέστατη κοπέλα που μου λέει αυτές έιναι οι ταρίφες μας κύριε αν δεν σας αρέσουν δεν μπορώ να κάνω τίποτε για σας και σχεδόν μου το έκλεισε στην μούρη.

5) Η λογίστρια απο το γραφείο δοκίμασε 3 φορές να τις έρθει ο τιμοκατάλογος με τις χρεώσεις του πακέτου μας. Μετά απο χεσίδι στην τηλεφωνήτρια το καταφέραμε.

 

Δεν ξέρω για το επιθετικό σου ύφος ποιός ο σκοπός απλά όπως θέλω να σου δώσω να καταλάβεις και πιστέυω να συμφωνήσεις ότι αν εσύ είσαι ευχαιστημένος και εγώ δεν έιμαι δεν πάει να πέι ότι ετσι είναι τα ρπάγματα τελέια και πάυλα... απλά ίσως εγώ να είμαι άτυχος και εσύ τυχερός, ή εσύ να ανέχεσε καταστάσεις και εγώ όχι. Η απλά για να τελειώσω εδώ το μακροσκελές να με έιχαν καλομάθει σαν PANAVOX Emboriki και τώρα σαν Vodafone να έγιναν χλωμοί και απρόσωποι και να μήν μας/με εχουν τόσο ανάγκη...

 

Φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης απλά σου επισημαίνω το πολύ ασχημο τρόπο σου κάτι που δεν πιστέυω να σου έδωσα με τα γρφώμενα μου δικάιωμα να μου αντιπαραταχθέις με τόσο αισχρό τρόπο.

 

 

Από τα παραδείγματα που φέρνεις, αποδεικνύεις αφενός μεν ότι κάπου δεν έπραξαν όπως εσύ γουστάρεις (και γιατί θα έπρεπε να το κάνουν άλλωστε...φαίνεται ότι είσαι της άποψης ότι ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο, ασχέτως αν πολλάκις είναι και γαϊδούρι...), αφετέρου δε ότι κάπου το χειρίστικες εσφαλμένως.

 

Αν, δε, το χειρίστικες όπως χειρίζεσαι τον γραπτό λόγο της γλώσσας σου και οι πράξεις σου ήταν τόσο αλλοπρόσαλλες όσο το κέιμενό σου...ε...τότε...ουδέν σχόλιο...δεν είναι να απορεί κανείς...

 

Φιλικά, μη φιλικά...έτσι έχει η κατάσταση.

 

Σύνελθε, λοιπόν, λίγο, συγκρότησε τη σκέψη σου, μεθόδευσε τις πράξεις σου, μη τσαμπουκαλεύεσαι ως Πελάτης, μη πουλάς ύψος (ενδεχομένως) και να δείς πως διεκπεραιώνονται όλα. Και σου ξαναγράφω: μη θαρρείς ότι επειδή απαιτείς, ο "αλλος" θα "ξεβρακωθεί" για σένα, αν δεν το προβλέπει η εμπορική πολιτική του.

Απεναντίας, ενδεχομένως να το πετύχεις, αν δείξεις ότι είσαι ένας σώφρων Πελάτης.

 

Έχω ελπίδες για σένα. Μπορείς να διορθωθείς. :whistle:

Αλλιώς, θα χτυπιέσαι μονίμως έτσι και οι άνθρωποι κάθε Προμηθευτή "θα σε γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι (και θα έχουν κάθε δίκιο) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αλλος ενας αντικειμενικός "υπάλληλος" της Βόντα.... ο jackal...!!!!

 

ΩΡΑΙΟΣ γλύφτης τους είσαι αλλά και πώς να μήν είσαι αφού απο ότι λές απο αυτούς ΖΕΙΣ!!!

