Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα! Η παραγγελια απο zopomobile.eu ηρθε κανονικα και γρηγορα σχετικα. Και το zp700 πολυ καλο!
ZOPO ZP700+
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παντως εχθες το minideal εκανε μεγαλη κινεζοπονηρια........ειχε βγαλει το TCL S720 στα 139,99,οκ λεω καλη τιμη για το κντ αυτο ας το παρω για δοκιμη.Αλλα δεν ειχε καθολου λεφτα μεσα η καρτα μου,οποτε πηγα σημερα τπ πρωι να βαλω.Παω να μπω σημερα να κανω την αγορα μου και το βλεπω στα 159,99.........:blink:

Υποψην οτι δεν ετρεχε καποια προσφορα,εγω τουλαχιστον δεν ειδα,οπως σε αλλα προιοντα καποιον μετρητη χρονου,ειδαν φενεται οτι τσιμπησαν πολλοι και αναιβασαν την τιμη ενα 20αρικο,και το κακο ειναι οτι το εστειλα και σε αλλους εδω να το παρουν,και σημερα με κραζανε ολοι..........:mad:

Ρε τα κινεζοπουλα..τους εστειλα και pm αλλα εκαναν το γνωστο κινεζοκολπο....βεβαια σημερα κανενας δεν το πειρε σε αυτην την τιμη......

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη φιλε μου αυτο τι θεωρεις σβελτο,για αυτο και το εγραψες?:)Η συsκευη που αγορασες ηταν σε stock??

ναι ηταν, καλα ειναι, δεν εχουν μονο το δικο μου τηλεφωνο να στειλουν

Link to comment
Share on other sites

ναι ηταν, καλα ειναι, δεν εχουν μονο το δικο μου τηλεφωνο να στειλουν

Δεν αντιλεγω αφου σε καλυπτη εσενα πάσο εγω.

Απο την αλλη μερια κανω την αγορα μου στις 10.00 το πρωι και στις 17.00 εχω ηδη tracking number, και σε 12 μερες σπιτι μου.....αυτο θεωρω εγω σβελτο βρε......:)Και ολα αυτα με απλο s.p. και ενα απο τα καλυτερα πακεταρισματα που εχω δει.Το αυτο στις 8 τελευταιες αγορες μου.

Τελος παντων οτι θεωρει ο καθενας καλυτερο βεβαια κανει!!

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό το κατάστημα : http://www.obostore.com/ υπάρχει καμμιά εμπειρία ;

Εχω παραγγειλει 2-3 φορες κατι ακουστικα προς το τελος του 2013

 

Στην πρωτη παραγγελια εδεινε και 5% εκπτωση τοτε

Δεν ξερω αν ισχυει ακομα

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν αντιλεγω αφου σε καλυπτη εσενα πάσο εγω.

Απο την αλλη μερια κανω την αγορα μου στις 10.00 το πρωι και στις 17.00 εχω ηδη tracking number, και σε 12 μερες σπιτι μου.....αυτο θεωρω εγω σβελτο βρε......:)Και ολα αυτα με απλο s.p. και ενα απο τα καλυτερα πακεταρισματα που εχω δει.Το αυτο στις 8 τελευταιες αγορες μου.

Τελος παντων οτι θεωρει ο καθενας καλυτερο βεβαια κανει!!

Για το ποσο γρηγορα λαμβανετε το τρακινγκ μην σας παραξενευει τπτ

 

Ολοι οι κινεζοι εχουν καρτελες ολοκληρες με ετοιμα τα barcodes και τα tracking numbers ετσι και αλλιως

Αρα το ποσο γρηγορα θα το λαβουμε εμεις σαν ενημερωση εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ο πωλητης θα πακεταρει τα προιοντα και θα ενημερωσει το συστημα του για να μας ερθει το email

 

Το σημαντικο κριτηριο ταχυτητας για μενα ειναι το ποσο γρηγορα το πακετο πηγαινει στην ταχυδρομικη υπηρεσια αποστολης και ποσο γρηγορα το πακετο καταχωρειται κατ'επεκταση στο IPS

 

Τι να το κανω αν παρω το τρακινγκ σε 5 ωρες απο την παραγγελια, αλλα το πακετο να παει στο ταχυδρομειο σε 7 ημερες ;)

 

Το vickmall παντως ηταν αψογο και ταχυτατο, οπως και το minideal σε οσες παραγγελιες εχω κανει μεχρι στιγμης για μενα και για φιλους :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλεγω αφου σε καλυπτη εσενα πάσο εγω.

