Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Mercedes-Benz E-Class 610 ίππων από την Kleemann

http://assets.in.gr/auto/news/images/middle/KLEEMANN_E55K3.jpg

 

Θεωρείται τους 476 ίππους της Mercedes-Benz E 55 AMG λίγους; Αναζητάτε -λέμε τώρα- τρόπους για να αυξήσετε την ιπποδύναμη της; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε το τελευταίο δημιούργημα του βελτιωτικού οίκου Kleemann ίσως δώσει λύση στο πρόβλημα σας!

 

Οι μηχανικοί του Δανέζικου οίκου, που ειδικεύεται στην βελτίωση των αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας, εξέλιξαν ένα νέο kit για τον κινητήρα των 5,5 λίτρων το οποίο αυξάνει την ιπποδύναμη της κορυφαίας E-Class στους 610 ίππους και την ροπή στα 835Nm -διαθέσιμη από τις 2.000σ.α.λ.

 

 

Με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300χλμ./ώρα, τα πρώτα 100χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα και τα 200χλμ./ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, δίκαια η εν λόγω E-Class διεκδικεί τον τίτλο του ταχύτερου sedan.

 

 

Το kit μηχανικής αναβάθμισης της Kleemann περιλαμβάνει βελτιώσεις στον μηχανικό υπερσυμπιεστή, επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του κινητήρα, πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα, νέους εκκεντροφόρους και ένα ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής με τέσσερις καταλύτες.

 

 

Επειδή όμως όλη αυτή η δύναμη είναι δύσκολο να περάσει στο δρόμο, οι βελτιώσεις της Kleemann δεν σταμάτησαν στον κινητήρα. Στο αυτοκίνητο τοποθετείται διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD), βελτιωμένη ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 2 εκατοστά, ισχυρότερα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, ενώ τέλος εξοπλίζεται και με μεγαλύτερους τροχούς διάστασης 245/30 ZR20 εμπρός και 285/25 ZR20 πίσω.

 

 

Το kit ολοκληρώνεται από ένα διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο που συνάδει απόλυτα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και βελτιώνει την αεροδυναμική του απόδοση στις υψηλές ταχύτητες.

 

 

Πηγή:in.gr

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Zer0cooL24 (31 Μάρ. 2004 , 17:15)

 

Μονο το τιμονι της Alpina ειναι λιγο ξενερα...Γιατι κατα τα αλλα.........!!!

 

ontos einai deihnei arketa ftiniariko kai den tairiazei me to eksesio sinolo :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

BMW 3 SCOOP..Η 3αρα θα μοιαζει στην 5αρα?Μακαρι πριν την παρουσιαση να αλλαξει το σχεδιο προς το καλυτερο.

 

http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag166/secret_bmw_serie3_1_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

Land Rover Discovery 3

http://www.infomotori.com/foto/art_1111_2_Foto_01.jpghttp://www.infomotori.com/foto/art_1111_3_Foto_02.jpg

http://www.infomotori.com/foto/art_1111_4_03.jpghttp://www.infomotori.com/foto/art_1111_5_04.jpg

 

The Land Rover Discovery 3 is an all-new, premium SUV that offers class-leading breadth of capability, innovative user-friendly technology, distinctive design and a spacious interior that can comfortably accommodate up to seven adults.

 

"A true Land Rover, the Discovery 3 benefits from a clarity of purpose and conviction that is evident from its clean design, versatility and outstanding driving experience. Like all new Land Rovers, it's great to drive on-road, as well as being best-in-class off-road," said Matthew Taylor, managing director, Land Rover.

The Discovery 3 also introduces sophisticated new technologies, among them Land Rover’s patented Terrain Response™ system, previewed on the recent Range Stormer concept car. This optimises driveability and comfort, as well as maximising traction. The driver simply chooses one of five terrain settings via a rotary switch on the centre console: a general driving programme, plus one for slippery conditions (known as ‘grass/gravel/snow’) and three special off-road modes (mud/ruts, sand, rock crawl). Terrain Response then automatically selects the most appropriate settings for the vehicle’s advanced electronic controls and traction aids – including ride height, engine torque response, hill descent control, electronic traction control and transmission settings.

 

"With Terrain Response, it’s like having an expert alongside you, to help you get the best out of the vehicle whatever the conditions, on-road or off," added Matthew Taylor.

