Jump to content

Cyta : Η νέα εταιρία τηλεπικοινωνιών στοv τόπο μας


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπον παιδια τετοια κοροιδια στην ζωη μου δεν εχω ξαναφαει!!!!

Εκανα το μοιραιο λαθος να παω στην CYTA....Απο 11/12/12 εχουν ενεργοποιηση την γραμμη και ακομα μεχρι σημερα δεν εχω ιντερνετ και σταθερο!!!!15/2/13!!!ΝΑΙ 2 μηνες επικοινωνω μερα-παραμερα με τους γελοιοους μπασταρδους της τεχνικης υποστηριξης και της εξυπηρετησης πελατων (εχω χρεωθει ποσα χρηματα στο κινητο μου(μεσος ορος αναμονης 7 λεπτα))και ακομα ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Αφου με κοροιδευουν αποτην πρωτη μερα(δεν μας δηλωσατε προβλημα ενω τους το ειχε δηλωση μπροστα μου ο τεχνικος που εφερε το MODEM)μετα απο μερες ερχεται αλλος τεχνικος(εννοειται 3 εργασιμες) το φτιαχνουν για μια μερα και μετα ξανα τα ιδια,και καπως ετσι περασε 11/2 +μηνας.Τελικα ερχεται αλλος τεχνικος να πει οτι εχει προβλημα "καποιο καλωδιο του ΟΤΕ προφανως".Σημειωση:Οι γελοιοι συνεχεια λενε οτι θα σας παρουμε να σας ενημερωσουμε για την πορεια και ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!!!!

Τελικα αφου περασαν παλι 2 μερες πηρα τους ΓΕΛΟΙΟΥΣ για να μου πει ΨΕΥΔΩΣ καποιος υπαλληλος στο τεχνικο τμημα οτι ΔΗΘΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 11:42 πραγμα το οποιο ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ οπως διαπιστωσα απο το κινητο μου!!!!!!!!

Εννοειται οτι εδω και 2 μηνες ζηταω να μιλησω με καποιον ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ή ΥΠΕΥΘΥΝΟ αλλα ΤΙΠΟΤΑ.

Ειναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!!!

Περιοχη Αγ.Αναργυροι.

Α.Δ

Σημειωση:Ενδεικτικο της "εταιριας"(απο ποτε τα ********α γιναν και "εταιριες" δεν το εχω καταλαβει).Παρασκευη κλασσικα δηλωνω προβλημα..Με ενημερωνουν οτι σε 3 εργασιμες θα ερθει τεχνικος.(δικος τους).Δευτερα τους το υπενθιμιζω και ενω η ιστορια κραταει εναμιση μηνα.....ΗΔΗ....Τελικα με παιρνουν Τριτη να μου πουν οτι ο τεχνικος θα ερθει Πεμτη 15:00-18:00.Αυτοι ειναι οι ανθρωποι παιδια ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ CYTA!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ CYTA!!!!

CYTA

Edited by Grastone
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λοιπον παιδια τετοια κοροιδια στην ζωη μου δεν εχω ξαναφαει!!!!

Εκανα το μοιραιο λαθος να παω στην CYTA....Απο 11/12/12 εχουν ενεργοποιηση την γραμμη και ακομα μεχρι σημερα δεν εχω ιντερνετ και σταθερο!!!!15/12/13!!!ΝΑΙ 2 μηνες επικοινωνω μερα-παραμερα με τους γελοιοους μπασταρδους της τεχνικης υποστηριξης και της εξυπηρετησης πελατων (εχω χρεωθει ποσα χρηματα στο κινητο μου(μεσος ορος αναμονης 7 λεπτα))και ακομα ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Αφου με κοροιδευουν αποτην πρωτη μερα(δεν μας δηλωσατε προβλημα ενω τους το ειχε δηλωση μπροστα μου ο τεχνικος που εφερε το MODEM)μετα απο μερες ερχεται αλλος τεχνικος(εννοειται 3 εργασιμες) το φτιαχνουν για μια μερα και μετα ξανα τα ιδια,και καπως ετσι περασε 11/2 +μηνας.Τελικα ερχεται αλλος τεχνικος να πει οτι εχει προβλημα "καποιο καλωδιο του ΟΤΕ προφανως".Σημειωση:Οι γελοιοι συνεχεια λενε οτι θα σας παρουμε να σας ενημερωσουμε για την πορεια και ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!!!!

