Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδια, που ηταν το thread τοσο καιρο και δεν το ειδα;

Λατρης BMW ειμαι και εγω, περηφανος ιδιοκτητης μιας Ε36 318is

 

Καλως σας βρηκα ;)

Απιστευτο αυτοκινητο... Εζησα και εγω μεσα σε μια τετοια για περιπου 10 χρονια και ειχα την τυχη να περασω και ενα χρονο πισω απο το τιμωνι της οταν εβγαλα το διπλωμα μου!!

Ειναι μια γλυκια αναμνηση πλεον μιας και ηρθε αλλη ερωμενη τωρα...

Η επομενη?? Ποιος ξερει... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

και εμενα πρωτο αυτοκινητο ειναι, τωρα ειναι κλειδωμενη στο γκαραζ η κουκλα μου...λογω υποχρεωσεων στο εξωτερικο...ασε...μου λειπει καθε δευτερολεπτο... :ninja:

PROUD ARSENAL FAN

http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif

Link to comment
Share on other sites

κ εγω σαν λατρης της BMW ειμαι πλεον κατοχος εδω κ 5μηνες μιας BMW 116

3θυρης!πραγματικα εχω κολλησει μαζι της!λογικο αλλωστε κ ποιος δεν θα ηθελε να οδηγαει μια BMW!!!!

Link to comment
Share on other sites

Απιστευτο αυτοκινητο... Εζησα και εγω μεσα σε μια τετοια για περιπου 10 χρονια και ειχα την τυχη να περασω και ενα χρονο πισω απο το τιμωνι της οταν εβγαλα το διπλωμα μου!!

Ειναι μια γλυκια αναμνηση πλεον μιας και ηρθε αλλη ερωμενη τωρα...

Η επομενη?? Ποιος ξερει... ;)

 

μια Ζ ισως...???:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Απιστευτο αυτοκινητο... Εζησα και εγω μεσα σε μια τετοια για περιπου 10 χρονια και ειχα την τυχη να περασω και ενα χρονο πισω απο το τιμωνι της οταν εβγαλα το διπλωμα μου!!

Ειναι μια γλυκια αναμνηση πλεον μιας και ηρθε αλλη ερωμενη τωρα...

Η επομενη?? Ποιος ξερει... ;)

οι κρυφοι και μεγαλοι ερωτες δεν κρυβοντε,μελλοντικα σε ξαναβλεπω για bmw:lol:

 

Ρε παιδια, που ηταν το thread τοσο καιρο και δεν το ειδα;

Λατρης BMW ειμαι και εγω, περηφανος ιδιοκτητης μιας Ε36 318is

 

Καλως σας βρηκα ;)

καλος τον,τρομερο αυτοκινητο,αλλη αλητεια κι αυτο.

 

Η CS λογω της οικονομικης κρισης ματαιωθηκε ως κοσνεπτ και τελικα δεν θα δει τα φωτα των αντιπροσωπειων...

Η BMW αποφασισε να χρησιμοποιησει τα χρηματα αυτα για την προωθηση των πιο εμπορευσιμων μοντελων της!

Κριμα γιατι ηταν πολυ καλο...

για να ηταν αληθινο,βεβαια ποτε δεν ξερουμε τι μπορει να δουμε...

 

μια Ζ ισως...???:D:D:D

μια ειναι z,η 4 η καινουρια,αμαξαρος.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

μια Ζ ισως...???:D:D:D

Με τον πονο μου παιζεις??

Το αυτοκινητο ειναι ερωτας αλλα δεν χωραω... 2 μετρα υψος γαρ! :p

 

Απο την αλλη ομως μια 135i λευκη με μπορντω δερματα και ξενον θα ηταν οτι πρεπει!!! ;)

Αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις... ;)

 

Edit: Η κουπε,ε....!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια για bmw e30 318is τι λετε???η αληθεια ειναι οτι θελω να παρω πισωκινητο&η bmw ειναι η πιο συμφερουσα επιλογη...οχι οτι θα το παρω τωρα αλλα αμα βρω λεφτα(3-4κ) τοτε παιζει πολυ δυνατα!αλλα θελω γνωμες...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Aν επαιρνα bmw θα επελεγα το E36.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με τον πονο μου παιζεις??

