Jump to content

Εγγυήση συσκευών (laptops κλπ.)


Alexkass
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδιά μια φορά θα το πούμε ακόμα και τέρμα.

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

αν σας κάνουν νερά απλά ένα αντίγραφο κοινοτικής οδηγίας θα τους πείσει. το έχω κάνει και στην hp αλλά και στην viewsonic.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μια φορά θα το πούμε ακόμα και τέρμα.

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

αν σας κάνουν νερά απλά ένα αντίγραφο κοινοτικής οδηγίας θα τους πείσει. το έχω κάνει και στην hp αλλά και στην viewsonic.

 

Καποιο επισημο εγγραφο υ να το λεει ξεκαθαρα , γιατι και η apple (rainbow), τα ιδια λεει για 1 χρονο εγγυηση.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μια φορά θα το πούμε ακόμα και τέρμα.

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

αν σας κάνουν νερά απλά ένα αντίγραφο κοινοτικής οδηγίας θα τους πείσει. το έχω κάνει και στην hp αλλά και στην viewsonic.

Στη rainbow λες να πιάσει;:p

 

edit: ωπ με πρόλαβε ο babis:grin:

Link to comment
Share on other sites

εδώ έπιασε σε εταιρίες όπως ibm και cisco.

 

αν κάποιος έχει θέληση μπορεί να κάμει καταγγελία με τα στοιχεία της εταιρίας και θα δείτε πόσο θα τρέχουν.

 

απλά περιμένω να δω τα μούτρα της voda με τον 1 χρόνο του iphone.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μια φορά θα το πούμε ακόμα και τέρμα.

 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

αν σας κάνουν νερά απλά ένα αντίγραφο κοινοτικής οδηγίας θα τους πείσει. το έχω κάνει και στην hp αλλά και στην viewsonic.

 

Ξαναρωταω, καποιο επισημο εγγραφο υπαρχει που να το λεει ξεκαθαρα , ωστε να τους το τριψουμε στην μουρη ?

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ξαναρωταω, καποιο επισημο εγγραφο υπαρχει που να το λεει ξεκαθαρα , ωστε να τους το τριψουμε στην μουρη ?

 

http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=48802&Itemid=148

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο γνωρίζω εγώ, ναι μεν η οδηγία είναι σαφής, το πως την ενσωματώσαμε στο εθνικό μας δίκαιο είναι ψιλοασαφές και τους δίνει πάτημα... άλλωστε νομίζω ότι ακριβώς αυτό επεσήμανε και το παράνω link.
Link to comment
Share on other sites

μη διαβάζω τέτοια. μία απλή καταγγελία και ή νύξη και θα στο καλύψει ;)

 

αν τώρα η εταιρία θέλει να πληρώσει πρόστιμο (αρκετές δεκάδες ευρώ) τότε οκ.

 

εδώ ολόκληρη VW δεν τα κατάφερε...

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

μη διαβάζω τέτοια. μία απλή καταγγελία και ή νύξη και θα στο καλύψει ;)

 

αν τώρα η εταιρία θέλει να πληρώσει πρόστιμο (αρκετές δεκάδες ευρώ) τότε οκ.

 

εδώ ολόκληρη VW δεν τα κατάφερε...

 

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα

θέλαμε να σας διευκρινήσουμε τα

ακόλουθα:

 

Ο νόμος 3587/2007, με τον οποίο έχει

ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο η με

αριθμό 2005/29 Οδηγία, δεν έχει επιφέρει οιαδήποτε τροποποίηση στο θέμα της διάρκειας της εγγύησης.

 

Συνεπώς, σχετικά με το θέμα της

διάρκειας της εγγύησης των

μηχανημάτων που κατασκευάζει η Apple

και διανέμει η Rainbow στην Ελληνική

αγορά, εμμένουμε σε όσα σας αναφέραμε

στο αρχικό μας email, και τα οποία

βασίζονται στο ισχύον άρθρο 5§4 του

νόμου 2251/1994, όπως ο νόμος αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

 

Με εκτίμηση,

 

Παρδάλη Βάσω

Κέντρο Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης

Πελατών

 

Rainbow A.E.

Ηλία Ηλιού 75

117 44 Ν. Κόσμος

Τηλ.: 210-9010018

Fax.: 210-9012540

http://www.rainbow.gr

 

........................................................................

...From: "To: "rc" <rc@rainbow.gr>

Subject: RE: Εγγυηση μηχανηματων Apple-re

 

Ο νομος που αναφερετε είναι παλιος.