 

χεχεχε!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (10 Φεβ. 2004 , 00:05)

 

Ego tin teleftea fora pou pira (2 meres prin) perimena 8 lepta.To ekleisa giati varethika kai stin epomeni klisi perimena 10lepta!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Αντε, καλα!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος dream_GR (10 Φεβ. 2004 , 13:04)

 

Αλλος ενας αντικειμενικός "υπάλληλος" της Βόντα.... ο jackal...!!!!

 

ΩΡΑΙΟΣ γλύφτης τους είσαι αλλά και πώς να μήν είσαι αφού απο ότι λές απο αυτούς ΖΕΙΣ!!! χεχεχε!!!

 

 

:confused: :wacko: ..από...που αντιλαμβάνεσαι κάτι τέτοιο?..

 

Τελικά... :lol: ..συν τοις άλλοις, είσαι και ΒΛΑΚΑΣ !.. :lol:

 

Και γράφω "συν τοις άλλοις" , δίοτι κατά βάση είσαι φαιδρός.. :lol:

 

Ο νοών νοήτω.. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

 

ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ"

 

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ

 

... ΑΜΑΝ ΠΙΑ .. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ...

:cool:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackal (10 Φεβ. 2004 , 13:16)

 

:confused: :wacko: ..από...που αντιλαμβάνεσαι κάτι τέτοιο?..

 

Τελικά... :lol: ..συν τοις άλλοις, είσαι και ΒΛΑΚΑΣ !.. :lol:

 

Και γράφω "συν τοις άλλοις" , δίοτι κατά βάση είσαι φαιδρός.. :lol:

 

Χαρακτηριστική περίπτωση ανθρώπων οι οποίοι αρέσκονται να καταδικάζουν και να ισοπεδώνουν τα πάντα.

 

Έχω δύο λέξεις για σένα: "...ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ..."

 

Επίσης, μάθε να γράφεις (θα σε βοηθήσει, πίστεψέ με).

 

Ξεκίνα, γράφοντας 50 φορές: ..δεν πρέπει να λέω και να γράφω μ@λ@κίες...

 

Ο νοών νοήτω.. :whistle:

 

Υπενθύμιση για @dream_GR:

 

Το' πιασες το υπονοούμενο ? (γιατί πρέπει να είσαι και βραδύνους)

Link to comment
Share on other sites

Ξεφευγετε παιδια! Ηρεμα!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω...

Στειλε email παραπονων!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος swiffer (10 Φεβ. 2004 , 13:32)

 

Ξεφευγετε παιδια! Ηρεμα!

 

 

:) Όπως μπορείς να αντιληφθείς, αν διαβάσεις προσεκτικά τα Posts και των δυο μας, εγώ είμαι ήρεμος και συγκεκριμένος.

 

Ο..."άλλος", είναι τόσο αρπαγμένος που δεν του "αγόρασαν και γλυφυτζούρι με το λογότυπο της VODA", ώστε αν τον αφήσεις "λυμένο" σε κατάστημα της VODA, θα τους φάει ζωντανούς :lol: :lol:

 

Και όλα αυτά, διότι δεν ξέρει τι του γίνεται...και όλα του φταίνε...

 

Νομίζει, ο πανβλ@κ@ς ότι εργάζομαι στη VODA (προφανώς επειδή έγραψα ότι είμαι διαχειριστής 150 εταιρικών συνδέσεων... :lol: ...)

Το φτωχό (πλην τίμιο :lol: ) μυαλό του δεν σκέφθηκε ότι είμαι διαχειριστής των συνδέσεων εταιρικού πελάτη της VODA...αλλά, τόσο μυαλό έχει )

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος dream_GR (10 Φεβ. 2004 , 13:38)

 

Ρε jackal κουλαρε λίγο γιατί το παρατράβηξες...

 

 

Ονειροπαρμένε...δεν έχω λόγο να κουλάρω για τίποτε, διότι δεν έχω λόγο να προβληματίζομαι με ανοησίες δικής μου προέλευσης και δημιουργίας... ;)

 

Τι άλλο Θεέ μου...φώτισέ τον...

