Jump to content

ΚΤΕΛ: Γνώμες, εμπειρίες, ερωτήσεις


eri_sixth
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 74
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα που είναι?

το γεγονός οτι κάθε φορά πραγματοποιούνται κύκλοι για να εξυπηρετηθεί κάθε χωριό,χωριουδάκι,ερημίτης και καταζητούμενος.
Δηλαδή να αφήσουν τα χωριά στην τύχη τους?
ορισμένοι οδηγοί ετών 50φεύγα που παρ'ότι βρίσκονται σε τεράστιες και άδειες ευθείες,προτιμούν τη ταχύτητα των 40 χιλιομέτρων την ώρα.
Αυτό είναι γενικό πρόβλημα και όχι των ΚΤΕΛ.
Εδω κοντά (στην Ηγουμενίτσα) υπάρχει μια περιοχή ονόματι Σύβοτα που έχει υπέροχες παραλίες.Ώρες δρομολογίων σε καλοκαιρινή περίοδο;6μιση και 7μιση το πρωί η αναχώρηση και 2μιση και 3μιση η επιστροφή.Δηλαδή,ντέ και καλά να πάω για κυνήγι,ψαροντούφεκο,συρτή,μετά για φρέσκο ψωμάκι,τυροπιτούλα και μετα για μπάνιο.
Φαντάζομαι πως τα ΚΤΕΛ δεν είναι τουριστικά γραφεία, να βάλουν και χαρτάκια με διαφημίσεις "Θαλάσια μπάνια" κ.τ.λ. αλλά εξηπηρετούν κάποιες ανάγκες.

 

Και για να μην παρεξηγηθούμε ούτε έχω κανένα λόγο να υπερασπίσω τα ΚΤΕΛ ή όποιον άλλο. Απλά ήθελα να πω οτι τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν είναι το ΙΧ μας.

Link to comment
Share on other sites

Να θέσω μια άλλη διάσταση.

 

Όταν υπηρετούσα στο Δροσάτο στο Κιλκίς, υπήρχε για το χωριό ένα λεωφορείο που ερχόταν το πρωί. Τόσοι φαντάροι, αναγκάζονταν να παίρνουν ταξί για να κατεβούν Θεσσαλονίκη.

 

Δηλ. μήπως τοπικά συμφέροντα άλλοτε θέλουν και άλλοτε όχι τα ΚΤΕΛ;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Ok είναι το ΚΤΕΛ. Τόσα άτομα έχουν να εξυπηρετήσουν, δε μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι με τα δρομολόγια.

Οι οδηγοί των 50φεύγα αν πάνε πάνω από 40 θα έχουμε περισσότερα προβλήματα :p Τουλάχιστον πάνε προσεκτικά.

 

Δε λέω οτι δε χρειάζονται κι άλλες βελτιώσεις, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει αρκετά το επίπεδο σε σημείο που απλά να είναι ok.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν αντέχω με τίποτα στο ΚΤΕΛ είναι τα μουσικά γούστα των οδηγών...:X
Σήμα στην Κυψέλη κανείς;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι φοιτητής στα Γιάννενα, και όταν κατεβαίνω στην Αθήνα κατεβαίνω κυρίως με το ΚΤΕΛ (αν και το αεροπλάνο δεν το στερούμαι, κάθε άλλο). Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ Ιωαννίνων είναι εξαιρετικά και το ταξίδι - παρά τη μεγάλη του διάρκεια - είναι εξαιρετικά άνετο. Μόνες παραφωνίες το ότι ακούς ό,τι και ο οδηγός στις μπροστινές θέσεις και το ότι, στα πρωινά κυρίως δρομολόγια, οι ηλικιωμένοι συνεπιβάτες δεν σε αφήνουν σε ησυχία. Σε γενικές γραμμές όμως, η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετική (αν και ο σταθμός Ιωαννίνων είναι παλιός, βρώμικος και άθλιος).
Link to comment
Share on other sites

Όσα έχω μπει εγώ προς Αθήνα (και είναι αρκετά), ναι.

