Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

To Scirocco μου αρέσει πολύ.Αυτό μου φαίνεται τελείως αδιάφορο.:down:

 

+1

το golf αχρωμο και απροσωπο!

 

Μου φαινεται οτι μεχρι την τεταρτη γενια ηταν οκ.

Απο το V και μετα αστα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

SSC Ultimate Aero EV

 

http://img133.imageshack.us/img133/6942/picto0.jpg

 

Η εταιρία SSC οδεύει ολοταχώς για το πρώτο της 100% οικολογικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, ο οποίος κατέχει

το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτου παραγωγής με το Ultimate Aero, ένα supercar 1.183 ίππων, αποφάσισε να παρουσιάσει και μία

ηλεκτρική εκδοχή, Ultimate Aero EV (Electric Vehicle), με στόχο την κατάρριψη του αντίστοιχου ρεκόρ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Το πρωτότυπο του εν λόγω μοντέλου αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Φεβρουάριο ενώ εντός του 2009, αν όλα πάνε καλά,

το αυτοκίνητο θα περάσει και στην παραγωγή. Κάτω από το καπό του θα κρύβει δύο θηριώδεις ηλεκτροκινητήρες, ισχύος 500 ίππων

έκαστος, οι οποίοι είναι σε θέση να του προσδώσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 380 χλμ./ώρα.

 

πηγή: 4Τροχοί

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Lotus Eagle

 

http://img516.imageshack.us/img516/2366/picio3.jpg

 

Πλησιάζοντας οι μέρες της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου του Λονδίνου, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές ανοίγουν να χαρτιά τους, σχετικά με

τα μοντέλα που θα φιλοξενήσουν στα οικεία περίπτερα. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Lotus, η οποία ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει ουσιαστικά

το πρώτο νέο μοντέλο της από το 1995, με την Elise.

 

Πρόκειται για ένα εξολοκλήρου καινούριο αυτοκίνητο, 2+2 θέσεων, που μέχρι στιγμής είναι γνωστό με την ονομασία του προγράμματός του, Eagle.

Σχετικές πληροφορίες, καθώς και η ονομασία με την οποία θα περάσει τελικά στην παραγωγή, θα ανακοινωθούν στις 22 Ιουλίου,

στα εγκαίνια της έκθεσης.

 

Ήδη έχει ανακοινωθεί ότι κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας βελτιωμένος V6 dual VVT-i κινητήρας της Toyota, χωρητικότητας 3,5 λίτρων

και ισχύος 280 ίππων. Αυτός εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα

και τελική ταχύτητα κοντά στα 260 χλμ./ώρα.

 

Αναφορικά με το εσωτερικό του, δεν θα ασπάζεται τη «Σπαρτιάτικη» λογική των υπολοίπων μοντέλων της εταιρίας, καθώς θα διαθέτει έγχρωμη οθόνη 7

ιντσών με σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και ένα προηγμένο ηχοσύστημα της Alpine, με σύστημα ισοστάθμισης MultEQ, Bluetooth σύστημα

ανοικτής ακρόασης και υποδοχή για iPod. Το πιο «εξωφρενικό» πάντως είναι ότι στα πίσω καθίσματα υπάρχουν υποδοχές ISOFIX για τη

μεταφορά παιδικών καθισμάτων!

 

Όπως είναι προφανές, με το Eagle η Lotus προσπαθεί να κερδίσει ένα νέο κοινό, περνώντας στη λογική του everyday supercar. Σύντομα θα ακολουθήσουν

άλλα δύο νέα μοντέλα, με βάση το πενταετές πρόγραμμα που έχει εξαγγείλει ο Μάικ Κίμπερλι, Διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας. Όσο για τη διάθεση

του αυτοκινήτου, θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2009.

 

πηγή: 4Τροχοί

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jaguar XKR-S

 

Χωρίς διάθεση για… παιχνίδια, αλλά με στόχο να συνεχίσει την άνοδό της προς την κορυφή η Jaguar παρουσίασε

πρόσφατα τη νέα έκδοση της XKR, η οποία από τα τέλη του φετινού καλοκαιρία θα λέγεται JAGUAR XKR-S.

