Jump to content

Βελτιώσεις αυτοκινήτου: Turbo,Nitro κ.α.


akalokat
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν θελουμε να βελτιωσουμε τον κινητηρα μας δια της turbo οδου, καλο ειναι να προσεξουμε καποια πραγματα τα οποια ειναι παρα πολυ σημαντικα για τη ζωη και την καλη λειτουργεια του κινητηρα:........

 

Αν λοιπον εγω θελησω να turbισω το escort με το οποιο κανω ομως ταξιδια θα πρεπει να κανω ολες αυτες τις αλλαγες για να αντεξει ο κινητηρας γιατι δεν θα βαλω turbo για να κατεβαινω Ξανθη-Αθηνα με 120....ποσο θα μου στοιχισει στο περιπου ολη η μετατροπη ωστε να γινει το αυτοκινητο ενα ταξιδιαρικο τουρμπισιο?

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 248
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ego ekana ena rebuild tis mixanis (mono to blok emeine to idio)

kai tsipaki adigrameno apo tin powerchips ;) to opio doulevei kanonikotata...strosimo kanonika kai koumpaki to opoio anevazei tin piesi tis venzinas apo 3,0 bar se 3,7

 

paidia to thema me ta nitro stin ousia sas poulane to onoma kai zitima to pragma na kostizei ola 300 evro...emeis ftiaksame home made nitro gia ena filo mou me astra F GSi ...to apotelesma na lionei lastixa kai sti 5ti na min po gia pote pianei koftes i pempti... Mas xreiastikan ta eksis:

1) Ena mpek agnostou CC gia psekasmo

2) solinas mexri piso sto port bagaz

3) rele sto gazi

4)diakoptaki

5) mpoukala ,ginetai kai apo scubadiving :p :D min gelate eida supra sto net na exei dio terasties mpoukales sto bagaz :eek:

6) sxedia tis anafleksis tou aftokinitou

7)deftero diakoptaki na kleinei to vacuum regulator

8)dio madraxalades pou exoun mesanixta

 

gia to mpek den mporo na sas po aplos mou ta edosan se mia sakoula na dokimazoume kai an mas aresei to vazoume allios petama...

o solinas mpike efkola mazi me kalipsi

to koumpaki sto gazi einai gia na leitourgisei to nitro dld na anoiksei i valvida prepei na sanidoseis to gazi dld na "patiseis" to koumpaki sto patoma

episis koino diakoptaki on/off to opoio na energopiei tin paroxi nitro mprsta

mpoukala adeia tin opoia tin agorasame kainouria kai giafto to skopo

ta sxedia tis anafleksis den mas xreiastikan sto telos mias kai i ilektroniki tou aftokinitou den tha evaze ftoxo meigma sto telos

to diakoptaki pou kleinei to vacuum anagazei ta mpek na psekazoun me max piesi

kai oi madraxalades einai anagaio na exoun 2 meres eleftheres,ena tripani kai polla xanzaplast...

sta test pou kaname to amaksi oxi pigaine teleia...mporesame kai kerasame tsai 3 fores se ena M3 E46 pou nomize oti itan grigoro sto 400ari kai sto xiliometro :confused:

 

einai DIY i oli diadikasia alla poli petiximeni...to nitro oxi mono den akougetai alla den fainetai kai pouthena mesa sto amaksi...try it...kai ta ipoloipa 1200 evro an thelete parapano dinami einai anagaio na allaxtoun mpieles,dipla elatiria stis valvides oste na mporesete na riksete pio megalo mpek....alla prosoxi! Se peirama se allo amaksi elliosan stin kirioleksia ta pistonia logo ftoxou migmatos alla ekeino to eixe parakanei :blink: me to mpek...ekei meta milame gia paralili ECU pou na energopieite me to patima tou koumpiou alla gia na moirazete tsagakia se diaforous grigorous einai kalo...to amaksi doulevei aprovlimatista edo kai 30.000 km kai pali thelei prosoxi stis venzines kai ti ladia vazete...panta sinthetiko kai as to kaiei...ta leme otan to valo kai ego sto bmw

Link to comment
Share on other sites

nikos_e34 τι astra ειναι αυτο που παταει Μ3 Ε46 στο 400αρι;

Μαμα 1400, 1600; Μονο ατμοσφαιρικη βελτιωση+νιτρο;

Αν ναι, σε λαθος topic εγραψες το σχολιο σου. Προς δρακο-φιδο μερια πηγαινε...

