Jump to content

Βελτιώσεις αυτοκινήτου: Turbo,Nitro κ.α.


akalokat
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το ρωτησα γιατι και σε αλλα mazda turbo (πχ MPS) το IC το βαζουν front mount οι περισσοτεροι. και γενικα στα περισσοτερα RX7 που εχω δει, το IC ειναι μπροστα. βεβαια εαν απο θερμοκρασιες εισαι ΟΚ, δεν τιθεται θεμα. το μονο που θα με φοβιζε θα ηταν μηπως για να γλυτωσεις το lag ειχες μεγαλυτερες θερμοκρασιες.. αλλα φανταζομαι θα το εχεις ελεγξει εκτενως..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 248
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχει πέσει πολύ διάβασμα και ψάξιμο, οι θερμοκρασίες είναι σε καλά επίπεδα.

Το front mount όπως έγραψα παραπάνω είναι το πιο γρήγορο/εύκολο να μπει, το εν λόγω του αυτοκινήτου μου είχε πολύ δουλειά...(εαν φανταστείς πως στέκεται επάνω σε θερμομονωμένη "λεκάνη" που δέχεται τον αέρα από το air-duct μπροστά και τον στέλνει στο i/c και με τη σειρά τους εκτονώνουν τον ζεστό πλέον αέρα οι σχισμές του καπό)

Link to comment
Share on other sites

ok τοτες! you know better than me! να το χαιρεσαι το τουμπανακι.. και καλα drift!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
τα βελτιωτικα βενζινης που λενε οτι καθαριζουν τα μπεκ, βαλβιδες, εδρες, αυλους, σκουριες κλπ. κανουν δουλεια ή ειναι μονο τσαμπα λεφτα??;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ωπ,πισωκίνητος-τουρμπίσιος συνάδελφος βλέπω(panagiotisRX7):D

Καλά χιλιόμετρα και να το απολαμβάνεις σε κάθε στροφή;)

Τα top-mount όντως μπορούν να αποδειχθούν πιο αποδοτικά από front-mount ειδικά σε οχήματα με μακρύ καπώ.Και όπως ο Παναγιώτης,με αεραγωγούς,να κατευθείνουμε φρέσκο αέρα από εμπρός και μέσω αεραγωγών να αποβάλεται πιο γρήγορα από ένα front-mount που βρίσκει "εμπόδιο" στην ροή από πίσω(ψυγεία,κινητήρας κτλ)

Link to comment
Share on other sites

τα βελτιωτικα βενζινης που λενε οτι καθαριζουν τα μπεκ, βαλβιδες, εδρες, αυλους, σκουριες κλπ. κανουν δουλεια ή ειναι μονο τσαμπα λεφτα??;)

 

ψιλοκανουν , αλλα καλο τα μπεκ να καθαριζονται με υπερηχους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ωπ,πισωκίνητος-τουρμπίσιος συνάδελφος βλέπω(panagiotisRX7):D

Καλά χιλιόμετρα και να το απολαμβάνεις σε κάθε στροφή;)

Τα top-mount όντως μπορούν να αποδειχθούν πιο αποδοτικά από front-mount ειδικά σε οχήματα με μακρύ καπώ.Και όπως ο Παναγιώτης,με αεραγωγούς,να κατευθείνουμε φρέσκο αέρα από εμπρός και μέσω αεραγωγών να αποβάλεται πιο γρήγορα από ένα front-mount που βρίσκει "εμπόδιο" στην ροή από πίσω(ψυγεία,κινητήρας κτλ)

 

Στο πουντακι μου το περασα μπροστα μονος μου το κουλερ ακριβως για φροντισω σωστα το αερισμο ψυγειου,και ψυγειου aircontition.

To εβαλα χαμηλα θυσιαζοντας μια σειρα απο το κουλερ αλλα πετυχα ενα ανοιγμα αρκετα μεγαλο,πετσοκοψα εσωτερικα τον προφυλακτηρα και καταφερα να εχω ενα κενο 3-4cm ιντερκουλερ-ψυγειο νερου.