Απο την αλλη μερια κανω την αγορα μου στις 10.00 το πρωι και στις 17.00 εχω ηδη tracking number, και σε 12 μερες σπιτι μου.....αυτο θεωρω εγω σβελτο βρε......:)Και ολα αυτα με απλο s.p. και ενα απο τα καλυτερα πακεταρισματα που εχω δει.Το αυτο στις 8 τελευταιες αγορες μου.

Τελος παντων οτι θεωρει ο καθενας καλυτερο βεβαια κανει!!

απο πιο site αγοραζεις, με τα λεγόμενα σου καλα ακουγετε και ενδιαφέρον για τέτοιες αγορες

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

αυτο με το tracking μου εχει τυχη με αγορα απο ebay, μου δωσανε αμέσως αριθμο και εγω περιμενα να δω που βρίσκεται το αντικειμενο και τελικα μου ειπαν οτι δωσανε λαθος αριθμο και οτι αυτο τωρα ειναι ο σωστος

Link to comment
Share on other sites

Εχω παραγγειλει 2-3 φορες κατι ακουστικα προς το τελος του 2013

 

Στην πρωτη παραγγελια εδεινε και 5% εκπτωση τοτε

Δεν ξερω αν ισχυει ακομα

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για το ποσο γρηγορα λαμβανετε το τρακινγκ μην σας παραξενευει τπτ

 

Ολοι οι κινεζοι εχουν καρτελες ολοκληρες με ετοιμα τα barcodes και τα tracking numbers ετσι και αλλιως

Αρα το ποσο γρηγορα θα το λαβουμε εμεις σαν ενημερωση εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ο πωλητης θα πακεταρει τα προιοντα και θα ενημερωσει το συστημα του για να μας ερθει το email

 

Το σημαντικο κριτηριο ταχυτητας για μενα ειναι το ποσο γρηγορα το πακετο πηγαινει στην ταχυδρομικη υπηρεσια αποστολης και ποσο γρηγορα το πακετο καταχωρειται κατ'επεκταση στο IPS

 

Τι να το κανω αν παρω το τρακινγκ σε 5 ωρες απο την παραγγελια, αλλα το πακετο να παει στο ταχυδρομειο σε 7 ημερες ;)

 

Το vickmall παντως ηταν αψογο και ταχυτατο, οπως και το minideal σε οσες παραγγελιες εχω κανει μεχρι στιγμης για μενα και για φιλους :)

 

Δεν με προσεχεις βρε συ.........:)

10.00 το πρωι και στις 17.00 εχω ηδη tracking number, και σε 12 μερες σπιτι μου

Πιο γρηγορα πεθαινεις που λεει και η κορη μου!!!:lol:

Φιλε μου τιποτα δεν με παραξενευει πια με τα Κινεζοπουλα,εχω πλεον 230+ αγορες(μονο για κινητα μιλαω,δεν αγοραζω tablet κτλ) απο εκει και εμαθα πια ειναι τα λιγα,καλα,αλλα και πανω απο ολα αξοιοπιστα καταστηματα,ειδικα στο after sale,που πολλα καταστηματα εχουν διαφορα θεματακια....εχω φαει και καλες ηττες,αλλα ας ειναι καλα το paypal που με ξελασπωσε καποιες φορες.

Κατεληξα λοιπον σε 3 απο αυτα και απο εκει κανω τις αγορες μου.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

...εχω πλεον 230+ αγορες(μονο για κινητα μιλαω,δεν αγοραζω tablet κτλ)...

Μα τα τρως;;;; :D

 

Τα οποία 3 είναι; GeekBuying και Vickmall μάλλον σίγουρα είναι. Μετά προτιμάς MiniDeal ή To2C;

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Μα τα τρως;;;; :D

 

Τα οποία 3 είναι; GeekBuying και Vickmall μάλλον σίγουρα είναι. Μετά προτιμάς MiniDeal ή To2C;

 

Nαι βρε καθε πρωι και απο ενα για πρωινο.:lol:

Και το MiniDeal ειναι οντως η 3η επιλογη,το To2C εχει δωσει καποιο δειγματα αναξοιπιστιασ κατα καιρους.