 

 

Αυτό είναι καλό:) .

Δυστηχώς τα περισσότερα της Ηγουμενίτσας είναι παλαιά με αποτέλεσμα να γίνονται ακομη χειρότερες οι συνθήκες του ταξιδιού.Βέβαια,υπάρχουν και καινούρια που οδηγούνται απο νέους οδηγούς και τότε το ταξίδι γίνεται αρκετά καλό.

 

Σήμερα πάντως,ακόμη μια πρωτιά για τα ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας.

 

Όπως έχω ξαναπεί,τα ΚΤΕΛ αποτελλούν το μοναδικό μέσο μεταφοράς στις γύρω περιοχές.Πήρα σήμερα τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρες έχει για Δρέπανο,τη παραλία της Ηγουμενίτσας.Μοναδικό δρομολόγιο,τη Δευτέρα το πρωί,που δε βολεύει κανέναν και δε ξέρουν πως θα εξελιχθεί γενικότερα με τα δρομολόγια πρός και από Δρέπανο.

Μα οι άνθρωποι είναι τελείως πυροβολημένοι.Ήδη έχουν μπει οι ζέστες και ένα σωρό φοιτητές,μαθητές και λοιποί,θέλουν να πάνε στο Δρέπανο για μπάνιο.

Δυστηχώς οι περισσότεροι θα αναγκαστούν να πληρώσουν ταξί που λόγω αγροτικού νόμου θα χρεώσει 10 ευρώ και παραπάνω για μικρές αποστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στην Ηγουμενίτσα τα παλιά λεωφορεία μπαίνουν στα τοπικά δρομολόγια και σπάνια μπαίνει κάποιο προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. Δεν σημαίνει όμως ότι όσα είναι παλιά (νομίζω το παλαιότερο που έχω πάει Αθήνα είναι του 1992) είναι χάλια. Όλα τα οχήματα έχουν κλιματισμό (εκτός από 2-3 παλιά που κάνουν μόνο τοπικά δρομολόγια) . Ακόμα και όσα είναι του 1992 έχουν άνετα καθίσματα. Εάν είναι σωστός ο οδηγός τότε το ταξίδι είναι άνετο. 3-4 οδηγοί εδώ πάνε σαν χελώνα. Όλοι οι άλλοι όπου τους παίρνει, πάνε με 90-100 χιλιόμετρα (στα 100 χιλιόμετρα έχουν υποχρεωτικό κόφτη όλα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ) . Εγώ που επίσης πάω με ΚΤΕΛ Αθήνα-Ηγουμενίτσα-Αθήνα δεν έχω πρόβλημα με το ταξίδι. Με ορισμένους οδηγούς έχω πρόβλημα και με 2-3 λεωφορεία που τα καθίσματα είναι τόσο στενά που κουνάς με δυσκολία τα πόδια σου.
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Στην Ηγουμενίτσα τα παλιά λεωφορεία μπαίνουν στα τοπικά δρομολόγια και σπάνια μπαίνει κάποιο προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. Δεν σημαίνει όμως ότι όσα είναι παλιά (νομίζω το παλαιότερο που έχω πάει Αθήνα είναι του 1992) είναι χάλια.

 

Ομολογώ πως στο αρχικό μου πόστ είμαι κάπως υπερβολικός.Αιτία όμως αυτού είναι το γεγονώς ότι όταν πήγα στη Πάργα,μπήκα σε ένα υπέράνετο λεωφορείο,μέ κλιματισμό.Κάτι τέτοιο,ελάχιστες φορές συνάντισα στα δρομολόγια προς και απο Αθήνα:rolleyes: .

 

Όλα τα οχήματα έχουν κλιματισμό (εκτός από 2-3 παλιά που κάνουν μόνο τοπικά δρομολόγια) . Ακόμα και όσα είναι του 1992 έχουν άνετα καθίσματα.