Το αυτοκινητο ειναι ερωτας αλλα δεν χωραω... 2 μετρα υψος γαρ! :p

 

Απο την αλλη ομως μια 135i λευκη με μπορντω δερματα και ξενον θα ηταν οτι πρεπει!!! ;)

Αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις... ;)

 

Edit: Η κουπε,ε....!

 

Η coupe ειναι...:heat::dizzy:

Δεν καταλαβαινει τιποτα φιλε και απο... τιποτα!:X

 

ps. συντομα τα hp ανεβαινουν στα +380...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ωραιο ομως ρε συ :)

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

BMW M3 e46

 

 

 

H ταχύτερη και πλέον δυναμική BMW αποτελεί μια πρόταση με το χαρακτήρα και τις

δυνατότητες ενός καθαρά σπορ αυτοκινήτου, σε μια σχεδόν οικογενειακή συσκευασία.

 

 

 

TO όνομα και η ιστορία της BMW M3 είναι άμεσα συνδεδεμένα με το χώρο των αγώνων

ταχύτητας. ?λλωστε, η πρώτη M3 παρουσιάστηκε πριν από 14 χρόνια, με σκοπό την απόκτηση

δελτίου αναγνώρισης για την αντίστοιχη αγωνιστική έκδοση. Oι σημαντικές επιτυχίες στον

αγωνιστικό τομέα, αλλά και ο έντονος χαρακτήρας, σε συνδυασμό με τα τονισμένα και άμεσα

σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά της πολιτικής έκδοσης, δημιούργησαν έναν πυρήνα φανατικών

οπαδών. Όλοι αυτοί αναζητούσαν τις επιδόσεις και τις συγκινήσεις ενός καθαρά σπορ

αυτοκινήτου, χωρίς τις σημαντικές υποχωρήσεις που απαιτούνται, σε επίπεδο άνεσης και

πρακτικότητας, σε ένα κουπέ διθέσιο αμάξωμα. O χαρακτήρας της πιο γρήγορης 3άρας

εμπλουτίστηκε με πιο πολιτισμένα και πολυτελή στοιχεία στη δεύτερη έκδοση της M3, που,

όμως, σε καμία περίπτωση δεν επηρέασαν τόσο την εικόνα όσο και την τεράστια εμπορική

επιτυχία του μοντέλου. Oι επιδόσεις και οι εξαιρετικές δυνατότητες στο δρόμο παρέμειναν

τα βασικά χαρακτηριστικά της, σε μια, όμως, σαφώς πιο φιλτραρισμένη μορφή, ενώ, ακόμα και

αισθητικά, το αμάξωμα ήταν πιο διακριτικό, με ορισμένες μόνο λεπτομέρειες να προϊδεάζουν

για τη διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση. Στη νέα M3 οι τεχνικοί του τμήματος της BMW M

είχαν ως βασικό στόχο τον εκ νέου τονισμό του ξεχωριστού και επιθετικού χαρακτήρα

προσδίδοντας δυνατότητες ανάλογες ενός αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, χωρίς υποχωρήσεις

στην ομοιογένεια και τη φιλικότητα του συνόλου. Φυσικά, η εμπλοκή της BMW στη Φόρμουλα 1

και, επομένως, η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί, δεν θα μπορούσαν να μείνουν

ανεκμετάλλευτες κατά τη μελέτη και τη δημιουργία ενός σπορ αυτοκινήτου όπως η M3. Ένα από

τα κυριότερα δείγματα του αποτελέσματος που προκύπτει από τη χρήση εξελιγμένων

τεχνολογικών λύσεων είναι η «καρδιά» και κινητήρια μονάδα της M3. Oι έξι, σε σειρά,

κύλινδροι και η ατμοσφαιρική αναπνοή, κρίθηκαν και πάλι ως η ιδανική λύση για τον

κινητήρα που, παρά το γεγονός ότι διατηρεί τη χωρητικότητα των 3,2 λίτρων του

προηγούμενου μοντέλου, αποτελεί μια εντελώς καινούργια μονάδα. Kατασκευασμένος εξ