 

Διαβάστε περισσότερα

 

http://img133.imageshack.us/img133/8296/pickc3.jpg

 

πηγή: AUTO24

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

FaceLift BMW series 3

 

http://img133.imageshack.us/img133/1139/picpq5.jpg

 

Μεγάλες αλλαγές, λοιπόν, έχει υποστεί το εμπρόσθιο τμήμα της ανανεωμένης BMW Σειρά 3, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο ένα πιο επιθετικό προφίλ. Κυρίαρχο

στοιχείο εδώ είναι πλέον το νέο καπό, με έντονες νευρώσεις σε σχήμα «V» στο κέντρο του, οι οποίες καταλήγουν στις πιο στρογγυλεμένες γρίλιες της μάσκας.

Προχωρώντας πιο κάτω, η εμφάνιση του προφυλακτήρα έχει ενισχυθεί με την προσθήκη περισσότερων ακμών στο κέντρο, αλλά και δύο οριζόντιων

χρωμιωμένων λωρίδων στο χώρο των πλαϊνών αεραγωγών. Ραφιναρισμένα είναι και τα εμπρόσθια φωτιστικά, τα οποία ενσωματώνουν διαφορετικής

σχεδίασης και φωτισμού δείκτες αλλαγής πορείας. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες και τα τονισμένα σπόιλερ. Αρκετές

είναι οι αλλαγές και στο πίσω τμήμα, με μεγαλύτερων διαστάσεων φωτιστικά, τα οποία έχουν αποκτήσει περισσότερο κόκκινο κρύσταλλο και

λαμπτήρες LED. Νέας σχεδίασης είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, έτσι ώστε να «αγκαλιάζει» το κατά 24 χλστ. μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο,

που συναντούμε στις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου.

 

Διαβάστε περισσότερα

 

πηγή: AutoΤρίτη

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ford Mondeo Coupe

 

Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του μέλλοντος αλλά και του παρόντος (VW Passat CC), η εταιρεία της Ford σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω στο Mondeo,

με μία νέα τετράθυρη κουπέ έκδοση του μεσαίου μοντέλου. Με τον τρόπο αυτό η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συνδυάζει δύο διαφορετικούς κόσμους.

 

Διαβάστε περισσότερα

 

http://img133.imageshack.us/img133/820/picys0.jpg

 

πηγή: AutoΤρίτη

ομορφο κι ισως ανεβασει ξανα τις πωλησεις του αποτυχημενου mondeo ομως πιο πολυ μου αρεσει το passat cc που ειδα και πραγματικα εμεινα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

To project του SSC Ultimate Aero EV είναι απο τα πιο ενδιαφέροντα.

 

Έχω ένα ερώτημα πάντως, αφού το SSC Aero υποτίθεται οτι κατέχει με διαφορά το μεγαλύτερο ρεκόρ τελικής ταχύτητας αυτοκινήτου δρόμου, γιατί δεν κάνουν και μια επίσημη μέτρηση; Γιατί τα νούμερα που ανακοινώνουν οι τεχνικοί του κατά καιρούς για τις επιδόσεις του, δεν αποτελούν επίσημες μετρήσεις.

 

Ταξιδιώτη, δεν αφαιρείς καλύτερα την παράθεσή σου γιατί έγινε τεράστιο το ποστ χωρίς λόγο. :)

Link to comment
Share on other sites

τιποτα ιδιαιτερο στην ανανεωμενη 3αρα παντος παιδια!

 

+1

Πρεπει να εισαι παρα πολυ προσεκτικος για να παρατηρησεις τις οποιες αλλαγες εχουν γινει.

Το mondeo μου φαινεται απαισιο.Νομιζω πως ελαχιστες θα ειναι οι εταιριες που θα καταφερουν να φτιαξουν ενα ωραιο τετραθυρο κουπε.Μια το εκανε(VW)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

τιποτα ιδιαιτερο στην ανανεωμενη 3αρα παντος παιδια!

 

Πραγματικα οι αλλαγες που ειναι????:wacko:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα οι αλλαγες που ειναι????:wacko:

 

Νομίζω μία εμφανής αλλαγή είναι στον προφυλακτήρα...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω μία εμφανής αλλαγή είναι στον προφυλακτήρα...

 

και αυτο μονο καποιος που την εχει μπορει να το παρατηρησει,η καποιος που ασχολειται πολυ με αυτην την σειρα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και αυτο μονο καποιος που την εχει μπορει να το παρατηρησει,η καποιος που ασχολειται πολυ με αυτην την σειρα!