 

Άν αναφέρεσαι στα τοπικά δρομολόγια προς και απο Δρέπανο,λογικό είναι να χρησιμοποιούνται παλιά λεωφορεία καθώς εξυπηρετεί όλους θέλουν να΄πάνε για μπάνιο και ώς γνωστόν τα βρεγμένα μαγιό και η άμμος δε λένε σε καινούριο;) .

 

Εάν είναι σωστός ο οδηγός τότε το ταξίδι είναι άνετο. 3-4 οδηγοί εδώ πάνε σαν χελώνα. Όλοι οι άλλοι όπου τους παίρνει, πάνε με 90-100 χιλιόμετρα (στα 100 χιλιόμετρα έχουν υποχρεωτικό κόφτη όλα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ) .

 

Δυστηχώς,τις περισσότερες φορές έπεσα σε οδηγούς που πηγαίναν σαν χελώνες.Μάλιστα τη μία φορά συμπλήρωσα 8μιση ώρες μέσα στο λεωφορείο:mad: .

 

Εγώ που επίσης πάω με ΚΤΕΛ Αθήνα-Ηγουμενίτσα-Αθήνα δεν έχω πρόβλημα με το ταξίδι. Με ορισμένους οδηγούς έχω πρόβλημα και με 2-3 λεωφορεία που τα καθίσματα είναι τόσο στενά που κουνάς με δυσκολία τα πόδια σου.

 

Δυστηχώς μόνο σε δικό σου αυτοκίνητο μπορείς να μην έχεις αυτό το πρόβλημα:O .

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως στο αρχικό μου πόστ είμαι κάπως υπερβολικός.Αιτία όμως αυτού είναι το γεγονώς ότι όταν πήγα στη Πάργα,μπήκα σε ένα υπέράνετο λεωφορείο,μέ κλιματισμό.Κάτι τέτοιο,ελάχιστες φορές συνάντισα στα δρομολόγια προς και απο Αθήνα:rolleyes: .

 

 

 

Άν αναφέρεσαι στα τοπικά δρομολόγια προς και απο Δρέπανο,λογικό είναι να χρησιμοποιούνται παλιά λεωφορεία καθώς εξυπηρετεί όλους θέλουν να΄πάνε για μπάνιο και ώς γνωστόν τα βρεγμένα μαγιό και η άμμος δε λένε σε καινούριο;) .

 

 

 

Δυστηχώς,τις περισσότερες φορές έπεσα σε οδηγούς που πηγαίναν σαν χελώνες.Μάλιστα τη μία φορά συμπλήρωσα 8μιση ώρες μέσα στο λεωφορείο:mad: .

 

 

 

Δυστηχώς μόνο σε δικό σου αυτοκίνητο μπορείς να μην έχεις αυτό το πρόβλημα:O .

Αν θυμάσαι αριθμό παρμπρίζ ή μάρκα/μοντέλο ή πως ήταν εξωτερικά το λεωφορείο (φώτα, πίσω μέρος κ.λ.π.) θα σου πω άλλα πόσα ίδια υπάρχουν εδώ. Για εμένα το πιο άνετο λεωφορείο ίσως είναι ο αριθμός 17 (Scania ΠΟΣΕΙΔΩΝ κατασκευής ΕΛΒΟ) Ως τοπικά δρομολόγια συμπεριλαμβάνω και το Δρέπανο και τα δρομολόγια προς τα χωριά.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Και να μην ξεχναμε για τους δυσπιστους οτι το δρομολογιο για την παραλια του Δρεπανου λειτουργει κανονικα και η ροη των δρομολογιων ειναι κατα 1 ωρα.:)
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ax! Να σας πω τη δική μου ιστορία.....

 

Την Παρασκευή είχα κανονίσει να φύγω με μια φίλη μου. Θα πέρναμε το κτελ νομού Φθιώτιδος.

Πήρα τηλέφωνο και έκλεισα 2 θέσεις, μου λέει 30 λεπτά νωρίτερα να είστε εδώ γιατί ακυρώνονται... Όλα καλά!