Αυτα βει ειναι προσωπικες επιλογες και δεν προτεινω σε κανενα να αγορασει απο αυτα τα καταστηματα επειδη αγοραζω εγω.

Μην παρεξηγηθω κιολας,Δεν φτανει τοση μαυρη διαφημηση που τρωνε απο εμας εδω μεσα........

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

παντως αν και το antelife απο επικοινωνια ειναι χαλια και αρχισα να ανησυχω . το τηλεφωνο μετα απο 5 μερες ταξιδευει για ελλαδα

 

Οπως εχει αναφερθει απο πολλους,ειναι εξαιρετικα αργο σε αποστολη και επικοινωνια.Σε θεμα επικοινωνιας με μειλ,προσωπικα μου απαντουσαν γρηγορα.Απο θεμα αξιοπιστιας-ποιοτητας ειναι ΟΚ.

Οσα κινητα εχω παραλαβει ηταν αριστα.

 

Σε αντιθεση με το pandawill που στελνει χωρις να ελεγχει με αποτελεσμα να μου εχουν ερθει αρκετα κινητα τελευταια με μικροπροβληματα.

 

Καλημέρα

 

Αν και είμαι λίγο καιρό μέλος, διαβάζω τις σελίδες του forum πολύ καιρό και έκανα παραγγελίες από τα κινέζικα sites minideal, to2c και τελευταία από antelife.

 

Για το antelife πέτυχα ένα-δύο αρνητικά και ένα-δύο καλά σχόλια και είπα να παραγγείλω και από εκεί καθώς είχε κάποια προσφορά.

 

Δυστυχώς έμεινα πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ από το ANTELIFE και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να αγοράσω ξανά κάτι από αυτούς :mad:

 

Με αυτή την ευκαιρία έχω να προτείνω, αν είναι τεχνικά εφικτό, να γίνει κάποιο θέμα με point system για τα eshops, να βαθμολογούνται από τα μέλη που έχουν κάνει αγορές από αυτά, να δηλώνουν ημερομηνία συναλλαγής και να αφήνουν κάποια σχόλια.

 

Έτσι θα υπάρχει συγκεντρωμένη η πληροφορία σε ένα σημείο και δεν θα είναι διάσπαρτη σε εκατοντάδες σελίδες, όπου είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το αν οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι και θα φαίνεται και το ποσοστό. Επίσης θα φαίνεται και τι ήταν αυτό που τους δυσαρέστησε ή τους ευχαρίστησε.

 

Κατ’ επέκταση θα μπορούσε να υπάρχει κάποιο διάγραμμα και να φαίνεται διαχρονικά η βελτίωση ή χειροτέρευση των υπηρεσιών του καταστήματος.

 

Όπως ανέφερα, δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι τεχνικά εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο. Αν είναι τεχνικά εφικτό και γινόταν, πιστεύω ότι θα βοηθούσε πολύ στο να βγάλει κανείς κάποια συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

 

Αν και είμαι λίγο καιρό μέλος, διαβάζω τις σελίδες του forum πολύ καιρό και έκανα παραγγελίες από τα κινέζικα sites minideal, to2c και τελευταία από antelife.

 

Για το antelife πέτυχα ένα-δύο αρνητικά και ένα-δύο καλά σχόλια και είπα να παραγγείλω και από εκεί καθώς είχε κάποια προσφορά.

 

Δυστυχώς έμεινα πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ από το ANTELIFE και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να αγοράσω ξανά κάτι από αυτούς :mad:

 

Με αυτή την ευκαιρία έχω να προτείνω, αν είναι τεχνικά εφικτό, να γίνει κάποιο θέμα με point system για τα eshops, να βαθμολογούνται από τα μέλη που έχουν κάνει αγορές από αυτά, να δηλώνουν ημερομηνία συναλλαγής και να αφήνουν κάποια σχόλια.