Τελικα αφου περασαν παλι 2 μερες πηρα τους ΓΕΛΟΙΟΥΣ για να μου πει ΨΕΥΔΩΣ καποιος υπαλληλος στο τεχνικο τμημα οτι ΔΗΘΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 11:42 πραγμα το οποιο ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ οπως διαπιστωσα απο το κινητο μου!!!!!!!!

Εννοειται οτι εδω και 2 μηνες ζηταω να μιλησω με καποιον ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ή ΥΠΕΥΘΥΝΟ αλλα ΤΙΠΟΤΑ.

Ειναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!!!

Περιοχη Αγ.Αναργυροι.

Α.Δ

Σημειωση:Ενδεικτικο της "εταιριας"(απο ποτε τα ********α γιναν και "εταιριες" δεν το εχω καταλαβει).Παρασκευη κλασσικα δηλωνω προβλημα..Με ενημερωνουν οτι σε 3 εργασιμες θα ερθει τεχνικος.(δικος τους).Δευτερα τους το υπενθιμιζω και ενω η ιστορια κραταει εναμιση μηνα.....ΗΔΗ....Τελικα με παιρνουν Τριτη να μου πουν οτι ο τεχνικος θα ερθει Πεμτη 15:00-18:00.Αυτοι ειναι οι ανθρωποι παιδια ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ CYTA!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ CYTA!!!!

CYTA

Link to comment
Share on other sites

Με το ΙΝΚΑ επικοινώνησες; Προσωπικά 3 χρόνια που έχω Cyta δεν αντιμετώπισα ποτέ τέτοιο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Με το ΙΝΚΑ επικοινώνησες; Προσωπικά 3 χρόνια που έχω Cyta δεν αντιμετώπισα ποτέ τέτοιο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση...

 

θα επικοινωνησω οταν μου ζητησουν να πληρωσω τις υπηρεσιες που ποτε δεν ελαβα...

Εχω αφιερωσει τοσο πολυ χρονο για τους ανικανους που θα κανω ενα διαλειμμα για 2-3 μερες

Link to comment
Share on other sites

θα επικοινωνησω οταν μου ζητησουν να πληρωσω τις υπηρεσιες που ποτε δεν ελαβα...

Εχω αφιερωσει τοσο πολυ χρονο για τους ανικανους που θα κανω ενα διαλειμμα για 2-3 μερες

 

Θεωρώ οτι η εξυπηρέτηση τους είναι από τις καλύτερες όλων των εναλλακτικών παρόχων. Όποτε τους χρειάστηκα ήταν ευγενέστατοι και άμεση εξυπηρέτηση. 2χρόνια κανένα παράπονο. Θεωρώ οτι κάτι άλλο συμβαίνει και 2 μήνες δεν έχεις υπηρεσίες. Όταν κάλεσες 13811 σε ενημέρωσαν ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα; Προσωπικά έχω συστήσει πολλά άτομα να βάλουν CYTA και θα συνεχίσω να το κάνω. Ίσως έπεσες στην περίπτωση τι να πω.

Επίσης έλαβα λογαριασμό και έχει τις αλλαγές στα πακέτα προς κινητά: Από 25΄->40', από 45'->70', από 65'->100', από 85'->130' και από 105'->160' και όλα αυτά χωρίς αύξηση του παγίου!!!

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα απο μενα, θα ηθελα την αποψη σας. με ενδιαφερει μονο ιντερνετ και αστικα υπεραστικα απεριοριστα. Στη Wind που ηδη ειμαι κοστιζουν 27,20. Στη cyta 23,20 και με τη τρεχουσα προσφορα δε πληρωνω και κοστος ενεργοποιησης. Αξιζει να αλλαξω εταιρια; δεδομενου πως δεν εχω καποιο παραπονο απο τη wind (αποσυνδεσεις κλπ) :worry:

κανένα λίνκ; έψαξα στο site και δεν βρήκα την προσφορά.

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

κανένα λίνκ; έψαξα στο site και δεν βρήκα την προσφορά.

 

Aν εννοείς την προσφορά που γράφεις παραπάνω είναι το internet(16 ευρώ)+απεριόριστα(9-30%= 6,3ευρώ) σύνολο 22,3 ευρώ.