 

Another innovation is the Integrated Body-frame™ structure, which has allowed Land Rover to deliver all the comfort, refinement and on-road attributes of a monocoque, while continuing to set new standards in off-road performance. The Discovery 3 also features adaptive headlights that swivel with the direction of travel to illuminate the road ahead.

 

Dynamic on-road performance

Dynamic on-road performance is a top priority for the Discovery 3. The top-of-the-range engine is a specially developed 4.4-litre version of Jaguar’s acclaimed V8 petrol engine. Changes for Land Rover use include increased capacity (from 4.2 litres), more low-end torque, enhanced dust- and water-proofing, and revised breathing to enable the car to wade rivers as well as cruise highways. In Land Rover guise, the engine must also be able to run at acute angles for extreme off-road use.

The top-selling engine in Europe is likely to be Land Rover’s new, smooth and flexible 2.7-litre V6 turbodiesel (not available in North America), a common rail unit that uses variable geometry turbocharging.

 

The third engine in the line-up (for selected markets only) is a petrol 4.0-litre V6, a version of one of the world’s best-selling SUV powerplants now further developed for Land Rover use.

 

All three engines offer strong on-road performance, with full-time four-wheel drive. Both petrol derivatives are matched to a six-speed automatic ‘intelligent shift’ transmission, also available with the diesel though this is offered with a six-speed manual as standard.

 

On-road driving and refinement are enhanced by fully independent suspension all round, using air springs on most models. This is height adjustable, to assist with entry and exit, and to boost ground clearance to help off-road performance.

 

Outstanding versatility

"The design of the Discovery 3 is derived from its capability. Everything you see has been done for a reason," said design director Geoff Upex. "The priority was to give the passengers and driver a superb cabin environment, with more headroom and greater comfort. It has big, deep glazing, because that provides greater airiness and a better view."

 

It is also unambiguously a Land Rover. "An absolute priority was that nobody could mistake this vehicle for anything else," said Upex. "It had to look thoroughly modern, bold and distinctive."

 

Unique Land Rover design cues include its bold, geometric vertical and horizontal elements; its stepped roof (to boost headroom); its asymmetric rear tailgate (to reduce load height when the lower part of the tailgate is closed, and reduce ‘reach in’ distance when opened); the use of an air intake on only one side of the body (it’s all that was needed); and its large glazed areas.

 

The driver enjoys Land Rover’s traditional ‘command' seating position, while all the rear passengers get stadium seating – progressively higher than the seats in front, offering a clearer view. The optional third row of seats serve up great comfort, and are big enough to accommodate 95th percentile adults.

 

Large doors provide easy access, with both second and third rows entered from the centre doors. Cleverly designed seating further improves the outstanding versatility, including fold-flat rear seats in both second and third rows, to give huge load-carrying possibilities.

The all-new Discovery 3 replaces Land Rover’s segment-defining Discovery, the best-selling large SUV in many European countries since its launch in 1989. The new vehicle goes on sale later this year, depending on market.

 

prosopiki apopsi: poli kalo mesa exase. ekeino to jeepoidi look pou eixe alla i sxediasi einai paratravigmeni

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Tora an po oti einai apaisio....

 

To 2 itan panemorfo an kai itan san ena facwelift sto palio.

Apo ta tetragona shimata pigame sta pio strogilemena kai tora pame se full tetragonismo?? Eleos..

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss ( 1 Απρ. 2004 , 23:31)

 

BMW 3 SCOOP..Η 3αρα θα μοιαζει στην 5αρα?Μακαρι πριν την παρουσιαση να αλλαξει το σχεδιο προς το καλυτερο.

 

http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag166/secret_bmw_serie3_1_big.jpg

 

 

Εξωτερικα ειναι πολυ κυριλε...Μ αρεσει πολυ περισοτερο και απο 5αρα και απο 7αρα (αν και αλλες κατηγοριες...).

Μεσα με χαλαει που ολα τα μοντελα εχασαν το στοιχειο του "εγωισμου"...Ολα τα οργανα προς τον οδηγο με το κλασικο πορτοκαλι χρωμα και το πανομοιοτυπο ταμπλο απ το 80 τουλαχιστον που τοσο ειχαμε συνηθησει...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (23 Μάρ. 2004 , 21:48)

 

Vgike gia na sinagonisti tin 147 kai na eishorisei se pio evri koino.