 

Νομίζω είναι η πιο εμφανής διαφορά. Λίγο να ξέρεις την 3 οπτικά, καταλαβαίνεις τη διαφορά, δεν είναι απαραίτητο να ασχολείσαι πολύ (το λέει επειδή δεν ασχολούμαι - Mercedes fan :wink:). :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Και πιο φαρδιά μου φαίνεται η καινούρια 3άρα. Μπορεί βέβαια και να ξεγελάει η φωτο.
Link to comment
Share on other sites

Και πιο φαρδιά μου φαίνεται η καινούρια 3άρα. Μπορεί βέβαια και να ξεγελάει η φωτο.

 

κι εμενα ετσι μου φαινεται ομως για να την δουμε κι απο κοντα

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

τα πισω φωτα ειναι αλλαγμενα και καπως συμμαζευουν το απαραδεκτο προηγουμενο πισω σχημα...εχουν βαλει λεντακια μπρος πισω,ενω αλλαξαν και το μπροστα προφυλακτηρα του Μ-πακ...πολυ καλυτερος ο προηγουμενος..
Link to comment
Share on other sites

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Αντρέα Πινινφαρίνα

 

ΤΟΥΡΙΝΟ. Ο Αντρέα Πινινφαρίνα, επικεφαλής του ομώνυμου ιταλικού οίκου σχεδιασμού και κατασκευής αμαξωμάτων, σκοτώθηκε χθες σε τροχαίο, την ώρα που πήγαινε στο γραφείο του, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας έξω από το Τουρίνο της Ιταλίας.

 

Ο Πινινφαρίνα, 51 ετών, ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που ίδρυσε η οικογένειά του το 1930- ήταν εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας Μπατίστα «Πινίν» Φαρίνα. Είχε διατελέσει παλαιότερα πρόεδρος της Ενωσης Ιταλών Βιομηχάνων (Confindustria) και στη συνέχεια μέλος του διοικητικού συμβουλίου της. Το 2005 τού απενεμήθη το παράσημο του Ιππότη Εργασίας.

 

Η Ρininfarina Spa έχει σχεδιάσει τις Ferrari και Αlfa Romeo, πολλά μοντέλα της Fiat και τη σειρά Focus για τη Ford.

 

Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 8 χθες το πρωί, στην οδό Τουρίνο του Τροφαρέλο (προάστιο του Τουρίνο). Ο Πινινφαρίνα κατευθυνόταν προς την είσοδο των εγκαταστάσεων της εταιρείας οδηγώντας ένα σκούτερ, όπως έκανε σχεδόν καθημερινά. Σε μια διασταύρωση ένα αυτοκίνητο βγήκε από δευτερεύοντα δρόμο στη λεωφόρο, παραβιάζοντας την προτεραιότητα, το σκούτερ έπεσε επάνω του και ο Πινινφαρίνα χτύπησε στο κεφάλι και σκοτώθηκε ακαριαία. «Δεν τον είδα,δεν πρόλαβα, παρ΄ όλο που πήγαινα πολύ σιγά» δήλωσε σε κατάσταση σοκ ο ηλικίας 78 ετών παραβάτης οδηγός του αυτοκινήτου.

 

Ο Αντρέα Πινινφαρίνα, γόνος τρίτης γενιάς μιας οικογένειας που, όπως αναφέρεται στο κείμενο της παρασημοφόρησής του, «πάντοτε συνδύαζε την παράδοση με τον εκσυγχρονισμό» , είχε αρχίσει τη σταδιοδρομία του το 1982 στις ΗΠΑ, έναν χρόνο μετά την απόκτηση του πτυχίου του από τη Σχολή Μηχανολόγων του Πολυτεχνείου του Τουρίνο. Το 1983 επέστρεψε στην πατρίδα του ως επικεφαλής του προγράμματος Cadillac Αllante και στη συνέχεια εργάστηκε στην οικογενειακή εταιρεία, για να φθάσει στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ιούλιο του 2001.

 

Αφήνει πίσω τη σύζυγό του Κριστίνα Πελιόν ντι Περζάνο και τρία παιδιά, την Μπενεντέτα, τον Σέρτζιο και τον Λούκα. Τα συλλυπητήριά τους εξέφρασαν στην οικογένεια, πλέκοντας το εγκώμιο του νεκρού, ο πρόεδρος της Ιταλικής Δημοκρατίας Τζιόρτζιο Ναπολιτάνο, ο πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι κ.ά.