Νόμος 3587/2007 (ΦΕΚ 152/Α/10.7.2007) Τροποποίηση και συμπλήρωση του ν.2251/94 "Προστασία των καταναλωτών", όπως ισχύει - Ενσωμάτωση της οδηγίας 2005/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 149).

 

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-9676.pdf

 

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=60

 

Παρακαλω ενημερωστε με σχετικα.

 

From: rc [mailto:rc@rainbow.gr]

Sent: Monday, September 22, 2008 3:29 PM

To:

Subject: Εγγυηση μηχανηματων Apple-re

 

 

Αξιότιμε κύριε ,

 

Σε απάντηση του email σας της 20/09/08, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα

ακόλουθα:

 

Η Rainbow, διανέμει στην ελληνική αγορά

προϊόντα Apple, όπως αυτά παραδίδονται

από την κατασκευάστρια εταιρεία. Τα

προϊόντα που διαθέτει η Apple σε όλη την Ευρώπη, συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους. Κατά συνέπεια, αυτή η εγγύηση, δηλαδή του κατασκευαστή, παρέχεται στα προϊόντα και από την εταιρεία μας.

 

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την οδηγία

1999/44/ΕΕ, η οποία έγινε εσωτερικό

δίκαιο της ελληνικής έννομης τάξης με

τον νόμο προστασίας καταναλωτή 2251/1994, σχετικά με την διάρκεια της εγγύησης στο άρθρο 5 του ως άνω νόμου, ορίζονται τα εξής: "Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας

αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης

πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το

χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά

αναμένεται ότι θα παραμένουν

σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο

χρόνος αυτός είναι συντομότερος από

την πιθανή διάρκεια ζωής τους."

 

Συνεπώς η διάρκεια εγγύησης

προσδιορίζεται κατά τον νόμο βάσει

αξιολογικών κριτηρίων και σε καμία

περίπτωση δεν προβλέπεται ως

ελάχιστη διάρκεια της εγγύησης αυτή

των 2 ετών. Διετής σύμφωνα με τον νόμο

είναι μόνο η διάρκεια παραγραφής των

αξιώσεων που πηγάζουν από την πώληση

και δεν πρέπει να συγχέεται η

διάρκεια της παραγραφής με αυτήν της

εγγύησης.

 

Κατ' ακολουθίαν η εγγύηση ενός έτους

την οποία παρέχει η εταιρεία μας,

είναι εύλογη και συνεπώς νόμιμη

σύμφωνα με τον ν.2251/1994 ( και σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44 την οποία και εφαρμόζει), βάσει των κριτηρίων της πιθανής διάρκειας ζωής των προϊόντων που η εταιρεία μας πωλεί και διανέμει και του γεγονότος ότι τα προϊόντα αυτά είναι προϊόντα τεχνολογίας αιχμής.

 

Με εκτίμηση,

 

Παρδάλη Βάσω

Κέντρο Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης

Πελατών

 

Rainbow A.E.

Ηλία Ηλιού 75

117 44 Ν. Κόσμος

Τηλ.: 210-9010018

Fax.: 210-9012540

http://www.rainbow.gr

 

........................................................................

...From: "Date: 20 Σεπτεμβρίου 2008 6:37:03 ΜΜ GMT+03:00

To: <rc@rainbow.gr>

Subject: Εγγυηση μηχανηματων Apple

 

Καλησπέρα,

Με ενδιαφέρει η αγορά Η/Υ Apple. Όμως οι μεταπωλητές σας μου αναφέρουν ότι η εγγύηση των μηχανημάτων σας είναι για ένα χρόνο. Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι σωστό διότι η ευρωπαική ένωση επιβάλει 2 χρόνια εγγύηση. Παρακαλώ ενημερώστε με για τον επίσημο χρόνο εγγύησης των μηχανημάτων APPLE στην ελλάδα.

 

Ευχαριστώ Πολύ

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλεον και η Σονυ δινει 2 χρονια. Οσοι βεβαια εχουμε αγορασει με το παλιο καθεστως συνεχιζουμε να απολαμβανουμε την εγγυηση 1ος χρονου μεχρι να ληξει...:mad:

 

Επισης αν καποιος εχει τυχει να αγορασει λαπτοπ απο you (infoquest) με ενα χρονο εγγυηση μπορει να μου πει αν του εδωσαν επεκταση;

Ειναι δυνατον να λενε να τους παρω οταν ληξει ο χρονος για να παρω την επεκταση; Διαολιζομαι παλι πρωι πρωι...