Link to comment
Share on other sites

παιδια, αυτα τα πραγματα που λενε τα περιοδικα για βελτιωσεις ειναι δυνατον να γινουν Ελλαδα σοβαρα και φθηνα..? γιατι οτι υπαρχουν καλοι ειναι αληθεια αλλα κοστιζουν πολυ... ! τελικα να ρωτησω κατι: απο το νομο τι επιτρεπεται απο βελτιωσεις;; αφου το νιτρο δεν επιτρεπεται τι γινεται? δεν γινεται να το βαλεις; και αμα σε πιασουν;;
Link to comment
Share on other sites

e ama se stamatisoyn pes toys oti eisai diths kai oti einai osigono :)

 

kapoy eixa akoysei oti kapoios eixe bapsei thn moykala etsi oste na miazei me pirosbesthra , thn ebapse kokkinh evale kai ena aytokolito pirosbesthra den to eida den bazo to xeri mou sthn fotia isos na einai fimh apla poy kikloforei etsi plaka eixe omos :)

Link to comment
Share on other sites

Εμενα γιατι δεν μου λεει κανενας τη γνωμη του γι αυτο που ρωτησα παραπανω? :cry: :cry: .........Το μονο που ξερω σιγουρα παντως ειναι οτι για να κανω κατι τετοιο θα πρεπει να κατεβω Αθηνα γιατι εδω στην Ξανθη χλωμο το κοβω να αναλαβει καποιος μαστορας να μου κανει αυτη τη δουλεια.....

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

exmanos το tuning(π.χ. να τουρμπισεις το οχημα σου) επιτρεπεται.Ειναι νομιμη διαδικασια, το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι στα καυσαερια δηλαδη να μπορει το αυτοκινητο σου να βγαζει καρτα καυσαεριων.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro ( 5 Νοέ. 2004 , 20:17)

 

exmanos το tuning(π.χ. να τουρμπισεις το οχημα σου) επιτρεπεται.Ειναι νομιμη διαδικασια, το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι στα καυσαερια δηλαδη να μπορει το αυτοκινητο σου να βγαζει καρτα καυσαεριων.

 

 

Το ξερω....αυτο που ρωτησα εγω ειναι αν κανω τη μετατροπη και το τουρμπισω για να γινει σωστη δουλεια ετσι ωστε το αμαξι να κανει και ταξιδια ανετα γιατι δεν το θελω για 0-400μ μονο...τι πρεπει να προσεξω και ποσο περιπου θα μου στοιχισει?

:)

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Μπορει ο μηχανικος που θα αναλαβει το εγχειρημα αυτο, να "παιξει" με τους χαρτες αναφλεξης ετσι ωστε να μπορεις να εχεις 2 διαφορετικες επιλογες οσον αφορα το στυλ οδηγησης. Το ενα π.χ. θα ιεναι με μεγαλη πιεση στο turbo(για γουστα κλπ...) και το αλλο με μικροτερη πιεση ωστε να μπορεις και να τρεχεις στις εθνικες οδους αλλα και να μπορεις να στριβεις καπως και στις στροφες.

Εννοειται οτι αν δεν βαλεις το χερι βαθεια στην τσεπη δεν προκειται να δεις ουσιαστικο αποτελεσμα(αξιοπιστια, μακροζωια). Οσο καλλιετραπραγματα βαλεις στο μοτερ σου και οσο πιο καλος ειναι και ο μηχανικος σου, τοσο περισσοτερο θα κρατησει ο κινητηρας σου και θα βγαλει απροβληματιστα χιλιομετρα.

Ενα καλο project με ανατικατσταση στα περισσοτερα μετταλα του κινητηρα(πιστονια - μπιελες) σε ενα καλο μαστορα, θα σου κοστισει πανω κατω -7-8Κ ευρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro ( 6 Νοέ. 2004 , 16:12)

 

Μπορει ο μηχανικος που θα αναλαβει το εγχειρημα αυτο, να "παιξει" με τους χαρτες αναφλεξης ετσι ωστε να μπορεις να εχεις 2 διαφορετικες επιλογες οσον αφορα το στυλ οδηγησης. Το ενα π.χ. θα ιεναι με μεγαλη πιεση στο turbo(για γουστα κλπ...) και το αλλο με μικροτερη πιεση ωστε να μπορεις και να τρεχεις στις εθνικες οδους αλλα και να μπορεις να στριβεις καπως και στις στροφες.

