Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Eιχαν ΕΠΙΚΗ συσκευασια, τωρα την χαλασαν και αυτην. Τα τηλεφωνα τα στελνουν σαν σακι με πατατες, οχι οπως παλια ρουκετα να πετουσες δεν παθαινε τιποτα.

Εδω συμφωνω......

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Τους το εχω πει και εγω 10 φορες πραγματικα ανοητη αποφαση γιατι η παλια συσκευασια ηταν και πολυ ελαφρια αρα κερδιζαν απο τα ταχυδρομικα και περμενω και ενα κινητο απο αυτους και τους το εγραψα με κεφαλαια να μου το στειλουν με την καλη συσκευασια.
Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος τι θα κανει το gearbest με τις παραγγελιες μας.ειμαστε 5 ατομα που εχουμε θεμα.
Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος τι θα κανει το gearbest με τις παραγγελιες μας.ειμαστε 5 ατομα που εχουμε θεμα.

 

Εγώ πάντως παρέλαβα κανονικά προχθές από gearbest, παρόλο που δεν δούλευε το tracking..

 

Μια ερώτηση από μένα.. Το vickmall δουλεύει το live chat του; έχω στείλε στον καθένα από 2 μηνύματα αλλά καμία απάντηση!

We offer three kinds of service: GOOD - CHEAP - FAST. You can pick any two.

If it is GOOD and CHEAP it won't be FAST | If it is GOOD and FAST it won't be CHEAP | If it is FAST and CHEAP it won't be GOOD

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως παρέλαβα κανονικά προχθές από gearbest, παρόλο που δεν δούλευε το tracking..

 

Μια ερώτηση από μένα.. Το vickmall δουλεύει το live chat του; έχω στείλε στον καθένα από 2 μηνύματα αλλά καμία απάντηση!

 

για δωσε λεπτομεριες πως που ποτε.

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

για δωσε λεπτομεριες πως που ποτε.

 

παραγγελία από 14 Σεπτεμβρίου για Θεσσαλονίκη

RC451843528NL Netherlands Post Registered : Sep 21, 2015

στο tracking εμφανίστηκε αφού είχα παραλάβει

We offer three kinds of service: GOOD - CHEAP - FAST. You can pick any two.

If it is GOOD and CHEAP it won't be FAST | If it is GOOD and FAST it won't be CHEAP | If it is FAST and CHEAP it won't be GOOD

Link to comment
Share on other sites

παραγγελία από 14 Σεπτεμβρίου για Θεσσαλονίκη

RC451843528NL Netherlands Post Registered : Sep 21, 2015

στο tracking εμφανίστηκε αφού είχα παραλάβει

 

μαλιστα.εκεινες τις μερες παραγγελια και γω αλλα με dpd .ακομα εχει κολλησει ολλανδια,ενα μηνα μετα.

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Παιδες εχει γινει τπτ με το Minideal ?

εχω κανει μια παραγγελια απο προχθες και δεν μου χει απαντησει κανεις για την παραγγελια και για tracking number η αποδειξη απο το paypal εχει ερθει...απλα με αγχωσε το γεγονος οτι εχουν να ποσταρουν στο tweeter απο τον αυγουστο και ειδα 2-3 μηνυματα απο αλλους ελληνες οτι εχουν παραγγειλει και δεν τους απανταει κανεις στα μηνυματα τους

Edited by menoetius
Link to comment
Share on other sites

Προσοχη με το gearbest, παραδεχτηκαν οτι μαλλον εχει χαθει απο την μεταφορικη τους (dpd) η παραγγελια μου , και θελουν επιστρεψουν την μιση αξια. Εκανα dispute στο paypal. Να δουμε τι θα γινει.

 

"Dear DIMOSTHENIS,

We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.

Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.

After reviewing your order, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out.

We will still do our best to help you.

Therefore here are the best solution we can offer you:

1)Refund 50% of the product to your paypal account or credit card

The product value is $152.89 we can refund $76.45 back to you.

2) 50% refund to wallet

In that case we refund $76.45

on your wallet for further shopping on our store

3) Reship the order

We can reship the order . For this, please kindly send us 50 % of the order value so that we can arrange the shipment.

Please kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

We appreciate your understanding.

Best Regards

Zilla

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

Link to comment
Share on other sites

Προσοχη με το gearbest, παραδεχτηκαν οτι μαλλον εχει χαθει απο την μεταφορικη τους (dpd) η παραγγελια μου , και θελουν επιστρεψουν την μιση αξια. Εκανα dispute στο paypal. Να δουμε τι θα γινει.

 

"Dear DIMOSTHENIS,

We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.

Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.

After reviewing your order, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out.

We will still do our best to help you.

Therefore here are the best solution we can offer you:

1)Refund 50% of the product to your paypal account or credit card

The product value is $152.89 we can refund $76.45 back to you.

2) 50% refund to wallet

In that case we refund $76.45

on your wallet for further shopping on our store

3) Reship the order

We can reship the order . For this, please kindly send us 50 % of the order value so that we can arrange the shipment.

Please kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

We appreciate your understanding.

Best Regards

Zilla

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Γιατί να πάρεις πίσω τα μισά, δεν κατάλαβα.

Φταις που έχασαν την παραγγελία σου;

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

@POUARO

Καλα αυτο δεν το δεχεσαι με τιποτα,μηπως θελουν να τους δωσεις και κατι για την ταλαιπωρια που τραβηξαν.......

Ελεος,τι αλλο θα πουν πια τα Κινεζοπουλα.........