 

http://www.cyta.gr/el/ForHome/2Play

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

α! και πέρασε από το μυαλό μου! μάλιστα,ενδιαφέρον.

 

edit μια φίλη ενδιαφέρεται για αυτή την προσφορά στη cyta αλλά τον μάρτιο κλείνει ένα χρόνο στον οτε. μπορεί να κάνει από τώρα αίτηση στην cyta?

για να κερδίσει χρόνο,μην μείνει πολύ καιρό χωρίς τηλέφωνο..

Edited by neutral

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα απο μενα, θα ηθελα την αποψη σας. με ενδιαφερει μονο ιντερνετ και αστικα υπεραστικα απεριοριστα. Στη Wind που ηδη ειμαι κοστιζουν 27,20. Στη cyta 23,20 και με τη τρεχουσα προσφορα δε πληρωνω και κοστος ενεργοποιησης. Αξιζει να αλλαξω εταιρια; δεδομενου πως δεν εχω καποιο παραπονο απο τη wind (αποσυνδεσεις κλπ)

 

Αν αξίζει κάτι να αλλάξεις είναι αυτή η προσφορά της Forthnet που στσ 38 έχεις και απεριόριστα σε κινητά. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που συμφέρει παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για VDSL 35 στα 23€ πώς σας φαίνεται?

 

Μένω άνω πόλη, Θεσσαλονίκη και η απόσταση από το πλησιέστερο κέντρο είναι 1,5 Km.

Έχει κανείς εμπειρία απ την περιοχή? :)

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

τα 23 το μήνα όμως είναι χωρίς καθολου δωρεάν τηλεφωνία. Έχει χρέωση από το πρώτο λεπτό,ούτε κάν τα προς CYTA. Όποτε τσάμπα η χαρά. Τα 23 της forthnet με αστική χρέωση στα κινητά μου ακούγεται πιο καλό.
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Δε με ενδιαφέρει καθολου ο δωρεάν χρονος. Το σταθερό δεν το εχω καν στην πρίζα :Ρ

 

Θέλω μόνο καλό Ιντερνετ σε οσο καλύτερη τιμή

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Για VDSL 35 στα 23€ πώς σας φαίνεται?

 

Μένω άνω πόλη, Θεσσαλονίκη και η απόσταση από το πλησιέστερο κέντρο είναι 1,5 Km.

Έχει κανείς εμπειρία απ την περιοχή? :)

 

Ξέχνα το VDSL. Πρέπει να είσαι κάτω από 1χλμ απόσταση από το αστικό κέντρο και εσύ είσαι στο 1,5χλμ όπως αναφέρεις.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

γεια σας..μενω ζωγραφου κ σκεφτομαι ν αλλαξω εταιρεια γ σταθερο..δηλ απο οτε ν παω wind ή cyta!εχω δει ομως οτι γ τη cyta υπαρχουν πολλα παραπονα και μεγααααλες καθυστερησεις!!εχει καποιος να μ προτεινει κατι ή ν μενει ζωγραφου ωστε ν ξερει και τι παιζει με το σημα κτλ??:confused::confused:
Link to comment
Share on other sites

γεια σας..μενω ζωγραφου κ σκεφτομαι ν αλλαξω εταιρεια γ σταθερο..δηλ απο οτε ν παω wind ή cyta!εχω δει ομως οτι γ τη cyta υπαρχουν πολλα παραπονα και μεγααααλες καθυστερησεις!!εχει καποιος να μ προτεινει κατι ή ν μενει ζωγραφου ωστε ν ξερει και τι παιζει με το σημα κτλ??:confused::confused:

 

Καλησπέρα. :) Προσωπικά με Cyta, εδώ και ένα χρόνο, δεν εχω κανένα πρόβλημα. Ούτε στην εγκατάσταση και μεταφορά από τον ΟΤΕ. Μόνο 2 ή 3 μέρες καθυστέρηση για την παράδοση του συμβολαίου και του εξοπλισμού από την εταιρεία courier. Για να δεις αν κάποια εταιρεία είναι καλή για την περιοχή σου, το εξαιτίας είναι αυτό που έκανες. Να ρωτήσεις εδώ. Ένα άλλο είναι να ανοίξεις το wifi του υπολογιστή σου ή του smartphone σου και να δεις, στα routers που βρίσκεις ποιας εταιρείας είναι τα περισσότερα. Και το τελευταίο είναι να πάρεις τηλέφωνο στη Cyta και να ρωτήσεις ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα που μπορείς να έχεις. Για ό,τι άλλο θέλεις, ξαναρωτάς. :)