Παντος δεν θα αργησω να περασω το μαμα κουλερ μιας και το μονο που κοιταω πλεον οικονομια βενζινης.......:lol:

http://img20.imageshack.us/i/11022011064.jpg

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Παιδες να σας ρωτησω κατι...ξερετε καποιον που να εχει εμπειρια να κανει προγραματα για Ford Sierra??? Βασικα το αμαξι φοραει μηχανη 2900 V6 12βαλβιδη ηταν ατμοσφαιρικο και τωρα εγινε μπι-τουρμο...Το φουσκονει στα 0,8μπαρ και το αμαξι βγαζει 215-220 αλογα...Μανησιο ειχε 145...Μπορω να πω παει καλα αλλα 8ελει προγραμμα...

 

Ευχαριστω...

Link to comment
Share on other sites

Παιδες να σας ρωτησω κατι...ξερετε καποιον που να εχει εμπειρια να κανει προγραματα για Ford Sierra??? Βασικα το αμαξι φοραει μηχανη 2900 V6 12βαλβιδη ηταν ατμοσφαιρικο και τωρα εγινε μπι-τουρμο...Το φουσκονει στα 0,8μπαρ και το αμαξι βγαζει 215-220 αλογα...Μανησιο ειχε 145...Μπορω να πω παει καλα αλλα 8ελει προγραμμα...

 

Ευχαριστω...

Κάνε μια ερώτηση στον Papas Dynograph.

Παλιά που ασχολιόμουν με chip,έφερνα από Γερμανία και υπήρχαν "κονσέρβες" για τον μοτέρ σου.

Αλλά αφού το τούρμπισες,τοποθέτησε έναν άγγραφο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο-και θα σου βγει και πιο φθηνά,μακροπρόθεσμα(σκέψου ότι εξάτμιση να αλλάξεις μετά,θα πρέπει να πας να σου ξαναφλασάρει την EPROM ενώ με τον άγγραφο παραμετροποιείς κατευθείαν;))

Link to comment
Share on other sites

3

Κάνε μια ερώτηση στον Papas Dynograph.

Παλιά που ασχολιόμουν με chip,έφερνα από Γερμανία και υπήρχαν "κονσέρβες" για τον μοτέρ σου.

Αλλά αφού το τούρμπισες,τοποθέτησε έναν άγγραφο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο-και θα σου βγει και πιο φθηνά,μακροπρόθεσμα(σκέψου ότι εξάτμιση να αλλάξεις μετά,θα πρέπει να πας να σου ξαναφλασάρει την EPROM ενώ με τον άγγραφο παραμετροποιείς κατευθείαν;))

 

Ευχαριστω για την απαντηση...8ελει προγραμμα το αμαξι γιατι στην τριτη κανει στις 3,800στροφες ενα μπουκομα δεν στροφαρει πολυ και μετα τις 4,500 ξαναβγαζει ροπη...Στα χαμηλα ετσι και αλλιως δεν εχει πολυ ροπη η μηχανη...στα ψηλα ομως παει πολυ καλα και πιστευω με ενα προγραμματακι να στρωσει.

Link to comment
Share on other sites

Το τουρμπισες και το δουλευεις με προγραμα που ειχε το αμαξι οταν ηταν ατμοσφαιρικο?

 

Το αμαξι ειναι του κολλητου μου...αγορασε ενα 4πορτο σιερρα ετοιμο με την 2900 μηχανη διπλο τουρμπο στα 220 αλογα με προγραμμα ιντερκοολερ και τα σχετικα η οποια ηταν φτιαγμενη στην αγγλια και το αμαξι επησεις αγγλικο{δεξιοτημονο}...και την μηχανη την εβαλε στο δικο του..εβαλε δευτερη βενζινοαντλια το ταιζει καλα βενζινη και εχει ροπη το αμαξι...απλα στην τριτη κανει ενα μπουκομα και στην τεταρτη δυσκολεβετε να πιασει κοφτες...Το προγραμμα ειναι απο την αγγλικια μηχανη...Και το ειδανε δυο τρια παιδια το αμαξι και λενε χρειαζετε προγραμμα γιατι αυτο δεν κανει...