Για την 147 είναι η Compact....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Saab 9-7X

http://www.omniauto.it/files/saab97_001.jpg

http://www.omniauto.it/files/saab97_003.jpg

http://www.omniauto.it/files/saab97_006.jpg

alles photos se link :

photo1photo2

-------------------------------------------------------------------------

to proto suv tis saab einai gegonos . to autokinito einai koustoumarismeno me to etairiko profil tis saab alla apo mesa prokeitai gia ena akoma proion tou omilou Gm opou tha to riksei stin dinati maxi ton Suv stin ameriki .ta kinitiria sinola einai ton 4,2 275 CV (205 kW) stis 6.000 strofes & v8 5,3 300 CV .oi times stin ameriki tha ksekinoun apo37.000 - 45.000 dollaria. :)

http://www.thedeltaproject.eu/img/logo_detect.png
Link to comment
Share on other sites

Το Touareg είναι πολύ πιο ψηλό.....

 

Όλες οι εταιρείες έχουν το SUV μόνο η Saab δεν το είχε μέχρι τώρα...

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Παρουσιάστηκε στην Eλλάδα το Smart

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1081244227.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1081244228.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1081244229.jpg

http://www.4troxoi.gr/news/images/upload_images/1081244311.jpg

 

 

Tο επόμενο βήμα για τη Smart, όπως ήταν αναμενόμενο, θα αφορούσε ένα αυτοκίνητο που θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει 4 επιβάτες. Πράγματι, το forfour, όπως υποδηλώνει η ονομασία του, κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει με άνεση 4 επιβάτες, ενώ ο ευέλικτος χώρος αποσκευών (με το συρόμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα) αυξάνει σημαντικά τη δυνατότητα μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων. Tο forfour εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της τελευταίας στην Oλλανδία.

 

Tο αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες 1.1 (75 ίπποι), 1.3 (95 ίπποι) και 1.5 (109 ίπποι). Όπως ήταν αναμενόμενο, τόσο η εξωτερική εμφάνιση, όσο και το σαλόνι του αυτοκινήτου διαθέτουν νεανική σχεδίαση και έντονους χρωματισμούς. H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 12.700 ευρώ στη βασική έκδοση (με μαύρο αμάξωμα) και κλιμακώνεται μέχρι τα 18.850 ευρώ (1.5 passion).

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ακριβό ρε γμτ....

 

Δεν μπορώ να καταλάβω...σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται.....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

τι λενε ρε οι ανθρωποι???!!!ποιος θα παει να σκασει 18.850 ευρω για smart και 1500αρη κινητηρα???!!

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pipitop@pi ( 9 Απρ. 2004 , 20:03)

 

τι λενε ρε οι ανθρωποι???!!!ποιος θα παει να σκασει 18.850 ευρω για smart και 1500αρη κινητηρα???!!

 

Για κοίτα λίγο τα κιλά ανά ίππο και μετά έλα πές μας για τον άρη που μπορεί και μάλλον είναι σκωτώστρα....

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (10 Απρ. 2004 , 01:41)

 

Για κοίτα λίγο τα κιλά ανά ίππο και μετά έλα πές μας για τον άρη που μπορεί και μάλλον είναι σκωτώστρα....

 

1)δεν αναφερει πουθενα τα κιλα του αυτοκινητου :confused:

2)δεν μιλησα για επιδοσεις,αλλα για τον κινητηρα,με αυτα τα λεφτα περνεις αμαξια που εχουν 1800αρη κινητηρα διαμαντ(ford mondeo 1,8 , ibiza fr με 150 αλογα....)

3)φτιαξε λιγο τους τροπους σου,λιγη ευγενεια δεν βλαπτει :!: :mad:

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pipitop@pi (10 Απρ. 2004 , 15:59)

 

1)δεν αναφερει πουθενα τα κιλα του αυτοκινητου :confused:

2)δεν μιλησα για επιδοσεις,αλλα για τον κινητηρα,με αυτα τα λεφτα περνεις αμαξια που εχουν 1800αρη κινητηρα διαμαντ(ford mondeo 1,8 , ibiza fr με 150 αλογα....)