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δε με ενδιαφέρει καθολου ο δωρεάν χρονος. Το σταθερό δεν το εχω καν στην πρίζα :Ρ

 

Θέλω μόνο καλό Ιντερνετ σε οσο καλύτερη τιμή

 

πηγαινε τότε σε adsl πακέτο. η forthnet το δίνει 17ευρώ νομίζω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας..μενω ζωγραφου κ σκεφτομαι ν αλλαξω εταιρεια γ σταθερο..δηλ απο οτε ν παω wind ή cyta!εχω δει ομως οτι γ τη cyta υπαρχουν πολλα παραπονα και μεγααααλες καθυστερησεις!!εχει καποιος να μ προτεινει κατι ή ν μενει ζωγραφου ωστε ν ξερει και τι παιζει με το σημα κτλ??:confused::confused:

 

Φίλος μου που πήγε στην cyta έκανε πάνω από ένα μήνα να του συνδέσουν το ίντερνετ και το είχε ανάγκη κιόλας. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει η cyta για το ότι έχει voip.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια με ενημερωσαν τοτε κανα δυο μερες αφου ειχα γραψει εδω οτι τελικα και αφου ειχαν περασει 2 μηνες ανακαλυψαν προβλημα στην γραμμη(τοσο τους πηρε νατο ανακαλυψουν τα αλανια)!και οτι απο 1/3/13 θατο φτιαχναν...εντωμεταξυ και σε ολο αυτο το διαστημα δεν ειχα ττηλεφωνο και ιντερνετ ποτε ειχα ελαχιστα ποτε κανονικα και με διακοπες συνεχεια..ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 4/3 το προβλημα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΥΘΕΙ!!!!δεν ξερω αν καταφεραν τωρα και το λυσανε(χλωμο το βλεπω).Αναμενω τους λογαριασμους και ελπιζω να δειξουν εστω και την υστατη στιγμη(α ρε Σιδηροπουλε) στοιχειωδη σοβαροτητα.....
Link to comment
Share on other sites

Mε πήραν τηλέφωνο από την CYTA για να με ευχαριστήσουν που έκλεισα 2 χρόνια στην εταιρία και αν έχω κάποια παράπονα. Επίσης για ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές της που έκλεισαν 2 χρόνια προσφέρουν το ενισχυμένο πακέτο που έχει απεριόριστα σταθερά+απεριόριστα διεθνή+100' κινητά+24mbps μόνο 29,5ευρώ και αν δεν θέλω να έχω διεθνή κλήσεις μόνο 26,5 ευρώ απεριόριστα σταθερά+100΄κινητά +24mbps. Πολύ καλές τιμές νομίζω και μπράβο τους που εμάς τους παλιούς συνδρομητές δεν μας έχουν ξεχασμένους.Νομίζω οτι αυτή η κίνηση δείχνει την σοβαρότητα της εταιρίας και προσπαθεί να κρατήσει το πελατολόγιο της με ευχαριστημένους πελάτες.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια με ενημερωσαν τοτε κανα δυο μερες αφου ειχα γραψει εδω οτι τελικα και αφου ειχαν περασει 2 μηνες ανακαλυψαν προβλημα στην γραμμη(τοσο τους πηρε νατο ανακαλυψουν τα αλανια)!

 

Το πρόβλημα είναι ότι οι γραμμές εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία ΟΤΕ, μόνο το κέντρο είναι δικό τους. Εκτός εάν ζεις σε περιοχή που έχουν αρχίσει να περνάνε το δικό τους δίκτυο (αν και νομίζω ότι το μόνο δίκτυο που περνάει η Cyta είναι μορφής backbone και όχι end user). Οπότε θα πρέπει να κουνηθεί ο ΟΤΕ, ο οποίος ΟΤΕ όμως είναι δυσαρεστημένος που δεν σε έχει πελάτη και γι' αυτό τα προβλήματα...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα τα φώτα σας.

Έχω κάνει αίτηση για μεταφορά του τηλεφώνου μου στη CYTA. Η σύνδεση θα ενεργοποιηθεί τη Δευτέρα.