ολοκλήρου από αλουμίνιο, είναι κατά 40% ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του διαθέτοντας

παραπάνω από εντυπωσιακά χαρακτηριστικά απόδοσης. H ειδική ισχύς των 106 ίππων/λίτρο από

ατμοσφαιρικό σύνολο αποτελεί μια εντυπωσιακή τιμή για ένα κινητήρα παραγωγής, που σε

πολλούς τομείς δεν υστερεί, ακόμα και άμεσα συγκρινόμενος με κινητήρες της Φόρμουλα 1.

Xαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της ταχύτητας των εμβόλων, που στο όριο των 8.000

σ.α.λ. ξεπερνά τα 24 μέτρα/δευτερόλεπτο, όταν σε έναν κινητήρα της Φόρμουλα 1 στις 18.000

σ.α.λ., η αντίστοιχη ταχύτητα φθάνει τα 25 μέτρα/δευτερόλεπτο. Για να επιτευχθούν, όμως,

τόσο υψηλές τιμές απόδοσης, χωρίς, μάλιστα, καμία υποχώρηση στον τομέα της αξιοπιστίας,

υιοθετήθηκαν οι πλέον σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις ― μεταξύ των οποίων το σύστημα

μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων της BMW (το διπλό VANOS σε μια νέα εξελιγμένη έκδοση),

καθώς και μια καινούργια κεντρική μονάδα ελέγχου που εξελίχθηκε από την ίδια την BMW, με

δυνατότητα πραγματοποίησης 25 εκατομμυρίων υπολογισμών ανά δευτερόλεπτο. H μεγάλη ισχύς,

όμως, μπορεί να αποτυπώσει μόνο ένα μέρος των πρακτικών δυνατοτήτων του κινητήρα της M3,

που στην πράξη θα εντυπωσιάσει και με τα ιδιαίτερα γραμμικά και προοδευτικά

χαρακτηριστικά λειτουργίας του.

 

Oδηγώντας

Oι σχεδόν 350 ίπποι φθάνουν στο δρόμο χωρίς υστερίες και ξαφνικά ξεσπάσματα, ενώ ο οδηγός

έχει, ανά πάσα στιγμή, στη διάθεσή του τεράστια αποθέματα ροπής, ανεξαρτήτως του ρυθμού

περιστροφής του κινητήρα και της σχέσης που έχει επιλέξει στο χειροκίνητο κιβώτιο έξι

σχέσεων, το οποίο, με μοναδική εξαίρεση την τελική σχέση μετάδοσης, έχει μεταφερθεί

αυτούσιο από την M5. Πάντως, από τον επόμενο χρόνο, οι τεχνικοί της BMW M υπόσχονται ένα

νέο σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο, που θα αποτελέσει ιδανικό συμπλήρωμα των δυνατοτήτων και

του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Oι εντυπωσιακές προδιαγραφές της M3 δεν θα μπορούσαν να

περιορίζονται μόνο στον κινητήρα, καθώς σε κάθε αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων οι επιδόσεις

θα πρέπει να συνοδεύονται και από ανάλογου επιπέδου οδικά χαρακτηριστικά. Στην M3, οι

εξογκωμένοι θόλοι των φτερών δεν εξυπηρετούν απλώς τις αισθητικές ανάγκες για ένα πιο

δυναμικό και επιθετικό σχήμα, αλλά αποτελούν αναγκαία λύση, προκειμένου να φιλοξενηθούν

οι τεράστιοι τροχοί των 19'', που συμβάλλουν, ουσιαστικά, στην εξασφάλιση της

απαιτούμενης πρόσφυσης. Aπό εκεί και πέρα, στον τομέα των αναρτήσεων, αν και ακολουθείται

η ίδια αρχιτεκτονική, με γόνατα MακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, σύμφωνα

με την BMW M, το 85% των τμημάτων της ανάρτησης είναι εντελώς καινούργια. Φυσικά,

χρησιμοποιούνται σκληρότερα αμορτισέρ και ελατήρια σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές

μεγαλύτερης διαμέτρου, ενώ αυξημένο είναι το μετατρόχιο τόσο εμπρός όσο και πίσω, σε

σχέση πάντα με τις απλές εκδόσεις. Σημαντική, όμως, διαφοροποίηση μεταξύ της M3 και των

υπόλοιπων BMW της σειράς 3 εντοπίζεται και στη μετάδοση, όπου το διαφορικό περιορισμένης

ολίσθησης μεταβλητού βαθμού εμπλοκής, ανάλογα με τη διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους πίσω

κινητήριους τροχούς, μπορεί, σε ακραίες περιπτώσεις, να μεταφέρει ακόμα και το 100% της

ισχύος στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Tο συγκεκριμένο σύστημα, μάλιστα,

εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην M3 (το διαφορικό των προηγούμενων εκδόσεων είχε σταθερό

βαθμό εμπλοκής 25%) και συμβάλλει, ουσιαστικά, στην επίτευξη κορυφαίων οδικών

χαρακτηριστικών. Πάντως, παρά τον επιθετικό και σπορ χαρακτήρα της, η M3 είναι, για πρώτη

φορά, εφοδιασμένη με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC), που την καθιστά

πιο προσιτή ακόμα και στους λιγότερο μυημένους. Mε το σύστημα σε λειτουργία, απλώς,

ξεχνάς πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 350 ίππων με την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς,

αφού η όποια τάση υπερστροφής εξουδετερώνεται εν τη γενέσει, επιτρέποντας την επίτευξη

ρυθμών πολύ υψηλότερων του φυσιολογικού, με χαρακτηριστική ευκολία. Tην ίδια στιγμή, η

επέμβαση του DSC δεν θα ενοχλήσει, καθώς οι αλλαγές στο λογισμικό του συστήματος έχουν

προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του στον περισσότερο επιθετικό χαρακτήρα της

M3, με αποτέλεσμα να μην αποκόβει τον οδηγό, αλλά να συνεργάζεται διακριτικά μαζί του,

χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στην οδηγική ευχαρίστηση. Aπό εκεί και πέρα, οι πιο

απαιτητικοί με ένα πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη μπορούν να απενεργοποιήσουν το DSC και

να απολαύσουν έντονες οδηγικές συγκινήσεις.

 

 

«Yπερστρέφοντας»

Στην καλή ισπανική άσφαλτο, αλλά και μέσα στην πίστα της Xερέθ, όπου βρεθήκαμε, η M3

δικαιολογεί με τον καλύτερο τρόπο τις επιλογές των Γερμανών τεχνικών σε κινητήρα,

μετάδοση και ανάρτηση. Παρά τη μεγάλη ισχύ στους πίσω τροχούς, η πρόσφυση από τους

τεράστιους τροχούς αποδεικνύεται αρκετή και, στις περισσότερες περιπτώσεις, η M3

διαγράφει με απόλυτη ακρίβεια ουδέτερες τροχιές, ενώ ο οδηγός μπορεί να πετύχει υψηλές

μ.ω.τ., εκμεταλλευόμενος τα μεγάλα αποθέματα ισχύος και ροπής, το ακριβές κιβώτιο και τα

πανίσχυρα φρένα, που ακόμα και στις απαιτητικές συνθήκες της πίστας δεν δείχνουν σημάδια

κόπωσης και μείωσης της απόδοσής τους. Σε καμία, πάντως, περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεχνά

κανείς πως ένα αυτοκίνητο με τέτοιες προδιαγραφές και δυνατότητες απαιτεί σεβασμό, αλλά

όχι φόβο. H υπερστροφή εμφανίζεται όταν ο οδηγός το απαιτεί ή όταν η πρόσφυση, λόγω της

ποιότητας του οδοστρώματος, είναι μειωμένη. Aκόμα και αυτή, όμως, εξελίσσεται

προοδευτικά, τη στιγμή που το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το εξαιρετικά ακριβές

και γρήγορο σύστημα διεύθυνσης, κάνουν τον έλεγχό της εύκολο και διασκεδαστικό. Δεν είναι

