Georgepapad71 Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 ΜΑ εκει ακριβως πατανε και αυτοι στο οτι δεν μπορει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ και ομως για την ακριβεια 70 Mb παραπανω πηγαν 600 Ε Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Powerfull Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Ρε παιδιά πλάκα κάνετε? Δηλαδή αν η τράπεζα έχει βάλει έναν όρο ότι έτσι και καθηστερήσω τη πληρωμή της κάρτας μου 2 μέρες θα πρέπει να πληρώσω 100000% επιπλέον, και εγώ το ήξερα, σημαίνει πως μπορούν πραγματικά να μου ζητήσουν αυτό το ποσό έτσι και καθηστερήσω; Για αισχροκέρδια έχετε ακούσει ποτέ; Δεν μπορείς να ζητάς ότι σου κατέβει μόνο και μόνο επειδή κάποιος συμφώνησε για χ ψ λόγους να στο δώσει. Δεν γίνεται να χρεώνεις 10 ευρώ για 1gb και 610 ευρώ για 1.07gb, ειδικά όταν η εταιρία δεν σου δίνει κάποιο τρόπο να σταματήσεις τη σύνδεση στο 1gb. Ναι, ο φίλος θα μπορούσε να τα κάνει όλα αυτά, αλλά και αυτοί θα μπορούσαν να έχουν φροντίσει να μην μπορείς να περάσεις τον δωρεάν όγκο, ή να έχουν φυσιολογικές χρεώσεις όταν τον ξεπερνάς, και όχι 10000 φορές επάνω. Εφόσον τίποτα από αυτά δεν υσχήει, μηλάμε για ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ. Επίτηδες δεν περιορίζουν τον όγκο και σου δίνουν δωρεάν, ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ πως θα τον περάσεις και θα σου ζητήσουν το σπίτι σου... Favorites : Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson P800, Eten G500+, Sony Ericsson K750i, Nokia N82, LeEco Le 2 Current : Xiaomi Redmi Note 8 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
efi27 Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Ετσι ακριβώς είναι...ότι συμφωνείς πληρώνεις!Οι εταιρείες σου παρέχουν υπηρεσίες και εσύ υποχρεώνεσαι να τις πληρώσεις. Πού είναι το περίεργο??Αλλιώς ας μην υπέγραφες! Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Επειδή τους υπέγραψες δεν σημαίνει οτι σε περίπτωση που είναι καταχρηστικοί δεν μπορείς να καταφύγεις εναντίον της εταιρείας. Αλλά είναι λίγο βλακεία να τους γνωρίζεις από πριν, να συμφωνείς οτι είναι πολύ ακριβή η χρέωση και να χρησιμοποιείς την υπηρεσία εις γνώση σου με τις πανάκριβες χρεώσεις με τις οποίες διαφωνείς. Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Georgepapad71 Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Τελειωνοντας το θεμα εαν και εγραψα εδω μεσα για να ενημερωθουν καποιοι για πραγματα που αντιμετωπισα για μην την πατησουν και εκεινοι και ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ και οχι για ατομα σαν και εσενα εφη που τα ξερουν ολα που ξερουν να το σταματανε ακριβως στο 0,0000000001byte πριν τους χρεωσουνε και που ξερουν προκαταβολικα οτι αυτα που τους διαβεβαιωνουν δεν ισχυουν και αυτα που τους δινουν δεν δουλευουν Οταν πηγα το λογαριασμο οχι σε ενα αλλα σε δυο καταστημα της Wind και αφου το εξετασανε για πολυ ωρα και ειδαν αυτο το 70 mb 600 ευρω μου ειπαν οτι σιγουρα εχει γινει λαθος στη χρεωση και να παρω αμεσως στο 1260 (δηλαδη δεν ηξεραν οι ιδιοι την χρεωση που πουλανε αυτα τα προιντα) Παιρνωντας στο 1260 και ενω ο υπαλληλος ειχε μπροστα του ολα τα στοιχεια μου δεν μπορουσε να το εξηγησει και το παρεπεμψε στα κεντρικα (ουτε αυτος ηξερε την χρεωση ) Οσο για την χρεωση αμφιβαλω (μην κοιτατε ατομα που μπαινουν εδω και ασχολουνται) εαν στους 10 οι 7 καταλαβαινουν τι σημαινει το 0,007 Eυρω/kb η εαν πολυ εξυπνα το μετατρεψουν σε 0,00007 Ευρω/b τι χρεωσεις προκυπτουν Ακομη αμφιβαλω εαν πολλοι μπορουν να ψαξουν και να βρουν στο ιντερνετ και να εγκαταστησουν ενα μετρητη data εαν δεν εχει το κινητο αλλα και παλι εγω που ειχα βαλει δεν με απετρεψε να πεσω εξω 70 mb Και οταν μιλαμε για mb μιλαμε για να μπεις σε λιγες