 

Έτσι θα υπάρχει συγκεντρωμένη η πληροφορία σε ένα σημείο και δεν θα είναι διάσπαρτη σε εκατοντάδες σελίδες, όπου είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το αν οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι και θα φαίνεται και το ποσοστό. Επίσης θα φαίνεται και τι ήταν αυτό που τους δυσαρέστησε ή τους ευχαρίστησε.

 

Κατ’ επέκταση θα μπορούσε να υπάρχει κάποιο διάγραμμα και να φαίνεται διαχρονικά η βελτίωση ή χειροτέρευση των υπηρεσιών του καταστήματος.

 

Όπως ανέφερα, δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι τεχνικά εφικτό να γίνει κάτι τέτοιο. Αν είναι τεχνικά εφικτό και γινόταν, πιστεύω ότι θα βοηθούσε πολύ στο να βγάλει κανείς κάποια συμπεράσματα.

Υπάρχει η αξιολόγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι εάν θα γίνει χωριστό ότι θα έχει αξιόπιστες "βαθμολογίες", γιατί πάρα πολλοί θα βάζουν αρνητικές βαθμολογίες εάν δεν παραλάβουν σε 10 ημέρες το δέμα τους. Το ίδιο παθαίνουν οι περισσότεροι πωλητές στο ALI και στο EBAY γιατί τους βαθμολογούν αρνητικά οι Αμερικανοί γιά τον λόγο ότι δεν παραλαμβάνουν σε μία εβδομάδα. Δυστυχώς, πολλοί δεν έχουν καταλάβει από που και πως έρχονται τα δέματά τους ....

Εάν γίνει και περιλαμβάνει μόνο βαθμολογία γιά ποιότητα καταστήματος after sales και επικοινωνία, συμφωνώ.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει η αξιολόγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι εάν θα γίνει χωριστό ότι θα έχει αξιόπιστες "βαθμολογίες", γιατί πάρα πολλοί θα βάζουν αρνητικές βαθμολογίες εάν δεν παραλάβουν σε 10 ημέρες το δέμα τους. Το ίδιο παθαίνουν οι περισσότεροι πωλητές στο ALI και στο EBAY γιατί τους βαθμολογούν αρνητικά οι Αμερικανοί γιά τον λόγο ότι δεν παραλαμβάνουν σε μία εβδομάδα. Δυστυχώς, πολλοί δεν έχουν καταλάβει από που και πως έρχονται τα δέματά τους ....

Εάν γίνει και περιλαμβάνει μόνο βαθμολογία γιά ποιότητα καταστήματος after sales και επικοινωνία, συμφωνώ.

 

H βαθμολογια πιστευω θα ηταν πιο σωστη εαν μπορουσαμε να βαλουμε ψηφο αναλογα με την καθε αγορα απο το καθε καταστημα,οσες φορες και να αγοραζαμε,μαζι βεβαια με το αριθμο αγορας απο το καταστημα ωστε να ειναι πολυ πιο ρεαλιστικα τα πραματα.

Δηλαδη αγορασα σημερα απο το Α καταστημα με αριθμο αγορας τον ταδε,παραλαμβανω-ψηφιζω.Και το ιδιο σε καθε αγορα που κανουμε απο το εκαστοτε καταστημα.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Καλή ιδέα και θα μπορούσε μάλιστα να είναι πολλαπλών πεδίων. Να μην είναι γενική αλλά ξεχωριστά για επικοινωνία, ποιότητα, χρόνος αποστολής, after sales service κτλ.
- Κωνσταντίνος -
Link to comment
Share on other sites

H βαθμολογια πιστευω θα ηταν πιο σωστη εαν μπορουσαμε να βαλουμε ψηφο αναλογα με την καθε αγορα απο το καθε καταστημα,οσες φορες και να αγοραζαμε,μαζι βεβαια με το αριθμο αγορας απο το καταστημα ωστε να ειναι πολυ πιο ρεαλιστικα τα πραματα.

Δηλαδη αγορασα σημερα απο το Α καταστημα με αριθμο αγορας τον ταδε,παραλαμβανω-ψηφιζω.Και το ιδιο σε καθε αγορα που κανουμε απο το εκαστοτε καταστημα.

 

Σχετικά με τις αξιολογήσεις θα πρέπει να έχετε περισσότερη εμπειρία από εμένα για εσφαλμένες βαθμολογίες. Πάντως με σύστημα αξιολόγησης μπορείς να έχεις καλλίτερη εικόνα.