λίγες, μάλιστα, οι φορές που ο οδηγός προκαλεί εσπευσμένα την υπερστροφή, για να

απολαύσει τον έλεγχο της πλαγιολίσθησης. Όταν μάλιστα τα παραπάνω συνδυάζονται με το

αίσθημα απόλυτης ασφάλειας, αλλά και το πολύ καλό, για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου,

επίπεδο άνεσης, δικαιολογημένα η νέα M3 διεκδικεί τον τίτλο όχι μόνο της καλύτερης M3,

αλλά και μιας από τις πλέον ολοκληρωμένες και οδηγικά ελκυστικές BMW. Mε την νέα M3,

μάλιστα, η BMW δεν περιορίστηκε απλώς στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου μεγάλου τουρισμού,

αλλά κατάφερε να προσδώσει σε αυτό στοιχεία που επιτρέπουν την άμεση σύγκριση ακόμα και

με αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως η Πόρσε 911 και η Mαζεράτι 3200, έχοντας, συγχρόνως,

και το πλεονέκτημα της πρακτικότητας που προσφέρει το τετραθέσιο αμάξωμα._ Γ. X.

 

 

 

 

 

BMW M3

TEXNIKA XAPAKTHPIΣTIKA

 

KINHTHPAΣ

KYΛINΔPOI 6 σε σειρά

TOΠOΘETHΣH Eμπρός κατά το διαμήκη άξονα

KYBIΣMOΣ 3.246 κ.εκ.

MEΓ. IΣXYΣ 343 ίπποι/7.900 σ.α.λ.

MEΓ. POΠH 37,2 χλγμ./4.900 σ.α.λ.

ANAPTHΣH

EMΠPOΣ Γόνατα με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος

ΠIΣΩ Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

ΦPENA

EMΠPOΣ Aεριζόμενοι δίσκοι

ΠIΣΩ Aεριζόμενοι δίσκοι

EΠIΔOΣEIΣ

0-100 χλμ./ώρα 5.2''

TEΛIKH TAXYTHTA 250 χλμ./ώρα

 

το αποσπασμα για την κατα την γνωμη μου καλυτερης m3 που εχει κυκλοφορησει ειναι απο τους 4t.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

http://www.imageshack.gr/files/85xdbzybb555q3nnop9e.jpg

 

Δίπλα στο σπορ, κομψό Coupé, η BMW M GmbH λανσάρει τώρα την τετράθυρη εκδοχή της BMW M3 με την ίδια τεχνολογία παραγωγής/ μετάδοσης ισχύος, η οποία δημιουργήθηκε σαν ένα νέο μοντέλο εξ αρχής –ένα αυτοκίνητο με όλα τα ιδιαίτερα γνωρίσματα μιας BMW M, και παράλληλα με τη δική του προσωπικότητα.

 

Click here to find out more!Η νέα BMW M3 Coupé προσφέρει μοναδική ισχύ και επιδόσεις σε συνδυασμό με έξοχη δυναμική συμπεριφορά, σχεδόν απεριόριστη ισχύ από το νέο V8 κινητήρα, και εντυπωσιακή εμφάνιση βασισμένη στη σπορ BMW Σειρά 3 Coupé.

 

Η BMW M3 Sedan είναι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, το οποίο σχεδιαστικά και λειτουργικά, θέτει νέα πρότυπα, παραμένοντας πρωτίστως μία BMW M3 σε χαρακτήρα – ένα μοντέλο που προορίζεται να μεταφέρει την πιο απαιτητική αγωνιστική τεχνολογία στην καθημερινότητα, προσφέροντας μία μοναδική, Γνήσια Οδηγική Απόλαυση.

 

Δεκατρία χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης BMW M3 Sedan, το μοντέλο Coupé για μία φορά ακόμα αποκτά τετράθυρο ‘αδερφάκι’, μία έκδοση η οποία απευθύνεται κυρίως στους οπαδούς των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων που δίνουν μεγάλη σημασία στις καθημερινές οδηγικές αρετές και στην πρακτικότητα.