 

edit

Εννοω με την επιδοτηση που δινεται στους φοιτητες οπου υποχρεωτικα πρεπει να δινεται διετης εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον 15 μηνών φορητό μου ΗΡ. Συγκεκριμένα έχει καεί η κάρτα γραφικών. Δεν το εχω στείλει για επίσημη διάγνωση, ωστόσο τα συμπτώματα είναι ακριβώς τα ίδια με εκατοντάδων άλλων πελατών που έχουν αναφέρει το πρόβλημα στο ΕΠΊΣΗΜΟ φόρουμ της ΗΡ.(δυστυχώς γράφω από κινητό κ δεν μπορώ να σας παραπέμψω με λινκ, αν μπείτε,θα το δείτε φάτσα φόρα) Σαφώς πρόκειται για ελαττωματικές σειρές και για πολλούς αγανακτισμένους πελάτες, μάλιστα έχει δημιουργηθεί και φόρουμ για κράξιμο http://www.hplies.com για λίγα μοντέλα βγήκε ανάκληση για δωρεάν επισκευή/αντικατάσταση, για αλλά όμως όχι...

Όταν ξεκίνησαν τα συμπτώματα (πρακτικά δεν μπορούσε η γραφικών να σηκώσει ούτε καν το αερο των βιστα) είχα στείλει μέιλ με όλα τα παραπάνω, από τις 18/12 περίπου, ζητώντας να ενημερωθώ αν θα μπορέσει να επισκευαστεί/αντικατασταθεί χωρίς δίκη μου επιβάρυνση και παρότι είναι εκτός εγγύησης, (δεδομένου ότι πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο αντιμετωπίζουν εκατοντάδες πελάτες). Έλαβα άμεσα απάντηση ότι το αίτημα μου έχει προωθηθεί στο τεχνικό τμήμα του εξωτερικού από το οποίο θα είχα απάντηση σε 3-5 εργάσιμες.Να μην τα πολυλογώ, με έχουν γράψει, έστειλα κ υπενθύμιση, ακόμα τίποτα.

 

πως πιστεύετε ότι θα πρέπει να κινηθώ για να μου το επισκευάσουν/αντικαταστήσουν, δεδομένου ότι είχε μόνο 1χρόνο εγγύηση;

Ακόμη κι αν μου πουν τα παραπάνω, εν ολίγοις ότι ΔΕΝ παίζει 2έτης εγγύηση, πως μπορώ να το κυνηγήσω, έχοντας σαν βάση ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό από την κατασκευή του;

Είδα ότι παίζουν πολλές υπηρεσίες-φορείς (ΙΝΚΑ, Γενική γραμματεία καταναλωτή, συνήγορος καταναλωτή κ.α) ποιος έχει την μεγαλύτερη βαρύτητα;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε , χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω ... αλλά δεν νομίζω να βρεις άκρη με τη περίπτωσή σου! Επειδή τυγχάνει να έχω και γω HP (αλλά πάλι καλά την καινούργια παρτίδα - με GeForce9600 που δεν έχουν εμφανίσει "ακόμα" προβλήματα) έκατσα και διάβασα όλες τις καταγγελίες και πολύ λίγοι βρήκαν το δίκιο τους (ειδικά αυτοί που είχαν 2 χρόνια εγγύηση) - εσύ τώρα είσαι σε δύσκολη κατάσταση μιας και εν γνώση σου όταν το πήρες ήξερες ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση (δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό με τα 2 χρόνια)!

Πάντως πιο φτηνά θα σου βγει να πληρώσεις και να το φτιάξεις , παρά να μπεις στη ταλαιπωρία της νομικής οδού! Μπορεί και να κάνω λάθος ... πάντως κουράγιο!

Link to comment
Share on other sites

απ' ότι κατάλαβα, πρόκειται μόνο για laptop με nvidia κύκλωμα γραφικών του πρώτου εξαμήνου του '07? δλδ τα intel είναι οκ?
Link to comment
Share on other sites

απ' ότι κατάλαβα, πρόκειται μόνο για laptop με nvidia κύκλωμα γραφικών του πρώτου εξαμήνου του '07? δλδ τα intel είναι οκ?

 

Σωστά .. και γω αυτό κατάλαβα από τα forum του παραπάνω site!