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

To "καλύτερο" όλων είναι που ζητάνε για να ξαναστείλουν την παραγγελία,να πληρώσει πάλι το 50% της αξίας της.Για πόσο μ....ς ψάχνουν τα κινεζάκια?
Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε να έχει την αυτονόητη κατάληξη το θέμα.

 

Δε φτάνει που έχουμε μείνει χωρίς τηλέφωνο μήνα και βάλε...

 

 

Καλώ τους μοντ να βοηθήσουν

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Ξερει καποιος τι πρεπει να κανω με το paypal?

Εκανα dispute, τωρα πρεπει να περιμενω την απαντηση απο το καταστημα , η μπορω να κανω αμεσως escalate ... ?

Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει μια παραγγελία απο Gearbest.

Μου την έσπασαν σε 3 κομμάτια.

Οι 2 ήρθαν, η 3η χάθηκε στο δρόμο (ένας φακός 2-3€)

 

Ιδού η απάντησή τους μετά από πολλέεεεεες μέρες και αφού είχαμε συμφωνήσει να μου το ξαναστείλουν.

 

Dear Antonis,

Thanks for your kindly reply.

We’re so sorry for the delay reply, due to the holiday.

We're so sorry for this inconvenience.

We've applied the resending for you, but it couldn't passed by our manager.

After reviewing your order, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out.

We will still do our best to help you.

Reship the order

We can reship the order.

For this, please kindly send us 30 % of the order value and shipping fee(about 13.11€) so that we can arrange the shipment.

Again, we are extremely sorry for the frustration this has caused you and hope that this will set things right.

We look forward to hearing from you soon.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

We appreciate your understanding.

If you have any question, please feel free to contact us.

Thanks for your time and attention.

Link to comment
Share on other sites

Οσοι ειναι σε αυτη την φαση με τα δεματα απο gearbest που δεν εφτασαν σε εσας μην σκοτίζεστε με το τι λεει το καθε κινεζακι του customer service τους.

Dispute στο paypal αμεσα και καπακι claim.Η διαδικασια σε αυτη την περιπτωση ειναι πολυ απλη ,το πειπαλ θα ζητησει απο το καταστημα τον αριθμο αποστολης ,οταν τον παρουν θα τσεκαρουν οτι δεν εχει παραληφθει και θα παρετε τα λεφτα σας πισω.Ολα τα λεφτα.

Απλα θα χασετε λιγο χρονο ,υπομονη και μην αγχωνεστε.

Καλα το μαγαζι ειναι για κλοτσιες ,αυτοι θα ξεπερασουν και το pandawill στο τελος.

 

edit

μην μασατε με αυτα που λενε για την ασφαλεια που δεν πηρατε και λοιπες ταρζανιες.Ειναι υποχρεωση του καταστηματος να αποδειξει οτι παραλαβατε το δεμα ,τελος.

Link to comment
Share on other sites

To wallet τους να το βαλουν καπου βαθεια και σκοτεινα.Paypal ,επιστροφη χρηματων και το παιρνεται απο καπου αλλου ,οι καθαρες λυσεις ειναι οι καλυτερες.Ποιος σας διαβεβαιωνει οτι μετα απο μερικες μερες δεν θα εξαφανιστουν απο τον λογαριασμο σας?Ενα καταστημα που κανει τετοια καραγκιοζιλικια δεν μπορεις να το εμπιστευθεις.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έκαναν μόλις refund στο wallet. Τι να το κάνω?

 

Δηλαδη δεν σου επεστρεψαν τα χρηματα, μπορεις απλως να κανεις παλι παραγγελια απο το καταστημα τους.

Εγω θα έλεγα να επιμεινεις για επιστροφη στο paypal και βλεπεις.

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

To wallet τους να το βαλουν καπου βαθεια και σκοτεινα.Paypal ,επιστροφη χρηματων και το παιρνεται απο καπου αλλου ,οι καθαρες λυσεις ειναι οι καλυτερες.Ποιος σας διαβεβαιωνει οτι μετα απο μερικες μερες δεν θα εξαφανιστουν απο τον λογαριασμο σας?Ενα καταστημα που κανει τετοια καραγκιοζιλικια δεν μπορεις να το εμπιστευθεις.

 

Εγω έκανα μια παραγγελια και εμφανιστηκε με άλλο ονομα, ασε ειναι για τα μπαζα οι τυποι. Το συστημα τους μπαζει απο παντου.

Link to comment
Share on other sites

Οσοι ειναι σε αυτη την φαση με τα δεματα απο gearbest που δεν εφτασαν σε εσας μην σκοτίζεστε με το τι λεει το καθε κινεζακι του customer service τους.

Dispute στο paypal αμεσα και καπακι claim.Η διαδικασια σε αυτη την περιπτωση ειναι πολυ απλη ,το πειπαλ θα ζητησει απο το καταστημα τον αριθμο αποστολης ,οταν τον παρουν θα τσεκαρουν οτι δεν εχει παραληφθει και θα παρετε τα λεφτα σας πισω.Ολα τα λεφτα.

Απλα θα χασετε λιγο χρονο ,υπομονη και μην αγχωνεστε.

Καλα το μαγαζι ειναι για κλοτσιες ,αυτοι θα ξεπερασουν και το pandawill στο τελος.

 

edit

μην μασατε με αυτα που λενε για την ασφαλεια που δεν πηρατε και λοιπες ταρζανιες.Ειναι υποχρεωση του καταστηματος να αποδειξει οτι παραλαβατε το δεμα ,τελος.

 

Μπορω να κανω αμεσα claim στο paypal? θα το δεχτουνε χωρις να εχει απαντησει to Gearbest?

Link to comment
Share on other sites

Φιλκα προς ολους,εχει αρκετα θεματα το gearbest.com τελευταια......

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...