 

Ομοιότητες και διαφορές

 

Η εξέλιξη της πιο πρόσφατης γενιάς της τετράθυρης BMW M3 βασίστηκε στη BMW Σειρά 3 Sedan, αυτό το νέο μοντέλο διαφέρει ουσιαστικά από το ‘απλό’ Sedan σε εμφάνιση αλλά και σε τεχνικά χαρακτηριστικά.

 

Εκτός από τη μοναδική σχεδίαση και τεχνολογία κινητήρα/πλαισίου που διαμορφώθηκαν για ακριβείς, κορυφαίες επιδόσεις, η μηχανολογία ελαφρού βάρους ήταν πρωταρχική προτεραιότητα για τους μηχανικούς της BMW M στη φάση δημιουργίας του νέου αυτοκινήτου.

 

Πραγματικά, εφαρμόζοντας μία έξυπνη τεχνολογία ελαφρού βάρους από την αρχή, οι ειδικοί της BMW M έχουν μειώσει την αναλογία ισχύος/βάρους του αυτοκινήτου σε μόλις 3.8 kg/hp.

 

Εκτός από τη βασική δομή του πλαισίου, μόνον οι πόρτες, η οροφή, το πορτμπαγκάζ και τα πίσω φώτα προέρχονται από το αμάξωμα της ‘απλής’ BMW Σειράς 3 Sedan. Με άλλα λόγια, ο αριθμός των εξαρτημάτων του αμαξώματος που δημιουργήθηκαν εξ αρχής είναι ανάλογος με της BMW M3 Coupé, η οποία μοιράζεται το ίδιο εντυπωσιακό και χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα με το μοντέλο Sedan.

 

Το Sedan είναι άμεσα αναγνωρίσιμο σαν μία BMW M3, όχι μόνον από το καπό του κινητήρα με τον εντυπωσιακό κεντρικό θόλο και τα δύο ανοίγματα στο πλάι, αλλά και από τα νέας σχεδίασης, λειτουργικά εμπρός και πίσω σπόιλερ, τα λεγόμενα ‘βράγχια’ στα εμπρός πλαϊνά πάνελ που έχουν προσαρμοστεί επίσης στο Sedan, τα μαρσπιέ, τους εξωτερικούς καθρέπτες και τις ζάντες αλουμινίου σε κλασική σχεδίαση BMW M.

 

Μέγιστη οδηγική απόλαυση για πέντε

 

Το cockpit της νέας M3 Sedan χαρακτηρίζεται από τα διπλά όργανα που είναι σήμα κατατεθέν της BMW M με το λευκό φωτισμό τους και τις κόκκινες βελόνες, το δερμάτινο τιμόνι M και τη νέας σχεδίασης κεντρική κονσόλα.

 

Οι διακοσμητικές λωρίδες στα μαρσπιέ φέρουν περήφανα το λογότυπο BMW M3 μπροστά και πίσω, το υποπόδιο για το αριστερό πόδι του οδηγού, ο ειδικός χρωματικός συνδυασμός στο εσωτερικό των θυρών, καθώς και οι διακοσμητικές μπάρες που είναι αποκλειστικές για τη BMW M και κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας υλικά όπως δέρμα σε δομή ανθρακονημάτων ή αλουμίνιο, όλα υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα της νέας BMW M3 Sedan.

 

Όπως στο Coupé, ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις των σπορ καθισμάτων που προσφέρουν ποικίλες ρυθμίσεις αλλά και ανώτερη πλευρική στήριξη. Ο πάγκος των πίσω καθισμάτων, από την άλλη, που μπορεί να χωράει μέχρι τρεις επιβάτες, προέρχεται από τη BMW Σειρά 3 Sedan, αλλά με το σχέδιο ραφών και το ποιοτικό δέρμα των μοντέλων Μ της μάρκας.

 

Και εδώ V8!

 

Μετά από 15 χρόνια η ‘straight-six’ κινητήρια μονάδα των δύο προηγούμενων γενιών της BMW M3 που ανακηρύχτηκε πολλές φορές Κινητήρας της Χρονιάς, δίνει τώρα τη θέση της σε έναν ακόμα πιο προηγμένο διάδοχο, καθώς οι δύο εκδόσεις της BMW M3 χρησιμοποιούν τώρα οκτακύλινδρο κινητήρα για πρώτη φορά.