 

http://www.tovimadaily.gr//Article.aspx?d=20080808&nid=9428092&sn=&spid=

Buy, Sell or Rent Properties Around The World! - Real Estate Listings
Link to comment
Share on other sites

Όντως κρίμα....:(

Ήταν ο μεγαλύτερος σχεδιαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως...:cry:

 

Ελπίζω το αυτοκίνητο που τον χτύπησε να μην είχε σχεδιαστεί από αυτόν, γιατί θα ήταν λίγο ειρωνία της τύχης....

Link to comment
Share on other sites

Ειρωνία, κατά την άποψή μου, είναι που ένας τέτοιος άνθρωπος οδηγούσε σκούτερ και την έπαθε απο αυτοκίνητο.
Link to comment
Share on other sites

Ειρωνία, κατά την άποψή μου, είναι που ένας τέτοιος άνθρωπος οδηγούσε σκούτερ και την έπαθε απο αυτοκίνητο.

 

βεσπα οδηγουσε,αλλο που την εχουν κανει σκουτερ οι......ασε μη πω καλυτερα,βεβαια αυτο που λεω δεν εχει καμια σημασια με το δυστυχημα,κριμα να φυγει ο συγκεκριμενος ανθρωπος με τετοιο τροπο πραγματικα κριμα.

Link to comment
Share on other sites

τι να πει κανεις,πλεον πολλοι <<πανε>> στον αλλο κοσμο εντελως απροσμενα κι απο τελειως ανυποπτο τροπο,κριμα και παλι.

ειχε σχεδιασει νομιζω και την alfa romeo gt?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ειρωνία, κατά την άποψή μου, είναι που ένας τέτοιος άνθρωπος οδηγούσε σκούτερ και την έπαθε απο αυτοκίνητο.

 

Πραγματικά τραγική ειρωνία... :(

Link to comment
Share on other sites

τι να πει κανεις,πλεον πολλοι <<πανε>> στον αλλο κοσμο εντελως απροσμενα κι απο τελειως ανυποπτο τροπο,κριμα και παλι.

ειχε σχεδιασει νομιζω και την alfa romeo gt?

 

ο gugiaro η ο bertone εχει σχεδιασει τη gt...η τελευταια αλφα που βγηκε απο τον οικο του ηταν η brera spider...πραγματικα R.I.P σε εναν απο τους μεγαλυτερους σχεδιαστες στο χωρο της αυτοκινησης...

Link to comment
Share on other sites

ο gugiaro η ο bertone εχει σχεδιασει τη gt...η τελευταια αλφα που βγηκε απο τον οικο του ηταν η brera spider...πραγματικα R.I.P σε εναν απο τους μεγαλυτερους σχεδιαστες στο χωρο της αυτοκινησης...

 

 

Eπισης και το 407 coupe pininfarina...;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ειχε σχεδιασει ΤΕΡΑΣΤΙΑ αυτοκινητα μεσα σε αυτα και την αγαπημενη μου F40

αναλυτικα τα αυτοκινητα του οικου,της φερραρι

 

1952 Ferrari 250

1955 Ferrari Superamerica

1964 Ferrari 275

1966 Ferrari 330 GTC

1968 Ferrari Daytona

1973 Ferrari 365 GT4 BB

1975 Ferrari 308

1984 Ferrari Testarossa

1984 Ferrari 288 GTO

1985 Ferrari 328

1987 Ferrari F40

1989 Ferrari Mythos

1989 Ferrari 348

1994 Ferrari F355

2000 Ferrari 550

2000 Ferrari 360 Spider

2002 Ferrari 575M Maranello

2002 Enzo Ferrari

2004 Ferrari 612 Scaglietti

2006 Ferrari 599 GTB Fiorano

2006 Ferrari P4/5

http://www.auto24.gr/html/ent/591/ent.33591.asp

Link to comment
Share on other sites

Ανάκληση για Focus, Focus CC και C-Max

 

Η Ford Motor Hellas AEBE, Γενική Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων FORD στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων FORD μοντέλα Focus, Focus CC και C-Max. Η ανάκληση αφορά 516 οχήματα, παραγωγής από 2/4/2008 έως 15/5/2008, στα οποία μηχανολογικές έρευνες έχουν προσδιορίσει ότι ένας αριθμός οχημάτων έχει κατασκευαστεί με ένα τμήμα εύκαμπτου σωλήνα του υδραυλικού τιμονιού να μην πληροί τις προδιαγραφές.