Το πρόβλημά μου είναι με το router. Όταν υπέγραψα μου είπαν ότι οι επιλογές είναι μεταξύ Thomson και Pirelli. Μάλιστα το Pirelli to ανέφεραν μόνο μετά από σχετική δική μου ερώτηση. Τους ζήτησα Pirelli γιατί όπως διάβασα εδώ μέσα δίνει καλύτερο σήμα. Με διαβεβαίωσαν ότι θα μου δώσουν Pirelli, το γράψαμε και στην αίτηση.

Παρόλα αυτά όμως προχτές μου παρέδωσαν ένα κινέζικο μόντεμ μάρκας ZXV10 H201L. Δυστυχώς δεν ήμουν παρών κατά τη παραλαβή για να αρνηθώ να το παραλάβω.

Από προχτές λοιπόν προσπαθώ να βρω άκρη για να επιστρέψω το κινέζικο και να μου δώσουν το Pirelli. Μόνο πριν από λίγο με ενημέρωσαν ότι δεν έχουν Pirelli. Παρόλη τη πίεσή μου (ζήτησα να σταματήσουν τη διαδικασία της μεταφοράς) η απάντησή τους ήταν αρνητική. Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.

Κατέληξα τελικά να συνεχίσω τη διαδικασία μεταφοράς της γραμμής μου στη CYTA, μόνο αφού με ενημέρωσαν ότι μπορώ μέσα σε 14 μέρες να αποχωρήσω χωρίς χρέωση.

Η ερώτηση μου λοιπόν έχει να κάνει με το router. Το ξέρει κανείς; Τι απόδοση έχει; Το router θα βρίσκεται κλεισμένο σε ένα πατάρι, δύο δωμάτια, τρεις τοίχους και περίπου 10 μ. μακρύτερα από τον υπολογιστή. Αυτή τη στιγμή έχω σύνδεση Vivodi -24mbps και πιάνω στον υπολογιστη περίπου 7,5 mbps. Τι μπορώ να περιμένω με τη σύνδεση στη CYTA 8 mbps και με το κινέζικο router; Πριν υπογράψω με διαβεβαίωσαν ότι τα 8 είναι εγγυημένα και δεν μιλάμε για μέχρι 8. Αλλά μετά τη περιπέτεια με το router ανησυχώ ότι όλες οι διαβεβαιώσει τους είναι ψεύτικες.

 

ΥΓ Με την ευκαιρία να σας ενημερώσω για την απίστευτη ταλαιπωρία που αντιμετώπισα στην επικοινωνία μου με τη CYTA. Παρότι ζητούσα επιμονα να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπό τους με συνέδεαν συνεχώς σε διάφορα αυτοματοποιημένα απαντητικά κέντρα τα οποία, επειδή δεν είχαν προβλέψει πρόβλημα σαν το δικό μου, με οδηγούσαν σε αδιέξοδο. Χωρίς να μιλάω με κανένα ενώ ταυτόχρονα χρεωνόμουν για τις κλήσεις. Το σύστημα εξυπηρέτησης που έχουν είναι μακράν το χειρότερο που έχω αντιμετωπίσει ποτέ και το αυτοματοποιημένο σύστημα απαντήσεων που έχουν είναι για τα σκουπίδια. Μέχρι τώρα έλεγα ότι είναι ταλαιπωρία να κλείσεις ραντεβού σε ένα δημόσιο νοσοκομείο μέσα από το σχετικό αυτόματο σύστημα. Τώρα είδα τη CYTA και πείστηκα ότι υπάρχουν πολύ, μα πάρα πολύ χειρότερα. Και αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν τους χρειαστώ για κάτι άλλο. Μια βλάβη ας πούμε.