 

Με κυβισμό 3999 cc, ο νέος V8 παράγει μέγιστη ισχύ 420 hp και ροπή 400 Nm στις 3900 rpm. Ίσως ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι περίπου το 85% αυτής της μέγιστης ροπής διατίθεται σταθερά σε μια τεράστια κλίμακα εύρους 6500 rpm.

 

Το πιο εντυπωσιακό γνώρισμα του οκτακύλινδρου κινητήρα είναι ασφαλώς η υψηλόστροφη φιλοσοφία του, τυπικό χαρακτηριστικό μιας BMW M. Με τον κινητήρα να ανεβάζει μέχρι 8400 στροφές ανά λεπτό, αυτό προσφέρει εμφανώς τεράστια αποθέματα ισχύος και ροπής σε όλες τις στροφές.

 

Αυτή η ισχύς κατανέμεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου καθώς ενός νέου διαφορικού, συνδυασμός που επιτυγχάνει ένα πρότυπο επιτάχυνσης με αμεσότητα και διάρκεια που θυμίζει πλήρως εξοπλισμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

 

Εκτός από την ειδική ισχύ των 105 hp ανά λίτρο, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών των 12.4 lit./100 km, εκφράζει σαφώς τα ανώτερα μηχανολογικά προσόντα των ειδικών εξέλιξης κινητήρων της BMW M GmbH.

 

Πραγματικά, μια τέτοια κατανάλωση επιβεβαιώνει την έξοχη απόδοση της νέας BMW M3 Sedan στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, κυρίως λαμβάνοντας υπόψη και το διαθέσιμο χώρο μέσα στο αυτοκίνητο.

 

Ο V8 κινητήρας της νέας BMW M3 είναι μία ελαφριά μονάδα βάρους μόλις 202 kg. Στην πραγματικότητα, είναι περίπου 15 kg ελαφρύτερη από τον εξακύλινδρο του προηγούμενου μοντέλου.

πηγη auto24.gr

 

μια εκδοση λοιπον της πανισχυρης m3 αλλα για πιο οικογενειακο αλλα ανησυχο περιβαλλον.καλη κινηση αν και για μενα οταν μιλαμε για m3 η γενικα για αυτοκινητα τετοιου κυβισμου τοτε θα πρεπει να ειναι απλα coupe.

δεν περνα απαρατηρητη παντως.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ασχετο..εγω μια 135i Μ pack μπορω να εχω???ή μια e46 csl???οι μονες bmw που θα επαιρνα ασυζητητη...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

ασχετο..εγω μια 135i Μ pack μπορω να εχω???ή μια e46 csl???οι μονες bmw που θα επαιρνα ασυζητητη...

 

με 55000 την εχεις στο τσεπακι σου!:D

 

(για την 135i m-pack λεμε παντα!)

Link to comment
Share on other sites

ασχετο..εγω μια 135i Μ pack μπορω να εχω???ή μια e46 csl???οι μονες bmw που θα επαιρνα ασυζητητη...

γιατι θα σε χαλαγε να ηταν απλη m3???απλη,τροπος του λεγειν

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

γιατι θα σε χαλαγε να ηταν απλη m3???απλη,τροπος του λεγειν

 

αμα μιλαμε για την νεα Μ3... ΟΚ. Αμα μιλάμε για την "παλια"... εγω θα προτιμήσω το 135 μου...:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ομορφη η m3 τετραθυρη.Ειναι sport car και την προτιμω coupe.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

γιατι θα σε χαλαγε να ηταν απλη m3???απλη,τροπος του λεγειν

 

δεν με χαλαει αλλα προτιμαω την 135i:)(εκτος&αν μιλαμε για το καμπριο το m3)!

 

με 55000 την εχεις στο τσεπακι σου!:D

 

(για την 135i m-pack λεμε παντα!)

 

εδω δεν εχουμε τα 5000 να παρουμε ενα e30,θα εχουμε τα 55000???!!!!!!!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...