σελιδες. για πλακα πεφτουν γιατι μετραει αυτα που στελνεις και λαμβανεις Και στο 1212 της WInd περιεργως εχει μονο για ομιλια και sms ποσο καταναλωσες οχι για data , Τελος παντων εαν θελετε να τα εχετε υποψιν τα εξης εαν οχι αγνοηστε τα Η τελλας εκανε σχεδον 1 μηνα να μου κανει την συνδεση με τρελη αδιαφορια απο μερους της ενω με διαβεβαιαωναν οτι δεν θα παρει παραπανω απο μερικες μερες ( αλλιως δεν θα προεκυπταν ολα αυτα) Το στικακι της WINd ειναι ΑΠΑΤΗ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ ΑΥΤΑ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lepes Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 εγω στα ειπα και παραπανο! ετσι μου ελεγαν και εμενα στα καταστηματα και με εβαλαν να κανω αμφισβητηση λογαριασμου αλλα τιποτα!(σε εμενα το λαθος ηταν αλλου αλλα για 18Mb με χρεωσαν 120 ευρω). Κακα τα ψεμματα φιλε μου εσυ εκανες υπερβαση 600Mb μονο αμα εισαι γραφιστας και σηκωνες καθε μερα multimedia αρχεια των 10Mb μπορεις να εχεις τετοια χρεωση. Και η ερωτηση παγιδα μηπως εχεις Iphone ? Συμφωνω παντα οτι οι χρεωσεις ειναι μεγαλη απατεωνια ΑΛΛΑ αυτο το ξερουμε και προσεχουμε! απο τοτε που βγηκαν ολοι και θελουν κινητα με net ολοι οι providers εχουν κανει χρυσες !!! Great Blog For WMP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
button Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 7.6GB 94€ 14.2GB 90€ μαζί με κανονικό λογαριασμό τον 5GB πώς γίνετε στο πρώτο να μην έχω κατεβάσει τπτ και χρεώθηκα και στο δεύτερο να κατέβασα 1500MB και να μετρήθηκε για 2.5GB και να βγήκε σύνολό 14GB :blink: και γίνετε στην ανάλυση να φαίνεται στη μέση του κανονικού παγίου να μπαίνουν χρεώσεις δεν ξερό τι κόλπα έχουν άλλα δυστυχώς τα έδωσα αυτά τα λεφτά χωρίς να υπολογίζω το 500σαρικο όταν ήμουν εξωτερικό από 3 πήγες με ενημέρωσαν για χρέωση 7€/ΜΒ και στο τέλος χρεώθηκα 12€/ΜΒ και ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι χρεώθηκα σε χώρες που δεν ήμουν και σε χώρες που έφαγα 5-6 MB δεν χρεώθηκα δεν ξέρω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ πως καταφθεραν και με ξεγέλασαν άλλα ποτέ δεν εκανα υπερβολική χρίση το μέγιστο ήτανε 500ΜΒ :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oliapap Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Καλησπέρα σε όλους! Μόλις εστειλα email στη wind με την παρακατ καταγγελια. Το παραθετω παρακατω. Εχει κανεις να μου προτεινει καποιον αλλο τροπο που θα μπορουσα να κινηθω; Φαινεται να εχετε εμπειρια απο αυτα... Το μαιλ: "Προς τον/την υπεύθυνο/η του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της εταιρείας Wind Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες εδω και αρκετό καιρό να έρθω σε επαφη με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, συνάδελφος σας στο τμήμα αμφισβήτησης λογαριασμών μου έδωσε αυτόν τον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να απευθύνω την καταγγελία μου. Ζητώ συγνώμμη εάν απευθύνομαι σε λάθος τμήμα και παρακαλώ να διαβιβαστεί στο αρμόδιο. Ονομάζομαι .................. και μέχρι πρόσφατα διατηρούσα στον αριθμό ................. την υπηρεσία Wind ADSM απεριόριστο. Στις 13 Οκτωβρίου 2009 η υπηρεσία αυτή έπαψε να λειτουργεί. Απευθύνθηκα στο τοπικό κατάστημα της Καλύμνου όπου ο υπάλληλος επικοινώνησε απο το εργασιακό του κινητό τηλεφωνο με το τμήμα σας και μου το παρέδωσε για να συνεννοηθώ. Η υπάλληλος με την οποία μίλησα, με ενημέρωσε ότι στην γραμμή μου είχε ενεργοποιηθεί φραγή επειδή είχα ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο των 30gb. Ρώτησα την υπάλληλο εάν υπάρχει κάποιος τρόπος να αρθεί η φραγή επειδή χρειαζόμουν την υπηρεσία για περίπου ένα 24ωρο ακόμα (την ίδια ημέρα κατέθεσα στο κατάστημα αίτηση