Μιλάω με τη φίλη μου, της λέω μην αργήσεις μην χάσουμε τις θέσεις θα πας και θα πάρεις 2 φοιτητικά.

Έπρεπε όμως να έχει και το δικό μου πάσο μαζί της για να μου βγάλει φοιτητικό εισιτήριο αλλά επειδή σχολάω στις 4:10 δεν θα προλάβαινα μέχρι 5 να είμαι στο ΚΤΕΛ.

Πέρνω λοιπόν τηλέφωνο και λέω επειδή θέλω φοιτητικό εισιτήριο και δεν έχει η φίλη μου το πάσο μου μαζί της αν γίνετα να μας κρατήσετε τη θέση μέχρι 5:10 που θα φτάσω εγώ. Δεν συμφωνούσε αλλά τελικά την κατάφερα :) Και μου λέει πες στη φίλη σου να μου πει ότι μιλήσαμε μαζί στο τηλέφωνο για να θυμηθώ.

Πάει λοιπόν η φίλη μου είπε τι έγινε και λέει α δεν μπορώ να σας το δώσω.... Μα πως αφού στο τηλέφωνο είπατε εντάξει! Όχι λέει, δεν είπα εντάξει!!!

Της κόβει κανονικό τελικά...

Φτάνω και εγώ μου λέει τι έγινε και πάω να ζητήσω το λόγο....

Και τι μου λέει, Δεν μιλήσαμε μαζί στο τηλέφωνο αλλά με την τηλεφωνήτρια :wacko: Ε δεν είμαστε καλά! Αφου πριν ένα λεπτό είπατε στη φίλη μου ότι μιλήσαμε μαζί πως γίνεται???

Ρίξαμε ένα τσακωμό... Μας άκουσε όλο το ΚΤΕΛ και τελικά μου έκοψε φοιτητικό εισιτήριο!

 

Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω.... Γιατί δεν κοιτάνε το πάσο μέσα στο λεωφορείο αλλά πρέπει κατά την έκδοση του εισιτηρίου?

Γίνεται παντού αυτό ή μόνο στο συγκεκριμένο? :mad:

 

PS: Sorry για το μεγάλο post :rolleyes:

Θέλω διακοπές!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα τα ΚΤΕΛ ζητάνε πάσο την ώρα που εκδίδεται το εισιτήριο. Αυτό γίνεται κυρίως για να μην κάνει κάποιος ότι και καλά είναι φοιτητής και πάρει φοιτητικό αντί για κανονικό. Επίσης, αν το έχετε παρατηρήσει, στο εισιτήριο που σας δίνουν εκεί που λέει ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΒΑΤΗ γράφουν τον εξαψήφιο αριθμό του πάσο. Τώρα πριν την είσοδο στο λεωφορείο εξαρτάται καθαρά από αυτόν που ελέγχει τα εισιτήρια και παίρνει ένα απόκομμα που είναι χαραγμένο. Το ίδιο ισχύει και αν μπει ελεγκτής του ΚΤΕΛ σε κάποιο ενδιάμεσο σημείο της διαδρομής. Μπείτε στο παρακάτω link για να δείτε κάποια από τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας. Μην λάβετε υπ' όψιν σας το λεωφορείο που έχω φωτογραφήσει στην δεύτερη σελίδα σε ένα χωράφι, είναι παρατημένο :p http://www.leoforeia.gr/photos/categories.php?cat_id=83
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Και αν εγώ δώσω το πάσο μου σε μια φίλη μου, που δεν είναι πλέον φοιτήτρια, και πάει και βγάλει εισιτήριο?

Νομίζω πιο λογικό είναι να το κοιτάνε μέσα στο λεωφορείο παρά κατά την έκδοση.

Γιατί εγώ και ο καθένας που θα στείλουμε κάποιον άλλο να μας βγάλει το εισιτήριο, χρειαζόμαστε το πάσο για τις μετακινήσεις με μετρο κτλ...

Ή αν με μπεις ελεγκτής στο μετρό θα του πω ότι το έδωσα στη μαμά μου για να μου βγάλει εισιτήριο για το ΚΤΕΛ.