 

Αναφέρομαι, όπως και ο Κώστας1, ότι αξιολογείς την κάθε αγορά και αιτιολογείς την βαθμολογία σου. Όταν θα κοιτάξει κάποιος τις βαθμολογίες σαφώς θα κοιτάξει και τα θετικά και αρνητικά σχόλια και θα μπορεί να βγάλει συμπέρασμα εκτός από τη βαθμολογία και με την αιτιολόγηση.

 

Εγώ πχ με το antelife ταλαιπωρούμε εδώ και 45 μέρες, από 21/5. Παρόλα τα mail που τους έχω στείλει ότι το tracking status δείχνει ότι δεν έχουν παραδώσει την παραγγελία, αυτοί επέμεναν ότι την είχαν στείλει. Ακόμα και στο dispute που έκανα στο paypal συνέχισαν να υποστηρίζουν ότι έχουν στείλει το δέμα (ενώ το tracking status έδειχνε ότι καν δεν παρέδωσαν την παραγγελία στο ταχυδρομείο) και να περιμένω άλλες 15 μέρες. Μόνο όταν ανέφερα στο dispute περιληπτικά τα mail που τους είχα στείλει, μόνο τότε έβαλλαν νερό στο κρασί και ανέφεραν ότι θα το στείλουν ξανά. Φυσικά αρνήθηκα και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Ακόμα δεν έχω τελειώσει μαζί τους.

Τι να κάνω την προσφορά που είχαν, όταν έχω χάσει τόσες μέρες και θα πρέπει να κάνω νέα παραγγελία σε άλλο κατάστημα και να περιμένω άλλες 3 βδομάδες. Μακριά από αυτούς και ας δώσω κάτι παραπάνω σε άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Καλή ιδέα και θα μπορούσε μάλιστα να είναι πολλαπλών πεδίων. Να μην είναι γενική αλλά ξεχωριστά για επικοινωνία, ποιότητα, χρόνος αποστολής, after sales service κτλ.

Χρόνο αποστολής από τον πωλητή όμως, όχι χρόνο αφίξεως στην Ελλάδα ... :)

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σχετικά με τις αξιολογήσεις θα πρέπει να έχετε περισσότερη εμπειρία από εμένα για εσφαλμένες βαθμολογίες. Πάντως με σύστημα αξιολόγησης μπορείς να έχεις καλλίτερη εικόνα.

 

Αναφέρομαι, όπως και ο Κώστας1, ότι αξιολογείς την κάθε αγορά και αιτιολογείς την βαθμολογία σου. Όταν θα κοιτάξει κάποιος τις βαθμολογίες σαφώς θα κοιτάξει και τα θετικά και αρνητικά σχόλια και θα μπορεί να βγάλει συμπέρασμα εκτός από τη βαθμολογία και με την αιτιολόγηση.

 

Εγώ πχ με το antelife ταλαιπωρούμε εδώ και 45 μέρες, από 21/5. Παρόλα τα mail που τους έχω στείλει ότι το tracking status δείχνει ότι δεν έχουν παραδώσει την παραγγελία, αυτοί επέμεναν ότι την είχαν στείλει. Ακόμα και στο dispute που έκανα στο paypal συνέχισαν να υποστηρίζουν ότι έχουν στείλει το δέμα (ενώ το tracking status έδειχνε ότι καν δεν παρέδωσαν την παραγγελία στο ταχυδρομείο) και να περιμένω άλλες 15 μέρες. Μόνο όταν ανέφερα στο dispute περιληπτικά τα mail που τους είχα στείλει, μόνο τότε έβαλλαν νερό στο κρασί και ανέφεραν ότι θα το στείλουν ξανά. Φυσικά αρνήθηκα και ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Ακόμα δεν έχω τελειώσει μαζί τους.

Τι να κάνω την προσφορά που είχαν, όταν έχω χάσει τόσες μέρες και θα πρέπει να κάνω νέα παραγγελία σε άλλο κατάστημα και να περιμένω άλλες 3 βδομάδες. Μακριά από αυτούς και ας δώσω κάτι παραπάνω σε άλλους.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί ασχολείσθε με τον πωλητή από την στιγμή που ανοίξατε dispute. Εάν δεν το παραλάβετε στις 45 ημέρες συν τις 10 που δίνει περιθώριο το paypal,θα σας επιστραφούν τα χρήματα θέλει δεν θέλει ο πωλητής ....