3)φτιαξε λιγο τους τροπους σου,λιγη ευγενεια δεν βλαπτει :!: :mad:

 

1.Δεν είπα ότι τα γράφει κάπου...αλλά αν υπολογίζεις τα κιλά που είναι και πόσο άλογα είναι θα δείς ότι έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις ακόμα και από τον κινητήρα της FORD στα 1,8....

3.Δεν μπορώ να καταλάβω τι σε πείραξε.... :confused:

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OverClocker (10 Απρ. 2004 , 18:08)

 

1.Δεν είπα ότι τα γράφει κάπου...αλλά αν υπολογίζεις τα κιλά που είναι και πόσο άλογα είναι θα δείς ότι έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις ακόμα και από τον κινητήρα της FORD στα 1,8....

3.Δεν μπορώ να καταλάβω τι σε πείραξε.... :confused:

 

λογικο ειναι να εχει καλυτερες επιδοσεις αφου ειναι πολυ πιο μικρο -αλλα εγω δεν μιλησα για επιδοσεις!σου ανεφερα το ford επειδη εχει παρομοια τιμη με το smart αλλα στην περιπτωση του πρωτου περνεις ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο και οχι μια πανακριβη κουτσουλια οπως ειναι το σμαρτ!το υφος σου,μου φανηκε καπως αποτομο-αλλα αν δεν ηταν εσκεμμενο τοτε no hard feelings ;) :cool:

ALWAYS FEAR OF A GOOD SNIPER, UNLESS YOU ENCOUNTER HIM FROM BEHIND

(CS RULES)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pipitop@pi (10 Απρ. 2004 , 18:58)

 

λογικο ειναι να εχει καλυτερες επιδοσεις αφου ειναι πολυ πιο μικρο -αλλα εγω δεν μιλησα για επιδοσεις!σου ανεφερα το ford επειδη εχει παρομοια τιμη με το smart αλλα στην περιπτωση του πρωτου περνεις ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο και οχι μια πανακριβη κουτσουλια οπως ειναι το σμαρτ!

Σε αυτό συμφωνώ...... ;)

 

 

 

το υφος σου,μου φανηκε καπως αποτομο-αλλα αν δεν ηταν εσκεμμενο τοτε no hard feelings ;) :cool:
Σορρυ αν κατάλαβες αυτό..... :o

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Πειραματικό Opel Trixx

 

 

Mετά το πρώτο «κρούσμα» που έγινε πριν από περίπου ένα μήνα στην Έκθεση της Γενεύης, η Opel προχώρησε σε μία πιο εμπεριστατωμένη σφυγμομέτρηση, παρουσιάζοντας -στατικά βέβαια- το πειραματικό Trixx. Tο μόλις 3,04 μέτρων πειραματικό μοντέλο της Opel είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, κατά 75% έτοιμο να μπει στην παραγωγή. Mένει να αποφασιστεί το αν και, βέβαια, το πότε. Aν θελήσουμε να προσδιορίσουμε την εικόνα του με λίγες λέξεις, θα πρέπει να πούμε πως πρόκειται για ένα όχημα που βασίζεται στη φιλοσοφία του smart (εξαιρετικά μικρό και εύχρηστο), εφαρμόζοντας όμως φουτουριστική τεχνολογία. H ειδοποιός διαφορά του με το μοναδικό μέχρι σήμερα εκπρόσωπο της κατηγορίας, εντοπίζεται στο χώρο των επιβατών, όπου χάρη στον ανομοιόμορφο σχεδιασμό του εσωτερικού, μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες και ένα παιδί (έως τριών ετών. Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες, τουλάχιστον σε αυτή την πρωτότυπη έκδοση, το Trixx παραπέμπει σε μοντέλο ειστημονικής φαντασίας. Tο τιμόνι αεροπορικού τύπου, τα πρωτοπορικής σχεδίασης καθίσματα και οι ηλεκτρικά ανοιγόμενες τρεις πόρτες (δύο συρόμενες δεξιά και μία αριστερά) είναι κάποια από τα στοιχεία που θα θέλαμε να διατηρηθούν αν τελικά το Trixx δει το πράσινο φως για τη γραμμή παραγωγής._E.Ξ. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το είχα δεί κάπου....δεν μπορώ να πώ πως με ενθουσίασε....

Δεν μπορείς να βρείς καμιά φώτο?

Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra

1702003769_Screenshot2025-01-23125714.jpg.2d5069c07feeafa311c222e0095e2ab7.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...