Δεν ξέρω αλλά μου τη δίνει απίστευτα αυτό το πράγμα :mad:

Και γιατί όταν βγάλαμε από Λαμία δεν μας ζήτησαν καν πάσο? :confused:

Ότι θέλει μου φαίνεται κάνει ο καθένας :mad:

Θέλω διακοπές!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω γίνεσαι υπερβολική. Μπορούσες να πας μια μέρα νωρίτερα, να κλείσεις εκεί θέσεις και να πάρεις τα εισητίρια στο χέρι, αντί να τρέχεις τελευταία στιγμή.

Δε φταίει όλο το σύστημα επειδή εσύ έτυχε να πέσεις σε περίεργη υπάλληλο. Τhat's all... :)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν αμφιβάλλω ότι δεν πρέπει να το αφήνω τελευταία στιγμή για να βγάλω εισιτήριο.

Αλλά δεν είναι και εύκολο να κάνω 2 ώρες μέχρι να πάω και να γυρίσω για να πάρω το εισιτήριο.

Φυσικά και δεν φταίει ολόκληρο το σύστημα, δεν είπα κάτι τέτοιο, απλά δεν ισχύει και παντού το ίδιο! Άλλοι το ζητάνε και Άλλοι όχι. Αυτό είναι που μου τη δίνει περισσότερο.

Θέλω διακοπές!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιάς που βρήκα χρόνο, ας κάνω μια αναβάθμιση στις μέχρι τώρα εμπειρίες μου απο τα ΚΤΕΛ..

 

Κατά την επιστροφή μου απο την Ηγουμενίτσα τον Ιούλιο, παίρνοντας το δρομολόγιο των 14:30 του Σαββάτου για Αθήνα, μπήκα στο λεωφορείο Νο 1. Οι θέσεις δεν ήταν ιδιαίτερα βολικές αφού ανάμεσα τους υπήρχε κάτι σαν θήκη απορριμάτων, φτιαγμένη απο σίδερο και με μυτερές άκρες που σου ''τρύπαγαν'' τα μπούτια. Ευτυχώς στη γαλαρία δεν υπήρχε κάτι τέτοιο οπότε μετακινήθηκα εκεί. Μάλιστα παρατήρησα πως υπήρχε και σύστημα παρακολούθησης με τρείς κάμερες για τον έλεγχο των επιβατών.

Το υπέροχο της υπόθεσης ήταν πως το δρομολόγιο έγινε σε 5 ώρες και 30 λεπτά μόνο:D ! Δε το πίστευα! Όταν ρώτησα τον οδηγό για τον αριθμό του λεωφορείου, μου απάντησε με ενα cool ύφος ''Το Number One''!

 

Στα πιό πρόσφατα, χρησιμοποιώντας το ΚΤΕΛ για Κατερίνη, μπορώ να πω πως η κανονική διάρκεια του ταξιδιού (5 ώρες) περνάει ευχάριστα αφού ο δρόμος δεν είναι δύσκολος, τα λεωφορεία είναι συνήθως άνετα και μισογεμάτα ενώ το βραδυνό δρομολόγιο προσφέρει και cinema με αρκετά ωραίες ταινίες:) .

 

Αυτά τα λίγα...

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάω αυτό το θέμα μιας που δε βλέπω να υπάρχει σχετική συζήτηση:)

 

Εδώ και ένα χρόνο περίπου ώς φοιτητής στην Ηγουμενίτσα,χρησιμοποιώ τα ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις προς και απο Αθήνα αλλά και για τις γύρω περιοχές (Γιάννενα,Πάργα κλπ).