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Χρόνο αποστολής από τον πωλητή όμως, όχι χρόνο αφίξεως στην Ελλάδα ... :)

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί ασχολείσθε με τον πωλητή από την στιγμή που ανοίξατε dispute. Εάν δεν το παραλάβετε στις 45 ημέρες συν τις 10 που δίνει περιθώριο το paypal,θα σας επιστραφούν τα χρήματα θέλει δεν θέλει ο πωλητής ....

 

Ασχολήθηκα με τον πωλητή (antelife) γιατί ήθελα να κοιτάξει την υπόθεση πριν κάνω dispute και να στείλει το δέμα έστω και λίγο καθυστερημένα. Αφού πέρασαν οι 40 ημέρες άνοιξα dispute και ανέφερα τι είχε συμβεί για να μπορεί το paypal να κρίνει για την επιστροφή των χρημάτων. Επί της ευκαιρίας claim πότε να κάνω (πρώτη φορά κάνω dispute)

 

----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλή ιδέα και θα μπορούσε μάλιστα να είναι πολλαπλών πεδίων. Να μην είναι γενική αλλά ξεχωριστά για επικοινωνία, ποιότητα, χρόνος αποστολής, after sales service κτλ.

 

Καλά όλα αυτά, φτάνει να μπορούν να υλοποιηθούν και τεχνικά.

 

Αν μπορεί κάποιος administrator να απαντήσει κατά πόσο μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο και αν συμφωνεί, όχι μόνο αυτός αλλά και άλλα άτομα. Γιατί αν δεν υπάρξει συμμετοχή δεν θα έχει νόημα η υλοποίηση του.

Link to comment
Share on other sites

Ασχολήθηκα με τον πωλητή (antelife) γιατί ήθελα να κοιτάξει την υπόθεση πριν κάνω dispute και να στείλει το δέμα έστω και λίγο καθυστερημένα. Αφού πέρασαν οι 40 ημέρες άνοιξα dispute και ανέφερα τι είχε συμβεί για να μπορεί το paypal να κρίνει για την επιστροφή των χρημάτων. Επί της ευκαιρίας claim πότε να κάνω (πρώτη φορά κάνω dispute)

 

Όταν λήξει η προθεσμία που ορίζει το paypal. Αλλά ήδη όταν έκανες το dispute πρέπει να σου είπαν ότι πριν "κλείσει" η υπόθεση θα σε είδοποιήσουν ...

Edited by evansarmor
Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Όταν λήξει η προθεσμία που ορίζει το paypal. Αλλά ήδη όταν έκανες το dispute πρέπει να σου είπαν ότι πριν "κλείσει" η υπόθεση θα σε είδοποιήσουν ...

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Στο dispute ανέφεραν για 20 ημέρες. Πρέπει να περιμένω δηλαδή να πλησιάζουν οι 20 ημέρες για να κάνω claim, ποιο πριν δεν έχει νόημα;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Στο dispute ανέφεραν για 20 ημέρες. Πρέπει να περιμένω δηλαδή να πλησιάζουν οι 20 ημέρες για να κάνω claim, ποιο πριν δεν έχει νόημα;

Ναι, αλλά δεν χάνεις τίποτα εάν το κάνεις, αρκεί να πέρασαν μερικές ημέρες. Το πολύ-πολύ να μην το δεχθούν.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Τι βαθμολογιες κτλ ρε παιδια.Αφου εχουμε καταληξει την 4αδα των καλυτερων (vickmall,minideal,geekbuying,to2c) και σε μερικα ακομα αξιοπιστα (merimobiles,antelife,buyincoins,chinavasion,pandawill,1949deal,coolicool,fastcardtech),γιατι το κουραζουμε?Αν το Minideal ειναι σε καποιον 2η επιλογη ή 3η?