διακοπής, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε). Η συνάδελφός σας με ενημέρωσε λανθασμένα ότι έχει εκδοθεί ένας καινούριος λογαριασμός, ο οποίος δεν είχε φτάσει ακόμα στα χέρια μου και εάν τον εξοφλήσω η υπηρεσία θα ανανεωθεί αυτόματα. Όχι μόνο δεν με ενημέρωσε η συνάδελφός σας, ως όφειλε, ότι για το υπόλοιπο του μήνα μέχρι τη λήξη του λογαριασμού θα χρεωνόμουν με διαφορετικές πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις, κάτι το οποίο θα μπορούσα να το χρεώσω σε αμέλεια ή παράλειψη, αλλά όταν δύο φορές της απήυθυνα την ερώτηση εάν θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση πέρα από την εξόφληση του τρέχοντος λογαριασμού, με διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει καμία επιπλέον επιβάρυνση. Μάλιστα, μου εξήγησε ότι μετά την εξόφληση του λογαριασμού, τα 30gb θα ξεκινούσαν να μετράνε από την αρχή. Έχοντας λάβει αυτήν την ανακριβή ενημέρωση και αφού ο υπάλληλος του καταστήματος με ενημέρωσε ότι παρόλο που είχα κάνει αίτηση διακοπής θα έπρεπε να κρατήσω την υπηρεσία για έναν ακόμα μήνα, αποφάσισα να κάνω άρση της φραγής και εδωσα την σχετική εντολή στην συνάδελφό σας. Χρησιμοποίησα την υπηρεσία για ελάχιστες ώρες μετά από αυτό και έλαβα έναν λογαριασμό ύψους 308 ευρώ. Θέλω να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν θα είχα κάνει άρση της φραγής και χρήση της υπηρεσίας εάν η υπάλληλος στο τμήμα εξυπηρέτησης δεν είχε απλά αμελήσει να με ενημερώσει για τις αυξημένες (κατά πολύ) χρεώσεις, αλλά αντιθέτως μου παρείχε και λανθασμένες διαβεβαιώσεις, κάτι που αγγίζει τα όρια της εξαπάτησης. Καταγγέλω λοιπόν τον λογαριασμό ως ευθύνη του τμήματός σας και όχι δική μου. Σας διαβεβαιώ ταυτοχρόνως και για την δεσμευσή μου να πιστώσω την εταιρεία με το ποσό που αναλογεί στην δική μου ευθύνη, το μηνιαίο πάγιο για το οποίο είχα λάβει ορθή ενημέρωση ότι θα μου χρεωθεί. Κλείνοντας, θέλω να πιστεύω ότι η εταιρεία σας είναι μία εταιρεία με κύρος και αξιοπιστία και ότι πρόκειται για ένα ατυχές συμβάν ελλειπούς ενημέρωσης της συγκεκριμένης υπαλλήλου (και όχι για μία συντονισμένη προσπάθεια εξαπατησης) το οποίο θα λυθεί με μία αναπροσαρμογή του λογαριασμού μου, δείχνοντας ότι αντιμετωπίζετε το έργο της εξυπηρέτησης των πελατών σας με την ευθύνη και την σοβαρότητα που του αρμόζει. Γι αυτό το λόγο απευθύνομαι πρώτα στην υπηρεσία σας και περιμένω την δική σας απάντηση και έμπρακτη διόρθωση του λάθους σας. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα διστάσω να καταγγείλω επώνυμα το παρόν στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, καθώς και να το δημοσιεύσω στα μέσα ενημέρωσης και το διαδίκτυο. Περιμένω σύντομα για μία απάντησή σας." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teof95 Δημ. January 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2010 σε αυτο οπως μπορει καποιος ευκολα να καταλαβει απο τα λεγομενα σου δεν φταιει η wind ως εταιρια αλλα το γιδι ο υπαλληλος. Αυτο που μπορεις κατ εμε ειναι να μιλησεις με καποιον απο την εταιρια στα κεντρικα και ειδικα αν θελεις να μιλησεις κατ ευθειαν στον υπευθυνο του καταστηματος που σε ενημερωσε κατι τετοιο ο υπαλληλος απαιτωντας απο το αφεντικο να σε πληρωσει απο τον μισθο του υπαλληλου για την ανοησια που εκανε. Οπως και σε μια τραπεζα αν ο υπαλληλος κανει λαθος στο ταμιο του, τα πληρωνει ο ιδιος, ετσι και σε οποιοδηποτε καταστημα αν κανει λαθος πρεπει να το χρεωθει. Σιγουρα απο τα κεντρικα της εταιριας δεν προκειται να βγαλεις ακρη αμεσα διοτι η εταιρια θα θελει τα λεφτα της (σωστο) και δεν ξερει και για το ποια πλευρα εχει δικιο.... Ετσι λοιπον θα σου προτεινα να πας να ρωτησεις κατ ευθειαν στο καταστημα και να απαιτησεις απο τον υπαλληλο. Σε καμια περιπτωση μην πιστευεις οτι η εταιρια θα σου επιστρεψει τα χρηματα που ο ανοητος υπαλληλος σε εβαλε να χρεωθεις. Επισης πιστευω πως ειναι ανουσια η καταγγελια στην εταιρια αλλα πρεπει να ειναι προς τον υπαλληλο γιατι φυσικα ειναι προσωπικο το θεμα μεταξυ εσενα και του καταστηματος-υπαλληλου. ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ: 420 x 150 pixels και 16,3 KB. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Powerfull Δημ. January 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2010 σε αυτο οπως μπορει καποιος ευκολα να καταλαβει απο τα λεγομενα σου δεν φταιει η wind ως εταιρια αλλα το γιδι ο υπαλληλος. Αυτο που μπορεις κατ εμε ειναι να μιλησεις με καποιον απο την εταιρια στα κεντρικα και ειδικα αν θελεις να μιλησεις κατ ευθειαν στον υπευθυνο του καταστηματος που σε ενημερωσε κατι τετοιο ο υπαλληλος απαιτωντας απο το αφεντικο να σε πληρωσει απο τον μισθο του υπαλληλου για την ανοησια που εκανε. Οπως και σε μια τραπεζα αν ο υπαλληλος κανει λαθος στο ταμιο του, τα πληρωνει ο ιδιος, ετσι και σε οποιοδηποτε καταστημα αν κανει λαθος πρεπει να το χρεωθει. Σιγουρα απο τα κεντρικα της εταιριας δεν προκειται να βγαλεις ακρη αμεσα διοτι η εταιρια θα θελει τα λεφτα της (σωστο) και δεν ξερει και για το ποια πλευρα εχει δικιο.... Ετσι λοιπον θα σου προτεινα να πας να ρωτησεις κατ ευθειαν στο καταστημα και να απαιτησεις απο τον υπαλληλο. Σε καμια περιπτωση μην πιστευεις οτι η εταιρια θα σου επιστρεψει τα χρηματα που ο ανοητος υπαλληλος σε εβαλε να χρεωθεις. Επισης πιστευω πως ειναι ανουσια η καταγγελια στην εταιρια αλλα πρεπει να ειναι προς τον υπαλληλο γιατι φυσικα ειναι προσωπικο το θεμα μεταξυ εσενα και του καταστηματος-υπαλληλου. Αυτό που συμβαίνει σε περίπτωση που γίνει λάθος από τον υπάλληλο στη τράπεζα, είναι οτι σε πληρώνει Η ΤΡΑΠΕΖΑ και τα κρατάει από τον υπάλληλο. Εφόσον ο υπάλληλος εργαζόταν νόμιμα για τη τράπεζα, ή εσύ καλόπιστα και χωρίς αμέλεια πίστευες πως εργαζόταν σε αυτή (αν κάποιος είχε πάρει τη θέση ενός υπαλλήλου πχ και εισέπραξε χρήματα από σενα χωρίς εσύ να μπορείς να γνωρίζεις αν αυτός στο ταμείο ήταν πράγματι εργαζόμενος), υπόλογος ΣΕ ΕΣΕΝΑ νομικά είναι Η ΤΡΑΠΕΖΑ. Ο υπάλληλος (ή ο υποτίθεται υπάλληλος) είναι υπόλογος στην ίδια την τράπεζα, εσένα δεν σε αφορά αν έκανε ή δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, δεν είχατε ιδιωτική συναλλαγή μεταξύ σας, σαν εκπρόσωπος της τράπεζας την έκανε. Αυτό ισχύει φυσικά για όλες τις επιχειρήσεις. Δεν έχει δικαίωμα η επιχείρηση να προσπαθήσει να ρίξει την ευθήνη στον υπάλληλο. Favorites : Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson P800, Eten G500+, Sony Ericsson K750i, Nokia N82, LeEco Le 2 Current : Xiaomi Redmi Note 8 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yannis009 Δημ. January 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2010 ΠΡΟΣΟΧΗ!...ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΑΒΕΙ ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 54380 ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ...ΝΤΕΜΕΚ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟ ΤΣΑΤ...?...ΕΝΩ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΠΟΤΕ..ΕΠΑΝΕΛΟΙΜΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΗΧΩς ΑΠΑΝΤΗΣΑ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΔΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΙΑΣΑ...ΟΝΟΜΑ ΝΑΝΣΥ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ....ΚΑΙ ΑΥΤΗ...ΓΡΑΦΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΣΩ....ΧΡΕΩΣΗ 1€ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑ ΜΥΝΗΜΑ....ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΟ...ΑΠΛΑ ΨΑΡΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluetang30 Δημ. January 29, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2010 Παιδια καλησπερα, αντιμετωπιζω κι εγω σοβαρο προβλημα με την Wind και θελω τη βοηθεια σας. Εχω το ΝΟΚΙΑ Ε71, και πριν κανω εδω κι ενα μηνα συμβολαιο με τη wind, ειχα F2GO. Internet χρησιμοποιω αρκετα απο το κινητο μου, οχι τοσο να κατεβαζω ογκο οσο να τσεκαρω καποια πραγματα στο site μου, παραγγελιες κανα εμαιλ κλπ. Στο πρωτο μηνα λοιπον της χρησης του νεου μου συμβολαιου, λαμβανω τα θεοφανεια μηνυμα απο τη wind να τους καλεσω σε ενα νουμερο για καποιο θεμα με το λογαριασμο μου. Λογω γιορτων κλπ το παρελειψα και διαπιστωνω την αμεσως επαυριο οτι μου εχει γινει φραγη. Αφου παω σε καταστημα της Wind για να δω τι εχει γινει τελικα, μου απαντανε οτι εγινε φραγη γιατι ξεπεραστηκε ο ογκος δεδομενων, κατι τετοια κουλα. Δηλαδη με λιγα λογια, ο λογαριασμος ειχε φτασει 450 ευρω!!! Κι επειδη ειχα προπληρωμενο χρονο ομιλιας, ολη η παραπανω χρεωση ηταν απο το ιντερνετ. Μολις ηρθε ο λογαριασμος πριν απο λιγες μερες διαπιστωνω οτι ο ογκος δεδομενων δε ξεπερναει τα 55 mb, και το ιδιο ειδα και απο το κινητο μου. Το θεμα ειναι τι κανω τωρα??? μου λενε πρεπει να πληρωσω 200 ευρω για να σταματησει η φραγη... εγω δεν εχω μια! και τρελενομαι περισσοτερο που εν ετοι 2010 τα 55 mb κοστιζουν μισο μηνιατικο. Μπορω να αρνηθω αυτη τη χρεωση με καποιο τροπο??? Καθε βοηθεια πολυτιμη!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Powerfull Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 διάβασε τα προηγούμενα μυνήματα φίλε μου και πράξε ανάλογα. Αν όμως χρειάζεσαι το νούμερο, την πάτησες... Favorites : Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson P800, Eten G500+, Sony Ericsson K750i, Nokia N82, LeEco Le 2 Current : Xiaomi Redmi Note 8 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 Παιδια καλησπερα, αντιμετωπιζω κι εγω σοβαρο προβλημα με την Wind και θελω τη βοηθεια σας. Εχω το ΝΟΚΙΑ Ε71, και πριν κανω εδω κι ενα μηνα συμβολαιο με τη wind, ειχα F2GO. Internet χρησιμοποιω αρκετα απο το κινητο μου, οχι τοσο να κατεβαζω ογκο οσο να τσεκαρω καποια πραγματα στο site μου, παραγγελιες κανα εμαιλ κλπ. Στο πρωτο μηνα λοιπον της χρησης του νεου μου συμβολαιου, λαμβανω τα θεοφανεια μηνυμα απο τη wind να τους καλεσω σε ενα νουμερο για καποιο θεμα με το λογαριασμο μου. Λογω γιορτων κλπ το παρελειψα και διαπιστωνω την αμεσως επαυριο οτι μου εχει γινει φραγη. Αφου παω σε καταστημα της Wind για να δω τι εχει γινει τελικα, μου απαντανε οτι εγινε φραγη γιατι ξεπεραστηκε ο ογκος δεδομενων, κατι τετοια κουλα. Δηλαδη με λιγα λογια, ο λογαριασμος ειχε φτασει 450 ευρω!!! Κι επειδη ειχα προπληρωμενο χρονο ομιλιας, ολη η παραπανω χρεωση ηταν απο το ιντερνετ. Μολις ηρθε ο λογαριασμος πριν απο λιγες μερες διαπιστωνω οτι ο ογκος δεδομενων δε ξεπερναει τα 55 mb, και το ιδιο ειδα και απο το κινητο μου. Το θεμα ειναι τι κανω τωρα??? μου λενε πρεπει να πληρωσω 200 ευρω για να σταματησει η φραγη... εγω δεν εχω μια! και τρελενομαι περισσοτερο που εν ετοι 2010 τα 55 mb κοστιζουν μισο μηνιατικο. Μπορω να αρνηθω αυτη τη χρεωση με καποιο τροπο??? Καθε βοηθεια πολυτιμη!! Γνώμη μου είναι αν θες mobile internet στο κινητό σου, μακριά από wind.. Σου χρεώνει ''εισιτήριο'' κάθε φορά που μπαίνεις στο internet, + την ογκοχρέωση που είναι πολύ ακριβή.. Αν θες να χρησιμοποιείς mobile internet και το έχεις πραγματικά ανάγκη, γνώμη μου είναι να κάνεις φορητότητα και να πας στη Vodafone που είναι η καλύτερη σε αυτόν τον τομέα και να πάρεις ένα πακέτο mobile internet που ξεκινάει από 4ευρώ (τα 40mb) και έχει και τα υπόλοιπα για παραπάνω mb. Ισχυρήσου ότι έχει γίνει λάθος, κάνε διακοπή του συμβολαίου σου και πλήρωσε την επιδότηση μόνο. Εκτός κι αν πιάσει το κόλπο με τη φορητότητα και διαγράψουνε το χρέος σου όπως έχει γίνει , αλλά μάλλον θα ισχύει για παλιούς πελάτες. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluetang30 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 μαλλον δυστυχως δε μπορω να το αποφυγω ε? το νουμερο εννοειται το θελω, το εχω πολλα χρονια και ειναι ευκολο, αλλα εκτος αυτου, εχω κανει συμβολαιο, δε νομιζω πως εχω επιλογη να μην το πληρωσω τελικα. Παντως πραγματικα μολις τελειωσει το συμβολαιο θα το ξαναγυρισω σε καρτοκινητο. Οπως λεει κι ενας φιλος μου δε ειναι δυνατον οι πιτσιρικαδες με τα καρτοκινητα να μιλανε τσαμπα και να τσεκουρωνει αυτους που επιλεγουν συμβολαιο. Και ποσο μαλλον σε κατι τοσο απαραιτητο οπως ειναι το ιντερνετ, και τα περισσοτερα τηλ. πλεον σου δινουν προσβαση. το παθημα εγινε μαθημα τελικα...μακρια απο wind και internet...αυτα τα δυο δε πανε μαζι. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 μαλλον δυστυχως δε μπορω να το αποφυγω ε? το νουμερο εννοειται το θελω, το εχω πολλα χρονια και ειναι ευκολο, αλλα εκτος αυτου, εχω κανει συμβολαιο, δε νομιζω πως εχω επιλογη να μην το πληρωσω τελικα. Παντως πραγματικα μολις τελειωσει το συμβολαιο θα το ξαναγυρισω σε καρτοκινητο. Οπως λεει κι ενας φιλος μου δε ειναι δυνατον οι πιτσιρικαδες με τα καρτοκινητα να μιλανε τσαμπα και να τσεκουρωνει αυτους που επιλεγουν συμβολαιο. Και ποσο μαλλον σε κατι τοσο απαραιτητο οπως ειναι το ιντερνετ, και τα περισσοτερα τηλ. πλεον σου δινουν προσβαση. το παθημα εγινε μαθημα τελικα...μακρια απο wind και internet...αυτα τα δυο δε πανε μαζι. Aυτό το τελευταίο ξαναπές το.. Για τα συμβόλαια δεν είναι πάντα έτσι.. Εγώ έχω λίγο καιρό που το έχω κάνει συμβόλαιο και είμαι μια χαρά (με voda) και χρησιμοποιώ και το internet με κανονική χρέωση με τα πακέτα που έχει :) Μην το αφήσεις τελείως έτσι πάντως.. Κάνε έστω αμφισβήτηση λογαριασμού και ό,τι γίνει... Δεν θα χάσεις τίποτα.. Διακοπή συμβολαίου μπορείς να κάνεις όποτε θες, αρκεί όμως να επιστρέψεις ένα ποσοστό από την επιδότηση που πήρες στην αρχή ανάλογα με το μήνα που βρίσκεσαι Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 τωρα πλεον και η cosmote εχει πακετα για ιντερνετ με τα νεα cosmote internet on the phone με 5 ευρω 100 mb και με 10 300 mb υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 τωρα πλεον και η cosmote εχει πακετα για ιντερνετ με τα νεα cosmote internet on the phone με 5 ευρω 100 mb και με 10 300 mb Πάλι υπάρχουν κενά δυστηχώς... Μόνο 2 πακέτα?? Τεσπα ας μη βγούμε off topic :O Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluetang30 Δημ. January 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2010 το συμβολαιο δεν σε δεσμευει για 12 μηνες? οπως και να χει δε μπορω να επιστρεψω την επιδοτηση γιατι δεν εχω παρει, απλα μου εχουν κανει καποια εκπτωση στο παγιο. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teof95 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 Γνώμη μου είναι αν θες mobile internet στο κινητό σου, μακριά από wind.. Σου χρεώνει ''εισιτήριο'' κάθε φορά που μπαίνεις στο internet, + την ογκοχρέωση που είναι πολύ ακριβή.. Αν θες να χρησιμοποιείς mobile internet και το έχεις πραγματικά ανάγκη, γνώμη μου είναι να κάνεις φορητότητα και να πας στη Vodafone που είναι η καλύτερη σε αυτόν τον τομέα και να πάρεις ένα πακέτο mobile internet που ξεκινάει από 4ευρώ (τα 40mb) και έχει και τα υπόλοιπα για παραπάνω mb. Ισχυρήσου ότι έχει γίνει λάθος, κάνε διακοπή του συμβολαίου σου και πλήρωσε την επιδότηση μόνο. Εκτός κι αν πιάσει το κόλπο με τη φορητότητα και διαγράψουνε το χρέος σου όπως έχει γίνει , αλλά μάλλον θα ισχύει για παλιούς πελάτες. Λοιπον.... Για να βαλουμε καποια πραγματα στην θεση τους. Η αγνοια σου πανω σε πακετα και υπηρεσιες δεν σημαινει πως δεν υπαρχουν! KAI η