Στα πολύ αρνητικά να βάλω και την αγενέστατη κυρία η οποία απαντάει στο τηλέφωνο 2155008800 των κεντρικών γραφείων της CYTA. Μπορεί να μη με έβρισε αλλά εγώ θεωρώ περιφρόνηση προς εμένα το ότι αναγνωρίζοντας προφανώς τον αριθμό κλήσης, με συνέδεε κατευθείαν στην αυτοματοποιημένη (και εντελώς άχρηστη) εξυπηρέτηση πελατών. Χωρίς να σηκώσει το τηλέφωνο να μου μιλήσει, γνωρίζοντας προφανώς (από την αναγνώριση κλήσης) ποιός ήμουν και τι ζητούσα (να μιλήσω με κάποιον). Με ξεφορτωνόταν δηλαδή. Η κατάσταση είναι απίστευτη. Η κυρία με την οποία μιλούσα για το router με παρέπεμψε στην τεχνική υποστήριξη όπου και εκεί δεν κατάφερα να μιλήσω γιατί το αυτοματοποιημένο σύστημά τους δεν είχε φυσικά προβλέψει το πρόβλημά μου. Και φυσικά για να μπορέσω να ξαναμιλήσω μαζί τους στα γραφεία έκανα άλλες τρεις κλήσεις γιατί προφανώς αναγνώριζαν τον αριθμό μου και με σύνδεαν κατευθείαν με το αυτόματο σύστημα χωρίς να σηκώσουν το τηλέφωνο να δουν ποιός είναι και τι θέλει. Να ξεκαθαρίσω ότι το 2155008800 είναι τηλέφωνο που εξυπηρετείται από εκπρόσωπο της εταιρείας και όχι αυτόματο απαντητικό σύστημα. Η μεταφορά μου στο αυτόματο σύστημα γινόταν αφού σήκωναν το τηλέφωνο και χωρίς να μου μιλήσει κανείς. Πραγματικά απίστευτο. Δεν ξέρω πως αλλιώς να περιγράψω την ταλαιπωρία μου. Και εννοείται ότι ούτε μετά τις τρεις κλήσεις άβγαλα άκρη για να συνδεθώ με το εκπρόσωπο από το τεχνικό τμήμα γιατί η κυρία που τελικά σήκωσε το τηλέφωνο δεν θέλησε να με συνδέσει αλλά ζήτησε τα δικά μου τηλέφωνα για να με καλέσουν αυτοί. Φυσικά δεν με κάλεσαν.

Link to comment
Share on other sites

Να τα πάρουμε ένα ένα γιατί μάλλον βρίσκεσαι σε σύγχυση και τα έχεις μπερδέψει λίγο. Για να σου λέει η εταιρία οτι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα του PIRELLI και να σου δίνει το ZTE θα είναι γιατί δεν έχει PIRELLI να σου δώσει. Και εγώ όταν έκανα την αίτηση PIRELLI ζήτησα και μου είπαν αν υπάρχει διαθεσιμότητα θα πάρω αυτό αλλιώς THOMSON. Για το ΖΤΕ δεν ξέρω αν αξίζει ή όχι. Όταν μίλησες με την CYTA και 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση ζήτησες ακύρωση λογικό είναι να σου πουν οτι δεν γίνεται γιατί δεν το προλαβαίνουν και όντως έτσι είναι γιατί χρειάζεται χρόνο(πάνω από 3 μέρες) να ενημερωθούν τα συστήματα του ΟΤΕ.(Στην wind άκουσα οτι ακομά και 15 μέρες πριν να ζητήσεις ακύρωση δεν γίνεται:wacko: ). Οπότε ενεργοποιήσου και αν δεν ικανοποιήσε με τις υπηρεσίες της CYTA εντός 14ημερών κάνεις αίτηση σε άλλο πάροχο και άντε γεια. Όσο για το 2155008800 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εξυπηρέτηση πελατών(φαντάζομαι καμιά γραμματεία θα είναι) και λογικό να μην μπορεί να σε εξυπηρετήσει και να σε συνδέει στο 13877. Τώρα για τον αγώνα που δίνεις να μιλήσεις με εκπρόσωπο απλά γέλασα. Καλείς 13877 πατάς 1 και λέει αν θέλεις να μιλήσεις με εκπρόσωπο πίεσε 4 και μιλάς. Αυτό ήταν όλο.Αν έχει αναμονές σου ζητάει να αφήσεις τηλέφωνο και σε καλούν πίσω.Εσύ δεν κατάλαβα που μπλέχτηκες γιατί οι οδηγίες είναι ξεκάθαρες. Περίμενες να ακούσεις για την έλλειψη PIRELLI σε αυτοματοποιημένο μήνυμα;Εναλλακτικό τηλέφωνο με αστική χρέωση υπάρχει το 2155013877 και το 2155013811. Αν και θεωρώ όλους τους εναλλακτικούς τραγικούς σε εξυπηρέτηση η CYTA νομίζω είναι λίγο καλύτερη από προσωπική εμπειρία.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημά μου δεν είναι μόνο ότι μου έδωσαν ΖΤΕ για το οποίο δεν υπάρχει καμμία αναφορά ποιότητας αλλά ότι μου το έστειλαν χωρίς να με ρωτήσουν και ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα μου στείλλουν Pirelli. Όπως γράφτηκε εξάλλου και επάνω στη σύμβαση που υπέγραψα. Ελπίζω τώρα να έγινε σου κατανοητό ότι το πρόβλημά μου είναι και πρόβλημα αξιοπιστίας της εταιρείας και θα ήθελα να ενημερώσω γι' αυτό τα υπόλοιπα μέλη.