Η 4αδα κατα γενικη ομολογια ειναι αυτη.Σιγουρα καποιοι θα χουν καποια παραπονα.Τι να κανουμε.Οταν αγοραζεις απο Κινα σ αυτες τις τιμες παιρνεις πολλα ρισκα.Αν δεν μπορεις να τα δεχτεις (και να τα καταλαβεις) μετα σου φταιει το μαγαζι.Βεβαια και αυτοι,με την ασφαλεια του οτι απεχουν χιλλιαδες χλμ απο μας και δεν προκειται να παμε στο μαγαζι τους να τους κανουμε φασαρια ή οτιδηποτε αλλο,πολλες φορες στελνουν προβληματικα κινητα εν γνωση τους.

Εκει παιζει ρολο η μεταπωλητικη υποστηριξη,οπου και εδω εχουμε ικανοποιημενους και δυσαρεστημενους πελατες.Παλι η 4αδα εχει τον πρωτο ρολο αλλα και αρκετα απο τα καταστηματα που επονται δειχνουν υψηλο επιπεδο.

Προσωπικα πανω απο 150$ δεν δινω για Κινεζικο οσο και να τα παραδεχομαι και παντα ψαχνω το πιο vfm.Δεν θεωρω τον εαυτο μου εξυπνο και αυτους που δινουν 300-400$ χαζους.Απλα με καλυπτουν οι συσκευες του συγκεκριμενου κοστους.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Εσύ λες οτι η Β' κατηγορία είναι αξιόπιστη αλλα δύο μηνύματα πιο πάνω έχουμε δριμύ κατηγορητήριο κατά ενός απο αυτά και αν πας ακόμα πιο πίσω θα βρεις αρνητικά σχόλια σχεδόν για όλους.

 

Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Τι βαθμολογιες κτλ ρε παιδια.Αφου εχουμε καταληξει την 4αδα των καλυτερων (vickmall,minideal,geekbuying,to2c) και σε μερικα ακομα αξιοπιστα (merimobiles,antelife,buyincoins,chinavasion,pandawill,1949deal,coolicool,fastcardtech),γιατι το κουραζουμε?Αν το Minideal ειναι σε καποιον 2η επιλογη ή 3η?

Η 4αδα κατα γενικη ομολογια ειναι αυτη.Σιγουρα καποιοι θα χουν καποια παραπονα.Τι να κανουμε.Οταν αγοραζεις απο Κινα σ αυτες τις τιμες παιρνεις πολλα ρισκα.Αν δεν μπορεις να τα δεχτεις (και να τα καταλαβεις) μετα σου φταιει το μαγαζι.Βεβαια και αυτοι,με την ασφαλεια του οτι απεχουν χιλλιαδες χλμ απο μας και δεν προκειται να παμε στο μαγαζι τους να τους κανουμε φασαρια ή οτιδηποτε αλλο,πολλες φορες στελνουν προβληματικα κινητα εν γνωση τους.

Εκει παιζει ρολο η μεταπωλητικη υποστηριξη,οπου και εδω εχουμε ικανοποιημενους και δυσαρεστημενους πελατες.Παλι η 4αδα εχει τον πρωτο ρολο αλλα και αρκετα απο τα καταστηματα που επονται δειχνουν υψηλο επιπεδο.

Προσωπικα πανω απο 150$ δεν δινω για Κινεζικο οσο και να τα παραδεχομαι και παντα ψαχνω το πιο vfm.Δεν θεωρω τον εαυτο μου εξυπνο και αυτους που δινουν 300-400$ χαζους.Απλα με καλυπτουν οι συσκευες του συγκεκριμενου κοστους.

 

Σκέψου το λίγο διαφορετικά. Όταν έχεις ένα σύστημα αξιολόγησης και το γνωρίζουν τα καταστήματα με το οποία συναλλασσόμαστε δεν θα υπάρξει ανταγωνισμός μεταξύ τους;

 

Θα προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες στις οποίες υστερούν για να μην έχουν κακή αξιολόγηση στο forum.

 

Πως πήγαν και άνοιξαν μερικά από αυτά τα καταστήματα που ανέφερες ξεχωριστά θέματα στο forum; Για να διαφημιστούν και φυσικά για να τραβήξουν πελάτες.