 

Εάν ο εύκαμπτος σωλήνας είναι λανθασμένων προδιαγραφών, μπορεί να υποστεί πρόωρη βλάβη και να παρουσιαστεί διαρροή υγρού του υδραυλικού τιμονιού. Η έλλειψη υγρού του υδραυλικού τιμονιού θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια υδραυλικής υποβοήθησης. Σε ακραίες περιπτώσεις, το υγρό που διαρρέει μπορεί να έρθει σε επαφή με θερμά εξαρτήματα στον χώρο του κινητήρα και να αναφλεγεί, προκαλώντας την εκδήλωση φωτιάς μέσα στον χώρο του κινητήρα. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

 

ΕΞΠΡΕΣ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Man Makes Batmobile Replica In His Own Garage

 

http://img.worldcarfans.com/US/2008/8/15/9080815.006/9080815.006.Mini2L.jpg

 

It sometimes amazes me what a person can do by themselves with right attitude and motivation and with this superbly cloned Batmobile,

this amazement has happened once again. Bob Dullam who makes specialty costumes, props, and statues for a living is credited with the

creation, he created it in his home Garage using only photographs from the film.

 

The project cost between $50K and $70K in total, Dullam has also made and batsuit and he also plans to start on a Batpod next.

Sorry to say for anyone wanting to get hold of it, it is definitely NOT for sale.

 

more photos: WorldCarFans

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Aston Martin «One-77»

 

http://img515.imageshack.us/img515/8633/imagegp0.jpg

 

Ένα νέο supercar θα παρουσιάσει στην αγορά η Aston Martin. Η νέα «πρόκληση» της βρετανικής εταιρείας, φέρει την κωδική ονομασία Πρόκειται

για ένα υπεραυτοκίνητο του οποίου η παραγωγή θα ανέλθει σε μόλις 77 μονάδες, θα έχει ισχύ 550 ίππων και το κόστος της θα ανέρχεται σε

1.500.000 ευρώ. Όπως ανακοινώθηκε από την Aston Martin, το «Οne-77» θα εφοδιάζεται με ένα 12κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας

7.000 κυβικών εκατοστών, ενώ θα διαθέτει πλαίσιο από ανθρακονήματα, καθώς και αλουμινένια μέρη στο αμάξωμά του.

Επίσης σε ότι αφορά στις επιδόσεις τους, αυτές φαντάζουν εξωπραγματικές, αφού η τελική του ταχύτητα θα

αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα θα τα αναπτύσσει σε μόλις 3 δευτερόλεπτα.

 

πηγή: 4Τροχοί

Link to comment
Share on other sites

Man Makes Batmobile Replica In His Own Garage

 

http://img.worldcarfans.com/US/2008/8/15/9080815.006/9080815.006.Mini2L.jpg

 

It sometimes amazes me what a person can do by themselves with right attitude and motivation and with this superbly cloned Batmobile,

this amazement has happened once again. Bob Dullam who makes specialty costumes, props, and statues for a living is credited with the

creation, he created it in his home Garage using only photographs from the film.

 

The project cost between $50K and $70K in total, Dullam has also made and batsuit and he also plans to start on a Batpod next.

Sorry to say for anyone wanting to get hold of it, it is definitely NOT for sale.

 

more photos: WorldCarFans

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Aston Martin «One-77»

 

http://img515.imageshack.us/img515/8633/imagegp0.jpg

 

Ένα νέο supercar θα παρουσιάσει στην αγορά η Aston Martin. Η νέα «πρόκληση» της βρετανικής εταιρείας, φέρει την κωδική ονομασία Πρόκειται

για ένα υπεραυτοκίνητο του οποίου η παραγωγή θα ανέλθει σε μόλις 77 μονάδες, θα έχει ισχύ 550 ίππων και το κόστος της θα ανέρχεται σε

1.500.000 ευρώ. Όπως ανακοινώθηκε από την Aston Martin, το «Οne-77» θα εφοδιάζεται με ένα 12κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας

7.000 κυβικών εκατοστών, ενώ θα διαθέτει πλαίσιο από ανθρακονήματα, καθώς και αλουμινένια μέρη στο αμάξωμά του.

Επίσης σε ότι αφορά στις επιδόσεις τους, αυτές φαντάζουν εξωπραγματικές, αφού η τελική του ταχύτητα θα

αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα θα τα αναπτύσσει σε μόλις 3 δευτερόλεπτα.

 

πηγή: 4Τροχοί

καλα σφαιρα η asrton martin.αλλα υπερβολικα ακριβη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...