Εννοειται οτι αν δεν βαλεις το χερι βαθεια στην τσεπη δεν προκειται να δεις ουσιαστικο αποτελεσμα(αξιοπιστια, μακροζωια). Οσο καλλιετραπραγματα βαλεις στο μοτερ σου και οσο πιο καλος ειναι και ο μηχανικος σου, τοσο περισσοτερο θα κρατησει ο κινητηρας σου και θα βγαλει απροβληματιστα χιλιομετρα.

Ενα καλο project με ανατικατσταση στα περισσοτερα μετταλα του κινητηρα(πιστονια - μπιελες) σε ενα καλο μαστορα, θα σου κοστισει πανω κατω -7-8Κ ευρα.

 

 

Χμμ...πολλα λεφτα και δεν νομιζω οτι αξιζει για το escort...αν πουμε οτι αλλαζουμε εκκεντροφορο και ολο το συστημα εξατμισης τι αλλο μπορουμε να κανουμε για να βελτιωσουμε τον κινητηρα(μιλαμε μεχρι 3,5-4Κ)?...και αν αλλαξουμε εκκεντροφορο θα χρειαστει και προγραμμα?

Σε επρηξα ε?

:o

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος okapi ( 7 Νοέ. 2004 , 15:47)

 

τι ακριβως κανει η σκαστρα;;

 

 

me alla logia anakoufisi tou turbo......

diladi an o odigos zitisi apo ton kinitira tou foul power kai afisi to gkazi apotoma tote i skastra analambani na isoropisi tis piesis ........

Link to comment
Share on other sites

α, οκ ευχαριστω....δηλαδη, για την μακροζωϊα του κινητηρα του τουρμπο , επιβαλλεται; Δηλαδη στο Passat to 1,8Τ θα πρεπει να μπει;
Link to comment
Share on other sites

okapi το Passat φοαρει σκαστρα απο τη μανα του , απλα η συγκεκριμενη ειναι "κλειστου" τυπου.Δηλαδη κανει τη δουλεια που πρεπει να κανει χωρις να ακουγεται η ανακουφηση. Οποτε αν θελεις απλα μπορεις να την αντικαταστησεις με μια 2πλου εμβολου η οποια και θα δουλευει σωστα αλλα και θα σου κανει το πολυποθητο τσαφ.
Link to comment
Share on other sites

exmanos

Με εκκεντροφορο, προγραμμα και ολοκληρη εξατμιση θα παρεις 15+ ps πανω κατω. Η διαφορα στη δυναμη θα ειναι αισθητη και το μοτερ σου θα φορτωνει ικανοποιητικα εως τις 7-7500 στροφες. Μπορεις ακομη να βαλεις ρυθμιστη πιεσης - βενζινης ή ακομη και να μεγαλωσεις την πεταλουδα εισαγωγης. Ολα αυτα με συνολικο κοστος στα 3000+ ευρα περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro ( 7 Νοέ. 2004 , 23:53)

 

exmanos

Με εκκεντροφορο, προγραμμα και ολοκληρη εξατμιση θα παρεις 15+ ps πανω κατω. Η διαφορα στη δυναμη θα ειναι αισθητη και το μοτερ σου θα φορτωνει ικανοποιητικα εως τις 7-7500 στροφες. Μπορεις ακομη να βαλεις ρυθμιστη πιεσης - βενζινης ή ακομη και να μεγαλωσεις την πεταλουδα εισαγωγης. Ολα αυτα με συνολικο κοστος στα 3000+ ευρα περιπου.

 

 

Δλδ θα παμε γυρω στους 150ps.....δεν ειναι ασχημα για 1800.......θα αρχισω να κανω τις σχετικες ερωτησεις στους κατα τοπο μαστορες.....thanx :)

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

na rwtisw kati;;pira ena micra '99 1000cc axizei na vazw filtroxoani kai exatmisi;;;gia tha xeligwthei;;posa aloga einai to sugkekrimeno montelo;;pantws paei kala gia 1000araki...etsi nomizw...
PaOk RE!!!!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος popolaros ( 8 Νοέ. 2004 , 10:47)

 

min eisai pantos kai toso aisiodoksos.........mpori i theoria na to leei auto alla den isxiei panta.........me alla logia to olo paketo prepei na desi armonika gia na apodosi ta anamenomena.........prosoxi

 

 

Αν ημουν αισιοδοξος θα ελεγα πανω απο 150 γιατι ειμαι ηδη στα 136 απο "μαμα"......θα ελεγα οτι επικρατει μια συγκρατημενη αισιοδοξια :p

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro ( 8 Νοέ. 2004 , 22:49)

 

Και βεβαια αξιζουν για τα λεφτα τους zipperant. Δεν θα ξελιγωθει μη φοβασαι.