Link to comment
Share on other sites

Ξερω ενα καλο παιδι που κανει προγραμματα αλλα εκεινος ειναι εξπερτ στα χοντα...Του πηγαμε να δει το σιερρα και ειπε μπορω να σας κανω προγραμμα αν του πηγαιναμε κατι σχεδιαγραμματα απο το μοτερ αλλα το ειπε και μονος του καλυτερα να βρουμε ενα ειδικω για φορτ...
Link to comment
Share on other sites

Στον Θεοδωρίδη πήγες;

Σε όποιον φορντάκια και να πας,δύσκολα να βγάλει άκρη,γιατί δεν πρόκειται απλά για το V6 αλλά για τουρμπισμένο V6 δλδ το πρόβλημά σου βρίσκεται στα περιφεριακά. του,τα οποία δεν είναι γνήσια ford αλλά custom/universal οπότε μία ή άλλη....

Κατ'αρχήν δουλεύει με ΜΑΡ sensor;Τι μπέκ φοράει;

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε δεν πηγα στον 8εοδωριδη σε ενα αλλο παλικαρι πηγα(δεν λεω ονομα για καποιους λογους)..Τωρα φιλε θα σε γελασω τη μπεκ φοραει γιατι στην αγγλια φτιαχτικε και το αμαξι δεν ειναι δικο μου...θα ρωτησω και θα σου πω τι φοραει..Στην μηχανη εχει γινει σωστη δουλεια οχι οτι να ναι..και σασμαν εχει καλο και απ ολα...Ψαξαμε πολλα ενδεχομενα γιατι κανει αυτα τα μπουκοματα και ολοι καταληγουμε στο προγραμμα.

 

 

Και μιας και μιλαμε εδω για βελτιωσεις εχω φιλαρακι τρελα κολλημενος με σιερρα ο οποιος φορουσε κοσβορθ μηχανη βελτιομενη στα 290-300αλογα με καλα πραγματα πανω αλλα λογο οικονομηκων προβληματων την εβγαλε και εβαλε την διλιτρι DOHC με 120 αλογακια και εδω και εναμιση χρονο την ποτιζει με αυθονο νιτρο 70αλογακια σκυλι μαυρο η μηχανη ακομα δεν εχει βγαλει προβλημα.Αλλα τωρα ακουγετε ενας παραξενος θορυβος τακ τακ γιατι αντι για λαδια στη μηχανη εβαλε αθελα βαλβολινες και οταν το καταλαβε ηταν λιγο αργα

Link to comment
Share on other sites

2.9cc 2πλο turbo και μολις 220hp?μηπως 280?4x4?

μπες σε κανα forum http://www.sierra-club.gr/forum/

http://greekdragster.com/

μην πατε χυμα απο δω και απο κει γιατι θα το χρυσοπληρωσετε και μπορει να μην γινει και δουλεια..

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε δεν πηγα στον 8εοδωριδη σε ενα αλλο παλικαρι πηγα(δεν λεω ονομα για καποιους λογους)..Τωρα φιλε θα σε γελασω τη μπεκ φοραει γιατι στην αγγλια φτιαχτικε και το αμαξι δεν ειναι δικο μου...θα ρωτησω και θα σου πω τι φοραει..Στην μηχανη εχει γινει σωστη δουλεια οχι οτι να ναι..και σασμαν εχει καλο και απ ολα...Ψαξαμε πολλα ενδεχομενα γιατι κανει αυτα τα μπουκοματα και ολοι καταληγουμε στο προγραμμα.