Να σε ενημερώσω επίσης ότι όπως μου είπαν από τη CYTA θα μπορούσα ακόμη και 3 μέρες πριν από την ενεργοποίηση (χτες) να διακόψω τη διαδικασία. Ίσως και αργότερα ακόμη. Απλά προτίμησα όπως πολύ σωστά είπες, να δω την ποιότητα των υπηρεσιών και του υλικού μέσα στις 14 μέρες που μου δίνουν περιθώριο οι κανονισμοί τηλεπικοινωνιών, και μετά να αποφασίσω. Η πρώτη εντύπωση πάντως ήταν πολύ κακή.

 

Όσο για τις παρατηρήσεις σου (και τα γέλια σου) πάνω στα σχόλια που έκανα για την ταλαιπωρία μου στη προσπάθεια επαφής με τη CYTA ,να πω ότι πιθανόν να μην έγινα κατανοητός, να φταίνε ίσως τα Ελληνικά μου. Να σε ρωτήσω όμως κάτι; Έχεις καλέσει ποτέ το 2155008800 για να ξέρεις τι είναι και τι δεν είναι και αν μπορούσε ή δεν μπορούσε η αγενέστατη κυρία που απαντούσε, να με εξυπηρετήσει; Εδώ έκτός από έξυπνα σχόλια καλό είναι να μεταφέρουμε και την εμπειρία μας που θα βοηθήσει και τα υπόλοιπα μέλη.

Για την ιστορία να πω ότι αποφεύγω σαν το διάολο να καλώ πενταψήφιοα νούμερα γιατί οδηγούν σε χρεώσεις που δεν θα είχα με κανονικούς αριθμούς και ότι στη πολύχρονη σχέση μου με την Vivodi δεν είχα ποτέ τέτοια δυσκολία επικοινωνίας ούτε αντιμετώπισα τέτοια αγένεια. Η διαφορά της τιμής όμως ήταν τόσο μεγάλη που με έκανε να κοιτάξω αλλού. Ελπίζω να μη το μετανοιώσω. Όπως είπα και πιο πάνω ...πολύ κακή αρχή.

Link to comment
Share on other sites

pankan εδώ δίνει άλλο τηλέφωνο για κλήσεις από σταθερό,όχι αυτό που καλούσες εσύ. μήπως να δοκίμαζες και σε αυτό; εγώ όσες φορές χρειάστηκα πάντως η εξυπηρέτηση ήταν εντάξει.

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

pankan εδώ δίνει άλλο τηλέφωνο για κλήσεις από σταθερό,όχι αυτό που καλούσες εσύ. μήπως να δοκίμαζες και σε αυτό; εγώ όσες φορές χρειάστηκα πάντως η εξυπηρέτηση ήταν εντάξει.
Σ' ευχαριστώ για το τηλέφωνο. Το πρόβλημα πάντως δεν είναι πρόβλημα τηλεφωνικής γραμμής. Εξάλλου όταν κατάφερα να μιλήσω μια χαρά μίλησα. Πρόβλημα πολιτικής της εταιρείας είναι. Γιατί δεν φαντάζομαι ότι ένας υπάλληλος φέρεται έτσι εν αγνοία της εταιρείας του. Εντολές εκτελεί και γι' αυτό εξάλλου εδώ και δύο μέρες δεν με κάλεσαν ακόμη από το τεχνικό τμήμα όπως μου είπε ότι θα κάνουν.

Όπως ξαναείπα, πολύ κακή αρχή.

 

ΥΓ Τελικά για το κινέζικο μόντεμ ξέρει κανείς τίποτα;

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...