 

Τώρα τα προβλήματα που προκύπτουν από τις παραγγελίες αναφέρονται στο «θέμα» κάθε καταστήματος. Για να έχει κάποιος μια εικόνα θα πρέπει να παρακολουθεί κάθε μέρα αυτά τα θέματα, κάτι ανέφικτο. Η κακή αξιολόγηση ή κάποιο παράπονο θα χαθεί στις τόσες σελίδες και λίγοι θα το πάρουν είδηση και αυτό το γνωρίζουν τα διάφορα καταστήματα.

 

Όταν όμως η αξιολόγηση είναι συγκεντρωμένη και μπορεί εύκολα τα την δει κάποιος τότε πιστεύω ότι θα τους απασχολήσει πολύ μην πάρουν κακή αξιολόγηση και θα βελτιώσουν και τις υπηρεσίες τους.

 

Μπορεί και να κάνω λάθος σε αυτά που γράφω, αλλά αυτά πιστεύω χωρίς όμως να μπορώ να τα αποδείξω ότι πράγματι θα γίνει έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ λες οτι η Β' κατηγορία είναι αξιόπιστη αλλα δύο μηνύματα πιο πάνω έχουμε δριμύ κατηγορητήριο κατά ενός απο αυτά και αν πας ακόμα πιο πίσω θα βρεις αρνητικά σχόλια σχεδόν για όλους.

 

Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

 

Προσωπικα 5 κινητα απο antelife αξιας 70-130$ αργησαν να φυγουν αλλα ηρθαν στην εντελεια!

Οπως ξαναειπα απο ολα τα καταστηματα θα υπαρχουν δυσαρεστημενοι.

Για μενα το καλυτερο θα ηταν ενας οδηγος μιας παραγραφου κλειδωμενος ή να μπει στην πρωτη σελιδα μια λιστα με τα καταστηματα που εχουμε μαζικες παραλαβες και δεν προκειται για απατεωνες δηλαδη,ωστε να μην ρωταει ο καθενας ''το fastcardtech ειναι αξιοπιστο?''

Τα καλα μαγαζια λιγο πολυ ειναι γνωστα.Ας αποφασισουν οι διαχειριστες τον τροπο επιλογης.Με μια γενικη ψηφοφορια ή πολυ απλα με ενα συμπερασμα απο τοσα σχολια.

Ξερουμε πχ οτι απο antelife (ενδεικτικα) θα παραλαβεις το κινητο που πληρωσες αλλα το ρισκο να ρθει χαλασμενο/να χαλασει μετα απο 2 μηνες και να μην σε υποστηριξουν θα ναι 2 φορες μεγαλυτερο απο το merimobiles και 5 απο το vickmall.

Nεο θεμα δεν υπαρχει λογος να ανοιχτει αφου υπαρχουν το παρων και η ψηφοφοριες στο θεμα καθε μαγαζιου.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να φανώ πιεστικός ή ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί κανείς, απλός εκφράζω κάποιες σκέψεις και δεν θέλω να παρεξηγηθώ που επανέρχομαι ξανά.

 

Η ψηφοφορία δεν εκφράζει χρονικά την πορεία αξιολόγησης του κάθε καταστήματος, ούτε μπορείς να καταλάβεις τι ήταν αυτό που ευχαρίστησε κάποιον για να δώσει θετική αξιολόγηση ή αντίστοιχα τι τον δυσαρέστησε για να δώσει αρνητική αξιολόγηση, παρά μόνο αν αρχίζεις να διαβάζεις τις τόσες σελίδες του θέματος. Μπορεί κάποιος να δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε κάποιο θέμα από κάποιον άλλο και να κρίνει ότι για την δική του περίπτωση η κακή αξιολόγηση στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι σημαντική.

 

Επίσης θα μπορούσε να διαπιστώσει, ότι αν το κατάστημα δεν έχει πολύ καλή αξιολόγηση, αν το τελευταίο χρονικό διάστημα είχαν σταματήσει οι αρνητικές αξιολογήσεις θα μπορούσε να βγάλει το συμπέρασμα ότι έχει βελτιωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα οποίος θέλει να ξέρει θα πρέπει να παρακολουθεί καθημερινά το forum γιατί σήμερα μπορεί να είναι αξιόπιστο ένα κατάστημα αλλά αύριονα μην είναι και το αντίστροφο. Αναζήτηση λοιπόν στα πιο φρέσκα ποστ.
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...