 

ok ti filtroxoani na prwtimisw;;pantws exatmisi xalara group n

exete kanena gnwsto apo thess gia car hifi prv me thanx

PaOk RE!!!!
Link to comment
Share on other sites

milame gia Opel Astra F GSi 2.0 16V 150 alogakia mama tipos kinitira

C20XE...afto to moter iparxei kai sta kadett..pairnoun poli ftiaksimo alla exoun evesthites kefales kai thelei prosoxi...sto micra to 1000ari den aksizei eksatmisi chipaki klp...petas tzaba ta lefta sou...pare kati se 2litro re file en to metaksi to paidi pou to exei to astra einai ksanthiotis...gnosto moutro :p

Link to comment
Share on other sites

106 rallye 16v

Μοτερ..

Σκουπα Green με κολαρο samco+χρονισμος εκκεντροφορων (προπορεια)+εξατμιση με φτιαγμενο διχαλο,αγωνιστικο καταλλυτη και τελικο grN (Φ48 εννοειται).

Στησιμο..

Αμορτισερ Bilstein grN με φαρδια 3.5ελατηρια APEX,Ψαλιδομπαρα+Θολομπαρα sparco,πισω ραβδοι στρεψεις Peugeot Sport, 15αρες Speedline Ασπρες με Yoko a539 195/45

Απο Ice μονο μια καλη πηγη και 4 καλα ηχειακια.

Τελευταια κυκλοφορω "ελαφρωμενος" (χωρις καθισματα πισω,εταζερες με ηχεια και ρεζερβα..)

Μαλλον τελη του μηνα θα εχω και ανθρακονηματινο καπο χειροποιητο 4kg εναντι 20 του μαμα. (Οποιος ασχολειται με προσθιοκινητα αυτοκινητα ξερει τι σημασια εχει η ελαφρωση του εμπρος αξονα...)

Απο φρενα, δαγκανες-δισκοι εμπρος απο 206 Gti 266mm πισω μαμα δισκοι..

Εξωτερικα αφαιρεση λεοντα (για εμενα δεν ειναι...ιεροσυλια,οχι!) απο το καπο,φρυδακια, αφαιρεση κλειδαριων στις πορτες,φιμε μεμβρανες,βαψιμο ολων των πλαστικων στο χρωμα του αυτοκινητου,καθρεφτες look M3.

Προσεχως εμπρος φαναρια crystal (διαφανα),Bucket + ζωνες 3σημειων και κερασακι στη τουρτα ενα Roll Cage. Ενοοειται ολα Ομολογκέ.....

Αλλα δε βιαζομαι καθολου....

Απο alarm εχω τον Clifford matrix με τηλεειδοποιηση και τηλεεκκινηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Robert_De_Nitro ( 3 Νοέ. 2004 , 20:59)

 

nikos_e34 τι astra ειναι αυτο που παταει Μ3 Ε46 στο 400αρι;

Μαμα 1400, 1600; Μονο ατμοσφαιρικη βελτιωση+νιτρο;

Αν ναι, σε λαθος topic εγραψες το σχολιο σου. Προς δρακο-φιδο μερια πηγαινε...

 

 

you know what?? tin istoria me tin alepou pou ta kane kremastaria tin ksereis??give me a break re filarako an eiste oloi etsi san esena toul. proidopiiste me na min spao ta daxtila mou kai na eksigo se "ellinarades" ...ade ta leme re :cool:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος nikos_e34 (15 Νοέ. 2004 , 04:31)

 

you know what?? tin istoria me tin alepou pou ta kane kremastaria tin ksereis??give me a break re filarako an eiste oloi etsi san esena toul. proidopiiste me na min spao ta daxtila mou kai na eksigo se "ellinarades" ...ade ta leme re :cool:

 

 

Μπορεις να μου απαντησεις και να αφησεις τα "know what" και τις λοιπες λαμακιες; Σε ρωτησα κατι, αν ξερεις γραψε, αλλιως μη μας πριζεις με βλακειες και φιδιες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...