 

 

Και μιας και μιλαμε εδω για βελτιωσεις εχω φιλαρακι τρελα κολλημενος με σιερρα ο οποιος φορουσε κοσβορθ μηχανη βελτιομενη στα 290-300αλογα με καλα πραγματα πανω αλλα λογο οικονομηκων προβληματων την εβγαλε και εβαλε την διλιτρι DOHC με 120 αλογακια και εδω και εναμιση χρονο την ποτιζει με αυθονο νιτρο 70αλογακια σκυλι μαυρο η μηχανη ακομα δεν εχει βγαλει προβλημα.Αλλα τωρα ακουγετε ενας παραξενος θορυβος τακ τακ γιατι αντι για λαδια στη μηχανη εβαλε αθελα βαλβολινες και οταν το καταλαβε ηταν λιγο αργα

 

Άρα δεν έχει γίνει προχειροδουλειά με extra μπέκ.Καλό αυτό.

Μπορεί αυτή η "τρύπα" στο πρόγραμμα(το μπούκωμα που λες) να μην είναι καθαρά "τρύπα" αλγορίθμου,αλλά και ελλατωματικός αισθητήρας(δεν γνωρίζω αν δουλεύεις με AlphaN ή MAF)

Επειδή είσαι "περίεργη" περίπτωση(αμάξι βελτιωμένο στο εξωτερικό με αγνώστου ταυτότητας εγκέφαλο και EPROM) δύσκολα θα βρεις άτομο να το αναλάβει εξ'ολοκλήρου-εκτός αν βρεις τι εγκέφαλο φοράει και πας σε έναν ψαγμένο Fordάκια να τον κάνει check,να ελέγξει αισθητήρες και να περιορίσει τις πιθανότητες λάθους μόνο στην EPROM....

Είναι τόσα πολλά που μπορεί να έχουν γίνει λάθος που δύσκολα κάποιος μηχανικός θα αναλάβει να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

 

Αν δεν βγάλετε άκρη πάντως,στραφείτε σε άγγραφο-θα κοστίσει όσο ζητάνε οι "προγραμματιστές" για ένα κονσερβοπρόγραμμα δλδ γύρο στο 500ρικο.

Ότι χρειαστείς,στείλε pm.

 

Y.Γ. Θεσσαλονίκη είσαι;

Link to comment
Share on other sites

2.9cc 2πλο turbo και μολις 220hp?μηπως 280?4x4?

μπες σε κανα forum http://www.sierra-club.gr/forum/

http://greekdragster.com/

μην πατε χυμα απο δω και απο κει γιατι θα το χρυσοπληρωσετε και μπορει να μην γινει και δουλεια..

 

2900 12βαλβιδη μηχανη φιλε με 145ατμοσφαιρικα αλογα..και τωρα που εγινε μπι-τουρμπο το φουσκονει στα 0.8μπαρ ο φιλος μου και εχει 220 αλογα...δεν ειναι τετρακινητο πισω κινηση εχει..δεν εχει πανω η μηχανη της παναγιας τα ματια..ενα μικρο καλο φτιαξηματακι.

 

MAF δουλευει φιλε η μηχανη ετσι μου ειπε..μια φορα το ειδα το μοτερ εγω και ουτε το προσεξα καλα γιατι δεν εχω ιδεα απο τουρμπο και ειδικα και φορτ..χοντακιας και μπεμβεδακιας ειμαι..

παντως ετρεξε το σιερρα με ενα σιαρεξ 1.8 ιντεγκρα μοτερ ανεβασμενο στα 220 αλογα και εκεινο με προγραμμα και εχασε το σιερρα με ενα αμαξι διαφορα..το χοντα ομως δεν πατουσε κατο.