Το τρελό στην υπόθεση , είναι ότι και η Nvidia κάνει την "πάπια" αν και αυτή προμήθευσε την HP με την ελαττωματική κάρτα! Τρέχα γύρευε δηλαδή ..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε , χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω ... αλλά δεν νομίζω να βρεις άκρη με τη περίπτωσή σου! Επειδή τυγχάνει να έχω και γω HP (αλλά πάλι καλά την καινούργια παρτίδα - με GeForce9600 που δεν έχουν εμφανίσει "ακόμα" προβλήματα) έκατσα και διάβασα όλες τις καταγγελίες και πολύ λίγοι βρήκαν το δίκιο τους (ειδικά αυτοί που είχαν 2 χρόνια εγγύηση) - εσύ τώρα είσαι σε δύσκολη κατάσταση μιας και εν γνώση σου όταν το πήρες ήξερες ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση (δεν ξέρω αν όντως ισχύει αυτό με τα 2 χρόνια)!

Πάντως πιο φτηνά θα σου βγει να πληρώσεις και να το φτιάξεις , παρά να μπεις στη ταλαιπωρία της νομικής οδού! Μπορεί και να κάνω λάθος ... πάντως κουράγιο!

 

Φίλε μου γνώριζα ότι είχε ένα χρόνο εγγύηση, αυτό που δεν γνώριζα είναι ότι είχε ένα χρόνο ζωής! Από τη στιγμή που δεν "έτυχε" αλλάζει το σκηνικό, μιλάμε για ελαττωματικό προϊόν. οι καταγγελίες που βλέπεις είναι κυρίως αμερική κ καναδάς, οπότε δεν ξέρω αν παίζει αντίστοιχο της ευρωπαϊκή οδηγίας για 2χρόνια κτλ.

Συγγνώμη παιδιά για να έχουμε καλό ερώτημα σχετικά με το νόμο: το ένα έτος εγγύησης θεωρείται εύλογο με την πιθανή διαρκεία ζωής ενός λαπτοπ; ποιος αγοράζει υπολογιστή για να τον πετάξει σε 1 χρόνο; επιπρόσθετα, ποιος θα ορίσει αν το μηχάνημα μου είναι σύγχρονο η ξεπερασμένο; πλήρωσα 1250 ευρώ πέρσι, ακόμα και αυτή τη στιγμή υπάρχουν κατά πολύ υποδεέστερα λαπτοπ στην αγορά!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου γνώριζα ότι είχε ένα χρόνο εγγύηση, αυτό που δεν γνώριζα είναι ότι είχε ένα χρόνο ζωής! Από τη στιγμή που δεν "έτυχε" αλλάζει το σκηνικό, μιλάμε για ελαττωματικό προϊόν. οι καταγγελίες που βλέπεις είναι κυρίως αμερική κ καναδάς, οπότε δεν ξέρω αν παίζει αντίστοιχο της ευρωπαϊκή οδηγίας για 2χρόνια κτλ.

Συγγνώμη παιδιά για να έχουμε καλό ερώτημα σχετικά με το νόμο: το ένα έτος εγγύησης θεωρείται εύλογο με την πιθανή διαρκεία ζωής ενός λαπτοπ; ποιος αγοράζει υπολογιστή για να τον πετάξει σε 1 χρόνο; επιπρόσθετα, ποιος θα ορίσει αν το μηχάνημα μου είναι σύγχρονο η ξεπερασμένο; πλήρωσα 1250 ευρώ πέρσι, ακόμα και αυτή τη στιγμή υπάρχουν κατά πολύ υποδεέστερα λαπτοπ στην αγορά!

 

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε ... πραγματικά και γω θα το ξανασκεφτώ πολύ να κοιτάξω πάλι προς HP ! Όντως , είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να παίρνεις κάτι με τόσα λεφτά και μετά από ένα χρόνο να χρειάζεται επισκευή - και μάλιστα να μην είναι από δικό σου λάθος , αλλά από εργοστασιακό! Κάνε ότι μπορείς!

Πάντως αρκετοί εκεί στο site προτείνουν να παίρνεις τηλ. κάθε μέρα να τους σπάσεις τα νεύρα! Δεν έχει εδώ στην Ελλάδα κεντρικά γραφεία η HP να τους κάνεις μια "επίσκεψη" ?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε ... πραγματικά και γω θα το ξανασκεφτώ πολύ να κοιτάξω πάλι προς HP ! Όντως , είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να παίρνεις κάτι με τόσα λεφτά και μετά από ένα χρόνο να χρειάζεται επισκευή - και μάλιστα να μην είναι από δικό σου λάθος , αλλά από εργοστασιακό! Κάνε ότι μπορείς!