Δυστηχώς μόνο καλά λόγια δεν έχω να πω.Οι διαδρομές είναι απίστευτα κουραστικές,7μιση με 8 ώρες για το δρομολόγιο Αθήνα-Ηγουμενίτσα και Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα ενώ για τις γύρω περιοχές 1 με 2 ώρες.Αιτία,το γεγονός οτι κάθε φορά πραγματοποιούνται κύκλοι για να εξυπηρετηθεί κάθε χωριό,χωριουδάκι,ερημίτης και καταζητούμενος.Άλλη αιτία,ορισμένοι οδηγοί ετών 50φεύγα που παρ'ότι βρίσκονται σε τεράστιες και άδειες ευθείες,προτιμούν τη ταχύτητα των 40 χιλιομέτρων την ώρα.

Άλλη χαζομάρα οι ώρες δρομολογίων..Εδω κοντά (στην Ηγουμενίτσα) υπάρχει μια περιοχή ονόματι Σύβοτα που έχει υπέροχες παραλίες.Ώρες δρομολογίων σε καλοκαιρινή περίοδο;6μιση και 7μιση το πρωί η αναχώρηση και 2μιση και 3μιση η επιστροφή.Δηλαδή,ντέ και καλά να πάω για κυνήγι,ψαροντούφεκο,συρτή,μετά για φρέσκο ψωμάκι,τυροπιτούλα και μετα για μπάνιο.

Άλλη περίτωση τα οχήματα.Σε δρομολόγιο μικρής απόστασης μπήκα σε λεωφορείο καινούριο,ευρήχωρο και κλιματιζόμενο.Για την επιστροφή στην Αθήνα,μπήκα σε λεωφορείο που πίσω πίσω έγραφε ''Κολωκοτρόνης was here''.

Όσο για τους οδηγούς,άλλοι ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι και άλλοι..άστο καλύτερα..

 

Αυτά τα λίγα απο μένα..:shifty:

 

Έχεις πέσει στη περίπτωση και συ! Το ΚΤΕΛ Ηγουμενίτσας λειτουργεί το χειμώνα περίπου σαν σχολικό για να εξυπηρετεί τα χωριά. Το ίδιο φαντάζομαι γίνεται και σε άλλες περιοχές αλλά για εκεί το ξέρω. Σε ένα σημείο αν έχεις προσέξει κάνει 180 μοίρες στροφή και γυρίζει πίσω... Μια λύση που θα σου πρότεινα είναι να παίρνεις το ΚΤΕΛ της Κέρκυρας το οποίο πάει καρφί Ηγουμενίτσα από καλύτερο δρόμο και δεν πιάνει Παραμυθιά κλπ

 

Τώρα για την ποιότητα οχημάτων κλπ συγγνώμη αλλά μήπως δεν είχες ξαναβγεί από Αθήνα; Welcome to Greek ypethros!:)

Η επαρχία δυστυχώς με αυτά ζει και δεν έχεις δει τίποτα. :mad:

KCB
Link to comment
Share on other sites

I katastasi ine dramataki me ta KTEL , thimame mia orea broxeri mera pou katebena me ena sapio poulman apo Lamia - Athina ke mou erxontousan stales broxis sto kefali mou.(an ke ta teleytea 2xronia ananeothike simantika o stolos tous)

Episis den tha ksexaso ke tin afxisi ton isitirion se 2 mines apo ta 7.5 euro sta 12euro!!!

Ke bebea pote den tha ksexaso ta athlia ke bromera ekdotiria ke tous xorous anamonis.

 

Oso gia ta "Astika Ktel" ke eki ine panakriba ta isitiria me xalia dromologia alla dikeologounte.

Link to comment
Share on other sites

I katastasi ine dramataki me ta KTEL , thimame mia orea broxeri mera pou katebena me ena sapio poulman apo Lamia - Athina ke mou erxontousan stales broxis sto kefali mou.(an ke ta teleytea 2xronia ananeothike simantika o stolos tous)

Episis den tha ksexaso ke tin afxisi ton isitirion se 2 mines apo ta 7.5 euro sta 12euro!!!

Ke bebea pote den tha ksexaso ta athlia ke bromera ekdotiria ke tous xorous anamonis.

 

Oso gia ta "Astika Ktel" ke eki ine panakriba ta isitiria me xalia dromologia alla dikeologounte.