Link to comment
Share on other sites

Οντως μερικες φορες ειναι απαραδεκτοι!

http://www.myphone.gr/mp1/myphone7.gif

P900/P910i/V3i/K800i/iPhone 2G/C510/Galaxy 3/Galaxy Ace/Galaxy S2/Galaxy S3/LG G2/OpO/Galaxy Alpha/S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους σας..

κανέναν δεν βλέπω να αναφέρθηκε στο γεγονός οτι ελιναι η μόνη εταιρεία που δεν χρεώνει την αναμονηή όταν καλείτε στις γραμμές εξυπηρέτησης... δεν είναι εξίσου σημαντικό το οτι καλείτε κάπου και δεν χρεώνεστε????

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (10 Φεβ. 2004 , 14:27)

 

Giati oi alles hreonoun tin eksipiretisi pelaton????

 

 

1212 - 1266

 

Και δεν ξερω αν χρεωνεται η αναμονη στα 131 των αλλων.

Link to comment
Share on other sites

πάντως που πήρα χθες σε 2λεπτά και 20 δεύτερα είχα ξεμπερδέψει!(με τα πρώτα που λέει για αγγλικά πατήστε 9 και όση ώρα μιλούσα με τον υπάλληλο)... σαν να βελτιώθηκαν.. πολύ γρήγοροι εκτός αν έτυχε! Αλλάξαν και την κασσέτα! δεν έχουν πια το ΟΥ-ΟΥ-οΥΥΥΥΥΥΥ!!!!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος jackal (10 Φεβ. 2004 , 13:37)

 

:) Όπως μπορείς να αντιληφθείς, αν διαβάσεις προσεκτικά τα Posts και των δυο μας, εγώ είμαι ήρεμος και συγκεκριμένος.

 

Ο..."άλλος", είναι τόσο αρπαγμένος που δεν του "αγόρασαν και γλυφυτζούρι με το λογότυπο της VODA", ώστε αν τον αφήσεις "λυμένο" σε κατάστημα της VODA, θα τους φάει ζωντανούς :lol: :lol:

 

Και όλα αυτά, διότι δεν ξέρει τι του γίνεται...και όλα του φταίνε...

 

Νομίζει, ο πανβλ@κ@ς ότι εργάζομαι στη VODA (προφανώς επειδή έγραψα ότι είμαι διαχειριστής 150 εταιρικών συνδέσεων... :lol: ...)

Το φτωχό (πλην τίμιο :lol: ) μυαλό του δεν σκέφθηκε ότι είμαι διαχειριστής των συνδέσεων εταιρικού πελάτη της VODA...αλλά, τόσο μυαλό έχει )

 

:)

 

@ jackal

 

Πολλή σημασία έδωσες σ' αυτόν τον dream_GR...

 

Φαίνεται ότι πρόκειται περί "μπουμπούνα" :lol:

...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα...

...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα...

...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος antonis_wrx (10 Φεβ. 2004 , 14:37)

 

πάντως που πήρα χθες σε 2λεπτά και 20 δεύτερα είχα ξεμπερδέψει!(με τα πρώτα που λέει για αγγλικά πατήστε 9 και όση ώρα μιλούσα με τον υπάλληλο)... σαν να βελτιώθηκαν.. πολύ γρήγοροι εκτός αν έτυχε! Αλλάξαν και την κασσέτα! δεν έχουν πια το ΟΥ-ΟΥ-οΥΥΥΥΥΥΥ!!!!

:cool:

 

Στο εχω ξαναπει. Οσες φορες και να παρεις δενθα περιμενεις εσυ. Εισαι παλιος. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Παλιά έπρεπε να περιμένω σε ala carte κανα 2 λεπτά΄,(πριν 2 μήνες περίπου)

τώρα σε 10 δευτ έχω ήδη πιάσει γραμμή

έχουν κάνει αρκετές βελτιώσεις! :)

Link to comment
Share on other sites

Όντως δε φτάνει που σε έχει στην αναμονή σου βάζει και το κατεστραμένο τραγουδάκι
http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...