Πάντως αρκετοί εκεί στο site προτείνουν να παίρνεις τηλ. κάθε μέρα να τους σπάσεις τα νεύρα! Δεν έχει εδώ στην Ελλάδα κεντρικά γραφεία η HP να τους κάνεις μια "επίσκεψη" ?

 

Και όχι μόνο φίλτατε... Γιατι ακόμη κ να μου το αντικαταστήσουν με ίδιο θα πεθάνει σε άλλους 15 μήνες! (εκεί βέβαια είσαι λίγο πιο κοντά στο να πεις δεν πάει στα κομμάτια, ευκαιρία να πάρω καινούριο)

Σκέφτομαι το σίγουρο που θα μου πουν, να το παω από εκεί να το δει τεχνικός. Να πληρώσω κανα 70άρι ευρώ για τη διάγνωση &έπειτα να μου πουν και ξέρω γω 500 για επισκευή. Μωρέ θα το ψάξω όσο πάει, δεκάρα δεν θα πάρουν από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Και καλά θα κάνεις ... πάντως αν και έχω ξενερώσει και γω με αυτά που διάβασα στο site , αυτό που πήρα εγώ HP Pavilion dv5-1050ev είναι απίστευτα γρήγορο και σταθερό... και πάλι καλά έχει 2 χρόνια εγγύηση! Είσαι πάντως από τους άτυχους , μιας και έτυχες στην συγκεκριμένη φουρνιά με τις συγκεκριμένες κάρτες γραφικών της Nvidia!

Θα σου πρότεινα να στείλεις και ένα mail προς τα εκεί... (nvidia)

Ενημέρωσε μας αν βρεις άκρη και φυσικά αν όντως ισχύει αυτό με τα 2 χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

Και καλά θα κάνεις ... πάντως αν και έχω ξενερώσει και γω με αυτά που διάβασα στο site , αυτό που πήρα εγώ HP Pavilion dv5-1050ev είναι απίστευτα γρήγορο και σταθερό... και πάλι καλά έχει 2 χρόνια εγγύηση! Είσαι πάντως από τους άτυχους , μιας και έτυχες στην συγκεκριμένη φουρνιά με τις συγκεκριμένες κάρτες γραφικών της Nvidia!

Θα σου πρότεινα να στείλεις και ένα mail προς τα εκεί... (nvidia)

Ενημέρωσε μας αν βρεις άκρη και φυσικά αν όντως ισχύει αυτό με τα 2 χρόνια!

έστειλα mail (oυσιαστικά reminder καθώς υποτίθεται οτι το αίτημα μου θα απαντηθεί απο το τεχνικό τμήμα του εξωτερικού, pending απο 15/12/08) και ζήτησα να με ενημερώσουν και για το θέμα της εγγυησης.

 

Αν και η υπάλληλος ηταν ιδιαίτερα ευγενική ουσιαστικά δεν ήταν σαφής η απάντηση της (όπως άλλωστε και ο νόμος), απο ότι κατάλαβα όμως η θεση της εταιρείας είναι οτι το χρονικό διάστημα της εγγυησης είναι αυτό που αναγράφεται και πάνω στο μηχάνημα (1 ετος) και την ορίζει ο κατασκευαστής. (μου ανέφερε χαρακτηριστικά οτι σε κάποια μοντέλα παρέχεται 2ετης εγγυηση.

 

Βέβαια κράτησε ένα παραθυράκι, να δούμε τι θα μας απαντήσουν, και το βλέπουμε στη συνέχεια.

 

Θα σας κρατήσω ενήμερους...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Υπάρχει κάποιο νομικό νεότερο σχετικά με τις εγγυήσεις? Σε laptop turbo-x της ΠΛΑΙΣΙΟ υπάρχει πρόβλημα με την μητρική η οποία τα έφτυσε τελείως (είχε πάει για επισκευή τον Δεκέμβριο του '08). Το μηχάνημα είναι εκτός 12μηνης εγγύησης καθώς η αγορά του έγινε τον Δεκέμβριο '07. Ήδη έγινε προσφυγή σε συνήγορο καταναλωτή.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Η ΝΤΙΡΕΚΤΙΒΑ ΠΟΥ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΝΟΜΟΥ: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/eu/Dir-EK-1999-44.pdf

 

Η "κυρία" της Rainbow είναι τραγική και δικαιολογείται τζάμπα. Λέει ψέμματα αισχρά... Στο παραπάνω link, διαβάστε άρθρο 3 και 5 προσεκτικά.

ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ(ΤΣ,ΤΣ,ΤΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ - ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ, ΦΥΣΙΚΑ, ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ) ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...