 

Έχω την εντύπωση πως έχεις ζήσει χειρότερες καταστάσεις απο εμένα. Ο στόλος των ΚΤΕΛ όντως έχει αναβαθμιστεί και υπάρχουν λεωφορεία που είναι υπεράνετα και διαθέτουν απο κλιματισμό μέχρι και Bus Cinema:p .

Τα λεωφορεία που πραγματοποιούν τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Ηγουμενίτσα, για να πω το παραπονό μου, είναι απλώς άνετα:O .

 

Πάντως θα ήθελα να θίξω και το θέμα των χώρων των ΚΤΕΛ. Για παράδειγμα, τα ΚΤΕΛ στο Κηφισό δεν έχουν καμία σχέση με τα ΚΤΕΛ που βρίσκονται στη Λιοσίων. Τα δεύτερα είναι πολύ ωραιότερα και περισσότερο βολικά ώς προς την έκδοση του εισιτηρίου (Προσωπική άποψη).

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως έχεις ζήσει χειρότερες καταστάσεις απο εμένα.

 

Κι εγώ γι'αυτό σου είπα ότι φαίνεται να μην έχεις βγει από Αθήνα (χωρίς παρεξήγηση) :p

 

Φαντάσου να πηγαίνεις σχολείο καθημερινά με το ΚΤΕΛ. Με τις συνθήκες και κυρίως τα αραιά δρομολόγια που έχει... Ασε γιατί κάτι ξέρουμε κι εμείς.

Η λύση με το ΚΤΕΛ Κέρκυρας είναι σίγουρη, κάν' το και θα με θυμηθείς. Εκτός από άνετα είναι και γρήγορα γιατί πάει από πιο εύκολο δρόμο. Το κακό είναι ότι αν και θα περίμενες η Κέρκυρα να έχει αναβαθμίσει τα λεοφωρεία της πρώτη πρώτη λόγω τουρισμού, μπορεί να πέσεις σε κανένα παμπάλαιο. Αλλά αυτό συμβαίνει και με την ίδια την Ηγουμενίτσα νομίζω οπότε δεν έχει διαφορά.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Thimamai to kalokairi tou 2004 i Kerkira ixe danisti oximata apo tin Lamia :lol:

 

Υπήρχε αυξημένη ζήτηση στα ΚΤΕΛ εκείνη τη περίοδο αφού υπήρχαν αυτοί που ήθελαν να φτάσουν στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τους αγώνες απο κοντά και αυτοί που ήθελαν να επιστρέψουν στα χωριά ή εξοχικά τους για να γλυτώσουν απο τη ''λαοθάλασσα'' που θα κατέκλυζε την Αθήνα.

Λογικό είναι να ζητήσουν ενισχύσεις μιας που οι ίδιοι δεν ήταν προετοιμασμένοι για τόσο κόσμο. Γιατί να είναι άλλωστε;

Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτήτως Ολυμπιακών που ήταν μια φορά στα χίλια χρόνια, η Κέρκυρα κάθε χρόνο το Πάσχα έχει τεράστια κίνηση και τότε επιστρατεύονται όλων των ειδών τα οχήματα... :p 2-2 φεύγουν από Αθήνα.
KCB
Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτήτως Ολυμπιακών που ήταν μια φορά στα χίλια χρόνια, η Κέρκυρα κάθε χρόνο το Πάσχα έχει τεράστια κίνηση και τότε επιστρατεύονται όλων των ειδών τα οχήματα... :p 2-2 φεύγουν από Αθήνα.

 

Πάντως δε νομίζω να αγοράσουν ποτέ καινούρια λεωφορεία μόνο και μόνο για τη περίοδο του Πάσχα ή άλλη εποχή κατά την οποία αυξάνεται η κίνηση πρός και απο Κέρκυρα. Μια ζωή θα ζητάνε ενισχύσεις απο άλλα ΚΤΕΛ μέχρι που τα υπόλοιπα δε θα έχουν να δώσουν και τότε θα υπάρξει σαφές πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...