wind εχει πακετα Internet με 40mb, 120mb, 300mb κλπ με 4-8-14 ευρω χρεωση αντιστοιχα που βεβαια ειναι η μονη εταιρια που μαζι με σταθερη τηλεφωνια μπορει να σου δωσει 50% εκπτωση στο πακετο. Δηλαδη να παρεις το πακετο των 120ΜΒ με 4 ευρω ή ακομα καλυτερο το πακετο των 5GB με 14 ευρω! Το κανει αυτο η vodafone? Δεν νομιζω! Πως ειναι καλυτερη τοτε? Η vodafone δεν χρεωνει δηλαδη εισοδο οταν μπαινεις στο vodafone live? πες μου που το ειδες αυτο!!! ΦΥΣΙΚΑ και χρεωνει κατι τετοιο. Το σωστο ειναι αν θελεις να βοηθησεις τον bluetang30 ειναι να πεις πως μπορει να βαλει πακετο Internet στην γραμμη του και φυσικα προγραμμα ωστε να ελεγχει τον ογκο! Το χρεος φυσικα δεν διαγραφεται και φυσιολογικοτατο το βρισκω! Το λαθος δεν μπορω να το καταλαβω! Λες καταλαθος πατησα το κουμπι και μπηκα στο ιντερνετ μια φορα, δυο φορες, τρεις φορες! Οταν φτανεις να εχεις διαχειριστει τα 55 ΜΒ ε τοτε σορρυ αλλα ειναι ανοητος αν καποιος πει "κατα λαθος". Σιγουρα ειναι λαθος αλλα οχι φυσικα της εταιριας! μαλλον δυστυχως δε μπορω να το αποφυγω ε? το νουμερο εννοειται το θελω, το εχω πολλα χρονια και ειναι ευκολο, αλλα εκτος αυτου, εχω κανει συμβολαιο, δε νομιζω πως εχω επιλογη να μην το πληρωσω τελικα. Παντως πραγματικα μολις τελειωσει το συμβολαιο θα το ξαναγυρισω σε καρτοκινητο. Οπως λεει κι ενας φιλος μου δε ειναι δυνατον οι πιτσιρικαδες με τα καρτοκινητα να μιλανε τσαμπα και να τσεκουρωνει αυτους που επιλεγουν συμβολαιο. Και ποσο μαλλον σε κατι τοσο απαραιτητο οπως ειναι το ιντερνετ, και τα περισσοτερα τηλ. πλεον σου δινουν προσβαση. το παθημα εγινε μαθημα τελικα...μακρια απο wind και internet...αυτα τα δυο δε πανε μαζι. Οσο αφορα τωρα για την χρεωση και το τι μπορεις να κανεις ειναι απλο!!! ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν ιδια χρεωση ανα KB αν δεν εχεις προπληρωμενο ογκο. ΕΚΤΟΣ απο αυτο σε καθε περιπτωση φταιει ο πελατης και ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα με την εταιρια! Οταν φιλε μου χρησιμοποιουσες τον ιντερνετ γιατι δεν εκανες τον κοπο να ψαξεις τις χρεωσεις η τον κοπο να βαλεις πακετο παρα μονο οταν χρεωθηκες? Ο τιμοκαταλογος υπαρχει! 3 κλικ ειναι απο το site http://www.wind.com.gr/ConDows/00001718_OtherCharges_GR_2008.pdf 0,0065ευρω/ΚΒ 0,0065χ1024=6,656ευρω/ΜΒ 55ΜΒχ6,656ευρω=366,08 ευρω! Απλες πραξεις! Δεν φταιει η εταιρια που δεν ζητησες να ενημερωθεις η για το οτι δεν φροντισες να ενημερωθεις! Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να ζητησεις απλα εναν διακανονισμο η να εκδοσεις πιστωτικη καρτα ωστε να κανεις με δοσεις τον λογαριασμο σου! Σιγουρα παντως δεν φταιει η wind και η καθε wind. Το θεμα να το γυρισεις σε συμβολαιο το βρισκω παιδιαστικο κατα την γνωμη μου απο τον οποιοδηποτε το ακουω, διοτι το συμβολαιο οπως πολλοι θα συμφωνουν εχει πολυ φτηνοτερες χρεωσεις, οσο αφορα τωρα τον φοβο σου για τους λογαριασμους μπορεις πολυ απλα να τα υπολογιζεις μονος σου τα κοστη των υπηρεσιων και φυσικα να ρωτας πριν κανεις χρηση οποιασδηποτε υπηρεσιας. Ειναι σαν να κανεις τηλεφωνηματα στο εξωτερικο και ξαφνικα ερχεται μεγαλος λογαριασμος και λες "α! δεν ηξερα!" ε τοτε ας ρωταγες! πολυ απλα! Οσο για το τσεκουρωνουν το συμβολαιο που το ειδες? τα 100 λεπτα στην καρτα κοστιζουν 35,4ευρω+12%=39,64ευρω περιπου ενω στο συμβολαιο τα 100 λεπτα κοστιζουν 16,52+12%=18,502 ευρω! 21,128 ευρω διαφορα!!!!!!!! πως ισχυριζεσαι οτι ειναι φτηνοτερο το καρτοκινητο? Τελιωνοντας επισης για να μην παρεξηγηθω δεν λεω πως οι χρεωσεις ειναι μεγαλες η μικρες. Λεω πως δεν μπορεις να κατηγορεις οτι δεν ηξερες! Ειναι σαν να παιρνεις ενα δανειο απο τραπεζα και ανακαλυπτεις αφου υπογραφεις οτι εχει 80% επιτοκιο! Δεν λεω αν ειναι μεγαλο η οχι αλλα εχω την επιλογη να το κανω η οχι! ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ: 420 x 150 pixels και 16,3 KB. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