 

θα ενημερωσω τις επομενες μερες

Edited by giorgos_dinamik
Link to comment
Share on other sites

Μας παι8ανε το μοτερ χ8ες και σημερα αλλα ευτυχως βρηκαμε την ακρη..κοιταξαμε καλα τα ρευματα και εκεινα ειναι που ειχαν το προβλήμα και επεισης η δευτερη βενζινοαντλια ηταν χαλια εσταζε πολυ βενζινη και δεν εκανε..Του βαλαμε αλλα ρευματα απο το 2.900 και δευτερη καλη πρως το παρων βενζινοαντλια (μακαρι να κρατησει γιατι γενικα γι αυτο το μοτερ δεν μπορουμε να βρουμε και πολλα ανταλακτηκα δυστηχως) δουλευε ρελαντι νορμαλ το αμαξι...Αυριο 8α το ανοιξουμε ενα 400αρι να δουμε τι κανει γιατι βαλαμε και ρεμους εξατμηση επανω να δουμε τι διαφορα με αυτην που φοραει τωρα...Και αν δουλεψει αυριο ρολοι η μηχανη τοτε δεν εφταιγε το προγραμμα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με την βενζινη στο 1.70 ποιος ασχολειται με βελτιωσεις πλεον?

Εγω αυτο που εμαθα με αυτην την περιπετεια,βελτωση,ειναι:

Oτι ολοι αυτοι που αλλαζαν μπουζι και λαδια γινανε σε μια νυχτα expert υπερβελτιωτες,οτι θες κανανε σε οποιο αμαξι θες.

1)Αγορασα ενα παρατημενο punto gt του 1997.

Το αμαξι το πηρα 1200 ευρω και ητανε βελτιωμενο 3ο σταδιο(255ps),απλα ελειπε το καπο και ο προφυλαχτηρας μπροστα και ειχε καψει φλαντζα.

Hξερα οτι φοραγε πολλα,αλλα δεν ηξερα αν φοραγε σφυρηλατα(τα εργοστασιακα με πλουσιο μειγμα εχουν φτασει και 300ps).

Στα πισω τζαμια ειχε ενα αυτοκολητο ενος βελτωτη,και πιστεψα οτι αυτος το ειχε στησει.Πηγα λοιπον,φιλαδελφεια ητανε,πιασαμε την κουβεντα.

Μου ειπε λοιπον οτι φοραει αυτα που του ειπα,αλλα"δυστυχως οχι σφυρηλατα".

Και αρχισαμε να συζηταμε απλα τιμες και εφυγα.Ξαναενοχλησα τον προηγουμενο ιδιοκτητη του αυτοκινητου ο οποιος δεν θυμοτανε λεπτομερειες,αλλα θυμηθικε οτι το αμαξι δεν το εστησε εκει που πηγα,αλλα στον παπαμαρκο στο γαλατσι!!!!!!!!

Πηγα εκει και εμαθα οτι φοραγε σφυρηλατα και μαλιστα τα καλυτερα,τα cps!

Σκεφτητε το πρωτο λαμογιο-βελτιωτη που ειπε οτι αυτος το εστησε αλλα δεν ειχε σφυρηλατα!!!!!Και οτι θα μου εβαζε(θα ελυνε το μοτερ,θα εβλεπε οτι υπαρχουν θα το εκλεινε και θα του εσκαγα 1400 ευρω σχεδον καθαρα!!!!!!!)......Να δειτε γελιο οταν τον πηρα τηλεφωνο και του ειπα τα νεα,με επερνε καθημερινα και ελεγε του κοσμου τις μπουρδες για να δικαιολογηθει ο απατεωνας).

 

2)Οταν λοιπον το πηρα και το συμαζευα αγορασα ολους τους ιμαντες καινουργιους.

Το περνω απο τον μηχανικο και διαπιστωνω και στην συνεχεια 2 αλλοι μηχανικοι οτι οι ιμαντες πανω στο αμαξι ειναι παλιοι,ετων!Και του πληρωσα την ....δουλεια,και κρατησε τους νεους ιμαντες......:mad:

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Καλό το "άθλημα" αλλά θέλει χρόνο, πολύ χρήμα και κάποιον πραγματικά γνώστη του αυτοκινήτου. ;)

Ασχολούμαι καιρό, αλλά φέτος τα πράγματα είναι τραγικά!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

και εγω ασχολιομουν αλλα φετος τα σταματησαν σχεδον ολοι.

με 1.90 την 100αρα δεν ειναι να πας πουθενα δυστοιχως.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...