orestes_12 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 ο καλύτερος τρόπος διαμαρτυρίας στην wind είναι να φύγεις σε άλλη εταιρία με φορητότητα,όταν φύγουν πολλοί τότε μόνο θα βάλουν μυαλό Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluetang30 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 επειδη απο τη βιασυνη σου να απαντησεις, προφανως δεν εχεις διαβασει τιποτα απο αυτα που γραφω. 1) Δεν ανεφερα πουθενα οτι μπηκα καταλαθος στο ιντερνετ. Το ιντερνετ το χρησιμοποιουσα για να τσεκαρω καποια εμαιλ ή να κοιτω τις παραγγελιες στο site μου. Τα 55 mb προεκυψαν οχι απο το ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ οπως φανταζεσαι, καθως 55 ΜΒ ειναι 55 ΜΒ πως να το κανουμε, τεραστιος ογκος δεδομενων και φυσικα εν ετοι 2010 ακομα κι αν δεν εχεις καποιο πακετο που οφειλα να εχω σαν πολυ ψαγμενος συνδρομητης, ειναι απολυτως φυσιολογικο να χρεωνεται 450 ευρω :X:X:X:X:X, αλλα απο το γεγονος οτι το κινητο δεν εκοβε αυτοματα τη συνδεση και συνεχιζε να στελνει και να παιρνει δεδομενα. Δε κατηγορησα τη Wind γι αυτο. 2)Ελπιζω να μη διαφημιζεις το site της wind ετσι?? Πραγματικα νομιζω οτι αστειευεσαι τωρα... το site τους ειναι οτι χειροτερο εχω αντικρυσει σε υποτιθεμενη σοβαρη εταιρεια αυτου του βεληνεκους. Επι ωρες εψαχνα να βρω ποιο ειναι το $%%#$# νουμερο που στελνω για να μαθω το υπολοιπο μου...Για να μην αναφερω το γεγονος καθε ποτε σκαει η βαση τους και δε παιζει καθολου... 3) Ανεφερα πολυ ξεκαθαρα οτι εχω συμβολαιο και 2 φορες μαλιστα...απο κι και περα αν καταλαβαινεις τα αντιθετα δε μπορω να σε βοηθησω... 4)Ξερω πολυ καλα τι λεω οταν τα καρτοκινητα μιλανε τσαμπα, και τα συμβολαια τα πετσοκοβουν...ξεχασες να προσθεσεις κατι φορους κινητης τηλεφωνιας κι αλλα τετοια κερατιατικα... 5)Τελειωνοντας κι αν θες ας παρεξηγηθω εγω πιστευω πως οι χρεωσεις χωρις πακετο οπως μας ειπες, αλλα για τον καθε απλο πολιτη που θα χρειαστει μερικες φορες να μπει στο ιντερνετ, ειναι εξευτελιστικα απαραδεκτες! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
orestes_12 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 δεν βιάστηκα να απαντήσω,απλώς δεν θεωρώ σκόπιμο να συζητάμε για τα προβλήματα που μας δημιουργει η wind και η κάθε άλλη εταιρία,αν είμαστε δυσαρεστημένοι,την κοπανάμε και τελείωσε,αυτοί δεν σηκώνουν από συζητήσεις και πολιτισμό,μόνο με την απειλή απώλειας πελατών βάζουν μυαλό,εμείς έχουμε την δύναμη,το να συζητάς αποτελεί παθητική στάση,αυτοί μόνο με επιθετική στάση φοβόνται Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluetang30 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 δεν βιάστηκα να απαντήσω,απλώς δεν θεωρώ σκόπιμο να συζητάμε για τα προβλήματα που μας δημιουργει η wind και η κάθε άλλη εταιρία,αν είμαστε δυσαρεστημένοι,την κοπανάμε και τελείωσε,αυτοί δεν σηκώνουν από συζητήσεις και πολιτισμό,μόνο με την απειλή απώλειας πελατών βάζουν μυαλό,εμείς έχουμε την δύναμη,το να συζητάς αποτελεί παθητική στάση,αυτοί μόνο με επιθετική στάση φοβόνται oresti, καλησπερα, δεν απευθυνομουν με το ποστ μου σε σενα. σχετικα με το σχολιο σου, συμφωνω κι επαυξανω. Αυτο θα γινει μολις τελειωσει το συμβολαιο μου.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
orestes_12 Δημ. January 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2010 oresti, καλησπερα, δεν απευθυνομουν με το ποστ μου σε σενα. σχετικα με το σχολιο σου, συμφωνω κι επαυξανω. Αυτο θα γινει μολις τελειωσει το συμβολαιο μου..και εγώ την έκανα φίλε μου και πηγα cοsmοte και έκανα το απεριόριστα 35 και είμαι ευχαριστημένος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts